PDA

عرض كامل الموضوع : يوميـــــــات كوكــــــي ( العائلة) الجـــزء السابع


manal big booty
04-11-2017, 03:36 AM
الجزء السابع
وقفت عند الجزء السادس لما زنقني احمد في الحيطه وهو بيدق وبيرزع زبره جوه طيازي المربربه وانا سايباه ينيكني وانا فرحانه ومبسوطه بس بصرخ من الآلم والمتعه اللي مسببهولي زبره الكبير وكنت بتعمد إني انعم صوتي وانا بصرخ علشان يحس انه بينيك في بنت بجد وكنت بتمايص وادلع لغاية ما حسيت بأحمد بيسرع ضربات زبره في طيازي وصويتي بيعلى اكتر وإبتديت اعيط وابكي من كل ضربه لزبره في طيازي وانا بحاول ابعده عني وبزقوه بإيدي الطريه الناعمه في صدره علشان ميوجعنيش وهو بيزق زبره في طيازي للآخر لكن هو كان محكم سيطرته وماسكني من وسطي وعلشان هو اقوى من إيدي الناعمه الطريه الضعيفه مكنتش قادره اتملص ولا ابعده عني وانا بعيط وبصرخ وهو بيزق زبره في طيازي للآخر ولما شافني وانا بعيط وبصرخ من قوته ورجولته إتشنج أحمد وهو بيصرخ وبيترعش وبينزل لبنه السخن جوه طيازي وبطني علشان يحبلني واجيبلو بيبي بعد ما احمد جاب شهوته وإترعش جوايا سحب زبره من خرمي وزبره بيعمل صوت عالي في خرمي وهو بيطلع مني خلاني شهقت وبقيت واقفه وخرمي بينزل وبينقط لبن أحمد اللي جابهم جوايا وانا مش قادره اتحرك وانا بأخد نفسي بصعوبه وكإني كنت بجري مسافه طويله ولما بصيت على احمد لاقيته قعد على الكنبه وبيلتقط انفاسه، روحت انا كمان قعدت جمب احمد على الكنبه التقط انفاسي واستريح من النيكه اللي خلتني بعيط زي الاطفال من زبره الكبير وكإنه بيعذبني لكن عذاب ممتع ولذيذ وبقيت قاعده بتفرج على زبر احمد وهو متدلي للحظات قليله وفجأني احمد وهو بيقولي: يخربيت جسمك الملبن انت اطرى وانعم من البنات ياكمال، ضحكت وقولتله: أد كده جسمي عاجبك يااحمد قالي: اووي ياملبن ياطريه ابتسمت بكسوف وقولتله: احضرلك الاكل؟ قالي: ايوه يا عروسه عضيت على شفايفي وضحكت واخدت قميص النوم وجريت على المطبخ بدلع ومياصه وانا بحضر الاكل لاقيت عريسي واقف ورايا وبيقفش في طيازي وانا سايباه وبحضرله الاكل ولما دخل صباعه عند خرمي وبعبصني شهقت وعضيت على شفايفي وقولتله: خف بقى يا احمد انت مبتشبعش!! قالي وهو بيقفش في طيازي الكبيره الطريه: وهو في حد يقدر يشبع من الملبن دي! ضحكت وقولتله: طيب إتلم بقى واطلع اقعد في الصاله علشان اعرف اجهزلك الاكل قالي: طيب متتأخريش يامزه، إبتسمتله بنظره كلها إعجاب وقولتله بمياعه ومياصه ودلع وبصوت كله انوثه : حاضر ياراجلي، لاقيته ضربني على لحم طيازي وهو خارج من المطبخ خلاني قولت بدلع ومياصه: آآآآآي ايدك بتوجع يا غلس، ضحك احمد وقالي: متتأخريش، جهزت الاكل وأكلنا انا واحمد وقالي: هدخل اعمل حاجه نشربها، ضحكت وقولتله: طيب متنساش تحطلي البرشام في الكوبايه بتاعتي!! بصلي أحمد بإستغراب وقالي: برشام ايه ياكوكي؟ قولتله: الهرمونات اللي حطيتلي منهم في النسكافيه قبل كده!! ضحك وقالي: انتي عرفت ياكمال؟ قولتله: ايوه ياحبيبي عرفت بس انت عرفت ازاي إن الحاجات دي هرمونات انوثه؟ قالي: وانا بتصفح على النت قريت عنهم ولما شوفت في شنطتك ملابس بناتي وشكيت فيك دخلت النت اتصفحت عن الرجاله اللي بتتحول وعن الطرق التحويل الجنسي وكده فلاقيت من ضمن الحاجات دي إن الحبوب اللي انا بحطلك منها دي اسهل واقل تكلفه خصوصا لما حسيت إن عندك ميول وكمان نفسي فيك، سمعت الكلام ده من احمد وسط دهشه وإستغراب وقولتله: إنت عايزني اتحول واكون بنت يا أحمد؟ قالي: انت لسه بتسآل ياكمال؟ قولتله: هو انا لو اتحولت ممكن تواجه بيا الناس وتقولهم إني مراتك بجد؟ قالي: انتي موافقه إنك تواظبي على الحبوب دي علشان تبقي الفرسه بتاعتي ؟ قولتله: ايوه يا حبيبي موافقه بس جاوبني على سؤالي يا احمد قالي:وحتى ولو متحولتش ياكمال انا ممكن اواجه الناس دلوقتي واقولهم إنك مراتي قولتله: انا بعشقك ياحبيبي قالي: طيب بما إنك عرفت اني بحطلك الحبوب دي فقوم انت اعمل حاجه نشربها ياكمال ومتنساش تأخدي الهرمونات يافرسه، ضحكت وقولتله: انت بتقولي: فرسه ليه؟ قالي: علشان طيازك بارزه اووي لورا وكبيره وعريضه وعلشان الفرسه هيا اللي بتتركب، إتكسفت اووي وقولتله بمياصه ودلع: ههههه ياقليل الادب قالي وهو بيبتسم: برضوا فرسه وهركبك ياكمال، قولتله بمياصه وانا بدلع على جوزي: بعينك مش هخليك تلمسني تاني، ضحك وقالي: طيب روحي اعمل حاجه نشربها، قومت وروحت حضرتله عصير فريش وجبت معايا من المطبخ الهرمونات واخدتهم قدامه وكان مبسوط لاني اخدت الهرمونات قدام عنيه علشان يطمن وبصراحه انا كمان كنت مبسوطه لان جسمي هيربرب ويتخن ويدور وهيبقى ليا بزاز كبيره وطياز اكبر وصوتي هينعم زي البنات، قعدت في حضن عريسي على كنبة الانتريه وانا حاطه راسي على صدره وايد احمد بتلعب وبتقفش في فلقات طيازي وانا بلعب بايدي في زبر عريسي وهو مرتخي لفتره وحسيت ان زبر احمد بيتصب وبيكبر في ايدي وانا كمان حسيت بحرقان في طيازي وكنا هيجانين على بعض بس احمد كان تقلان عليا المره دي وانا ممحون وعاوز اتناك منه مع العلم انه هو كمان هيجان على جسمي وطيازي الملبن الكبيره، فبدأت ادلع واتمايص على عريسي وتركت زبره بسرعه وانا بقول بصوت ناعم كله انوثه ودلع ومياصه: اااااححح ده سخن اوووي قالي وهو بيبصلي وبيضحك: طيب وفيها ايه ما هو على سخن قولتله بشرمطه ومياصه: اه بس ايدي اتلسعت من سخونته، فجاه لاقيت احمد هاج على مياصتي ودلعي وراح شالني ودخل بيا اوضة النوم وانا فرحانه ومبسوطه بس كنت بتعمد إني ادلع واتلبون واتمايص عليه وانا ببدل برجليا وبقوله بمياصه: هههههه لاء يا احمد بقى كفايه هريتني انت مبتشبعش، مردش احمد عليا ونيمني على السرير على ظهري وركب على وجهي وخلى زبره بمقابل شفايفي وعايز يدخلو بين شفايفي بالقوه وانا بقاوم بدلع وانا قافله شفايفي على بعض وببص في عيونه اللي كلها هيجان وهو بيضغط بزبره على شفايفي لاقيته دخل جوه بوقي لان زبره كبير ومنتصب وناشف وقوي وسخن وبدأ احمد ينيكني في بوقي وكإنه