منتديات نسوانجي
الـدخول
تسجيل عضويه إستعادة كلمه المرور
تطبيق اندرويد نسوانجي
عودة   منتديات نسوانجي > القسم العام > كتابات و قصص السكس العربي > قصص سكس عربي

 
 
أدوات الموضوع
قديم 08-19-2018, 10:07 AM
قديم 08-19-2018, 10:07 AM
 
الصورة الرمزية لـ Michael magdy
صداع من كتر الهبد
الجنس : ذكر
الإقامه : Cairo
أنجذب لـ : النساء
مشاركات : 4,044

صداع من كتر الهبد
 
الصورة الرمزية لـ Michael magdy

الإقامة : Cairo
المشاركات : 4,044
الجنس : ذكر
أنجذب لـ : النساء
Michael magdy غير متصل

افتراضي

الجزء العشرون
( اللقاء 1)


الشخصيات كماهي

اختي : ولاااا انت يالا قوووووم مرنا مستنياك برا
انا : مرنا مين انتي ايه اللي جابك هنا
اختي : قوم اتشطف وفوق كدا اخلص
انا : طيب طيب
مرنا : صباح الخير يامايكل
انا : صباح النور هتشطف واجيلك ............ فطرتي ولا لسا
مرنا: *خايفه ومرعوبه * اه فطرتي
انا : اعدلي بقك دا بلاش فطرتي واكلتي وشربتي واتناكتي ومحن البنات دا ايه بتدوري علي عريس ياختي
اختي : اتلم يابن الجزمه قلتلك متقولش الفاظ زباله زي دي تاني وبعدين مالك بالبنت تقول اللي هي عايزاه
انا : وانتي مالك بالمحاماه بتدافعي عنها ليه انتي مش دكتوره يبقي تشدي بلاستر علي بقك الحلو دا
اختي : يهيهيهيهيههيهي دمك عسل
انا : بس يابت خير يامرنا جايه ليا
مرنا : *مع ثبات التعبير* انت اللي كلمتني امبارح وقلت انك عايزني
انا: اه صح ..بقولك ايه يامريم شوفي انتي رايحه فين علشان عايز مرنا في موضوع مهم
اختي : يعني اروح فين يعني
انا : يعني لو تنزلي وتيجي كمان ساعه تبقي عملتي الصح معايا
اختي :لا ياروح امك مش رايحه في حته وبطل وساخه
انا :طب تعالي يامرنا معايا وانتي خليكي هنا متجيش ورانا
اختي :انت عبيط يالا
مرنا : سيبيه يامريم والنبي يعمل اللي هو عايزه
اختي :نعم ياختي انتي كمان انتي عبيطه ولا هبله
انا :اهدي كدا واقعدي هفهمك بعدين
اختي :لا مش ههدي ومش هتروحوو في حته رجلي علي رجل.....
انا : (بقفل الباب ) اسكتي بقي بلاش دوشه
اختي :يامايكل افتح ياماااااااااااايكل
انا : خبطي من هنا لبكره .........مالك شكلك تعبان
مرنا : جسمي مكسر ومنمتش طول الليل وبعدين كنت خايفه انك متكلمنيش تاني بعد اللي حصل من ماما
انا : انا بحبك
مرنا :*بفرحه وعينيها مبرقه * ايه
انا :بحبك ب ح ب ك
مرنا : *بتبلع ريقها ومتنحه * قولها تاني
انا : بحبك
مرنا : *عينيها بتدمع وبتعض شفايفها وبتحضني * ياااااااااااااااااااااااااااااااااا اه اخيرا سمعتها منك يخربيتك اااااااااااااااه
انا : ههههههههههه مش هرد عليكي هسيبك تتموحني
مرنا : انا بحبك اوووي يامايكل
انا : منا عارف
مرنا *بتخبطني علي صدري وعامله تعبير المحن * جزمه بس بموت فيك
انا : انا عارف اني لو لفيت مش هلاقي زيك انا اه كنت غبي ومش شايف قدامي بس لما قربت منك وعرفتك وحسيت بيكي عرفت ان انا عمري ماهلاقي حد بيحبني زيك
مرنا : *بتحط ايديها علي بقي * ششش متكملش مش مهم اللي حصل المهم ان انا سمعتها منك وانك بتحبني دي عندني بالدنيا كلها حتي لو مكملناش مع بعض المهم اني سمعتها منك
انا : (رحت شايل ايديها وبايسها في كف ايديها) انا بحبك اوووي ياقرده انتي
مرنا : *مبسوطه * ربنا يخليك ليا وميحرمنيش منك ابدا ابدا
انا : طب مش هتجيبي حضن
(ملحقتش اكمل الجمله لقيتها بتحضني ورحت مقعدها علي السرير وفضلنا نبوس في بعض لاول مره بعشق وحب وانا ببصلها بحب مش بشهوه وببوس في صدرها وايديها ووشها وخدودها واول مره اخد بالي من ضحكتها وابتسامتها الحلوه والبراءه اللي في عنيها وببوس راسها وطولت في البوسه لقيتها بتبوسني في صدري وبتلف ايديها ورا ضهري وبتضمني عليها اوووي ونامت علي السرير وفتحت رجليها خدتني بين رجليها وقفلت عليا )
مرنا : *مع ثبات التعبير* عايزاك
انا : ايه دا اول مره تقوليلي عايزاك
مرنا: وانا اول مره احس ان انت عايز تحضني اول مره اشوف في عينيك انك بتحبني ومش عايز جسمي
انا : دا انتو نسوان غريبه هتجيبولنا تخلف في دماغنا
مرنا : ههههههههههههههه انتو اللي مبتفهموش
انا : *ببوسها* طب *ببوسها* ياختي *ببوسها* هنقضيها *ببوسها* رغي *ببوسها* ولا *ببوسها* ايه
مرنا :ههههههههههههههه متكسفنيش بقي ما انت عارف اني مقدرش اقولك لا يامايكل
انا : مايكل !!!!!
مرنا : مقدرش اقولك لا ياحبيبي يااغلي ماعندي يااحلي حاجه في حي....
(ورحت بايسها وهي بتتكلم وهي خدتني في حضنها اوووي عليها وبتبوس وتحرك راسها وهي بتبوسني وبتتنهد تنهيده طويله بتدل علي الحب والراحه وراحت مفتحه عنيها )
مرنا: مش عايزه حاجه من الدنيا خلاص كفايا كدا البوسه دي عندي بالدنيا كلها
انا : طب والبوسه دي ودي ودي هاااا ودي ودي
مرنا : ههههههههههههه خلاص خلاص بغير بغير
انا : انتي طيبه اووووي يابت انتي
مرنا : وانا بمووووت في امك وبعشق كل حاجه فيك .... ايه بتعمل ايه طب استني طيب هههههههههه البتاع مقفول استني ههههههههه طب اااااااااااااااااااااه لاااااا استني طيب اعدل نفسي
( وانا ولا سائل فيها رحت رافعلها البادي والسنتيانه ورحت واخد بزازها في بقي علطول بمص وارضع فيهم بحب مش بهيجان وعمال ابص لحلمتها والحسها والعب معاها بلساني وشويه اعضها واشدها والحس حوالين بزازها واخد كل بز في بقي شويه ادلعه وامصه وهي كل اللي عليها براااااااااااااحه براااااحه وبتتاوه وبتشد راسي علي بزازها بتضمني علي صدرها اكتر وتبوسني في شعري ورحت نازل علي بطنها ببوس فيها وهي ماسكاني من دقني وبتبصلي وبتزقني علي بزازاها اووووي ورحت نازل علي بطنهاو محرك دقني علي بطنها براحه وهي ابتدت تضحك وجسمها يقشعر من دقني اللي بتشوكها في بطنها )
مرنا : ههههههههههههه بتشوكني ياحبيبي هاهاهاهاهاهاهها طب خلاص طيب ااهاهاهاهاه ياماماااااا
(رحت باصص لها وهي باصتلي ورحت باصص علي كسها وبصتلها تاني هي ابتدت تتنفس وهزتلي راسها اكنها بتقولي بتاعك اعملي اللي انت عايزه ورحت نازل ببوقي علي كسها من فوق البنطلون قعدت ادعك فيه ببقي كله وريحته ابتدت تطلع وحاسس بكلوتها بيتبل وبدعك فيه وهيا ماسكه راسي وبتتاووه وراحت قامت وباستني في بوقي جامد اوووووووي وبصتلي في عيني وراحت وخداني في حضنها عصرتني جوا حضنها وانا رحت مطلع لساني ولحست بزازها ورحت عضتها
مرنا : اااااااااه بتوجع
انا : هو ايه اللي بيوجع
مرنا : *بتعض علي شفايفها وبدلع * صدري
( رحت مصه تاني وبلعته في بقي وهي بتااوه ومفيش في بقها غير اي اي اااااااااااه ورحت منيمها علي بطنها علي السرير ورفعت شعرها لفوق وابتديت ابوسها في قفاها وانزل حته حته علي ضهرها كله وابوسها في بزازها من الجنب لحد ماوصلت لاول طيزها وهي كانت فردت ايديها علي السرير لقدام اكنها هتطير وقافشه في الملايه مش عايزه تسيبها ونفاسها بس اللي انا سامعه ورحت مبعبصها من علي البنطلون من برا وزانق ايدي بين فلقتين طيزها جااااامد هي نطت لفوق سنه ولفت وشها بصتلي بكل دلع ولبونه انا هيجت من نظرتها دي ورحت نازل قطعت شفايفها بووووس وايدي بتعصر في فلقه طيزها وهي لافه ايديها حوالين راسي بتشدني ابوسها اكتر ورحت لاففها علي ضهرها وخلتها تقعد علي طرف السرير وانا قاعد علي الارض قدامها ورحت رافعلها رجليها لفوق ضهرها للسرير ورجليها ناحيتي انا بين رجليها ورافعها لفوق وورافع البنطلون لحد طيزها وضميت رجليها علي بعض ورافعهم ورحت رافع الكلوت كان غرقان مياه وظهر قدامي كسها وخرم طيزها ورحت ماسك رجليها بايدي ضاممهم علي بعض وبلساني علي كسها بشرب كل اللي بينزل منها وبشفطه واحركه عليه طالع نازل وادخله فيها وهي بتوحوووووح ورحت مقلعها البنطلون كله وفشختلها رجليها وهي بصالي مستنيه وعماله تتنفس بسرعه ولقيتها بتمد ايديها علي راسي عايزه تحطها علي كسها رحت بعدت براسي لورا
مرنا : *مع ثبات التعبير* علشان خاطري مش قادره
انا: عايزاني الحسه
مرنا : *بتهز راسها* اااااااااااه
انا : الحسلك ايه
مرنا : دا *بتشاور عليه *
انا : اسمه ايه دا
مرنا : مش بعرف اقوله علشان خاطري بقي بوووسو
انا : مش هلحسه غير لما تقولي
مرنا : *علشان خاطري ياحبيبي بوسسو مش قادره اااااااااااه متخلنيش اقول كلام مش بحبه
انا : ( مردتش اوسخها وعجبتني براءتها في النيك ورحت طالع بايسها ونزلت لحستلها كسها وفاشخ رجليها ماسك كل رجل بايد ولساني بس اللي علي كسها ولقيتها بتتنفض وبتترعش ورجليها بتتشنج في ايدي جامد وبتعافر وايديها بتشدني من شعري عايزه تبعدني عن كسها وفي نفس الوقت بتشدني عليها ووسطها بيترعش وصوتها رااااااايح من الرعشه والهيجان ولقيتها بتتنفض اووووي وراحت صوتت مره واحده وراحت ساحبه ايدي وبتدعك في كسها بايدي وهي بتجيبهم لحد ماهديت رحت انا طالع نايم فوقيها وبايسها في بوقها وواخد راسها في حضني ونمت جنبها وهي في حضني وبمشي بايدي علي كتفها بهديها وبمسحلها شعرها وهي بتحرك راسها علي صدري زي القطط وبتتمسح فيا واحنا الاتنين نايمين علي جنبنا في وش بعض )
انا :اهدي ياحبيبي انا جنبك حبيبك جنبك
مرنا: ااااااااااااااااااه قولها تاني
انا : اهدي
مرنا :لا مش دي
انا :جنبك
مرنا : بطل رخامه بقي قولي حبيب......
(ورحت بايسها في شفايفها قبل ماتكمل الجمله ولقيتها بترفع نفسها لفوق علشان تبوسني اووووي وايديها ماسكه في وسطي زي العيال الصغيره وبتشفط شفايفي في بوقها تمصها وراحت واخده لساني جوا بقها بتمص فيه ورحت ساحب لسانها بمصه انا كمان وهي بتتاوه بس وريحه نفسها حلوه اووووووي هيجتني جدا ولقيت زبري واقف علي اخره وانا ببوسها وهي راحت منزلا ايديها بتدعك فيه وانا لسا ببوسها )
مرنا : ايه دا انت نزلت
انا : لا ياحبيبتي دي المياه بتاعت الهيجان
مرنا: للدرجه دي هيجان عليا ياحبيبي
انا :دا انتي تهيجي بلد انتي انا مشوفتش في جمالك قبل كدا دا انتي لو شخيتي اعبي شختك برطمانات وابيعها علي انها عسل نحل
مرنا : يييييييييييييع يامقرف اومال طالما انا عجباك اوووي كدا ونفسك فيا كنت بتقسي عليا ليه
انا : علشان احنا صنف زباله بيحب يتشبشبله
مرنا : من بكره هشبشبلك ياروحي
انا : طب شفتي ابوصلاح زعل ازاي ونام من الرغي بتاعنا
مرنا : ابو صلاح مين اااااااه ياقليل الادب ...حاضر ياحبيبي هصحيهولك (ونمت علي ضهري وهي سندت راسها علي بطني وبتمص في زبري ومدياني قفاها وانا ايدي علي ضهرها وشويه علي بزازها ) متزعلش يابو صلاح موااااااااااااه حقك عليا يابو صلاح مممممممممممم دا انا بموت فيك يابو صلاح انت وصاحبك ممممممممممممم
انا : اهدي بدل مابو صلاح يتف عليكي
مرنا : هههههههههههه حاضر ياحبيبي
( ورحت قايم نص قومه بشوفها وهي بتمص زبري وهي يعتبر نايمه علي زبري وبتمص فيه ورحت لافف راسها بايسها في بوقها وهي ماسكه في زبري بايديها ورحت شايلها ومنيمها علي بطنها ولقيت ايدي تحتيها علي بزازها ونمت عليها ومدخل زبري)
انا : عايزاه فين كسك ولا طيزك
مرنا : اللي يعجبك ياحبيبي بس ممكن بلاش الالفاظ دي علشان خاطري مش بحبها
انا : اتريدين ان نمارس الحب في اي فتحه من فتحاتك الاماميه ام الخلفيه حلوه الصيغه دي
مرنا : ههههههههههههههههههههههههههههههههههه ههههههههههههه كما تريد ياسيدي
انا : ينعل ابو شكلك
مرنا : ههههههههه ااااااااااااه اهدأ ياسيدي فانه يولمني جدا ففتحتي مازالت ضيقه جدا
انا : سيدي ايه بس وانا بنيك شجره الدر متتلمي بقي (ونمت عليها ببوسها في خدودها وهي بتضحك )
مرنا : ههههههههههه اااااااااه كمان كمان ياحبيبي اووووووووووووف براحه عليا خليك حنين عليا بحبك اووووي وانت حنين عليا براااااااااحه اووووي عايزه احس بيك بلاش جامد مش بحبه
انا : حاضر يا بطتي اهوووووه كدا براحه اهووووه
مرنا : حراااااااام عليك بقي دا براحه دا انت بتفتري عليا يعني
انا: وغلاوتك براحه انتي اللي لسا ضيقه فبالنسبالك هرقليز بينيك
مرنا :هههههههههه طب مانت هرقليز ياحبيبي
انا : امدح فيا اكتر بحب المدح اووووي قوليلي كل دا زبر زبرك قد دماغك
مرنا : هههههههههه اااااااااااااااااااه هههههههههههه براحه وحياه امك ومتضحكنيش علشان خاطري وانت بتعمل فيا كدا علشان بتهز جامد وانت بتزيط وتدخله في الهيصه
(رحت ابتديت ادخله براحه ومش باصص علي اي حاجه غير علي جنب وشها وعنيها وهي بتقفل وشكلها وهي بتتاوه وتعبيرات وشها وايديها اللي حطاها علي ايدي ولفا صوابعها علي صوابعي ومش عايزه تسيبني ومبسوطه مش انها بتتناك وخلاص مبسوطه بحبيبها اللي بينيكها رحت لاففها تنام علي ضهرها وببوس في كل حته في جسمها وانا بلفها وهي وشها مبسوط اووووووي اول مره اشوف عنيها مبسوطه كدا وبتدمع من الحب والفرحه ومش عارفه تقفل بقها من الابتسامه ورحت بايسها في شفايفها وغمضت عيني وروحت في دنيا تانيه وانا بحس كل حركه من حركه شفايفها في شفايفي وحاسس بكل لمسه من جسمها علي جسمي كل حواسي اتلغت مفيش غير حاسه الاحساس بس اللي شغاله ولقيتها بتفتح رجليها وبتزوقني برجليها عليها اووي وراحت ساحبه زبري بايديها وبتمشيه علي كسها وبتبصلي في عيني بشهوه ونافسها سخن وراحت بصت علي كسها ودخلته بايديها في كسها وراحت مرجعا راسها لورا وغمضت عنيها وسمعت احلي اااااااااااااااااااااه في الدنيا رحت مدخل زبري في كسها لحد نصه لقيتها ابتدت تتاوه وتوحوح ورفعت ايديها حطيتها علي صدري وبعديها مسكت خدودي بتبوس فيا وانا رايح جاي في كسها وابتديت اسرع وهي بتتاوه بس وراحت لفت ايديها حوالين رقبتي وسحبتني في حضنها وبتبوس في خدودي وقفايا وودني )
مرنا : بحبك اااااااه بحبك اووووووي اوووووووي بموت فيك نفسي تفضل جوايا كدا علطول متخرجش خاااااااااااااالص خليك اعمل اللي انت عايزه اااااااااه براحتك اعمل جامد لو عايز مش هقولك لا بس متحرمنيش ابدا منك ياحبيبي اااااااااااااه يالهووووووووووي علي الاحساس ايه دا ايه دا مايكل مايكل بوسني بوسني اوووووووي ....... مايكل مصلي صدري بقك وحشهم اووووي مصهملي ياحبيبي مش قادره مصي صدري اااااااااااااااه كمان ياحبيبي كمان اااااااه اي اي اي اي اي كمل كمل متوقفش خليك مص فيهم اوووووي ااااااااااه يامايكل لسانك بيتعبني اووووي
(ورحت حاطط ايدي علي كسها وانا بنيكها بدعكلها كسها بايدي وبمص في بزازها وهي راحت مني خاااااااااااااااااالص بقيت بتتلوي علي السرير وتتنطط ومبتقولش غير )
مرنا : ااااااااااااااااه كمان برااااحه متشيلش ايدك خليها خليها ااااااااه كمان كمان هاتهم بقي ياحبيبي نزلهم بقي انا تعبت بجد بجد يامايكل تعبت مش قادره بجد بجد علشان خاطري وغلاوتي عندك تنزلهم بقي
انا : حاضر ياحبيبتي
( ورحت بايس راسها ورحت سايب نفسي ورحت جايبهم في كسها وهي بتبرق بعنيها وبتبص علي كسها وفي نفس الوقت بتتاوه وتوحوح ومبسوطه ومش عارفه تعمل ايه وبتمسح وشي من العرق بايديها وتمسحه في جسمها وراحت ساحباني علي حضنها وبتبوسني جامد اووووووووووووي )
مرنا : *بعتاب*عملت ليه كدا ليه يامايكل ليه
انا : مستحملتش وبعدين علشان تضمني اني اتجوزك
مرنا : انا بحبك اووووووي يامايكل اوووووي وماليش غيرك في الدنيا دي كلها
انا : طب واحنا فيها يالا بقي نعمل التاني
مرنا :لا وحياتي عندك مش هقدر بجد انا جبت كتير وانت بتعمل فيا تعبت فعلا مش هقدر
انا : دا ايه النسوان اللي بتتعب من اول مره في القصه دي
مرنا : قصه ايه
انا : ياستي انا متخلف الملايكه بتلاعبني قومي طب البسي اي حاجه وخشي استحمي وهستناكي في الصاله عقبال ماشوف اختي اللي هتقيم علينا الحد دي
مرنا : ههههههههههههههه هو في اطيب من اختك دي
انا : اه في انتي يابطتي اطيب منها
مرنا : لا علي فكره انا شريره جدا وممك........(ببوسها ) انت مش هتبطل الحركه دي بقي
انا : يالا يابت قومي بلاش دلع
مرنا : * مبسوطه اووووي * حاضر حااضر

مشهد الصاله

اختي : انت انسان قذر ووسخ وعمرك ماهتتعدل ونجاستك دي هي السبب في انك بيحصلك مشاكل
انا : انا بحب مرنا
اختي :بججججججججججد
انا :دلوقتي مبقتش نجاسه يعني
اختي : لا منتا هتتجوزها بس برضو مينفعش قبل الجواز
انا : شايفه الكرسي اللي هناك دا انا عايزك زيه متتكلميش خالص ولا عايز المح سنانك العسل دي ( وبقرصها في خدودها )
اختي : اااه اااااااه اوعي الحركه دي مستفزه بتعصبني
انا : اومال دي ايه ( وبمسح بكف ايدي علي وشها من فوق لتحت )
اختي :دي انا ممكن اقتلك فيها دي
انا : هههههههههههههههه خلاص اهدي متقتلنيش متموتنيش متضربنيش ( علي قفاها )
اختي : اتلم يامايكل علشان انا متنرفزه من الحركه
انا : *ببوس راسها * حقك عليا يابنت ياعبيطه بنكوشك .. اهي الهانم خلصت حمام خدي تعالي عايزك في موضوع مهم قدام اختي
مرنا : خير في ايه
انا : مرنا تتجوزيني
اختي :لولولولولولولولوولوللووللولولولولو لولولولوولوولولولوللولولوي اخيرا حسيت علي دمك ياحيوان يارمرام
انا : وانتي مال امك هو انتي العروسه .... مالك يامرنا ساكته ليه
مرنا : *بتبص في الارض*انا اسفه يامايكل مش هينفع
اختي : ايه العبط دا مش دا اللي نفسك فيه
مرنا: *بتدمع * طبعا دا حلم بحلمه طول عمري ومش مصدقه انه جيه اليوم اللي تطلب مني كدا حتي ولو مش هيحصل بس اسمك طلبتو مني
اختي : اومال ليه مش هينفع
انا :سيبيها يامريم براحتها هي عايزه تاخد حقها مني حقك يامرنا شوفي انتي عايزه ايه واعمليه مش هقولك لاء
مرنا: حق ايه يامايكل اللي بتقوله انا عمري مافكرت انتقم منك او فكرت اني ازعل منك بس صدقني مش هينفع انا اسفه
انا : طب اعرف وجهه نظرك ايه
مرنا : مش هينفع اقول قدام اختك
اختي :مش هينفع ايه دا انتو لسا طالعين من الاوضه سوا
انا : مريم مينفعش متحرجيهاش
اختي : *بتطبل علي الرخامه* والواد وقع وحبها سكسك وبقي بيدافع عنها سكسك قال ايه متحرجيهاش سكسك كشكشيها متعرضيهاش لولولولولولولولي
مرنا : ههههههههههههههههههههههههههههههههه
انا : ههههههههههههه خلصتي ياختي فقرتك اسكتي بقي واتهدي شويه هاااا يامرنا مش هينفع ليه
مرنا : انت متعرفش حاجه عني يامايكل خالص انت كنت دايما بتضايق مني اني ازاي مستحمله انك بتهزقني وتمسح بكرامتي الارض وساكته واظن انك لما جيت البيت شفت امي واختي بيعاملوني ازاي زي الخدامه في البيت انا اللي بصرف علي نفسي يامايكل لبسي دا كله من العتبه البرفانات اللي بحطه بعملها بايدي جامعتي انا اللي بدفع فلوسها مصاريفي كلها انا الي بدفعها محدش بيدفعلي جنيه من ساعه ما ابويا مات وانا اتكسرت جامد كان بيحبني اوووي اكترر من مونيكا اختي لاني شبه ماما **** يرحمها ايوا يامايكل اللي في البيت دي مش ماما دي بابا اتجوزها بعد ما ماما ماتت علشان تربينا مش هيعرف يربينا لوحده بس مونيكا تبقي اختي شقيقتي من امي برضو **** يرحمها وهي كانت بتغير مني علشان بابا مكنش بيرفضلي طلب وعلطول يفضلني عليها مع اني بالنسبالها عيله صغيره ولما مات ابتدت تعاملني كمرات ابويا وبتدلع في مونيكا وبتصرف عليها ومبتصرفش عليا جنيه حتي في ثانوي مكنتش باخد دروس خالص ولما دخلت صيدله قالتلي مش هصرف عليكي جنيه مش عاجبك تتجوزي وبلاها تعليم وانا رفضت وقلتلها هصرف علي نفسي ونزلت اشتغلت كول سنتر مع الدراسه في الاول ومستحملتش المجهود وبعديها كنت بعمل شنط هاند ميد وابيعها للمحلات وطبعا بفلوس قليله اوووي ولما انتشرت الصفحات اللي علي الفيس بوك عملت صفحه وبقيت بعمل شنط واكسوارات وابيعها واللي بيجي منها يادوب بيقضي مصاريف الجامعه علشان كدا كنت بقولك مبنزلش غير للجامعه بس لان بليل كنت بودي الاوردرات و اتقدملي اتنين كانو معايا في الجامعه لما كنت في سنه اولي واول ماجم وشافو البيت اللي ساكنه فيه وشافو طريقه امي مرضيوش وقالو مش هنتجوز واحده ملهاش كرامه والتاني لما عرف بقي يتنطط عليا ولما اعترض يقولي وهي امك احسن مني لحد مافي يوم ضربته مستحملتوش ومعرفش ليه معاك انت استحملتك جايز علشان بعمل دا معاك بحب او حاسه بامان وانا معاك مفيش مره خرجت فيها معاك او قابلتك برا البيت الا وحسيت اني مع راجل حتي ولو بتضرب مش مشكله بس علي الاقل بتحترم منظري قدام الناس وكنت عارفه انك حنين كنت بحسها فيك برضو لما تلاقيني مش هستحمل اكتر من طاقتي كنت بتهدي عليا او جايز انا كنت بحس دا لوحدي عارف يامايكل هدومي دي دي اخر هدوم جبتها من 4 سنين يعني اول مدخلت الكليه وانا عارفه امي مبتحبليش الخير يعني لو جيت تتقدملي وانت شكلك ابن ناس مش هتوافق وهتعجزك واستحاله توافق ابدا علشان كدا مش هينفع يامايكل مش هقدر اشوفك بتتحرج وتترفض قدامي من واحده ملهاش لازمه انا اسفه يامايكل * وبتعيط *
انا : *باخدها في حضني * يعني الهديه الدهب اللي جبتيهالي في عيد ميلادي دي من فلوسك اللي محوشاها
مرنا : *بتعيط * اه و الفلوس دي اللي كنت هاخد بيها الحقنه
انا : يابنت الجزززززززززززززززمه ماطبعا اومال هتنكدي علينا ازاي ايه دا حقنه... حقنه اييييييه
مرنا : حقنه نقص في المناعه باخدها كل 3 شهور
انا : وجت علي حظ امي انا طبعا وبعدين انتي طلعتي مريضه مش هينفع اتجوزك وانا هعرف اصرف عليكي لما اصرف علي مرضك
اختي :اتلم ياحيوان انت
مرنا : *بانكسار * انا عارفه يامريم انا حظي قليل في الدنيا دي
انا : بس ياهبله انتي هو في اسوء من حظك في الدنيا انك تحبي متخلف زيي
اختي : ههههههههه عداه العيب اهوه وبعدين فيها ايه يامرنا كل دا مش مهم المهم انه بيحبك وشاريكي
انا : وبعدين تعالي هنا ولما مش هينفع اتجوزك سبتيني اعمل دا كله ليه معاكي وسلمتيلي نفسك
مرنا : علشان عارفه انه عمري ماهتجوزك مش كنت دايما بقولك عارفه انك مش هتتجوزني علشان انت مكنتش بتحبني وعلشان عارفه ان امي مش هتوافق
انا : بتحبيني
مرنا : *بتمسح دموعها* ودا برضو سؤال تساله
انا : خلاص مالكيش فيه انا هتجوزك قومي معايا هنروح دلوقتي اتقدملك او اتكلم مع امك
مرنا : بلاش يامايكل
انا : قومي يابت اخلصي وانتي غيري هدومك هتيجي معايا يالا
مرنا : اشمعنا دلوقتي يامايكل عايز تتجوزني
انا : شفتي فيلم العار شفتي روقه (نورا) مرات ابو كمال (نور الشريف) اهي دي حلم الشباب المصري كلهم وفي حكمه بتقول ايه ( كوني له روقه يكون ليكي ابو كمال ) وانتي روقه جنبك شبشب بصراحه
مرنا : ههههههههههههههه انا بحبك اوووي يابو مايكل
انا : ابو مايكل ايه وانا بتاع شاورمه قومي قومي لسا هنشوف امك

بيت مرنا

ام مرنا : واهلك مجوش معاك ليه
انا : بيتفرجو علي مسلسل الوصيه فمش هيقدرو يجو معلش ممكن لو خلصوا بدري يجولنا
ام مرنا : اااااااااااااه قلتلي طب بص ياحبيبي انا معنديش بنات للجواز لما يخلصو المسلسل نبقي نشوف الكلام دا
انا : احنا معندناش تليفزيون اصلا
ام مرنا :دا انت جاي تهزر بقي
انا : ياست الكل انا بقالي ساعه بقول وسط الكلام ابويا **** يرحمه يعني اكيد ميت مش مديله لقب يعني
ام مرنا : معلش مختش بالي
انا: ركزي بقي متبقيش كدا دا انتي المفروض ست علي قديمو يعني خبره يعني تلقطيها كدا وهي طايره
ام مرنا : طب حاسب حاسب
انا : ايه في ايه
ام مرنا : كانت طايره ورااك هههههههههههههههههه
انا : ايوااااااااااااااا ياعسليه انتي و**** العظيم مشفت في تقل دمك
ام مرنا : هههههههههههههههههه ولد انت من سني علشان تهزر معايا
انا : انا لو من سنك مكنتش هزرت بصراحه انا كنت اتجوزتك علطول
ام مرنا : انت شكلك اونطجي وهتتعبني معاك وانا بتعب بسرعه
انا : تتعبي وانا موجود اهو انا درست صيدله علشان اللحظه الحلوه دي اللي اعالجك فيها واديكي حقن
ام مرنا : بتعرف تدي حقن
انا : ايدي خفيفه خااااااااالص وسن الابره الطخين اللي هو 5 سنتي دا بديه براحه مش هتحسي بحاجه
ام مرنا : ههههههههههههههههههه ولا انا مش مستريحالك
اختي : اتلم يامايكل ايه اللي بتقوله دا .... معلش ياطنط هو لسانه طويل شويه
ام مرنا : دا لسانه شربات
انا : شفتي طلع شربات وشكلك بقي كلوت فاتله اسكتي بقي وسيبيني اتعامل هاااااااا ياست الكل قلتي ايه انا عايزها بشنطه هدومها وكدا كدا انتو عالم فقرا معكوش فلوس فمش هنعمل خطوبه ولا هري هنعمل اكليل علي طول قلتي ايه
ام مرنا : انت اول مره تخطب تروح تتقدم يعني
انا :واخر مره باذن ****
ام مرنا : طب هتصرف عليها منين
انا : من عرق جبيني
ام مرنا : مش قصدي قصدي انك بتشتغل معاك فلوس
انا : اومال جاي اتقدم كدا وخلاص اعقلي الكلمه ياست الكل
ام مرنا : طب انا مبدائيا موافقه والست الوالده تشرفنا و نتفق بعديها نص اكليل والاكليل واللي فيه الخير يقدمه ربنا
اختي : مبرووووووووووك يامرنا لولوللوولولولولولولولولولولولولي
انا : الحمد لله نقرا الفتحه بقي
اختي : فتحه ايه **** يحرقك انت جاي تخطب فاطمه احنا مسيحين يابن الجزمه
ام مرنا ومرنا ومونيكا : هههههههههههههههههههههههههه
انا : اومال بنقرا ايه طيب
اختي : اخرس مبنقراش حاجه اقعد ساكت
ام مرنا : اخوكي دا شرباااات انا استريحتله
انا : وانا بحبك متيجي اتجوزك انتي وبنتك مع بعض ويبقي زيتنا في دقيقنا
ام مرنا : ههههههههههههههه اتلم يامنيل بدل مابوظلوكو الجوازه
انا : لااااااااااااا ابوس اي حته بلاش دا انا مصدقت ...بقولك ايه ممكن ابوس العروسه وكدا ايه مش هينفع انا قلت زي الاجانب مش اكتر مااالك بتبرقيلي كدا ليه هي بتبرقلي ليه طب ينفع ابوسك انت ياقمر
ام مرنا : اذا كان كدا ماشي
انا : دا انتو عيله عسسسسسسسسسسسل ابقي قابليني يامريم لو ديلي اتعدل
اختي : مانتا فعلا كلب عمر ديلك ماهيتعدل
انا : انا لسا قايل نفس الجمله علي فكره مضفتيش حاجه
اختي : طب ياطنط نيجي نزوركو امتي ومعانا ماما
ام مرنا : شوفو انتو فاضيين امتي يابنتي وقولولنا قبليها نجهز نفسنا
انا : بقولك ايه ياحماتي ولا بلاش حماتي دي تقيله صح
ام مرنا : اه صح تقيله اوووي قولي ياام مونيكا
انا : طب ماقولك ياقلبي
ام مرنا : ههههههههههههه يخيبك واد قول عايز ايه
انا : كنت بقول تقومي تجيبي اي حاجه من المطبخ عقبال مابوسها شويه
ام مرنا : انت هتتلم في يومك دا ولا هاااااااااااااا
انا :قلبك ابيض ياست الكل شوفي حتي وهي متعصبه جميله ازاي (وبعتلها بوسه في الهوا )
اختي : طب نستاذن احنا ياطنط علشان لو قعدنا اكتر من كدا هيبوظلنا الدنيا
ام مرنا : اللي تشوفيه يابنتي وخلينا نشوفكو قريب
انا : طب ممكن ياقلبي تخلي مرنا توصلنا لتحت علسان السلم بيتعبني
ام مرنا : السلم برضو اللي بيتعبك
انا : الصراحه لاء انا كنت هبوسها علي السلم
ام مرنا : انت مش ناوي تتلم صح
انا : احبك وانت عصبي
ام مرنا : ههههههههههههههههههههه ماشي يااونطجي يالا سلام

ام مرنا : مبروك يامرنا عريسك حلو وشربات ودمه خفيف
مرنا : **** يبارك فيكي ياماما
ام مرنا : يالا جهزي نفسك كدا وشوفي هتجيبي فلوس الخطوبه منين
مرنا : حاضر هتصرف ( ودخلت اوضتها مخنوقه )
مونيكا : الواد حلووو اوووي ياماما
ام مرنا : بصراحه اااه انا حبيته
مونيكا : طب انا نفسي فيه مستخسراه فيها
ام مرنا : هعمل حاجه لو منفعتش مش هقدر اقوله لاء علي جوازه منها
مونيكا : حاجه ايه ياماما
ام مرنا : مالكيش دعوه انتي سيبيها بظروفها

في مشهد اخر

اختي : ايه اللي هببته مع مامت مرنا دا
انا : انا هفهمك يابنت امبارح بصي مرنا قالت ايه امها لايمكن توافق صح
اختي : اه صح
انا : حلوووو اووووي لما انا اروح والاقيها بتهزر وبتاخد وتتدي يبقي معناه ايه
اختي : معناه انها ام برضو وعايزه تجوز بنتها او عايزه تغورها وتخلص منها
انا : غشيييييييييمه افهمي يابقره هي بتاخدنا علي حجرها علشان تركبني الغلط وساعتها مينفعش اتجوز بنتها هيبقي حرام
اختي : مش فاهمه انت الافلام لحست دماغك
انا : بصي يابنت الخرتيته انا سقطلها في الحساس وسط الكلام جابت معايا ايجابي فهتبدا تلين لحد مااغلط معاها وساعتها هتقول لبنتها او هتقولي مش هينفع تغلط مع امها وتتجوز بنتها
انا : استحاله طبعا الست شكلها محترم مش زي الزباله اللي تعرفهم وبعدين يعني ايه سقط في الحساس دي
انا : يعني العبلها في الخيال مانتي بقره هنقول ايه يعني اتشرمط معاها
اختي : الفاظك يازباله الزباله ياحيوان
انا : مانا عمال اوضح بالادب انتي اللي بقره
اختي : طب وانت خيالك المريض صورلك كدا
انا : هتشوفي يالا انزلي وانا هروج علي شقتنا القديمه هبات هناك
اختي : مش هتيجي بقا تبات معانا علي الاقل تفاتح امك في الموضوع
انا : فاتحيها انتي وشوفي دنيتها ايه لقتيها قشطه كلميني اجي
اختي : طب تعالي اقعد معايا شويه
انا : عارفه اغنيه عيد ميلاد الليه مين دبدوبه الطخينه يالا يادبدوبه نطي سبع نطات
اختي : اه عارفاها مالها
انا : اهو انا مرهق ارهاق الدبدوبه بعدمانطت ال7 نطات
اختي : انت عارف لو مكنتش محترمه كنت سمعتك سيمفونيه ببقي ولا سيمفونيات بيتهوفن
انا : طب علي بيتكو ياجااااامد
اختي : سلام يارزل
انا : استني رايحه فين فين بوسه مايكل
اختي : اهي ياروحي ( بالقلم علي وشي وبتجري من العربيه )
انا :حاضر يابنت الجزم حاضر هتروحي فين اصلها اوضه وصاله
اختي : سلام
( روحت نمت وطبعا شويه حب في التليفون مع مرنا وايفيهات للصبح وهي ضحكتها جميله بمعني الكلمه المهم نمت وتاني يوم كان يوم عادي وعمال افكر هعمل ايه مع عادل دا وعايز مني ايه وكلام بسنت اللي طلعت بنته دي وعدي اليوم وبعديها بيومين صحيت الضهر علي الموبايل بيرن لما زهقني )
انا : الو مييييين
عادل : انا عادل العطار
انا : اهلا بحضرتك صباح الخير
عادل : صباح النور كنت عايزك تعدي عليا في المصنع نتكلم مع بعض شويه عارف العنوان
انا : اه معايا علي الكارت اللي ادتهوني
عادل : لااااا دا عنوان الشركه (ووصفلي عنوان المصنع )

مشهد المصنع

انا : صباح الخير عندي ميعاد مع عادل بيه
السكرتيره : استاذ مايكل
انا : اه انا
السكرتيره: اتفضل مستنيك اتفضل معايا
( فضلت ماشي وراها بنخش في ممرات ونطلع وننزل لحد ماوصلت لباب خشب عريض كبير رنت الجرس وفتح الباب ودخلت وهي سابتني وخرجت )
(الاوضه عباره مكان واسع كبير فيه مكتب وكله سيراميك وشبابيك ازاز هو مش واسع اوووي يعتبر مثلا قد محل كنتاكي كدا او اكبر شويه )
انا : ازيك ياعادل باشا ايه شغل بيت الرعب دا وبعدين ايه المصنع اللي في صحرا دا انت بتتاجر في جمال ولا ايه
عادل : هههههههههههههههههههه لقاءاتي المهمه بعملها هنا بعيد عن الدوشه
انا : دا انت مسيطر ياباشا علي كدا ...الا قولي ياباشا هي صوره مين الامور اللي علي المكتب دي
عادل : دا عمر ابني ياسيدي ما انت عارفه
انا : وانا هعرفه منين ياباشا انا اول مره اشوفه ( دا انا هنيكك انت وابنك الخول )
عادل : ياعم ماشي (ورفع سماع التليفون ) دخلوهم
(ولقيت #سلوي ام معتز -احمد اخو معتز- دينا الشغاله - عمر ابنه - شادي - ابو شادي- اندرو - ام اندرو- مادونا - سوزي (الشيميل ) -خالتي نجوي - هدير - جلال - امنيه مرات جلال - اختي - مرنا # داخلين واقفين صف وبتاع 10 رجاله معاهم )
اختي ومرنا :مايكل الحقنا يامايكل
انا : متخافوش انا جنبكو اهدو حد لمسكو
عادل : متخافش انا جمعتهم بس علشان الكلام يبقي قدام الكل محدش ازاهم في حاجه
انا : جمعتهم ازاي
عادل : اختك كانت مقدمه علي شغل عندي في الشركه وانا اللي حطيت الشغل قدامها وهي قبلته لان المرتب ميترفضش وخليتها تكلم مرنا تجيلها وام اندرو جات وجابت ابنها ومراته بالتهديد والباقي شغالين معايا
انا : مش فاهم حاجه
عادل : هفهمك بس الاول كدا طلعولي موبايلاتكو
(خد مننا الموبايلات ورماها في جردل مياه احااااااااااااا دي فيديوهات ابنه اللي بيتناك فيها من ابو شادي علي الموبايل هي ليله سوده باين )
عادل : بص بقي يامايكل زمان كنت انا وجدك وابو اندرو واخويا اللي هو ابو هدير كنا شركاء مع بعض وكلهم غدرو بيا انا وجدك وخدو فلوسي ورموني في الشارع وجدك مات بسبب الموضوع دا
انا : عارف الكلام دا خش في الموضوع وانجز بننام بدري
عادل : عاجبني قلبك الحلو دا ياريت تكمل للاخر المهم ابو النجا اخويا اللي هو ابو هدير كان بيحب ستك واداها فلوس ورضاها وهي مفتحتش بقها وانا قلت مش هيهدالي بال غير لما انتقم منهم في عيالهم لان اخويا وابو اندرو ماتو اتعرفت علي محمد المصري كان شغال عند ست اسمها سلوي اللي هي مامت معتز واشتغلنا مع بعض شمال وكانت سلوي الريسه بتاعتنا لحد معرفت ان ابنها احمد خول وبيتناك من الحيوانات وبيحب ينيك مع حيوانات زقيت عليه بنت اتصاحبت عليه وفهمته انها كمان بتحب تتناك من الحيوانات لحد اما صورته والفيديوهات بقيت معايا وقدرت امسك بيها ذله علي سلوي واخليها تحت طوعي لاني كنت فقير برضو ومعيش سلطه وسلوي كانت هانم بمعني الكلمه سحبت منها الفلوس اللي عايزها علي حث فيديوهات ابنها وابتديت اكبر في السوق وبقا ليا اسم وسمعه في البلد ساعتها فكرت اني انتقم بس محبتش اظهر في الصوره حطيت سلوي في وش المدفع هي اللي تتحرك وابتديت باندرو علشان احسر امه عليه علي دكرها وبعت دينا الشغاله تشتغل عند سلوي وتجيبلي كل تحركاتها وفي نفس الوقت كنت مراقب اندرو علي الاكونت الفيك اللي عامله وعرفت ميوله ايه وطلع خول مخدش في ايدي غلوه وسبحان **** جيه برجله لحد دينا ودينا طبعا وديته لسلوي سلوي مافيش بينها طار مع عيله اندرو هي اضطرت تقولك كدا علشان عارفه ان حياتها في ايدي وماسك عليها حاجات اكتر من فيديوهات ابنها ولما انت يابطل ظهرت ودافعت عن صاحبك انا كنت عايز انيكك زيه ومش صعبه عليا بس لما لقيتك نيكت سلوي في افكارها ونزلتها من عندك وهي فاكره انها انتصرت عليك وكلمتني قالتلي ان كله تمام وبعديها الاقي دينا الشغاله بتقولي علي اللي انت عملته عجبتني دماغك وقلت استفاد منك انا اصلا مش عايز ااذيك في حاجه انا كنت عايز اضمك معايا واخد بطار جدك المهم بعديها زحلقت سلوي لانها بقت كارت محروق بالنسبالي وخلتها تعزل وتمشي اتقل بس هخلصلك اندرو الاول اندرو لما سافر علي دبي بعتله سوزي وهو تحس انه نفسه يطلع خول من صغره مخدش في ايديها غلوه بل بالعكس ناكته هو ومراته ومسبتوش غير لما خليته يقلب مره وبقي بكس
انا : احاااااااا ايه دا اندرو بقي بكس ازززاي
عادل : متستغربش صديق عمرك اللي شكله راجل بس من جوا مره لبوه عايزه تتناك
انا : طب ممكن وحياه امك بلاش الفاظ علشان في بنات واقفه
عادل : ههههههههههههههههههههه و**** انت خساره في اللي هيتعمل فيك
انا : اخلص ياعم شرير الفيلم انت وربنا ابتديت انام منك طب حياه امك ياشيخ انت شكلك هتطول وترغي كتيييير متطلبنا قهوه افوقلك كدا لحسن بص بهبط منك اهووه بص بقع اسندوني الحقني اسندني وشيلني
سلوي : ههههههههههههههههه وحشتني يامايكل و****
انا : وانتي اكتر و**** ياسلوي ياعسليه انتي موااااااااااه
عادل : انا سايبك تخلص براحتك لان انا مبخسرش مش زي سلوي
انا : الجمله اللي فاتت دي كان ناقصها مسدس وتقوم قاتل سلوي يالهوووووووي علي الاكشن كنا هنترعب اكتر و**** كنت هتلاقي حنفيات مياه نازله من بناطيل كل اللي واقفين
عادل : ههههههههههههههه اضحك وهزر براحتك وكمان هعملك قهوه اعملولو قهوه
انا : لا ياعم بدل متحطلي سم فيها ولا مش هتحط صارحني يعني مموتش في الاخر بشويه بن موته بضان اووووي الصراحه وانت مترضهليش يعني
عادل : نرجع لموضوعنا بالنسبه لجلال وهدير ولاد اخويا هما ميعرفوش اني ابقي عمهم لانهم مشافونيش خالص حتي جلال ميعرفش ان امنيه تبقي بنتي لان العطار دا لقب وامنيه متجوزاه باسم امنيه عادل العطار بطاقه مضروبه يعني ايواااااااااااا بالظبط كدا (يعني انا ولادي بسنت صاحبه احمد اللي كانت بتنقلي اخباره واخبار امه اول باول وهو زي الاهبل بيقولها كل حاجه وعمر ابني اللي انت قفشته عند شادي ولسا دا حكايته قدام وامنيه بنتي اللي جوزتها لجلال علشان تسحب فلوسه اول باول وهو زي الخول بيكتبلها كل فلوسه انا كان قصدي انيك جلال بس لقيته لوحده معرص ومش فارق معاه فاضطريت اني انيك هدير اخته وطبعا انت عارف ازاي وسحبت كل فلوسها وفلوسه لحد مابقو علي الحديده وجلال دلوقتي شغال سواق عند امنيه اللي كانت مراته شفت الذل وحش اذاي
انا : *بصقف* **** عليييييييييييييييييك عالمي و**** اديتهاله في المقص صعبه علي ايد حارس المرمي كدا 2/ صفر لفريق عادل بيه وشكل المباراه هيبقي فيها اهداف تانيه تعالو نشوف مع كابتن ممل اللي مش عايز ينجز في ليلته دي ياعم اخلص ابوس وراكك انا مال امي بالهري دا
عادل : اهدي علي رزقك واسمع طبعا انت فاكر انك قابلت هدير صدفه في الشغل لا ياشاطر انا اللي جبتلك الشغل دا قدام عينيك علشان تشتغل مع هدير وخليتك تبقي معاها في التيم وعارف انك هتبقي قريب منها وهتلجالك
انا : ايوا ليه يعني دا كله
عادل : علشان اعرف اذا كانت دماغك شغاله فعلا ولا جت حظ معاك مع سلوي علشان زي ماقلتلك انه كان نفسي تشتغل معايا
انا : وطبعا لقيتني حمار
عادل : مش حمار بس لا حمار وطالعله ديل كمان هاهاهاهاهاهااه
انا : مش مضحكه محدش ضحك عجبتك يااندرو عجبتك ياهدير محدش ضحك متبوظوش سمعه الكوميديا ايفيه حلو قوله معندكش متبضناش بضان الناس مش لعبه في ايدك ياعمهم
عادل : انا سايبك تطلع كل اللي جواك علشان هكسرك اووووي المهم نيجي لخالتك دي شرموطه اصلا ومحمد المصري خليته يبقي علي علاقه بيها ودخلتها سهله لانها كلبه فلوس وصورها وناكها وبقي يسحب منها فلوس
انا : طب ليه؟؟؟ خالتي تبقي بنت صاحبك اللي اتغدر بيه
عادل : كنت مخليه كارت معايا علشان لو نطتلي انت في اي وقت ...... اكملك بس لحد مالقيتك جايب الفيديوهات بتاعت محمد المصري لخالتك وحرقتلي تاني كارت معايا اللي هو محمد المصري عجبتني دماغك وانك عرفت تاخد حق خالتك وحبيت اضمك لصفي تشتغل معايا لان علاقاتك حلوه وهتنفعني لحد اما عمر ابني جالي بيعيط وقالي واحد اتنين تلاته وحكالي علي اللي عملته فيه لما قفشته في شقه شادي واحترمتك ساعتها انك خفت علي مستقبل الواد وانه عيل صغير وعليت في نظري ساعتها بس للاسف صاحبك شادي جالي وعرفني ازاي انت جبت فيديوهات محمد المصري ووراني الفيديوهات اللي كنت عايزها من علي لاب جلال ولحظك الاسود انك مختش الفيديوهات دي لان الفيديوهات دي انا فيها وفيها حاجات تانيه توديني ورا الشمس انا وناس تانيه بس محتاجه حد قوي وقادر يقدر يخرجها للنيابه وشادي صاحبك طلع ذكي واشتغل معايا وبقي من رجالتي
انا : اخلص ياعم الابنووووودي جالي تمزق اربطه من كتر الوقفه اخلص طلعت عين امي
عادل : امك ايوااااااااااا امك والفيديو بتاعها دا حكايه بقي اولا اللي في الفيديو مش امك دا تركيب دا تهديد بس بعتهولك كدا لما لاقيتك سايق فيها ومش عايز تنضملي فقلت اجيبهالك من ناحيه تانيه بس امك تعرفني لانها شافتني مع خالتك كذا مره وهددتها لو جابت سيره اني علي علاقه باختها هقتلها عيالها وبصراحه انت امك جامده وانا عيني منها بس للاسف طلعت شريفه مطلعتش لستك ولا لخالتك شراميط
انا : يالا ياجماعه امسكوني علشان المفروض اتعصب عليه دلوقتي واقوله ازاي تجيب اسم امي علي لسانك واشتمه وهو يضحك ضحكه شريره بلهاء ياعم وحياه امك اخلص طب اقولك اخش الحمام واجيلك لان مثانتي هتنفجر مش قادرررر او لو مفيش حمام هعملها في اي ازازه هنا محدش يبص والنبي
( ولفيت وشي عمال اترتر وبدي لنفسي فرصه افكر احا انا هعمل ايه فيديوهات ابنه والموبايل باظ وفيديوهاته اللي مع شادي شادي الخول بقي في صفه وهو اللي سلمهاله بايديه اااااااه بسنت قالتلي في حاجات مع شخص مش هتقدر تقول عليه وهو مجبش سيره بسنت ولا يعرف اللي قالتهولي بس احا دي سافرت هجيبها منين ايه دا انا خلصت بيبي وبعدين انا مال كسمي اصلا بالحوار دا الراجل مش عايز ياذيني في حاجه وامي مطلعتش شرموطه يعني انا برا عني انا يعتبر مشاهد مش اكتر حلو اوووي الكلام دا اومال انا نايك نفس وعمال افكر ليه ما كسمهم كلهم انا اللي هاممني امي ومطلعتش شرموطه كسمكو )
انا : معلش بوظتلك المكتب ولا الدهليز اللي احنا فيه دا ابقي اي فوطه زفره وامسحها وشويه ديتول هتبقي فله شمعه منوره
عادل : طبعا انت بتسال انا طالما انتقمت من كل اللي غدرو بيا جبتكو ليه كلوكو وعايزك انت ليه وانت ملكش دعوه بحاجه ولا ليك دعوه بانتقامي
انا : سؤال ذكي من شخص ممل
عادل : هههههههههه بص ياسيدي انا بحب اطبق العدل وكل واحد ياخد جزائه انا خلاص ناري بردت بس قلت اتمتع بيكو شويه واذلكو لاقصي درجه علشان متنسونيش بعد كدا وانت يامايكل اولهم علشان بعد كدا متدخلش في اللي مالكش فيه وتعمل فيها ابو احمدات
انا : يعني هتعمل ايه هتلمس ازبارنا في بعض ولا هتخلي مناخيرنا 3 فتحات متخلص من غير اكشن
عادل : اولا اندرو مش هو بيحب يتناك انا هجيبله دينا الشغاله وهخليه ينيكها بزنبوره ومش هسيبه غير لما دينا تقول انه كيفها وناكها صح وطبعا مش هيعرف يعملها بالكس اللي عنده دا ياما دينا تتصرف معاه بطريقتها
اندرو : لا طبعا مش موافق ايه اللي بتقوله دا انت مش خلاص انتقمت من ابويا
عادل : ثانيا مادونا مرات مش نفسها تتناك انا هخليها تتناك بس مش من رجاله من حيوانات لحد ماتكره حاجه اسمها نيك
مادونا : انا مالي دي مشاكل بينك وبين ابو اندرو انا ذنبي ايه
عادل : ثالثا جلال معرص وبيحب يشوف مراته بتتناك انا بقي هخلي مراته هي اللي تنيكه ومش كدا وبس ولا اقولك خليها مفاجاه ياجلال
جلال : يابيه انا واحد من رجالتك ابوس رجلك يابيه متذلنيش اكتر من كدا انا معرص اه بس متناكتش قبل كدا
عادل : رابعا هدير بتحبي السحاق وعجبك انا هخليكي تعملي سحاق بس مش مع بنت مع كلبه ومع فرسه تقعدي تلحسي في كس الكلبه والفرسه لحد اما حد فيكو يتعب
هدير: ايه اللي بتقوله دا انت اتجننت انت عايز يجيلي امراض وبعدين مش هعمل اقتلني احسن
عادل : خامسا ام اندرو عرصتي علي ابنك وزمان كنتي فرحانه بجوزك انا هعمل معاكي الصح انتي هتتناكي بس مش من راجل واحد هتتناكي من رجاله كتير وازبار هتعجبك لحد اما كسك دا ينزل في لبن من الرجاله
ام اندرو : كسمك اعمل اللي تعمله كفايا ان جوزي نايكك في افكارك وضيعلك سنين عمرك بتفكر ازاي تنتقم ونسيت تعيش حياتك كسمك تاني
عادل : سادسا ابو شادي انت نكت ابني انا هعلمك النيك الصح بس هتتناك قدام ابنك مش كدا وبس لا انت الوحيد اللي هتتصور بوشك وتنزل علي النت وشوف بقي هتعيش ازاي تاني في مصر
ابوشادي : ابوس رجلك يابيه غلطه ومش هتتكرر تاني بس بلاش اتناك وبلاش تصوير والنبي ابوس رجلك ياسعاده الباشا
عادل : سابعا نيجي بقي للبطل الهمام اللي بيهزر طول اليوم وفاكرني زي سلوي هطبطب عليه انا هعمل معاك الصح هسيبك تختار يااما انيك اختك يااما انيك مرنا حبيبتك تختار ايه
انا : بتزنقني انت بصراحه هما الاتنين حلوين انت رايك ايه انت حابب مين فيهم
عادل : ههههههههههه وكمان معرص طب اللي هتقول عليه هنيكو مش هرجعلك كلمه
انا : طب ماتسيبك من اختي او حبيبتي كدا كدا نسوان ومسيرهم في يوم هيتناكو طب ماتكسرني صح بقي لو انت معلم وتنيكني انا
اختي : لا طبعا انت بتقول ايه
مرنا : لا يامايكل متعملش كدا علشان خاطري
عادل : تصدق انت صح كانت غايبه عني فين دي
انا : وهتبقي حلوه ايه رايك لاول مره شرير القصه هو اللي يكسب وينيك البطل جديده وجميله
عادل : خد الاجدد بقي خالتك اللي كان نفسك تنيكها هتتفرج عليك وانا بنيكك
خالتي: دا يوم المني ان.....
سلوي : لا ياعادل سيبني انا اتفرج علي اللي عمل دكر واتذاكي عليا سبني انا اشفي غليلي منه ياعادل
عادل : مش هرجعلك كلمه يالا ياعم ابسط سلوي اللي هتتفرج عليك
انا : و**** العظيم دا كتير عليا انت كدا مدلعني علي الاخر
عادل : دا انت اللي حبايبك كتير
انا : خلصنا هزار بقي يالا الباب فين علشان نلحق نروح ومسامحينك ياعم في الموبايلات اللي باظت دي يالا نستاذن احنا
عادل : ههههههههههههههههه شكلك لسا مفهمتش برضو ..... خدوهم كل واحد علي الاوضه بتاعته يتعمل فيه اللي انا قلته وسيبولي العسل دا وخلو اخته والبت التانيه دي قاعدين هنا محدش يلمسهم انا راجل عند كلمتي
انا : اومال فين القهوه انت مش قلتلهم يعملو قهوه
عادل : مستعجل ليه عقبال ماتتناك تكون القهوه وصلت يالا قدامي يالبوه هتتفتحي النهارده ياجميله
اختي : ارجوووووك بلاش بلااااااش
مرنا :بلااااااااااااش يامايكل علشان خاطري بلاش خدوني مكانه بس بلاش هو
انا : وبعدين انتي وهي مسمعش صوت حد فيكو مش انا السبب في دا كله يبقي تخرسو خالص وبعدين متتحايلوش علي حد كرامتكو فوق اي ابن متناكه وانتي فكرك لما تقوليله ارجوك وتتحايلي عليه قلبه هيرق يعني طالما اتحطيتي لازم تكملي انتي وهي مسمعش صوتكوووووو
عادل : *بيصقف* براااافو يامايكل انا جسمي قشعر من الكلام و****............ لاا لا لا متبرقليش كدا ازعل منك ومتتحمقش اوووي دلوقتي تتناك وتقلب خول وساعتها هتتحايل عليا انيكك قدامي يالبوه
مرنا : ياماااااااااااااااااااااااااااااااا يكل .........................انتهي الجزء العشرون


تعليقاتكم هي من تشجعني للاستمرار

الجزء الواحد والعشرون
(اللقاء2 )


الشخصيات كما هي

شادي : استنو محدش يتحرك من مكانو .... بقولك ايه ياعادل بيه انا عندي فكره احسن
عادل : انت ازاي تدي اوامر وانا واقف انت اتجننت
شادي: اسف معالي الباشا بس كان عندي اقتراح كدا
عادل :انا بحب الاقتراحات قول ياشادي
شادي : ايه رايك مش هو الزعيم بتاعهم وعامل فيها البطل والجامد اووووي طب ايه رايك نخليه ينيكهم كلهم ينيك صاحبه ومراته وامه وصاحبته وحبيبته واخته قدامنا وبعدين انت تنيكه قدام الكل ويتفرجو عليه وهو بيتناك وبيصوت زي الحريم وتذله وخصوصا قدام اخته وحبيبته ايه رايك شريره اوووووي دي
عادل : دا انت علي كدا بتحبه اوووووي
شادي : اوووووي ياباشا زي ماكان بيتفرج علي الخول ابويا انا هفرج عيلته عليه
انا: اييييييييييه ياعم انت وهو ابن متناكت مين اللي مفهمكو انكو كدا جامدين وانت ياعم شادي لما تيجي تقول اوووي اووووي ياباشا عايزك تلف وشك ناحيه الكاميرا وتقولها بغل وغضب يالا جاهزين اكشن
شادي : هههههههههه ياعيني دا اتصدم مش مصدق انه خلاص هيتناك ولسا بيضحك ويهزر ...ايه رايك ياعادل باشا ننفذ
سوزي (الشيميل ) : بعد اذنك طبعا ياباشا.... انا شايفه انها مش جامده اوووي يعني وخصوصا انه كل اللي هينيكهم ستات فمضيفناش جديد يعني ايه رايك ياباشا لما نخلي ست تنيكه اللي هي اوسخ يعني لو راجل ناكه هنقول ماشي لكن ست تنيكه شوف بقي كميه الذل والاهانه قد ايه
عادل : فكره حلوه ياسوزي دي انا موافق خلاص نخلي اخته او حبيبته تنيكه
سلوي : لاااااااااااااااااا كدا غلط ياباشا انت قلت هتنيك واحد بس من العيله دي وهو مكانهم يعني اكن اخته وحبيبته مش موجودين
سوزي : سيبلي الطلعه دي انا ياباشا نفسي اجرب انيك دكر بجد
شادي : طب ماتسيبهالي انا ياباشا انا جوايا ناااااااااار من ناحيته
عادل : ههههههههههههههه دا واضح ان حبايب كتيييييير وكلهم عايزين يجاملوك
انا : حد معاه سجاير اندرو معاك سجاير سيجاره والنبي علشان اتفرج علي المسرحيه دي بمزاج
شادي :يابااااااشاااااااااا سيبني عليه وغلاوتك ياباشا هخرجهولك حامل
انا : انت يابن الجزمه مديني ولاعه فاضيه انت لسا فيك العاده الوسخه دي ... معاك ولاعه ياشادي طب حد معاه كبريت اي حاجه طيب
سلوي : انا مش مطمنه ياباشا هدوءه دا بيجنني دا نفس اللي عمله فيا المره اللي فاتت انا ابتديت اقلق ياباشا
انا : ههههههههههههههههههههههههههههههههههه هههه
سلوي : *بتبلع ريقها* هي هي نفس الضحكه بتاعت المره اللي فاتت ياباشا
عادل :*بنرفزه* انت بتضحك علي ايه
انا : بضحك علي منظركو وانتو خايفين مني بس علشان ضحكت .... بضحك علييكو وانتو خايفين من عيل قد عيالكو قاعد لا حول ليه ولا قوه مبيعملش حاجه ايه رايكو في مناظركو دي انت مش قلبتها اقتباسات افلام اشمعنا انا جات عليا يعني لما اقول جمله ..ايه رايك في اخوكي يامريم فاشل ووسخ صح ايه رايك يامرنا في اللي حبتيه وهيبقي خول كمان شويه ايه رايك يااندرو في صاحب عمرك اللي كان بيقف جنبك وبينقذك دلوقتي مش عارف يعملك حاجه ايه رايك يامادونا في صاحب جوزك اللي مشفتيش فيه غير زبره ايه رايك ياام اندرو في اللي احنا فيه بسبب جوزك ايه رايك ياخالتي في ابن اختك اللي ساعدك وانتي سلمتيه تسليم اهالي زي الدبيحه ايه رايك يااحمد في اللي مرضاش يفضحك علشان انت اخو اعز صاحب ليه ايه رايك ياسلوي في اللي كان ومازل بيحبك ومرضيش ياذيكي ايه رايك ياسوزي في ال... لا انا معرفكيش تعالي كدا شويه ايه رايك ياشادي في صاحبك اللي بعته علشان شويه فلوس ايه رايك ياعمر في اللي كان بيدافع عنك وهو ميعرفكش ايه رايك ياهدير في اللي حط نفسه في حوار مالوش فيه وبسببه خسر كل حياته وبسببك هيتقلب خول كمان شويه ايه رايك ياجلال بيه في التعريص حلو صح وانتي يادينا ايه رايك في الوحيد اللي عاملك باحترام وحسسك انك انسانه ومستخسرش فيكي حاجه تبيعيه بسهوله كدا وانت ياعادل باشا انا مش فاهمك انت عايز تكسرني ليه مع اني ابقي حفيد الراجل اللي كان بيحبك وبيعاملك زي ابنه واتنصب عليه معاك عايز تكسرني ليه كل دا علشان بدافع عن اصحابي كل دا علشان حطيت نفسي في حوارات مجتش علي هواك مش مستاهله دا كله عايز تنتقم منهم انتقم انا مالي كل واحد يشيل اخطاؤه انا ماليش دعوه بحد

عادل : لا مش كدا انا عايز اكسرك انت بالذات لو مكنتش انت ادخلت مكنتش جبتهم هنا انا خدت بتاري من نشات لما خليت ابنه اندرو بقي مره وبكس وخت بتاري من اخويا ابوالنجا لما سحبت كل فلوس هدير وجلال ولاده لكن انت السبب انت اللي طلعتلي زي الخازوق حاولت اجيبك تشتغل معايا بس انت شايف نفسك حبتين وعلشان كدا لازم اكسرك وقدامهم واكسرهم كمان معاك علشان انا وحش اووووي وكمان علشان احقق العدل اللي قلتلك عليه لانك حللت لنفسك اللي انت عايزه وحرمته علي عيلتك عايز تنيك في الناس كلها اي واحده تعجبك زبرك يقف عليها ومحدش يقرب لا لاختك ولا لامك ولا لحبيبتك او مراتك عايز تذل في الناس وتشحططهم وراك عايز تبقي انت الدنجوان اللي مفيش منه اتنين اللي زبره بيعجب اي واحده والنسوان كلها حواليك ورقم واحد النحنوح ابو دم خفيف اللي بيعلق اي واحده.. تنيك في بنات الناس اه لكن كسم اللي يقرب لمحارمك مش دا اللي انت عايزه

انا : وانت دين ام مين علشان تحاسبني انت مال كسمك انيك اتناك اخاف علي شرفي اعرص ابقي ديوث انت مال كسمك مين وظفك علشان تحاسب الناس علي اخطائها انت المجتمع في صوره انسان انت العادات والتقاليد بنت المتناكه انت مالك واحد عايز يبقي ديوث انت اللي هتحاسبه واحده عايزه تبقي شرموطه انت اللي هتحاسبها واللي عايز يبقي بنوتي واللي عايز يبقي ماستر واللي نفسها تبقي مستريس واللي عايز ينيك محارمه واللي عايز يبقي شيميل واللي عايز يبقي بكس واللي عايز ينيك ويتناك من حيوانات واللي عايز يبقي لوطي واللي بيحب الاقدام واللي بتحب الاقدام واللي واللي واللي انت مالك انت اللي هتحاسبهم انت نفسك معرص انت ايوا انت ياللي بتحاسب الناس معرص عارف ليه علشان سايب ابنك بيتناك ومجوز بنتك لمعرص ومهمكش هي عايزه ايه ولا نفسها في ايه وبنتك التانيه مشغلها شرموطه تجيبلك اخبار سلوي عرفت انك معرص وخول مش راجل اخرس يابن المتناكه لما اخلص كلامي اتكلم عارف انت لو عندك ذره رجوله مكنتش اذيت الواد المسكين دا ( اندرو ) ولا اذيت البت الغلبانه دي (هدير ) ولا اذيت احمد وهددت امه بفيديوهاته ولا حطتني في الموقف دا قدام اختي وحبيبتي انت اوسخ من اي حد هنا لانك لعبت علي ميولهم الجنسيه ونسيت ان كل واحد ضعيف قدام شهوته مش كفايه انه مش قادر يطلعها قدام الناس ويعيشها بحريه لا كمان بتذله بيها انا مش بقولك انهم صح او غلط بس محدش فينا يقدر يحاسبهم انت عايز تحاسبني وتحاسب الناس ومش عاجبك ميولهم مع ان ابنك واحد منهم ابنك خول بيحب يتناك محاسبتوش ليه حللتها لنفسك برضو وحرمتها علي غيرك شفت بقي ان مفيش حد فينا ملاك ....بص ياكسمك اخر حاجه هقو............
عادل : مش كفايا اشعار ولا ايه يالا ياسوزي خديه وخدو كل واحد علي اوضته يتعمل فيه اللي قلته واللي يخلص طلعوه يقعد هنا جنب اللبوتين (مريم ومرنا) دول يالا مش هنقضي اليوم كله هنا
كلهم بيتكلموا مع بعض : لاااا. مينفعش...انا بقرف...كسمك ياخول....طب بلاش مراتي........ماااااااايكل .....امشي قدامي....ابوس رجلك ياباشا....يابني ارجوووك....امنيه اناجوزك برضو...كسم معرفتك

اوضه 1
(اندرو ودينا )


اندرو : طب اسمعي بس هديكي الفلوس اللي انتي عايزاها بس قوليلو اني كيفتك وتعبتي
دينا : ههههههههه يخيبك راجل انا كنت فاكره اخرك تتبعبص وتبوس رجلي لكن تقلب مره وتبقي بكس انا مش مستوعبه ومش مصدقه اللي شايفاه قدامي دا
اندرو : ابوس رجلك يادينا هديكي اللي انتي عايزاه بس انقذيني
دينا : طب افرض قلتله انك كيفتني هيصدقها ازاي مش هينفع ...كدا مقدامكش غير الحل التاني
اندرو : ابوس رجلك ايه هو
دينا : الجهاز دا ...معرفش اسمه ايه
اندرو : احا دا سترابو ماشين (جهاز بيتحط فيه زبر صناعي وبيشتغل زي الشنيور ) احا لا مش هينفع دا هيموتني
دينا : اختار ياتنيكني ياتتناك بالجهاز
(وقام اندرو نام علي ظهره علي زي ترابيزه ودينا ربطته من ايديه ورجليه وفاشخه رجله علي اخرها وراحت داهنه طيزه زيت كتيييييير )
دينا : تحب تختار انهي زبر ينيكك
اندرو : الصغير
دينا : ماشي دا لطيزك ولا لكسك
اندرو : احا هما اتنين
دينا : اه ياحبيبي متخافش هتاخد الصغيير في طيزك والكبير دا في كسك الحلو دا ياقموره
( وراحت مركبه الزبرين في الجهاز وحطيتهم في طيز وكس اندرو وابتدت تشغل الجهاز علي اقل سرعه )
اندرو : اااااااه حلو اوووووي الجهاز دا هبقي اجيب زييه ااااااااااه حلو اوووووووووي ايه المتعه دي عايز اقعد كدا طول اليوم
دينا : (راحت مزوده السرعه شويه ) طب وكدا
اندرو : ااااااااااه بيوجع شويه بس ممتع اووووووي
دينا : ( وزودت السرعه شويه )طب وكدا
اندرو : ااااااااااااااااااااااااه لا كدا لا بيوجع اوووووووووي لا لا هدي السرعه ارجوكي لااااااا اااااااااااااه مش قادر لا لالا مش عارف اخد نفسي اااااااااااااااه
دينا : ههههههههههههههههه دا لسا انت مشفتش بقي المفاجاه اللي محضرهالك (وراحت عملاه علي اخر سرعه )
اندرو : ( جسمه بيتنفض زي المتكهرب وعمال يترعش وكسه بقي غرقان مياه وجسمه عرق ووشه احمر وبيصوت ) اااهاهاهااههاههاهاههاهاهاهاهاهاهاها مششش قاااااددددرررر اااااااااااه وققققفييييييه حراااااام علييييييكي خلاااااااص حررررررمت حررررررمت مششش قاااااادرررر اااااااااااااه
(وفضلت مشغله الجهاز وهي بتلعب علي موبايلها وبتلعب في سرعه الجهاز كل شويه توطيه لما تلاقي اندرو تعب وتعليه بعد ميرتاح شويه وهكذا وبعد نص ساعه اندرو جسمه بيتنفض وعمال يجيب مياه من كسه وجسمه بيسيب وبيدوخ وابتدت حركته تهدي ومش حاسس بالدنيا وبيغمي عليه راحت دينا قفلت الجهاز ودلقت عليه جردل مياه وفوقته )
دينا : قوم ياخول خلاص يالا البس وتعالي معايا
اندرو : *بياخد نفسه بالعافيه * حاضر حاااضر
( وخرجو برا )
دينا : تمام ياعادل بيه
عادل : برافو يادينا واضح عليه انه استوي فعلا يالا ياخول اقعد هنا جنبهم

اوضه 2
(مادونا والحيوانات والحارس )


مادونا : ابوس ايدك ياباشا ابوس رجلك بلاش انا بقرف ابوس رجلك
الحارس : دي اوامر عادل باشا
( وراح منيمها وضع الكلبه علي الارض ورابط ايديها ورجليها وراح جايب كلب وخلاها تمص في زبره )
الحارس: يالا ياشرموطه مصي زبر الكلب
مادونا : ابوس ايدك ياباشا بلاش مش هينفع
الحارس : دا انضف منك يامتناكه يالااخلصي بدل مااسيبه عليكي
مادونا : خلاص حاضر حاضر ( ابتدت تمص زبر الكلب وكانت هترجع وفضلت تمص في زبره والكلب هاج وبقي بيتنطط وراح راكب فوقيها وابتدي ينيك فيها هي كانت قرفانه بس بعد كدا ابتدت تهيج من احساس زبر الكلب في كسها وهو سخن اوووووي اسخن من زبر الرجاله )
مادونا : اااااااااه اااااااااااااه براااااحه *بتزق في رجل الكلب * اااااه ياباشا خليه ينيك براحه دا سريع اوووووي هيموتني ااااااااااه
الحارس : منتي مبسوطه اهوووه يالبوه *راح ضاربها بالقلم*
(فضل الكلب ينيك فيها دقيقتين وبعد كدا راح جايبهم جواها وهي بتصووووت وبعديها راح جايب كلب تاني ينيك فيها نفس الكلام واتناكت من 6 كلاب ورا بعض )
مادونا : *بتاخد نفسها بالعافيه * ابوووووس رجلك يابيه مش قاااااادره كسي اتهري مش مستحمله كفايا بينيكوني بسرعه اووووي مش قادره عليهم ارججججوك كفااااااايه اااااااااااه خلاص ياباشا انا ماليش دعوه بيهم اااااااااااااااااه ارجوووووك حاسه اني هيغمي عليا مش قاااااادره تعبت طب فكني اشرب مياه مش قاااااادره
(وراح سادس كلب جايب فيها وهي ابتدت تاخد نفسها شويه وراح الحارس دالق عليها جردل مياه )
الحارس : فوقي كدا اومال هتعملي ايه مع اللي جاي
مادونا : ابوس رجلك هعيشلك خدامه طول عمري بس انا مش قادرررررره ارحمووووووني حرااااااام كان يوم اسود يوم مااتجوزته ابوس ايديكو هموووووت
(وراح الحارس طلع ورجع في ايده حصان )
مادونا :لاااااااااااااااااااااااااااااا مش هينفع همووووووت بجد كدااا ااااااااااااه مفيش في قلبكو رحمه ابوووووس ايديكو كفايا لاااااا لااااا
( وبتعافر تفك نفسها وبتتلوي في الارض وخايفه لانها يعتبر نايمه تحت الحصان والمنظر مخيف جدا خايفه يدوس عليها وخايفه من زبره وراح الحارس فكها )
الحارس : *ماسكها من شعرها * هتسمعي الكلام وهتبقي هاديه هنخلص بسرعه مش هتهدي ههيجه عليكي واسيبك لوحدك وانتي وحظك
مادونا : ياباشا ارجوووووووووووك ابوس ايدك *بتوطي تبوس ايده * انا ماليش دعوه بدا كله ابوس ايدك بلاش هموووووت
الحارس : يبقي انا هسيبك معاه ويتصرف هو معاكي
مادونا : لا خلاص ابوس رجلك ههدي اهووووه وهسمع الكلام
الحارس : حلو اووووي يالا بقي مصيله زبره متخافيش قربي منه قلت متخافيش العبي فيه بايديكي ايوااااا شاطره اهو ابتدي زبره يكبر اهوه يالا حطيه في بقك مصي فيه
مادونا : *وهي قرفانه بتلحس في راس زبر الحصان* دا كبير مش هيخش في بقي
الحارس : مصي
مادونا : *ابتدت تحاول تدخل زبر الحصان في بقها مش عارفه فقعدت تلحس في راس زبره لحد اما زبر الحصان شد حيله ووقف جامد وراح الحصان عمل صوت ببقه وابتدي يتنطط مادونا خافت ورجعت لورا راح الحارس ضارب الحصان علي رجله بالكرباج ومهديه وراح منيم مادونا علي ضهرها علي الترابيزه ومسك زبر الحصان بايديه وكان نايم شويه وابتدي يدخله في كسها وفي ايده زي ابره طخينه بيشك بيها الحصان في زبره لما يلاقيه بيتعافي علي كس مادونا )
الحارس : يالا دخليه بايدك لحد جوا كسك يالاااا
مادونا : حاضر حاضر دا كبير علي كسي مش هستحمله خلاص حاضر حاضر اااااااااااااااااه اااااااااااه الحقني اااااااااه هموووووت الحقني
(كان الحصان بتاعه وقف اووووي وراح مدخله جامد في كس مادونا وبيجيب لبنه ومبيحركوش يادوب زقه في كسها لحد نصه وبيجيب راح الحارس شاكه في زبره بالابره جامد راح مطلع زبره زي الخرطوم عمال ينزل في لبن علي الارض ومادونا كسها بينزل شلال لبن ومغمي عليها راح الحارس مشممها برفان ودلق علي وشها جردل مياه وفاقت بالعافيه )
الحارس : يالا ياكسمك نشفي نفسك والبسي هدومك
مادونا : انا دايخه مش قادره اقف
الحارس :اخلصي *وبيضربها بالقلم *
مادونا : حاضر حاضر
(وخرجو برا )
الحارس : تمام ياعادل بيه
عادل : برافو عليك ... يالا اقعدي جنبيهم هنا

اوضه 3
(جلال ومراته امنيه )


جلال : ياامنيه انا كنت جوزك في يوم من الايام وعمري مازعلتك في يوم
امنيه : انت دلوقتي السواق بتاعي مبقتش جوزي وبعدين مين قالك اني هعذبك بالعكس ياحبيبي انا هخليك تنيكني
جلال : ارجوكي ياامنيه *بيعيط *
امنيه : *بتضربه بالقلم * امنيه هانم ياحيوان وبعدين في راجل بيعيط يالا قوووم وقفلي زبرك دا لو مكيفتنيش مش هيحصلك كويس يالا مش هتحايل عليك
(قام جلال بيحاول يوقف زبره مش عايز يقف من الخوف والرعب راحت شاداه من زبره وراحت قعدت وهو واقف قدامها مرعوب وراحت واخده زبره في بقها وبتمص فيه )
امنيه : انا عارفه ياخول هوقفهولك ازاي
(وعماله تمص فيه لحد ماوقف نص واقفه وجلال ابتدي يهيج شويه )
امنيه : (راحت قالعه هدومها وبقت ملط قدامه وراحت واخده زبره بين بزازها ) بص علي بزازاي يمكن زبرك يقف علشان لو موقفش
جلال : بيقف اهووووه (وراح مادد ايده يمسك بزاز امنيه راحت ضارباه علي ايده )
امنيه : بمزاجي ياخول يالا اهو وقف اهوه كيفني (وراحت نامت علي ضهرها وفتحت رجليها راح جلال مستحملش وراح نايم عليها وابتدي يدخله في كسها وينيك فيها وباصص في عنيها وهي مفيش اي تعبيرات علي وشها وشها ثابت وعنيها قويه اوووووي وهو بيوحوح وبيتاوووه )
امنيه : هو انت دخلته ولا لسا انا مش حاسه بحاجه
جلال : مدخله كله جواكي اهووووه
امنيه : *مع ثبات قوه عينيها * هتنيك ولا انيكك انا لو محستش بزبرك هندمك
جلال : * خايف من عينيها * حاصر اهوووووه ( وابتدي يزق جامد )
امنيه : (راحت ساحبه دبوس من جنبها وراحت شكاه في زبره جامد ) قوم ياخوووووول
جلال : ااااااااااااااااااااااااااااااااااا اه ليه كداااا ااااااااااااااه ( وبيبص علي زبره لقاه متعور)
امنيه : انا هعرفك يعني ايه نيك ياخول مش علطول بتتفرج عليا وانا بتناك دلوقتي هتفرج انا عليك وانتا بتتناك......خش ياجعفر
جلال : ابوس رجلك *بيوطي علي رجليها يبوسها* ابوس رجلك ياامنيه انا مش خول ابوس رجلك
امنيه : *رفصته برجليها وضربته بالقلم * امنيه هانم ياحيوان يالا ياجعفر سمعني صوت المتناكه دي
( ودخل جعفر شاب اسمر بعضلات وراح قلع هدومه وزبره مدلدل قدامه كبير نييييك وجلال خايف من منظره اذا كان كدا ونايم اومال لما يقف هيبقي قد ايه)
جلال : ابوس رجلك ياامنيه هانم بلاش ابوس رجلك انا عمري مااذيتك
امنيه : ( راحت قاعده علي كرسي ومولعه سيجاره ) شوف شغلك ياجعفر
(جعفر هز دماغه بس اكنه بيقول تحت امرك وراح قاعد علي الكرسي وشاور بصباعه من غير مايتكلم لجلال يجي يمص زبره راح جلال قايم وهو مرعوب ولسا هيروح لجعفر لقي قلم ابن متناكه نازل علي وشه من امنيه )
امنيه : علي ايدك ورجلك زي الكلب
جلال : *وهو مرعوب *حاضر حاضر
(وراح زي الكلب ماشي علي ايده ورجله لحد ماوصل لزبر جعفر وراح مقرب بقه من زبر جعفر بالتصوير البطي وراح ماسكه بايده وابتدي يمص فيه وهو بيعيط وقرفان ولقي حته قفا نازل عليه من امنيه )
امنيه : مص ياكسمك اخلص مش هنبات هنا متخلنيش كل شويه اقوملك
جلال : اااااااااااااااه حاضر حاضر
(وابتدي يمص في زبر جعفر هو يادوب واخد راس زبر جعفر وحته من زبره في بقه وابتدي زبر جعفر يكبر في بقه وجلال مش عارف يمص وعمال يكح وريالته بتنزل راح جعفر بايد واحده مسك راسه وزقها جامد علي زبره لحد ماجلال كان بيتخنق وابتدي يرفص راح جعفر سايب راسه لقاه بيكح ويتف راح شده من شعره ورزعه بالقلم ومن غير مايتكلم شاورله بصباعه علي بقه اكنه بيقولو شششششش وحط زبره في بق جلال تاني وفضل يمص فيه وبعد كدا راح شده من شعره وموقفه علي رجله بس خلاه يوطي ووشه لامنيه وهي قاعده علي الكرسي وجعفر من وراه دهن طيزه وزبره بزيت كتييييير وابتدي يدخل زبره براحه لحد اما دخل الراس وراح زاقق زبره في طيز جلال جامد جلال راح منطور لقدام وبيصوت بعزم ماعنده لقي امنيه بتسكته بقلم علي وشه وبتتف عليه وجعفر ماسكه من وسطه بقوه وجلال مش عارف يفك منه وطيزه بتنزل دم وفضل جعفر ينيك في جلال بعزم ماعنده وجلال مش مستحمل ولا بيهيج حتي بيصوت من الوجع بس وجعفر مدخلش غير نص زبره لحد دلوقتي راحت امنيه واقفه وشاورت لجعفر راح جعفر مدخل زبره لحد اخره بكل قوته وجلال رجله بتترعش مش قادر يقف وصوته بيروح ووشه احمر وعرقااااان وجسمه سخن وفاتح بقه عمال يريل علي نفسه ومكملش 3 دقايق وراح واقع من طوله اغمي عليه بقي مرمي في الارض والدم نازل من طيزه راحت امنيه شاورت لجعفر راح جايب جردل مياه ودلقاه عليه مفاقش راح جعفر داعك صدر جلال ورزعه بالقلم برضو مفاقش راح قرصه جامد في فخدته لحد اما جلال فاق بس دايخ شويه راح جعفر جايب كوبايه مياه بسكر وشربهاله وبعديها بشويه جلال فاق وبقي مدرك باللي حواليه وباصص في الارض صعبانه عليه نفسه وراحت امنيه مدياله قماشه فيها الدم اللي نزل من طيزه )
امنيه : خد يادكر مبروك اتفتحتي وبقيتي شرموطه
جلال :*خد القماشه منها وهو بيعيط * ليه كدا
امنيه : علشان اللي ابوك عمله في ابويا ياكسمك بس الفرق ان ابويا خلف بنت بميت راجل انت ابوك خلف خول بميت مره واقولك علي حاجه اول مره تعرفها دا برضو ذنب اختك يامتناك علشان اللي عملته فيها
جلال : *مستغرب* اذا كان انتي اللي قايلالي نعمل فيها كدا
امنيه : كان نفسي تقول لاء ياخول ساعتها مكنتش هقربلها وكنت هخلي ابويا يبعد عنها بس انت الفلوس كانت عاميه عينيك ومشفتش حاجه قدامك ولا حتي اختك الغلبانه اللي معملتلكش حاجه اتفووووو عليك يالا يامتناك البس هدومك يالاااا بسرعه *راحت ضارباه بالقلم *
(خرجو برا )
امنيه : تمام يابابا
عادل بيه : برافو عليكي حبيبه بابا ختي حقك منه
امنيه : يعني بس مبسوطه باللي اتعمل فيه
عادل : طب ياحبيبه بابا يالا ياخول اقعد جنبيهم

اوضه 4
(هدير والحارس والحيوانات )


هدير : ابوس ايديكو انا عملتلكو ايييييه
الحارس : تعليمات عادل باشا
هدير : *بتعيط ومرعوبه* طب افهمني بس براحه دي كلبه يعني امراض وانا مينفعش اعمل كدا هيجيلي امراض ابوس ايدك مش هينفع
الحارس : دي انضف منك ياكسمك
(وراح الحارس منيم الكلبه علي ضهرها وفاتح رجليها وابتدي يلعب للكلبه في كسها راحت الكلبه ابتدت ترتاح ولسانها مدلدل من بقها هدير شافت المنظر راحت مرجعه راح الحارس شاددها من شعرها وبيجرها علي الارض لحد الكلبه وبيحط بوقها علي كس الكلبه وهي بتقاوم والكلبه خافت من صويت هدير وقامت قامت راح فضل يضرب في هدير بالاقلام علي وشها)
هدير :لااااااااااااااا ابوس رجلك بلاش ابوس رجلك (وبتمسك في الارض وبتمسك في اي حاجه تقابلها وهي بتتجر من شعرها) ابوس ايديكو *بتعيط*
الحارس : *وهو بيضربها* يالا ياكسمك مش هنتحايل عليكي
هدير : لاااااااااااااا والنبي لاااااااا ب**** عليك ابوس ابوس رجلك
(راح دخل عادل بيه وامنيه )
عادل : خلاص سيبها كفايه اللي حصلها بسبب اخوها سيبها
امنيه : علشان تعرفي ان احنا احسن منكو ياعيله وسخه
عادل : لولا امنيه بنتي اقنعتني انك اكتر واحده اتاذيتي بسبب الخول اخوكي انا كنت سبتك تتعلمي الادب
هدير : *بتعيط ومنهاره من العياط * انا ماذتش حد ولا عمري فكرت ااذي حد في حياتي انا كنت خايفه علي اخويا وفلوسه من بنتك وكنت بنصحه انه يطلقها مش علشان بكرها لااا علشان حسيتها بتستغله ومبتحبوش وبعد ماعملت اللي عملته معايا حبيتها واتعلقت بيها هي اللي حببتني في الحاجه دي ومنكرش اني اعتبرتها صحبتي وكنت بحكيلها علي حاجات كتير واخد رايها في كل حاجه بس هي ماشافتش دا مكنتش شايفه غير الانتقام وانها تنتقم لابوها واتقهرت عليها لما لقيتها فجاه اتغيرت معايا وبتهددني بالفيديو اللي مصورهولي وخلت اخويا ياخد كل فلوسي وجتلك كذا مره اقولك ليه بتعملي كدا دا انتي صاحبتي بس انتي مكنتيش شايفه عتابي ليكي غير انه بعاتبك علشان فلوسي بس انا كنت بعاتبك علشان صاحبتي مش علشان الفلوس *بتعيط*
امنيه : انتي اللي هبله انتي بالنسبالي كنتي مهمه بنفذها انتي حبتيني اعتبرتيني صاحبتك دي بتاعتك انتي متخصنيش في حاجه ورغم انك وسخه وانا مبطقكيش بس للاسف انتي متستاهليش تتاخدي في الرجلين بسبب اخوكي الخول ووساخته
عادل : يالا قومي اعدلي نفسك واطلعي اقعدي جنبهم برا
هدير : عادل بيه ....... شكرا
عادل : *بصلها وبص لامنيه * كان عندك حق فعلا ياامنيه
(وخرجوا برا )

اوضه 5
(ام اندرو والرجاله )


(الاوضه فيها ام اندرو و8 رجاله سود ازبارهم بنت متناكه طخينه وكبيره وجسمهم كله عضلات وام اندرو واقفه في كبرياء وشموخ )
ام اندرو : بقي انتو الرجاله اللي هتكيفوني انا مش شايفه غير شويه خولات (وراحت قلعت هدومها ونامت علي الارض وفتحت رجليها ) يالا ياخول منك له وروني فين الرجاله
شخص : هنوريكي ياكسمك فين الرجاله دلوقتي
( والتمانيه راحو قالعين وراح واحد منهم نايم علي ضهره ورفعها علي زبره وبينيكها في كسها والتاني راح جاي من وراها وراح رازعه في طيزها وتلاته واقفين حواليها ماسكه زبر كل واحد بايد وبتمص في زبر التالت وفي تلاته تانيين واقفين بعيد بيدعكو في ازبارهم وهي بتتناك وكاتمه وجعها وعنيها كلها شموخ وعظمه مش عايزه تضعف او تنهار وبتمص في ازبارهم بزمه وضمير عايزه تخليهم ينزلو لبنهم قبل متطلع منها اه واحده تبين استسلامها وضعفها )
ام اندرو : ايه ياخولات بقي دا نيك دا مش عارفين تنيكوني تحبو اقوم انيكو اوريكو النيك الصح *بتجز علي سنانها وكاتمه الوجع بالعافيه*
شخص: احنا هنوريكي النيك الصح ياكسمك بس استحملي (وراح رازع زبره في كسها بغباوه وبينيك بافترا )
ام اندرو : كسمك انت يابن الشرموطه دا اخرررررك يعني برضو خوووول
( وماسكه نفسها بالعافيه وهي هايجه وكسها بينزل مياه من الازبار اللي فيها بس ماسكه نفسها لانها لو سابت نفسها هتروح في دنيا تانيه وقعدت بتاع عشر دقايق مستحمله لحد اما اللي بتمص زبره بيشد زبره من بقها وهي مسابتوش غير لما نزل لبنه )
ام اندرو : ادي اول خول مستحملش *ااااه مكتومه * اومال عاملين فيها سبع رجاله في بعض ليه
( وراحت مستحملتش ومصوته بعزم ماعندها طلعت كل الهيجان والوجع اللي كاتماه ااااااااااااااااااااااااااااااااااا اااااااااااااااااه راحو ضاحكين عليها )
شخص: هههههههههههه عرفتي اذا كنا رجاله ولا لا ياشرموطه
( وابتدت تتاوه وتدعك في كسها علشان تنزل هيجانها وهما بيبدلو عليها كل شويه اللي يتعب يريح يخش واحد مكانه لحد ماجابت 6 مرات وكسها نشف مش قادره )
ام اندرو : خلاااااااااااااااااااااااااااص كفاااااايه مش قااااااااادره تعبت حراااااااااااااااام ااااااااااااه مش قادره هموووووت خلاص خلاص ابوس رجليكو انتو رجاله وسيد الرجاله ارحموووووني مش حاسه بجسمي حراااام عليكو ابوس رجليكو مش حاساه بجسمي كفاياه بقي اااااااااااه
شخص : مش هنسيبك غير لما تقولي انك شرموطه
ام اندرو : *بتصوت من الوجع * انا شرمووووطه وبنت متناكه ولبوه اااااااااااه ابوس رجليكو مش قادره حرااااااام همممموت
( راحو قايمين ومنيمنها علي ضهرها وابتدي كل واحد يضرب عشره واول ميحس انه هيجيب يروح مدخله في كسها ينزلهم جواها وهي مش قادره تحرك جسمها ولا تحرك رجليها حتي لحد مال 7 جابو في كسها وملوها لبن وكسها عمال ينزل في شلال لبن ودم وجسمها عرقان كله ومش دريانه بالدنيا ببتوجع وتعيط بس راحو جايبن عليها تاني بس المره دي نطرو لبنهم علي وشها وجسمها وبزازها وعلشان يكسروها اكتر راحو مطرطرين عليها مياه ولما خلصوا راحو جايبين جردل مياه دالقينو عليها مفوقينها )
شخص : يالا ياكسمك البس هدومك
(وخرجو برا )
الرجاله : تمام ياعادل بيه
عادل : عفارم عليكم يارجاله يالا يامرات العرص اقعدي جنبيهم
ام اندرو : *بتاخد نفسها بالعافيه ومش قادره تقف* مفيش عرص الا انت ياخول بتتشطر علي مره يامتناك مش قادر علي جوزي الدكر اللي ناكك
عادل : هههههههههههه *راح ضاربها بالقلم* علشان متنسيش نفسك تاني ياكسمك دا انا عادل العطار ياشويه متناكين ارموها جنبهم

اوضه 6
(شادي وابوه والمستريس)


شادي : مش بتحب تتناك وعاملي فيها شرموطه انا هريحك وهخليك تتناك وانا هقف اتفرج عليك وهصورك بنفسي
ابو شادي: يابني حرام عليك متخليش الفلوس تعمي قلبك انا برضو ابوك اللي كبرتك وعلمتك وصرفت عليك
شادي : وبرضو ابويا اللي بيتناك من اخويا الصغير وعايز يطلعه خول وبرضو ابويا اللي قفشته بيتناك من عيل صغير
ابو شادي : وانت فكرك يعني ان الراجل دا هيبقي باقي عليك يابني متضيعش مستقبلك انا غلطت وهتحمل نتيجه غلطي بس اهرب من هنا انت لسا في الاول
شادي : جر ايه يالبوه هنتفرج عليه كتير الشرموط دا يالا اخلصي نيكيه
ابو شادي: طب بلاش ست تنيكني خليه راجل
شادي: ههههههههه انت كدا كدا متناك هيفرق معاك زبر دكر من حرمه
ابو شادي: طب ماشي خلاص بس بلاش تصوير يابني انت اللي هتتفضح وسط صحابك ومعارفك وشغلك
شادي : كله راح خلاص بسببك وبعدين متقلقش انا مستقبلي مع عادل بيه
ابو شادي: *بيوطي يبوس رجل ابنه * يابني ابوس رجلك انا خايف عليك انت انا مش مهم يابني ارجوك *بيعيط *
شادي : وكان فين خوفك عليا دا من زمان ولا هو ظهر دلوقتي لما اتزنقت ... وانتي ياكسمك اخلصي بتتفرجي علي ايه
المستريس : *بترفع حاجبها وبتتكلم بغيظ * اوامرك ياشادي بيه اقعد سيادتك اتفرج وانا بنيك ابوك اتفرح وابوك بيبوس رجلي وبيلحس تفتي من علي الارض
شادي : *حس بالاهانه بس رفع راسه وبكبرياء * شوفي شغلك ياكسمك
( وراحت المستريس رابطه ابوه بسلسله كلاب ونازله ضرب علي وشه بالاقلام وتتف في بقه وابو شادي بيعيط ومش باصص غير علي ابنه والدموع نازله من عينيه وشادي باصص في الكاميرا وهو بيصور ومش عايز يبص لابوه والمستريس علشان تذل ابوه اكتر راحت ساحباه بالسلسله وهو مبيقاومش وباصص علي ابنه وراحت مقرباه لرجل ابنه وهو قاعد )
المستريس : بوس ياكلب رجل ابنك رجل شادي بيه *وبتبص لشادي بعظمه وشادي باصص في الكاميرا *
ابو شادي: *وطي باس رجل ابنه ومبيتكلمش بيعيط بس *
( راحت شداه مره واحده من السلسله جامد وقع علي ضهره علي الارض وراحت حطت رجليها علي وشه وواقفه بعظمه بتبص لشادي )
المستريس: تحب انيكه علي الارض ولا علي السرير ياشادي بيه
شادي : اي حاجه اي حاجه
المستريس راحت سحباه من السلسه وموقفاه علي حيله وهو باصص برضو علي ابنه وراحت بعزم ماعندها وضربته علي قفاه وهو مبيتحركش وراحت ضرباه برجليها موقعاه علي السرير وراحت شدت رجله جابته لطرف السرير ودهنت زبرها زيت ودهنت ايديها وبتلعبله في طيزه بالزيت وهو مبيهيجش نايم علي السرير رافع راسه باصص لابنه اللي قاعد علي الكرسي والمستريس راحت مدخلا زبرها الصناعي في طيزه وبتنيك فيه بافترا والاتنين باصين لشادي هي باصه لشادي وحواجبها مرفوعه بعظمه وهو بيبص لابنه بعياط وعينه مكسوره وكل شويه تضربه علي وشه وعلي طيزه وهي بتنيكه وتتف علي وشه وتفتح بقه تتف جوا بقه وهو مش معاها اصلا )
المستريس: يالا ياشرموط صوت وسمعني صوت اللبوه وهي بتتناك سمعني وسمع ابنك شادي بيه خليه يتفرج علي ابوه الخول وانا بنيكه يالا ياكسمك (وراحت رازعه الزبر في طيزه جامد راح مصوت ) ايوا كدا ياشرموطه وحوحي اكتير متخليش شادي بيه يزعل منك يالبوه يالا ياوسخه اسخني معايا كدا
(وبتلطش فيه وتتف عليه وراحت ساحباه من رجله جامد موقعاه علي الارض زي الخروف وفضلت تضرب فيه بالشلاليت وراحت قلباه زي الكلب ومخليا راسه عند رجل شادي ومدخله زبرها في طيزه وشغاله نيك فيه وباصه علي شادي وهو بيصور وفضلت تنيك فيه يجي نص ساعه وبعديها راح شادي قايم قفل الكاميرا وطلع لعادل بيه برا )
شادي : عادل بيه انا مش هقدر اكمل ولا اصوره
عادل : انت اتجننت انت فاكر ان ليك راي ولا ايه اوعي تكون فاكر اني بعمل كدا علشان سواد عيونك انا بعمل كدا بنتقم لابني
شادي : انا واحد من رجالتك ياباشا
عادل : انت خول ولا ليك لازمه ياتروح تكمل ياتتناك معاه هااااااااا قلت ايه
شادي : انا اسف ياباشا مش هقدر اصور * وراح رامي الكاميرا في الارض ودايس عليها برجله *
عادل : عداك العيب وازح اترمي جنبهم هنا ياخول *وراح رزعه بالقلم علي وشه *
(بعديها بربع ساعه خرجو ابو شادي والمستريس )
المستريس: تمام ياعادل بيه
عادل : عفارم عليكي يالا ياخول اترمي جنبهم
المستريس : هو شادي بيه قاعد جنبهم ليه
عادل : مالكيش دعوه انتي يالا غوري من وشي
المستريس :امرك ياباشا
( طبعا اختي ومرنا قاعدين بيعيطو شايفين كل شويه واحد يطلع متبهدل وعمال يعيط واللي مش قادر يقف علي حيله واللي مش قادره تقف وقاعدين مرعوبين خايفين عليا وماسكين في بعض متكتكين من الرعب ومستنيني اطلع وبيتمنو الارض تنشق من تحتيهم وميشفونيش وانا طالع زي الباقي كدا )

اوضه 7
( انا وسلوي وسوزي*الشيميل*)


سلوي : يعني انت حد قالك تتسحب من لسانك وتقول هتناك مكانهم اديك هتبقي خول اهووه عاجبك حالك يعني
انا : اومال عايزاني اسيب اختي ولا مرنا يتناكو مكاني انتي بتقولي ايه وبعدين مش انتي اللي عايزه تتفرجي وتشفي غليلك
سلوي : ماهقول ايه ماهتفضل طول عمر اهبل يابن مني ياواد افهم انا قلت كدا علشان مخليش خالتك تشمت فيك وتتفرج عليك يابن الهبله
انا : لكن انتي تتفرجي عادي قد ايه انتي حنينه وحياه امك ناوليني منديل علشان تقريبا دمعتي نزلت
سلوي : انت ليك نفس تهزر وانت بالمنظر دا
انا : هي نيكه ولا اكتر يعني ....يااحااااااااااااااااااااااااا دا انا نسيت خالص
سلوي : نسيت ايه
انا : الولاعه برا كسم القرف مش هعرف اشرب سجاير كدا
سوزي : هههههههههه وانت عايز تشرب سيجاره ليه وانت هتتناك
انا : وانا اللي بقول عليكي بتفهمي مش لازم اتمزج كدا وانا بتناك اومال اضيع وقتي في ايه
سوزي :هههههههههههه جبتوه منين دا .....اهدي بقي كدا علشان نخلص وتتنيلوا تروحوا
انا : لا محبكيش وانتي كدا النيك دا فن مش عن عن انا اول مره هتناك بصي انا مش عايز انساها عايز اتكيف عايز كدا اطلع من هنا احلف بزبرك احا جايباه منين الزبر دا
سلوي : مصطاداه ياخفيييييييييف
انا : هههههههههههه كفك ياسلوي ياعسليه انتي
سوزي : يالا ارفعلي رجلك مش هنقضيها رغي
انا : يعني خلاص ناويتي .. طب ممكن اطلب طلب اخير
سوزي : انجزني
انا : هي مالها متعصبه ليه كدا مالك ياماما اهدي عايزه تنيكي هخليكي تنيكي وتجيبي لبن كمان اهدي كدا
سلوي : عايز ايه اخلص انت ايه مبتتهدش
انا : ايه ياجدعان كلوكو عليا كدا اشحال اني هتناك يعني المفروض تقفو جنبي في ليله زي دي دي الام بتطمن علي بنتها ليله دخلتها جات علي كسمي يعني
سلوي : ها عايز ايه
انا : امسكي ايدي وانا بتناك والنبي ياسلوي
سوزي : وانت هتتناك ولا هتولد دا ايه الخرا دا
انا : هههههههههههههههههههههه ايوا ياسوزي ياراااااايقه ماهي طلعت عسليه اهيه ياسلوي اومال بتقولي عليها شبه الرجاله ليه وانها وسخه
سلوي : متبصليش و**** ماقلت حاجه دا بيكدب
انا : لا قالت وقالت كمان انك شرموطه وبتتناكي من طوب الارض
سوزي : هههههههههه العب غيرها ياخول واخلص ووطي اديني طيزك متتعبنيش
انا : احا وانا هتناك علي الواقف ولا ايه لييييييييه وانا حصان انا عايز انام واتبسط
سلوي : يخربيت ام بقك اللي مبيتقفلش دا
(رحت موطي ومديها طيزي وانا واقف ولبست الكوندم وحطيت زيت علي زبرها ولسا هتدخل زبرها في طيزي )
انا : ااااااااااااااااااااااااااااااااااا ااااااااااااااااااااااااااااااااااا ااااااااااااااااااااااااااااااااااا اااااااااااه
سوزي : ايه يابني بتصوت ليه وانا لسا عملت حاجه
انا : ااااااه رجلي رجلي سلوي دايسه علي رجلي ااااااااااااه اوعي اوعي
سوزي : ههههههههههههههههههههههههه يخربيتك رعبتني
انا : خفتي عليا ياسلوتي ياحببيه قلبي
سلوي : روح ياشخ منك لله انا قلبي وقف من الفزع
انا : انا تعبت اقسم ب**** من الانفصام اللي عندك دا منين عايزه تتفرجي ومنين قلقتي عليا ياشيخه غوري اتعالجي بقي
سلوي : طب يابو لسان وريني لسانك دا بعد ماتتناك هيبقي عامل ازاي
انا : ممكن اطلب منك طلب ياسلوي
سوزي : مدام سلوي انا اتخنقت وعماله امشي معاه بالراحه سنه سنه وهو سايق فيها انا كدا هضطر اربطه انا زهقت
انا : ابلعي ريقك كدا وهدي اللمبه شويه
سلوي : استني ياسوزي ... عايز ايه يامايكل خلصني
انا : عايز احضنك اخر حضن وانا راجل قبل ماابقي .........
سلوي : *بتبص بعيد* مالوش لازمه يامايكل
انا : معلش علشان خاطري علشان خاطر مايكل حبيبك صاحب ابنك ( ورحت مقبل عليها وحاضنها جامد اوووووووووي وفي ودنها براحه ) انا بحبك اوووي ياسلوي مهما عملتي ( ورحت لافف جسمي وموطي ) يالا ياسوزي شوفي شغلك
سلوي :لا استني ياسوزي معلش انا هخرج برا مش هقدر اشوفه وهو كدا ...سامحني يامايكل
انا : خدي ياسلوي ابو الخدوووود خد ابو الخدووووود خد بقولك ولاااا خد
سوزي : نخلص بقي ولا ايه ياعم النحنوح
انا : طب ممكن اخر طلب منك انتي بقي بجد ياسوزي قبل مااتناك واودع الرجوله
سوزي : يابني اخلص انا زبري نام منك متتعبنيش ( بتعدك في زبرها)
انا : اخر طلب بجد
سوزي : *بنرفزه اتفضل *
انا : هاتي ايدك
سوزي : ليه اشمعنا يعني
انا : دا طلبي الوحيد ومش هتكلم تاني وهسيبك تعملي اللي عايزاه
سوزي : اهيه ايدي اتفضل
( رحت بايس كف ايديها وانا باصصلها في عنيها ومبتسم وبوست راسها )
سوزي : للاسف مش هياكل معايا الكلام دا
انا : للاسف غبيه (ورحت لافف وموطي مديها طيزي )
سوزي : انا هعرفك مين اللي غبيه
انا : ااااااااااااااااااااااااااااااااااا ااااااااااااااااااااااااااااااااااا ااااااااااااااااااااااااااه

في مشهد اخر

عادل : بيجعر ليه دا
سلوي : معلش اصله اول مره يتناك والبت عافيه عليه
عادل : ههههههههههههه علشان يبقي يعمل دكر تاني
(اختي ومرنا اول ماسمعو كدا انهارو في العياط زياده واعصابهم سابت ومش قادرين يتحركو من مكانهم وبعديها بنص ساعه خرجت انا وسوزي )
سوزي : تمام ياعادل بيه
عادل : عفارم عليكي ياسوزي .... ايه مالك يابطل لا ارفع راسك فوق كدا دا انت البطل مينفعش توطي راسك كدا *راح رافع راسي بالعافيه* ارفع راسك بص علي اختك وحبيبتك وريهم دكرهم اللي بقي متناك
انا : *ببص في عينيه بغل * مالوش لازمه الكلام دا
عادل : مش قلتلك هكسرك ياخول
انا : وشرف امي ماهعد..........
سوزي : *بتضربني علي قفايا * انت بتتكلم كتير ليه ياابن المتناكه انت دا طلع عين امي جوا بس نخ زي الشراميط في الاخر وانا اللي كنت فاكراه دكر بجد ههههههههههههههههه
انا : *ببص لسوزي بغضب*
سوزي : *بتضربني قلم تاني علي وشي * متبصليش كدا ياكسمك لحسن بخاف
عادل : برافو عليكي ياسوزي .... انا كدا ارتاحت وخت حقي منكم كلكم ابدا اعيش حياتي بقي واظن انتو عرفتو بتتعاملو مع مين اي ابن متناكه هشوفه تاني مش هقولوكو هعمل فيه ايه (وراح منادي علي السكرتيره ) خديهم طلعيهم برا المصنع غوريهم في داهيه
(اختي ومرنا جم جري عليا يحضنوني )
اختي : انت كويس لا بلاش وغلاوتي عندك بلاش توطي راسك ابوس ايدك بلاااااااش بلاش النظره دي ارجوك *وبتحضني جامد *
مرنا : *بتعيط وبتحضني * مش هسيبك ابدا يامايكل مهما حصلك
( خرجنا كلنا برا المصنع واقفين بنبص لبعض )
مادونا : طلقني يااندرو مش هينفع نعيش مع بعض تاني انت من سكه وانا من سكه
اندرو : نروح البيت ونتكلم مش هنقل من نفسنا قدام الخول دا
جلال : انا اسف ياهدير حقك عليا انا السبب في كل اللي حصلك دا اوعدك مش هتشوفي وشي تاني بس سامحيني
هدير : حسبي (جمله دينيه ) غووووور مش عايزه اشوف وشك تاني انت لا اخويا ولا اعرفك
ابو شادي : سامحني يابني انا اللي وصلتك لكدا وعملت فيك كل دا حقك عليا
شادي : انا اللي اسف يابا حقك عليا انا كنت فعلا اعمي ومش انت السبب يابا المتناك دا السبب هو اللي عمل فينا كلنا كدا منك لله لو مكنتش عرفتك مكنش كل دا حصل حسبي ( جمله دينيه ) انا غلطان اني فتحتلك بيتي حسبي (جمله دينيه ) خسرتني نفسي وخسرتني ابويا وخسرتني كل حاجه هرفع عيني في وش ابويا تاني ازاي منك لله
هدير : انت السبب في كل دا ياريتني ماعرفتك ولا دخلتك في حياتي حسبي (جمله دينيه ) ضيعتني وضيعت مستقبلي وسمعتي منك لله روح ياشيخ الهي لاتربح ولاتكسب
ام اندرو : كان يوم اسود يوم ماعرفناك لو مكنتش ظهرت مكنش دا كله حصل وخليته يكسرنا كلنا ومكنش عمل فينا دا كله مبسوط يادكر لا دكر ايه بقي مبسوط يامتناك
اندرو : اديك اتناكت زيي زيك يادكر كنت قرفان مني ومش عايز تكلمني تاني اهو دلوقتي انا اللي قرفان منك ومش عايز اعرفك تاني منك لله ضيعتلي مراتي وامي مااحنا كنا في حالنا ومبسوطين لازم تعمل فيها دكر وذكي وتتحدي اللي اكبر منك ياحشره ياجربوع طالما انت مش قده بتحط نفسك ليه كان زمانه انتقم باللي عملو فينا وخلاص لكن انت ابن متناكه استفزيته اتفوووه عليك عيل ابن متناكه
مرنا : خلاص كلوكو بقيتو عليه هو بقي السبب في دا كله هو اللي قال..............
انا : ملوش لازمه الكلام يامرنا انتو صح ........................... انا اسف *باصص في الارض ولافف رايح ناحيه العربيه *
كلهم بيتكلمو مع بعض : اسف ايه ....حسبي(جمله دينيه)...... اتفووو عليك ....غوووور من هنا...... عيل ابن متناكه ...... اتفو.... كسم اليوم اللي عرفناك فيه..
( اخدت مرنا و اختي وطول الطريق بيواسو فيا وانا بدمع مبفتحش بقي بكلمه ولا قادر ابص في عينيهم وصلنا لحد تحت بيتنا )
انا : اشوف وشكو علي خير ششششش اسمعو بس انا مش هقدر ارفع عيني في عنيكو تاني انتي يامريم انزلي شغل جديد وخلي بالك من نفسك ومن ماما وانسي ان ليكي اخ من اساسه اسمعي بس احنا في الشارع اهدي واسمعي متحاوليش تدوري عليا انا اتكسرت جامد ومش هقدر ارفع عيني في عينيكي تاني وانتي يامرنا انا اسف مش هقدر اتجوزك اسمعي بس انا عارف انك بتموتي فيا وانا مش بحبك بس انا بموت فيكي وكنت هعوضك عن كل اللي شوفتيه معايا وهعوضك عن كل اللي شوفتيه في حياتك بس للاسف مش هقدر اتجوزك مش هعرف ارفع عيني في عينك سامحيني وشوفي حياتك ومستقبلك ويرزقك بحد احسن مني ومتحاولوش تدورو عليا اشوف وشكو علي خير سلام ................................... ................................... ...................انتهي الجزء الواحد والعشرون


انتهت السلسله التانيه من مارفل والي اللقاء في سلسله اخري
وزي ماوعدتكو السلسله نهايتها زي افلام مارفل نفس نهايه فيلم Avengers: Infinity War الابطال في الفيلم ماتو والابطال في القصه برضو اتناكو وطلع كسمهم



مشهد مابعد النهايه
ليليان*شخصيه جديده* :دكتور مايكل في راجل وست مستنيين حضرتك برا
انا : خليهم يتفضلوا ...............