بينيك في كس وانا بتنفس بصعوبه لغاية ما زبره اتبل من بوقي وشفايفي المتورمه وراح مسكني من وسطي الناعم الرقيق المربرب ونيمني على جمبي ونام ورايا وهو بيفرش وبيحك زبره في خرمي وانا نايمه بتغنج وبتمحن من المتعه وانا عاوزاه يدخل زبره جوه خرمي وانا بقوله بصوت ناعم بنوتي ممحون: دخلو يا أحمد دخلو ارجوك قالي: ما انتي مكنتيش عاوزاه وقولتيلي هريتني، وقتها حسيت انه بيتعمد يعذبني روحت مسكت زبره بإيدي الناعمه المربربه الطريه ودخلتو في خرمي وانا برجع بطيازي على زبره وهو سايبني ادخل زبره في طيازي وانا ممحونه وهايجه ولما زبره دخل شهقت وكنت مستنياه ينيكني ويبدأ يتحرك لكن هو متحركش وانا هموت ويحرك زبره جوايا وينيكني وهو بيبصلي وكإنه فاهمني وبصيت في عيونه واستعطفته بعيوني وكإني بقوله نيكني بقى ياحبيبي لكن هو متحركش وخلاني ابتديت ارجع بطيازي الكبيره لورا ولقدام وانا بنيك نفسي بزبره وهو مستمتع باللي انا بعملوا بطيازي في زبره وانا ممحونه وبتآلم وانا برجع بطيزي لورا وقدام لفتره قصيره ولما احمد شافني تعبت من حركة طيزي لقدام ولورا لاقيته إبتدى هو يتحرك وينيكني ببطئ وانا بصيت عليه وإبتسمتله وكإني بقوله شكراً ياحبيبي ولما شافني ببتسملو لاقيته بيدق في طيازي وينيكني بعنف وبيرزع زبره جوه خرمي وانا بصرخ وبحاول احط ايدي على بوقي علشان صوتي ميعلاش واتفضح واحمد حاضني من وسطي وايده على سوتي الناعمه الملبن وبيشدني بقوه وبعنف وبيقولي: مش هتقدري تستغني عن اللبن ولا الزب تاني، وقتها من هيجاني رديت عليه وقولتله بشرمطه ولبونه: ايوه ياحبيبي خالتو قالتلي مش هقدر استغنى عن لبنك ياراجلي وكنت بقوله كده وانا بتاوه وبصرخ من زبره اللي مش مبطل دق في طيازي وبقيت بترعش وبجيب شهوتي بعد ما مسكت زنبوري الصغير وقتها احمد وقف عن النيك في طيازي لان خرم طيازي قمط على زبره وانا بجيب شهوتي ولما خلصت ونزلت لاقيت احمد بيدق في طيازي اقوى واعنف من الاول وانا بصرخ وبتاوه وسمعت احمد بيقولي: انت حطيت مطهر ليه في طيزك يا كمال؟ من هيجاني قولتله بمياصه ودلع: علشان زبرك فتحني وخلاني وجبت دم عذريتي، بعد ما قولتله كده لاقيته فجأه بقى زي المجنون وبيرزع زبره للآخر جوه طيزي وانا كنت قربت اعيط من الحرقان اللي كان جوه طيازي وانا بقوله: آآآآآآآه يا احمد نزلهم بقى جوايا وارحمني ياحبيبي حرام عليك ارجوك نزلهم مش قادره ياحبيبي زبرك هيموتني لاقيته بيمسكني من وراكي وبيقرصني منهم وبيعصرهم بإيده وانا بصرخ من ايده اللي بتعصر وبتهرس في وراكي ولاقيته زق زبره كله جوايا وسمعته بيصرخ روحت بصيت على ملامح وجه علشان اشوف ملامحه وهو بيجيب شهوته جوه طيازي وانا في كامل متعتي وانا حاسه إني انثى بجد بتحلب زبر جوزها جواها ولما خلص احمد تعبنا انا واحمد ومقدرناش نتحرك من شدة التعب وقتها كانت الساعه 4:30 صباحاً ونمنا واحنا على نفس الوضعيه احمد حاضني من ورا وزبره خرج من خرمي وبقى بين فلقاتي الكبيره الملبن لغاية ما صحيت على رنة موبايلي كانت الساعه 11 صباحاً وكانت هدى اللي بترن عليا فتحت وقولتلها: ايوه ياهدى قالتلي: صباحيه مباركه ياعروسه، ضحكت وقولتلها بصوت ناعم بنوتي: ميرسيه ياهدى عقبالك يا حبيبة قلبي قالتلي: ميرسيه ياكوكي انتو لسه نايمين ولا ايه؟ قولتلها: ايوه ياحبيبتي لسه صاحيه قالتلي: ايه النوم ده كله ياكمال؟ قولتلها: نمنا الصبح ياهدى، ضحكت هدى بصوت عالي وقالتلي: يعني طيزك اتمليت لبن ياكمال، ضحكت وقولتلها: إتلمي ياشرموطه، ضحكت هدى وقالتلي: ومسكوفه من ايه ياحبيبتي ما انا كمان ياروحي طيزي اتمليت لبن من هيثم، ضحكت وقولتلها: طول عمرك وانتي شرموطه انا من زمان وانا كنت حاسس إنك بتتركبي في طيزك من هيثم علشان كده انا كنت بخاف من هيثم عليكي، ضحكت هدى وقالتلي: يخربيتك ياكمال كإنك كنت عارف كل حاجه فعلا الوقت اللي كنت بتزعق فيا وبتحذرني من هيثم كان بيركبني وبينيكني في طيازي وبيملاها لبن بس انت وقتها كنت عامل فيها راجل عليا بس طلعت زأيك زأيي وطيازك بقيت بتتملي لبن رجاله ياخول يامتناك، ضحكت وقولتلها: طيب اتلمي يالبوه واحترمي اخوكي الكبير شويه قالتلي: اخويا..!! ههههه قولي اختك الكبيره يامنيوكه ده انتي اتفتحي ليلة امبارح وكانت دخلتك، ضحكت وسكت وانا مكسوف، لاقيتها قالتلي: جوزك فين ياكمال؟ قولتلها: بلاش كمال دي بقى ياهدى!! ضحكت ضحكه خليعه بصوت عالي زي الشراميط وقالتلي: معليش ياكوكي نسيت ياعروسه. كويس كده ؟!! ضحكت وقولتلها: انتي بتتصلي بيا ليه دلوقتي يارخمه علشان تغيظيني قالتلي: لاء ياكاميليا ماما قالتلي اتصلي بكاميليا شوفيها صحيت من النوم ولا لسه علشان نيجيلكم، وقتها كنت فرحان بجد وكإني عروسه فعلا وقولتلها بلهفه : اه صحيت تعالو بس اتصلي بخالتو وهاتيها معاكم علشان دي واحشاني اووي قالتلي: حاضر ياعروسه هسيبك دلوقتي علشان تصحي عريسك وتظبطو نفسكم يمكن نفسه تبقى مفتوحه قبل ما نيجيلكم يمكن يركبك، اتكسفت اووي وقولتلها: يابت اتلمي انتي اتعلمتي السفاله ياشرموطه قالتلي: انا بحب قلة الادب ياكمال وبعدين انا فرحانه انك بقيت بنت زأيي علشان نتكلم انا وانت في قلة الادب وراحت ضحكت قولتلها: طيب اقفلي خليني اقوم اجهز نفسي واصحي احمد قبل ما تيجو يامتناكه يابتاعت هيثم ياعلقه، ضحكت وقالتلي: طيب يابتاعت احمد اللي فشخلك طيزك وضحكنا انا وهدى وقفلنا وروحت صحيت احمد وقولتله: حبيبي اصحى بقى وبطل دلع هدى وخالتو ومامتي جايين دلوقتي علشان يباركولنا ياقلبي، فجاه لاقيت احمد قام من على السرير وقالي: بجد اختك وخالتك وامك جايين دلوقتي ياكمال؟ قولتله: ايوه ياحبيبي هدى لسه قافله معايا دلوقتي علشان تشوفنا صاحيين ولا لسه نايمين وبعدين ايه امك دي؟! إسمها مامتك وكمان انا اسمي كاميليا مش كمال يا استاذ، فجأه لاقيته شدني في حضنه وانا كنت لسه عريانه ملط وإبتدى يعصر ويقفش في فلقات طيازي وهو ماسك شفايفي المتورمه بشفايفه وبيقطع وبيمص فيها وانا بزوقه بإيدي الرقيقه في صدره وانا مش قادره اقاومه ولما بعد عن شفايفي قولتله: حبيبي مش وقته اهلي زمانهم جايين قوم خد شاور والبس الجلابيه البيضه بتاعتك ياعريس علشان انا كمان عاوزه اخد شاور والبس واجهز نفسي قالي: طيب تعالي ناخد شاور مع بعض علشان منأخدش وقت، ضحكت وقولتله: بس بلاش شقاوه هنأخد شاور وبس قالي وهو بيضحك: طيب اعملك واحد على السريع في الحمام قبل ما اهلك يجو قولتله: لاء ياحبيبي انا لسه هعمل ميكاب وهلبس واجهز نفسي قالي: مش هكمل هو واحد صغير قولتله: لاء لما يمشو وبعدين هو انا هطير انا بقيت بتاعتك وملكك خلاص، راح قالي: طيب ماشي واخدني من ايدي ودخلنا الحمام اخدنا شاور بسرعه وهو لبس الجلابيه البيضه وحط برفان وقعد قدام التليفزيون وانا روحت لبست سنتيانه صغيره ومقدرتش البس اندر علشان طيازي كانت بتوجعني ولبست عبايه لونها ابيض في موف جديده بيتي قماشتها زي اليكرا قطن خفيفه اوووي وضيقه من على طيازي وبزازي وسوتي ووراكي وجسمي متقسم تفاصيله اوووي وروحت قعدت قدام التسريحه سرحت شعري وعملته ديل حصان اعمل ميكاب وإبتديت احط بورده كحله وأي شادو وايلاينر ومسكارا وروج احمر غامق وكنت حاطه مناكير لونه احمر فاتح وحطيت برفان مثير اووي وقبل ما البس الشبشب كعبه عالي لونه ابيض وفيه ريش سمعت جرس باب الشقه بيرن بعدها سمعت صوت هدى بتكلم احمد روحت طلعتلهم بسرعه وانا قلبي بيتطنط من الفرحه ووقفت ورا الستاره علشان اسمعهم بيقولوا لأحمد ايه ولاقيت خالتو ومامتي بيقولوا لأحمد: صباحيه مباركه ياعريس، واحمد قالهم: **** يبارك فيكم اتفضلو، راحت هدى قالت لأحمد : ؤمال فين العروسه ياعريس؟ قالها: بتلبس ادخليلها ياهدى، روحت خرجتلهم واول ما هدى اختي وخالتو ومامتي شافوني ابتسمو وخالتو ضحكت بصوت عالي زي الشراميط وقالتلي: صباحيه مباركه ياعروسه، إتكسفت اوووي وانا عنيا في الارض وعضيت على شفايفي وقولتلها: **** يبارك فيكي ياخالتو وروحت سلمت عليهم بوستهم من خدودهم وروحت قعدت معاهم وانا ببص لأحمد ومكسوف لاقيت مامتي قالتلي: عامل ايه ياكوكي؟ رديت عليها وانا عنيا في الارض وقولتلها: تمام ياماما انتي عامله ايه مع بابا ؟ قالتلي: كويسه ياحبيبي سايباه في البيت وقولتله: رايحه لنجوى اختي لولا سابني خرجت قولتلها: **** يهديه عليا قالتلي: لما يروح الجيش ابقى تعالى الشقه اقعد معانا ياكمال، بصيت لأحمد وقولتلها: ايوه بس احمد مش هيوافق !! قالتلي وهيا بتضحك: لما احمد ينزل الشغل ابقى تعالى اقعد معانا بالنهار ولما يرجع احمد من الشغل يبقى يجي يأخدك وتروحوا بدل ما تقعدي لوحدك في الشقه، بصيت لاحمد وكإني بأخد رأيه لان انا مبقتش ملك نفسي انا بقيت مسئوله من راجل لاقيت احمد رد عليا وقالي: مامتك عندها حق ياكوكي قولتله بإبتسامه: منحرمش منك ياحبيبي، فجأه لاقيت خالتي بتضحك ضحكه خليعه زي الشرموطه وقالتلي: طيب قومي اعمليلنا حاجه نشربها ياعروسه وتعالي قوليلي في المطبخ عملتي ايه ليلة امبارح وكانت بتبص على احمد وهيا بتقولي كده، بصيت على احمد لاقيته إتكسف من خالتو..