تعليقاتكم هي من تشجعني للاستمرار


ـــــــــــــــــــــــــــــــــــ ـــــــــــــــــــــــــــــــــــ ـــــــــــــــــــــــــــــــــــ ـــــــــــــــــــــــــــــــــــ ـــــــــــــــــــــــــــــــــــ ـــــــــــــــــــــــــــــــــــ ـــــــــــــــــــــــــــــ

#السلسله الثالثه #
الجزء الثاني والعشرون
(بيت معتز )



الشخصيات

ليليان 28 سنه ( لبنانيه فورتيكه طبعا مش محتاج اوصف جسمها هي شبه الممثله لاميتا فرنجيه بشفايفها بطيزها ببزازها بكله شعرها اسود طويل وعندها حسنه في مكان ما )
عبير 27 سنه ( نفس سني تقريبا جسمها حلو طيزها كبيره بس بزازها صغيره نييييك ورفيعه شبه الفرنساويين في جسمهم ورفعهم بس مش حلوه شعرها لونه احمر *ريد هيد* )



&بعد مرور عام ونصف &



ليليان :دكتور مايكل في راجل وست مستنيين حضرتك برا
انا : خليهم يتفضلوا ...بقولك ايه ابقي البسي جيبه اطول من دي بعد كدا انتي في مستشفي مش في بيتكو
ليليان : *بنرفزه * حاضر يادكتور
انا : قبل ماتدخليهم عدي علي الحسابات شوفي القبض نزل ولا لسا
ليليان : لاااااااااااااا ......مش انا الجيبه قصيره انزل انت بقي روحلهم
انا : لوليتي حبيبتي وشرف امي الشريفه العفيفه ممعايا جنيه في جيبي
ليليان : تدفع كام واروح
انا : انتي متخلفه صح منا لو معايا فلوس شششش امشي مش هشرح دخلي اللي برا وابعتي ايميل الجرد لاداره المستشفي
ليليان : حاضر ..... اتفضلوا يااساتذه
انا : يادين اممممممممممممممممممممممممي وحشتني فشششششششخ احاااااااااااااااااااا وحشتني نيييييييييييك النييييييييييك كسم الغيبه الطويله احااااااااا انت رجعت امتي وعرفت ان انا هنا ازاي
معتز : وانت وحشتني فشششششخ ياعلق وحياه امي عامل ايه يابن الجزمه وامك عشيقتي عامله ايه
انا: احاااااااااااااااااااااا انا مش مصدق نفسي يادين امي احااااااا مش عارف اتكلم انا متلخبط نييييك
معتز : ياعم خلاص بكسمك هنقضيها حب في بعض وبعدين عاملك مفاجاه
انا : ايه بضانك صغرت شويه
معتز : ههههههههههههههه لا ياجامد ..... خشي ياماما
سلوي : ازيك يامايكل
انا : يادين اممممممي وحشتيني ياسلوووووووووولتي (وخدتها في حضني )
سلوي : وانت كمان و حشتني ياروحي ( وبتبوس فيا وبتحضني جامد اكنها عشيقتي ) بقي متسالش عليا ياواطي يابن مني
انا : *ببوسها في راسها * حقك عليا ياروحي ماهو كله علي يدك
معتز : خلاص ياعم الحبيب دي امي اللي بتبوس فيها دي
انا : امك ايه بس دي حبيبتي دي عليها حته بوسه توقف ال.......
معتز : و**** قلبي حاسس اني هرتكب جنايا النهارده
انا : ياعم انا قصدي توقف المشاعر والاحاسيس انت اللي ابن وسخه شمال .. لامواخذه ياوسخه مختش بالي
سلوي : ههههههههه يابني اتلم ولم لسانك بقي
معتز : يعني اسيبك دا كله وارجع الاقيك شغال في مستشفي ماسكلي شويه ادويه احااااا وانا اللي كنت فاكر هرجع الاقيك حاجه تقيله
انا : البيه بقي طيار ولا مسك وزاره الخارجيه ولا بيدرب منتخب البرتغال تحت سن 17 سنه
معتز : ههههههههه هبقي احكيلك بعدين المهم مين الكرباج اللي كانت هنا دي
انا : قصدك مين سلوي هي فعلا كرباج بس كرباج سوداني ايييييييييه متعب
معتز : وغلاوت الكرباج كلمه تانيه وهلسوعك انا
انا : طب متقولي حاجه ياكرباج
سلوي : هكربجك انا ياعيون الكرباج لو متلمتش يابن مني
انا : طب متعتبريني مني وتعالي نرغي في المطبخ
سلوي : ههههههههههههههههههه خليكو انتو مع بعض والكرباج وراه مشوار هخلصو واعدي عليكو
انا : يخربيت طيا....
معتز : هاااااا القلم علي وشك اهوووه يخربيت ايه
انا: يخربيت طيابتك الطيبه اللي في قلبها
سلوي : ههههههههههه طب تعالي هات حضن ياواد علشان واحشني اوووي
انا :شفت امك هي اللي بتلكك اهيه
سلوي : *بتحضني وبتبوسني في خدي* كلوكو ولادي ياجزم يالا غور في داهيه اقعد مع صاحبك همشي انا سلام
انا : انا لسا جايلي دوا لانفصام الشخصيه هديهولك تحطهولها في الشاي بدل ماهي مجننا كسمنا كدا
معتز : هههههههههههههههه مش هتقولي برضو مين الكرباج دي احا دي جامده الدراجون جيم
انا : يعني ايه !!!! لا انت السفر مغيرك عليا ياصاحبي
معتز : ههههه افهم ياخول الدراجون اللي هو التنين اجمد حيوان والجيم يعني عضلات وجمدان وكدا فلما اقولك جامده الدراجون جيم يبقي اجمد حاجه في الكون فهمت ياكس
انا : قوم كدا دور معايا وحياه امك قوم شوفها تحتيك كدا
معتز : هي ايه دي
انا : بضاني يابن المره البضان خصيت كسمي
معتز: ههههههههههههههههه اقعد يالا يااوفر ياه يالا قولي مين الكرباج دي
انا : ياعم دي بضان فشخ
معتز : بس كرباج جسمها ابن وسخه مش مصريه دي صح
انا : امها بس اللي لبنانيه بس اوسخ من اي مصريه اعرفها من زمان جبتها تشتغل هنا في المستشفي في الحسابات طبعا محلوش كسمها راحت اتبضنت وكانت هتمشي رحت جايبها معايا في صيدليه المستشفي تعملها اي منكش مساعده سكرتيره اي حاجه زي ماجيبت مونيكا تشتغل معايا
معتز : مونيكا مين
انا : اخت مرنا
معتز : احاااااااا ميرنا مين انت نسوانك كترت ليه كدا
انا : علشان انا عمك يالا ...بص بص انت فايتك كتير تعالي نقعد في حته وهفهمك
معتز : امين تعالي نطلع علي بيتنا وبالمره تتعرف علي مرات اخوك
انا : يابن الخووووووووووووووول انت اتجوزززت احااااااااااااا واطي وابن كرباج فعلا
معتز : ههههههههههههههه طب يالا ياعلق ... خد رايح فين والشغل
انا : ياعم كسمه انا رايح اشوف الفرسه
معتز : فرسه ايه ياخول اللي رايح تشوفها دي مراتي
انا : ومين جاب سيره مراتك انا رايح اشوف ليليان
معتز : منا عارف مش هسلك مع كسمك

بيت معتز

عبير : بونجور مسيو ميشيل
انا : انشانتيه يااكس لانس
معتز :ههههههههههه ايه اللي بتهببه دا قولها بونجور عبير وخلصنا
انا : بونجور ابييير
عبير : مادي بوكو دافو
انا : ياعم وحياه امك احنا مش في كيف تتعلم الفرنسيه انا بتكلم عربي بالعافيه غورها من هنا
عبير : هههههههههههههههه يغور مين يابني انت
انا : ماهي بتتكلم عربي ايه بتشتغلوني طب فين الكاميرا بقي مش دا برنامج رامز بضان التلج ياراااااااااااامز
عبير : ههههههههههه زي مامعتز كان بيحكيلي عليك بالظبط
انا : باتش مينت كال بال كاريه
معتز : ودا ايه بروح امك بتخترع لغه وانت واقف
انا : دا هندي.... سيدو بابا هاتلي منه 3 حبات
عبير : هههههههههه عامل ايه يامايكل معتز مبيبطلش كلام عليك و**** لدرجه اني بقيت عايزه اشوف الشخصيه الاسطوريه دي
انا : ربنا يخليكي وهو مبيبطلش كلام عليكي برضو
عبير : عارفه انه بيحبني وانا بموت فيه
انا : وانا كمان
معتز : اييييييه وانا كمان ايه دي مرات اخوك مش امي
انا : وانا كمان بموت فيه فيك يابن الجحش
عبير : ههههههههه طب اتفضلو الغدا جاهز
انا : *خدت معتز علي جنب * احا ايه يابن الجزمه اللي انت متجوزها دي ملقتش غير دي وامك وافقت ازاي مش حلوه ياوزه
معتز : بس شايلاني في عنيها وشخصيتها حلوه وبنت اصول صايناني في غيابي قبل وجودي دي مش شرموطه هبص علي جسمها دي مراتي يعني لما اتجوز هتجوز شخصيه مش جسم يامراهق ياخول
انا : طب مابدل مكنت تتجوز كنت تعمل حاجه مفيده يعني مثلا ازرع شجره
معتز: طور فكره
انا: ارسم بقره
معتز : خف تعووم
انا : اتقل توزن
معتز : لا انا قصدي خف تعوم بجد علشان دي مراتي
انا : ياعم انا مالي اتحرق انت وهي
معتز : بكره تتجوز ونشوف سكارلت جوهانسن اللي هتتجوزها ..............جايين اهوه يالا بدل متشبشبلنا

مشهد الصاله

(بعد الغدا وشويه رغي ومراته بتتكلم فرنساوي في النص وانا ابيض فرنساوي وبهز دماغي زي الاهبل وخلاص بعديها سابتنا وبنرغي انا ومعتز وكانت سلوي جات وقعدت معانا )
انا : وانت عرفت منين دا كله امك حاكيتلك
معتز : هتعرف كل حاجه في وقتها
انا : وحياه امك كفايه ساسبنس انا بقيت ماشي جنب الحيط دلوقتي ماليش دعوه بحد ياكش تولعو كلوكو
معتز : هههههههههههه مش قلتلك ياماما قلبه ضعف خلاص مبقاش ليه لازمه
سلوي : قبل اي حاجه انا كنت جايالك المستشفي الصبح علشان اعتذرلك علي اللي حصل فيك بسببي بس انا كان غصب عني ومكنتش عايزه اجيلك الفتره دي كلها لوحدي استنيت لما معتز ابني رجع علشان اجي معاه علي الاقل متكسرش بخاطري قدامه وتعمله خاطر حقك عليا يامايكل دا انت ابني ياواد قبل ماتكون ابن مني
انا : خلاص ياسلوي اللي حصل حصل ماضي واتقفل عدي وفات
معتز : انا اول ماعرفت اتفشخت ضحك عليك بصراحه بقي بنت تنيكك هههههههههههههه اخس علي الرجاله اخس وانا اللي كنت فاكرك هههههههههههه
انا : اسكت ياض يامعتز عليها حته زبر ولا ازبار القناصه حاجه كدا تحس انك بالنسبالها خول انا معرفش استحملته ازاي ساعتها
معتز : هههههههههههههههههههه واحشني نييييك يابن الخول و**** ....اه صحيح نسيت البقيه في حياتك
انا : وحياتك الباقيه ياعم متفكرناش بقي دا انت بضان برقبه
سلوي : وبعدين انت اللي غبي منا بعتلك بسنت تقولك علي كل حاجه وانت فكرك ان بسنت جاتلك من نفسها يعني
انا : احااااااااااااااااااا هو انتي اللي بعتيها وبعدين هي مقالتش حاجه بنت الوسخه اصلا طلعت عين امي وجننتني اكتر
سلوي : انت هتمثل ياواد ما انت عارف اني بعتهالك...عارف بعتهالك ليه هقولك ليه لما لاقيت عادل بيفشخ في حياتي وبيكبر علي حسي ومحدش بيهمه وفي نفس الوقت لقيت بنته بسنت مبتحبوش ومجبره علي اللي هي فيه ضميتها لصفي وكنت بخليها تقولو الاخبار اللي انا عايزاها تقولهالو ولما عرفت نيته واللي عايز يعملو فيكو بعتلك بسنت لما عرفت من احمد انك تعرفها واتقابلتو قبل كدا وهي استلطفتك وبصراحه البنت مقالتش لاء علي اساس انك تفكر وتتصرف وتلحق نفسك بس معرفش انت ايه اللي حصلك ولقيتك مستسلم ومبتعملش حاجه انا فرحت لما لاقيتك هادي ساعتها قلت يبقي وصل لحل لكن طلعت اهبل ياواد وسبته يكسرك بس عجبتني بعديها ياواد
انا : خلاص بقي ياسلوي عدي وفات وانا ملحقتش اعمل حاجه ساعتها مش مهم المهم احكيلي يازيزو عملت ايه في دنيتك انا اخر مره شفتك فيها كان في فرح اندرو بعديها اختفيت يابن العلقه معرفش عنك حاجه .... لامؤاخذه ياعلقه
سلوي : ورحمه ابوك لو قليت ادبك تاني لهعلمك الادب الشرعي
انا : ايه الادب الشرعي دا دي حاجه في الدنيا معانا اسمها كدا
معتز : او يمكن قصدها الادب الشعري يعني هتعلمك الادب وهي بتقول شعر يعني تقولك خسات وان كنت الحقير في زمانه وساادبك وان كنت الاولو
انا : ههههههههههههههه او يمكن قصدها الادب الشرعي يعني قبل ماتضربني ترتدي الحجاب بارك **** فيكي يااختاه
معتز : او يمكن قصدها ولا بلاش دي بضينه دي
انا : و**** مافي ابضن من امك
سلوي : طب ياولاد الجزمه انتو الجوز منا مش هخلص منكو مش اتلميتو علي بعض
انا : دا انتي الخير والبركه ياقلبي
سلوي : طب يابن مني انا هقوم علشان لو قعدت شويه تاني هروحك لامك علي ضهرك
انا : ايوا ياشرس انت ياجامد
سلوي : انا هريح شويه فوق يامعتز ولما تخلصو كلام قولي عملت ايه
معتز : حاضر ياماما احنا هنخش المكتب وقولي لبيرو تعملنا قهوه ...تشرب ايه قهوه
انا: قهوه ماشي

مشهد المكتب

معتز : انا عارف كل اللي حصل لححححححد اما عادل ناكك وخسرت كل دنيتك احكيلي بعديها عملت ايه
انا : متلم لسان كسمك دا ايه اللي عادل ناكك احترمني شويه ياعم وبعدين سلوي اللي قالتلك ولا مين
معتز : ههههههههههه طب يانص دكر ههههههههه خلاص و**** هتلم اهوه اه ياعم سلوي اللي قالتلي وحكتلي علي كل حاجه وانا جتلك علشان لو حابب تنتقم انا في ضهرك
انا : انا دلوقتي جنب الحيط مينفعش ابعد عنه لظروف خاصه
معتز : طب احكيلي احكيلي عملت ايه
انا : وانت هتحكيلي عملت ايه من ساعه مسافرت علشان لو طلعت بتتناك برا انا هنيك كسمك علشان تسبني وتخلع
معتز : ياعم اتنيل بقي في متناك ينيك هههههههههههه اسكت اسكت اسكت بدل ماقوم اوريك الزير الصح
انا : نفسي اعرف الجمدان عايز ايه من عيلتكو الجامده دي
معتز : طب احكي ياشبح
انا : بص ياكس اليمامه

( فلاش باااااااااك حكايه مايكل )


انا : اشوف وشكو علي خير ششششش اسمعو بس انا مش هقدر ارفع عيني في عنيكو تاني انتي يامريم انزلي شغل جديد وخلي بالك من نفسك ومن ماما وانسي ان ليكي اخ من اساسه اسمعي بس احنا في الشارع اهدي واسمعي متحاوليش تدوري عليا انا اتكسرت جامد ومش هقدر ارفع عيني في عينيكي تاني وانتي يامرنا انا اسف مش هقدر اتجوزك اسمعي بس انا عارف انك بتموتي فيا وانا مش بحبك بس انا بموت فيكي وكنت هعوضك عن كل اللي شوفتيه معايا وهعوضك عن كل اللي شوفتيه في حياتك بس للاسف مش هقدر اتجوزك مش هعرف ارفع عيني في عينك سامحيني وشوفي حياتك ومستقبلك ويرزقك بحد احسن مني ومتحاولوش تدورو عليا اشوف وشكو علي خير سلام...............................

(وطلعت علي شقتنا القديمه قفلت الانوار ونزلت الستاير وقاعد مكتئب فضلت قاعد حوالي شهر مبعملش اي حاجه غير اني بشرب في سجاير وقهوه وحشيش وكنت بفكر ازاي انتقم وعمال افكر في بسنت اوصلها ازاي علشان ارجع حقي وموصلتش لاي نتيجه وطبعا طول الشهر دا كله كل يوم مرنا اواختي يجو يخبطو علي الباب وانا مبفتحش ولا بعمل اي صوت وكنت مفهم البواب انه ميقولش ان انا فوق لحد بعد حوالي شهر لقيت مرنا بتخبط علي الباب جامد )
معتز : لحظه واحده مرنا مين
انا : انت ايه اللي دخلك في الفلاش بتاعي وانا بحكي
معتز : منا مش عارف مين مرنا
انا :مرنا واحده اتعرفت عليها وحبيتها
معتز : افتكرتها خلاص اصل امي كانت بتقول حبيبته مقالتليش اسمها ......ايوا يادنجواااان يابتاع النساء والسهر انت نكتها ياض ولا لسا
انا : اسال امك وهي تقولك ولو قاطعتني تاني شايف النمله اللي هناك دي هخليك تضربلها عشره
معتز : علي الاقل النمله لسا زي ماهي دكر مش واحد صاحبنا بقي نص دكر
انا : طب متقدم في موسوعه جينيس كافشخ واحد في الدنيا طالما انت حلو كدا
معتز : كمل ياطيزي
انا : المهم لقيت مرنا بتخبط علي الباب جامد وبتعيط
مرنا : افتح يامايكل لو انت جوا لو سامعني افتح مريم تعبانه اووووي ونفسها تشوفك
انا : ( فتحت الباب بسرعه ) انتي بتقولي ايه
مرنا : ( اترمت في حضني ) وحشتني اوووووي وحشتني اووووي يامايكل انت كويس طمني عليك ياحبيبي *وبتحضني اوووي*
انا : مريم مالها انطقي
مرنا: مريم كويسه يامايكل مفيهاش حاجه هي بس منهاره عليك زي مانا منهاره عليك
( قفلت باب الشقه وقعدت علي الكنبه مولع سيجاره مبتكلمش وباصص في الارض ومرنا قربت قعدت جنبي وخدتني في حضنها وبتبوس في كل حته في راسي وبتضمني جامد علي صدرها وبتعيط جامد )
مرنا : وحشتني وقلقتني عليك يامايكل حراااام عليك اللي بتعملو فينا وفي نفسك كدا حرااااام يامايكل قوم قوم معايا اتشطف واغسل وشك وارجع مايكل بتاع زمان كلنا محتاجينك انت راجلنا وسندنا عمرك ماهتنزل من نظرنا ابدا دا انت اللي بنتحامي فيك وبعدين ياحبيبي اللي انت عملته دا مش غلط ولا يكسرك بالعكس دا يعليك في نظر اي حد انك ضحيت بنفسك علشاني وعلشان اختك ونبقي قلالات اصل لو قلنا غير كدا طب مش عاوز ترد عليا ليه طيب طب نفسي اسمع اسمي من بوقك قول مرنا بس متقولش حاجه تاني
(وراحت تفتح الشبابيك والستاير رحت ماسك ايديها )
انا : *ببضان *متفتحيش حاجه ومحدش يعرف اني هنا
مرنا: حاضر ياحبيبي حاضر ...قوم معايا اغسل وشك واستحمي كدا واحلق دقنك
انا : اطلعي برا .... انا هسافر واسيب البلد
مرنا: لا مش هطلع مش هسيبك وانت في الحاله دي دا انا مصدقت لقيتك واطمنت عليك انت متعرفش الشهر دا عدي علينا ازاي انا واختك وامك قلبنا اتوجع عليك ياحبيبي عايز تسافر وتسبني طب كنت سافرت قبل ماتقولي انك بتحبني وتعلقني بيك اكتر واكتر لا يامايكل مش هتسافر ولو سافرت رجلي علي رجلك مش هسيبك ولا لحظه قوم معايا ارجوك قوم معايا قوم استحمي وانا اعملك حاجه تاكلها دا انت هفتان خالص انت مش شايف جسمك وشكلك بقي عامل ازاي قوووووووووووم بقي *بتعيط وقعدت علي الارض بين رجلي وسندت راسها علي ركبتي وبتبوسها وبتنزل دموعها علي رجلي * يامايكل انا عمري ماهسيبك ولا هستغني عنك مهما حصل واللي حصلك دا وحياه غلاوتك عندي عمره ماهيقللك في نظري ابدا انت مهما عملت هتفضل في عيني راجل وسيد الرجاله ابوس رجلك *بتوطي تبوس رجلي* متقطعش قلبي عليك انا مريضه يامايكل وبتعالج واللي شفته في حياتي يموتني ناقصه عمر فابوس ايدك نفسي اعيش مبسوطه ولو شويه صغيرين
(امي واختي بيفتحوا باب الشقه )
ماما : ايه الريحه المعفنه دي قبر هوي يابني الشبابيك دي
اختي : *بتجري عليا بتحضني وبتعيط وقالت نفس الكلام اللي قالته مرنا *
ماما : بقي انت عامل فيها زعلان وبتعيط ومكتئب زي الافلام طب ماروحتش ليه علي اي خماره وشربتلك كاسين علشان تنسي زي فريد شوقي قوم ياواد علي حيلك كدا دا انت بقيت شبه خله السنان روحي يابت افتحي الشبابيك كدا وهوي الشقه ريحته تقرف وبعدين انتي ازاي يابنتي تيجي هنا كدا وتقعدو لوحدكو عيب ميصحش
مرنا: ازاي حضرتك ياطنط انا اسفه بس انا كنت قلقانه عليه
ماما : عيب برضو يابنتي ولا خلاص مالوش لازمه الكلام دلوقتي وانت ياطويل التيله قوم يالا استحمي وانت ريحتك افففففف تقرف واحلق دقنك كدا واظبط نفسك يالا ياواد متتنحش جاك ضربه في معاميعك
انا : هههههههههههه عارفه انا بضحك ليه من ايفيهاتك المقرفه وكلامك اللي اتلغي دا *ببوس ايديها* انا اسف ياماما علي الكلام اللي قولتهولك اخر مره
ماما : وانا مش مسمحاك غير لما تستحمي وتيجي علشان اخدك في حضني ..لااااا لالالالالا ريحتك مقرفه استحمي الاول (رحت حاضنها جامد ) ااااااااااااااااااااه ياضنايا ليه تقطع قلبي عليك كدا ليه ياجزمه ليه دا انت ابني اللي ماليش غيره مهما عملت ياجزمه ليه دا انت راجلنا بعد المرحوم ابوك .... خد ياواد رايح فين
انا : لما تخلصي نكد ياعبله ياكامل ناديني هي طالبا نكد وهم مش كفايا اللي انا فيه
ماما : طب يامتربي يامحترم ان ما وريتك بس لما تطلع ...يالا انتي وهي ورايا علي المطبخ ايوا انتي دلوقتي زي بنتي تيجي معايا المطبخ وتتعلمي تطبخي ازاي
مرنا: *زي الهبله* انا شاطره اووووي ياطنط بعرف اعمل مكرونه ورز وبطاطس وكل حاجه مايكل بيحبها
ماما : هههههههههههههههههه اتلم الموكوس علي خايب الرجا قدامي ياختي قدامي

مشهد الصاله

ماما : ايه اللي انت عملته في شعرك دا يابن القرعه
انا : عاد لينتقم
اختي : طب اقعد كل يارفاعي يادسوقي
مرنا وماما : ههههههههههههههههههههههههههههههههههه ههههههه
انا : انتي السبب ياحجه
مرنا : ياحبيبي يااميييييييييين
ماما : شوف وشك نور ازاي لما حلقت
انا : عارفه لو شفتيني بحشش هتقوليلي برضو شوف وشك نور ازاي لما حششت
اختي : وحشتني يازبااااااااااااااااااله ....مفيش هنا واي فاي
انا : في 100 قلم علي وشك يادلوعه
اختي : بتكلم بجد و**** اصلي امك لسا جايبالي موبايل جديد وعايزه اعمل backup للصور والفيديوهات والبرامج والاسماء وكله من علي ال gmail
انا : عيدي اللي قولتيه تاني كدا
اختي : انت ابيض كدا حمار تكنولوجيا
انا : طب انا ايفون ينفع اعمل باك اب بس انا معنديش gmail
اختي : انت مش عندك icloud
انا : اه ينفع افتحه من عندك
اخني : هههههههههههههه لا ياجاهل لازم تجيب ايفون تاني وتعمل ريستور للاي كلود بتاعك ...انت بتسال ليه
انا : انا بحبك فششششخ بقولك ايه ياماما معاكي فلوس عايز اجيب ايفون
ماما : حار ونار في جتتك الفلوس اللي دفعتهالك فيه اديهوله يامريم
انا : *ببوس امي* عليا الطلاق انتي عسليييييييييييييييييييييييييييييييي ييييه
(ورحت قايم خاطف الموبايل من اختي وابتديت ادخل الاي كلود والهري دا واعمل backup والحمد لله ملقتش اي فيديوهات لا لشادي ولا لابوه وقفلت تاني في وشي )
مرنا : (دخلت عليا الاوضه )ايه مالك منتا كنت مبسوط من شويه
انا : خلاص بقيت كويس ... بقولك صحيح ( رحت شاددها وواخدها في حضني وبايس راسها ) حقك عليا يامرنا انا اسف اني سيبتك الفتره دي كلها
مرنا : مش مهم المهم انك رجعتلي واني في حضنك دلوقتي
ماما : **** **** ايه اللي انا شايفاه دا يامحترم انت مش هتبطل الوساخه دي بقي
انا : ماما انا عايز اخطب مرنا
ماما : مش لما تتنيل تشوف شغل الاول علي العموم انا كلمتها ورحت زورتها واتفقنا مع امها نروحلهم تاني وانت معانا
انا : انا في سؤال مجنني ازاي رحتي زورتيها وازاي اتكلمتي من ورايا ايش عرفك اني هوافق وبعدين طالما انتي معاكي مفتاح الشقه سايباني دا كله ليه وسايبه اختي كل يوم تيجي تخبط عليا وتعيط وتمشي لا وكمان جايه وعارفه انك هتلاقيني هنا وجايبالي موبايل كمان
ماما : علشان انا مني يالا علشان انت لسا عيل بشخه متعرفش ان انا اكتر واحده في الدنيا عارفه انت بتفكر ازاي وقلت اسيبك تريح اعصابك كام يوم لحد ماتهدي وتفوق اصل انت من النوع اللي لما تلاقي الناس بتتحايل عليك بتزيط لكن لما اجي انا واديك بالجزمه تتعدل علطول
انا : ههههههههههههههههه انا عرفت ليه بيقولولي يابن مني دلوقتي
ماما : يالا البس هدومك وهتروح معانا وامسك الفلاشه بتاعتك دي اللي عليها هيعجبك اووووي
انا : ماعليهاش غير افلام اجنبي قديمه
ماما : لما تروح افتحها وهتعرف وبعد ماتشوف اللي عليها ابقي تعلالي علشان افهمك ويالا علشان نمشي مش هنبات هنا

(روحنا بيتنا وحطيت الفلاشه في اللاب احا دي فلاشه الواد شادي مش فلاشتي ايه دا ازاي اااااااااااااااااااه يبقي انا لما كنت عنده في البيت ساعه حوار ابوه اديتو فلاشتي مكان فلاشته لان الفلاشتين زي بعض طب ازاي هو مخدش باله كسم الحظ احا اناااااااااااااااااااااااااا فاجر نييييييييييييييييك وقعدت اطبل واضحك زي الاهبل)
ماما : (دخلت عليا الاوضه ) بترقص علي ايه يابن الهبله
انا : دا انا هنيكه
ماما : *بالقلم علي وشي * ايه الالفاظ دي ياوسخ انت مش تحترم نفسك
انا : لامواخذه ياحجه وبعدين خدي هنا انتي ايش عرفك باللي علي الفلاشه ومالك هاديه ليه كدا انا مش مطمنلك يامني
ماما :هههههههههههههههههههههه عرفت ليه كانو بيقولوك يابن مني ماهو دماغك دي منتش جايبها من برا
انا : لاااا وطي اللمبه كدا وامسكي العقل وسقطيلي في الحساس ياقلبي
ماما : ههههههههههههههه بص يااهبل يابو رياله ستك بتحبني اكتر واحده في عيالها علشان انا كنت عارفه بعلاقتها بابو النجا ( بابا هدير ) ومرضتش اخرب عليها وشلت سرها في بير وشفت عادل العطار قبل كدا كتيييير وعارفاه وعارفه شكله كويس بس سبحان **** مكنش بينزلي من زور وبعديها جدك مات وعادل دا اختفي وانا نسيت واتلاهيت فيكو وفي تربيتكو وستك سابتنا وعاشت لوحدها وفي مره كنت بزور نجوي اختي قابلت العطار دا عندها عملت اكني مش فاكراه واكني مضايقه انه ازاي اختي تجيب راجل في البيت عندها وساعتها هددني بانه هياذيكو لو انا قلت علي العلاقه اللي بينه وبين اختي رحت انا عملت اني خايفه ومرعوبه وقلتله لا محدش هيعرف انا مشفتش حاجه بس سيب ولادي في حالهم وهو معرفش اني عارفاه وفاكراه وبعد مانزلت من عندها كلمت ستك وقلتلها واحد اتنين تلاته ساعتها ستك خافت وقالت طالما رجع يبقي المشاكل جايا وقالتلي ابعدي مالكيش دعوه وانا سكت ومفتحتش بقي وعملت عبيطه بعديها لقيته بعتلي مع اختي فيديو ليا ايوااااااا نفس الفيديو اللي جالك وقالي لو جوزك شافه ساعتها مش هيفكر اذا كان تركيب ولا مش تركيب وهيقتلك في ساعتها فاضطريت اني اسكت خالص وابعد عن طريقه نهائي لحد اما ستك جات في يوم بتكلمني وتقولي انك سالتها علي ابو النجا والعيله دي وشرحتلها مشكله هدير صاحبتك ساعتها انا خفت عليك لانك رحتله برجليك ومبقتش عارفه اعمل ايه راحت ستك قالتلي اهدي انتي انا قلتله هتصرف وميدخلش هو وطبعا انا عارفه انك مش هتهدي فضلت مراقباك ومراقبه تصرفاتك لحد اما في يوم لقيتك طالع عند اختي شقتها وبعديها لقيت عادل نازل من عندها وانت نزلت بعديه
انا :اه كان ساعتها عايزني اشتغل معاه
ماما : مش عارفه بقي المهم يوميها اتاكدت انك مش هتجيبها لبر وانك هتتاذي بس مكنش في ايدي حاجه اعملها وبالصدفه وانا بغسلك بنطلونك لقيت الفلاشه دي فيها فقلت لاختك خدي حطيهاله علي مكتبه وبعديها بربع ساعه بنادي علي اختك مبتردش دخلت لقيتها حطا الفلاشه في اللاب وبتتفرج عليها واول ماشافتني قفلت اللاب وبعد زعيق وتهزيق فتحت اللاب انا كنت فاكراها افلام سكس عاديه لكن لما ركزت لقيت عادل العطار رحت مزعقه لاختك وواخده الفلاشه ومخبياها واتفرجت عليها لوحدي
انا : اتفرجت عليها لوحدك برضو اه يانمس انت يابتاع السكس
ماما :اتلم بدل مالمك
انا : يابت انتي ياعسليه مش عيب لما تبقي متجوزه وتتفرجي علي الحاجت دي سبتيلنا ايه هااااا
ماما : هعدلك بحته قلم يفوقك ياوسخ انت
انا : *بصباعي في جنبها * يابت يالئيمه وانا اللي كنت فاكرك اخس علي الامهات اخس
ماما : ههههههههههه يابن الجزمه اتلم شوف انا بقولو ايه وهو دماغه في ايه
انا : متفكيها علينا ياوزه وقومي ارقصيلنا شويه
ماما : *بالقلم * اتلم ياوسخ مش كفايه البنات اللي بتجيبها كل شويه يازباله
انا : دا الدهن في العتاقي ياعسليه انت
ماما : بس ياض يااهبل انت المهم اكملك لقيت في الفلاشه عادل العطار وسلوي وناس تانيه كان جدك يعرفهم زمان دلوقتي بقو رجال اعمل تقال في البلد رحت طالعه علي سلوي واتكلمت معاها وشرحتلي كل اللي حصل علي من اول موضوع صاحبك اندرو علي قد ماكنت عايزه اكلها بسناني ومتغاظه منها علي قد ماهي فعلا كانت ندمانه وفي نفس الوقت مش عارفه تعملك حاجه وقلتلها لو بتحبيه بجد ياسلوي متسبيهوش هو بيحبك زيي بالظبط ساعتها سلوي قالتلي سيبي الموضوع عليا وانا هتصرف
انا : طب ولما معاكي دا كله سبتيه ليه يعمل فيا كل دا سبتيه ليه يكسرني ويزلني قدام اختي ومرنا مظهرتيش ليه
ماما : مكنتش عارفه افكر خااااالص بسبب موت ابوك حسيت اني اتكسرت وحسيت اني عاجزه مش قادره اعمل حاجه وفي نفس الوقت سلوي اتفاجات بان عادل جمعكم كلكم في يوم واحد مكنش قايل لحد عليه فمكنش قدامها اي حاجه تعملها وساعتها كلمتني وعيطت في التليفون وقالتلي سامحيني انا ساعدته وبعتله واحده اسمها بسنت تساعده بس هو معملش حاجه ساعتها اتقهرت عليك اووووي وسبتك لحد ماتهدي خااااااالص ولما لقيتك مش عارف تعمل حاجه وقاعد زي قرد قطع كدا خيبان جيتلك علشان افوقك
انا :طب ليه لما قلتلك اسم عادل العطار واتخانقت معاكي وشتمتك مفهمتنيش كل حاجه
ماما : علشان انت كسرتني لما شكيت فيا ياوسخ شكيت في امك وقلت اسيبك تتعلم الادب بس مكنتش عارفه انها هتوصل لكدا
انا : طب ودلوقتي ايه المطلوب مني ياماما
ماما : عايز تنتقم الفلاشه معاك اهيه وانا في ضهرك بس هتفتح علي نفسك فتحه سوده انت مش قدها عايز ترمي الفلاشه وتنسي وتعيش حياتك ودا رايي يابني يبقي احسن
انا : سيبيني افكر ياماما شويه
(قعدت افكر مع نفس يااااااااااااااااااااا قد ايه انا كنت غبي وحمار يعني لو كنت ساعتها مقلتش ادبي علي ماما واتكلمت معاها بالذوق مش كان زماني انا اللي نايكه دلوقتي وبعدين الفلاشه دي هعمل بيها ايه وهساومه ازاي دا ممكن يقتلني في ثانيه او اللي معاه يقتلوني لو عرفو اني معايا حاجه زي دي لان الفلاشه مش فيديوهات سكس بس دي عليها ملفات تودي في اوسخ من الداهيه وبعدين في امي اللي طلعت اخطر من غسان مطر دي كمان احا دي طلعت اوسخ من تاتا واوسخ مني انا شخصيا ايه الدماغ دي ياماما احاااااااااااااااااا انا فخور بكسمك نيييييك طب اهدي وفكر كدا هتعمل ايه الاول بس انا مين معايا انا مفيش حد معايا غير شويه نسوان امي واختي ومرنا واختي ومرنا برا عنهم ماهو مش انا وامي هنحارب لوحدنا ما اصل امي مش كسم فان ديزل ولا انا كسم ذا روك وهننيك الدنيا مع بعض طب الاول انا عايز انتقم من مين انا هنتقم من عادل وشادي والباقي هيجو بالترتيب طب وسلوي لا انا بحبها وبعدين هي كان بتساعدني طب اضم سلوي معايا لالالالا صعب سلوي متضمنش برضو يبقي الاول احاااا كسم الولاعات اللي بتفضي في ام القصه دي انا همشي ببوتجاز بعد كدا دا ايه الخرا دا احااااااااا انت بترن ازاي دا انا لسا حتي مجبتلكش سكرينه ...)
انا : الو ايوا مين
سوزي : انا سوزي
انا :ياااااااااااااه انتي لسا فاكراني
سوزي : بكره تجيلي علي العنوان دا واعمل حسابك لو مجتش انت عارف انا ممكن اعمل ايه ههههههههههه
انا : لا كفايه اخر مره وحياه امك دا انا مش عارف اقعد من ساعتها
سوزي : ههههههههههههههههههه غريبه انا كنت فاكراك هتشتمني وتتعصب وتقولي لو شفتك هنيكك وهعمل وهسوي
انا : كسمك ارتاحتي كدا
سوزي : بكره مستنياك يالا سلام
انا : سلام

( خروج من الفلاش باااااك )


عبير: انتو قدامكو كتير
معتز : ليه كدا يابيرو فصلتينا عند اهم حته
عبير : معلش ياحبيبي كنت بطمن عليكو بس مش اكتر
معتز : ولا يهمك ياروحي متعمليلنا حاج هنشربها
انا : وربنا ولا اقدر انا تعبت من الرغي
معتز : سدي ودنك يابيرو معلش ........ اقعد يابن الحايكه مفيش خروج الا لما تخلصلي كسم الحكايه
عبير : ههههههههههههههههه يعني ايه حايكه ياوزتي
انا : ههههههههههههههههه رد يابن الحايكه علي الحايكه وقولها يعني ايه حايكه ياحايك
معتز : حايكه ياروحي يعني جايه من الحياكه يعني الخياطه يابن الحايكه يعني يابن الخياطه
انا : طب ما انا ساعات بخيط هدومي يبقي انا كدا حايكه
انا : هههههههههههههههههههه رد ياجينيص رد يابلاص العلم ياترعه المفهوميه
معتز: انا هشربها زياده وانت هتشربها ايه
عبير : هههههههههههههههه خلاص ياحبيبي متحرجش نفسك انا فهمت خلاص يعني ايه *راحت بايسه راسه * انا هروح اعملك القهوه
انا : وانا مافيش بوسه ليا ماانا عايز قهوه انا كمان
عبير : هيقوم يضربك واروح اجيب شاش وقطن ونخيط في دمك طب ليه تتعبنا معاك
معتز : اديله مترحميهوش اصل دا مهزء وعايز يتربي
عبير : منا ساكته من الصبح وعماله اقوله حضرتك واستاذ وهو بيعصبني ياوزه
معتز : معلش ياحبيبتي عيل وغلط
عبير : ماهو مش كل اما اجي اضرب حد تدخل وتقول قريبي جرا ايه ياعم متعصبناش بقي
معتز : لامواخذه يامعلمي عند دي
عبير : لاجلك انت و**** بس يامعلم معتز
معتز : حبيبتي
انا : وحياه امك القهوه تجبيها في كوبايه بلاش فنجان
عبير : ههههههههههههههههههههه دا طلع بارد فعلا زي ماانت قلت
معتز : مش قلتلك شخصيه وسخه
انا : هههههههههههههههههههه جاتكم القرف علاقه قذره
معتز : اخلص بقي ياعم زفت وكمل القصه
عبير : ممكن اقعد اسمعها
انا : انا مش مسؤل علي الالفاظ اللي هتسمعيها
معتز : بيرو يالا ياقلبي علي المطبخ علشان مروحكيش لامك ي**** ايواااااااااا برافو عليكي دبدوبتي الحلوه انتي ....................يالا ياعم بضاني اخلص انا بضاني خللت
انا : انا كنت فين اااااااااااه افتكرت لما سوزي كلمتني
معتز : سوزي دي اللي ناكتك
انا : متحترم نفسك بقي ماسمهاش ناكتني اسمها اللي فشخت كسمي
معتز : هههههههههههههههههه طب كمل يامنيك
انا : حاضر ياطيزها

(عوده للفلاش باااااااااك )


(تاني يوم في العنوان اللي قالتلي عليه سوزي وكان عباره عن شقه )
سوزي : اتفضل تشرب ايه
انا : اشرب من دمك ينفع
سوزي : ههههههههههههههههههه ايه اللي عامله دا فين شعرك يااقرع وبعدين بحاول اوصلك بقالي شهر مش عارفه
انا : ماهو رامي الموبايل قدامك في المياه انتي متخلفه
سوزي : كنت خلاص هتجنن ومش عارفه اوصلك خالص ..... الا بالحق طيزك لسا وجعاك
انا : منك لله ياشيخه دا انتي مفتريه دا انا قعدت يومين بعديها مش عارف اقعد منك لله
سوزي : هههههههههههههههه مش انتي اللي قلتلي عايز اتوجع ومعرفش اقعد
انا : تقومي يابنت اللبوه تعوريني
سوزي : منا كان لازم اعمل كدا منتا عارف انه حالف عليا لاديله شرفك في منديل
انا : ماشي نقطتين دم من اي حته حبكت بكسمك تعوريني جنب الخرم بالظبط
سوزي : ههههههههههههههههههههه مش بنحبكها وبعدين حقك عليا *بتبوسني في بقي *
انا : *رحت ماسكها من شعرها* وخدي هنا بكسمك احنا متفقناش علي الاقلام اللي انا خدتها قدام الناس دي
سوزي : *بتبوسني في راسي * حقك عليا انا اسفه بس كان لازم اعمل كدا علشان اخليه يتلهي في انك مكسور ومذلول وميفكرش في حاجه تاني حقك عليا بقي ياسيدي انا قدامك اهوه خد حقك مني
انا : خلاص مسيرك ياتوم تيجي في الهون وادقك
سوزي : هههههههههههههههه اوعي يكون حد عرف حاجه انا عايزاك كدا علطول متناك
انا : اسكتي وحياه امك علشان الحوار دا مجنني مش عارف هثبتها ازاي اني متنكتش دي

(خروج من الفلاش بااااااااااك )


معتز : احااااااااااااااااااااااااااااااااا ااااااااااااااااااااااااااااااااااا اااا يعني انت كنت متفق مع سوزي يابن الخول انا قلت برضو استحاله يتعمل فيك كدا بسهوله
انا : اتناك مين يابو كس احمر انت هي خابت منك ولا ايه
معتز : يابن اللبوه دا لحد دلوقتي امي فاكره انك اتنكت وضميرها مانبها نييييييييييك
انا : ياعم كسم امك مفيش غير انت وسوزي بس اللي عارفين الحوار دا
معتز : احااااااا انا فرحان نيييييييييييك فرحتني وربنا ياخول انت كمل كمل
انا : وحياه امك سبني اروح انا تعبت
معتز : هتبات مع كسمي النهارده مفيش مرواح
انا : اذا كان كدا ماشي هنام انا جنب بيرو وانت نام في حضن امك وحس بحنان الام
معتز : ولاااااااااااااا اعدل واظبط بدل مااظبطك
انا : خلاص انا في حضن امك واحس بحنان الام
معتز : طب متنام في حضن الاتنين وانام انا علي الكنبه اخلص وكمل متدخلنيش في حوارات جانبيه ياخريه انت
انا : هههههههههههههه ماشي يارجووووله اكملك

(عوده للفلاش باااااااااك )


سوزي : انت موتني من الضحك لما سلوي داست علي رجلك ههههههههههههه وبعدين قولي هنا انت ازاي كنت متاكد ان سلوي هتخرج وتسيبنا انا كنت مقلقه انك متعرفش تخرجها
انا : وانا كسم عويل منا عارف سلوي وسكتها ايه هي بتيجي بالحنين
سوزي : طب افرض يافالح كان حد تاني غير سلوي كانت خالتك مثلا
انا : كنت ههددها باني هعرف ابنها ان امه متناكه
سوزي : ياسلام وهي هتتهدد
انا : خالتي موتها وسمها ان حد من العيله يعلم علي عيالها وخصوصا ابنها وهي بتكرهني فلما اعلم علي ابنها ان امه متناكه مش بعيد تقتلني فيها وكنت هجبرها انها تقعد وتشوفني وانا مبتنكش ولو هي جدعه تفتح بقها
سوزي : مش مقنعه انت مخبي عليا حاجه يالا
انا : يالا !!!!!! انتي هتصاحبيني يابت ولا ايه وبعدين ياما في الجراب ياحاوي اديني ملففكو كلوكو ورا بعض اهوه كلو فاكر اني اتناكت الا انتي وانتي فاكره ان سلوي عايزه تنتقم مني مع ان سلوي اللي ساعدتني هو انتي نسيتي ان بعد ما بسنت جاتلي وقالتلي علي الكلام اللي يودي ابوها في داهيه وقالتلي ان في واحده اسمها سوزي تعتبر دراعه اليمين بعد ما سلوي ومحمد المصري اتحرقو عنده وساعتها انا خدت رقمك من بسنت وكلمتك واتفقنا علي انك تساعديني مقابل اني اساعدك في مشكلتك
سوزي : انت جتلي من السما ساعتها بس صحيح عملت ايه في مشكلتي ياحبيبي
انا : دلوقتي حبيبك صح اه ياصنف زباااااااااااله
سوزي : مش بتدلع عليك ياروحي
انا : لسا بفكر في حلها بس متخافيش مش هتخلي عنك
سوزي : عارفه عارفه يامايكل ومتاكده طب وهتعمل ايه مع عادل
انا : مش هعمل حاجه خلاص ربنا يسامحه بقي
سوزي : مااااااااااااااااااااايكل
انا : هخلصلك حوارك الاول
سوزي : طب مش ناوي تدوقني زبرك بقي هو انا مش عجياك
انا : انتي تعجبي عين التخين بس انا بشوف زبرك بتقفل وبتقرف
سوزي : طب نيكني في طيزي وانا هخبيه مش هتشوفه
انا : وحياه امك مش قصدي اضايقك بس انا عندي مبدا معلش سامحيني
سوزي : خلاص ولا يهمك بس اكيد في يوم علي الاقل هتدوقهوني
انا : سيبك من الكلام دا المهم انا دلوقتي معيش حد ولوحدي هتعرفي تتصرفي في ناس موثوق منها
سوزي : اللي عندي عايزين مقابل
انا :فلوس يعني
سوزي : ياريت فلوس اللي عندي كل واحد عنده مشكله تحلهالو يعملولك اللي انت عايزه
انا : وانا كسم شارلوك هولمز دا كدا هتبقي مدعكه الناس الحلويين
سوزي :هههههههههههههههه للاسف هما دول اللي معايا انا عارفه انها بتوسع منك وبتخش في مشاكل اكتر بس لوحدك مش هتعرف صدقني
انا : مين هما
سوزي : ليليان ومحمود عرفتهم وانا شغاله مع عادل العطار ضحك علي كل واحد فيهم وناكه في افكاره وخلاهم مش عارفين يعيشو حياتهم الطبيعيه اقعد معاهم واعرف حكايتهم عرفت تساعدهم يبقي كتر خيرك وهما مش هيتاخرو علي في انهم ينتقمو منه زي ماانا عايزه انتقم بالظبط معرفتش خلاص ندور علي ناس غيرهم
انا : تصدقي وتامني ب**** انا ابن متناكه اني اتصدرت للخول اندرو من اول الموضوع
سوزي: هههههههههههههههههه متفكرنيش بيه والنبي انا معرفش ازاي دا كان صاحبك دا خول اوووووي وكسم الخوف اللي جواه دا
انا : يالا اهوه خد نصيبه انا مش زعلان غير علي امه انا كنت بحبها اووووي
سوزي : مش مهم اديك بتتعلم وما الدنيا الا مدرسه كبيره
انا : لا دا كدا عظمه اوووي الكلام دا وسعي كدا شويه دا الباب صح سامو عليكو
سوزي : هههههههههههههههههههههههه خد خلاص خد ياماااااااااااااايكل طب ابقي كلمني
انا : ماشي سلام ................................... ................................انت هي الجزء الثاني والعشرون




تعليقاتكم هي من تشجعني للاستمرار


الجزء الثالث والعشرون
(بيت سوزي )



الشخصيات

ليليان 28 سنه ( لبنانيه فورتيكه مولوده في مصر امها لبنانيه ابوها مصري طبعا مش محتاج اوصف جسمها هي شبه الممثله لاميتا فرنجيه بشفايفها بطيزها ببزازها بكله شعرها اسود طويل وعندها حسنه في مكان ما )
محمود 27 سنه ( شاب امور وشعره ناعم طويل شويه بس حرفوش وابن متناكه قلبه ميت تشوفوه ابن ناس نيك ونضيف يفتح بقه تلاقي جربوع ابن وسخه زبره عريض وطخين وطوله متوسط )



مرنا : هنروح فين بس انا ورايا محاضرتين استني يابني
انا : تعالي عاملك مفاجاه اركبي بس اركبي
مرنا : يامجنني انت وتاعبني (وركبت العربيه )
انا : امسكي افتحيها
مرنا : *بفرحه* ايه دا دا موبايل
انا : لا دا جهاز بيحول المياه لخرا
مرنا :هههههههههههههههههههههههههه *بتبوسني في خدي * ربنا يخليك ليا ياحبيبي وميحرمني منك ابدا طب ليه تعبت نفسك منا معايا الموبايل الصغير دا
انا : وامسكي دي حقنه المناعه بتاعتك انتي بقالك كتير مختيهاش ومش مستعد اخسرك
مرنا : *بتدمع من الفرحه وبتبتسم * هات ايدك (وراحت باستني في كف ايدي ) ربنا ميحرمنيش من حنيتك ابدا
انا: معاكي فلوس
مرنا : اه معايا
انا : طب اعزميني علي الغدا
مرنا : *محرجه وبتفكر* طب ممكن بكره علشان مش عامله حسابي بس انا معايا فلوس محوشاها في البيت هعزمك بيها علي الغدا بكره
انا : *بضربها علي قفاها* تاني مره ياجزمه متعمليش تكليف بينا لما اسالك معاكي فلوس ولا لاء متتكسفيش مني ماشي ياحيلتها
مرنا: *بتبسم وعينيها بتلمع * بحبك
انا : انتي لسا شوفتي حاجه لا حاااااااسبي دا انا في الرومانسيه اعجبك اوووي بقولك ايه يازغلوله ماتيجي نطلع علي الشقه هااااا متيجي نغير زيت
مرنا: *مكسوفه* اللي تشوفه ياقلب الزغلوله
انا : يابت متبقيش سهله يابت يخربيتك كدا خليني اشتاقلك
مرنا : *بلبونه ودلع * ما انا مش بعرف ياحبيبي اقولك لا
انا : هموت واعرف انا ازاي حبيتك بعد ماكنت مش طايقك
مرنا : *بتريقه* كنت عاملالك عمل
انا : علي زب جمل وعلشان ارتاح اتناك من تمساح صح
مرنا : ههههههههههههههههههه يابني يابني لسانك دا ايه
( ووانا سايق رحت حاطط ايدي علي فخدتها وهي بتشيل ايدي كل شويه ورحت قارصها وهي بتضحك ورحت بايس ايديها وانا بسوق و ورحت حاطط ايدي علي كسها راحت شهقت من الجركه وبتبعد في ايدي )
انا : اهدي هتفرجي علينا الناس
مرنا : مايكل اتلم الناس يازفت انت ابوس ايدك بلاش هبل علشان خاطري يامااااااااايكل طب نروح واعملك اللي انت عايزه علشان خاطري يازفت انت
انا : فين بوسه مايكل
مرنا : الناس يازفت اتلم اااااااااااااه خلاص خلاص اهيه موااااااااااااااه
(واول مدخلنا شقتي القديمه )
مرنا: طب اهدي طيب مالك هايج كدا ليه ااااااااااااااه ياحبيبي اهدي طيب
انا : اهدي ايه موااااااه انتي وحشاني موااااااه اوووووووي
مرنا: ههههههههههههه طب اخش استحمي طيب
انا : *ببوس في رقبتها ووشها وفي كل حته * تستحمي ايه يابطه انتي دا انتي عرقك يعملوه برفان
( ورحت لاففها وواخد ضهرها في حضني وببوس في رقبتها وقفاها وهي سحبت ايدي لفتها علي وسطها وسندت راسها لورا علي كتفي وماسكه في ايدي واحنا واقفين وانا رحت ضاممها عليا جامد من وسطها وبايدي التانيه حاططها علي بزها وشفايفي بتقطع شفايفها من الحرمان والشوق بنرضع في شفايف بعض مش بنبوس بعض وهي بتتنهد جامد وكل لما تتنهد انا ابوسها اكتر وزبري وقف احتراما ليها طبعا ولقيتها بتحرك طيزها عليه وبتبصلي رحت بايسها في عينيها من حلاوه النظره وبسرعه فشخ كنت بقلعها الجاكت والبادي والسنتيانه وهي كانت بتقلع بنطلونها وبقيت ملط قدامي وانا لسا بهدومي وسحبتها في حضني بقوه راحت مصوته بلبونه ودلع رحت بايسها في شفايفها وحاضنها جامد اووووووي وهي بتبوسني وبتفكلي زرار البنطلون وراحت مدخلا ايديها جوا البوكسر وبتلعبلي في زبري وايديها جوا وبنبوس في بعض وراحت عضا علي شفايفها وبتبوسني في كتفي وصدري وبتعض حلمه صدري وبتبوس في بطني لحد اما نزلت لزبري وقعدت علي ركبتها وانا واقف وبتبوس في كل حته في زبري وفي بضاني وراحت شافطه بضاني في بقها مره واحده وبلسانها من تحت زبري لفوق بتلحسه لحد اما وصلت للراس ودخلته في بوقها كانت بتمص بحرفنه المره دي وبتدعك وهي بتمص وتمسكه بايديها الاتنين وتفركه جامد وتبصلي لفوق وانا المنظر دا تعبني وهي بتبصلي رحت رافعها من تحت باطها وبايسها وشلتها في حضني وسندت بيها علي الحيطه وانا شايلها ورحت مدخله في كسها وهي لافه دراعها علي رقبتي )
انا : انزلي بالراحه علشان ميوجعكيش
مرنا: *مع ثبات التعبير وبتهز راسها* حاضر حاضر بس خليك حنين ومتدخلوش كله علشان خاطري
انا : حاضر ياحبيبي اهوووه
مرنا : اه ااااااه اااااااااااااه *بتنهيده طويله * وحشتني اووووووووووووي *بتبوسني في بقي*
انا : *ببص في عينيها وساكت ووبص علي تعبيرات وشها وهيجانها اللي بيهيجوني لوحدي *
مرنا : طب ااااااااااه تعالي تعالي نقعد انت كدا رجليك اااااه اااه هتوجعك ياحبيبي علشان خاطري
انا : ششششششششششششش *ببوسها في بقها* دا انا هفشخك هطلع كل اللي فات عليكي
مرنا: *مع ثبات التعبير* اعمل كل اللي انت عايزه انا بتاعتك انت بس اااااااااااااااااه اعمل اللي قلتها دي انا عايزاها
انا : عايزه تتفشخي
مرنا : *بتعض علي شفايفها وبتهز راسها* اه عايزه ات.....
انا : قولي بقي متتطلعيش عين امي
مرنا : بتحبني لما اقول الكلام دا
انا : اووووووووووووووي فشخ جدا خالص بقي
مرنا : ههههههههههههه *بكسوف* طب انا عايزه اتفشخي ياحبيبي
(اول ماقالت عايزه اتفشخي ياحبيبي مع تعبيرات وشها وكسوفها ونفاسها اللي شمه ومهيجني اووووي عليها وعينيها اللي مجنناني لقتني ببوسها في شفايفها اووووووووووي وبطلت نيك وببوس فيها بس وسرحت في البوسه وطولت لحد مالاقيت رجلي وايدي وجعوني من الشيله ورحت نايم علي ضهري وهي قعدت علي زبري بتتنطط عليه زي الفارسه )
مرنا: لا ياحبيبي خليك انا هعمل كل حاجه ارتاح انت شويه
انا : ارتاح ايه انا لسا بسخن
مرنا :*مع ثبات التعبير* عايزه اتحرك انا لوحدي واحس بيه براحتي
(ومسكت زبري ودخلته في كسها براحه وابتدت تنزل سنه سنه عليه وتصوت وتتاوه جيت ارفع وسطي وادخل زبري )
انا : انزلي انزلي متخافيش براااااااااحه
مرنا : انزل ايه بس دا صعب اوووي لالالالالالاال وحياه امك متتحرك سبني براحتي علشان خااااااااااااااااااااااااطري اااااااه
(ويادوب خدت نصه ومقدرتش تنزل اكتر من كدا وبقيت طالعه نازله عليه براحه وساندا علي صدري بايديها وبتفمض عينيها جامد من الوجع وهي بتنزل علي زبري رحت انا زاقق زبري في كسها جامد راحت هي مصوته وقامت من علي زبري )
مرنا :*بتتوجع جامد* اااااااااااااااااااااه ليه ليه ياحبيبي كدا حراااام عليك انا لسا ضيقه لييييه
انا : ما بصراحه يامرنا مش عارف اتمتع انا مدخل نصه بس عايز ادخله كله
مرنا : *مع ثبات التعبير* طب انا اسفه انا ضيقه ياحبيبي شويه شويه اتعود عليه انا بجد بيوجعني جامد بجد
انا : طب خلاص يابطتي ولا يهمك *رحت بايسها في راسها* هعمل بالراحه اهوووه لحد اما اخليكي شبه النفق
مرنا : *بتبتسم وبتدمع سنه * ربنا يخليك ليا ياحبيبي بس علشان خاطري براحه علشان خاطري
( رحت منيمها علي ضهرها ونايم فوقيها وفاشخ رجليها وبقيت بدخله بالراحه خالص وهي بتتاوه وبصالي في عيني وشويه ولقيتها بتعض شفايفها جامد وبتزقني عليها اني ادخله زياده افتكرتها هيجانه ورحت مدخله شويه اكتر وابتديت اسرع في النيك لقيتها بتعض علي شفايفها اووووي وبتخربش في ضهري وبتتوجع بجد رحت بطلت نيك )
انا : مالك انتي كويسه طيب
مرنا : *مع ثبات التعبير* اه ياحبيبي كويسه كمل انت ملكش دعوه بيا
انا : مالك بس ايه دا انتي بتعيطي ليه بس يابطتي كدا *رحت بايس راسها وماسح دموعها * حق عليا انا اتغابيت واستعجلت انا اسف
مرنا :*مع ثبات التعبير* لا ياحبيبي مش بعيط علشان كدا انا بعيط علشان مش عارفه اريحك مش قادره استحمل بجد بيوجعني اوووي مش عارفه ابسطك *بتعيط تاني *
انا : هههههههههههههههههههههههههههههههه يابنت الهبله بقي بتعيطي علشان كدا *ورحت نايم علي ضهري ونيمتها فوقيا وخدتها في حضني * ياحبيبي انتي عندي بالدنيا كلها كفايا انك مستحمل الوجع وساكته ومش عايزه تفصليني وبعدين طالما تعبتي كدا يبقي انا معرفتش اسخنك كويس حقك عليا كنت مستعجل *ببوسها في خدودها *
مرنا :*مع ثبات التعبير* طب خلاص اعمل جامد ميهمكش وانا هستحمل مش هتكلم تاني انا عايزاك مبسوط مني يامايكل
انا : ههههههههه انتي جميله فعلا .. طب اقولك علشان انتي بتاعك تعب كدا ولو دخلته تاني ممكن تتعوري بصي امشي من برا علي بتاعي ببتاعك يعني بصي اقعدي عليا زي الفرسه ايوااااااا كدا حركي وسطك بقي علي بتاعي بس ببتاعك من برا ايواااااااااا كدا ساعه علشان تفهمي ياقلبي
مرنا : منتا بتفول بتاعي وبتاعنا وبتاعكو مش فاهمه حاجه منك انا
انا : منا مش عايز اقول الفاظ انتي مش بتحبيها
مرنا :*مع ثبات التعبير* قول اللي انت عايزه طالما دا هيبسطك وبتحبه
انا : ايوااااااااااااااااا اتحركي كدا كمان اااااااااااااااااااه قربت انزل اتحركي
مرنا : اااااااااااااااه دي حلوه اووووووووي انا كمان هنزل ااااااااااااااه
(وابتدت تحرك كسها علي زبري جامد من برا وانا بتحرك معاها ولقيتها بتصوت وبتنزلهم علي زبري وانا اول ماهي نزلتهم وكانو سخنين زبري مستحملش ورحت ماسك في فخادها جامد وبحرك زبري جامد علي كسها برفع في وسطي وانزله ورحت جايبهم لقيت اللبن اتنطر علي بطني واتنطر علي وشي )
مرنا :هههههههههههههههههههههههههه استني استني (وراحت مسحاهم بايديها وبتبص ل لبني اللي علي صباعها)
انا : بتعملي ايه هاتي ايدك امسحهولك يابنت المجنونه انتي بلعتيه طب تفي بسرعه يالا
مرنا :*بتهز راسها * تؤتؤ لا بلعته خلاص ييييييييييع دا مالح اووووووي *بتكح*
انا : ههههههههههههه علشان تحرمي.... انتي ليه عملتي كدا
مرنا :علشان تبقي جوايا من فوق ومن تحت *ونامت علي صدري مبسوطه وانا ببوس راسها وبضمها في حضني *
انا : احنا لازم نتجوز في اسرع وقت علشان لو خلفتي يازغلولتي
مرنا : مش مهم المهم اني ابقي معاك وخلاص
(بعديها بساعه نزلت روحتها البيت ورحت طالع علي سوزي )

( خروج من الفلاش بااااااااااااااك )


معتز : يعني انت فتحتها
انا : احااااااااااااااا انت لسا هنا دا انا نسيتك
معتز : وانا هروح فين بكسمك منتا بتحكيلي انا ولا بتحكي للملايكه اللي بتلاعبك
انا : هههههههههههه ماانت حلو اهوه احاااااااااااااااا احنا بقينا الفجر وحياه امك سيبني انام شويه
معتز : اهدي بقي وادي ياعم بيرو اهيه لوحدها داخلاه بالسندوتشات اهيه والعصير مدلعاك
عبير : انا قلت شكلوكو مطولين فعملتلكو ساندوتشات
انا : لا هاتي اللانشون خد انت الجبنه في طرشي او زيتون
معتز : في بيج تيستي صوص ينفع
انا : لا انا عايز طرطر صوص
معتز : عينيا افتح بقك
عبير : مبلاش قرف انت وهو علي الاكل
انا : هو انتي فرنسيه ولا مصريه وعايشه الدور والخيال واكلك
عبير : لا مصريه والخيال فاشخني
انا : ههههههههههههه و**** مراتك دي عسل ربنا يخليهالك اينعم هي اوحش مافيها لسانها بس في نفس الوقت عايز قطعه برضو..... متبصليش مش هشكر فيكي انسي جايبالي لانشون من غير مخلل انتي عارفه لانشون من غير مخلل يعني ايه يعني زي سمك من غير فسفور
معتز : عربيه من غير موتور
عبير: تليفزيون من غير ريموت
معتز :لمبه من غير عمود
عبير: عبود علي الحدود
انا : في لانشون تاني ولا كله جبنه بس
عبير : هههههههههههههههههههه سايبنا انت ومقضيها اكل كل ياكش يتمر
معتز : متخلففففففففففففففففف انت بني ادم متخلف
انا : منتحبعكقواهاقعاك
معتز : ابلع ابلع بس الاول هاتيله مياه بدل مايموت مننا
انا : هيييييييييييييح منتو بتحبو في بعض وانا جعان
معتز : طب ياسيدي طفحت يالا يابيرو طرقينا علشان يكمل القصه
انا : نولع سيجاره طب مش لازم نحبس
معتز : خخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخ انجز شوف كام واحد بيشخرلك دلوقتي اخلص وكمل
انا : انت بتقول ايه انت
معتز : ادي الولاعه اهيه قبل ماتقولي هات ولاعه انجز بقي وحياه امك بضاني من كتر ماكبرت بفكر البسها سنتيانه
انا : ههههههههههههههههه طب ياسيدي وقفنا لحد اما خلصت مع مرنا وسوزي كلمتني اروحلها واول مارحتلها لقيتها بتعرفني علي ليليان ومحمود وقعدت مع ليليان انا بصراحه اول مشفتها زبري طلع وقف جنبي احاااااااا كرباج نييييييييييييك حاجه لبناني مانت شفتها صحيح في المستشفي الصبح المهم اول ماتكلمت هي تقريبا البلل اللي في البوكسر كنت انا جبتهم علي روحي واتبدت تحكي مشكلتها باللبناني )

(عوده للفلاش باااااااااااااك )


انا : وحياه امك تتكلمي عربي انا مش فاهم ولا كلمه نص كلامك شو والنص التاني العما بقلبه والنص التالت دخليك **** وانا صغير علي المرمطه دي يابنتي
ليليان : ههههههههههههههه حاضر ياعم
انا : مانتي حلوه اهوه يالا احكي وبالرااااااااااااحه وياسلام لو تفردي جسمك وانتي بتحكي كلنا هنحبك اوووي
ليليان : ماني فهمانه عليك
انا : انت بتشتغليني ودا كدا خليجي دا
ليليان : ههههههههههههه و**** انا مصريه امي بس اللي لبنانيه بس انا مولوده في ميتين ام مصر متتعبناش بقي واهدي كدا وبطل بصبصه
انا : خدي ولعي واحكي
ليليان : في الاول لو مش هتقدر تساعدني مفيش مشكله بس متقولش هتساعدني وتتخلي عني ولو مش هتقدر انا ممكن اساعدك في موضوعك من غير مقابل كمان
انا : (اومال سوزي قالت بمقابل ليه ) طب قشطه اتفقنا متحكيش وانا مش هساعدك وانتي تساعديني ببلاش
ليليان : عم تحكي جد
انا : وشرف امي كلمه لبناني تاني وهخليكي شبه الباكستانيين واحكي ياستي وانجزي
ليليان : ههههههههه بص انا مشكلتي بسيطه وسهله انا متجوزه وعايزه اتطلق من جوزي بس مش عارفه
انا : وانا محكمه الاسره متروحي لاي محامي
ليليان : هفهمك انا جوزي قفشني شافني وصورني وانا نايمه مع واحد غيره وبدل مايفضحني او يرفع عليا قضيه ويحبسني طلب مني انه ينام مع امي واني اقنعها تنام معاه
انا : اللي نمتي معاه دا يعرف جوزك مش يمكن متفق معاه
ليليان : لا ميعرفوش دا صاحبي انا
انا : طب متخليه ينام مع امك ايه المشكله
ليليان : امي ست متدينه وانا مش شرموطه انا عملت كدا علشان كنت بحب صاحبي دا وكانت اول واخر مره اعمل كدا وجوزي لا هو خول ولا ضعيف جنسيا بالعكس فحل بس انا اللي حبيت اغير
انا : سوزي قالتلي انك روحتي لعادل العطار يساعدك ومساعدكيش بالعكس فشخك
ليليان : رحتله وساعدني وخد الفيديو من جوزي بعديها لقيت جوزي باعني واشتغل لحسابه وبقو هما الاتنين ضدي وجوزي لسا مصمم علي انه ينام مع امي وعادل عايز يشغلني معاه وانا مش راضيه
انا : الحوار دا بقاله قد ايه
ليليان : فوق ال3 شهور وكل يوم جوزي يكلمني في الحوار دا لحد اما هربت منه ولقيت سوزي هي اللي بتخبيني عندها وبتحاول تساعدني
انا : طب جوزك موراش الفيديو لامك ليه وعرفها ان بنتها سوري يعني شرموطه وقالها ياهنيكك ياهفضح بنتك
ليليان : علشان عايز يكسرني انا يخليني اجيبهاله بنفسي ويبقي خد حقه انا خنته وهو ناك امي قدامي وكسرنا احنا الاتنين
انا : طب وهو فين دلوقتي اكيد بيدور عليكي
ليليان : بيبعتلي ايميلات كتييير وعلي الواتس اب واي حاجه فيها تواصل وبيهددني اني لو مرجعتش ونفذت هيقدم الفيديو للمحكمه وهيفضحني وينزله علي النت
انا : ايه رايك في الكلام دا ياسوزي
سوزي : انا فكرت كتير وقلتلها عادي لو نزل علي النت يومين وهيتنسي زي اي فيديو وكلنا بنغلط بس موضوع المحكمه مش عارفه وكمان هي عايزه تطلق وميتعرضلهاش تاني
انا : طب بصي ياشخه منك ليها حوارك دا اهبل ومحلول المهم دلوقتي هحللك الحوار دا بشرطين الاول انتي معايا في الجيش اللي بعمله دا علشان اخد بتاري من عادل
ليليان : من ايدك دي لايدك دي ...
انا : الطلب التاني هتخشي معايا الاوضه وهتعرفيه جوا
ليليان : *بتبص لسوزي* لا طبعا انت فاكرني ايه بقي انا هربانه علشان اعيش شريفه وقرفانه من نفسي تقوم انت تقول كدا دا اللي جايباه ياسوزي دا طلع اخول منهم كلهم
انا : انا هخش الاوضه 5 دقايق والاقيكي جايا ورايا يااما الباب هناك اهوه
(قمت دخلت الاوضه استنتها جوا )
سوزي : اهدي متخافيش هيحللك كل حاجه وهيساعدك ولو هينيكك مجتش علي نيكه ولا عايزه تفضلي طول عمرك كدا هربانه ومش عارفه تعملي ايه اعتبريه ياستي حبيبك ولو لربع ساعه
ليليان : انتي بتقولي ايه انتي كمان
سوزي : قدامك حل تاني
ليليان : *مجبره وبتبص في الارض * لا
سوزي : طب قومي يالا

في الاوضه

انا : تعالي متخافيش تعالي اقعدي جنبي علي السرير تعالي
سوزي *جات قعدت جنبي وهي خايفه* انت يعني بتستغل اني محتاجه المساعده
انا : سيبك من الهبل اللي قولتيه برا دا لانه ببساطه لو قدم الفيديو للمحكمه مالوش اي تلاتين لازمه عندك في القانون المصري طالما الزوج معملش حاجه في ساعتها وقت التلبس يبقي شكرا مالوش لازمه والفيديو كسمه ولا يفرق بنكله بالعكس لو قدمه للمحكمه هنقلب الترابيزه عليه انه بيصور مراته في اوضه نومه وبيشهر بيها وانك كنتي سكرانه حتي لو فايقه طالما الفيديو قديم مالوش لازمه لانه لو قال انك مش سكرانه هتقوليلو طب هو مرضيش يقدمو في ساعتها ليه وكنت اتعرض علي الطب الشرعي ويتحللي وبالنسبه للفيديو بيبقي ليه تاريخ فصعب يلعب فيه طالما نسخه اصليه لكن لو copy من الفيديو المحكمه اصلا مبتعترفش بيه .... فسيبك من الهري اللي قلتيه برا دا وقوليلي الحقيقه
ليليان : * مبهوره باللي قلته وبتسقف* براااااااااااااااااااافوو بس في حاجه وقعت منك
انا : ايه هيا
ليليان : مفيش اي حاجه من دي حصلت وانا مش متجوزه اصلا انا اتفقت مع سوزي اني اقولك كدا علشان اشوف دماغك شغاله ولا لاء علشان انا مش مستعده احارب العطار تاني واخسر
انا : هههههههههههههههههههههههه حقك يابنت بلدي احكيلي بقي حكايتك ايه مع العطار
ليليان : عندها حق البت سوزي دماغك شغاله......... يعني هقدر اعتمد عليك
انا : امااااااااااااااااااااااان يافنانه
ليليان : كنت شغاله معاه شمال بخلصلوا كل حاجه تتخيلها بس طلب مني ان اختي تشتغل معايا علشان انا اختي جسمها حلو زيي ولما رفضت مضاني علي وصولات امانه واداني مهله افكر يالحبس يااختي تنضم معايا واداني مهله افكر وانا لسا شغاله معاه مسبتهوش بس هو مشغول دلوقتي في كذا حاجه فيعتبر ناسيني وانا لما عرفت من سوزي انك بتساعدها قلت اجربك من غير مااظهر في الصوره طلعت كويس ونجحت خير وبركه فشلت يبقي انا مخسرتش حاجه
انا : مممممممممممممممممم طب علشان مفيش وقت لاني اثق فيكي والكلام دا انا كل اللي عايزه منك معايا انتي ولا لاء
ليليان : معاااااااااااااااااااااااااك
( طلعنا برا الصاله وابتدي محمود يتكلم )
انا : ايه يامحمود قصتك انت كمان
محمود : جرا ايه ياشبح انا سايبك من الصبح ترغي وتتكلم خخخخخخخخ هو ايه يابا انت بتبيع وتشتري فينا واللي يعجبك بتاخده تنيكه
انا : وايه كمان
محمود : خخخخخخخخخخخخخخخ لا في كتير ياعم الامور تحب اغرفلك
انا : كمل كمل سامعك
سوزي : ايه يامحمود دا مش اللي اتفقنا عليه
محمود : انتي مش شايفه ابن المتناكه دا بيتكلم ازاي خخخخخخخخخخخخخخ وانتي جايبالنا واحد يساعدنا ونساعده ولا يتنطط علي دين ابونا
سوزي : محمود اهدي احنا متفقناش علي كدا
انا : *باستغراب* متفقتوش علي كدا
سوزي : اصل اصل بصراحه كنت متفقه مع محمود انه يقولك مشكلته ويبين انه مكسور وكدا وان عادل كان بينيكه وهو عايز ينتقم منه علشان خلاه خول بس معرفش ايه اللي عصبه كدا
انا : طب وليليان اتفقتي معاها علي ايه
سوزي : *بتبرق عينيها * ليليان
انا : ههههههههههههههه اه ليليان اعترفتلي علي كل حاجه
سوزي : ماهما بصراحه عايزين يختبروك هما الاتنين مش واثقين فيك وميعرفوكش بس انا قلتلهم انك حلو وكويس بس مرضيوش قالولي نجربه الاول والمفروض لسا محمود هيشتغلك بس معرفش غير اتفاقه ليه
محمود : ايه رايك في ادائي يامملكه
انا : ههههههههههههههههههه حبيبي ياحوووووووووووووكه اخويا يالا
ليليان وسوزي: *مبرقين* مش فاهمين حاجه انتو تعرفو بعض
انا : اقعدي يالبوه انتي وهي واتعلمو من عمكو ..... ولعيلي بس الاول علشان احس بالعظمه كدا
محمود : حقك يامملكه
انا : ههههههههه دا انت غلبت احمد موسي في التعريص ياض
محمود : هههههههههههههه حبيبي يامملكه
انا : بصي ياسوزي بعد منزلت من عندك امبارح انا مروحتش انا طلعت الدور اللي فوقيكي وقعدت علي السلم يجي ساعه لحد اما لقيت لولا وحوكه داخلين شقتك بعديها نزلت واستنيت تحت لحد اما نزلو ورحت لحوده ارغي معاه واللي متعرفيهوش ان حوده كان معايا في المدرسه لحد ثانوي وجمايلي مغرقا كسمه بصراحه صح ياض
محمود : ماخلاص متهيصش بقي انا بفخمك وانت بتسوق فيها
انا : هههههههه حبيبي ياحوكه المهم قعدنا نرغي انا وهو والكلام جاب بعضه عرفت انه مدير مصنع من مصانع العطار وعارف عليه بلاوي بس ميعرفش يفتح بقه وفي نفس الوقت العطار ملبس حوده في الحيطه يعني لو حوده فتح بقه حوده اللي هيروح في داهيه مش العطار وحوده عايز يسيب الشغل بس مش عارف واتفقت معاه انه ميقولش انه شافني ويسيبك علي عماكي كدا
سوزي : طب مقولتلناش ليه من الاول
انا : علشان مبروم علي مبروم ميرولش وكمان مش كنتي عايزه تعرفي اذا كنتي عايزه تثبيتلهم اذا كنت قدها ولا خول
ليليان : ههههههههههههههههههههههههههههه طلع استاذ
انا : لا دي حاجه بسيطه كدا معاكي ولاعه
سوزي : طب خلاص بقينا فريق واحد وكله صارح بعضه مفيش لف ودوران كدا
انا : ابيض ياهدااااااااااف
ليليان : منييييييييييييح
محمود : انا راشق في الخرا
انا : هههههههههههه حلو يبقي استابينا شوفو بقي وراكو ايه وانا هاخد سوزي في حوار كدا
ليليان : ايواااااا ياعم ماشيه معاك
محمود : تفتكري مايكل هيعمل حاجه ولا هنتخزوق تاني من العطار
ليليان :مش عارفه ياحوده و**** بس انا متفائله الواد دماغه نضيفه وحاسسه احساس غريب كدا مش عارفه في ايه
محمود : لا اعدلي وبلاش منيكه ركزي كدا علشان نشوف هنعمل ايه
ليليان : انت لسا خول زي مانت وقفل كدا ....ياعم مش قصدي انا قصدي اول مره اقابل حد كدا هادي بس صعب عليا لما سوزي قالتلي علي اللي حصل فيه
محمود : علشان كدا بقولك العطار مش سهل وخايف مايكل يتناك تاني
ليليان : سيبها بظروفها
محمود : طب ايه مش هنبل السفنجه
ليليان : انت في ايه ولا في ايه ياخول انت
محمود : خخخخخخخخخ متبقيش تيجي تطلبي تاني بقي
ليليان : وانا اقدر استغني عنك يادكرررررررررررري

مشهد اوضه النوم

( محمود بينيك في ليليان وضع الكلبه هي علي السرير وهو واقف علي الارض وماسكها من شعرها شاددها لورا وبيضربها علي طيزها جامد عربجي بينيك )
ليليان : ااااااااااااااااه براحه يابن الشرموطه اوووووف براحه يخربيت امك
محمود : خخخخخخخخ عجبك النيك ياشرموطه مكيفك يابت هاااا مكيفك *بيضرب علي طيزها*
ليليان : اححححححححح اوووووي نيكني جامد نيكني اووووي اووووووف جامد جامد جامد جامد خخخخخخخخ لو جبت هنيكك انا انا لسا متكيفتش ااااااااه شعري شعري براحه ياخووووول
محمود : *بيشدها من شعرها عليه وبيضربها علي وشها من الجنب* لسا ياكسمك مش هجيب دلوقتي عجبك زبري يابت مكيفك مين اللي بيكيفك انطقي ياينت القحبه
ليليان : انت ياحبيبي انت اااااااااااه انت اللي بتكيفني
محمود : زبري عاجبك يامتناكه
ليليان : اووووووووووي اوووووووووووي ياحبيبي عايزه اتناك علطول
محمود : هيجيني اكتر ياشرموطه اححححح
ليليان : اوووووووووف علي زبرك كبير اووووي بيكيفني مش قادره عليه خخخخخخخخخخ احححح براحه ياحبيبي براحه ااااه براحه يامتناك ياخول براحه هريتني وهريت كسي
محمود : كسك ابن متناكه مبيشبعش *بيضربها علي طيزها * قومي يابنت اللبوه نامي علي ضهرك وافشخي رجليك خخخخخخخخخخخ يالا بكسمك
ليليان : ماتهدي ياخول وانا ايه بلاعه بتنيك في بلاعه هات منديل
محمود : اخلصي زبري هينام منك انا هيجان مش وقته
ليليان : ياراجل اهدي همسح وشي
محمود : *راح شاددها من رجليها ورافعهم لفوق وراح مدخله في كسها وابتدي ينيك فيها * انتي مش هتيجي بالزوق بكسمك
ليليان : يخربيت غشامتك يامحمود اهدي يامحمود متبقاااااااااااااااش غبي يامحمود هتعورني يابن المتناكه اوعي اوعي وبتزق فيه
محمود : *ولا سائل فيها ومكمل نيك * اهدي بكسمك بجيبهم اهوووووووووه اااااه ااااااه
ليليان : طلعهو وهات برا لاا متجبش عليا براااااا هات علي الارض
(وراح محمود مطلعه وجابهم علي الارض وبينهج شويه وراح جايب مناديل وبيمسح وشه )
ليليان : دا انت فرهدتني جاتك القرف فيك وفي اللي تنام معاك تاني انت ابن متناكه ليه
محمود : خخخخخخخخ مخلاص بكسمك مش اتبسطتي
ليليان : غور ينعل ميتين امك عيل ابن وسخه غبي ايه نايم مع كلبه مفيش كسم احساس بتنيك وخلاص اوعي ناولني الاندر من تحتيك
محمود : طب البسي يالا علشان نطلعلهم
ليليان : هات ال............ ( ولقيتني انا وسوزي بنفتح الباب عليهم )

في مشهد اخر

انا : انتي واثقه في ليليان دي
سوزي : برقبتي يامايكل ليه
انا : مش مطمنلها بصراحه
سوزي : خلاص يامايكل فعلا مفيش اي الاعيب تاني احنا كلنا فريق واحد دلوقتي بقولك المهم مش هتدوقني زبك بقي
انا : انتي مبتزهقيش يابنتي انتي
سوزي: *بتبص في الارض * انا نفسي اتناك يامايكل طبيعي محدش بيرضي لما بيشوف اني معنديش كس وبتصعب عليا نفسي بيتقرفو مني زي ماانت بتتقرف مني اومال انا فرحت ليه لما لاقيتك هتساعدني
انا : استني انزلك مزيكا حزايني وعيدي الجمله دي تاني
سوزي : ههههههههههههههههه ضحكتني وماليش نفس اضحك الا بالحق انت ايه اللي خلاك واثق اني هساعدك ومش هبيعك لعادل
انا : هفهمك ياقلبي بس الاول في نقطه مهمه انتي موبايلك نوعه ايه
سوزي : ايفون ليه
انا : حلو صوري الكلام اللي هقولك عليه دا وارفعيه علي الاي كلاود وامسحيه من موبايلك
سوزي : ................................... ................................... ..اديني رفعته علي الاي كلاود ليه بقي دا كله
انا : مش عايزه تعرفي انا لجاتلك ليه
سوزي : وايه علاقه اللي صورناه بمشكلتي
انا : هفهمك يابقره اول ما بسنت جاتلي وحكيتلي علي الحاجات اللي تودي العطار في داهيه وقالتلي عليكي وعلي ليليان انا كنت مفضل ليليان بصراحه وقلت لبسنت تحكيلي اللي تعرفو عنكو انتي وليليان وبالنسبه لليليان لقيت معندهاش نقط ضعف بل بالعكس ممكن تسلمني تسليم اهالي للعطار وتاخد بونت علي قفايا
سوزي : ماهو دلوقتي ممكن تسلمك عادي وتاخد بونت علي قفاك وتطلب من العطار انه ينسي حكايه اختها
انا : برضو مبتتعلميش ماهو علشان كدا قلتلك صوري الفيديو دا
سوزي : مش فاهمه برضو
انا : هتفهمي بعدين المهم لما بسنت حكيتلي عنك برضو ملقتش عندك نقطه ضعف بس لمحت جمله بسنت قالتهالي انك نفسك ترجعي طبيعيه وتشيلي الزبر دا وعادل ماسك عليكي حاجات تمنعك من السفر علشان تعملي العمليه برا فقلت اخشلك من السكه دي

سوزي : هفهمك انا مولوده طبيعيه زي ماانا بالزبر اللي عندي دا عيب خلقي كلي انوثه عادي بشكلي وجسمي معادا زبري وكان اصغر من دا بكتير وصلت لسن 18 سنه ومش عارفه ارتبط ولا اخش في علاقات زي اي بنت طبيعيه واتعرفت علي شخص ما ولما صارحته لقيته مش ممانع فرحت بجد من قلبي ولقيته بينام معايا عادي ولقيته بيطلب مني انيكه انا مكنتش بحب كدا لان مشاعر الانوثه عندي اكتر فمكنش زبري بيقف اوووي غير لما اتناك واهيج وكنت بحبه جدا ممكن ساعتها حب علشان هو الوحيد اللي اتعامل معايا وحسسني اني ليا لازمه وان الموضوع دا مش بمزاجي وهو كان كلامه حلو وانا كنت بحبه بجد لحد ما في يوم بيقولي جايبلك شغل بمرتب كبير وانا ابويا وامي ماتو وانا عندي 9 سنين كنت عايشه مع عمي ومراته وكانو شايليني في عينيهم وعلي راسهم ومكنوش يعرفو الموضوع دا وكنت بشتري الويز واشخ فيه وارميه في الزباله علشان مرات عمي متشكش في حاجه ويبان ان الدوره بتجيلي عادي المهم رحت اشتغلت مع العطار وكان راجل كويس في الاول وبعد كدا حبيبي دا اختفي وكملت انا مع العطار وكنت شاطره وهو كان عارف بالزبر اللي عندي ابتدي يقربني منه جامد واشترالي الشقه اللي انت شايفها دي علشان اقعد فيها بحجه اني ابقي جنبه لو احتاجني في الشغل وانا كنت مبهوره طبعا شقه لوحدي وباسمي وعربيه وفلوس فمكنتش اقدر اقول لاء وكان بيجي يزورني كتير بس مبيعملش معايا حاجه وبعديها بشهرين لقيت زبري بقي اكبر من الطبيعي فضلت ادور علي النت لحد ماعرفت انها حقن هرمونات تكبير الزبر والحقن دي غاليه جداااااااااااا بمعني الكلمه ومش موجوده غير سوق سودا علي الديب ويب مش حاجه سهله برضو وطبعا مفيش غير العطار اللي يقدر علي حاجه زي دي ولما واجهتته ماانكرش وعرفني انه كان لما بيجيلي بيخدرني ويديهالي وبعديها لما بفوق مش ببقي فاكره حاجه فعلا المهم لما واجهته قالي مش عاجبك امشي خلاص طبعا مكنتش اقدر امشي وابتديت اندمج معاه في شغله وبقيت دراعه اليمين انيكله اي حد ميعجبوش واتحولت لمكنه نيييك بس وبعديها جات ليليان وطبعا كرباج جسمها خطير حولها برضو لمكنه نيييك بس بتتناك بس وانا كنت اتعرفت علي بسنت بنته وكنا بنتكلم ونزور بعض ويعتبر كانت صاحبتي وليليان كمان اتصاحبنا علي بعض احنا ال3 وكل اللي قالتهولك بسنت عارفاه مني ومن ليليان بس معرفش هي قالتلك انت ليه بالذات ولما لقيتك بتكلمني وبتتكلم معايا علي الدوغري وقلت كل اللي في بطنك من غير لف ودوران استغربتك وقلت دا متخلف وكنت ناويه اقول لعادل بس كلمت بسنت وهي قالتلي انك انسان كويس
وساعتها كلمتك وقابلتك مكنتش مستريحالك بصراحه وشايفاك هفأ وكنت قاعد عمال تهزر مع اللي شغالين في الكافيه ولا اكن في حاجه بس مكنش قدامي غيرك وخصوصا انك دكتور وقلتلي انك ممكن ترجعني بنت تاني وتعملي العمليه وخصوصا انها صعبه تتعمل في مصر من غير فضايح وانا طبعا مصدقتكش بس لقيتك بتمضيلي علي وصل امانه وقلتلي حطي الرقم اللي انتي عايزاه لو غدرت بيكي احبسيني انت كان كل همك ساعتها تعرف الفيديوهات اللي قالتلك عليها بسنت فين او مع مين او لو انا اقدر اجيبهالك ومكنتش انت تعرف اي حاجه من اللي العطار كان ناوي يعملها فيك وانا بصراحه لما لقيتك صريح كدا وبتسلمني حياتك وانت متعرفنيش قلت يبقي اكيد ياااما انت غبي جدااااا يااما عبقري ومعرفش ايه اللي خلاني اقولك علي اللي هيعملو معاك العطار وانو ناوي ينيكك ويكسرك وقلتلك علي خطته كلها واستغربتك لما لاقيتك بتقولي كمليها زي ماهي متحاوليش تتكلمي معاه في حاجه وكان كل همك اني مخليهوش يلمس اختك والبنت التانيه دي ساعتها انا حسيت احساس يعني ايه راجل بيخاف علي حريمه واحترمتك اكتر واتفقنا اني ساعتها اني اقنع عادل ان انا اللي انيكك ولو الخطه فشلت وانا معرفتش اعمل كدا تقوم انت قالب الترابيزه علي عادل وتقولوا علي كل الكلام اللي قالتهولك بسنت وتوهمه ان الفيديوهات معاك بس ساعتها كان عادل هيتجنن اكتر ومكنش هيسيبك ابدا انت شفت دماغه عامله ازاي واذا كان انت معملتلوش حاجه وعمل فيك كدا اومال لما تاذيه هيعمل فيك ايه والحمد لله جات في مصلحتك وعرفنا نمشيها بمزاجنا

انا : دا انا كنت حاطط ايدي علي قلبي ساعتها حرفيا كنت خايف لما لقيتك خلاص انا هتناك وانتي مبتفتحيش بقك افتكرتك بعتيني وساعتها قلبي وقع في رجلي فعلا
سوزي : مكدبش عليك بصراحه كنت ناويه ابيعك بس لما لاقيتك بتكلم اختك والبنت التانيه بعظمه وانه مش عايزهم يتكسرو مهما حصلو اتاكدت ساعتها اني لو بعتك يبقي ضيعت اخر فرصه ليا اني اكون ارجع بنت
انا : يابنت الوسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسخه وانا اللي كنت فاكرك بتتقلي علشان تسبكي الدور
سوزي : ههههههههههههههه مااحنا سبكناه لما دخلنا جوا ولا نسيت انا كنت مرعوبه ان عادل يخش علينا في اي وقت
انا : عادي لو دخل هو انا مش بعد مطلعت سلوي خليتك تضربي عشره وتجبيهم علي الارض وتعوريني بسرعه علشان لو دخل في اي وقت تقوليلو انا لسا جايباهم وتوريلو الدم والنطره
سوزي : هههههههههه انا من الخوف بعد ماسلوي طلعت زبري مكنش عايز يقف بس طلعت صايع لما فضلت موطي وخلتني امسك الترابيزه واحرك نفسي اكني بنيك فيها
انا : علشان لو حد دخل فجاه يامتخلفه
سوزي : ههههههههه وانت كنت عمال تصوت ليه صحيح وكنت هضحك لما لقيتك وانا بضرب عشره انت عمال تعمل في تمرينات ضغط
انا : علشان جسمي يسخن واعرق هو في حد بيتناك مبيعرقش ولا جسمه مبيسخنش افرضي دخل لقاني عادي اكيد هيشك
سوزي : هو انت كنت متفق مع سلوي بصراحه
انا : وغلاوتك عندي ابدا اهي سلوي لو مكنتش خرجت كان كل دا باظ لان سلوي انا لحد دلوقتي مش فاهمها وملهاش امان
سوزي : انت مثلت كويس اووووي لما طلعنا برا ازاي قدررت تعيط كدا انا فعلا كنت شايفه عينك مكسوره
انا : من الاقلام اللي ادتيهاني ياوسخه هي دي اللي كسرتني فعلا ان بنت تمد ايديها عليا وانا واقف عاجز دي كسرتني اووووووي
سوزي : ههههههههه حقك عليا ياقلبي بس اهي جات مصلحه علشان تحبك الدور صح
انا : المهم دلوقتي حوارك خلص خلاص ولقيت الدكتور اللي هيعملك العمليه بس نخلص من العطار واعملهالك ........ ايه دا
سوزي : دا وصل الامانه اللي كتبتهولي مش عايزاه في حاجه
انا : خليه معاكي انا لسا مخلصتش دوري في الاتفاق لما اخلصه قطعيه
سوزي : *بتبتسم * انا مبسوطه اني اتعرفت عليك ممكن طلب صغير
انا : وحياه امك علشان اللحظات العاطفيه دي بتبضني فهتتموحني وتتناكيلها هندمك علي اللي باقي من عمرك
سوزي : لا مش هتنحنن قفلتني.... دا انت بايخ انا بس كنت عايزه نفضل اصحاب بعد ميخلص الكلام دا حتي لو منجحناش
انا : حتي لو ايه
سوزي : منجحناش
انا : ايه
سوزي : منجحنااااااااااااااااااااش
انا : لا انا مش بقول ايه علشان مش سامع انا بقول ايه علشان تحسي علي دمك وتغيري الجمله ... جاتك القرف بومه
سوزي : انا غلط........
انا :شششششش ايه الصوت دا صوت ليليان صح شكلهم بيتخانقو قومي نشوفهم
(بنفتح انا وسوزي الباب عليهم)
ليليان : *بتعدل عدومها* انتو ازاي تخشو كدا علينا
محمود : ايه يامملكه دخله بوليس الاداب دي ههههههههه
سوزي : انتو مش هتبطلو نجاستكو دي بقي
محمود : ايه يامملكه ساكت ليه
انا : وانا مال كسمي دي حاجه تخصوكو وانتو علي زمتي ياكش تنيكو بعض كل دقيقه انا جيت بس لاني افتكرتكو بتتخانقو مش اكتر انا اسف كملو اللي بتعملوه
ليليان: *مكسوره * لا خلاص احنا خلصنا المهم هنعمل ايه
انا : خدو رقمي من سوزي وكلموني علي الواتس اب طبعا هتسجلوني باسم مختلف يعني مش عايز كسم حد يسجلني (مايكل مهمه) شغل حزلقوم دا هيورملي بضاني امين اااه نسيت هنعمل كلمه سر هنسميها صباح العناب يعني هكلمكو اقولكو صباح العناب لو الدنيا امان هتردو صباحك عناب مش فاضيين او في حاجه هتردو صباحك جوافه
محمود : اشمعنا جوافه
انا : نخليها موز طيب
سوزي : ممكن مانجه
انا : تحبي تضيفي حاجه تانيه علي الاوردر يافندم تحبي تجربي شربه المخاصي بالبضان المقليه
محمود : ههههههههههههههه فعلا يامملكه علطول بتموتني ضحك
انا : وحياه امك ياحوكه سيب الطبله شويه وانت بتكلمني كفايا تطبيل وشرف امك الشريفه العفيفه
محمود : دا حب يامملكه
انا : الواد دا ابن متناكه غبي ولا ايه ............ المهم انا همشي ويومين كدا واكلمكو واي حد تقع قدامه حاجه يقولي سواء هتفدنا في الحوار او لو ملهاش علاقه بالحوار مشكله بقي بتاع اي حاجه امين يالاسلام
( روحت بيتنا لقيت امي قاعده بتتفرج علي التليفزيون )
انا : طبعا قاعده قدام التليفزيون ومفيش غدا ياهانم
ماما : الاكل جوا في المطبخ اغرف وكل
انا : صحيح ياماما الصبح دخلت المطبخ لقيت بوكسري بتاع سبونج بوب الاصفر دا فاكراه
ماما : المعفن دا اه مالو
انا : ولما هو معفن بيعمل ايه في المطبخ
ماما : *بصعبنيات وجو امهات * و**** يابني انا لقيت الاستك باظ وبقي دبلان كدا ووحش رحت قلت بدل ماارميه اهو امسك بيه الحله ولا يرضيك امك تتلسع من الحله وهي سخنه
انا : لا طبعا ميرضنيش
ماما : ولا يرضيك ياواد
انا : لا طبعا ياماما ميرضنيش تتلسعي لكن تمسكيه بايدك اللي بتطبخي بيها واحنا ناكل بعديها عادي ياست الكل اقولك ابقي امسكي بيه كنكه القهوه بعد كدا
ماما : اشمعنا ياواد
انا : علشان تعمليلنا القهوه علي الريحه
ماما : ههههههههههههههه طب يالا قوم اغرف وكل وتعالي عايزاك
انا : مش مطمنلك انا بقيت بحسك مخابرات امريكيه مباحث كونفدراليه
ماما: اخلص ياواد غور بقي واغرف طبيخ متكولش حته الفرخه وتسيب الطبيخ زي ماهو
انا : هي مريم فين
ماما : نايمه في اوضتك جوا
انا : هي مش كبرت بقي وتغور تنام في اوضتها
ماما : متجننونيش معاكو انتو الاتنين اتصافو مع بعض ماليش دعوه
انا : طب قشطه هاغرف واجيلك
(بعديها بشويه )
انا : بتقلبي ليه متسيبي ام الفيلم
ماما : فيلم ايه وقرف ايه اتفرج بس اتفرج
انا : بقي harry potter مقرف و CBC سفره هي اللي بتظبطلك دماغك .... انا غلطان اني نزلتلك القنوات دي وربنا كان زمانك لسا بتتابعي نشره التاسعه مساءا
ماما : هههههههههه طب يافالح قولي فكرت في موضوع الفلاشه ولا لسا وهتعمل ايه
انا : مش هعمل حاجه ياماما خلاص انا همشي جنب الحيط وهنزل ادور علي شغل في اي حته
ماما : ياواااااااااااد علي ماما
انا : بجد و**** يعني هعمل ايه قوليلي انتي مفيش غير انا وانتي وابسط حاجه رصاصتين ب 11 جنيه ويخلصو مننا الحمد لله انه ميعرفش ان الفلاشه معايا
ماما : طيب اللي تشوفه
انا : رايحه فين خدي ايوا يابا علي المهلبيه وهي بتتهز ايوااااااا يابا اللحم الابيض دا اللي تاعبنا
ماما : هيهئ
انا : هيهئ حبيبي يابو اشررررررف طب خدي اشغلك قناه التت التعليميه وتشرحيلي شويه
ماما : بالقلم وعلي وشك انا داخله انام وعلي **** اسمعك بتتخانق مع اختك وابقي اقفل نور الصاله متسيبهوش والع
انا : كل الاجهزه اللي في البيت عادي واللمبه دي هي اللي هتغلي فاتوره الكهربا انتي صح خبره برضو
( دخلت علي اختي لقيتها نايمه علي السرير ومدلدله دماغها علي الارض وبتريل علي نفسها تحسها زومبي نايم رحت عدلتلها دماغها وزقتها نمت جنبها واتغطينا وبولع سيجاره وعمال افكر ههبب ايه وبقلب في الموبايل مرنا باعته مسدجات كتير وشويه ولقيت اختي بتلف جسمها وبتيجي في حضني وبترفع رجليها عليا رحت واخدها في حضني وماشي علي كتفها بايدي بدفيها ومعرفش ليه رفعتلها راسها بصيت في وشها وهي نايمه لقيت ملاك نايم فضلت متنح لها كتير وعمال افكر فيها وفي مستقبلها طب ازاي هتتجوز وتسيبني في يوم من الايام يعني هتحرم منها ومن حضنها ومن لسانها اللي عايزه قطعه دا ورحت بايسها في راسها جامد لقيتها صحييت )
انا : صحيتي معلش قلقتك
اختي : *بتفتح عينيها نص عين * انت جيت امتي
انا : الحمد لله ان انتي بقيتي كويسه
اختي : *مستغربه * ليه هو حصل ايه
انا : الحمد لله يامريم كويس ان انتي بخير قلقتينا عليكي
اختي : *بخوف وقلق* في ايه يامايكل ايه اللي حصل
انا : بصراحه يامريم انتي بقالك شهرين في غيبوبه من ساعه مااغمي عليكي والدكتور قالنا ان عندك مرض خبيث ولو فاقت هتعيش طول عمرها كدا *بعيط* وكنا فاكرينك مش هتقومي تاني
اختي : *زعلانه *يعني ايه لا متقولش كدا لا انا كويسه يامايكل متعملش في نفسك كدا
انا : هو برضو الدكتور قال انك هيتهيالك حاجات وهتشوفي حاجات مختلفه ليه كدا يابنتي تقهريني عليكي
اختي :يعني ايه مش فاهمه حاجه
انا : انا امك مش مايكل اهيئ اهيئ اهيئ اهيئ
اختي : *بتتجنن * انت بتضحك عليا صح
انا : *عامل بعيط مش برد عليها *
اختي : *قامت زي المجنونه بتجري برا * ياماما ياماااااااااااااااااااااااماااااااا اااا الحقيني
ماما : انا مش قلت محدش يصحيني
اختي :انتي ماما صح ولا انتي مايكل
ماما : غوري من وشي بدل ماديكي بالشبشب جاتك القرف
اختي : *قعدت تعيط في الارض وتصوت *
انا : *قربت منها وبضحك وباخدها في حضني *
اختي : *بتضربني علي قفايا * لما تحب تصيع متصيعش عليا تاني يابن العبيطه غيبوبه ايه اللي من شهرين اذا كان ابوك ميت مبقالوش شهرين
انا : يابنت القررررررررررررررررررررررررده
اختي : لسا عيل صغير اتعلم مني ياشق
انا : لا استني بقي اجيب ورقه وقلم واتعلم من ميتين امك دلوقتي
ماما : خلصتو قله ادب ولا لسا ممكن لو مش هضايقكو يعني انام لو سمحتو يعني
اختي : بسرعه علي برا بدل متلاقي الشبشب معلم علي قفانا
( دخلنا الاوضه )
انا : بقولك ايه انتي صحيح شفتي اللي علي الفلاشه بتاعتي
مريم : ايه فلاشه ايه هو انت اصلا بتخليني امسك اللاب
انا : مش عايزين استعباط متخافيش مش هعملك حاجه
اختي : مش هتضرب
انا : امااااااااااااااان
اختي : بصراحه اه شفتها
انا : وعجبتك
اختي : لا طبعا ايه القرف دا ازاي يعني لا معجبتنيش هو انا زيك زباله برمرم واتفرج علي حاجات وحشه
انا : خلصتي خلاص طب انا كنت عايز اقولك لما تتفرجي بعد كدا علي موبايلك ابقي امسحي الهيستوري
اختي : دي كانت مره وعدت
انا : انتي شايفاني بضربك او بشتمك وبقول عليكي شمال ولا بكلمك بالراحه انتي كبرتي مش صغيره ومش غلط انك تشوفي بس يكون من باب العلم بالشئ لكن هتبقي ادمان معاكي وتتفرجي كل شويه هتفقدي متعه الجواز لما تتجوزي وتبقي شمال عايزه تبقي شمال ياقلبي
اختي : انا قلت اجرب بس صدقني ومعملتش تاني
انا : مصدقك وجربتي ايه تاني
اختي :لا مفيش حاجه تاني
انا : علبه سجايري اللي في درج المكتب اللي ناسيها من ساعه ماسبت البيت دلوقتي فيها 4 سجاير بس وثبل ماامشي كانو 8
اختي : كنت بجرب
انا : علي العموم انتي كبيره مش صغيره انا بس حبيت اقولك اني متابعك وعيني عليكي مش ناسيكي
اختي : طب انا اسفه و**** مش هعمل كدا تاني
انا : دي حياتك وانتي حره مش هجبرك علي حاجه المهم دلوقتي انا احتمال ابات في الشقه التانيه لمده اسبوع كدا علشان هنزل شغل والشقه القديمه قريبه منه
اختي : يعني مش هشوفك حتي علي الغدا
انا : المفروض تفرحي علي الاقل هسيبك براجتك تصيعي وتنحرفي يا زباله عايزه تجيبلنا العار ياوسخه يابنت الم............ سوري ياقلبي اندمجت في الدراما
اختي : هههههههههههههه انت مش ناوي تعقل بقي وتكبر كدا
انا : امك قرعه بقولك اطفي النور علشان عايز انام
اختي : طب لما تصحي بقي ابقي اقولك
انا : هاااااااااااا قولي
اختي : في واحد كلم امك وعايز يجي يتقدملي
انا : وايه المشكله
اختي : انا مش عايزاه
انا : خلاص قوليلها لاء
اختي : ماهي عايزاني اقابله الاول بعديها اقول اه او لاء
انا : طب متقابليه وبعديها قولي لاء
اختي : مش عايزه اصل اتجوز بالطريقه دي
انا : خلاص هحللك الموضوع دا سيبيني انام بقي
اختي :اصله جاي يعد بكره
انا : احاااااااااااااااااااااا وامك مقالتليش ليه
اختي : احترم نفسك قلتلك ميت مره وبعدين تلاقيها نسيت
انا : نسيت ايه انتو بتستهبلو بقولك ايه لما اصحي انا هموت وانام
اختي : متسبنيش يامايكل انا مش عايزه اتجوزه وامك شكللها مصمم عليه
انا : خلاص بقي ياصداع يااوفر اقفلي النور واطلعي برا
اختي : طب نام يابن الجزمه نامت عليك حيطه
انا : برااااااااااااااااااااااااااااااااا
(يادوب نمت شويه وعلي الساعه 10 بليل صحيت علي الموبايل بيرن لقيت مرنا بتتصل )
انا : انا نايم يامرنا هصحي واكلمك
مرنا : مايكل الحقني ................................... .......................... انتهي الجزء الثالث والعشرون



تعليقاتكم هي من تشجعني للاستمرار


الجزء الرابع والعشرون
(بيت معتز )


الشخصيات كما هي

مرنا : الحقني يامايكل انا تعبانه جدا وعايزه اشوفك
انا : خير في ايه انتي كويسه بتعيطي ليه حصلك حاجه
مرنا: انت كنت نايم انا اسفه معلش خضيتك
انا : لا صحيت خلاص في ايه حد حصله حاجه انتي كويسه
مرنا : *مع ثبات التعبير* في حاجه عايزه اقولهالك بس مش هينفع تليفون ممكن اقابلك
انا : طب هلبس واستناكي علي اي كافيه
مرنا: مش هينفع انزل ممكن تعدي عليا هقابلك في سلم العماره
انا : مرنا في ايه قلقتيني وسلم ايه اللي اقابلك عليه طب خليها بكره
مرنا : مش هينفع تستني لبكره علشان خاطري *بتعيط * ارجوك يامايكل وغلاوتي عندك علشان خاطري تعالي
انا : طب وهتنزلي ازاي تقابليني
مرنا : *بتعيط * هقول لماما هنزل اجيب حاجه واقابلك اول متوصل كلمني انزلك
انا : طب انتي كويسه طيب
مرنا : *بتعيط* لما اشوفك هقولك علشان خاطري متتاخرش عليا
انا : هلبس واجي سلام
(في بير السلم )
انا : خير في ايه انتي كويسه
مرنا: تعالي بس نطلع فوق علي السلم علشان لو حد شافني يبقي اكني نازله اجيب حاجه
انا : انا مش فاهم في ايه انتي كويسه
مرنا : (بعد مطلعنا ووقفنا علي السلم بتحضني اوووووووي وبتعيط وبصوت واطي ) انا بحبك اووووي يامايكل اوووووووووووي وخايفه
انا : *خايف حد يشوفنا وبهديها * طب اهدي اهدي انا جنبك في ايه بس خايفه من ايه اهدي ياحبيبتي انا جنبك
مرنا : *بتعيط* انا خايفه تسبني يامايكل مرعوبه كل شويه افكر وخايفه تزهق مني او تسبني وكنت محتاجه احضنك اووووي وخفت متجيش
انا : يعني انتي مصحياني من النوم وقلقاني وجاي علي ملا دين ام وشي علشان عايزه تحضنيني وخايفه اني اسيبك
مرنا : *مع ثبات التعبير وبخوف* وطي صوتك طيب انا اسفه مش قصدي انا بس كنت محتا.........
انا : صوت ايه وقرف ايه ياشيخه ينعل ابو الخرا علي المحن غوري في داهيه
مرنا : *بتجري عليا وبتعيط * انا اسفه صدقني مكنش قصدي اقلقك محتاجاك يامايكل محتاجاك اووووي وبتترعش
انا : طب علشان صوت ميتين امي ميعلاش اكتر من كدا سيبيني انا ههدي لوحدي واطلعي شقتكو معلش بالذوق متخلنيش اتعصب معلش سيبيني طب سيبيني
مرنا : (بتشيل ايديها من علي جسمي وبتحطها علي بقها وبتبصلي وخايفه وبتعيط وشفايفها بتترعش ) حاضر حاضر انا اسفه حقك عليا مش هعمل كدا تاني انا اسفه يامايكل يامايكل
(نزلت من عندها كسم البنات علي المحن علي القرف ابن اللبوه انا ايه اللي خلاني ارتبط واحب كسم القرف قال ايه محتاجاك يحرق كسم امك قلقتيني علي الفاضي لا احااااااااا انا اللي ابن لبوه اني عايز اتجوز واحب كسم زبري اللي موديني فداهيه دا ناقص اللي خلفتك انا بدلع كسمك دا يابضااااااااااااااني انا مصدقت انام روحي ياشيخه يعكنن عليكي زي مابتعكنني علي كسمي..... نفسي اعرف بيعرفو منين اني صحيت )
انا : الوووووووووو ارغي
سوزي : مالك في ايه
انا : وبعد مااقولك مالي وارغي هتقوليلي في الاخر معلش هستفاد انا ايه كدا
سوزي : طب اكلمك وقت تاني
انا : انجزي عايزه ايه
سوزي : ليليان مش عايزه تكمل
انا : كسمها
سوزي : طب ماهي ممكن تقول لعادل
انا : كسمهم هما الجوز
سوزي : طب خلاص هكلمك شويه كدا تكون هديت
انا :سلام
(هي ناقصه اصلها ماشي ياليليان الكلب انتي اما نيكتك النمله علي شغل العلوقيه دا ...........لفيت شويه ورحت مروح البيت لقيت امي نايمه واختي بتشخر رحت مغير هدومي وداخل قاعد في البانيو في المياه ومولع سيجاره وكوبايه شاي وكسم الخيال عمال افكر ههبب ايه )
ماما : (بتخبط علي الباب ) بتعمل ايه دا كله عايزه اخش الحمام
انا : بلعب تنس استني فاضل شوط
ماما : اخلص يابني هعملها علي روحي
انا : انا لسا داخل بلاش خرا بقي مش هتبطلو العاده الزفت دي
ماما : انت بتستحمي ولا بتشخ
انا : بصطاد
ماما : يابني اخلص بتقع مني
انا : بستحماااااااااااااااااااااااااااااا ااااااااااا
ماما :طب افتح وشد الستاره مش قادره امسكها
انا : (كسم الاحااااااااااااااااا ) استني بلف نفسي .... اتفضلي لا استني لما اخش ورا الستاره انتي هتعملي مياه ولا وساخه
ماما :اوعي كدااااااااا مش قادره ماسكاها بالعافيه
انا : ( دخلت ورا الستاره وامي بتشخ ) ايوااااااااااا علي السيمفونيااات بريبيئ بيريبيئ بيريبئ اديني اشجيني ياسلاااااااااااااام
ماما : اتلم يازفت ومتضحكنيششش اااااااااه
انا : احزقي احزقي هاتيهم من جدورهم
ماما : ايه الريحه الوحشه دي انت عملت حاجه ياواد
انا : هههههههههه بتلبسيها فيا ماشي ياعم وحياه امك رشي اي حاجه قبل ماتطلعي
ماما : طب ناولني البخاخه من فوق عندك ولا انت يازفت انت بتشرب سجاير في الحمام
انا : انتي بقالك ساعه قاعده جايه تشمي دلوقتي
ماما : طب ناولني البخاخه وهات بكره مناديل من فوق اللي عندي خلصت خليني اغور
( قمت اجيب البخاخه وبديهالها من ورا الستاره ورحت مطلع دماغي ببص عليها بعد ماخدت المناديل لقيتها مدياني ضهرها ورافعه الجلبيه وبتمسح في طيزها وكسها بالمنديل بعد مااتشطفت وانا فضلت متنح وزبري وقف مش علشان هي ست وشايف طيزها لا علشان دي امي احا اول مره اشوف طيزها الاحساس نفسه جاحد نيييييييييك زي احساس الممنوع مرغوب فاني اشوف طيزها كسم الخيال علي الحلم ولقيتها لفت وشها بترمي المنديل وبتبصلي ومن المفاجاه فضلت رافعه الجلابيه ثانيتين وراحت منزلاها انا مشفتش غير شعر كسها )
ماما : انت بتبص علي ايه ياوسخ انت بتبص علي امك ياحيوان يابن الوسخه
انا : وايه المشكله مانتي ياما بصيتي عليا وانا صغير ويامي رضعتيني وانا صغير جيه الوقت اللي اخد بتاري وابص عليكي زي مابصيتي عليا
ماما : *بحده وبنرفزه* انت عبيط ولا بتستهبل
انا : لا بتفرج
ماما : *بتبرقلي * وعجبتك البضاعه
انا :بصراحه جمي...........
ماما : *بتضربني بالقلم * اخرس ياوسخ يابن الوسخه انت بتقول ايه انا امك فاهم يعني ايه امك ولا الافلام لحست دماغك وليا كلام معاك لما تخرج من الحمام ياوسخ (وخرجت برا )
انا : (احاااااااااااااااااااااااااا انا ايه اللي بعمله دا قال يعني هتقولي وريني زبرك وتشوفه تتخض وتقولي نيكني وريحني بقالي كتير ماتناكتش كسم القرف علي القصص والاحلام بنت المره انا هوريها وش كسمي ازاي دلوقتي بس كسمك يازبري كسمممممممممك انا عارف انك هتوديني في داهيه في يوم من الايام ارتاحت هديت طبعا نمت دلوقتي كل مره تبعبصني كدا وتنام رجوله رجوله يابن الخول ولبست وخرجت في الصاله)
انا : انتي بتضربيني ليه بالقلم جوا انا مردتش اكلمك علشان الجيران ميسمعوناش
ماما : انت ايه اللي عملته جوا دا
انا : عملت ايه ايه المشكله يعني وانتي شايفاني بتهجم عليكي ولا اغتصبتك
ماما : انت بتقول ايه ياوسخ يابن الوسخه انت شارب حاجه
انا : انتي مكبره الموضوع ليه وانا يعني شفت الامله ايه اللي عندك زياده عن باقي الستات يعني
ماما : انت متخيل وواعي انت بتقول ايه وبنتكلم في ايه
انا : معرفش بصراحه انتي مكبراها ليه كدا
ماما : طب اسمعني ياحبيبي هما كلمتين هقولهملك تحطهم حلقه في ودنك انا لا خالتك هتتهجم عليها ولا انا ستك هتنام معاها ومش معني اني عارفه وساكته ابقي انا زيهم خلاصه الكلام ياحبه عين امك انا هعديهالك المره دي علشان عارفه طيش الشباب الاهبل دا بس حسك عينك تتكرر تاني ساعتها هعرفك يعني ايه امك ماشي ياحبه عيني يالا يا حبيبي تصبح علي خير (وسابتني وقامت )
( احااااااااااااا دي غسلتني خلتني كلوت فاتله منشور كل اللي رايح واللي جاي يتفرج عليه كسم الجمدااااااان وبعدين عرفت موضوع تاتا منين اه ياتاتا يابنت اللبوه انتي وخالتي ورحت داخل نايم جنب اختي لقيت مرنا بعتالي علي الواتس اب انا اسفه وبتاع ورغي رغيت معاها وقلتلها خلاص لما اشوفك بكره نبقي نتكلم علشان عايز اكمل نومي وتاني يوم الصبح )

(خروج من الفلاش باااااااااااك )

معتز : و**** حرام عليك اللي عملته في البنت دا بقي بتقولك نفسها تشوفك وتحضنك تعمل فيها كدا
انا : (طبعا محكيتلوش علي اللي عملته مع امي ) ياعم دا محن بنات ابن لبوه ملوش لازمه
معتز : هتفضل طول عمرك مبتفهمش في الستات وغشيم
انا : مابلاش انت مانا شفت زوقك وطلع شبه وش امك
معتز : هههههههههه مش بقولك غشيم المهم عملت ايه تاني يوم لما قابلت مرنا
انا : كسسسسسسسسسسسسسمك احا احنا بقينا الصبح انا هموت وانام
معتز : طب خلاص نقوم ننام وتصحي تكملي
انا : لا احا انا هروح وانا ماليش بيت يعني
معتز : طلاق تلاته مايحصل توت ابني
انا :سبني اروح ياعمو محمد
معتز : هاهاهاهاهاها لا برضو
عبير : صباح الخير انتو لسا من امبارح منمتوش اومال هتنامو امتي اعملكو فطار
انا : لا فطار ولا سحور وروني بس السرير فين وانا هسمعكو احلي شخير
معتز : فطار وسحور ايه ياض العسل دا
انا : السريرررررررر ياكفار السرير بسقط اهوووه شفت عيني بقيت احمريكا ازاي
عبير: سيبه خلاص يامعتز خليه ينام شكله تعبان فعلا ياعيني
انا : فعلا الزوجه الحنينه رزق عارفه يابيرو احلي حاجه فيكي ايه
عبير : *بابتسامه ودلع * ايه بقي
انا : انا بسالك لاني مش لاقي حاجه الصراحه
عبير : *رفعت حاجبها * لا و**** ممممممم طب اطلع نام علشان شكلك بتخرف
معتز : هتديك بالجزمه طب وعلي ايه اطلع نام بكرامتك
انا : عبير انتي جميله يالا هطلع انام انا
معتز : انت عايز تتشتم طيب ولا ايه
انا : لا كدا عاجب ولا كدا عاجب انا طالع انام انهي اوضه بقي
معتز : اللي فوق اول اوضه بعد السلم
(طلعت نمت لحد الساعه 8 بليل صحيت علي عبير قاعده علي طرف السرير لابسه عادي وبتصحيني )
عبير : مايكل قوووم ايه كل دا نوم انت منمتش قبل كدا
انا : ايه دا في ايه انتي مين
عبير : في ايه شفت عفريت انا بيرو
انا: منا عارف ايه اللي جابك هنا
عبير : قلت اطلع اشقر عليك بقالك كتير نايم انا غلطانه يعني
انا : ياستي كتر خيرك مش القصد بس مينفعش افرضي معتز طلع وشافك كدا يقول ايه طيب وهتقلب فيلم هندي
عبير: متخافش معتز برا وهيرجع كمان ساعتين
انا : مخافش من ايه وزفت ايه لا طبعا اخاف لو سمحتي اطلعي برا بس افوق وانزل نتكلم تحت مع بعض عادي
عبير : خايف من صاحبك يقفشك ويضربك بتخاف منه
انا : اه بخاف منه ب**** عليكي قومي بقي وانزلي
عبير : وانا مش عاجباك ولا ايه
انا : ياستي انتي كرباج ايه اللي انا بقوله دا مش قصدي قصدي انك مرات صاحبي وحياه امك قومي علشان انا مش لابس غير البوكسر وعايز البس هدومي
عبير: ههههههههههه مالك قافش ليه كدا سيب نفسك وانا هبسطك
انا : *رحت رازعها بالقلم * غوري اطلعي برا
عبير : انت بتضربني طب وحياه امي لاوريك
انا : غوري في داهيه (ومسكت الموبايل بكلم معتز) انت فين ياعم وازاي اصحي مالاقيكش
معتز : عادي ياصاحبي بيت اخوك في ايه عبير ضايقتك اجي اكسرلك عضمها
انا : لا ياعم انت معاك ست جوهره شايلاني علي راسها و**** بس انا قمت من النوم ملقتكش فقلت اشوفك فين
معتز : ههههههههههههههه طب انزل انا في المكتب انا وعبير تعالي
انا : يابن اللبووووووووووووووووووووووووووووووو وووووووووووه

مشهد المكتب

انا : يابن المرررررررررره انت عبيط يامعتز ولا بتستعبط طب افرض الشيطان بعبصني وانت مراتك جامده
معتز : انت هتخيب ولا ايه
انا : مش انت اللي بتعرص عليها وجايبهالي لحد فوق
معتز : وانت تعرف عني كدا ياخول
انا : اومال ايه بس يامعتز مش فاهم دين ام دماغك انا كل لما افتكر اتبضن احاااااااااااا مش كدا وبعدين انا مديت ايدي عليها انا اسف ياعبير مكنش قصدي
معتز : اعمليلنا شاي يابيرو عقبال مافهمو
عبير : اهدي كدا هفهمك استني يامعتز هفهمو انا بص ياعم سلوي لما حكت لمعتز كل اللي حصلك انا كنت قاعده وسامعه كل حاجه وقلت لمعتز دا وسخ وممكن يخونك ويفكر فيا فقالي لا دا عشره عمري هو وسخ اه بس اصيل وبيصون العيش قلتله انا مش مطمنه ومتدخلوش البيت غير لما تتاكد الزمن بيغير الناس يامعتز راح قايلي طب استني لما تشوفيه واحكمي عليه ولما شوفتك بصراحه مستريحتلكش وقالي خلاص اللي تشوفيه تحب نختبره وبس طلعت اختبرتك وكمان بصراحه مكنتش مصدقه اللي عملته في سلوي ومش مصدقه ان في حد دماغه كدا بصراحه فكنت عايزه اتاكد
انا : واتاكدتي
عبير : اتاكدت انك اصيل بس متاكدتش من دماغك لسا
معتز : وانتي دخل عليكي الشويتين دول ماهو عارف انه حوار انا عامله عليه وانا مش عارفه دا انا حافظه صم
انا : صايع يالا وعرفت منين اني عارف
معتز : من لبسها ياناصح وانا يوم مامراتي تدلع عليك هتجيلك لابسه هدوم محتشمه برضو ما انت هرشت الموضوع لما شوفتها
انا : ابن سلوي بصحيح عيل خول
معتز : ههههههههههههههه دافنينه سوا ياصاحبي
عبير : *مبرقه * يعني انت كنت عارف انه هيعمل كدا
معتز : مش كنتي عايزه تعرفي دماغه كنت بثبتلك اهوووه
عبير : يعني انا الضحيه
معتز : ههههههههههههههههههه اعمليلنا شاي بقي
عبير : كويس انه طلع ذكي علي الاقل هينفعنا في موضوعنا
انا : موضوع ايه
معتز : بعدين هتعرف يالا يابيرو الشااااااي واي ساندوتشات كدا نطفحهاله
انا : برضو موضوع ايه
معتز : هتقعد تتنطط ومش هريحك في الاخر قلتلك بعد متخلص حكايتك هحكيلك حكايتي انجز بقي انا هبيض من امبارح
انا : انسي يامعتز انا قلتلك دلوقتي انا جنب الحيط ماليش دعوه بحاجه
معتز : قشطه قشطه كمل بس
انا : وصلنا لحد فين مش فاكر
معتز : لحد اما قابلت مرنا تاني يوم في الشقه عندك
انا : ااااه بعد ماجاتلي ..............