Nam Itha
04-11-2017, 04:01 AM
تسلمي يامنال علي القصة.

mrla1000
04-11-2017, 08:15 AM
روعه روعه تسلم ايدك رهيبه

brins42
04-11-2017, 02:23 PM
دايما زبي بيقف و اتا بقرا قصتك يا منال :blush:

lost60
04-12-2017, 08:56 PM
مرسي يا منال القصه جميل جدا

ladybooy
04-12-2017, 10:53 PM
رؤؤؤعه
يسلمو طيازك و بزازك

ميار 99
04-13-2017, 12:58 AM
دلوعه المنتدي بجد تسلم ايدك يا قمر بس متتاخريش كده

Mido BBC
04-13-2017, 01:24 AM
دائما قصصك رائعه يا منوله

max222
04-13-2017, 05:51 AM
في قمه الروعه يا منا بس انا زعال منك ليه مش بتردي علي معجبينك ؟

طايو
04-13-2017, 09:31 AM
ررررررررررررررررررررررررررروعةةةةةة ةةةةةةةةةةةةةةةةةةةةةةةةةةةة

هيام هانى
04-13-2017, 09:41 AM
احساسك و مشاعرك حلوين قوى

manal big booty
04-13-2017, 07:53 PM
تسلمي يامنال علي القصة.
ميرسيه يا نميثا ياقمر

manal big booty
04-13-2017, 07:55 PM
روعه روعه تسلم ايدك رهيبه
ميرسيه يا مارلا يسلملي قلبك

manal big booty
04-13-2017, 07:57 PM
دايما زبي بيقف و اتا بقرا قصتك يا منال :blush:
:blush::blush: سلامته ياحماده ههههههه

manal big booty
04-13-2017, 07:59 PM
مرسي يا منال القصه جميل جدا
ميرسيه يانور انتي الاجمل يامزه واحشتيني يابت

manal big booty
04-13-2017, 08:01 PM
رؤؤؤعه
يسلمو طيازك و بزازك
ميرسيه ياقمر وهما كمان بيسلموا عليكي يامزه

manal big booty
04-13-2017, 08:04 PM
دلوعه المنتدي بجد تسلم ايدك يا قمر بس متتاخريش كده
ميرسيه ياحبيبتي انتي اللي مزة المنتدى ياميار يسلملي قلبك وعيونك ياقمر :g058:

manal big booty
04-13-2017, 08:06 PM
دائما قصصك رائعه يا منوله
ميرسيه ياميدو انت الاروع ياجميل

manal big booty
04-13-2017, 08:10 PM
في قمه الروعه يا منا بس انا زعال منك ليه مش بتردي علي معجبينك ؟
ميرسيه ياماكس بس بيبقى غصب عني ياحبيبي مشغوله اوي انا آسفه واحشتني تعليقاتك ياماكس :g058:

manal big booty
04-13-2017, 08:13 PM
احساسك و مشاعرك حلوين قوى
ميرسيه ياهيام انتي اللي قلبك رقيق وكلك احساس ياقمر :g058::g014:

lost60
04-13-2017, 11:50 PM
ميرسيه يانور انتي الاجمل يامزه واحشتيني يابت

و انت كمان وحشاني موووووت
هو في احلى منك

max222
04-14-2017, 06:52 AM
ميرسيه ياماكس بس بيبقى غصب عني ياحبيبي مشغوله اوي انا آسفه واحشتني تعليقاتك ياماكس :g058:
وانتي كما واحشني قوي ليه مبتكمليش قصتك الاولي ؟

magy shemeel
04-17-2017, 05:10 PM
حلوة اوى منال زيك كدة ياقمر

manal big booty
04-17-2017, 06:16 PM
و انت كمان وحشاني موووووت
هو في احلى منك
:blush::blush: ميرسيه ياقطه انتي احلى :g058:

manal big booty
04-17-2017, 06:20 PM
حلوة اوى منال زيك كدة ياقمر
ميرسيه ياماجي انتي اللي قمر يامزه :g058:

mrla1000
04-17-2017, 06:34 PM
متظرين الجزء الثامن من هاي القصه الجميله

kingmoo
04-19-2017, 02:47 AM
فين الجزء الثامن

ارغب فيه
04-19-2017, 07:24 AM
جميله اووووووووووووووى انت ممتازه يا منال


Online porn video at mobile phone


قصص جنسيه طويله مع مساجقصة سكسكية مثيرة عالخطسكس تلقي اول مرهقصص زوجتي تحولت من ملتزمه الى شرموطه نيك site:yoga-garmoniya.ruقصه نيك مع جدوصورجريئة اححصور سكس بكلوقصص سكس عمو بوجعقصص نيك وبعبصه ومص وسحاقصور اكساس افنديناقصص سكس اخ يخش علي أختو وهي نأئمه قصص سكس الشيطان والنساءقصص سكس انا سالب بنوتيقصص سكس مساج مهبلي خواجه رومانسيه منتدي نسونجيقصص سكس الام شيميلقصة امراة تنتاك بغياب زوجهابيحلب أيرو عكس جارتو سكسصور جديدة لزب ضخم يعشق الكساسنساء يضرب رجال باعصا سكسنسوانجي قصص مطلقات محارممقاطع مصوره للنیك الجماعیقصص سكس نيك الماما حبيبيقصص سكس فهدقصه تتناك من متوحشانا عايز انيكقرصتها من بزازهاdracula 1994قصص سكس ام الزوجه واختهاقصص سكس محارم انا واختي الكبيره المحجبهكيف اقنع زوجتي بنيك الطيزبعبوص ونيك نار برازرسسكس نار مجاني مغامراتويساب سكس عربيقصص سكس مدام نهاءسكس نيك زوجه العم منتدى نسوانجي site:bfchelovechek.ruقصص سكس مدام زيزينفسى،انيك،بنة،مزه،جدنجنس رقص حفلات الباشا سكسقصص سكس محارم انا واخواتي البنات وامي الجزء 3الكس الضيقكوكتيل صور طيز عربيهقصه قحبه مربربه نار في الحمام تلعب في كسهقصص سكس بعد الطلاق قصص سكس بنت خالي بنت عمي متزوجهرضعت بزاها الملبنقصص سكس انا بنت شرموطه عايزه اتناك من بنتقصص اه ياكسي يامعلي حسيصورنيك جديدةعلى الواقفقصص جنس سكس نيك 2018أنا شيميلقصص نيك دكتوره مقيمه في فندققصص سكس مصورة الشرطي واللصقصص سكس كتاب نسوانجي site:bfchelovechek.ruقصص جنسيه مصريه صايعهقصص محارم نادر site:bfchelovechek.ruقصص نسوانجي عن نساء يجماعها زوجها من طيزهاصور فاطيمه مغربيه نسوانجيقصص سكس اختي المثيرة المتزوجةعرب نار محارم هايجه تحكي قصصهاقصص سكس بالعربية الفصحيموخرات اخوتي قصص سكسسكس بصوت بجوده HDقصص سكس بنت وعمها site:bfchelovechek.ruقصص سكس ماما والعريسسكس سواني ام لحمهالو ان سيكس عفلمقصه اصبحت ميستريس على يد زوجى واخواته وامه كاملهقصص نيك حبيبتي في محل الملابسقصص ساخنة مع جارتى site:bfchelovechek.ruعرض قصت عشقت خطيب ابنتي فجعلني شرموطة الجزآء الاول والجزاء الثاني والجزاء الثالثصور سكس مع طرق لقبلات في الصدراجمل قصص الاثاره محارم سكسسكسية مباشرقصص سكس محارم هو ام زوجته site:bfchelovechek.ruصور كس مدام فوفومجموعات سكس عربي تليجرامقصص محارم امه واخته وخالتهسكس مترجم محارم ابيلاشفايف الكس العربيصور سكس سحاق الغابةقصص رجالة العيلة المتحررينسكس زب مع بيوضقصص سكس نيك محارم نيك العائله متسلسل جميع الاجزاءقصص سكسي مصورة انا وام صحبيصور نيك في التينة السمرا قصص سكس كامله مجاناقصص نيك ااااه كسها مفشوخقصص رامي و ونساء العائله كاملة نسونجيزوجي جابلي صناعيفصص سكس مصورو 2007سكس نساء جميله مع زنجي وعياطصفحه بمتعك لي نفسيقصص سكس موصور نسونجيلذه النيك قصصقصصxnxx مكوبه عربيالصفحه7قصص سكس تحرر جنس في المنازل مع الزملا site:bfchelovechek.ru