(عوده للفلاش بااااااااااااك )

مرنا : *مع ثبات التعبير وكالعاده بتعيط * انا اسفه حقك عليا علي اللي عملته امبارح بس انا فعلا كنت محتاجاك اوووووي كنت محتاجه حضنك اووووي يامايكل افهم انا ماليش غيرك في الدنيا انت بس اللي بحس معاك بالامان علي الاقل لو ماسك ايدي بس بحس اني في حمايتك في حمايه راجل يامايكل انا عارفه انك مش بتحب الدلع دا بس انا فعلا غلبانه غلبانه اوووووي اغلب من الغلب يامايكل انا بخاف تسبني انا مش بعرف انام من القلق والتعب النفسي اللي عندي علطول بفكر فيك بفكر في ايه اللي بيبسطك وبحاول اعمله حتي لو مش حباه بس هتصدقني لو قلتلك اني فعلا فعلا بفرح اووووي لما بلاقيك مبسوط او بعمل حاجه تبسطك يامايكل انت ليه مش قادر تصدق ان حضنك دا بينسيني كل همومي بينسيني اللي بشوفه في البيت بينسيني قرف الجامعه وقرف الشارع بينسيني اي زعل بفرح لما بسمع صوتك انا عارفه انك مش بتحب الكلام في الموبايل بس ببقي عايزه اسمع صوتك كل شويه عارف عارف انا مسجله كل المكالمات اللي بينا ومسجله كل الفويس نوتس اللي بتبعتهال واتس اب وبسمع فيها كل شويه حقك عليا يامايكل مش هعمل كدا تاني بس متزعلش مني انا امبارح غصب عني كنت محتاجاك اووووي محتاجه حضنك باي طريقه ولو قلتلك في التليفون كنت هتفتكرني بتدلع ومش هتيجي انا اسفه اني قلقتك ووترتك بس كان لازم احضنك يامايكل *شفايفها بتترعش ووشها كله دموع * حقك عليا انا اسفه ارجوك مش هعمل كدا تاني علشان خاطري طب طب بلاش علشان خاطري علشان خاطر اختك سامحني ارجوك

انا : اقولك علي حاجه انا كنت فاكرك اعقل من كدا بصراحه بس بعد اللي عملتيه امبارح دا انا صعب بصراحه استحمله قدام تاني افرضي مثلا مثلا اتجوزتك وفي الشغل لقتيك بتتصلي بيا تقوليلي البيت بيولع واجي جري الاقيكي عايزه حضن ولا بتتموحني هتتبسطي لما اضربك واشتمك يعني اقسم ب**** سبحان من صبرني عليكي امبارح بصي بس علشان انا مش طايق ميتين اهلك من امبارح وبجد اول مره اتبضن من حد كدا فيابنت الحلال علشان نبقي علي كسم بلاطه شغل المحن دا بيتعبني جو الدباديب الحمرا دا بيوجعلي بضاني انا افعال لا اقوال يعني ممكن متلاقيش مني كلمه حلوه بس اعمل حاجه تفرحك وتبقي احسن من مليون كلمه وانتي عكسي تماما انتي عايزه اهتمام وحب ورغي في الموبايلات وتاجات علي الفيس بوك وبيدج احتواء ولو بتحبها شخلها في بقها طرطر علي وشها و العالم الوردي ابن اللبوه دا انا ماليش فيه علي الدوغري هتتعدلي وتلمي مشاعرك المبعتره دي هشيلك علي راسي هتخلي دبدوب الفلانتين ابو كرش دا يركبك هسمعك الندا امييييييييييين
مرنا : *بتمسح دموعها وبتضحك وبتشن * حاضر حاضر مش هعمل كدا تاني ومش بحب الدباديب اصلا خلاص بقي وغلاوت اختك عندك تسامحني
انا : حاجه كمان نسيتها غلاوتك من غلاوت اختي فمتقلليش من نفسك انتو الاتنين عندي واحد فاهمه ولا افهمك *بضربها علي قفاها *
مرنا : *بتبتسم وبتقرب مني * وحشتني
انا : لا
مرنا: طب وحشتني اوووي *بتبوسني في خدي*
انا : لا برضو
مرنا : *بتبوسني في خدي التاني * طب بعشقك
انا : هدفك قدامك بتلفي حواليه ليه
مرنا : ههههههههههههه حاضر *راحت بايساني في بقي *
انا : خلاص مفيش حاجه واحد ياصاحبي
مرنا : *مع ثبات التعبير* طب انا موحشتكش طي......
(ببوسها في بقها وهي بتتكلم بحب الحركه دي اوووي وضميتها في حضني جااااااااااامد وهي طبعا طبعا بتزوق نفسها عليا جامد وبتطلع صوت من جواها وهي بتبوسني وبتبلع ريقها بسرعه وماسكاني من ضهري بتشدني عليها اووووووي ومغمضه عينيها ورجليها بتترعش وراحت شالت شفايفها من شفايفي لقيتها بتتنفس بسرعه وبتسند راسها علي صدري ورجليها بتترعش وبتحاول تقفل رجليها علي بعض زي المزنوق وعايز يعمل حمام )
انا : *برفع راسها لفوق* مالك انتي كويسه طب تحبي نقع.......... ايه دا انتي عامله رجلك كدا ليه
مرنا : *بتبصلي وشفايفها بتترعش وراحت باصه في الارض*
انا : مالك يابنتي في ايه انتي كويسه طيب قولي متخافيش
مرنا: *بتبصلي بخوف وشفايفها بتترعش وبترجع ورا سنه * انا اسفه انا جبتهم
انا : *رحت ضاممها عليا وواخدها في حضني وبايس راسها وبدعك ضهرها بايدي * طب وايه المشكله ياحبيبي خايفه ليه كدا وانا هعضك يعني بطلي هبل يامتخلفه
مرنا : *مع ثبات التعبير* انا اسفه حقك عليا غصب عني مستحملتش اول ماحضنتك عرفت بقي امبارح كنت عايز احضنك ليه ونفسي اشوفك
انا : لحد ما اموت هفضل مستغرب انا عمري ماقبلت حد كدا واكيد استحاله هقابل حد زيك طب دا انتي بس ولا في زيك
مرنا :*بخوف* مش عارفه انا بقيت مش بعرف اتحكم في نفسي من ساعه ماعرفتك وحضنتك جايز علشان انت بالنسبالي كان حلم كبير اووووي ومكنتش متخيله انه في يوم من الايام يحصل فمن فرحتي اتولدت عندي الحاجه دي هي وحشه انا عارفه بس غصب عني مش بستحمل
انا : طب انتي بتجيبي علي روحي وانا معاكي بس ولا حتي لو بتتفرجي علي سكس
مرنا :لا طبعا لاا لا انا عمري ماعملت كدا و**** صدقني عمري ماشفت الحاجات دي خالص بامانه معاك انت بس بامانه
انا : ههههههههههههههه بالامانه طيب اهدي مالك سخنتي ليه كدا مصدقك خلاص دا انتي معجزه عارفه مش عجايب الدنيا سبعه
مرنا : ايه بقو تمانيه
انا : لا زي ماهما عادي هيتغيرو ليه
مرنا : ههههههههه طب انت زعلان مني
انا : مش انا اللي زعلان ابو صلاح اللي زعلان
مرنا : *بتحط ايديها علي زبري* هصالحو ياحبيبي ( وراحت بايساني في بقي وبتنزل علي ركبها تمصه )
انا : لا بلاش شغل بير السلم دا تعالي علي السرير علشان في وضع جديد هجربه
مرنا : وضع ايه ياحبيبي
انا : وضع الطيران (بضربها علي طيزها )
مرنا : هههههههههه اااااااه (وبتعض علي شفايفها )
انا : لبوه لبوه يعني
مرنا : ( لفت وشها ليا بزعل ) لا انا مش كدا مش اللي انت قلته دا
انا : صبرني ياررررررب خلاص ياحبيبتي انا اللي لبوه ننجز بقي علشان انا هايج علي اخري وانتي جسمك تعبني فشخ
مرنا: حاضر ياحبيبي
( في اقل من ثانيه كنت مقلعها وقالع هدومي وبايس كل حته في جسمها واول ماجيت علي كسها الحسه )
مرنا : لا بلاش علشان خاطري ياحبيبي مش مستحمله ااااااااااااااااااه بجد علشان خاطري بيوجعني بجد بجد بلاش
انا : انا بلحسه بس معملتش حاجه
مرنا : *مع ثبات التعبير* حقك عليا بس بجد بيوجعني
(رحت سايب كسها ونازل علي خرم طيزها شميته لقيته انضف من ريحه برفاني ولاحظت ان في زي تعويره صغيره فنفضت وابتديت الحس)
مرنا : ااااااااااااه بتوجع بتوجع اووووي ااااااااه مش قادره بجد *وراحت ساحبه رجليها *
انا : طب وبعدين طيب وايه التعويره دي
مرنا: *مع ثبات التعبير* حقك عليا انا اسفه انا انا امبارح كنت كنت محتاجاك و و وانت عارف اني مش بعرف ارتاح لوحدي فقلت يعني اجرب علي دا*بتشاور علي كسها* فمعرفتش رحت جربت التاني اتعورت
انا : طب ايه طيب انيك في خرم الازازاه ولا اخرم بطيخه ولا انيك الدبدوب اللي في الصاله
مرنا : *مع ثبات التعبير وبلهفه * لا ياحبيبي انا معاك اعمل اللي انتي عايزه بس براحه وانا مش هفتح بقي
(رحت ماشي بزبري علي كسها من برا ولقيتها بتبصلي وخايفه وبتتاوه ولسا معملتش حاجه لقيتها ماسكه في الملايه جامد رحت نازل نايم عليها ختها في حضني وبوستها ومشيت علي شعرها وبايدي علي خدودها بهديها لقيتها حضنتني جاااامد رحت مدخل زبري في كسها براحه وهي بتحضني وغارسه ضوافرها في ضهري )
انا :متخافيش يابطتي براحه خاااالص هي دي اول مره يعني متخافيش *ببوسها في راسها * اهوووووووووه براحه اهوه
مرنا: *بتهز دماغها بس وعينيها كلها خوف مش عارف ليه وبتبلع ريقها وشفايفها بتترعش* حاضر حاضر بس براحه *وبتتنفس بسرعه *
(يادوب دخلت زبري في كسها براحه كام مره مكملتش دقيقه وانا فوقيها وحاضنها لقيتها رفعت نفسها سنه بتضمني جامد وبتبوسني اوووووي وبتترعش وتتاوه وتتنهد وجسمها ورجليها بتتهز وراحت هديت ونزلت جسمها علي السرير وبصتلي في عيني بخوف وراحت بصت بعيد وبصتلي تاني وراحت ميلت راسها علي الجنب وخدت ايدي علي خدها وبتبوسني في كف ايدي )
مرنا : *بتدمع وبتمسح خدها في ايدي وباصه تحت* حقك عليا
انا : يابت وايه المشكله لما تجيبيهم مالك محسساني انك عملتي جريمه
(وابتديت ادخل زبري تاني في كسها لقيتها بتصوت وتقفل عينيها وبتقفل علي ايدي اللي عند خدها جامد دخلته تاني نفس الحكايه وحسيت ان كسها نشف رحت بالل زبري ومدخله تاني برضو بتصوت )
انا : في ايه مش فاهم هي اول مره يعني
مرنا : *مع ثبات التعبير وبصتلي ومبتردش وخايفه *
انا : ايوا برضو في ايه مش فاهم مش عايزاني طيب قولي مش عايزاك لكن متعمليش كدا
مرنا : *بخوف وبابتسامه * انا اسفه حقك عليا خلاص اعمل ومش هفتح بقي انا بس بدلع عليك مش اكتر
انا : بتدلعي يعني (ورحت مدخل زبري لقيتها صوتت تاني سبتها تصوت ومع رابع دخله لقيتها بتزقني من صدري مش قادره وبتجعر جامد فطلعته وسبتها ) دا بجد بقي مش دلع
مرنا : *بتتوجع وضامه رجليها علي بعض* انت بتعمل جامد
انا : وانا اول مره انيك يعني وانا تلميذ مش عارف بعمل ايه يعني في ايه متعوره طيب تعبانه مش عايزاني في ايه فهميني طيب انا ابتديت اتبضن فشخ
مرنا : *بتبص في الارض * انا مش بستحمل حاجه بعد مابجيب مرتين
انا : طب انا مال ميتين امي انتي اللي بتجيبي بسرعه
مرنا : *مع ثبات التعبير* منا مش بستحمل حضنك مش بعرف امسك نفسي وانا معاك وبجيب علطول
انا : خخخخخخخخ يحرق كسم حضني
مرنا: *بخوف اوووي* حقك عليا انا اسفه اسفه خلاص تعالي تعالي هستحمل مش هفتح بقي خلاص اهوووه *بتحط ايديها علي بووقها وبتبصلي بخوف* لو لو فتحت بقي اعمل اللي انت عايزه خلاص و**** علشان خاطري هستحمل صدقني هستحمل مش هضايقك تاني بس متزعلش مني علشان خاطري تعالي كمل خلاص صدقني ماهفتح بقي خلاص
انا : *رحت بايسها في راسها* ولا يهمك ياحبيبتي مالك بس خايفه ليه كدا عادي طب افرض كنت انا جبتهم بسرعه وانتي متكيفتيش مش برضو كنت هتقوليلي ولا يهمك ياحبيبي صح مش مهم يابطتي نعوضها يوم تاني *ببوسها* المهم انتي عندي مش مهم حاجه تاني في الدنيا بتعيطي ليه طيب دلوقتي ياجزمه انتي
مرنا : علشان زعلتك مني وعصبتك وبعدين انت مرتحتش لسا مش هينفع اسيبك كدا طب امصهولك طيب لحد مترتاح ( وبتوطي تمص زبري)
انا : ( مسكتها من راسها وبوستها في بقها ) اتعصب ايه بابنت الهبله انتي دي حاجه مش بايدك غصب عنك يالا قومي نقعد برا واخدك في حضني شويه مش بتحبي حضني يالا يابت عقبال مااخش اغسل جسمي علي السريع كدا *رحت بايس راسها *
انا : (خرجت من الحمام لقيتها قاعده متوتره وخايفه ) يخربيت ام الخوف والصرع اللي عندك دا هتموتي بسببه
مرنا : مايكل انا مش هقدر اتجوزك
انا : مبتخلفيش صح انا كنت حاسس ليه كدا ياربي دا انا كان نفسي في ولد يشيل اسم عيله الهريبئ من بعدي
مرنا: لا مش كدا
انا : هااااااااااا ياممله اخلصي
مرنا: مش هقدر اريحك يامايكل مش هقدر ابسطك انا عارفه انت بتحب الجنس اووووي وانا زي ماانت شايف مش بستحمل وانت مش بتلحق تعمل حاجه وبتقهر من جوايا لما بلاقيني مش عارفه ابسطك مش عارفه اريحك وانت بتعمل كل حاجه تريحني ومش بتقرف مني خااالص وبتعاملني براحه مش بعنف ولما بتوجعني بتاخدني في حضنك مش بتفتري عليا وانا انا انا مش عارفه اريحك خااااالص ولو اتجوزنا انا عارفه اننا هنتخانق مش كل مره هتستحملني هتكره عيشتك معايا وهتخوني وانا قلبي هياكلني عليك ومش هقدر افتح بقي علشان مش مكفياك
انا : وانتي جايه تكتشفي الكلام دا النهارده يعني
مرنا : اكتشفته امبارح بعد مانزلت من عندي ويادوب محضنتكش غير نص دقيقه لقيت نفسي جايباهم حاولت اكدب نفسي وقلت اجرب اعملها لوحدي اتعورت قلت لما اجيلك لقيتني برضو مستحملتش فاتاكدت
انا : بس يابت بلاش هبل ايه التخلف دا انتي بس علشان متوتره وقلقانه وخايفه مش اكتر
مرنا : مايكل دي الحقيقه وانا علي السرير معاك مكونتش متوتره بالعكس مبسوطه مبسوطه اوووووووووي ودا اللي خلاني اجيب بسرعه
انا : جايلك عربس طيب مش عارفه تتاقلمي معايا حد هددك لو اتجوزتيني هيقطعلك بزازك
مرنا :لا يامايكل انا اسفه مش هقدر اتجوزك انا وغلاوتك عندي قلبي بيتقطع وانا بقولك الكلام دا بس انا مش هقدر اشوفك قدامي محتاجني ونفسك فيا وانا مش قادره اعملك حاجه انا اسفه(وبتفتح باب الشقه وتنزل)
انا : وانتي فكرك يعني لما تنزلي مش هنزل وراكي يعني تعالي نكمل كلامنا فوق
مرنا : سامحني يامايكل مش هقدر علشان خاطري ابعد عني وانساني انا مش هنفعك يامايكل سبني امشي ارجوك
انا : اتفضلي

(خروج من الفلاش بااااااااااااااااااااك)

انا : يادين اممممممممممممممممممي انت لسا عندك اللعبه دي احا دي انقرضت فاكر ياض لما كنا بنصطاد السمك بايدينا بدل المغناطيس يااااااااااااه ايااااااااااام
معتز : يابن الفصيله يابضاااااااااان سييب كسمها وكمل سبتها تمشي ليه
انا : احا فين السناره التانيه دول ناقصين سمكه ياوزه
معتز : كنت جعان في يوم رحت شوحتها ببصلايه
انا : شوحتها رميتها يعني
معتز : شوحتها شوحتها ياغبي يعني شاويتها بالبصل
انا :اااااااااااااااه وايه علاقه الشوي بالتشويح
معتز : اسال الشيف شربيني ..........هتكمل ولا هتبضني
انا : خلاص ياعم اعتمدنا الكلام لا استني لحظه
معتز : خد الولاعه اهيييييييه
انا : ذكي ولماح بس للاسف المره دي مش ولاعه انا عايز اطرطر
معتز: اهو دا وقت الغلط
انا : علشان كدا هطرطر زلط
معتز : بفرشلك ايفيهات اهووووه
انا : كسك احمر مزيت
(خرجت برا لقيت سلوي وعبير بيتكلمو بصوت واطي ولما شافوني سكتو زي الافلام وسلوي بتهري معايا في اي حاجه ورحت طرطرت ورجعت لمعتز )
انا : ولا انا في حاجه مش مطمنلها في ايه في البيت
معتز : انا هفهمك البيت دا تحتيه اثار ووزاره الاثار لما عرفت كانت عايزه تهده فانا قلت لاء وخليت ابويا يتدخل وميهدهوش ليه بقي علشان وانا نايم طلعلي الملك احمس وقالي متخليهمش يهدو البيت ف انا مرضيتش ابيعو بعديها بيومين طلعلي سليمان الحلبي وفي ايديه عصايه طويله زي الخازوق وقالي برافو انك مابعتش البيت دا تاريخ بلدك واجدادك وفجاه سكت واداني العصايه وقالي خليها معاك لو صاحبك مكملش القصه حطهاله في طيزه اهيه العصايه اللي هناك دي هي دى بتاعته
انا : غريبه اصل انا برضو ظهرلي الملك مينا موحد القطرين واداني القطرين اللي في ايديه وقالي لو صاحبك باعك طلعله بتاعك كسك احمر اكيد مش هقول زيك
معتز : هههههههههه لازم ترد علي كسمي ماشي ياعم واحد صفر ليك اخلص بقي وكمل كس اخت الحكايه سيبت مرنا تمشي ليه وانت بتحبها
انا : مانت لو تمسك العقل وتقعد علي الصبر هريحلك اعضاءك
معتز : كمل ياطيزي

(عوده للفلاش باااااااااااااااااك )

( يوميها بليل لقيت ليليان بتكلمني بتقولي عايز اقابلك وروحت قابلتها في بيتها هي واختها اختها كربااااااااااااااج ياض يامعتز حاجه كدا بتنوووور ليليان جنبها شخه لامواخذه يالليان المهم قعدنا نتكلم واشوف هي مش عايزه تكمل معايا ليه وايه اللي غير رايها )
انا : يعني انتي عايزه تقنعيني انك مش هتكملي علشان اتحرجتي مني لما شفتك انتي ومحمود في الاوضه
ليليان : اه
انا : طب وايه المشكله ماانتي بتتناكي لحساب عادل العطار وشكلها برضو مش اول مره تتناكي من محمود مالك بقي ياطاهره في ايه
ليليان : انا عايزه ابعد عن العطار علشان عايزه ابقي نضيفه تعبت من النجاسه بس مش عارفه وانت لما معملتش حاجه معايا في الاوضه استغربتك بس افتكرتك خول ساعتها خصوصا ان سوزي كانت نايكاك فقلت انت مفيش منك امل ولما لقيتك بعديها دخلت علينا الاوضه وبصتلي باستحقار وبعديها اعتذرتلنا انك قطعت علينا انا استحقرت نفسي اكتر ومبقتش فاهماك وحسيت اني مش هقدر اكمل
انا : طب مبدائيا دا كله هررررررررري ولا ليه لازمه وانا مش هضغط عليكي في حاجه اللي تشوفيه
ليليان : بسهوله كدا مش خايف ابيعك
انا : انتي مش لسا بتقول مستحقره نفسك قدامي يبقي هتبيعيني ازاي هي اختك اسمها ايه
ليليان : جاسمين
انا : اسمها جميل ازيك ياجاسمين ياجيسي هي مبتردش ليه هي طرشه
ليليان : مبتحبش تكلم حد من معارفي
انا : قشطه اسيبك انا بقي سلام
ليليان : مايكل انا اسفه بس مش هقدر اكمل حقك عليا
انا : قشطه ولا يهمك استاذن انا

(نزلت روحت علي بيتنا لقيت امي مبتكلمنيش طبعا وانا مش قادر ابص في عينيها واختي قعدت تحرق في اي هري وشويه ولقيت سوزي بتتصل بيا )
سوزي : ايوا يامايكل بكره عادل هيقابل ناس مهمين عنده في شقه كدا هبعتلك عنوانها وهيقعد فيها شويه بعد مايخلص معاهم تيجي انت بعديها علي 9 بليل مثلا
انا : امين كله جاهز
سوزي : انا ومحمود جاهزين بس ليليان مش راضيه شالت ايديها
انا : مش مهم هتصرف انا
سوزي : ماشي خلي بالك من نفسك وبكره علي ميعادنا
( احاااااااااااا بالسرعه دي كسم اللخبطه والعك والقرف اللي في الدنيا ركز ركز ركز وفكر هتهبب ايه ولقيت امي داخله عليا الاوضه )
ماما : اطلعي برا يامريم عايزه اخوكي في كلمتين ...فين الفلاشه
انا : عايزاها ليه
ماما : فين الفلاشه
انا : برضو عايزاها ليه
ماما : انت مش قلت شلت ايدك من الموضوع عايزاها وخلاص
انا : مش فاكر فين الصراحه
ماما : يعني مش هي دي
انا : *قمت نطيت * جبتيها منين هاتيها
ماما : لا ياروح امك علشان تتعلم الادب بعد كدا وتبص عليا وانا في الحمام وريني بقي هتعمل ايه هخليه ينيكك تاني علشان تتعلم الادب وانت فاكر اني مش عارفه انك عايز تنتقم منه وبتخططله
انا : طب يعني يرضيكي ابنك يتكسر تاني ويتعلم عليه مرتين
ماما : انت مش كنت عامل راجل وكنت مشتهيني وعايز توريني رجولتك وريني بقي رجولتك يادكر
انا : ياماما حقك عليا والنبي بس بلاش هاتي الفلاشه *ببوس ايديها * وغلاوه ابنك عندك متكسرنيش تاني
ماما : تنفذ اللي هقولك عليه يااما كدا يااما مفيش فلاشات
انا : موافق اخلصي
ماما : اقلع ملللللللللللللط
انا : هههههههههههههههههههههههههههههه لا مش انا انسي
ماما : خلاص انسي الفلاشه
انا : خدي الباب في ايدك وانتي طالعه
ماما : هتشوف يادكر

(في مشهد اخر )

سوزي : ايوا ياعادل باشا حصل ياكبير كلمته وهيجي بكره علي 9 بليل واديته العنوان
عادل : عفارم عليكي
سوزي : خدامتك ياباشا
عادل : جهزتي كل حاجه انا عايز المره دي مينسهاش ابدا
سوزي : متقلقش ياباشا كله تمااااااااااااااااام

(خروج من الفلاش باااااااااااااااك )

معتز : احااااااااااااااااااااااااااا سوزي باعتك تاني وامك لبستك في الحيط طب عملت ايه بعديها
انا : شفت الزمن ياصاحبي كلها بتيجي عليا
معتز : وانت عرفت منين ان سوزي كلمت عادل
انا : مابكسمك انا بحكيلك حاجه في الماضي يعني لما قابلت عادل عرفت منه ان سوزي كانت بتكلمه
معتز : ولا دا شكله حوار وانت متفق مع سوزي تاني صح
انا : هههههههههههههههههههههههه ويمكن تكون باعتني فعلا المره دي وحياه امي هجننكو هخليكو تلفو حوالين نفسكو
معتز : بتكلم الملايكه صح
انا : احبك وانت راكب ورايا علي السلام
معتز : طب سيبك من الهبد والرزع دا قولي بقي لما قابلت عادل ايه اللي حصل ومن غير حمام ولا هات ولاعه وادي النسكافيه اهوووه وساندوتشات وعصير وعلبتين سجاير ومتبصش علي الدولاب واحكي
انا : زنقتني انت كدا يعني طب انا عايز سكر النسكافيه ماسخ
معتز : يابني خف بضان بقي و**** تعبت بجد من دين امك انجز علشان انا غبي
انا : طب قبل عادل في حاجه حصلت تاني يوم رحت لمرنا البيت بحجه اني بزور امها واني هحدد ميعاد الخطوبه
معتز : ايوا كدا فرحني وفرح كسمي ها وايه اللي حصل

(عوده للفلاش باااااااااااااااااااااك )

ام مرنا : مكنش ليه لازمه تتعب نفسك يابني وانت غريب
انا : قشطه قلت اجبي عليوكو واجيبلوكو هديه
ام مرنا : ههههههههه طب احنا كمان هنجبي عليك ونعملك قهوه
انا : اومال فين مرنا
ام مرنا : بعتها تجيب حاجه وزمانها جايه
انا : يعني هي مش جوا ومش عايزه تقابلني
ام مرنا : اكدب عليك يعني
انا : طب ناديها علشان ننجز وقت بدل ماارن عليها وموبايلها يرن ويبقي شكلوكو وحش وهي متخلفه واكيد نسيت تعمل موبايلها صامت يالا بس ننجز ..... اهوه شفتي رن اهوه اطلعي ياقلبي معلش ملحقتيش تعمليه صامت اطلعي اطلعي فكك من الافلام دي مالك بقي مش عايزه تشوفيني ليه يرضيكي ياميرفت كدا دلع البنات دا
ام مرنا : اتصافو مع بعض انا ماليش دعوه
انا : طب انا جاي علشان نحدد ميعاد اجي فيه انا وامي ونتفق علي الخطوبه
مرنا : انا مش عايزاك
انا : النهارده التلات فاضيين بعد بكره
مرنا : انت ايه مبتفهمش مش عايزاك
انا : بس ياحمص اركني انتي دلوقتي
مرنا : انا مش بهزر انا بتكلم بجد مش عايزه اتجوزك هو بالعافيه دا ايه اللزقه دا
انا : ادائك حلو ليه متمثليش في مسرح الجامعه
مرنا : هزر براحتك زي مااانت عايز بس انا مش عايزه اتجوزك انااااااااا
ام مرنا : يابنتي فكري طيب انتي مش كنتي بتحبيه وديبانه في غيرتي كلامك ليه اخش اجيبلك الرسومات اللي رسمهاله من جوا
مرنا : مالوش لزوم الكلام دا ياماما خلاص صفحه واتقفلت
انا : ممكن اشوف الرسومات دي
ام مرنا : قومي يابت هاتيها من جوا
مرنا: مش هجيب حاجه مش عايزاااااااااااااااه ايه مبتفهمش مش عايزاك اغنيهالك
انا : استاذنك ياميرفت هخش اوضتها
ام مرنا : تخش في.... خد يابني ميصحش خد
( دخلت اوضه مرنا لقيت اسمي مكتوب علي المكتب بالقلم الجاف ولقيت كراسه الرسم بقلب فيها لقيت كل صوري اللي علي الفيس بوك هي رسماها وكاتبه عليها بحبك بعشقك ماي مان جوزي ابو عيالي المحن دا ووانا بقلب هي بتحاول تنتش مني الكراسه رحت باصصلها وانا بمنعها لقيتها ولا اتهزت احااااااااااا بقي دي مرنا اللي كانت بتترعب لما ببصلها بس احا هو في ايه )
مرنا : متبصليش سيب الكراسه بدل مااقطعها
انا : قطعيها
مرنا : ملكش دعوه دي حاجه تخصني واطلع برا اوضتي
انا : مش هتشوفي وشي تاني بس انتي قلتيلي مش عايزه اتجوزك صح
مرنا : اه ياسيدي عايز تسمعها تاني
انا : عايز اسمع بكرهك مبحبكش وهمشي علطول
ام مرنا : ولزومها ايه يابني ماهي هيا
انا : اسمعها وامشي
مرنا : انا اناااااااا انا ان انااااااااا انا
انا : اخلصي مش فيلم هوا قوليها عايزه امشي
مرنا : *بتبص لامها وبتبصلي * اناااااااااا اناااااااااا مش مش
انا : خلاص متقوليش حاجه انا فهمت متضغطيش علي نفسك امسكي دول دي 4 حقن لنقص المناعه اللي عندك هيكفوكي سنه خليهم معاكي انا عارف ان معكيش فلوس وهتحتاجيهم انا همشي مش علشان اتضايقت ولا اتكسرت ولا الكلام دا انا همشي علشان ايا كان الحوار اللي عاملينه ولا ايان كان الموضوع اشربوه بقي انتو الاتنين سلام

(خروج من الفلاش بااااااااااااااااااك )

معتز : طب هي عملت ليه كدا دي كانت بتموت فيك علي حسب كلامك وبعدين هي قالتلك لما كانت عندك مش هينفع تتجوزك علشان هي بتجيب بسرعه اكيد مش دا السبب
انا : هو دا سبب اساسي من الاسباب
معتز : اومال ايه الاسباب التانيه طيب
انا : هتعرف بعدين
معتز : خلاص كسمها كمل حوار عادل
انا : لو غلطت فيها تاني هطلع ميتين امك وهكسر عضم كسمك وهخسرك
معتز : متزعلش انا اسف مقصدش حقك عليا ياصاحبي انا فاكرها سوري يعني مش قصدي حاجه فاكرها نزوه وعدت
انا : انا قلتلك اهوه هتغلط فيها تاني هخسر كسمك
معتز : خلاص اهدي انا معرفش انك بتحبها اوووي كدا خلاص حقك عليا وادي راسك اهيه
انا : ومازلت بحبها وخلاص مافيش حاجه معلش مش قادر اكمل
معتز : خلاص ولا يهمك روق فكك متكملش تعالي نلف سجاره تروق علي حالك واحنا بنلعب بلاي ستيشن
انا : ماليش كسم مزاج سبني انا هفك لوحدي
معتز : قوم بس قوم تعالي ومش هلعبك بريال مدريد ياعم علشان كسم باوراتها العاليه والثرو لب الخارق بتاع رونالدو ...ايوا كدا فك هلعبك بباريس سان جيرمان واسيبك تكسبني
انا : هتسبني اعمل خطه براحتي وهلعب انا بالريال
معتز : كسم جوارديولا اللي راكبك دا خطط ايه يابن المره وانت بتلعب غير علي كسم رونالدو وبعدين بيرو اللي هتلعب بالريال
انا : احاااااااااااا هي بتعرف تلعب بلايستيشن
معتز : خخخخخخ بتعرف دي بتقلعني ملط يابني قوم تعالي تعالي بس هنلعب علي فلوس يااما احكام
انا : هنيكهالك......... في اللعبه يعني مالك قافش ليه
معتز :طب هطلع اجيب الجهاز اوصله علي الشاشه وانت خش اعمل شاي وهشوف بيرو لو صاحيه تلعب معانا
انا : اصلي ياحج ................................... ................. انتهي الجزء الرابع والعشرون




تعليقاتكم هي من تشجعني للاستمرار

قام بآخر تعديل شوفوني يوم 09-20-2018 في 11:23 AM.
قديم 08-19-2018, 10:10 AM
قديم 08-19-2018, 10:10 AM
 
الصورة الرمزية لـ Michael magdy
صداع من كتر الهبد
الجنس : ذكر
الإقامه : Cairo
أنجذب لـ : النساء
مشاركات : 4,044

صداع من كتر الهبد
 
الصورة الرمزية لـ Michael magdy

الإقامة : Cairo
المشاركات : 4,044
الجنس : ذكر
أنجذب لـ : النساء
Michael magdy غير متصل

افتراضي

الجزء الخامس والعشرون
(بيت عادل)


الشخصيات

طه 38 سنه ( مهندس محترم ومتربي غلبان ومتلعثم في الكلام عنده كرش صغير شعره ابيض وهو ابيضاني وزبره متوسط )
هدي 33 سنه ( ميلفايه متجوزه طه بزازها كبار نيييك وطيزها كبيره قصيره ومقلبظه شويه بس بطل ووشها من النوع اللي بيهيج وبتشتغل مدرسه )
هبه 17 سنه ( رفيعه صعيديه قمحاويه بزازها صغيره وطيزها برضو صغيره وطويله شويه محجبه وعندها حسنه في وشها وصابغه شعرها اصفر مطلعاه من تحت الطرحه )


انا: ياعم يحرق كسمك دي رابع مره تكعبلني وانا انفراد علي الجون كسم لعبك
معتز : هههههههههههه احا اللي يعدي يموت
انا : متزعلش من كسم اللعب انا هنيك كسمك
معتز : ياعم اتناكلها انت مشفتش الجون بتاعي غير مره
انا : جوووووووووووووووووووووووووووووول كسك يالا شنوووووو هذااااااااااااااااااااااااا صاروخ مدريستا يضرب من جديد ارحممممهم يادون ارحمهم يامعذبهم في عقر دارهم
معتز : كسم الزيطه دا جون ضربه جزاء ياخول
انا : شفت الركنه وحيات امك R2 دي بنت متناكه
معتز : يابني الاستحواذ ليااااا انت كسم هجمه بجون
انا : البسه في طيزك الاستحواذ دااااااا... ايه ياجدعان في زباين تاني عايزين مستويات
عبير : مالكو صوتكو عالي ليه صحتوني من النوم افتكرتكو بتتخانقو
معتز : معلش ياحبيبتي احنا اسفين اصل مايكل اول مره يكسب وبيعيش اللحظه
انا : قشطه قشطه علشان قدام مراتك بس
عبير : طب اعملوكو حاجه تشربوها
معتز : ياريت والنبي علشان مكموكتي حبيب قلبي هيكملي الحكايه
انا : نعم ياروح امك لسا هنطبق كدا بيست قدام بيست
معتز : انت الكسبان خلاص
انا : هلاااااا مدريد .........مدريدي في قلبي ووريدي
عبير: ههههههههههههه طب اجيبلوكو الشاي في المكتب ولا هنا
معتز : هاتيه هنا .... ويالا ياعظمتو كمل ام القصه عملت ايه مع عادل
انا : صحيح قبل مااحكي فاكر استاذ طه جاري اللي كان ساكن في السابع اللي مره انت كنت عندي واتخانقت معاه في الاصانصير ياض اللي بيعيد الكلام كتير دا اللي مره اتخانقت انا معاه علشان كان بيزعق لابويا و ضربناه انا وانت لما قالنا هجيبلوكو البوليس ولما عرف ان ابوك في الجيش جاب ورا
معتز : احنا اتخانقنا كتير انا وانت ... مش فاكره طب كان عامل ازاي طيب
انا : اللي انت قلتلي انك كنت مظبط مع مراته واحنا في اولي جامعه
معتز : يادين امممممممممممممي انت قصدك علي هدهد
انا : ايواااااااااااااااا هي دي احا دا طلع خول نييييك يااسطه
معتز : وانت اول مره تعرف دا انا نيكت مراته
انا : متبقاش ابن متناكه جوني سينس في نفسك كدا
معتز : مش هينفع احلف في حاجه زي دي بس انا نكتها فعلا
انا : وشرف امك احااااااااااا اومال كانت عامله شريفه ليه بنت اللبوه
معتز : ايه اللي فكرك بيه يعني
انا : افتكرته علشان كان بيكره ريال مدريد نيييك احا ياسطي دا انا قفشته مع بنت البوابه ابن الخول هبقي احكيلك بعد مااقولك عملت ايه مع عادل
معتز : احا كسم عادل احكيلي قفشته في ايه علشان لو اللي في دماغي صج يبقي مراته مكنتش بتكدب
انا : ياسطه انا كل لما افتكر اتناك ضحك احا هقولك في مره كانت الساعه 3 الفجر وسجايري خلصت قلت انزل اجيب سجاير ومنزلتش في الاسانسير علشان كارت الاسانسير كان بايظ فنزلت علي السلم لقيت ابن اللبوه بيشم في الشبشب اللي قدام اوضه البوابه وبيلعب في بتاعه رحت عامل صوت هو شافني رمي الشبشب وسلم عليا ورحت اجيب سجاير وطلعت احاااا انا قلت دا مريض ياعم بيشم شباشب المهم بعديها بكام يوم البت هبه بنت البوابه كانت طالعه تاخد الزباله فبديهالها لقيت الشبشب اللي في رجليها هو هو اللي كان بيشمه فهي خدت بالها اني ببص علي رجليها لقيتها بتقولي هي العماره كلها كدا فبقولها مالك في حاجه قالتلي لا يابيه انا قصدي كيس الزباله تقيل فساعتها جمعت ان في حاجه بين البت دي وطه ووغلاوه امك عندي جات صدفه كنت في مره لسا راجع من الجامعه ويادوب داخل البيت لقيت ابويا **** يرحمه بيقولي اطلع السطح اظبط طبق الدش وانا هظبط التليفزيون من هنا وطلعت فوق بسب والعن الشمس بنت متناكه وعدلت الطبق وقلت اخلص السيجاره وانزل والشمس ناكتلي قفايا ومفيش علي السطح حته ضله غير الاوضه اللي فوق الاسانسير عارفها دي اللي فيها السير بتاع الاسانسير ولسا بطلع علي السلم قلت اقعد في الاوضه في الضله لقيت عمك طه والبت هبه واقفين جنب الحيطه مستخبيين ومرعوبين انا قلت احاااااااااااا جريمه بنت متناكه وبكل هدوء....
انا : طب دي عيله صغيره وانت معاك ست جوهره ليه بقي الرمرمه وقله القيمه
طه : يامايكل يابني انت فاهم انت فاهم غلط غلط
انا : بلا ابنك بلا نيكه وانتي يابنتي عبيطه ولا هبله بيديكي فلوس يعني علشان تعملي كدا ولا وعدك بالجواز
هبه : *خايفه* و**** يابيه معملناش حاجه ابوس ايدك متقولش لابويا ولا لامي ابوس ايدك يابيه
انا : طب انتي عيله وهبله انت بقي يااستاذ يامتجوز بتعمل كدا ليه دا انت معاك ست كرباج صاروخ
طه : انا مسمحلكش انا مسمحلكش انت ازاي ازاي تقول كدا
انا : طب ايه رايك اعلي صوتي ونشوف يسمح ولا لاء
هبه : يابيه ابوس ايدك انا ابويا صعيدي هيموتني
انا : اقولكو علي حاجه انا مال دين امي ياكش تنيكو بعض كملو اللي بتعملوه ....... ورحت نازل ياض يامعتز وسايبهم معرفش ليه مكنش فيا حيل اعمل اي ابن متناكه ساعتها ونفضت قلت وانا مال كسمي
معتز : يبقي زي مامراته قالتلي ياسطه هو مكنش بينيك البت هبه اللي بتقول عليها هو كان بيبوس رجليها بيحب الرجلين
انا : اه صح احاااااااااااااااا انت عرفت من مراته صح يبقي انت نمت معاها فعلا ياسطي
معتز : وانا هكدب علي كسمك ليه انا ... كمل حصل حاجه بعديها ولا بس كدا
انا : مفيش بعديها قابلت البت هبه دي كانت بتكنس السلم وهي مكسوفه تبصلي فقلتلها انسي خلاص عادي انتي في سن مراهقه لقيتها بتفاجئني
هبه : يااستاذ مايكل انا مش شرموطه دا هو اللي خول
انا : عيب لما تغلطي في حد كبير حتي لو هو ابن وسخه وبعدين مانتي سبتيله نفسك انتي كمان
هبه : يااستاذ مايكل مش كدا هو نفسه يبقي كلب وخدام بيحب يبوس رجلي ويلحسها وينضفها
انا : مش فاهم يعني انتي مبتعرفيش تغسلي رجلك فبيغسلهالك يعني
هبه : ههههههههههه لا يااستاذ مايكل انا هوضحلك انا قفشته في مره الفجريه كان قاعد علي السلم بيشم في شبشبي وماسك لامواخذه يعني زبره وبيضرب عشره فلما قفشته وبزعقله لقيته اترعش وخاف ووطي يبوس علي رجلي علشان اوطي صوتي وكان صوته مش طالع من الخوف انا خفت من شكله بصراحه وكنت لسا هصرخ لقيته عمل حمام علي روحه فصعب عليا فوقفت مبلمه وهو بص لنفسه وطلع يجري علي فوق و مكنش بينزل خالص من بيتهم بعديها حتي لما كنت بطلع اخد الزباله ست هدي اللي كانت بتفتحلي وبعديها باسبوع مراته كانت طالبه حاجات من امي وانا اللي طلعتها فهو اللي فتحلي وكان مكسوف مني وبيبص في الارض لقيته بيديني فلوس)
طه : خدي خدي دول علشانك علشانك
هبه : كتر خيرك يابيه
طه : انا اسف اسف علي اخر مره انا كنت ساعتها ساعتها دايخ وبيغمي عليا بيغمي عليا وكنت بشم اي حاجه ريحتها وحشه وحشه علشان افوق زي اللي زي اللي بيغمي عليه وبيشمموه بصله هههه ههههه
هبه : ولا يهمك يابيه ...تؤمرني بحاجه تاني
طه : لا ياهبه كتر كتر خيرك
هبه : ونزلت من عنده يااستاذ مايكل بس مكنتش مصدقاه وبعديها بيومين لقيته الصبح بيكلم امي في الانتركم بيقولها طلبات تجيبها فانا طبعا اللي طلعتهاله ولما طلعت مراته مكنتش فوق
طه : خدي دول ياهبه هبه
هبه : كتر خيرك يابيه بس ليه كل دا
طه : علشان لو لو نفسك نفسك في في حاجه تجيبيها تجيبيها
هبه : ماشي تؤمرني بحاجه تانيه
طه : ممكن ممكن ابوس رجلك
هبه : كان بيقولها وبيترعش ولامواخذه زبره واقف في البنطلون الترنك وانا فضلت متنحه شويه وهو بيتنفس بسرعه ومش عارفه اتحرك لقيته زي التور نزل علي رجلي بيبوسها وانا واقفه قدام باب الشقه وكان معايا كيس فيه بيض كنت هوديه للست نشوي اللي في التاسع الكيس وفع مني من الصدمه والبيض علي الارض وهو عمال يبوس زي المجنون في رجلي وانا مبتحركش ويشم فيها وانا مرعوبه وخايفه وهو كلام في سرك يااستاذ مايكل بيتهته في الكلام وسكله مريض فانا كنت بخاف منه وفضل يبوس في رجلي ويلحس زي اللي اول مره يشوف لحمه ولقيته راح مطلع لامواخ...........
انا : انجزي مش كل شويه لامواخذه زبره .... بتشربي سجاير
هبه : علي خفيف كدا
انا : طب خدي ولعي علشان انتي ممله وانتي بتحكي وهنبات علي السلم هنا
هبه : دي كانت امي تموتني لو شمتني ولقيت ريحتي سجاير
انا : هبقي احطلك هاند جيل يضيع الريحه
هبه : لا يابيه انا مبحطش غير صانسيلك الدوبل ابو ربع جنيه دا علشان شعري ميبوظش
انا : ههههههههههههههه ولعي ولعي وكملي اكنسي بس الحته دي علشان اقعد واسمع وحاولي توطي صوتك علشان احنا يعتبر جنب شبابيك المنور
هبه : انت عايز تعرف ليه يااستاذ مايكل
انا : بعمل بحث في الجامعه عن المشكله السكانيه ومدي تاثيرها علي سابع جار
هبه : *فاتحه بقها زي المتخلفه* ربنا يوفقك يااستاذ مايكل
انا : كملي بقي
هبه : بعد مالاقيته بيطلع لامواخذه زبره وبينزل علي نفسه وهو بيشم في رجلي وبيلحس فيها وبيهدي راح قايم دخل شقته وقفل الباب وانا طبعا رجلي كلها مياه من بقه والبيض اللي اتكسر دا طرطش علي رجلي التانيه رحت مخبطه عليه لحد اما فتح وهو خايف ومن غير مااقوله حاجه دخلت الشقه دورت علي الحمام ورحت غسله رجلي من البيض ومن بقه ووانا طالعه قلتله هات تمن البيض اللي اتكسر لقيته بيديني 50 جنيه وبيبوس ايدي وهو بيديهاني وانا سبت ايدي مش بحركها وهو عمال يبوس فيها وبيترعش وسبته ونزلت وتاني يوم صحيت انا بدري وفضلت مستنيه لحد اما مراته راحت الشغل وهو منزلش رحت طلعتله انا ومكنتش عارفه هقوله ايه او انا طالعه ليه اصلا واول مفتحلي
طه : خير في حاجه حاجه ياهبه
هبه : انا قلت لو عايز مني حدمه ولا حاجه
طه : لا شكرا لما احتاجك هناديكي وقفل في وشي
هبه : انا اتعصبت والدم غلي في عروقي وهو انا بمزاجه ولا ايه انا لامواخذه يااستاذ مايكل هطلع ميتين امه
انا : طب وهو عمل ليه كدا معاكي
هبه : ماهو دا اللي عرفته بعدين بس ب**** عليك يااستاذ مايكل متجيب سيره لحد
انا : عيب عليكي يابت في ايه وانا لو عايز افضحك مكنت فضحتكو وانتو علي السطح
هبه : **** يكرم اصلك يااستاذ مايكل ..... بعديها بكام يوم انا طبعا كنت متغاظه وفي نفس الوقت كان بيديني فلوس بطل يديني فروحت انا طلعت الصبح مخبطه عليا وحالفه لاطلع ميتين امه
طه : خير ياهبه هبه في حاجه
هبه : لامواخذه يابيه لو هينفع يعني ممكن السلم اللي عندكو علشان هنغير اللمبه في مدخل العماره ....واول مدخل وراح جاب السلم وجيه بيدهوني كنت انا قلعت الشبشب ونزلت بيه علي وشه وهو مش عارف يعمل حاجه لانه ماسك السلم ورحت نازله جري علي تحت وقلت لو فتح بقه هقول انه اتحرش بيا
انا : هههههههههههههه يابنت القرده وبعدين
هبه : ولا قبلين منزلش بالعكس لما طلعت اخد الزباله بليل فتحلي هو ولقيته بيديني الزباله وبيبصلي رحت قلتله كسمك وتقريبا مراته كانت جوا فمعرفش يتكلم او يرد فاتاكدت انه خول وانا بصراحه مكدبش عليك لما الاقي بيه قدامي وبشتمه وبيبوس رجلي وبضربه ومبيفتحش بقه رحت استحليتها وقلتله بليل الاقيك علي السلم وبليل كل شويه اطلع اشوفه نزل ولا لاء وفعلا لقيته علي السلم اول مشفته كان قلبي بقي جامد بقي رحت قلعت الشبشب ودعكت رجلي في الارض وسختها واديتهاله لقيته زي المجنون راح هاجم علي رجلي بيبوس ويلحس فيها رحت زقاه برجلي وقلتله يقوم قعدت انا علي السلم وهو تحتيا بيبوس في رجلي وموطي زي الكلب بيعمل فيها كل حاجه وانا رحت ماسكه الشبشب وبضربه لامواخذه علي طيزه وهو مبيتكلمش ولقيته بيمسك ايدي وبيحطها علي لياقه الفانله وعايزني امسكه امشي بيه زي الكلب وفعلا عملت كدا طلعت بيه السلم لحد الدور الاول وهو زي الكلب بس معرفش ينزل السلم وهو علي ايده ورجله راح نزل عادي وانا فضلت اشتم فيه وازقه برجلي واحط راسه علي الارض ورجلي علي وشه وهو زي الكلب بيتلوي في الارض علي ضهره وبطنه ولقيته مطلع زبره ومسك رجلي بيدعكها في زبره لا قبليها بصلي الاول وقالي ممكن انزلهم فانا قلتله وانا مالي لقيته مسك رجلي وحط زبره مابين رجلي قعد يحك فيهم ومكملش وراح منزلهم ولوحده لقيته بيلحسهم من علي رجلي وراح قالي اضربيني بالقلم رحت ضارباه براحه لاني اول مره اضرب راجل بشنب قدامي راح قالي جامد فضلت اضرب لحد مضربته قلم جامد اوووووي وراح بايس ايدي وبيقولي شكرا وطلع جري علي شقتهم وبعديها بكام يوم لقيت........... يالهووووووووووي امي بتنده عليا لامواخذه ياسي مايكل هكملك بعدين هروح اشوف امي

انا : بس ياعم معتز ادي كسم طه ابن اللبوه كان كلب البوابه
معتز : هههههههههههههههههههههههه اللي انت حكيته دا ميجيش ربع اللي عمله مع غاده صحبت هدي مراته
انا : احااااااااااااااااااااا هي مراته كانت تعرف
معتز : عيب عليك ياخول انا مفيش واحده تدوق زبري وتخبي عليا حاجه
انا : ياعم متسخنلهاش اوووي كدا كلها عندها ازبار وكلها بتعرف تنيك
معتز : احا يامايكل انا لو حكيتلك اللي عندي انت هتعملي تمثال اقسم ب**** وتحطه عندك في الصاله تحب اقولك كام حاجه علي الماشي كدا
انا : ومعاكم زبير مصر الاول لمده نصف ساعه للاستفسار عن اي شي يخص النيك علشان بكسمه الوحيد اللي عنده زبر
معتز : هههههههههههه الفرق بيني وبينك ياخول ان انا بلعب جيم وجسمي معضل ونسوان كتير بتموت في الجسم دا فبيجولي من غير مااروح مش انت بتقعد تحمرش عقبال ماتجيب
انا : ياعم كسمك علي كسم الجيم 90% من اللي جسمهم معضل خولات وشواذ خش علي افلام السكس تشوف منظره تقول احا دا لو اداني كف هتلوح وتلاقيه بيصوت ولا النسوان وخرمه اوسع من احلامي
معتز : ههههههههههههههههه طب اقولك علي حاجه علشان تعرف اني عمك انا هديك نبذه مختصره بس خد عندك انا نيكت مراته هدي وشرمطتها عرفتها يعني ايه دكر يكيفها ويخليها تحلف بيه مش مجرد نيك وبس وهبقي احكيلك بالتفصيل شرمطت كسمها ازاي بس يكفيني اقولك ان طيزها كانت طمطمايه من كتر الضرب سيبك من كسم هدي خد المفاجاه اندرو ومراته والات.......
انا : احاااااااااااااااااااااااااااااا اندرو مين اندرو صاحبنا
معتز : هو ابن الخول دا ولا بلاش نغلط في ابوه **** يرحمه اقولك هو ومراته وعلي سرير واحد وفي دبي
انا : يادين امممممممممممممممممممممممممي ازاي ياسطي انت بتحور
معتز : انت اصلا شفت مراته او عرفت انه اتجوز
انا : اه شفته نزل مصر من حوالي سنه ونص قابلته وعرفت مادونا مراته طب ياسطي لو انت نيكت مراته قولي اماره
معتز : اندرو زبره قد صباعي ومراته لبوه في السرير نيييييييييك ومش مختونه بتجيب كتير نييييك
انا : اه ياسطي دي غرقتن.....
معتز : ايه بتقول ايه غرقتك يابن الخوووووووووول انت نمت مع مراته
انا : هههههههههههههههه هفضل انا برضو عمك ياض اه نمت مع مراته وكان عايزني انيكه بس قرفت
معتز : ومنكتوش ليه ياعم دي طيزه بنت متناكه جامده نييييييييييك
انا : عيل ابن متناكه رمرام اي حاجه فيها الروح بتنيكها
معتز : وانت شايفني جيت جنبك ..بووووووووووووم في منتصف الجبهه
انا : طب انت تعرف انه عمل عمليه وشال زبره وحط مكانه كس .....بووووووم مين جامد ناااااااو
معتز : دا اي هري علشان تقول الايفيه وخلاص
انا : طب وحياه غلاوتك عندي اندرو بقي بكس
معتز : يااااااااااااااااااااااادين اممممممممممممممي احا ياسطه في ايه مش كدا
انا : انا كنت زيك كدا ساعتها ومن بعديها معرفتوش تاني وبعدين انت ازاي امك محكتلكش ماهي عارفه وكانت واقفه ساعت حوار عادل لما كان بينتقم مننا كلنا
معتز : مجابتليش سيره حد غيرك انت بس ....المهم سيبك من حواراتي علشان كتير ولسا لما تخلص هجننك وهخليك تقولي اني عمك برضو
انا : ههههههههههههههههه في الجنينه حاضر هسألك امي
معتز : كمل طيب حكايه عادل وشرف امك
عبير : انا عملتلكو نسكافيه عقبال متشربوه اكون حضرت الفطار بقولك ياوزتي هخرج انا وسلوي نشتري حاجات علي الضهر كدا
معتز : طيب لما تيجي تخرجي قوليلي ساعتها ياحبيبتي
انا : مشكله جيلنا في البلد دي انه شرب المر بدري
معتز : هههههههههههههههههه ماتقول انا النسكافيه مر هاتيلو معلقه سكر يابيرو
عبير : هههههههههه هو كدا عايز سكر
معتز : هو بيحب يحمرشلها كتير ويالا بقي وحياه امك انا مصدقت انه هيحكي
انا : نخش في الموضوع علطول كنت وقفت انا لحد فيييييييييييين اه لحد اما مرنا قالتلي مش عايزه اتجوزك يوميها روحت مبضون نيييك ومش عارف في ايه ودماغي كانت مسحوله بسوزي وعادل اللي هقابله بكره فضلت افكر طول الليل ههبب ايه لحد اما وصلت للخطه المحكمه ورحت تاني يوم طالع علي بيت عادل زي ماسوزي قالتلي كانت الساعه 9 بليل اه صح نسيت اقولك قبل مااطلع لقيت شخصين شكلهم هيبه نييييك نازلين بيركبو العربيه ومعاهم بودي جاردات وبيمشو رحت طالع مخبط علي الشقه

(رجوع للفلاش باااااااااااااااااااااك )
بيت عادل

انا : ازيك ياعادل باشا فاكرني
عادل : مايكل حبيبي عامل ايه وحشتني كدا برضو متسالش علي اللي خلاك خول وبتتناك
انا : هههههههههه بص علي بلاطه كدا ومن الاخر انا معايا فلاشه عليها كل الحاجات اللي كانت علي لاب جلال اللي شادي كان المفروض هيديهاني بمعني اصح عليها كل وسائل المواصلات اللي توصلك لحد ورا الشمس
عادل : ههههههههههههههههههه سامعه ياسوزي بيقول ايه بيقول معاه فلاشه توديني ورا الشمس اقولك البسها في طيزك
سوزي : يابني انت عايز تتناك تاني ايه زبري عجبك اوووي كدا
عادل : طالما انت طلعت دوغري انا كمان هطلع معاك دوغري يامحمووووووووود ياليليان تعالو قابلو الريس بتاعكو زعيم العصابه هههههههههههههههه
انا : دي احلوت اووووي كدا لا احنا نولع بقي علشان القعده بتحلو وبتسخن
محمود : لامواخذه يامملكه بس عادل بيه امبراطوريه مش مملكه
ليليان : كام معلقه سكر يامايكل
انا : لا شاي ايه بقي اعمليلنا قهوه ساده علي روحي
عادل : بقي ياواد ياخول انت عايز تلعب معايا تاني وكمان يافاجر عايز تنيكني وبرجالتي احاااااااااا دا انت جاحد ياض
انا : ايه ياعبملك زرزور مالك سخنت كدا ليه اتقل احنا لسا بنسخن اتقل التقيل جاي
سوزي : دا لسا فاكر ان الخطه شغاله يابني افهم احنا بيعناك احنا لعبنا بيك الكوره شقطناك لبعض
انا : وعلي كدا بقي عادل يعرف ان انتي غدرتي بيه ومنكتنيش وعملتي عليه تمثيليه
سوزي : هههههههههههه هيقول اي كلام بقي اشحال وانا مدياله شرفك في منديل بايدي
عادل : ياعم افرض خانتني بس رجعت لعقلها وبعدين احنا فيها تتناك تاني
سوزي : طب بص الفيديو دا ياباشا
انا : هههههههههههههههههههههه احا دا الفيديو اللي قلتلك صوريه واحنا في شقتك
سوزي : قصدك لما جيت تتفق معايا اني اخون عادل بيه ومضتلي علي وصل امانه فاكر الوصل ولما انا مرضتش ساعتها انت حاولت تنتش مني الوصل بس انا كنت كهربتك وخليتك تعترف علي نفسك في الفيديو اللي صورتهولك دا بص ياباشا الفيديو
( الفيديو كان فيه انا بقول لسوزي ساعديني انتقم من عادل واعملك كل اللي انتي عايزاه وسوزي بتقولي لايمكن اخون عادل اخرس ياكلب ومشوفش وشك تاني بدل مااخليك تتمني الموت )
انا :هههههههههههههههههه احا بقي انا خليتك تصوري الفيديو دا علشان خطتي تقومي انتي واخده الفيديو ووصل الامانه وقالبه الترابيزه عليا براااااااااااااااافو معلمه ياسوزي اومال ايه بقي حكايه اني نفسي ارجع بنت تاني والكلام دا دا انا كنت هعيط و**** ساعتها
سوزي : اي كلام يااهبل وانت شربته
انا : ملعون ابو الناس العزاز اللي لما احتاجنا ليهم طلعو اندال بامتياز
عادل : ههههههههههههههههه اهو هيبتدي يغني اهوه
ليليان : القهوه يامايكل
انا : وانت يامحمود دا انا المملكه ياض تبيعني كدا عيل خوووول
عادل : بقولك ايه انا مش فاضيلك انت لسا هتقعد تعاتب وتعيط قومي ياسوزي يالا فرجيني عليه وهو بيتناك تاني
انا : الفيديوهات مش فارقه معاك يعني ولا الفلاشه تهمك
عادل : فلاشه ايه وانت فكرك لما تيجي تقولي معايا فلاشه هصدقك طب وريني الفلاشه اللي معاك كدا
انا : اهيه اتفضل
عادل : ( بعد ماشاف الفلاشه ) انت جبت الحاجات دي منين المفروض ان شادي مدهالكش
انا : من طيزك امو عين ههههههههههههههههههه حلوه ايه ياجماعه محدش بيضحك ليه ماشي علشان اصحابه وكدا
عادل : اديني سبب واحد مقتلكش دلوقتي
انا :علشان انا جامد نييييك
عادل : عادي هقتلك ولو حد تاني معاه نسخه من الفلاشه هقتله
انا : محمووود حوكه وري الباشا اللي علي موبايلك
عادل : ايه دا ايه اللي علي الموبايل دا هنا في الشقه عندي بتصورني فيديو يعني
انا : يعني بكسم فقاقتك هكون بصورك صوره البطاقه يعني
عادل : يعني ايه ومصورني ازاي
انا : سوزي وري الباشا الكاميرا فين
سوزي : الكاميرا في وشك علطول ياباشا بص فوق عند الشباك
عادل : يعني انتي بعتيني سوزي
سوزي : حاجه زي كدا
انا : محموووووووووووووود وري الباشا الحاجات اللي ماسكها عليه في المصنع بتاعه والفيديوهات اللي متصوره متخافش ياض مش هتتاذي هو اللي هيتاذي ويتناك
محمود : ادي كل الاوراق اهيه اللي بتبين كل حاجه
عادل : يعني ايه كنتو بتشتغلوني فهمتوني انكم معايا وانكم بتشتغلوه هو وطلعتو بتشتغلوني انا طب ليه دا انا اللي لمتكو من الشوارع ومتنسوش ان حياتكم لسا في ايدي انا اه هتسجن بس رجالتي برا وهخليكو عايشين طول عمركو تتمنو الموت انت يامحمود مش كنت سايس جربوع بتمسح العربيات ومش لاقي شغل بعد اما ابوك طردك وانا اللي لميتك من الشوارع وعملتك بني ادم وشغلتك ونضفتك ولبستك وعملتك مدير بتعض الايد اللي اتمديتلك
محمود : ايد ايه اللي عضتها انت راجل ابن متناكه ملكش امان طلعت كسمي وكنت علطول حاططني وش المدفع انا كنت عايز اعيش جنب الحيط انت اللي خلتني افتري وعميتني بالفلوس مسكتني اداره المصنع انا فرحت اني بقالي قيمه بس لقيت كل حاجه شمال انا اللي في وش المدفع ولما جيت كلمتك لقيتك بتقولي علشان تفضل تحت طوعي متخرجش ابدا خلتني عبد عندك ولما فكرت اهرب منك ضربتني في مقتل حبستلي الانسانه الوحيده اللي حبتها ومرضتش تخرجها من السجن غير لما بوست رجلك قدام المصنع كله وطبعا هي بعدت عني وحطمتلي قلبي وكرامتي انت فاكر نفسك اله لكن انت حته خول مالوش لازمه عيل صغير زي مايكل مجننك ومطلع كسمك
انا : مكفايا دراما ياعم يوسف وهبي كسمه الكلام مالوش لازمه والنبي يالولا اعمليلي شاي بدل القهوه الخرا دي
عادل : وانت فاكر بكسمك ان حته خول زي دا هينفعك دا انا ادوس عليكو برجلي انتو عبيد عندي
انا : *بصقف* برااااااااااااااااااااافو يخربيت امك دا انت كافر يالا احا سرقه وقتل واغتصاب وكل ابن متناكه شمال في الدنيا احاااااااا سبت ايه للمسيخ الدجال كدا قولي ها لما يجي هيعمل ايه دا هيجي يتعلم من كسمك
عادل : وانتي ياليليان مين اللي انقذك من الحبس مش انا مش كنتي هتتحبسي بتهمه انك اتعديتي علي ظابط شرطه وانا اللي طلعتك منها وشغلتك معايا وخليتك تقيله في السوق وليكي اسم والكل بيحفي وراكي وبيتمني تراب رجليكي عيشتك في مستوي مكنتيش تحلمي بيه نسيتي لما كنتي بتبوسي ايدي كل يوم علشان انقذتك من الظابط اللي كان هينيكك وهيضيعلك مستقبلك
انا :مالكيش حق يالولا هي دي شكرا اللي بتقوليهالو بعد كل اللي عمله
ليليان : منك لله ياشيخ حسبي (جمله دينيه ) ياريتك كنت سبته يحبسني دا انت خلتني ارخص من كلاب الشوارع بتناك من اللي يسوا واللي ميسواش خلتني اكره حاجه اسمها نيك خلتني اكره جسمي خلتني بفكر انتحر بسبب كسمك واختي اللي مكنتش عايز تسيبها في حالها وتسيب برائتها عايز تخلي كل الناس وسخه زييك اتففووووو عليك بعد ماكنت عايشه في سلام وفي حالي طلعتلي انت دمرتني كان ممكن افضل مكمله معاك ومستحمله لولا انك طلبت مني اختي كله الا اختي دي الحاجه النضيفه اللي في حياتي وبالنسبه للوصولات اللي معاك بلها واشرب ميت....ايه يامايكل عايز ايه مش شايفني مندمجه
انا : معلش هعطلك وحياه امك ناوليني علبه السكر
ليليان : امسك اهيه ........ كنت بقول ايه انا منك لله يامايكل نستني
انا : اشتميه واخلصي مش وقت رغي
ليليان : خساره في كسمه الشتيمه
انا : هههههههههههههههههههههه علي حق يابا
عادل : وانتي ياسوزي مين اللي اكتشف موهبتك في الشغل مين اللي خلاكي سكرتيرته الخاصه وبقي الكل بيعملك حساب وبيخاف منك مين اللي خلي زوبرك خارق وبتنيكي اي حد وخليتك تذلي وتكسري في الناس وكسم اي حد يقف في طريقك مين اللي كبرك في السوق مين اللي اي حد كان بيضايقك كنت بجيبه تحت رجليكي واخليكي تنيكيه لحد مايبقي خول وتلعبي بيه وترميه مين اللي كان بيسامحك علي كل غلطاتك مين اللي سامحك لما مسمعتيش كلامي واتفقتي مع مايكل ومنكتيهوش واقنعتيني ساعتها اننا نسيبه ونجيب اخره علشان نديهولو مغري بقي كدا ياسوزي اخس
سوزي : خدامتك ياباشا ولا اقدر ابيعك ابدا
ليليان : احااااااااااااااااااااا يعني ايه
عادل : ههههههههههههههههههههههههه يعني كسمكو كلوكو الكاميرا اللي مركبينها بتصوروني فيديو دي مبتسجلش اصلا سوزي قالتلي علي خطتك انك عايز تسجلي اعتراف كامل مني مش علشان تحبسني بيه لا علشان توريه للي شغالين معايا ولما يلاقوني وقعت وشويه عيال بيلعبو بيا هما اللي يخلصو عليا وتبقي انت برا عنك وطلعت زي الشعره من العجين بس اللي متعرفوش ان سوزي دي انا اللي مربيها علي ايدي وحكيتلي لما انت قابلتها واتفقت معاها وانا قلتلها كملي معاه للاخر وانت فكرك ان انا لو عايز انيكك وانت البطل مش علي الاقل هضيع من وقتي خمس دقايق واتفرج عليك وانت بتتناك اومال انا سبتك ليه ومرضيش ادخل عليك الاوضه علشان تفتكر انك كسبت ياحته خول واجيب اخرك وسوزي غيرت الكاميرا بكاميرا تانيه ولا ليها اي لازمه في الدنيا مبتسجلش اصلا انا قلت اخدكو علي قد عقلكو واكمل معاكو واشوف اذا كان ليليان ومحمود هيبيعوني ويكملو معاك ولا هيعقلو ويرجعو لحضن ابوهم بس انتو اللي اخترتو بقي (وراح مطلع سلاح كاتم للصوت بيهددنا )
ليليان : يعني ايه يعني ايه يعني هتموتنا احسن الموت عندي اهون من اني اشتغل معاك دقيقه بعد كدا ...مايكل انت انسان كويس وانت اللي كسبت سيبك منه انا مبسوطه اني اتعرفت علي شخص زيك اياك تنكسر
محمود : ياباشا انا خايف مش اكتر انا مش عايز اموت ياباشا انا كلبك الوفي ياباشا غلطه سامحني اوعدك اني هفضل خدام تحت رجلك طول عمري *بيوطي يبوس رجله*
عادل : *واقف في عظمه وسايب محمود بيبوس رجله * محدش فيكو هيموت مبحبش الدم بطلته من زمان انا هنيكو انتو التلاته يالا ياسوزي شوفي شغلك
ليليان : مايكل انت ساكت ليه يامايكل المره دي هتتناك بجد
انا : انا اسف مفيش في ايدي حاجه اعملها *بنرفزه* علشان واحده بنت متناكه شرموطه زانيه ينعل كسمها ملهاش اي تلاتين لازمه باعتني وعلشان ايه علشان عرص ابن متناكه زيها ينعل ميتين ابوكو اللي هيقرب من دين امي هنيك كسمه هي كسم موته ولا اكتر يحرق ميتين كسمكو انا ابن متناكه اني وثقت في واحده بنت لبوه زيك لكن انتي شرموطه رخيصه بنت متناكه كلبه هتفضلي طول عمرك خدامه ملكيش لازمه ويوم ماتفوقي هتلاقين انا دايس علي رقبه كسمك تاني وانت يابن المره المتناكه يا معرص علي عيالك انت كسبت للمره التانيه بس وشرف امي لهنيكلك عيالك واحد واحد قدام عينك وابقي مره بكس لو منفذتش اللي قولته ينعل كسم (سب دين )
عادل : ههههههههههههههههههههههههههههههههههه ههههههههههه اربطيهم والدكر فيهم يقاوح وعلشان ابن المتناكه اللي عامل عنتر دا ميتعبكيش اهوه ( راح ضاربني بالنار في رجلي ) هااااااااا حد تاني معترض
انا : وابتدت سوزي تنيم ليليان ومحمود علي بطنهم علي ترابيزه وقلعتهم بناطيلهم وجت عندي انا نيمتني علي ضهري وكدا كدا مش قادر اتحرك رجلي بتنزف ومش قادر احركها ولا اقاوم وقلعتني البنطلون وبقيت ملط وابتدت تنيك فينا وانا كنت اول واحد اتناك لحد ماكلنا تعبنا وعادل كان بيصورنا وبعديها فكيتنا وسابونا ومشيوا وليليان لفت قماشه علي رجلي واتصلت بدكتور صاحبها يجي يطلعلي الرصاصه لان لو روحنا المستشفي فيها محضر وادي كل اللي حصل ياعم معتز ومن ساعتها وانا ماشي جنب الحيط

(خروج من الفلاش باااااااااااااااااااااااااااااااااا اااااك )

معتز : احااااااااااااااااااااااا يعني ناكك تاني المره دي ناكك بجد وصورك كمان علشان كدا عمال تقولي بقيت ماشي جنب الحيط ماشي جنب الحيط معلش ياصاحبي *بيطبطب عليا *
انا : خلاص يامعتز اللي حصل حصل
معتز : روق ياصاحبي خلاص انسي عدي وفات
انا : ياعم خلصانه خلاص عدي وفات علي رايك ملوش لازمه
معتز : خد ولع ولع هقوم اشوف بيرو لو مخرجتش تعملنا شاي
انا : خليها تزود السكر
معتز : حاضر هزودلك السك................... ولا خد هنا انا في حاجه مش فاهمها لا حاجتين لا 3 حاجات اول حاجه ليليان ازاي بقيت معاك وقبليها قالتلك انا برا عني وتاني حاجه جبت منين الفلاشه وامك واخداها منك وتالت حاجه طب بعد ما عادل ناكك مقدمتش الفلاشه ليه للنيابه او لاي حد من اعدائه انا مش مقتنع انك استسلمت بسرعه كدا
انا : اول حاجه بالنسبه لامي اكيد يعني ياوزه حاجه مهمه زي دي مش هخليها علي فلاشه واحده اكيد في زبين نسخه وبالنسبه لليليان كلمتني وقالتلي انها معايا بس اضطرت انها تعمل كدا علشان لو حد خانني يبقي برا عنها
معتز : طب ماهي اعترفت انها معاك قدام عادل
انا : ماكانت خلاص كل حاجه مضمونه ومتظبطه وبالنسبه اني مسلمتش الفلاشه للنيابه بعديها اني خفت واتاكدت فعلا اني مش هقدر عليه
معتز : مش مصدقك انت بتحور يالا انت مبتخافش اصلا وابن متناكه رزل احكيلي ايه اللي حصل بالتفصيل
انا : وغلاوتك ياوزه هو دا اللي حصل
معتز : ولا يابن اللبوه وانا مش عارفك بتحب تجنن كسمي وتلفنني ورا اللي جابتك انطق واخلص ايه اللي حصل بالظبط
انا : اعمل الشاي وتعالي بس
معتز : كسم الشاي ياعم متكفرش ميتين امي انت متناكتش صح
انا : هههههههههههههههههههههههههههههههه متعه رهيبه عندي اني اجنن كسمك كدا واجنن الملايكه
معتز : يابن اللبوه ياااااااااااااااااااعلق طب ايه اللي حصل
انا :امي
معتز : اشمعنا
انا : لا احاااااااا مش هنقسم علي بعض انا بقولك امي هي اللي انقذتني
معتز : ازاااااااااااااااي ياعيله يافاجره
انا : قبل بس ماشرحلك عايز اوضحلك حاجه اني كنت عارف ان سوزي هتبيعني عارف ليه علشان لما المفروض تنيكني اول مره كان زبرها واقف نيييك وهايجه عليا فانا حسيت انها بجد نفسها تنيكني مش بتمثل تاني حاجه الحدوته اللي حكتهالي ان عادل خدرها واداها حقن وهي نايمه وخلي زبرها يكبر دي مش داخله دماغي اكيد زبرها مكبرش بين يوم وليله يعني فاكيد هي عارفه انه بيعمل كدا او علي الاقل هي حابه كدا تالت حاجه ليليان قالتلي متامنلهاش خاااالص لانها عارفاها اكتر مني وبالنسبه للي حصل هفهمك اخر حاجه حصلت بجد لما سوزي اعترفت انها مع عادل انا بعديها لا اتعصبت ولا نيله ولا شتمت حد فيهم ولا حتي اتضربت بالنار انا كل اللي عملته

(عوده للفلاش بااااااااااااااااااااااك )

انا : برافو ياسوزي لعبتيها صح قلتي خليني مع المضمون احسن شاطره وانتي ياليليان انتي اصيله وانت يامحمود مالك خفت ونخيت ليه فين كرامتك ياشبح بعتها في ثانيه احا علي الرجاله بقي النسوان تطلع ارجل منك علي العموم ياعادل انت اللي كسبت تاني ومن غير لا سلاح ولا نيله شوف انت عايز تعمل ايه عايز تنيكنا تحت امرك بس ليا طلب صغير بلاش ليليان انا هتناك مكانها يعني اتناك مرتين وبالنسبه لمحمود كفايه اللي هو فيه وكفايا انه باس رجلك عايز ايه تاني
عادل : مش انت اللي تقرر انا اللي اقرر كلكو هتتناكو
انا : طيب اللي تشوفه وطي يالولا وفلقسي علشان هنتناك بقولك ايه بعد كدا لما تعملي شاي حطي الشاي في الكوبايه بعد كدا السكر مش العكس علشان يطلع مظبوط
ليليان : انت بتقول ايه انت مريض انت مش عارف هيحصلنا ايه
انا : يالا ياسوزي ساعه بتوقفي زبرك اخلصي عايز اقلع وخايف ليجيلي برد اول متجهزي هقلع علطول
سوزي : هو في ايه ياباشا هو بيعمل كدا ليه
عادل : انا مش مطم........... مين اللي بيخبط روحي شوفي مين
انا : يادين امي ساعه بتيجي
عادل : مين جمال باشا ازي معاليك ياباشا وايه اللي جابك دلوقتي وايه اللي جاب الست دي معاك
ماما ( مني ) : انت عبيط وانت فكرك ان ابني اهبل هيجيلك لوحده من غير ميكون عامل حسابه وكمان عارف مين دا دا جمال باشا الراجل كتر خيره لما وريتو الفيديوهات اللي علي الفلاشه والاوراق صمم بنفسه يجي معايا ويحضر الموضوع من اوله بس معلش العربيه عطلت بينا واتاخرنا
انا : افلام افلام يعني مين جمال دا ياماما انا شفته قبل كدا
جمال : انت مايكل بقي
انا : علي حسب
جمال : متخافش انا جمال بيه ابقي واحد من ضمن اللي هيروحو في داهيه لو الفلاشه دي ظهرت بس تقدر تقول ان انا اتقل من عادل في السوق ووالدتك جاتلي وعرفتني بنفسها ولما قالتلي انها بنت الست فاكيهه ستك افتكرتها لان ستك نعرفها من زمان وافضالها علينا هي وجدك كانو ناس كويسه ووالدتك قالتلي انها مش عايزه حاجه وكل النسخ هتدوهاني مقابل ان عادل يبعد عنك وانك ترجع حقك منه
انا : معلش انا اسف بس انا ايه اللي يضمنلي انك متطلعش معاه واخد انا علي قفايا
جمال : بسيطه ... ياعااااااااااااصم
عاصم*بودي جارد* : اوامرك ياباشا
جمال : اربطلي عادل .... سيب يابابا المسدس سيب ياحبيبي شاااطر برافو ياعادل مش عيب عليك لما شويه عيال ينططوك كدا علي حجرهم ...اهوه يااستاذ مايكل شوف عايز تاخد حقك منه ازاي
انا : اول حاجه يرجع فلوس هدير اللي خدها هو خد منها 5 مليون
جمال : بسيطه اقولك 10 مليون ايه كمان
انا : كفايا عليا مليون واحد بس ليا
جمال : ههههههههههههههه ماشي ياعم اي طلبات تانيه
انا : انيكه
جمال : قلعه ياعاصم .................. اهوه قدامك نيكه
انا : لا انا ماليش في الخشن انا عايز انيكه نيك متخلف شويه يعني بص هوريك والنبي يالولا ناوليني عصايه المقشه او اي عصايه
ليليان : اهيه
انا : تف علي العصايه ياعادل علشان لما تخش فيك متوجعكش شوف هتبلها بنفسك ياعم ابسط .... ماما متروحي تتفرجي علي التليفزيون علشان اللي هيحصل دا للكبار فقط
ماما : سامحه يامايكل
انا : يعني بلاش العصايه حاضر ياماما علشان خاطرك .......لولا هاتي سكينه من المطبخ
ماما : هتعمل ايه يابن الاهبل
انا : هخليه مينسانيش ابدا ( ورحت مسخن السخينه وهو عمال يصوت طبعا وعاصم ومحمود ماسكينه جامد ورحت كاتب اسمي علي طيزه يعني انا نايكه ومعلم عليه ) شفتي ياماما بسيطه اهيه
جمال : خت حقك منه
انا : انا خلاص تمام بس سوال بسيط انت بتعمل ليه كدا
جمال: جدك **** يرحمه افضاله عليا كتييييييييييييير انا كنت صغير ساعه جدك كنت السواق بتاعه وهو كان بيعاملني اكني ابنه ولما مات انا مكنتش عارف اعمل ايه وطردوني من الشركه وساعتها رحت لستك وهي اللي ساعدتني واديتني فلوس وشغلتني وابوك **** يرحمه هو اللي جابلي الشغل وفضل واقف جنبي لحد ماسافرت برا عملت فلوس ورجعت بقيت زي ماانت شايف و المفروض ان عادل يقف جنبي بل بالعكس كان بيحاربني باللي علي الفلاشه دي وعلشان كدا انا مصدقت اني اعرف اصطاده لوحده من غير رجالته وكمان مكنتش اعرف هو مخبي الحاجه فين انت ساعدتني لما خليته زي الفار لوحده وفي شقته
انا : بحاول اجمع بس مش مهم المهم دلوقتي في وصولات امانه علي ليليان ومحمود وسوزي دول معايا هما اللي ساعدوني ممكن نساعدهم ولا فاكس
جمال : ههههههههههههههههههههههههههه يابني انت بتطلب طلبات تافهه عادل دا انساه خلاص اللي هعمله فيه دلوقتي هخليه علي الحديده بعديها اي اوراق اي فيديوهات اي حاجه بيزلوكو بيها انسوها انت لسا شاكلك متعرفش انا اقدر اعمل ايه خد سجل رقمك علشان اسبوع كدا واكلمك تيجي تاخد الفلوس دا انا ثروتي كلها من لحم كتاف جدك وابوك وستك
انا : مش عارف اقولك ايه الصراحه غير ان اوعدك انك مش هتشوف وشي تاني وهمشي جنب الحيط ماليش دعوه بحاجه طبعا بعد مااقابلك علشان اخد الفلوس
جمال : ههههههههههههههههه اول ماتجهز هكلمك ولا اقولك النهارده بليل هتكون عندك في البيت ولا انت بخيل ومش عايز تشربني شاي
انا : شاي بس دا انا اشربك من بز ليليان لو عايز
جمال :ههههههههههههههههههههه امشوا انتو بقي علشان لسا هطول مع عادل حبيبي

(خروج من الفلاش باااااااااااااااااااااااااااااااااا ك )

معتز :احاااااااااااااااااااااااااااااااا اااااااااااا واداك الفلوس
انا : وفضلت ادور علي هدير لحد ماوصلتلها واديتلها الفلوس وكانت محرجه مني نيك وخدت انا فلوس كويسه وطلب مني اشتغل معاه بس انا قلتله انا بقيت جنب الحيط
معتز : يابن المرزقه امك انقذتك
انا : منا كنت متفق معاها ياغبي ياخول هي كانت زعلانه مني علشان حاجه كدا بس اعتذرتلها جامد وقالتلي خلاص روح وانا هتصرف متخافش يعني لولاها كنتت اتفشخت تاني
معتز : دا انتو عيله بنت متناكه مبتعطلووووش اومال يابن الخول بتدعي الفقر ليه
انا : كسمك مانا بشرب ميريت اهو بعد ماكنت بشرب lm وانت فكرك كسم مرتب المستشفي دا يعمل حاجه
معتز : احاااااااااااااااااااااا عااااااااااااااااااش نيييييك طب وليليان وسوزي ومحمود راحو فين
انا : سوزي مرضيتش ابيعها رغم اللي عملته وقلتلها عداني العيب مشوفش وشك تاني ومحمود سافر ولا هاجر معرفش راح فين واللي اتبقي معايا ليليان
معتز : طب واختك والعريس ومرنا كل دا حصلهم ايه
انا : كسمك لما تحكيلي الاول عملت ايه
معتز : ياعم بلاش بضان خلصلي كل مره واحده وانا وربنا هحكيلك كل حاجه
انا : هتحكيلي هدي وطه ومادونا واندرو واكيد في نسوان تانيه
معتز : ههههههههههههههههههههه متخافش انا قصتي كلها نيك في نيك في نيك اوعدك هتتكيف
انا : طب ناكل اي ابن متناكه وارجع اكملك ولا كسم النيك بضانك بتاكلك
معتز : متخلص يابن طيز الاحا بقي
انا : عندكو اندومي طيب ................................... ................................... ........... انتهي الجزء الخامس والعشرون



مش هقولكم تعليقاتي من تشجعني للاستمرار علشان انا جامد فشخ

الجزء السادس والعشرون
(بيت مايكل )


الشخصيات

روماني 27 سنه ( عيل ابن لابوه جاي يتقدم لاختي كسمه تخين ومخنف في كسم صوته وجايب شعره علي جنب وبنضاره وهشتمه تاني في القصه تحت )
سميره 32 سنه ( ممرضه جسم فلاحي حلو تقيل بزاز فلاحي كبيره بطياز بتتهز لوحدها بس ريحتها حلوه ونضيفه وعندها سوه (كرش ) متوسط يهيجك لوحده قمحاويه ومتوسطه الطول )
الفت 40 سنه ( مديره مستشفي بيضه جسم مظبوط بزاز متوسطه وطيظ كبيره كيرفي شعرها لونه مستنائي فاتح وعامله قصه كاريه ولبسها كله تاييرات واموره خول وعندها نمش في وشها )
نادين 30 سنه ( جسم فرنساوي رفيع وبزازها فلات يعتبر مش موجوده ومتوسطه الطول شعرها بني قصير بس طيزها حلوه رغم انها صغيره بس مقلوظه ومغريه للضرب )



انا : اهلا وسهلا تشرفنا انا مايكل
روماني : انا روماني ودي والدتي
انا : اهلا وسهلا اتفضل مكنش ليه لزمه التعب دا و****
روماني : صدقني ياعمي ان.....
انا : عمك مين ؟؟؟ ياراجل احنا شباب في سن بعض
ام روماني : اومال فين عروستنا الجميله
ماما : العروسه بتلبس وجايه
انا : عروسه مين دا انا لسا عارف اساميهم حالا
ماما : *بتزغدني * اتلم ياواد
انا : دا علي اساس انهم مش شايفينك وانتي بتزغدي علي حق يابركه
ماما : وانت ياحبيبي بتشتغل ايه
روماني : انا ياحماتي بشتغل محاسب في شركه خاصه مرتبي 2800 جنيه عندي شق......
انا : ياحج يابا ياكابتن معلش انا اسف بس هي سالتك سؤال صغير بتشتغل ايه بقيت التفاصيل دي بتاعتك انت لسا بدري عليها وبعدين حماتك منين
روماني : هههههههههههه ضحكتني يامايكل يااخويا ربنا يديم عليك الفرح والمحبه
انا : دا انت مسيحي ابن كلب غتت
ماما : يابن الجزمه اتلم بدل مايسمعك
انا : ما انا مش عارف هو بيخنف ليه وهو بيتكلم ميتكلم خرا عادي
ماما : عدي يومك دا .... اهي عروستنا جات اهيه
ام روماني : ولولولولللوولولولولي اهلا بالقمر (بوسه يمين بوسه شمال بوسه يمين بوسه شمال ) تعالي ياحبيبتي اقعدي جنب عريسك
انا : احاااااااااا تقعد جنب مين لامواخذه معلش قصدي هي هتقعد جنبي هنا
اختي: هو عامل كدا ليه يامايكل
انا : متبصيلوش في عينيه متبصيش في عينيه احاااا دا بيبصلي انا هو باصص فين
اختي : مايكل انا خايفه
انا : بيضالك في القفص يابت عريس لقطه مسيحي مسيحي يعني بصي هسمعك صوته استني ...... مسا مسا يارؤوف
روماني : رؤوف مين حضرتك ههههههه انا اسمي روماني واضح ان ذاكرتك ضعيفه استاذ مايكل هههههه
اختي: ههههههههههههههههه مش قادره ايه دا دا جامد فشخ
انا : يعني اشخرله طيب ولا اقوم اهزقه
اختي : حرام حرام وحياه امك سيبه دا جامد فشخ
ام روماني : هي العروسه مكسوفه ولا ايه مسمعناش صوتها يعني
انا :ردي علي حماتك المستقبليه ام الاهتم
اختي : لا ياطنط انا بس مبهوره بيكو ومبسوطه ب... *بتشاور علي روماني *
انا : بضاني اسمه بضاني
اختي : *بتضحك فشششخ *
انا : معلش ياطنط هي علطول مبسوطه واول مشفات روماني اتبسطت اكتر حست ان ربنا بعتهولها من السما علشان تكمل حياتها معاه
ماما : انتو مش هتتلمو انتو الاتنين بقي ولا ايه .....اشربي ياحبيبتي العصير مكسوفه مننا دا احنا هنبقي اهل
انا : في الجنينه ... في الجنينه ياطنط نبقي نعمل الفرح في الجنينه فكره جديده
روماني : ليه في الجنينه منعملو في الكنيسه ونوفر المصاريف برضو هاهاهاهاهاهاها
انا : مسيحي مسيحي مفيش كلام يابت يامريم .... معلش سؤال بسيط ياعم روماني هو انت بتتكلم كدا ليه في مشكله معاك
روماني : ههههههههههههه يقول الرب كل..
انا : يقول رب ايه انا بقولك بتتكلم كدا ليه متخلناش نتريق علي حاجات مينفعش بقي انا سؤالي واضح وسهل بتخنف ليه وانت بتتكلم في مشكله في اللحميه
ماما : ههههههههه بيهزر معاك ياروماني اجيبلك عصير تاني ياحبيبي
روماني : شكرا ياحماتي انا سايب مكان للغدا ولا ايه ههههههههههههههههههه
اختي : وحياه امك مترد خلاص عندي دي وشرف امك سامحه
انا : مش قادر عايز اضربه وحياه امك ايدي بتاكلني
روماني : وانت يااستاذ مايكل بتشتغل ايه
انا : رائد فضاء
روماني : وعلي كدا فلوسها حلوه
انا : علي حسب الطلعه يعني كل كوكب وليه سعره
روماني : انا قريت عن الكواكب قبل كدا ان مفيهاش حياه طب ازاي بتعيش هناك
انا : احا يامريم دا بيناقشني ... بنتغذي علي الشعيرات الضوئيه السابحه بين المجرات بتدينا طاقه وبتعطينا جوانح
روماني : الرب يباركك ويبارك لك في شغلك وبتروح كنيسه ايه بقي
انا : وحياه امك يامريم سكتيه علشان هلغبط في الكلام
اختي : جرا ايه ياروماني وانت جاي تتعرف علي مايكل ولا تتعرف عليا انا
روماني : لو سمحتي يامريم انا بتكلم مع مايكل اظن لما الرجاله تتكلم البنات تسكت
انا : خخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخ *رحت قايم ماسكه من لياقه القميص* رجاله مين يابن الخول انت وامك اللبوه دي انت عبيط انت بتكلم اختي انا كدا دا انا هنيك كسمك انت فاكر نفسك من الرجاله يالا دا انت لقمه بنت متناكه احنا بنسف علي كسمك بقالنا ساعه دا منظر كسم عريس بنظاره كسمك دي عيل ابن متناكه في كس فيل
روماني : لو سمحت يااستاذ مايكل بلاش الفاظ سوقيه احنا ديننا بيقو.....
انا : برا يالا يابن المتناكه انت وامك عليك وعلي كسم فصيلتك عيل ابن خول ملزق
ام روماني : لااااااااااا كدا قله ادب احنا مضطرين نمشي يامني احنا منقبلش بالاسلوب دا في الكلام
ماما : انا اسفه ياحبيبتي حقك عليا هو مش متربي انا هربيهولك حقك عليا انا ط.....
انا : حقك علي مين وكتاب **** ماحد هيقعد ثانيه واحده يالا يالا يابن العايقه من هنا وخد البسبوسه بنت اللبوه اللي شبه طيز امك دي معاك احا جاي تتقدم ببسبوسه ونص مشكل يالا يالا غور من هنا ولو سمعت صوتك بتبرطم وانت خارج هكلك علقه بنت متناكه (بزقه برا الشقه )براااااااااا عيل ابن متناكه ملزق
ماما : انت ايه اللي بتعمله دا انت اتجننت
انا : انتي تعرفي الاشكال بنت الوسخه دي منين دا منظر عريس انتي التانيه انتي عبيطه يامني
ماما : ماهو اللي مش عجبك دا هو اللي هيصون اختك وهيخليها محترمه بدل متتجوز صايع زيك وبعدين اللي زي دا يوم مايزعلها هنعرف ناخد حقنا منه لكن لو شمحطجي زيك هنعمل ايه
انا : انتي جرا لعقلك حاجه اقسم ب**** اولا دا لو ماشي مع اختي وحد عاكسها هيهز ليته زي الخروف مش هيعمل حاجه وعلي السرير بطه بلدي مفخدا وبعدين اي دكر يفكر يزعل مريم هفشخه حتي ولو ابضاي
ماما : طب ياروح امك خليها جنبك تعنس كدا
انا : مالكيش فيه انا اللي هجيبلها العريس برا عنك وشيليها من دماغك
(خت اختي ودخلنا اوضتنا )
اختي : انت علطول حمار كدا مش عارف تركبه الغلط بالطريقه
انا : اتنيلي انتي كمان دا عيل بضان وسمج
اختي : بس كيوت و**** ولذوذ كدا
انا : طب يابنت مني انا هجيبلك واحد من المنيا ايه رايك
اختي : ههههههههههههه خلاص خلاص المهم امك من يومين سالتني هتروح تتقدم لمرنا امتي
انا : مرنا مش عايزاني ااااااه زي مبقولك كدا معرفش في ايه رحت اتكلم مع امها لقت مرنا مش موافقه واتغيرت معايا 180 درجه معرفش في ايه
اختي : حاول تاني وتالت انت مش بتحبها
انا : بعشقها بس كرامتي
اختس : دي مش زي ايريني دي بتحبك انا واثقه بس اكيد في حاجه روحلها بس تاني .... هي ايه الشنطه دي
انا : دي فلوس بعتها جمال بيه كانت ورث لجدك حوار كدا كبير متشغليش بالك
اختي : دول كتير اووووي طب هتعمل بيهم ايه بص افتح صيدليه والباقي حطه في البنك
انا : انا هروح بكره لمرنا تاني ومعايا امك وبعدين نشوف حوار الفلوس دا
اختي : اللي تشوفه
(تاني يوم في بيت مرنا ومعايا امي واختي )
ماما : مالك بس يابنتي مش كنتي بتحبيه وموافقه عليه ايه اللي حصل بس
مرنا : اهو نصيب بقي ياطنط
اختي : مرنا انتي كويسه انتي فاهمه ومتخيله انتي بتعملي ايه
مرنا: اه يامريم عارفه ومتاكده
انا : طب يامرنا لو مضايقه من حاجه قولي لو زعلانه مني حقك عليا انا بحبك وشاريكي ولو ضايقتك قبل كدا قولتلك هعوضك عن كل حاجه
مرنا : متشكره ياسيدي
ام مرنا : يابنتي طب مترديش دلوقتي خدي وقت وفكري الواد شاريكي وبيحبك
مرنا : انا قلت لاء يبقي لاء ياماما
انا : طب بغض النظر عن الهبل دا لو واقعه في مشكله قوليلي حد ضاغط عليكي طيب حد ماسك عليكي ذله قوليلي انا هقدر احميكي صارحيني متبقيش غبيه
مرنا : مش عايزاك مبحبكش ايه مبتفهمش وانا اسفه يامريم وياطنط زيارتك ليا دي علي عيني وراسي من فوق
ماما : يابنتي انتي غلاوتك عندي من غلاوت ولادي وهو بيحبك انا مش عارفه جرالك ايه بس
انا : خلاص يامني هي ناهيتها انا مستنيها تقول مبحبهوش.. قد الدنيا يامرنا بس طلب صغير لو هينفع يعني بعد اذنك
مرنا : اتفضل ياسيدي
انا : وقوليلو ياخد بالو منك زي ماكنت انا بخااااااااااااااااااف عليكي
مرنا : مضحكتش معلش المره اللي جايه هبقي اضحك او ممكن ابين سناني
انا : بقولك ياطنط هي مونيكا فين
ام مرنا : في مشوار وجايه ياحبيبي
انا : طب لما تيجي ابقي اساليها انا كان ردي ايه عليها لما قابلتها وقلتلها ايه وقلتلها قد ايه اني بحب مرنا وقلتلها اني هتجوز مرنا مش هتجوز حد تاني ...........مرنا انا لو خرجت من هنا قسما ب**** ماهعرفك تاني انا عملتها قبل كدا ونسيت الاولانيه وممكن انساكي زيها ... طيب اللي تشوفيه يالا ياماما نلحق مسلسل ريح المدام سامو عليكو ياطنط وبالمناسيه ابقي حطي بيضه واحده علي البشاميل بلاش بيضتين سلاااام

(روحت يوميها مبضون شويه بس قلت انا هنسا وكسمها في طيزها وابتديت افكر هعمل ايه بالفلوس اول حاجه عملتها غيرت العربيه واشتريت شقه جديده وبعت الشقه اللي احنا فيها بس سبت الشقه القديمه زي ماهي وعزلت انا وامي واختي وكنت هشتري شقه لاختي مرضيتش رحت حطتلها فلوس باسمها في البنك ودورت علي شغل وبعد شهر تقريبا نزلت شغل في مستشفي وابتديت اتعرف علي ناس جديده وحوارات كتييير من الدكاتره والممرضات والعيانين وقلت برا عني ماليش فيه ولقيت في يوم ليليان بتتصل بيا عايزه تشتغل جبتها عندي المستشفي تشتغل في الحسابات والدنيا كانت كويسه وابتديت اركز في شغلي واختي سافرت اسبوعين برا مصر تغير جوا وتتفسح ورجعت وانا تمام الدنيا شغل وافلام اجنبي وقاعد في وش امي بقيه اليوم ولا اصحاب ولا حبيبه ولا اي حاجه يادوب بس الهزار اللي في المستشفي مع الدكاتره والممرضات هو دا اللي كان بيعدي الدنيا بيزوق معايا اليوم مكدبش عليكو كنت مخنوق ومحتاج مرنا في حياتي كانت بتوحشني كتيييير بس كرامتي فوق كل حاجه وكنت كل شويه اخش علي الفيس بوك بتاعها او اقلب في المسدجات اللي علي الواتس اب لحد اما في يوم بعد مبقالي 3 شهور في المستشفي لقيت اختها مونيكا جايه بتقدم علي وظيفه في المستشفي اللي انا فيها )
انا : ازيك يامونيكا عامله ايه
مونيكا : اه تمام كويسه
انا : انتي جايه تزوري حد هنا
مونيكا : وانت مالك
انا : انتي صح ...استاذنك
(بعديها بنص ساعه لقيت دكتوره الفت صاحبه المستشفي جايالي الصيدليه )
الفت : بقولك ياميكي متصرفش انسولين لحد من برا المستشفي علشان ناقص
انا : انا اول مره اشوف مستشفي بصيدليه واحده المفروض اتنين واحده داخليه وواحده خارجيه
الفت : علي قد فلوسي هنعمل ايه بقي المهم بعتهم يجيبو اكل هتطفح معانا ولا هتطفح انت وليليان لوحدكو
انا : انتي حاطه نقرك من نقرها ليه مالبت كويسه وشايفه شغلها
الفت : انا سايباها علشانك هي مشاكلها كتير وكله بيشتكي منها
انا : متتلككيش وحياه امك البت في حالها الدكاتره اللي عندك اللي حيحانين عليها
الفت : ماهو برضو احنا في مستشفي مش في كباريه
انا : هههههههههههههه غيرانه منها يافوفا
الفت : اغير من ايه يااهبل انت من دي طب اتنيل هتاكل معانا
انا : خلاص دا انتي صداع هاكل معاكي
الفت : طب هات 25 جنيه تمن الطفح اللي هتطفحه اه بالمناسبه انت تعرف البنت اللي هزقتك برا دي
انا : بتراقبيني ولا ايه بتحبيني صح وانا كمان بحبك متيجي نتجوز وامسك المستشفي وبعديها اخليكي تبيعيهالي واطلقك وارميكي في الشارع وابقي اندل من محمود المليجي
الفت : هههههههههههه بس يالا انا استاهل ضرب الجزمه ان عينت متخلف زيك هنا المهم تعرفها اصل انا عملتلها انترفيو وهي لسا بتدرس فقلت هنزلها تدريب بس لسا مقولتلهاش النتيجه المفروض هروحلها دلوقتي اقولها وبصراحه لما شفتها بتهزقك قلت بلاش سيبك منها
انا : فيكي الخير يااصيله علي العموم اللي تشوفيه دي بتاعتك انتي وعلشان البيضه اللي عندك تنزل هريحك دي تبقي اخت مرنا
الفت : ااااااااااااه مش مرنا دي اللي ادتك علي قفاك
انا : انا ابن متناكتين في بعض اني قلتلك علي حاجه
الفت : هههههههههههه طب خلاص همشيها مش هشغلها
انا : ولا اقولك خليها يمكن اعرف منها اخبار مرنا
الفت : ولااااااااا انت هتقلبهالي منتدي تعارف هنا الشغل حاجه وحياتك حاجه تاني
انا : الفت وقتك انتهي خدي الباب وراكي
(بعديها بعشر دقايق)
الممرضه 1 : دكتور مايكل الحقني
انا : ايه يابنت الجزمه خضتيني حد يخش كدا
الممرضه : ههههههههه معلش انا اسفه اصل احنا حطينا الاكل ومستنينك والبيض فقس والفول حمض والجبنه ساحت
انا : والعسل لزق والحلاوه مطلعتش رشيدي الميزان واللبن فار وبضاني وقعت وامك في العشه ولا طارت برا يابنت الجزمه جاي وراكي ونادي علي دكتور فادي علشان بياخرنا كل مره
الممرضه : ههههههههههه كلنا مستنين معاليك انت ودكتور خرا فادي
انا : برااااااااااااااااااااااااااااااااا ااا
(بعديها بيومين )
دكتور فادي : ما انا هنيكها يعني هنيكها دي بنت متناكه كرباج
انا : عيب يابني دي عيانه بتنيك واحده عيانه
فادي : عيانه مين اللي انيكها انا بتكلم علي ليليان احاااااااااااا بضرب عليها عشرات كل 3 دقايق
انا : ههههههههه انا فاكرك بتتكلم علي العيانه اللي عندك
فادي : ياعم كسمها دي بنت متناكه عندها وحمه في كسم طيزها بنت متناكه بتخليني ارجع
انا : تلاقي امها كانت بتتوحم علي كسم بعبوص ولا حاجه
فادي :مش حلوه وبضان شبه وش كسم طيزك
انا : ولا متبضنش كسمي انا ورايا زبين حاجه وكسم المورفين ناقص عندي في حد بيسرق كسمه وهنيكه لو عرفته
فادي : ياعم مورفين ايه بقولك ايه هي مش صاحبتك متخليني انيكها
انا : هي مين دي
فادي : امك
انا : لا انا امي تقيله عليك مش هتستحملها
فادي : ياعم اخلص انا هايج نيييييييييك
انا : هقولك تعمل ايه انت تقلع البالطو وتفتح القميص سنه وعارف المسطره حرف T بتاعت العيال بتوع هندسه تجيبها ونص كيلو فازلين استني خد اهوه وتدهنها كويس وبالراحه كده وتحطها في طيزك هتلاقي الهيجان اللي راكب كسمك دا هدي شويه اااااه نسيت المسطره تحطها بالعرض مش بالطول ويالا يابن المتناكه من هنا علشان ورايا كسم شغل كتير
الممرضه : دكتور مايكل دكتور الفت عايزه حضرتك
انا : طب انا طالعلها

مشهد مكتب الفت

الفت : هما موضوعين عايزاك فيهم الاول عرفت النواقص فين ولا لسا
انا : مش عارف ياالفت لسا بجرد وبشوف وبراقب الكاميرات مفيش كسم حد لا دخل ولا خرج غير الاتنين اللي معايا دكتوره سحر واحمد الممرض اللي شغالين معايا بس ودول امان يعني
الفت : ماهو مفاضلش غيرك انت كدا
انا : بصراحه هو انا اللي بسرقهم علشان انا مدمن وبخبيهم في خرم طيزي وانا خارج
الفت : طب وريني كدا اشوفهم مخبيهم فين
انا : الموضوع التاني ايه
الفت : ههههههههههههه عيل خول المهم انا همشي ليليان خلاص مشاكلها زادت وكل يوم تتخانق مع دكتور شكل هو مفيش غيرها اللي اموره وحلوه يعني
انا : طب هاتيها عندي القسم انا هعرف اتعامل معاها
الفت : علشان تتشرمطولي انتو الاتنين وتنجسولي المستشفي
انا : بالظبط كدا علشان احنا شراميط وبننيك بعض طول النهار هاتيها عندي وبالمره انيكها في الدرا
الفت : انا بتكلم بجد يازفت انت
انا : وانا بتكلم بجد برضو هاتيها عندي تعمل اي ابن متناكه اشغلها مساعد تدخل ايميلات اي ابن لبوه وخدي مكانها احمد مش عايزه
الفت : كسمك وتبقي انت شهريار والنسوان حواليك
انا : شاطره برافو عليكي وانيك في دي شويه ودي شويه
الفت : انا مبحبش قطع العيش وانت ابن وسخه رزل مش علشان ساعدتني في موضوع هتطلع ميتيني
انا : يااامي دي مستشفتك انتي اعملي اللي انتي عايزاه انا مال كسمي وبعدين انتي عارفه ان البنت كويسه هاتيها عندي لو لقيتي مشاكل تاني مشيها ملقتيش مشاكل خليها متوجعيش دماغ كسمي بقي
الفت : لما نشوف المهم الموضوع التاني مونيكا اخت حبيبتك دي انا نزلتها تدريب في المستشفي ابسط ياعم وسحر اللي هتدربها وهديها 2000 في الشهر مع انها تدريب اخرها 500 جنيه بس يالا علشان خاطرك
انا : احااااااااااااااااااااااااااااااااا ااااا 2000 جنيه ليه انتي هتدربي مجدي يعقوب
الفت : مش انت اللي قايلي انهم حالتهم صعبه وفقرا
انا : بس مش كسم الفين جنيه في تدريب وبعدين سحر مين اللي هتدربها ما في زبين واحده غير سحر
الفت : لسببين يافالح الاول علشان سحر خريجه علوم زيها ويعتبر اشطر واحده هنا ومحترمه وفي حالها ثانيا علشان تبقي جنبك وتعرف اخبار حبيبتك منها
انا : ماشي ياالفت مش هقاوحك علشان هنقعد نهري علي الفاضي امين
الفت : مالك انت كويس من ساعه ماجت مونيكا وانت حالك مش عاجبني
انا : بصراحه اصل انا معايا طاووس ومحتاج لبوس ومش عارف اديهوله ازاي
الفت : ههههههههههههههههههههه طب غور علي شغلك يالا

(خروج من الفلاش بااااااااااااااااااااااااااك )

معتز : طب وانت متضايق ليه ان مونيكا هتشتغل معاك بالعكس علشان تعرف اخبار مرنا ايه وتطمن عليها
انا : ايه الدوشه اللي برا دي
معتز : تلاقي سلوي وبيرو بيتخانقو علي ريموت التليفزيون
انا : طب متقولهم نتغدي ولا كسم مفيش دم عند اللي خلفوكو... استني هرد علي الموبايل
معتز : طب امين وانا هقولهم الغدا
انا : الو ايه ياشخه معلش عارف و**** انك قلقانه عليا بس معتز اللي حكيتلك عنه رجع من السفر وقاعد عنده يومين واحشني فششخ ..لا طبعا ياقلبي دا انتي سمراء تكحلت فاربكت ذ... طب مانتي عارفه اهوه يالا انطري بقي معرفش و**** هنخلص امتي قشطه يعني روحي زوري امك ولا اتسلي في اي حاجه يالا باااااااااي باااااااااااااي مش سامع باااااااااااااي بتتيلايبالهابلاب باااااااااااااااااااي
معتز : مين دي ياشق
انا : زوجه اخر الرجاله الفشيخه
معتز : مراتي انا يعني
انا : ههههههههههه لما اقول زوجه اصغر زبر في العالم يبقي انت
معتز : هههههه بجد و**** دي مراتك انت اتجوزت
انا : ومتحوزش ليه قنفد انا يعني ولا كسم قنديل بحر ولا كس...
معتز : خلااااااااص مبتصدق تزيط احااااااااا ياسطي مين دي مرنا ولا مين ولا الفت ولا مونيكا انطق مين
انا : مش عايز اقولك علي الكبيره بقي
معتز : طيزي صح
انا : لا طيز امك
معتز: انا عارفك هتبضني ومش هتقول طب كمل كمل وانا هعرف اتجوزت مين في النص ياخول ...بتبعبص في ايه انت
انا : هي مين الي جنب عبير دي في الصوره
معتز : دي نادين اخت عبير
انا : احاااااااااااااااااااا وانت بكسمك سايب نادين وواخد عبير دي فورتيكه نييييك شغل فنادق علي ابوه
معتز : سيبك منها دي بت بضان نيييييك زيك كدا بترد الكلمه بعشره وانا مبحبش ارد عليها علشان بيرو بتضايق
انا : لا سبني ارد انا عليها احا كسم الجمال علي البحار علي الاخدود الفاصل بين بزازها كرااااااااج يابا رشدي كربااااج
معتز : هههههههههههههه يابني متهدي اشحال مطلعت متجوز اقعد بقي وكملي ايه اللي حصل واتجوزت مين وبعدين انت مضايق ليه ان مونيكا اشتغلت معاك ماهي كدا تحت ايدك يعني هتعرف اخبار مرنا
انا : هفهمك ياطيز الازارزه اللي خلاني اتبضن من مونيكا واللي خلاني يوم لما رحت لمرنا اقولها اللي قلته عن اختها ان مونيكا قبليها قبل حوار عادل وقبل ماازور مرنا في الاول وقالتلي مش عايزاك قابلتني في كافيه وكانت بترسم دور علوقيه ابن متناكه وان انا جامد ومستحقش اختها وانها نفسها فيا والهبد دا حبيت اصدها بشياكه واقولها ان هي جميله وحلوه ولو مكنتش بحب مرنا او اعرفها كنت حبيتك انتي وكلام من دا هي اتبضنت نييييك ساعتها ومبينتش انها مبضونه وبعديها لما زورت مرنا اول مره ولقيتها بتقول مش عايزاني قلت يبقي مونيكا عملت حاجه حاولت اعرف من مونيكا ساقت الهبل لان مرنا عملتلي بلوك من كل حاجه ومونيكا نفضتلي فضلت اتصل بيها كتير وابعتلها في مسدجات ترد عليا تفهمني في ايه مردتش عليا وفي نفس الوقت هدوء امها وانها بتتحايل معانا لمرنا انها تفكر وتعيد حسابتها دا قلقني فبعد ممشيت من عندهم تاني يوم رحتلهم البيت و انا عارف ان مرنا في الجامعه ومونيكا مكانتش موجوده ساعتها قعدت مع امها افهم ايه الدنيا قالتلي ساعتها انها ملهاش دعوه انا اللي بصباص وعيني زايغه وبلعب علي البت واختها ساعتها شديت مع امها واتاكدت انهم لعبو في دماغها وبعديها لما رحتلهم تاني انا وامي واختي ولقيتها زي ماهي مش عايزاني قلت يبقي اكيد مونيكا وقعت بينا وفهمتها اني بحبها ومبحبش مرنا واكيد بقي وريتها الرنات اللي كنت برنها كتير عليها واكيد وريتها مسدجات تبين اني عايز اكلم مونيكا وملهوف عليها اللي بضني ان مرنا صدقت ومفكرتش حتي تتناقش معايا او تفهم في ايه وانا كرامتي ساعتها وجعتني لدرجه اني مكنتش عايز اقولها ان لو مونيكا السبب فهي غلطانه قلت اسيبها كدا تتعلم الادب
معتز : وهي هبله يعني تصدق بسهوله كدا
انا : معرفش ياوزه ايه اللي حصلها ومتنساش ان الماضي بتاعي معاها زفت وزباله وهي عارفه اني نسوانجي ابن وسخه فممكن تكون ربطت دا كله ببعضه
معتز : من كلامك انها بتعشقك فششششخ استحاله تصدق بسهوله كدا اكيد في حاجه بنت متناكه اكبر من دي
انا : منا عرفت بعدين ايه اللي حصل
معتز : وطبعا مش هتقولي دلوقتي
انا :براااااااافو شاطر
معتز : طب كمل بقيت القصه وانجز شويه ابتديت اتبضن
انا : انت عايز كسم نيك وخلاص طب انا هسمعك نيك اتقل ...مونيكا نزلت تدريب مع سحر وطبعا انا مشرف كسم الصيدليه والمسؤل عنها فاجباري لازم اتكلم مع مونيكا وهي ردودها بنت متناكه تقفل بس انا كنت بسكت احترام لاختها مع اني كنت متغاظ منها نييييك ولما لاقيتها بتتعامل معايا كدا اتاكدت انها لا بتحبني ولا نيله هي كانت عايزاني متجوزش مرنا وخلاص وبعد حوالي اسبوع وهي شغاله معايا )
(عوده للفلاش بااااااااااااااااااااك)


انا : مونيكا ابقي عدي علي الحسابات شوفي هينزلك مرتب كامل ولا هينزلك عدد الايام اللي اشتغلتيها بس وشوفي لو كملتي بقيه ورقك علشان بيحتاجوهم هناك
مونيكا : ماشي
سحر : بقولك ياميكي انا عرفت المورفين ناقص منين
انا : قول ياكرومبو
سحر : الممرضه اللي اسمها سميره شفتها بتخش المخزن كذا مره وبتلف يمين وشمال مبتكملش 3 دقايق وبتطلع ولما قفشتها وقلتلها انها حراميه دخلت بيها اوضه من الاوض وخلتها تقلع هدومها بس مكنتش معاها اي حاجه وساعتها اشتكيتني ل للدكتوره الفت واتخصملي ساعتها
انا : ازاي والمفروض اللي قاعد علي الكاميرا يكون شافها وبعدين ازاي متقوليليش علي حاجه زي دي
سحر : كاميرات ايه انا بتكلم علي المخزن الصغير مش الكبير المخزن اللي بنسحب منه علطول دا ودا مفيهوش كاميرات
انا : طب ماالمخزن دا اصلا مفيهوش مورفين ولا فيه اي ادويه من ادويات الجدول
سحر : ماهو اصل انا اللي حطيته هناك علشان ساعات احمد مبيبقاش موجود وبكسل اروح للمخزن الكبير فقلت اقربلي
انا : لا فالحه ياختي وريني بقي هنعرف نثبتها ازاي ان هي اللي خدت المورفين دا لو طلعت هي اصلا ما انتي بتقولي انها طلعت سليمه معهاش حاجه
سحر : معرفش بقي انا شكه فيها وقلت اقولك ومش بفقع زمبه و**** انت عارف انا مبحبش المشاكل اصلا
انا : طب لو شفتيها تاني راحت المخزن ساعتها قوليلي وانا اتصرف
سحر : لسا شايفاها من ربع ساعه اومال انا قلتلك ليه
انا : طب ناديها
سحر : انا ماليش سلطه عليها اناديها بامارت ايه انا ساعتها فتشتها علشان كانت طالعه من المخزن ومن حقي افتش اللي يخش المخزن ومالوش تصريح
انا : طب قشطه هتصرف انا تعالي معايا
سحر : لا بدل ماتحرج تاني ويتخصملي والمره دي هترفد
انا : وانا هفتشها ازاي لوحدي محتاج بنت معايا
سحر : قول لالفت او خد مونيكا
انا : مونيكا تعالي معايا
(خت مونيكا وروحنا علي اوضه الممرضات سالنا علي سميره قالولنا بتغير هدومها في الحمام علشان خلصت ورديه رحنا علي الحمامات واستنينا لحد اما سميره طلعت
انا : ازيك ياسميره عامله ايه
سميره : ازيك يادكتور خير في حاجه
انا : لا مفيش اصل في نواقص في المخزن عندي وجاي افتشك
سميره : ايه اللي بتقوله دا انا مش حراميه وديني لاشتكي للدكتوره الفت هو كل شويه حد يتهمني
انا : طب يالا بينا نطلع لها وتتفتشي فوق قدامها وانتي عارفه اني مش زي سحر هيتخصملي يعني هتتفتشي غصب عنك وانا مش هيحصلي حاجه بس انتي هيتقطع عيشك علشان انا ابن وسخه وليا تاثير علي الفت
ها قولتي ايه
سميره : ولو طلع ممعيش حاجه
انا : اتادب باللي انتي عايزاه
( ختها ودخلنا اوضه كانت فاضيه )
انا : فتشيها يامونيكا وقلعيها هدومها شوفي في اي حاجه معاها
مونيكا : لا طبعا انا مالي بحاجه زي كدا
انا : انا مديرك اسمعي اللي بقولك عليه
مونيكا : وانا مالي دا مش شغلي
سميره : ادي الشنطه فاضيه اهيه
انا : اقلعي هدومك
سميره : انت شكلك اتجننت باين انا هطلع اشتكي للدكتوره الفت
انا : طب حلو اووووي يالا بينا علي فوق وهتقلعي برضو قدامها وساعتها انا اللي مش هسمي عليكي ولا تحبي تقلعي هنا بكرامتك ولو طلعت غلطان مونيكا اهيه شاهده كمان قلتي ايه
(ابتدت سميره تقلع هدومها كلها معادا السنتيانه والكلوت )
انا : اديني ضهرك واقلعي السنتيانه وارفعي ايدك لفوق
سميره : لما نشوف اخرتها اهوووووه ها البس بقي ولا ارقصلك
انا : اقلعي الكلوت
مونيكا : انت اتجننت ولا عبيط تقلعها ايه انت فاكر نفسك مباحث
سميره : قوليلو يادكتور اكمني يعني ممرضه غلبانه بيفتري عليا
(رحت شادد الكلوت وهي بتتكلم لاقيتها لازقه علي كسها بلاستر وهي بتعافر وتزوقني رحت شادد البلاستر لقيت ازاززه مورفين في كسها هي حجمها صغير مش كبير )
انا : في تاني ولا هي دي بس
سميره : *بتلبس هدومها وبتبص في الارض* لا هي دي بس
انا : طب البسي هدومك علشان نطلع لالفت
سميره :*بتمسك ايدي وهي لسا بتلبس * ابوس ايدك بلاش دي فيها قطع عيش ومش هلاقي المرتب اللي باخده هنا في اي مستشفي تاني ابوس رجلك استر عليا
انا : ختي كام ازازه
سميره : 8
انا : بتضربيهم ولا بتبيعيهم
سميره : ببيعهم
انا : طبعا مش هتعرفي ترجعيهم تاني البسي بس هدومك وانتي بتتكلمي
سميره : لا يادكتور مش هعرف ابوس ايدك متفضحنيش طب انا ممكن اديك نص مرتبي الشهر اللي جاي واللي بعده تمنهم بس استر عليا
انا : هاتي البوك بتاعك واخرجي روحي علي اوضه الممرضات واعملي اكن البوك ضاع منك وبتدوري عليه
سميره : حاضر بس متفضحنيش والنبي ولو عايز كل اللي في البوك خده كله ابوس ايدك متقطعش عيشي
انا : اسمعي الكلام ووانا خمس دقايق هجيلك هناك يالا اطلعي (وخرجت برا )
مونيكا : انت بتعمل كدا ليه متبلغ عنها وتخلص بتذل فيها ليه وانت مالك بيها
انا : دا شغلك انتي شغلك هناك في الصيدليه وبعد كدا تتكلمي باسلوب احسن من دا معايا انا مديرك علشان ممشكيش من هنا اتفضلي قدامي
مونيكا : لا عادي انا نازله تدريب يعني طز في المستشفي وطز فيك انت شخصيا
انا : اتفضلي الباب اهوه امشي
مونيكا : مش بمزاحك وهو انت صاحب المستشفي
انا : اه واتفضلي معايا علي اوضه الممرضات علشان ترجعي تشوفي شغلك
(ر,حنا علي اوضه الممرضات وسميره عامله اكنها بتدور علي البوك ومبضونه انه ضاع واول مشافتني جاي اترعبت فشخ)
انا : انتي فين يااستاذه بدور عليكي بقالي ساعه امسكي البوك دا وقع منك معلش انا اسف فتحته علشان اشوف بتاع مين
سميره : *بتتهته ومستغربه * ش**** يخليك يادكتور انا انا..........
ممرضه : **** يكرم اصلك يادكتور دي كانت هتتجنن عليه
انا : فين بقي الحلاوه بتاعتي مش لاقيتلك البوك انا ولا فالحين تقولو عايزين الحلاوه من اهالي العيانين بس
سميره : ههههههه كله تحت امرك يادكتور
انا : طب ياستي الليه يخليكي عن اذنكو ( ورحت طالع لالفت )
الفت : ايوا يعني النواقص طلعت فين برضو
انا : بعتهم سوق سودا وانتي عارفه اسعارهم لا تقاوم
الفت : انا مبهزرش دلوقتي اخلص راحو فين
انا : ياستي لا نواقص ولا حاجه سحر نقلت شويه منه في المخزن الصغير وانا مكنتش اعرف ولما عملت جرد مكنتش اعرف انهم هناك يعني هما مظبوطين دلوقتي هبعتلك ميل بعددهم الجديد مالك سخنانه ليه
الفت : يبقي انت مش شايف شغلك ومش عارف ايه اللي بيدور تحتيك
انا : اه بالظبط كدا وانسان مهمل وكمان معرفش طريقه عمل الشكشوكه
الفت : انت ليك نفس تهزر يافاشل يامهزء
انا : متجيبي بوسه
الفت : انا مش طايقاك بجد
انا : الفت مالك في ايه انا لو عايز اسرقك وحياه امك مهتعرفي تمسكي عليا حاجه لان انا اللي ببعتلك ايميلات الجرد انتي بتشوفي الايميل وشكرا مانتيش عارفه ايه اللي بيحصل ففكي كدا ومتبقيش عبيطه
الفت : طب هات 10 جنيه
انا : ليه
الفت : اعزمني علي بيبسي
انا : لازم اكشملك يعني جاتك القرف
الفت : ماانت عارف غلاوتك عندي انت وفادي بس اللي بعاملكو المعامله دي صحيح مونيكا عامله ايه عندك والبت ليليان هتجيلك بكره مكان احمد
انا : قشطه اهي بتتعلم بس هي شاطره بتتعلم بسرعه
الفت : ابسط ياعم معاك 3 نسوان اهوه مروقه عليك
انا : معرصه معرصه يعني

(خروج من الفلاش باااااااااااااااااااااااااااااااااك )


معتز : كسم الرزق احا دي رابع عارضه انت شاخخ علي الجون ياض
انا : اللي يلعب مع الديب يستحمل التعذيب كلام كبار دا
معتز : طب مقولتليش برضو انت مبلغتش عليها ليه
انا : ياعم مش لداه باصي للتاني .....ايه بتقول ايه
معتز : مقولتليش مبلغتش عليها ليه احااااااااااا كوبري عالمي
انا : علشان لما تكسب الممرضه يبقي انت كسبت المستشفي كلها احاااااااااااااا اوفسايد نيك
معتز : هههههههههه الاول دا انا هنيكك
انا : كسم القرف علي الغلطه البضان ...قولي هي بيرو عملت الغدا اوووووووووووووووو التعادل هيهيهيهيهي التيكي تاكا الرد السريع
معتز : كسم الحظ ... مش عارف هطلع اشوفها دي شوطه يابن العلق
انا : طب منيجي نقوم احااااااااااااااا التاني دي شكلها فتحت طيزها ههههههههه
معتز : كسم الخرا علي كسم بيكيه تلاقي شاكيرا مضيعاله ركبه
انا : ههههههههههههه اتحجج باي ابن شرموطه ... ايه الصوت اللي برا دا
معتز : اوووووووووووووف صدها ازاي دي ...دي تلاقيها نادين اخت بيرو جايا تتغدي عندنا النهارده
انا : احا الفورتيكه قوم قوم
معتز : اقعد يابن الهايجه رايح فين
انا : هقوم اكرم الضيف اللي جاي
معتز : ولا ولا خد انت ياااااااااااااالا

مشهد السفره

عبير : كويس انكو طلعتو انا كنت لسا هناديكو الغدا جاهز
انا : منا شميت ريحته وقلت اشوفه اصل شكله جميل وطعم ويتاكل اكل
نادين : هاي انا نادين اخت عبير
انا : وانا مايكل اعذب من القاهره ابحث عن عروسه في سريه تاااااااامه موبايلي 011
نادين : دي راندا بنتي
انا : ايه الفصلان دا ازيك ياراندا
نادين : سلمي علي عمو ياحبيبتي
انا : مش تقولي انها متجوزه يامعتز اومال بتقولي كرباج كرباج وحنستني وفي الاخر طلعت متجوزه ومخلفا كمان
معتز : اتلم يابن الجزمه ههههههههه بيهزر يانادو هو كدا اهبل في هزاره
عبير : عملالكو النهارده سوشي هتاكلو صوابعكو وراه
نادين : واااااااااااااو انا بموت فيه اووووي
انا : سوشي ايه انتي فاتحالنا علبه سلمون وتقوليلي سوشي وبعدين مباكلش القرف دا انا ايه الخرا دا
راندا *الطفله* : عمو مينفعش نقول علي نعمه ربنا كدا علشان حرام
معتز : رد ياقدوه يافالح علشان تبقي تمسك لسانك قدام الاطفال بعد كدا
انا : انتي بتحبي توم ولا جيري
راندا : مش بكلمك علشان انت وحش بتقول علي الاكل يع
انا : طب قومي يابت انجري من هنا اقعدي جنب امك
معتز : ايه يازفت دا اهي عيطت اهيه عجبك كدا
نادين : ايه ياعبير مين دا انا مش هكلمه علشان في بيتك ....معلش ياحبيبتي متعيطيش مامي جنبك
انا : انا اسف و**** مقصدش انا بهزر معاها مش اكتر
عبير : خلاص ياجماعه حصل خير خلاص يانادو وانتي راندوري حبيبه خالتو ياختش كوكو بتعيطي طب خدي طبقك اهوه ياخلاصي مواااااااااااه
معتز : خلاص يانادو اعتذرلك اهوه مكنش قصدو وبعدين احنا علي الاكل
نادين : خلاص تقبلتو
انا : ايه مش دا طبقي
نادين : هنستظرف بقي طبقك قدامك
انا : ماطبقي هو طبقك مش انا وانتي واحد وعلي العموم انا موافق ان راندا تعيش معانا عادي
نادين : وبعدين بقي يامعتز انا غلطانه اني جتلوكو يعني متشوف صاحبك دا
معتز : هو زودها امسحيها فيا قوم معايا قووووم
انا : ياعم انا غلطان اني بعملها قيمه جاتك القرف ست نكديه بومه
نادين : احترم نفسك انا مسمحلكش ومش هرد عليك احترام للبيت اللي احنا فيه
انا : طب اخرسي اخرسي علشان مكسرش عضمك
نادين : ايه الاشكال الزباله دي ازاي تدخلوها البيت هنا
انا : طب انا مش هرد علشان دين امك واقف رد انت علشان لو فضلت تبرطم هيتملها بنتها
معتز : ماقولت خلاص اسكت خش جوا علي الزفت المكتب
نادين :طب لو راجل وريني هتعمل ايه اوعي ياعبير سيبيني هو فاكرني محترمه وبنت ناس انا ممكن افرج عليه امه المسلمين كلهم دلوقتي
انا : طب مااحنا فيها اهوه متوريني ياعم انت ماسكني ليه وسايبها مانتش شايف بتقول ايه
نادين : لا سيبه يامعتز وريني الخول دا هيعمل ايه
عبير : نادين ايه اللي بتقوليه دا الالفاظ البنت تلقط منك
معتز : اهدي يانادين مش كدا اعملي حساب لوجودي وانا مش قلت خلاص
نادين : ماانت سايبه من الصبح يشتم ويغلط وهو فاكر اني هسكتله الخول دا ولا هبص لمتناك زيه
انا : طب ياستي انا اسف حقك عليا
معتز : احا ايه دا
انا : بكبرك اهوه مش انا في بيتك انا جوا في المكتب
معتز : احا انت ايه اللي عملته برا دا
انا : فاكس ياعم انا فعلا زودتها معاها
معتز : مش قصدي انا قصدي انك اعتذرت فجاه وسكت
انا : مش مستاهله يعني حرق علي الفاضي ها هتسمع كسم باقي القصه ولا اروح ولا اغور انام
معتز : طب اهدي خلاص انا بعت اجيبلك اكل دليفري وناكل هنا في المكتب عقبال متحكي يكون جيه
انا : ماشي المهم وصلنا لبعد اني مرضيتش ابلغ عن سميره وهي عرفت بكدا وابتدت تبقي المعرصه بتاعتي تجيبلي اخبار المستشفي كلها انا كنت بنفض الصراحه بس كام حاجه قالتها علقو معايا وفي نفس الوقت مونيكا ابتدت معاملتها تتعدل معايا بعد الموقف بتاع سميره وكذا موقف تاني من ضمنهم ان هي نزلها المرتب ناقص وانا كملتلها الباقي من معايا من غير متعرف بس عرفت بعديها وكمان لما لقيت ليليان بتكشم معاملتها مع الكل ومعايا انا قاعده براحتها فكانت مستغربه الموضوع دا ومستغربه برضو علاقتي مع الفت وان انا وفادي بس اللي الفت بتعاملنا كدا وواخده علينا وبعديها بحاولي اسبوعين)

(عوده للفلاش باااااااااااااااااااااااااك )


مونيكا : انا اسفه يامايكل
انا : خير في ايه في مشكله حصلت
مونيكا : انا وامي السبب في انك متتجوزش مرنا
انا : ايه دا بجد
مونيكا : انت بتتريق ولا عارف ولا مستغرب
انا : بسمعك
مونيكا : بصراحه احنا لعبنا في دماغ مرنا انك مش بتحبها وبتتسلي بيها وورتها الاتصالات اللي كنت بتكلمهاني ووريتها مسدجات كنت انت بتبعتهالي زي طب فهميني في ايه مبترديش عليا ليه + انتي كويسه طيب بعدتي ليه فجاه انا مش فاهم حاجه + طب انتي بتعملي كدا ليه عايزه توصلي لايه وطبعا لما وريتها لمرنا شافت اسمك متسجل ولما بصت علي الرقم لقيته انت ابتدت ساعتها تبلع الطعم وبعديها انا جبت رقم تاني قريب من رقمك وسجلته باسمك علي الموبايل وابتديت ابعت لنفسي مسدجات حب وشتيمه في مرنا وهي كانت بتقراها وخلاص اتاكدت انه انت ومبقتش تبص علي الرقم بتركيز وكل دا كنت متفقه انا وامي علشان متتجوزهاش علشان مبنحبهاش ومستخسرينك فيها وبصراحه احنا بنكرهلها الخير وامي ساعتها خدتها تحت باطها وعاملتها كويس وبقيت بتمثل انها بتحبها ومرنا هبله بلعت الطعم وابتدت امي تحشي في ودنها انك بتعمل كدا معايا قبل ماتتجوزها اومال لو اتجوزتها هتعمل ايه وقالتلها انك حاولت تتحرش بيها اللي هي امي واكدت كلامها ان في اليوم اللي انت جيت فيه لامي الصبح واتكلمت معاها فيه بعد مرنا مرفضتك اول مره امي قالتلها انه كان هنا وكان عايز ينام معايا وانا اللي رفضت ولو مش مصدقه شمي المخده بتاعت الكنبه هتلاقي ريحه برفانه فيها ساعتها مرنا اتاكدت انك مش بتحبها وانك انسان وسخ ف انا اسفه
انا : وانتي بتقوليلي الكلام دا دلوقتي ليه
مونيكا : مش عارفه يمكن علشان مكنتش عارفاك كويس او علشان انت متستاهلش مني كدا
انا : طب ومرنا بعديها عملت ايه
مونيكا : لحد دلوقتي بسمعها بتعيط كل يوم بليل وصحتها في النازل وعلطول ساكته ويادوب بتاكل بالعافيه انا مكدبش عليك كنت فرحانه فيها في الاول وبتمنالها الموت علشان مبحبهاش ولا كنت بطيقك انت كمان من ساعه اخر مره انت احرجتني فيها في الكافيه بس لما اشتغلت معاك وقربت منك حسيت بالندم ليك مش ليها برضو لاني مازلت مبحبهاش بس صعبت عليا
انا : غريبه مع انها بتحبك جدااااااااااااا وفعلا مفيش مره كانت بتيجي سيرتك الا وكانت بتقولي ان نفسها تبقي زيك دا انا كنت ساعات بتخانق معاها علشان مش واثقه في نفسها وانها بتغير منك ونفسها تصاحبك او تلبس زيك انتي بالنسبالها مثلها الاعلي من وانتو صغيرين بس كانت بتقولي انها بتخاف تقولك كدا لحسن تفتكريها بتتريق عليكي وتزعلي منها
مونيكا : انت بتتكلم بجد ولا بتشتغلني
انا : وهشتغلك ليه انتي بتتكلمي بصراحه وانا بتكلم بصراحه مش مصدقاني اساليها
مونيكا : يعني هي كانت فعلا كدا زي مبتقول
انا : ومتهيالي ومازالت لحد دلوقتي كدا ولحد اما تموت هتفضل بتحبك وواخداكي مثل اعلي
مونيكا : طب انا هتصل بيها قدامك واشوفك بتكدب ولا لاء
انا : اتصلي
(اول ماا اتصلت بيها وانا سمعت صوتها حسيت ان روحي رجعتلي وتلقائي لقيت نفسي ببتسم ومبسوط اووووي زي الاهبل وصحيت كل المشاعر اللي كانت جوايا وذكريات في ثانيه بتعدي قدام عيني وبتخيل صوتها مع طريقه كلامها وتعبيرات وشها كانت عامله ازاي بس اللي وجع قلبي ان صوتها مهموم وعيان وبتكح كتير عامله زي المدمنين حسيت اني كنت خول اووووي اني سبتها بسهوله محاولتش معاها اكتر من مره كسم كرامتي وكبريائي اللي خلوني اخسر انسانه زي دي بس قشطه ملوش لازمه النكد دا دلوقتي )
انا : هاااااااااااااا اتاكدتي من كلامي
مونيكا : انا ازاي زباله اوووي كدا منك لله ياميرفت هي السبب في دا كله انت تعرف انها مش امي
انا : عارف انها مرات ابوكي بس قشطه خلاص اللي حصل حصل انا برضو مش توم كروز يعني هي اكيد هتلاقي اللي يقدرها وانا هلاقي اللي افشخها في افكارها
مونيكا : انا قلت اقولك علشان كنت حاسه بالذنب
انا : قشطه يامونيكا حصل خير عدي وفات ومات يالا نكمل شغلنا
مونيكا : ممكن تقولي ياموكا لو عايز يعني واعتبرني صحبتك وكدا لو حابب يعني
انا : انتي عارفه موكا يعني ايه بالايطالي ولا لاء يابقره
مونيكا : ههههههههههههه عارفه يعني بقره بس محدش يعرف بقي في التوب سيكريت بقي بقولك ايه تحب اكلم مرنا او افه...........
ليليان : ورحمه امي فادي لو مابعد عني لافشخه هنيكه ابن اللبوه دا
انا : طب اهدي بس اهدي حصل ايه
ليليان : انا قلتلك اهوه المره اللي جايه هفرج عليه المستشفي كلها وهضرب كسمه
انا : طب اهدي طيب ...اقفلي الباب يامونيكا ... اهدي اشربي مياه احاااااااااااا بتعملي ايه مفيش سجاير في كسم الزفت احنا في خرا مستشفي
ليليان : متعصبه من ابن الوسخه دا
انا : خلاص عرفنا انك متزفته في ايه حصل خرا ايه انجزي
ليليان : قاعده في امان **** بشرب سيجاره في ال smoking area لقيته بيقولي هما ازاي سايبين دوا القلب ماشي كدا لوحده قلت عادي بيهزر وبيجامل ابتسمتله فافتكرني معجبه بكسمه راح بيقولي بعديها اول مره اشوف فياجرا بتشرب سجاير رحت شخراله ومسمعاه الكلام راح شتمني رحت شتماه ومسحت بكسم كرامته الارض
انا : طب مانتي نايكاه اهوه عايزه ايه ولا هو ضربني وبكي سبقني واشتكي
ليليان : وانا كل يوم في حرقه الدم دي وبعدين انت مش قلت ان انت مديري واللي يكلمك قوليلي هنيكهولك
انا : مديرك مش كسم جوزك
ليليان : احااااا وانا بقولك عاكسني في البيت ماهو عاكسني في المستشفي
انا : وانا مال كسمي برضو هو انا صاحب المستشفي انتي اخرك معايا الباب دا بعديه برا عني
ليليان : ايه الخولنه اللي انت فيها دي
انا : طب لمي لسان كسمك واتفضلي علي شغلك
ليليان : *متعصبه ومتنرفزه * طب يامايكل ماشي
انا : اتنيلي عليكي وعلي امك انتي كمان .............الو ايوا ياعم نيكه انا مش قلتلك اي حد شغال معايا ملكش دعوه بيه
فادي : ياعم كسمك وهي تخصك
انا : انا قلت ولا مقولتش
فادي : برا عنك
انا : مبلاش علشان انا ابن متناكه وسخ نيك فبالذوق اطلع اعتذرلها
فادي : خخخخخخخخخخخخ اعتذر لمين انت عبيط كسم الحرمه اللي توقع بين الصحاب
انا : انت خول يالا وانت لما هتقولها تعالي انيكك هتقولك يالا يادكر نيكني انجز بميتين امك بلاش شغل الاطفال دا واطلع اعتذرلها مستنيك
فادي : مش طالع فكك من دين امي
انا : طب انا هطلعك غصب عن كسمك

مكتب الفت

الفت : انا قلتلك يامايكل دي مشاكلها كتير
انا : الفت اعقلي الكلام هي بتتعاكس المفروض تسكت يعني ولا تشبشبله
الفت : لمسها اتحرش بيها لما يلمسها يبقي في كلام تاني وانا مش هقدر اكلم فادي انت عارف
انا : هو علشان بينيكك يعني فكسم مش هتفتحي بقك
الفت : انت هتهبل ولا ايه يامايكل
انا : خلي عندك كسم عدل متبقيش شرموطه في نفسك انتي عارفه انه ابن متناكه شايل زبره علي كتفك ووقت مهيزهق منك هيكسمك مبيبقاش علي حد
الفت : انت متمسك بيها ليه كدا بتنيكها يعني بتريحك
انا : برا عن كسمك بقي طالما انتي معرصه في نفسك كدا من الاخر علشان مبحبش اهري يايجي يعتذرلها عندي في الصيدليه ياكسم هسيبلك المستشفي وامشي من الاخر ياانا ياكسك اللي بياكلك دا
الفت : انت بتهددني غور في داهيه هجيب مليون غيرك
انا : اصلي نيك ربعايه وهتلاقي ميل الجرد والاستقاله وكل ابن متناكه عندك سلام
الفت : مع السلامه والقلب داعيلك
(بعديها بربع ساعه فادي دخل عندي الصيدليه وكنت انا بلم حاجتي وببعت ايميلات الجرد وبصفي الدنيا )
فادي : انا اسف يا ليليان احنا برضو زملا في مستشفي واحده وانا زودتها معاكي
ليليان : متجيش جنبي تاني اديني قلتلك
فادي : طب ياستي حاضر
ليليان : خلاص حصل خير
فادي : مرضي ياعم مايكل
انا : دكتور مايكل والتزم حدودك معايا بعد كدا والصيدليه متخشهاش تاني غير باذن او لو محتاج دوا
فادي : حاضر يادكتور مايكل اي اوامر تاني
انا : الامر لله انا دكتور ماليش سلطه عليك بس تقدر تتفضل الا لو محتاج دوا اجيبهولك
فادي : استاذن انا
انا : اتفضل .....الو شكرا يادكتوره الفت
الفت : متمشيش بعد الشيفت عايزاك
انا : حاضر
ليليان : انا اسفه يامايكل كنت متعصبه عليك وكدا
انا : دكنور مايكل
ليليان : حاضر انا اسفه يادكتور مايكل
انا : روحي شوفي شغلك
(بعد الشيفت في عربيه الفت )
الفت : طبعا انت عارف انا عملت كدا ليه
انا : علشان انتي لبوه عايزه اللي يركبك
الفت : متشكره ياعم لا مش كدا علشان جميلك ووقفتك جنبي انت عارف اني مش هنسالك الجميل دا وهو برضو عيل ابن خول حيحان علي اي واحده
انا : طب كويس انك عارفه
الفت : علي العموم انا همشيه من اول الشهر بس هو لسا ميعرفش
انا : ليه قطع العيش
الفت : زودها وبقي بيتنطط عليا وشاف نفسه ومبقاش يكيفني بقي بيقضي غرض علشان يفضل في المستشفي
انا : دي بتاعتك انتي برا عني
الفت : ماهو انت ياخول لو كنت كيفتني مكنتش بصيت برا
انا : الفت انتي عارفه اني بحبك والا مكنتش ادخلتلك في حوارك بس لو نجسنا مع بعض هيوصل بيا الحال زي فادي وهنخسر بعض ففكك من احلام المراه المتناكه دي
الفت : ماهو دا اللي محببني فيك وتعالي هنا قولي انت ايه حكايتك مع البت ليليان بتنيكها بتحبها بتعمل ايه هاااا ايه
انا : اختي نيييييييييييييييييييييييييييييييييي ييك عيله جدعه ووقفت معايا في حوارات كتير
الفت : طيب اعمل حسابك سحر هتاخد اجازه علشان هتتجوز ومونيكا هتمسك مكانها شويه لحد اما تيجي ولا لسا مش هتعرف واجيب غيرها
انا : البت دماغها حلوه واتعلمت بسرعه وبعدين انتي اكيد سالتي سحر عليها وقالتلك رايها
الفت : ماشي عايز حد مكان سحر ولا هتعرف تشتغل بمونيكا وليليان
انا : مش هترفق يعني مش ماسك الوزاره انا دي صيدليه حقيره في مستشفي صاحبتها لبوه
الفت : هههههههههههههههههههههههههه طب انزل يالا علشان اروح انا لعيالي
( بعديها بيومين كنت داخل الصيدليه ولقيت حد قاعد علي الكرسي ومديني ضهره وانا بشبه علي الشعر دا )
انا : مستنيه مين حضر.............
مرنا : مستنيه اخ......
(صمت لمده دقيقتين باسترجاع ذكريات بكل ابن متناكه تتخيله )
انا :احمممم طب شربتي حاجه احمم هي تلاقيها في الاوضه جوا
مرنا: *بتتكلم بالعافيه وصوتها رايح * منا مستنياها قالتلي هجيب حاجه واجي
انا : طب كويس وانتي عامله ايه
مرنا : كويسه
انا : تشربي حاجه ولا انتي بقالك هنا كتير عامله ايه في الجامعه اعلي التكيف شويه
مرنا : انا هستناها برا
انا : وحشتيني اوووووي يامرنا
مرنا : لما تطلع قولها اني واقفه برا
انا : من امتي القسوه دي انتي عارفه انا بحبك قد ايه
مرنا : ملوش لزوم وزي ماانت بتقول عدي وفات
انا : طب منختصر شغل الافلام دا في الانجاز وملخصه اني بحبك ولسا شاريكي وايديكي مفيهاش دبله ها اجيلكو امتي
مرنا : انساني
انا : انا كنت فاكره حيواني هق هق ه قههق
مرنا : لما تطلع مونيكا قولها اني مستنياها برا بعد اذنك
انا : *ماسكها من دراعها * بحبك ورحمه ابويا بحبك وغلاوتك عندي بحبك انا ضيعتك مره مش هضيعك التانيه انا مخونتكيش ولا فكرت في اختك ولا امك ولا الهري اللي حصل دا ووحياه ربنا مبحب غيرك المفروض تفهمي كدا لوحدك وتثقي فيا اكتر من كدا علشان اللي بينا مش قليل يابنت دين الحب
مرنا : باماره ايه باماره انك شغال مع اختي في مستشفي واحده كنت ناوي تيجي تتقدملها امتي
انا : باماره دي
(ورحت بايسها في بوقها وهي بتتمنع براحه وواقفه ثابته وانا بوستها وخدتها في حضني جامد وهي كانت ماسكه نفسها مبتبوسنيش بس بتدمع ولما حضنتها جامد وقلتلها بحبك اووووي عمري منسيتك ولا لحظه ولا فكرت في غيرك وحضنتها بجد حضن طلع كل المشاعر والاحاسيس اللي جوايا ولاول مره كانت عيني بتدمع من الفرحه ان انا بحضن مرنا تاني بعد مكنت فقدت الامل فيها ولقيتها رفعت ايديها براحه علي ضهري ومسكت في البالطو اللي لابسه جامد وابتدت تبوسني ومغمضه عينيها وبتدمع وانا ببوسها ودموعها نازله علي شفايفها وطعمها مالح شويه وحاضنها اووووي ولقيتها رجعت راسها لورا سنه وبصتلي وهي بتدمع وعينيها بتعاتبني )
مرنا : سبتني ليه انا اتعذبت من بعدك
انا : انا مسبتكيش انتي اللي سبتيني وصدقتي امك واختك
مرنا: *مع ثبات التعبير ورعشه في الشفايف* انا شفت بعيني كل حاجه
انا : حستيها بقلبك ولا عينك بس
مرنا : محستهاش بس وجعتني
انا : ودلوقتي حاسه بايه
مرنا : حاسه حاسه *بتبص في الارض* حاسه اني موجوعه تعبانه مكسوره حاسه اني قلبي واجعني اوووي
انا : (رحت حاضنها جامد وبايس راسها وطلعت مني تنهيده من جوا اووووي ) ودلوقتي حاسه بقلبي وهو موجوع عليكي
مرنا : *مع ثبات التعبير ورعشه في الشفايف* متسبنيش تاني
انا : (رحت بايس راسها) مقدرش اضيعك تاني
مرنا : حقك عليا
انا : (رحت رافع ايديها وبايسها ) انا اللي اسف اني سبتك ومحاولتش معاكي مره واتنين وعشره انا اللي اسف اني وصلتك للمنظر دا انا اللي اسف اني خليتك كل يوم تنامي معيطه بسببي انا اللي اسف اني كنت فاكر اني هقدر انساكي انا اللي اسف اني وجعتك ومحاولتش حتي اطمن عليكي بعديها ولا اعرف اخبارك ايه انا اللي اسف اني مشلتكيش في عيني زي ماوعدتك حقك عليا ومش هوعدك اني هشيلك في عيني او جوا قلبي بس اللي اقدر اوعدك بيه ان لو ادتيني فرصه تاني انا هخليكي تبقي ام
مرنا : ههههههههه بجد يامايكل يعني لسا عايزني لسا بتحبني
انا : دي متخلفه باين اه ياقلبي لسا عايز اللي خلفوكي
مرنا : طب ممكن تقولهالي نفسي اسمعها
انا : بحبك يابنت الجزمه ياقلبي ياروحي يابقره ياجميله يازباله يابنت ميتين العشق
مرنا : ههههههههههههههههههههههههههههههههههه ههه وحشتني اووووي ووحشتني كل حاجه فيك
انا :كله كله
مرنا :*بتقرصني في كتفي* اتلم اناا قصدي صوتك وريحتك وحضنك ولمسه ايدك علي خدي والقفا اللي بتديهوني ومسكت ايدك لايدي وبوستك لراسي وبوستك لشفايفي وكله كله كله عارف عارف انا اول مره اضحك من ساعه ماكنت معاك اخر مره ونزلت من عندك مايكل انا اسفه علي اللي قولته لما جيت تتقدملي كنت موجوعه اوووووي كان قلبي بيتقطع وانا بقولك كدا بس كان غصب عني مقدرتش استحمل انك بتخوني مقدرتش استحمل اني اشوفك او اتخيلك مع حد غيري انا اسفه يامايكل سامحني اوعدك اني مش هتسرع تاني وهسمع كلامك مش هسمع لحد تاني
مونيكا : عداني العيب ياعم مايكل
انا : انتي اللي جبتيها صح
مونيكا : حبيت اعمل حاجه صح
انا : ايه يامحمد يارجب مالك في ايه
مرنا : هههههههههههههههه ياجزمه بقي جايباني علشان اشتغل ولا علشان تخليني اشوفه
مونيكا : علشان تسامحيني
مرنا : اسامحها يامايكل
انا : اعمليلها فينيش اندر تيكير احسن .......مانتي كدا كدا مسامحاها احنا في لحظه حلوه والناس الحلوه ومدعكه التنين
مرنا : انت بتقول ايه
انا : بقول وشرف امي لو جتلكو تاني وقولتي لاء لهفشخك هربطك من رجليكي الاتنين في شجره وشايفه العمود دا مش هقولك هعمل في ايه هخليكي تحسي بس
مرنا : ههههههههههههههه لا تعالي انت بس وملكش دعوه وانا هخليك تدخل عمود غيره
مونيكا : يابت اتلمي انا واقفه
انا : مونيكا امك هتوافق ولا هتعترض
مونيكا :سيبهالي انا دي انت مش ليك انكو تتجوز مالكش دعوه بقي وابقي كدا عداني العيب
انا : علي حق يابنت الجزمه

( خروج من الفلاش بااااااااااااااااااااااااااااااااك )

معتز : واتجوزتها اتحوزت مرنا
انا : خلصت السندوتشات كلها مفيش ولا واحد يابن الطفسه
معتز : انجز رد يابن البارده
انا : طب هات طبق الريزو دا
معتز : فاضي هتلحس الطبق
انا :في معلقه اهيه متقوم تشوفلنا اي ابن متناكه جعان لسا
معتز : هجيبلك اللي انت عايزه وهعلف في اللي خلفتك بس قولي اتجوزتو ولا لا
انا : كمان اسبوعين 3 4 هيبقي اول سنه تعدي علينا هديت ارتاحت ناولني المخلل دا
معتز : يابن اللبوه ومخبي عليا دا كله
انا : مش لازم احنس ميتين امك
معتز : طب ايه عملت ايه يوم الفرح وامها وافقت ازاي وخلفت ولا لسا ودين ام ايه الدنيا متنقطنيش
انا : ههههههههههه انت ملهوف ليه اكتر مني امها وافقت ياعم كدا كدا البت معديه 21 سنه مش قاصر وهي مش امها ولا وصيه عليها فقلتلها ياتوافقي بالذوق وتحضري الفرح يااما هاخدها ونتجوز وولا هتعرفي تعملي حاجه ومن ناحيه تانيه مونيكا كانت بتقنعها لحد اما طلعت كسمي ووافقت علشان مرنا كان شرطها انها تحضر الفرح وتحس اكن امها معاها وكدا ولسا مخلفناش بكسمك ارتاح وبالنسبه لليليه الدخله طب مااصورهالك فيديو احسن واوريهالك ياعرص
معتز : ياعم مش قصدي انا قصدي يعني عرفت تفنح الباب لحماتك في الصباحيه ولا دا كمان معرفتش تفتحه
انا : هترتاح لما اقولك اسال امك
معتز : انا امي ابويا اللي فتحها وفتح الباب اه ونسيت غاليا فتح امك
انا : ليه بكسمك عنتيل القاهره وضواحيها
معتز : هههههههههههههههههه خلصت كدا حكايتك يعني
انا : ماكسمك خلصنا اتجوزت ولسا في المستشفي وقاعد انا ومرنا في الشقه الجديده وامي واختي في شقه تانيه والشقه القديمه مقفوله زي ماهي واختي لسا متجوزتش في ايه تاني اه وعرفت طريقه عمل البطاطس باللحمه والحمد لله اقلعت عن التدخين وارتديت الحجاب
معتز : نسيت تفسي بضانك شويه علشان كبرت نيك
انا : هههههههههههههه طب قوم بق.........
عبير : معلش قاطعتوكو انا جايه بس اعتذرلك عن الالفاظ اللي قالتها اختي
انا : انتي عامله حاجه غير السوشي ولا التلاجه فاضيه
عبير : يابني انت سامع انا بقول ايه
انا : قشطه يابيرو غلطت وانا غلطت ومات الكلام
عبير :طب ياسيدي هي كانت عايزه تعتذرلك ودي اختي برضو واول مره تشوفو بعض
انا : هتقبل اعتذارها علشانك وشكرا
عبير : ماشي عقبال مااعملك شويه مكرونه
انا : حتتين بانيه معاهم تبقي عملتي الصح
عبير : ماشي ....تعالي يانادو
نادين : انا اسفه علي الالفاظ اللي قلتهالك يعني بس انت حرقت دمي مكنش ينفع اسكتلك
انا : تمام
معتز : هو ايه اللي تمام قولها حصل خير عادي ولا يهمك اي مجامله
انا : انتي خسيتي اوووي عن اخر مره شوفتك فيها بتستعملي شاي دكتور مينج للتخسيس ولا طبيعي
نادين : لا انا بخس طبيعي جسمي مش بيتخن دي طبيعه جسمي وكمان انا عن............ ثم انت مالك انت ايه اللي بتقوله دا
انا : ههههههههههههههههه شفت مش قولتلك قولها بس انتي خسيتي هتقلب قطه
معتز : خلاص بقي يانادو بينكوشك
نادين : ماشي ياسيدي .... معتز بالمره قبل مااطلع انام خلصتلي الحوار اللي قولتلك عليه
معتز : اه يانادو يومين كدا وهتلاقي كل حاجه اتظبطت انتي مش كدا كدا بايته معانا
نادين : اه قاعده كام يوم
انا : ايه بجد افسم ب**** هتبات طب انا كمان هبات
نادين : هبات هنا وجنبي الكرباج علشان الناموس لو ضايقني هلسوعه
انا : بتصطادي الناموس بالكرباج ليه فاتن الحلو
معتز : طب اهدي انت ياحلو
انا : احا انت بتركب علي الكلام زي البضان ليه كدا ابتدع ايفيه
معتز : نادو معلش اخرجي برا علشان في معزه لابسه ازرق هتتفشخ دلوقتي
انا : اهدي ياعم خريه انت كمان يالا احكيلي انت حكايتك بقي
معتز : بكره بكره سامع صوت الديك بياذن اهوووه يالا خش نام تصبح علي خير
انا : اه يابن الخووووووووووووووول................ ................................... ............انتهي الجزء السادس والعشرون



ارائكم ورده مكانها في التعليقات

الجزء السابع والعشرون
(( بيت طه ))


الشخصيات للتذكير
غاده 33 سنه ( وصفها في القصه تحت )
طه 38 سنه ( مهندس محترم ومتربي غلبان ومتلعثم في الكلام عنده كرش صغير شعره ابيض وهو ابيضاني وزبره متوسط )
هدي 33 سنه ( ميلفايه متجوزه طه بزازها كبار نيييك وطيزها كبيره قصيره ومقلبظه شويه بس بطل ووشها من النوع اللي بيهيج وبتشتغل مدرسه )
هبه 17 سنه ( رفيعه صعيديه قمحاويه بزازها صغيره وطيزها برضو صغيره وطويله شويه محجبه وعندها حسنه في وشها وصابغه شعرها اصفر مطلعاه من تحت الطرحه )


انا : ياااااااااااااااا وزه اللي قفل المحبس مين يااااااااااااااوزه
عبير : ايه يامايكل بتزعق ليه وبطل تصفر وانت في الحمام غلط
انا : ليه هيلبسني حكم كوره شوفيلنا بس يابيرو مين قفل المحبس
عبير : محبس ايه انت في فيلا مش في شقه علي السطح
انا : نسيب بقي الصابون اللي بياكل في طيزي دا ونشوف اذا كانت فيلا ولا خرا افتحو المحبس
عبير : ههههههههههه في عندك زرار تحت السخان دوس عليه هيخلي المياه شغاله مش هتفصل وبطل تزعق وانت في الحمام بدل متتلبس
نادين : انتو تعرفوه منين المتخلف دا
عبير : دا صاحب معتز من وهما اطفال
نادين : مع ان معتز عاقل شويه مش زي المتناك دا
عبير : كسمه ولا يفرق معانا بجنيه المهم انه يخلصلنا حوارنا
نادين : انتي بتقولي ايه الاهبل دا هو اللي هيخلصوا خخخخخ دا متناك في نفسه ولايح كدا وبيض اوووي دا اكيد معتز اتجنن
عبير : وزه قالي مش هيعرف لوحده لازم مايكل معايا هو ومايكل بيكملو بعض يعني لو حد وقع التاني يشيله
نادين : انتو عارفين اكتر مني المهم تخلصوا علي خير بس انا مش هخلي ابن المتناكه دا يلمسني مش طالبا قرف وترجيع
عبير : لا ياروح امك دي علشاني انا معتز ميعرفش عنها حاجه دي انا هخليكي تنامي معاه وهيتصور علشان لو مرضيش ابعت الفيديو لمراته وخصوصا اني عرفت انه طلع متجوز فمصلحه
نادين : احا دا متجوز طب بزمت امك واحد خول زي دا هيكون متجوز واحده شبهه فبالنسباله حلم انه حتي يبوسني انسي انسي
عبير : خلاص كسمك متسالنيش في حاجه بعد كدا
نادين : طب هفكر شويه عقبال ممعتز يقولوا
عبير : ولو هزر معاكي ولا اتشرمط سيبيه ومتقلبيش وشك وخلي بالك اتصرفي طبيعي دا ذكي نيك وبياخد باله من اقل التفاصيل .....وبعد كدا رجعنا مصر بس كان اكتر حاجه غريبه كلناها شربه الضفادع
انا : اسمها شربه ضعادف جايه من الضعدفه مش الضفدعه
عبير: اسمها ضفدعه مش ضعدفه ايه الضعدفه دي
انا : انا اصلا غلطان اني بتناقش مع بقره زيك
عبير : هههههههههههههههه ولا انت بتتكلم بجد
انا : هو انتو كالتوها فين الشربه دي
عبير : لما كنا في روسيا انا ومعتز كانت في مطعم من المطاعم اللي هناك
انا : بس دي اكله فرنسيه يابيرو مش مهم المهم فين وزه
عبير : *محرجه * في المكتب جوا

مشهد المكتب

معتز : استحميت ونضفت وارتاحت
انا : ااااااااااااااااااه يامعتز كسم الشامبو اللي عندك دا ريحته حلوه نييييييييك جايبه منين دا فاااااجر
معتز : هبقي اديك منه ازازه .. هدومي جات مقاسك
انا : قشطه شغاله انا هدومي عفنت علي كسمي
معتز : هههههه طب يالا علشان احكيلك علشان الوقت بيجري
انا : وقت ايه اللي بيجري انت ورا كسمك حاجه
معتز : يعني كلها ساعه وهتقولي تعبت وعايز انام وعايزه اتغدي وعايز اتناك وانا بضاني بتوجعني من الحكاوي
انا : قشطه احكيلي من ساعه مسافرت
معتز : لا هحكيلك الاولي طه وهدي مراته وبعد كدا لما سافرت
انا : كسم طه انا عايز اعرف عملت ايه في اندرو
معتز : مش هحكي
انا : دا انت بيضه شمال بتهد جبال
معتز : هههههههههه بص ياسيدي فاكر المره اللي جتلك فيها ابات عندك يومين لما ابويا طردني وساعتها جيتلك لما حششنا فوق السطح لما امك ساعتها عملتلنا صلصله بالشطه وقالتلنا انها كاتشب بيتي
يابن اللبوه ساعه البيتزا الخشب اللي امك عملتها وكنا بنضرب بيها بعض دي
انا : انا امي مبتعملش غير بيتزا خشب اصلا مش فاكر اخلص
معتز : اليومين اللي كنت بايت عندك فيهم دول هفكرك يوميها علي 7 الصبح انا سجايري خلصت وانت كنت نايم نيييك ونزلت اشتري سجاير وقابلت اللي اسمه طه واتخانقت معاه علشان كنت انا راكن عربيتي قدامه مش عارف يطلع بعربيته المهم شدينا مع بعض ومراته كانت واقفه وساعتها قلتله طب بكسمك مش هقل منك علشان مراتك واقفه بس هتبرطم وتخيب مش هحرك العربيه وهسيبك كدا المهم قعد يبرطم رحت رازعه قلم ابن متناكه واتجننت علي كسمه وهو مفيش منه رد فعل وساعتها البواب بتاع العماره اللي قدامكو هو اللي ادخل وحاشو مني اللي خت بالي منه ساعتها ان مراته كانت واقفه مبتتكلمش ولا بتصوت ولا اي ابن متناكه واقف لابسه نضاره شمس ومش عارف بتبص علي ايه بعديها انت صحيت علي صوت الخناقه ونزلتلي
انا : ااااااااااااه افتكرت بس مش مجمع اووووي ها وبعديها
معتز : بعديها قبل ماامشي من عندك الراجل كان صعبان عليا وقدام مراته قلت اطلع اعتذرله طلعت اعتذرله عاش الدور تاني فوق وهو ابن متناكه كلامه دبش كنت هضرب كسمه تاني بس مراته ساعتها اتدخلت وروقت عليا انا شفتها اتكيفت منها بصراحه وكان جسمها ابن متناكه كرباج وانا الجيم كان عامل الصح مع جسمي المهم وانا ماشي وهي بتهديني وبتعتذرلي كانت بتديني ورقه في ايدي عليك نووووور رقم تليفونها كلمتها ايه والتيت والشريط والحككان وبنجيب سكك لحد اما روحتلها في يوم الصبح شقتها مرضيتش هي تيجي في اي شقه )

( فلاش باااااااااااااااااااااك معتز وهدي )

معتز : طب افرضي جوزك طب علينا هو خول اه بس الحاجات دي الخول بيقلب فيها راجل
هدي : متخافش منه وبعدين احنا هننجز بسرعه ولا انت بتطول
معتز : عليكي نوووور انا بحب الهادي يازبادي
هدي : طب تحب هنا ولا في اوضه النوم
معتز : في الفضاء نسبح ونعوم ونعيش الخيال
هدي : هههههههههههه شكلك شقي
معتز : خخخخخخخخخ احا ايه الكلام دا وانتي هتتناكي من جدك علشان تقوليلو شكلك شقي
هدي : هههههههههههه اومال اسمه ايه
معتز : اسمه دا (رحت زارفها بعبوص في كسها واحنا واقفين وهي كانت لابسه بيبي دول اصفر وكلوت 7 ابن متناكه وفخادها بنت شرموطه مقلوظه نيييك )
هدي :اي براحه ياشقي
معتز : انا بس عايز اقولك علي حاجه انا مختلف شويه في النيك فهتستحملي ولا اخرك دب طخ وشكرا للتحيه
هدي : خول يعني عايزني انيكك بعد متنيكني
معتز : انا بسال كسم سوال معايا في التخلف علشان لو بدانا قسما ب**** لو عملتي ايه مهبطل
هدي : انا ابتديت اخاف منك
معتز : بس هريحك وهتتبسطي علي الاخر
هدي : طب اشوف واحكم الاول
( رحت لاففها مخلي وشها للحيطه وخليتها ترفع ايديها فوق هي طبعا مستغربه وعماله تهزر وانا واقف جنبها وبعزم ماعندي ضربتها علي طيزها بغباوه لقيتها صوتت صويته بنت لبوه وطيزها اترجت نيك ولفت وبصتلي مضايقه )
هدي : انت غبي براحه مش كدا
معتز : بصي قدامك ايدك متنزلش تاني
(لقيتها خافت شويه وراحت باصه فدامها ورفعت ايديها تاني ورحت ضاربها علي طيزها تاني نفس قوه الاولي ضربتها 5 ضربات علي طيزها لقيتها بتحرك طيزها وعايزه تدعك فيها وبتنزل بجسمها علي الارض )
هدي : اااااااااااه اي اي بتوجع مش قادره عايز ادعكها
معتز : هدعكهالك انا (رحت داعك لها طيزها ورحت ضاربها علي طيزها تاني جامد نيك ) شششششش صوتك علشان منتفضحش
هدي : اهه اه اه ا ها اه مش قادره بتوجعني بلاش دي
( طيزها بقيت حمرا طماطمايه رحت غارفلها بعبوص بكف ايدي من تحت لفوق رفعت طيزها بالبعبوص هي لزقت في الحيطه رحت ضاربها علي طيزها وساحبها من ايديها خدتها علي الكنبه قعدت علي الكنبه ورحت موقفها قدامي خلتها تديني ضهرها ورحت بصباع رجلي بلعبلها في طبزها وكسها من فوق الكلوت وهي واقفه مش فاهمه حاجه ورحت ضاربها بمشط رجلي في كسها من تحت لفوق وهي واقفه لقيتها صوتت ومسكت كسها زي المزنوق وعايز يعمل حمام)
هدي : انت متخلف ايه اللي بتعمله دا ياخول انت ااااااااه حد يعمل كدا يابن الغبيه اااااااااه
( انا ساكت مبردش عليها رحت ساحبها من ايديها ومنيمها علي حجري ورحت ضاربها علي طيزها اكني بمدها لحد ماطيزها فعلا بقيت حمرا دم ومش قادره وبتصوت وبتتلوي علي حجري رحت منزلها الكلوت شويه وبليت صباعي من كسها ورحت مبعبصها وكل شويه ازود في السرعه لحد اما بلعت صباعي كله وببعبصها بسرعه فشخ وهي بتصوت وتصرخ رحت ضاربها علي طيزها وحطيت صباعي في بقها تمصه مكنتش عايزه رحت ضاربها بالقلم فتحت بقها رحت مدخل صباعي وخليتها تمصه )
هدي : ممممممم اوعي اوعي انت متخلف مش عايزه قوم قوم اوعي ( وراحت قامت )
(رحت انا قالع البنطلون وهي بتقوم وزبري كان واقف نييييك وعريض وطويل شافته تنحت شويه وسكتت رحت مشاورلها بصباعي مجاتش رحت مادد ايدي مسكتها من ايدها وقربتها عليا وقعدتها بين رجلي علي الارض وبقيت انا بلعب في زبري ووشها عند بضاني بتلحس في بضاني وحاطط بضاني كلها في بقها وقعدت اضرب بزبري علي وشها ورحت مقلعها البيبي دول ووهي بتمص في بضاني انا كنت بدعك بزها بعنف جامد وبضربها علي بزازها ورحت قالع انا كمان التيشيرت وبقينا ملط احنا الاتنين ورحت رافع راسها لفوق وبضرب بزبري علي بقها وخدودها وعينيها ورحت ماسكها من شعرها رفعت راسها لفوق وبقيت بنيكها في بقها وراسها ثابته ادخله في بقها واطلعه كله وادخله واطلعه كله وانا ماسكها من شعرها وبلطشها بالاقلام علي خفيف وهو بيخش في بقها ورحت مدخله في بقها وزنقته جوا وضغطت براسها عليه جامد لقيت وشها بقي احمر وبتكح وبترفص وعينيها بتبرق بتتخنق رحت ساحبه من بوقها لقيت بوقها كله رياله وهي بتكح رحت ضاربها بالقلم ومسكتها من خدودها وبوستها في شفايفها ورحت ساحبها تاني علي زبري وهي بتقاوم رحت ضاربها علي بزازها ومسكتها من خدودها بوستها تاني في بقها وبعد مابوستها ضربتها قلم بالراحه ونزلتها تمص في زبري وعملت نفس الحركه تاني لقيتها المره دي بتكح جامد وبتشاور بايديها لاء وماسكه زورها ووشها احمر نييييك وعينيها بتدمع )
هدي : *بتكح* لا لا مش قادره انت غبي *بتكح* هموت لا لا مش عارفه
معتز : بكره تتعودي تعالي قربي متخافيش تعالي قلت تعالي
(قربت مني وسندت ايديها علي رجلي زي لما تكون مربي كلب ورحت ماسحلها وشها من المياه بايدي ومسحت ايدي علي بزازها ورحت مقومها نص قومه خليتها نايمه بين رجلي بس علي ركبتي الشمال بس وبايدي اليمين بضربها علي طيزها وبوسع بين رجليها شويه وبغرفلها بكف ايدي بضربها علي كسها بسرعه وورا بعض لحد مصوتت وضمت رجليها جامد ووقعت علي الارض رحت رافعها من تحت باطها بالراحه وهي بتقوم معايا زي المستسلمه ورحت مقعدها علي حجري واخدها في حضني زي الاطفال رحت مسرحلها شعرها اللي اتبهدل ومسحتلها وشها ومسكتها من خدودها جامد مش اوي وبوستها في بوقها هديت شويه رحت ساحب ايديها حطيتها علي زبري وهي قاعده نفس القاعده قعدت تدعك فيه شويه انا زبري واقف نيك علي منظرها وهي طيزها حمرا وبزازها محمره ووشها احمر ومنفخ بتكيف نيك انا لما الاقي المره اللي معايا كدا رحت واقف بيها ومخلي وشها للحيطه واقفه علي رجل واحده والتانيه رافعها بايدي وبزبري فضلت امشي علي كسها شويه من برا ورحت دخلته مره واحده في كسها هي شهفت وصوتت ورفعت جسمها لفوق كنت انا ايدي التانيه علي كتفها بنزلها لتحت وانا اقوي منها فكنت زانقها زنقه سودا ورحت مطلع زبري كله ودخلته مره واحده تاني وهي تشهق وتوحوح تاني كررت الحركه 8 مرات ورحت مدخل راس زبري بس وبقيت بنيكها براس زبري مدخلتوش كله )
هدي : احححححححححح انت بتعمل فيا ايه يخربيتك دخله كله انت لهلبتني انا اتجننت مش قادره عايزاه ااااااااااااااه عايزاه كله احححححححح دخله حطه حطه متحنسنيش (وبتدعك في كسها )
معتز : شيلي ايدك من علي كسك
هدي :لا لالا مش قادره كسي بياكلني مش قادره
معتز : مش هعيدها تاني
هدي : اححححححححح اهوه اهوه دخله بقي وشرف امك عايزاه جوا اخبطني جوااااا يالا انت تهيجني وتسبني يالاااااااااااااااااااااااا مش قادره بقي حراااااااااام انت ابن وسخه ليه يالا
(لقيتها بترجع بتنزل بكسها علي زبري رحت راجع ورا شويه ويادوب بدخل الراس بس في كسها )
هدي : انا اسفه انا اللي بنت وسخه شرموطه خلاص بقي مش قادره هموت منك تعبت تعبت عايزه اتناك دخله بقي انا هايجه اوووووووي طفي ناري بقي يالهوووووووي اححححححححححح ايوا كدا كله كله اااااااااااااااااااه ليه ليه طلعته تاني دخله دخله قربت اجيب دخلوووووووووووو اححححححححح متطلعوش والنبي مش قادره خليه قربت اجيب اهووووه كمان كمان حركه لفه جوا خليه يلف اااااااااه
معتز : لما تقربي تجيبي قوليلي
هدي : حاضر حاضر ااااااااااه (وبتدعك في كسها وانا مدخل زبري كله جواها وبنيك فيها بسرعه اووووي وبقوه برزع في كسمها بافترا )
هدي : اححححح اه اااااه اااااااااااااه لا لا لا كدا جامد اووووووي لا لا حرام حرام متفتريش عليا لاااااااا ابوس ايدك ااااااااه براحه طب براحه طيب في ايه ااااااااااااااااااااااه
معتز : يعني اهدي ياكسمك انيكك بالراحه حاضر
هدي : لالااااااااا خليك خليك دا حلو اوووووووي ارزع اووووي هجيب هجيب
(رحت انا مطلع زبري ولفيتها خليت ضهرها للحيطه ورفعت ايديها من علي كسها لفوق ومسكت ايديها الاتنين بايدي لفوق اكنها متشعلقه وعماله تضم رجليها الاتنين علي بعض عايزه تحك في كسها وبتتلوي وتترعش ورجلسها بتسيب واتجننت مش قادره )
هدي : ااااااااااااااااااح ايه اللي بتعملو دا سيبني مش قادره عايزه اجيب ااااااااح كسي كسي مش قادره اوعي ادعك فيه مش قادره عايزه اجيب سيب ايدي طب نيكني نيكني اااااااااه بتعذبني ليه كسي نااااااااار نااااااااار في كسي يامااااااا مش قادره طب حط ايدك انت و**** بموت مش قادره
( وبتمد كسها لقدام عايزه تحكه في اي حته في جسمي وعينيها ابتدت تلف وبتترعش جامد وبتصوت بوجع ابن متناكه وحرقان رحت ضاربها كذا مره ورا بعض علي كسها من برا )
هدي : اضرب كمان كمان احححححححح هنزل كمل ضرب اضرب اضرب
(رحت مبطل ضرب وفضلت متفرج عليها وهي بتتلوي )
هدي : ليييييييييييييييييييه ليه بتعذبني ليه طب اجيبهم واعمل اللي انت عايزه
معتز : لو ايدك لمست كسك هنيكك
هدي : حاضر حاضر بس ريحني مش هلمسه خاااااالص
(سبتها بتاع دقيقه لحد ماهديت شويه ومش قادره تقف رحت مسندها وقفت علي حيلها رحت بايسها في بوقها وموطي راسها وهي واقفه حطيت زبري في بقها تمص فيه وبضغط علي راسها جامد لحد ماكحت رحت رافع راسها وضاربها بالقلم جامد شويه ورحت ممشيها قدامي وايدي علي طيزها بضربها كل ضربه والتانيه علي فلقه طيزها لحد اما دخلنا اوضه النوم رحت رازعها قفا ابن متناكه من اللي بتضربه وتمسك قفاها في نفس الوقت ورحت رازعها القفا وماسكها من رقبتها لافف وشها ومنزلها علي الارض قعدت علي ركبتها وتانيه رجليها تحتيها ورافعه راسها لفوق عند زبري ورحت تافف وانا واقف علي زبري )
معتز : مصي ببقك بس من غير ايدك
هدي : حاضر حاضر
(فضلت تمص ببقها تبلع بضاني بتشفطها واخليها تتف علي زبري وتمصه مكان تفيتها لحد اما رقبتها وجعتها من القاعده وانا كنت هيجت نيك وقربت اجيبهم رحت مقومها وزاققها علي السرير نيمتها علي بطنها وخليت رجليها علي الارض يعني خرم طيزها علي طرف السرير)
معتز : افتحي طيزك بايدك افتحي علي الاخر وريني الخرم
هدي : (بتفتح طيزها اوووي علي اخرها ) اهووووه علي اخرها اهوووه
( رحت انا قاعد علي كرسي جنب السرير ببص عليها وهي فاشخه طيزها وبلعب في زبري بتفرج عليها )
هدي : اييييه مش هتنيكني يالا فاتحاه اهوه علي اخره
معتز : خليكي كدا زي الشرموطه الهايجه اتفرج عليكي وانتي فاشخاها
هدي : طب نيكني في حاجه بتاكلني في طيزي عايزه ارتاح علشان خاطري
معتز : قومي اقفي واديني ضهرك ووطي وبعبصي نفسك
هدي : يوووووووووه بقي حاضر اهووووه
معتز : دخلي صباعك للاخر
هدي : دا اخره و**** اهوووه يالا بقي انا عايزه اتبعبص بزبرك مش بصباعي
معتز : ارجعي بطيزك قربي هاتيها عند بقي
هدي : اهوووه هتعمل ايه اححححححححح ابه دا اوووووووف انا اول مره احس الاحساس دا اول مره حد يلحسلي طيزي اووووف لسانك سخن اوووووووووووووووي اه اااااااه ايه دا دا حلو اووووي كمل كمل انا كسي بينزل غرقان مياه ااااه متشيلش لسانك متشيلوووش اوووووي *بترجع بطيزها علي لساني* اااااااااه كمان كمان ليه بطلت ليه الحسه
معتز : *ضاربها علي طيزها * لفي ايديني كسك
هدي : *بتلف وبتفتح كسها بايديها الاتنين وهي واقفه وانا قاعد زي مانا * اهوووووه اهووو بتاعك كله بتاعك ريحه ااااااااااه حاسس بيه مولع اححححححححح حرام عليكي كمل الحسه اوووووي متدخلش لسانك اييييييييي بيولعني اكتر ااااااااه متشفطوش بيولعني اووووووي ااااااه طب خخخخخخخخخخخخ حراااااااااااام
(انا بلحس في كسها وبشفط في زنبورها وبدخل لساني جوا كسها واخرجه والحس في كل ابن متناكه فيه وهي عماله تحرك وسطها بكسها علي بوقي وماسكه في شعري مش عايزه تسيبه ورجليها بتترعش وعماله تصوت وتشخر لحد اما لقيتها نزلت بتبوس في بقي وتلحس وشي زي المجنونه وبتبوس في كل حته فيا )
هدي : مش قادره انا عايزه اتناك مش مستحمله نيكني
معتز : في كسك ولا طيزك
هدي: اي ابن متناكه المهم اتناك
معتز : نامي علي السرير زي ماكنتي وافتحي طيزك
( راحت جري نايمه علي السرير وفاشخه طيزها وانا رحت واقف علي الارض وتافف من فوق علي طيزها التفه وفعت جنب خرمها رحت داعك التفه بزبري علي خرم طبزها ورحت مدخل راس زبري لقيتها نطت شويه لقدام رحت ضاربها علي طيزها)
معتز : اهدي يا متناكه متتحركيش
هدي : حاضر حاضر اهوه اهوه بس نيك دخله بقي يخربيت كدا
( رحت مدخله حته حته لحد اما دخل كله وهي بتصوت وبتقمط بخرم طيزها علي زبري وبتتاوه علي فترات اه اه ااااه اااااه فضلت انيك فيها بس خرمها كان متناك قبل كدا مش اول مره وبقيت بنيك فيها بسرعه وهي بتصوت رحت ساند بايدي علي وشها دفستها في السرير وعمال انيك فيها ورحت رافع رجل علي السرير والرجل التانيه علي الارض وماسكها من شعرها بشده لورا اكني راكب حصان وهي رقبتها اترفعت لفوق شويه وابتديت اسرع في النيك واشدها من شعرها في نفس الوقت وهي بتصوت وجع ومتعه وشرمطه وكل اللي تتخيله وبنيك فيها واضرب علي طيزها كل ضربه والتانيه طيزها استوت من الضرب قعدت بتاع 10دقايق لحد ماهي استوت وعرقت نيييك سبت شعرها لقيتها نامت علي السرير من التعب ووشها كله عرق ومحمر اكنها استسلمت وابتديت اسرع نيك بسرعه جنونيه متخلفه ورحت مطلعه من طيزها )
معتز : تعالي هجيبهم في بقك قربي اخلصي
هدي : (نزلت من علي السرير قعدت علي الارض وفاتحه بقها وبتربش بعينيها ومطلعه لسانها مستنيه اللبن ) هات ياحبيبي هاتهم في بقي هااااات كله
( رحت جايبهم علي وشها عينيها وبوقها ومناخيرها وهي قرفانه شويه وبتمسحهم بايديها رحت ماسح اللي جم علي بوقها ورحت موطي بايسها في بقها )
معتز : الحسيهم بلسانك من علي وشك
هدي : بقرف معلش سامحني
(رحت ماسحهم بصباعي وجايبهم علي شفايفها وضاغط علي بقها من الجنب فتحت بقها رحت مدخلهم في بقها بالعافيه )
معتز : ابلعي (وبضربها بالقلم )
هدي : مشخغفبغقغق
معتز : ابلعي علشان اسيبك
(راحت هزت دماغها وبلعتهم وبصتلي من تحت لفوق بعديها راحت متسندا علي ايدي وطلعت حضنتني جامد اوووووي بعشق ومسحت عرق وشي بايديها وباستني في خدي وشدتني من ايدي دخلنا الحمام ولقيتها فتحت الدش وبتحميني وبتغسلي جسمي بالشامبو وبتبوس في كل حنه في صدري وراسي وتدعك في زبري وهي بتغسله وبتحضني جامد والمياه نازله علينا ومبسوطه فشخ )
هدي : متنيكني تحت المياه نفسي اتناك وانا بستحمي
معتز : لا كفايه عليكي نيكه واحده
هدي : انت شرمطتني انا اول مره اشوف كدا
معتز : ناوليني الفوطه هي الهدوم في الصاله صح
هدي : انت غريب اووووي انا مش فاهماك
معتز : جوزك جاي امتي
هدي :مش عارفه بس تقريبا ساعه او اتنين
معتز : طب اعمليلي قهوه وتعاليلي علي الصاله

مشهد الصاله

هدي : اطفي السجاير والنبي محدش في البيت بيشرب سجاير وهيشك فيا
معتز : قوليلو كنت بجرب اشربها وخدي خلي معاكي سجارتين
هدي : انت ازاي هادي كدا وبعدين عرفت منين اني هسيبك تضربني وتشرمطني كدا
معتز : هو لو جوزك بيشرمطك ويكيفك كنتي اتناكتي مني وبعدين جوزك دا فرخه يعني اخره اوف اااااح وينزلهم وانتي مره عافيه مينفعش معاكي الحنيه
هدي : دا انت داهيه بلوه مسيحه
معتز : بس ياماما
هدي : ههههههههههههه ياواد ياتقيل انت وبعدين عرفت منين ان جوزي فرخه
معتز : هشرب القهوه بمزاج ولا اقوم اروح
هدي : دا انت فاجر دكر بصحيح يابختها اللي هتتجوزك
معتز : تمام
هدي :ياواد مالك كدا يخربيت تقلك دا انت كافر .... طب تحب احكيلك حكايتي وانت بتشرب القهوه
معتز : لا
هدي : هههههههههههههه طب هحكي انت عارف ان جوزي كان اسد وكان بيكيفني في طيزي وكسي وهو اللي خلاني بحب النيك اووووي انا كنت قطه مغمضه وكان بيفرجني علي سكس كمان وبنعمل كل الاوضاع بس كان حنين عليا مكنش بيفتري ودا اللي محببني فيه بس لاحظت انه وهو بينيكني بيحب يرفع رجلي ويبوسها ويمص صوابعي فانا مستغربه بس كانت الحركه دي بتهيجني شويه وهو كان بيقولي انه بيعملها حب مش ذل ومره في مره لقيته بقي بيبوس رجلي وينسي ان زبره في كسي ومبيحركش زبره بيبوس رجلي بس والاقيه فجاه راح جايب لبنه في كسي وهو بيبوس رجلي ابتديت اتضايق منه واتكلم معاه وكل لما يبوس رجلي ابعدها عنه لحد اما لقيته مبقاش ينام معايا اصلا وبقي بيتفرج علي سكس ولما اتدلع عليه يتحجج باي حاجه فجيت في مره عملت باديكير يهبل وحطيت مانيكير احمر مع بياض رجلي لقيته هاج عليها وبقي بيبوس فيها زي التور وناكني نيكه محصلتش بس معظمها رجلي في بقه طول الوقت وبعديها اتدلعت عليه وعرفت منه انه بيحب الرجول وانه من زمان من قبل مانتجوز كان نفسه يبوس رجلين قرايبه وصحباته بس بيخاف ولما اتجوزنا كان خايف يصارحني اقول عليه خول فسالته )
هدي : نفسك في مين دلوقتي
طه : نفسي في رجلين امك امك وبنت خالتك نهي نهي (عندها بتاع 18 سنه )وغاده وجميله جميله صحابك
هدي :ياراجل ياخول نهي دي عيله
طه : بحبها بحبها بحب رجليها
هدي : وامي انت عبيط ياطه
طه : احنا احنا بنتكلم بصراحه بصراحه
هدي : طب جميله منقبه ومتدينه جدا وجوزها لو عرف انك بتبص علي رجليها بس هينيكك ههههههههه وغاده بنت بشوات يعني انت متملاش عينها
طه : نفسي نفسي اوي في هانم ابوس ابوس رجليها
هدي : هههههههههههههههههه اه ياخول وانا رجلي مش عاجباك
طه : انتي حبيبتي حبيبتي يا هدهد
هدي : ( وطبعا انا كنت فكراه كلام سرير ساعه هيجان وخلاص بس لما كنا بنزور امي او بتيجي تزورنا كنت بلاقيه متنح لرجليها وانا كنت بنغزه كل شويه علشان امي متاخدش بالها منظري هيبقي ايه وجوزي خول كدا بيبص علي رجلين امي زي الكلاب بس اتاكدت انه مش بيكدب وكنت بشوف زبره واقف اوووي في البنطلون وكنت حاسه انه هينط علي رجلين امي في اي وقت وانا امي مره حلوه مهتميه بنفسها وبتعمل حلاوه كتير مره من الاخر تهيج الشنبات برجليها )
معتز : قصدك تهيج الخولات
هدي : هههههههههههه ياحبيبي انت دكر لوحدك حاجه تانيه انا بتكلم علي الخول جوزي المهم علشان مطولش عليك اتفقت معاه انه ينسي الهبل دا علشان ميخربش بيته بايده لحد في مره كنا خارجين بنتعشي برا وقابلنا غاده هي بصراحه مكانتش صدفه هو انا كنت قايله لغاده عليه وهي مكانتش مصدقه فكانت عايزه تشوف بعينيها وتضحك علي منظره
معتز : خخخخخخخخخخخخخخ احا دا جوزك مش صاحبك
هدي : ما انت عارف الستات مبيتبلش في بقها فوله وبنقعد نرغي وانا كنت مبسوطه بيه وبخولنته دي مكدبش عليك وقلت لما اضحك انا وصاحبتي ايه المشكله
معتز : غاده دي شكلها ايه
هدي : عندها 27 سنه غنيه اووووي كانت زميلتي في المدرسه ولحد دلوقتي صحاب
معتز : بتكلم علي جسمها
هدي : ههههههههههههه جسمها ابيض وحطه خاتم في مناخيرها وبزازها متوسطين وجسمها مظبوط علي الفرازه زي البنات اللي بتشوفهم في الاعلانات دول
معتز : ها كملي بعد ماخرجتو ايه اللي حصل
هدي : محصلش حاجه هي كانت جايه بصندل بكعب وصوابعها مفتوحه وهو كل شويه يطلع موبايله يبص فيه علشان يبص علي رجليها وهي راحت رافعه رجل علي رجل علشان يبان اكتر وهو ابتدي يعرق ويهيج وهي راحت نغزتني في جنبي واحنا الاتنين ماسكين نفسنا من الضحك بالعافيه ولما روحنا كان هيجان نييييك وقلتله عجبتك رجلين غاده قالي اووووووي كان نفسي انزل ابوسهم قدام الناس اوووووي واقعد تحت رجليها وابوس والحس فيهم والناس كلها تتفرج عليا معرفش هيجت ليه لما تخيلت انه بيبوس رجليا انا مكان غاده بس قدام الناس حسيت بشعور عظمه كدا وحاجه حلوه فقلتله طب واللي يخليك تبوسها تعمل ايه ياادوب بقوله كدا لقيته جابهم فقلت خلاص لحظه هيجان وسكت لقيته بيقولي بتتكلمي بجد انا مستعد اعمل اللي انتي عايزاه قلتله انا عايزه اتفرج عليك بس مش عايزه حاجه قالي ماشي وكلمت غاده موافقتش طبعا قالتلي هنخسر بعض بلاش بس فين وفين عقبال ماوافقت وكان شرطها ان مهما حصل منخسرش صداقتنا قلتلها ليه يعني قالتلي هتعرفي وقتها ولما كلمت طه فرح اوووووي وروحنالها يوم في الفيلا

مشهد طه وغاده في الفيلا

غاده : سيبينا لوحدنا ياهدي شويه ولما اندهلك تطلعي
هدي : طب مااانا عايزه اتفرج برضو
غادي :هفرجك ياحبيبتي و**** بس اظبطه الاول يالا بقي مش هنضيع وقت (وقامت هدي )
طه : انا محرج منك جدا بس دا حلم حياتي اني ابوس رجلك
غاده : بتحب ايه انا هقولك الانواع وانت تختار في عند...
طه : بحب رجليكي وهموت عليهم
غاده : هههههههههههه لا مبحبش كدا اوعي تقاطعني تاني مره علشان انا وحشه ماشيي ياطهطوهي
طه : امرك يامولاتي
غاده : لامولاتي ايه وقرف ايه شغل المتسولين دا ناديني باسمي عادي
طه : امرك ياغاده
غاده : يابني افهم انسي النت والمستريس المتناكين اللي بتتفرج عليهم دول كلمني عادي لا انت عبد عندي حاشا لله ولا انت معندكش كرامه ولا الهبل دا انت عندك ميول وبتطلعها وانا بحترم ميولك دي زي ماانت بتستمتع انا برضو بستمتع مش انا استمتع وانت لاء فاهم حاجه
طه : حاضر ياغاده
غاده : شاطر بص بقي علشان معملش حاجه تضايقك وتضطر انك توافق عليها غصب عنك علشان ترضيني وبدل مايبقي انت هيجان تبقي مبضون وشهوتك تروح قولي انت بتحب ايه واللي مبتحبوش متقولوش
طه : مش عارف مجربتش غير الرجلين ممكن حاجات تانيه احبها
غاده : طب هقولك واللي مش عاجبك قولي مش بحبه ماشي
طه : ماشي
غاده : بتحب تتشتم / بتحب اتف عليك / بتحب اشخ عليك / بتحب ابعبصك او انيكك / بتحب تضرب بعصايه او حزام / بتحب تبوس رجلي / بتحب اهينك واذلك لاقصي حد / بتحب تتربط / بتحب تلبس هدوم بنات واعملك مكياج / بتحب اطفي السجاير في بقك / بتحب اربطلك زبرك او اضربك في بضانك جامد / بتحب اربطك بمشابك في بزازك او في جسمك كله / بتحب السعك بالشمع وانقط علي جسمك /بتحب اربطك بسلاسل زي الكلب والف بيك او اركب عليك / بتحب تتمد علي رجليك / بتحب اضربك برجلي او بايدي علي وشك بالقلم / بتحب العبلك برجلي في زبرك / بتحب تشم شرباتي وجزمي ها بتحب ايه ؟
طه : مش عارف بس انا زبري وقف اوووي من الكلام اللي قولتيه
غاده : طب بص اصل انا بحب كل دا ف انت لو ماخترتش جايز الكلام يكون هيجك لكن لما تيجي تجرب مختلف تماما يعني مثلا انت هيجت علي اني اشخ عليك ممكن لما اشخ فعلا انت تتقرف وترجع فياريت تختار
طه : طب ممكن نخليها واحده واحده يعني ابدا بالشتيمه وابوس رجلك واشم فيها واتضرب بالاقلام بس علي خفيف انا اهم حاجه ابوس رجلك والحس فيها واشمها
غاده : مممممممم طب خش استحمي الاول وشيل شعر باطك وزبرك وطيزك نضف نفسك وتعالي بسرعه واياك تعمل حاجه في الحمام واول متطلع من الحمام اللي يجي في دماغك اعمله وانا هعرف انت ايه
طه: حاضر حاضر
(بعد نص ساعه خرج طه من الحمام ولقي غاده قاعده ببادي كات وشورت وشبشب بس لابسه شراب وانا كنت بتفرج عليهم من الدور اللي فوق في الفيلا وشايفاه وهو طالع من الحمام )
غاده : نضفت نفسك
طه : اه
غاده : ولابس هدومك ليه اقلع
(ابتدي طه يقلع وزبره واقف نيك وجسمه سخن بيترعش من الهيجان راحت غاده قايمه وقفت جنبه وهو ملط وراحت بايساه في بقه )
عاده : متخافش اهدي خاااااااااالص مش هوجعك انا هخليك تتبسط اهدي (وبتبوسه في خده )
طه : *بيبلع ريقه بالعافيه* حاضر حاضر
( راحت غاده حطيت ايديها علي بقه راح بايسها وفضلت تمشي بصوابعها علي جسمه بالراحه وهو واقف وهي بتلف حواليه وراحت براحه ضربته علي طيزه هو سكت راحت مشيت بايديها علي زبره وراحت قرصاه من بضانه راح مصوت راحت سابت ايديها ومشيت علي شعر صدره وراحت شدت شعر صدره راح مصوت راحت ضرباه بالقلم خفيف لقيته سكت ضربته قلم اقوي سكت وكل شويه تزود في القلم لحد اما صوت فعرفت اخره ايه راحت بايساه في بقه وتفت حته صغننه لقيته بلعها راحت تفت علي وشه وقالتله يلحس مرضيش راحت وقفت وراه وماشيه علي طيزه بالراحه وراحت مبعبصاه من برا لقيته ساكت اول ما ابتدت تدخل صوباعها راح ناطط لقدام راحت ماسكاه من شعره وبتنزل دماغه لحد مابقي علي الارض وراحت قعدت علي الكنبه )
غاده : تعالي *بتشاورلو بايديها*
طه : *رايح لحد رجليها علي ايده ورجله * امرك
غاده : عايزه اتمتع هتعرف تمتعني ولا اجيب كلب غيرك
طه : انا كلبك الوفي وهعمل كل اللي يمتعك ياغاده
عاده : قلعني الشبشب ببوقك واديهوني
طه : ( بيقلعها الشبشب ببقه وبيديهولها ) اتفضلي
غاده : * بترمي الشبشب بعيد * كاتش يابوبي
طه : *بيجري يجيب الشبشب علي ايده ورجله زي الكلب ورجع بيه اداهولها* اتفضلي ياغاده
غاده : قلعني الشراب بصوابع رجلك وانت قاعد علي طيزك
( طه بيحاول يقلعها الشراب ومش عارف وعمال يعافر وفين وفين لما عرف يقلعها الشراب واول ماشاف رجليها مستحملش وراح هاجم عليها بيبوس رجليها ويلحس في كل حته فيها زي المجنون وزبره عمال ينقط لبن علي الارض وغاده بتضحك وراحت ناديت عليا )
غادي : ههههههههه ياهدي تعالي الحقي دا خلصان خالص ياعيني مستحملش
هدي : (طبعا انا نازله متغاظه ان جوزي منظره كدا مكنتش اعرف انه للدرجه دي خول كدا وفي نفس الوقت ندمانه ان انا السبب في كدا بس مرضيتش ابين قدام غاده ) يخيبك يامنيل ايه اللي بتعمله دا
غاده : ههههههههههه سيبيبه سيبيه دا انتي معاكي جوهره ازاي بس مش بتريحيه في البيت
هدي : بخليه يبوس رجلي بس اول مره اشوفه زي الكلب كدا (رحت رافصاه برجلي وهو برضو مكمل لحس وعمال ينقط علي نفسه )
غاده : هههههه بس يابت حرام عليكي سيبيه ينفع تضربي كلب وهو بياكل حرام عليكي (بتطبطب علي راس طه معلش ياكلبوبي دي ست وحشه )
هدي : كفايه كدا ياغاده خلاص
غاده : براحتك خديه وامشي بس هو هيقدر يقوم
هدي : اه هيقوم قوم ياطه معايا (وبتشد فيه وهو مندمج في لحس رجليها ومش شايف ولا سامع حاجه غير رجلين غاده وصوابعها ) قووووووم قوم يامتناك ياخول *رحت ضرباه علي قفاه وكانت اول مره اضربه*
غاده : يابت بالراحه دا جوزك برضو
هدي : ملكيش دعوه انتي ياغاده انا وجوزي حرين
غاده : انتي زعلتي ليه انا مش قلتلك مش هتخسرنا صحوبيتنا وبعدين جوزك هو اللي متناك انا معملتلوش حاجه انا كل اللي عملته وريته رجلي بس وهو مصدق هههههههههههه
هدي : *بضرب عادل بالاقلام وبزق فيه برجلي مش عايز يسيب رجليها زي الكلب اللي قافش في عضمه *
غاده : سيب رجلي ياخول
(راح طه سايب رجليها علطول وانا بصتله بغيظ كنت عايزه اكله بسناني ومدريتش بنفسي غير وغاده بتقولي اهدي اهدي اتاريني كنت نازله تلطيش فيه بالاقلام واضربه واتف عليه وهو زي المتناك زبره واقف وعمال يطلع وينزل ويجيب في لبن )
غاده : خلاص اهدي اهدي ياهدي في ايه اهدي خلاص وانت روح البس هدومك
هدي : لا مش هيلبس هدومه هو مش عايز يبقي متناك وخول انا هعلمه الادب
غاده : اهدي ياهدي مش كدا هو مش اي تخلف وخلاص هو مش دريان بنفسه شهوته اللي بتحركه متخليهوش يندم انه ساب نفسه كل حاجه براحه هتلاقي نفسك عرفتي مفاتيحه ايه استني هفرجك .... طهطوهي نام علي ضهرك زي الكلاب واتني ايدك ورجلك وحك ضهرك واتمرمغ في الارض......... شاطر ايوا كدا شفتي اهو بيسمع الكلام ازاي كله بالراحه يالا دورك وبراحه
هدي : تعالي ياطهطوهي هات بوسه
طه : *قام وبص لغاده بياخد منها الاذن وراح رايح لهدي ) اهوه
هدي : *رحت ضرباه بالقلم علي وشه من غيظي * بتاخد منها الاذن يامتناك ياخول (لقيت طه زعل وراح استخبي عند رجلين غاده زي الكلب الخايف )
غاده : (بتطبطب علي راس طه ) متزعلش ياكلبوبي دي ست وحشه ... ياهدي افهمي هو دلوقتي مش معانا مش حاسس بينا هو دلوقتي كلب مش هيفوق غير لما يهدي خالص عامليه معامله الكلاب متقوليلوش حاجه وتعملي عكسها ... يالا ياكلبوبي روحلها متخافش مش هتعملك حاجه
طه : * بيروح لغاده وهو خايف وبيبصلها وهو زعلان منها *
هدي : حقك عليا ياطهطوهي مواااااااااااه
(ولعبت في شعره بعديها خليته ينام علي ضهره علي الارض زي الكلاب وتاني ايده ورجله وبيلحس في رجلي وغاده بتلعب في طيزه من برا بصباع رجليها وهو بقي بيلحس في رجلي اكتر ويشم فيها وزبره مبيهداش عمال ينقط في لبن لما قرب يتصفي مننا وانا خايفه يحصله حاجه )
هدي : هو هيفضل كدا كتير انا خايفه يحصلو حاجه
غاده : متخافيش انا عارفه هفوقه ازاي
هدي : وانتي عرفتي كل الحاجات دي منين انتي ميبانش عليكي خالص وانا اللي عشره عمر معاكي
غاده : هههههههههههههه متخافيش هعلمك علشان تعرفي تسيطري عليه في البيت بدل ميفضحك كدا قدام اي حد وهخليه يسمع كلامك انتي
( لقيت طه راح قايم مره واحده وراح واخد رجل غاده في بوقه بيلحس فيها وسحب رجلي علي زبره بدعلكه فيه وهو قاعد علي الارض )
غاده : اهو كدا قرب يفوق عايزه تعملي حاجه تاني معاه ولا كفايه كدا عليه
هدي : عايزه عايزه عايزاه يلحس باطي
غادي : كلبوبي تعالي شطوره الحس باطي وشمه واعرف ريحته كويس
(طه طلع بيشم في باط غاده وبيلحسه جامد بلسانه من فوق لتحت وبيزق باطها علي مناخيره اوووووي راحت غاده ضرباه بالقلم )
غاده : انا قلت ايه متحطش ايدك
طه : *هز دماغه حاضر وكمل لحس*
غاده : يالا روح شم باط هدي هي دلوقتي المدربه بتاعتك تسمع كلامها يالا وااوعي تشتكي منك
(لقيتي بيهز راسه وجاي بيلحس باطي ويشم فيه وبيلحسه وبيقرب باطي عليه رحت ضرباه بالقلم راح عمل زي ماعمل مع غاده وكمل لحس فعرفت انه خلاص بقي بيسمع كلامي انا )
هدي : طب مقولتليش هيرجع طبيعي ازاي دا جاب كتير اوووي علي نفسه
غاده : خليه يحس بالالم او يتوجع بصي اقرصيه في بضانه او بعبصيه جامد
(رحت ضرباه في الشلوت في بضانه لقيته بيضوت وماسك بضانه ووقع علي الارض رحتله وطبطبت عليه )
طه : اه وجعاني اووووي ياهدي هدي
هدي : هههههههههههه اهوه رجع اهوه الحمد لله
غاده : ولو اني مبعملش مع حد كدا بس انتي صاحبتي اديكي عرفتي تتحكمي فيه ازاي وخلي بالك لو مسيطرتيش عليه هيفلت منك جوزك خلاص بقي من النوع اللي هربانه منه الشهوه بتلغيله عقله يعني ممكن تلاقيه فجاه بيبوس اي رجلين في الشارع فسيطري عليه اديني قلتلك
هدي : مش عارفه رجاله ايه الخولات دي اللي بتحب الرجلين فيها كسم ايه يعني
غاده : هههههههههههههههه اسالي طهطوهك
هدي : وخدت طه بعد مالبس هدومه وواحنا مروحين طبعا هو مش فاكر حاجه زي اللي كان نايم بس كان داري باللي بيحصل وقعد يعتذرلي كتير وانه غصب عنه واني مسيبهوش وانه وانه وانه وانه وانا بصراحه بحبه وهو صعبان عليا دي حاجه مش بايده زي دلوقتي انا خليتك تنيكني وتشرمطني علشان نفسي اتناك الشهوه غلباني انا كمان
معتز : غريب جوزك دا هو خول اه وشخصيته ضعيفه بس مش كدا
هدي : قسمتي ونصيبي بقي بس هو مش معرص عليا ولا متناك هو اخره بعبوصين تلاته وخلاص
معتز : وانا مال كسمي انا هخلع انا قبل مايجي ومن غير ماتقولي سرك في بير
هدي : طب طب ولا خلاص مش هنلحق
معتز : بالظبط مش هنلحق يالا ولما احتاجك هبقي اكلمك سلام

(خروج من فلاش بااااااااااااااااااااك معتز )
انا : احااااااااااااااااااااااااااااااااا اااااا ايه الراجل دا
معتز : مشفتش في خولنته دا اندرو جنبه راجل
انا : اندرو دا ابن متناكتين في 3 متناكات
معتز : هههههههههههه دا ياسيدي اللي حصل مع هدي وطه
انا : احا وانت منكتهاش غير مره واحده
معتز : نكتها مرتين تاني بعديها وبعد كدا عزلو
انا : اه انا عارف حوار انهم عزلو دا علشان جوزها جالو شغل في شركه احسن وبعيده عن البيت
معتز : ههههههههههههههههههه غشيم واهبل
انا: احااااااااااااااا متقولش كسبو المليون دولار مع مصطفي الاغا
معتز : اغشششششم
انا : طب ايه طيب طلعوا عمره
كعتز : انت متعرفش ايه اللي بيحصل في كسم العماره عندكو
انا : ياعم مايولعو كسمهم وانا همشي اخبط علي الجيران سامو عليكو امي عايزه بصلتين واكتبولي في الورقه دي عاملين ايه في حياتكم
معتز : ايه ياض الحلاوه والجمال دا
انا : اخلص يا خالو
معتز : لا ياسيدي هقولك اخر مره كنت عندها حكيتلي ان جوزها اعترفلها انه خول لبنت البوابه وهي مسحت بكرامه كسمه الارض وقالتلو نعزل من هنا لان شكلها وبرستيجها ضاع خلاص وقبل مايعزلو ابن اللبوه مش قادر يصبر علي رجلين البت دي اسمها ايه
انا : هبه
معتز : اه هي دي مش قادر يصبر علي رجليها وبما انهم هيعزلو خلاص فراح ل هبه دي اكنه بيودعها وبعديها عزلو علطول كلمتني بعد ماعزلو حكتلي علي سبب العزال ايه وطلبت مني اني مكلمهاش تاني وانا كسمها تغور في داهيه واختفت
انا : طب وقالتلك عزلو ليه
معتز : هحكيلك طه نزل لب.........

(عوده للفلاش باااااااااااااااك طه وبنت البوابه *هبه* )

(طه هيتكلم هادي بس خليكو فاكرين انه بيتهته في الكلام وبيعيده )
( طه نزل كالعاده بليل لبنت البواب مستنيها علي السلم والمره دي ملقاش شبشبها محطوط برا الاوضه فضل مستني علي السلم لحد اما هي طلعتله من الاوضه )
هبه : تعم عايز ايه
طه : في ايه ياهبه بتعامليني كدا ليه
هبه : ستك هبه ياخول يامتناك انت مش خلاص هتعزل من العماره يبقي اكيد شوفتلك شوفه تانيه
طه : وانا اقدر انساكي اومال انا جايلك ليه ياهبه
هبه : وهو انا بمزاجك ياخول خلاص شطبنا
طه : طب اللي تؤمري بيه انا هعملهولك بس متحرمنيش من رجلك علشان مش عارف هعرف اشوفك تاني ولا لاء
هبه : عايزه فلوس
طه : عملت حسابي وجايبلي معاكي الف جنيه خليهم معاكي وانا كل فتره هعدي عليكي اديكي اللي انتي عايزاه او اقابلك في اي حته
هبه : طيب وهتسكونو فين
طه : مش عارف ياستي مراتي قالتلي هنعزل كمان اسبوع بس مقالتليش فين عاملهالي مفاجاه ابوس رجلك بقي سيبيني ابوسها وحشتني اوووي
هبه : ههههههههه لا مش هنا تعالي فوق السطح بما انها اخر مره ايه دا انت بتعمل ايه هتطلع علي ايدك ورجلك يالا
( وطلع طه علي ايده ورجله زي الكلب سلالم العماره كلها لحد السطح لما مبقاش قادري ياخد نفسه وتعب من السلم واول موصلو السطوح )
هبه : انت هتتعب من اولها لسا بدري بص انا هطلع اقعد علي طرف اوضه الاسانسير وهدلدل رجلي وانت تشب بلسانك تطولها يالا
(فضل طه يشب يادوب لسانه بيلمس صباعها وبقي واقف بيتنطط لفوق علشان يلمس رجليها وهي بتبعد رجليها كل لما يقرب بلسانه وبقي زي الكلب وهي فرحانه فشخ بمنظره وبما انها بوابه جربوعه ملهاش كسم لازمه في الحياه وهو راجل قدام الناس محترم وبيه فدا اللي كان مهيجه اكتر واكتر انه حته كلب تحت رجلين واحده اقل منه في المستوي وفي كل حاجه وكمان اصغر منه بكتير وفضل يتنطط لحد اما بقي ينهج وتعب مش قادر )
هبه : خلاص خلاص اطلع فوق ريح شويه
(طلع طه علي السلم الخشب اللي بيطلع لاوضه الاسانسير وقعد ياخد في نفسه ونايم علي ضهره فارد جسمه وهي قعده جنبيه مربعه رجليها زي قعده عبله كامل علي الكنبه وبتدخل ايديها تحت البنطلون بتاعه وبتلعب في زبره من غير مايقلع هدومه وبتعصر في بضانه كانت بتجرب احساس جديد برضو هي بنت ونفسها تعمل اللي بتسمع عنه وراحت منزلاله البنطلون شويه لقيته لابس كلوت مراته )
هبه : يالهوووووي ايه دا يا بيه دا لباس حريمي
طه : اه دا بتاع مراتي بحب البسه بيريحني اووووي
هبه : وهي تعرف انك لابسه
طه : لا طبعا متعرفش (بيكدب عليها )
(ونزلت تمص في زبره وهي مستغربه الكلوت وحست انها هايجه وهي بتمص الزبر اول مره تمص زبر وتلمسه بايديها مكانتش عارفه تمص بس كانت هايجه اووووي ومن هيجانها راحت رافعه العبايه ومنزله الكلوت بتاعها لحد ركبتها ونامو عكس بعض بس بالجنب هي بتمصله وهو بيلحس كسها وريحته بنت متناكه مقرفه وكله شعر بس كان مهيج طه اوووووي وهي هاجت اول ملحس كسها )
طه : احححححح كسك حلو اووووي وريحته جميله اووووي انتي لسا عامله بيبي
هبه : اووووووف الحس كمان يامتناك الحس ااااااااه لسا شخه نضفهولي بلسانك اووووووووي كمان كماااااان اوعي تفتحني بلسانك اااااااااااه بدل ماالبسك مصيبه خد بالك وانت بتلحس
طه : متخافيش ارفعي نفسك شويه هلحس خرم طيزك
هبه : اححححححححح دا انت وسخ اوووووي الحس الحس اااااااااااااااه بلسانك اووووي لا لا متبعبصنيش
طه : بعبوص بالراحه اهوووووووه
هبه : لو بعبصتني هبعبصك اااااااااااااه طب اهوه *بتبعبصه في طيزه بغشوميه * اهوووه ياخول لما اقولك حاجه تسمعها
طه : ااااااااااااااااه خلاص خلاص شلت ايدي
هبه : شم اللباس بتاعي والحس مكان كسي من علي اللباس
طه : ممممممممممممم احححححححح علي الريحه اححححححح
هبه : بتحب الريحه المعفنه ياشرموط
طه : اوووووووووووووي انا هجيب من ريحه لباسك وكسك وطيزك اوووووووووووف
هبه : اومال لو شميت باطي هتعمل ايه
طه : احححححححححح بجد طب شممهوني
هبه : هههههه بوس رجلي الاول واتحايل عليا
طه : ابوس رجلك ياست الكل خليني اشم باطك والحسه *بيلحس في صوابع رجليها وبيشمها * مش قادر نفسي اشمه *وراح جايب علي نفسه من ريحه رجليها
هبه : انت خلاص جبت ملوش لازمه
طه : *زي المجنون بيبوس ايديها * ابوس ايدك ياهبه خليني اشمه نفسي اشمه اووووي
هبه : بس انا ليا طلب صغير
طه : اؤمريني ايه هو
هبه : عايزه ابعبصك نفسي ابعبص راجل كبير
طه : *بيلف طيزه زي المجنون * اهيه بعبصيها كلها تحت امرك بس شمميني باطك
هبه : لا قوم اقف وخلي وشك للحيطه ونزل البنطلون واللباس لحد ركبك وارفع ايدك لفوق
طه : حاضر حاضر اهووووه
هبه : وقفت وراه وبتحط صباعها في طيزه بتبعبصه وايديها التانيه بتدعك في كسها ومش مصدقه انها بتبعبصه وان صباعها جوا طيز راجل ومن هيجانها راحت شالت صباعها ورفعت العبايه مسكتها ببوقها ونزلت لباسها لحد ركبتها ومسكته من وسطه وبتخبط كسها بطيزه اكنها بتنيكه وخليته يوطي شويه وبقي كسها بيحك علي خرمه طشاش كدا وعمال تنيك فيه اكن كسها زبر لحد اما جابت من الهيجان وراح هو لافف ولقاها بتنهج عرف انها جابت راح نازل علي ركبه وبيلحس في المياه اللي نازله من كسها وهي بتزق راسه بعيد تعبت وهو مكمل لحس )
هبه : *بتضربه بالقلم * كفايه ياشرموط يابن الخول اوعي
طه : انا لسا مشمتش باطك ياستي
هبه : لا كفايا
طه : *بيبوس رجليها * علشان خاطري مش قادر نفسي فيه
هبه : ماخلاص بقي انت متناك ليه قلت لا اوعي *بترفصه برجليها * خلاص متزعلش بص هقولك حاجه *بتقلع الكلوت * خد اقعد قدامي هنا شم فيه واضرب عشره عليه واخلص علشان عايزه انزل
طه : *بينتش منها الكلوت وقعد يشم فيه ويضرب عليه عشره *احححححححححححححح متخليه معايا اختفظ بيه ياستي
هبه : ابقي شم في كلوت مراتك ولا هي مش بتخليك تشمه
طه : كسم مراتي قدام ريحه كلوتك وريحه وطعم رجليكي ياهبه احححححححححححححح ااااااااااااااااه *وراح منزلهم تاني*
هبه : هات الكلوت بقي علشان البس وانزل
طه : طب ممكن اخر طلب والنبي ابوس رجلك
هبه : الفجر بيشقشق وامي لو صحيت ملقتنيش هتنيكني
طه : اخر طلب والنبي هنام علي ضهري واشم في شبشبك وادعكي برجلك في زبري اجيبهم تاني وخلاص ب**** عليكي ابوس رجلك
هبه : ****م طولك ياروح انا بنت متناكه اني طلعتلك اصلا اوعي
طه *بيترعش * ابوس رجلك وهنزل اجبلك فلوس تاني لو عايزه بس دي اخر حاجه هطلبها منك
هبه : ماشي بس اخلص 5 دقايق لو مجبتهمش همشي
(وابتدي طه يشم في الشبشب وهي واقفه سانده علي الحيط بتدعك زبره برجليها وهو مستمتع نيك وهي مديا ضهرها للسلم بتاع الاوضه لقيت ابوها بينزل عليها بحته قفا ابن متناكه البت لزقت في الحيط من قوه القفا وبعزم ماعنده برجله في بضان طه )
ابو هبه : *ماسكها من شعرها بالطرحه وبيلطشلها بالاقلام * بتعملي ايه يافاجره يابنت المطناكه ياشرموطه بتعرصيني عايزه تجيبيلي العار يابنت الوسخه انطقي بتعملي ايه
هبه : *بتعيط وبتخبي وشها بايديها* يابا حرمت يابا و**** مش هعمل كدا تاني
ابو هبه : دا انا هنيكك يابنت العابط ياشرموطه يامومس *بيرزع بالاقلام ...وانت ياراجل يابن المطناكه بتغوي عيله صغار عيب علي شنبك ياعرص *بيضرب فيه بالشلاليت والاقلام * دا انا هقرقش عضمك يابن المطناكه وهنيكك انت ومرتك وهقتلك ومهاخد فيك دقيقه واحده في التخشيبه ....خدي هنا يابنت الوسخه رايحه فين اتلقحي هنا بوه بوه بوه بوه ايه الفلوس دي جايباها منين بتشتغلي شرموطه يابنت المطناكه انطقي مش هيطلع عليكي صبح يابنت القحاب
هبه : *بتعيط وبخوف* يابا طه بيه هو اللي اداهاني علشان يبوس رجلي يابا
ابو هبه : يبوس رجلك كيف انطقي يابت
هبه : يابا بيبوس بيبوس رجلي يابا وبيديني فلوس يابا ورحمه ستي يابا ملمسني ولا جيه جنبي يابا
ابو هبه : انطق ياراجل يابن المطناكه صح الكلام دهوه انطق يابن الخول *بيضربه بالقلم *
طه : هعملك اي حاجه بس وشرف عيالك متفضحني ابوس رجلك هديك الفلوس اللي انت عايزها ب**** عليك بيتي هيتخرب ب**** عليك
ابو هبه : ومفكرتش ليه في بيتك ومرتك قبل متعمل كدا مع بتي يابن القحاب
طه : ابوس رجلك حرمت احنا هنمشي من العماره ومش هتشوف وشي تاني والفلوس اللي عايزها هديهالك بس لا تفضحني ولا تفضح بنتك اعمل معروف
ابو هبه : هات موبايلك وتنزل تجيبلي كل الفلوس اللي معاك تحت وانتي يابت المطناكه *بيضربها بالقلم* علي تحت متطلعيش من الاوضه لهموتك انجري علي تحت
(نزل طه وهو متبهدل وشفايفه متعوره دم وبيعيط وبيترعش ولم بتاع 4 الاف جنيه وغسل وشه وغير هدومه وراح طالع علي السطح لقي ابو هبه مولع سيجاره والبيه البواب في نفسه نيك وراح واخد منه الفلوس)
ابو هبه : هما دول بس
طه : و**** العظيم هما كل دول اللي معايا ب**** عليك متعمل حاجه اعمل معروف بلاش فضايح
ابو هبه : *راح مطلع زبره * مص زبي
طه : انا مش خول
ابوهبه : هتمص زبي ولا امصصهولك بالعافيه
طه : انت مش خدت الفلوس عايز ايه تاني
ابو هبه : انت لسا هتبرطم
(راح قايم ساحبه من قفاه وموطي راسه مخليه يمص زبه و لحد اما زبه وقف وراح لافه بالعافيه ومنزله بنطلونه وطه بيرفض ويقاوم وابو هبه بيلطشله بالاقلام وهينيكه يعني هينيكه وفضل يضرب فيه وهو صعيدي عصب ابن متناكه لحد اما طه تعب وسلم وراح موقعه علي الارض علي ضهره وراح ابو هبه رافع رجليه وتافف علي زبره وبكل غشامه بيدخله في طيزه وبينيك في طه )
ابو هبه : لابس لباس مرتك وتقولي مش خول .... يابووووووووووي خرقك ضيق وسخن احسن من مرتي اااااااااااه اجمط علي زبي قوي اجمط يامطناك اجمط
طه : *بيعيط زي اللي بيغتصب * ب**** عليك كفايا انا راجل مش خول
ابو هبه : اقطم ياولد القحاب انت وسبني اتمرج بخرقك وبطيزك اللي شبه الحرمه دي اححححححح
(وراح مدخل زبره للاخر وطه بيصوت من صلابه زبر ابو هبه وطوله واول مره يتناك وابو هبه غشيم عمال يرزع وينيك فيه وطه مبقاش قادر يستحمل )
طه : كفايا كفايا ابوس ايدك مش قادر ابوس ايدك مش حاسس بطيزي حرمت مش هعمل كدا تاني ابوس ايدك كفايا
ابوهبه : الشرف يابن الوسخه كله الا الشرف وانت خابر انك لما تيجي علي بتي هسيبك انت تحمد ربنا اني مقتلتكش بكفاياك نواح عاد وخليني اتمزج
طه : طب براحه طيب مش مستحمل دي اول مره ليا ابوس رجلك براحه
(وابتدي ابو هبه ينيك بسرعه ويجعر وقرب بيجيبهم وطه بيزوقه علشان يخرج زبه مش عايزه يجيب جواه وابو هبه نايم عليه ومصمم يجيبهم جواه لحد مافعلا جابهم جوا وفضل سايب زبره جوا طيز طه لحد اما لبنه كل فضي جواه وزبره نام وراح قايم )
ابو هبه : مص زبي نضفه من خراك
(طه بيمصه من اللبن وريحته بنت متناكه مقرف وبيمص غصب عنه لحد اما زبر ابو هبه وقف تاني وراح واقفين هما الاتنين وخلي طه يوطي وراح رازع زبره في طيزه وشغال نيك فيه )
طه : براحه براحه ارجوك زبك كبير علي طيزي بيوجعني مش قادر
ابو هبه : كبير ايه يابن القحبه ما انت واخده كله في طيزك اهاه
طه : *ابتدي يتمزج شويه بسيطه * احححححح انا سايبك تنيك اهوووه براحه بقي اااااااااااه *بشرمطه مش وجع*
ابو هبه: لازم تتوجع علشان تحس بحلاوه النيك يامره عجبك زبري مكيفك يامره *بيضربه علي طيزه*
( وراح ابو هبه قاعد علي الارض ساند ضهره للحيطه وطه قاعد علي زبره ببيتنطط عليه ووشه لسلم الاوضه ومتمزج نيك )
طه : اححححححححح كمان دا حلو اووووي دا النيك طلع حلو اوووي
ابو هبه : دا زبي ياخول اللي مكيفك
طه : اااااااااه انا مبسوط اووووي
ابو هبه : انا قلت انك خول وبتطناك محدش صدقني خخخخخ ياسلام لو انيك مرتك وافشخها قدام عينيك الشرموطه دي بزازها يهبلو
طه : ااحححححححححح مراتي عجباك اوووي كدا
ابو هبه : قوي قوي هعرفها الزبر الصعيدي اللي علي حق مش المطناك اللي مجوزاه
طه : *بيبص ناحيه الباب لقي هبه بتتفرج وبتعض شفايفها وايديها بتلعب في كسها بس مش باينه وهاج اكتر ) احححححححححح نيكني نيكني اووووي يادكر نيكني ونيك مراتي شرمطنا انت وبنتك وخلي بنتك تنيكني وانت تنيك مراتي اححححححححح
ابو هبه : *بيضربه علي قفاه * لو جبت سيره بتي علي لسانك تاني هقتلك
طه : انا شرموطك انت وبنتك وخول ليكو ومتناكو نيكني انت وهي احححححححح *بيجيب علي نفسه*
ابو هبه : مش عيب يامطناك بت صغار تعمل فيك اكديه ياشرموط
(وابتدي يزود في النيك وراح ناطرهم في طيزه وقام عدل جلابيته واخد الفلوس والموبايل وراح واكله حته قلم وطبعا هبه جريت علي تحت )
ابو هبه : لو جربت من بتي تاني هقتلك وابقي قولي هانيك مرتك الشرموطه ماتا
( وراح سابه ونزل وطه قام يعدل هدومه ومش قادر يقف نزل تحت لمراته لقاها صاحيه وجسمه سخن وعرقان ووشه اصفر ومبتبهدل وشفايفه متعوره وبعد الهري والخناق اضطر انه يحكيلها علي اللي حصل راحت لما هدومها وهدومه وسابو البيت ولما مشيو راحت هي عند امها و طلبت منه يطلقها بدل متفضحه ومعرفش بقي طلقها ولا لاء لانها وهي بتحكيلي موبايلها فصل )

(خروج من الفلاش باااااااااااااااااك )

انا : اكيد اتطلقوا مش محتاجه فقاقه يعني ...لا هات الدراع دا
معتز : قال يعني العيب في الدراع ....وهو هيعيش معاها ازاي بعد اللي حصل دا
انا : طب وانت محاولتش لا هلعب بالريال برضو وانت محاولتش تكلمها تاني ليه وحاكيتلك ليه بالتفصيل
معتز : كسمها بقي ياعم وهي يعني هتقف عليها وانجز في الخطه مش هنبات هنا انا مفيش مره تعرف تخبي عليا حاجه
انا : بعني ابو هبه ابن المتناكه لا كسمك مش هتلعب بالريال زيي ايه شغل الاطفال دا اختار اي حاجه تاني وابو هبه ابن المتناكه دا لما سالته قالي ليه انه جالو شغل تاني علشان كدا عزلو
معتز : هلعبك بتشيلسي ياعم وبعدين انا هعرف منين هو بواب عمارتي ولا عمارتك
انا :صحيح راجل ابن خول بقي كل دا يحصل وانا نايم علي ودن كسمي لا خلي الماتش 15 دقيقه وبنت المتناكه هدي مراته عملالي فيها شريفه العفيفه اه يالبوه لا ارجع غير اللبس شبه بعض العب بالاصفر
معتز : ياعم كسمهم انت شاغل دماغك بيهم ليه دي حكايه قديمه نييييييك من زبين سنه احااااااااا نسيت انزل ديمبلي مكان كوتينهو
انا : نزلو الشوط التاني ...مش شاغل دماغي بس حاسس ان في نيكه ضاعت من تحت ايدي انا اولي بيها انا جارها
معتز : هههههههههه ياعم بيتي بيتك مش هتفرق لا كسم شغل الثروهات الخارقه دي متبضناش من اول الماتش بقي
انا : وانا هلعب بمزاج كسمك ولا ايه مش عاجبك متلعبش ... وبعدين هو مفيش كسم غدا ولا ايه انا جعان نيييييك وكمل لي عملت احااااااااااااااااااا لا حلوه بصراحه جون حلو
معتز : حبيبي
انا : كسم الشقا اللي في حياتي المهم كملي في مغامرات تاني في مصر ولا خلاص سافرت خخخخخخخخخخخخخخ عيد الماتش ابن المتناكه دا احا رونالدو اطرد هلعب بامي يعني
معتز : هههههههه برا عن كسمي حد قلك تتزحلق
انا : متسجله و**** ياعم العب العب متعيطش اكسب ياعم اكسب وافرح واتبسط
معتز : ولاااااااااا احا انت من ايام اليابانيه وانت بتعيط احا وصلنا ل pes 18 وانت لسا مكبرتش
انا : العب بس العب متتناكلهاش بس انا كسم الحكم ظالم
معتز : اه والمطره بتمطر والارض بتزحلق والنجيله طويله واللاعيبه ضاربه عشره قبل الماتش
انا : طب ماانت عارف اهوه بتتناك ليه
معتز : انت عيل ابن متناكه بارد نيييييييييييييييك طب مش حاكيلك عملت ايه في تايلاند ولا في دبي ولا في روسيا
انا : احااااااااااا انت كنت في روسيا
معتز : خد دا انا حضرت كاس العالم هناك كسم النسوان من كل حته علي كسم الجمال علي كسم الجول التالت احااااااااااااااااااااااااا لب ابن متناكه هههههههههه خد خلاص خد هنجيب ماتش جديد
انا : ياعم انا رايح اطرطر عادي مالك
(طلعت برا لقيت نادين بتلعب مع بنتها ولابسه كات ابن شرموطه واسع بزازها باينه من الجنب وهوت شورت زي بتاع ساره سلامه في مسلسل ابن حلال وحاجه توقف زبر المخصي وبزازها كسم الاحا فضلت متنح سنه )
انا : هي عبير فين
نادين : بتعمل الغدا هي وسلوي
انا :طب قشطه حد في الحمام
نادين : طب لو عايز حاجه قولي وانا اعملهالك احنا خلاص يعتبر بقينا عيله واحده
انا : ازيك ياراندا اجيبلك توينكيز بتحبيها
راندا : مش بحبك علشان انت بتزعق بتزعق لماما وبتضايقها
انا : شفتي لسا مبقيناش اهل
نادين : ههههههههههههه دا انت دماغك تعبانه
انا : دخول رايق بيسبب حرايق
نادين : غبنا وغاب الابداع ورجعنا نعدل الاوضاع
انا : في الواقع البحر فيه قواقع وهنطر انا علشان ثانيه كمان وهتلاقيني بنقط مياه من كل حته
نادين : هههههههههههههههه ماشي
(رجعت لمعتز تاني )
انا : سيبك بقي من كسم البلايستيشن واحكيلي والنبي عملت ايه من اول ماسافرت علشان انا الشيطان مبعبصني والفضول نايكني وطيزي واكلاني
معتز : هههههههههههههه ماشي ياعم مش هحنسك زي مكنت بتعمل فيا
انا : اللي بعده
معتز : اخر حاجه كانت فرح اندرو وبعديها طلعت علي تايلاند وانا في المط......
عبير : معلش انا اسفه ياوزه الغدا جهز ولو الملوخيه بردت مش هسخنها تاني
انا : هي مالها قلبت علي امي ليه كدا وبعدين دا وقته يابيرو دا ايه الخرا دا
عبير: خرا في عينك قوم يالا انت وهو الاكل جهز
انا : طلقها ياعم انت الكسبان واجوزك امي
عبير : طب متجوزهاني انا
معتز : يالهي ماهذا لقد طااااااااااااارت الجبهه شوف شوف شووووووف شوف شوف شوووووف
انا : الملوخيه خضرا ولا ناشفه
عبير : ههههههههههههههههههههه ماكان من الاول يالا انت وهو
انا : حبيبتي فشخ................................ ................................... انتهي الجزء السابع والعشرون


قال احد الحكماء ذات مره اذا اعجبتك قصه ف ضع رايك بالتعليقات

قام بآخر تعديل شوفوني يوم 09-24-2018 في 12:09 PM.
قديم 08-19-2018, 01:25 PM
قديم 08-19-2018, 01:25 PM
 
الصورة الرمزية لـ Michael magdy
صداع من كتر الهبد
الجنس : ذكر
الإقامه : Cairo
أنجذب لـ : النساء
مشاركات : 4,044

صداع من كتر الهبد
 
الصورة الرمزية لـ Michael magdy

الإقامة : Cairo
المشاركات : 4,044
الجنس : ذكر
أنجذب لـ : النساء
Michael magdy غير متصل

افتراضي

الجزء الثامن والعشرون
( تايلاند و دبي )


الشخصيات كما هي

معتز : اطفي كسم السيجاره داخلين علي بنزينه
انا :ياعم انا لسا مولعها مقولتش ليه طيب لف شويه وارجع تاني .....اهوه راميتها دا انت بضان
معتز : بقولك ايه انزل هجيب حاجه من كافتيريا البنزينه
انا : كسم الفلوس اللي نايكا عيلتكو دي
معتز : هعزمك انا يالا
انا : هتجيبلي كيكه بالريد فيلفت
معتز : انت فاهم يعني ايه ريد فيلفت ولا بتركب علي الموضه وخلاص
انا : ايه الحوار يعني كيكه وعليها فلفل احمر مش كسم اختراع يعني
معتز : قد ايه انت عظيم ممكن متتكلمش جوا خالص علشان ماضربكش انا
انا : بااااااااااااااس طالما وصلنا للمرحله دي يبقي انت من سكه وانا من سكه يابن ولدي شكرا لحد كدا
معتز : هات 2 جنيه فكه بس واسكت .... تسلم ايدك ياباشا*بيكلم بتاع البنزينه*
(دخلنا جوا الكافتيريا انا ببعبص في اي ابن متناكه وهو راح يجيب اي خرا وقابلتها هناك )
انا : هدير
هدير : ازيك يامايكل عامل ايه عاش من شافك
انا : قبل مانرغي واتضرب اتجوزتي او خطيبك هنا جاي معاكي ولا جايه لوحدك
هدير : هههههههههههه لا معايا صاحبتي انت عامل ايه واخبارك ايه
انا : الحمد لله طمنتيني انا كويس الحمد لله انتي ايه الدنيا معاكي
هدير : مفيش حطيت الفلوس في البنك وعايشه علي الفوايد وصاحبتي عايشه معايا وانت عامل ايه
انا : انا اشتغلت في مستشفي الهربئ وصاحبي قاعد معايا
هدير : هههههههههههه وسخ طول عمرك وسخ ... اقدملك رضوي صحبتي
انا : ازيك يارضوي انا مايكل
رضوي : ازيك انت كويس انا كويسه
انا : هي بتصرب حاجه استروكس دا ابو صليبه صح
هدير : ههههههههههه لا هي بتحب تروش
رضوي : مش يالا يابيبي بقي علشان اتاخرنا
انا :بيبي واتاخرنا ماشي ياعم **** يسهلووووه
هدير :هات رقمك علشان اعاكسك واتس اب
انا : كسك احمر منفخ مزهز
هدير : ههههههههههه طب رقمي اهوه ........ ابقي رن عليا سلام
معتز : خلصت شرمطه ولا لسا امسك النسكافيه
انا : احا دا متلج
معتز : ماانت بقالك ساعه بتتشرمط وانا مستني معاليك
انا : اتشرمط مع مين دول ليسبيانز سحاقيات
معتز : دا المرض انتشر بقي علي كدا
انا : ماهو من قله الازبار وكسم الرجاله اللي نفسها تبقي حريم دي حاجه ترجيع
معتز : انت تعرف ان في تايلاند في منطقتين مش فاكر اساميهم غالبا واحده اسمها بطايه (Pattaya ) اكبر تجمع للشيميل والليدي بوي والمتحولين جنسيا وكسم القرف دا قوم لوط بالنسبالهم ملايكه
انا : ههههههههههههه انت تعرف ان انا البيضه الشمال عندي اكبر من اليمين
معتز : احا وساكت ازاي علي المشكله دي طب مكشفتش ليه
انا : مانا كشفت والدكتور قالي علشان نخليهم قد بعض لازم نظبط خرم طيزك علي 35 علشان المطبات
معتز : طب يالا يابن الظريفه نروح
انا : طب متكملي القصه واحنا مروحين في السكه كدا
معتز : خلاص سوق انت وانا هحكي انا مبعرفش اسوق واحكي
انا : اصلي ياباتمان احكي
معتز : قبل مااحكي ياسطي انت كسم الرزق وربنا انا هناك اول منزلت مطار بانكوك الجديد وعرفو اني عربي ومسلم ناكو كسمي فين وفين لما عتقوني وكان معايا واحد اسمه مينا عدي علطول رغم انه عربي برضو بس علشان مسيحي ياكوفتس ياعرص حسك عينك بعد كدا تقولي فتنه طائفيه هنيكك
انا : ههههههههههههههههه مش احنا اقليه بس مولعين الدنيا علي وضعنا وبعدين معملتلهمش ليه هندي وبتعبد مانجه او اي فاكهه
معتز : دا انا ساعتها افتكرتك وسابتلك ميت دين اللي انقذتني منهم الست اللي انا المفروض رايحلها اشتغل معاها هناك جاتلي المطار وزي ضامن او علي مسؤليتها اني مكسرش الفيزا والكلام دا
انا : وانت كنت رايح ليه اصلا
معتز : هفهمك انا كنت مصور صور كتير لحيوانات ومناظر طبيعيه واللقطات اللي هي بتبقي علي غفله دي ومنزلها علي البيدج عندي لقيت الست دي هي برازيليله اصلا بعتتلي زي شغل معاها هناك وروحتلها وبعد ياسطي المطار والنيله والهري دا روحت معاها علي البيت بص هو الكلام كله انجليزي فانا هقولهولك بالعربي علشان متبضنيش المهم اول يومين كانو بلف في المدينه ورحت المنطقه اللي اسمها بطايه دي انا بصراحه اتقرفت من المناظر اللي هناك وهي اتبسطت لما لاقيتني راجل مش خول علشان عارفه ان اللي بيجي تايلاند بيبقي نفسه في الكلام دا المهم الدنيا هناك خيااااااااااااااال كسم الجمال صورت صور كتيييير نيييييييك واشتغلت معاها وقربت منها اووووي والدنيا كانت حلوه لحد مافي يوم كنت هايج نيييك ونفسي انيك اي ابن متناكه بيتحرك وكان يوميها بليل انا بلف بالعربيه بتاعتها رحت علي منطقه كدا البنات واقفها فيها صف ورا بعض علي طول الطريق تشقط اللي انت عايزه فنقيت واحده كرباج نييييك ورجعت بيها علي البيت زي اللي بيتسحب ولما قلعت طلعت شيميل مش هحكيلك علشان انت بتتقرف بس نيكتها مناكتنيش
انا : مصتلها زبرها
معتز : لا طبعا هو كل اللي عملته اني نيكتها بس مش اكتر وبعد مامشيت الست البرازيليه اللي شغال معاها اتضايقت وقالتلي سوري مفيش شغل معايا علشان مااحترمتش بيتها قالتلي دي حريتك اعمل اللي انت عايزه بس المفروض تستاذني لان دا بيتي وطبعا هما كلمتهم واحده فكسمي سبتها ودورت علي شغل تاني ملقتش ووانا بدور اتعرفت علي واحد مغربي هناك بيتفسح واتكلمنا مع بعض وقالي انه يعرف راجل خليجي بيعشق التصوير وبيهتم بالفنون فشششخ اتعرفت علي الراجل دا كان اسمه العنيزي اتعرفت عليه وكان راجل عسليه وسافرت معاه علي الامارات اشتغل معاه هناك
انا : يعني كسم تايلاند معملتش في امها حاجه غير كدا
معتز : فسح وخروجات وشغل وكسم البت اللي قلتلك عليها احكيلك ايه تاني
انا : قشطه قشطه عملت ايه في كسم دبي
معتز : وانت عرفت منين اني رحت دبي
انا : هو انت مش قايل لكسمي انك قابلت اندرو ومادونا وهما كانو في كسم دبي مش محتاجه فقاقه ياربيعي
معتز : احااااااااا انت تعرف ربيعي دي منين
انا : كسك يالا انا جامد نيييييك
معتز : ههههههههه احسنت ياطيب المهم رحت هناك اشتغلت مع الراجل دا هو شكله محترم بس لما قربت منه لقيته عرص في نفسه وبيعرفني علي خوله مراته وبيطلب مني اصورهم صور كتير نييييك كنت انا بالنسباله مصوراتي انا كنت فاهم انه عنده شركه خاصه بالموضوع اكتشفت انه عايزني ليه هو شخصيا وطبعا قدام الدراهم الكتير نييييك مقولتش لاء + اني كنت واخد وضعي نيييك هناك + ان مصاريفي كلها عليه ووقت مايخرج اي حته انا معاه بالكاميرا كسم الغني ياسطي شوف مش انا غني هنا في مصر بس جنبه شخه ياسطي دا احنا قعدنا في مول دبي اتغدينا انا وهو وخوله دفع 2300 درهم اللي هو احا المهم ياسطي علشان مطولش عليك لقيته في مره بيقولي اني اعيش معاه في اوضه كدا في الفيلا بتاعته بدل ماانا قاعد في الفندق انا مقولت..........رد علي الموبايل رد
انا : لامواخذه ياوزه ..... الو ايه يابطتي لا لسا مع معتز خير انتي كويسه طب خلاص هجيلك حاضر و**** جاي مسافه السكه خلاص قلت جااااي سلام
معتز : خلاص روح انت شوفها انت بقالك كتير برا البيت وابقي عدي عليا بكره لو فاضي اكملك
انا : امين وصلني البيت وارجع انت وانا بكره هعدي علي المستشفي اخد اسبوع اجاوه كمان واجيلك بعديها

مشهد البيت

(اول لما فتحت باب الشقه لقيت مرنا بتجري عليا وبتحضني اوووي )
مرنا : وحشتني وحشتني اوووووووووووي ياحيوان انت
انا : معلش كنت مسافر بقالي 10 سنين ولسا جاي
مرنا : *بدلع * انت بتهزر دول اسبوع بحاله مشفتكشش
انا : يقطعني ياضنايا ازاي اقعد المده الطويله دي بعيد عنك
مرنا : *مع ثبات التعبير* طب هات بوسه
انا : *ببوسها في خدها * اهووووه ياستي
مرنا : *بتبصلي وعامله بوز ببقها زي الاطفال * لا مش البوسه دي
انا : *ببوسها في بوقها* موااااااااااااااااااه
مرنا: *مع ثبات التعبير* وحشتني اووووووي اوووووي ياقطتي
انا : عملتي عشا ولا لسا
مرنا: وحياه ربنا انت جزمه الجزم كلها وخساره فيك المفاجاه اللي عملهالك
انا : لا طالما مفاجاه يبقي بحبك موااااااااه بموت فيكي موااااااااااااه بعشقك موااااااااااه
مرنا : لا برضو
انا : طب وكدا وكدا وكدا *بزغزغها في بطنها
مرنا : ههههههههههههههههه خلاص خلاص خش المطبخ هتلاقيها
انا : لا متقوليش اخيرا جبتي الخلاط ال 7 في واحد اللي نفسي فيه
مرنا : ههههههههه خلاط ايه يامتخلف بس خش شوف بنفسك
انا : *في المطبخ * فين دا انا مش شايف غير امك
ميرفت (ام مرنا) : متجيش تسال عليا ياواطي بقالك شهرين
انا : *ببوسها في خدها * دا انتي الحب كله يافرفر ياعسليه وبعدين انتي جايه ليه مش عندكو بيت ولا هي غتاته وخلاص
ميرفت : هههههه شوف الواد وقله ادبه طب انا قاعده علي قلبك وخساره فيك الطفح اللي عملهولك
انا : *بنغزها في جنبها* دا انتي الخير والبركه يامهلبيه يامقلوظه انتي
ميرفت : ههههههههههههه بس ياواد اتلم ....خدي يامرنا تعالي اغرفي انتي الاكل لحسن مش قاددره اقف ضهري وجعني
انا : اغرفي انتي يابطه وانا هعمل مساج لامك اصل ضهرها واجعها اووووي( امها خرجت من المطبخ )
مرنا : هههههههههه روح ياحبيبي روح انت اخرك مساج اصلا
انا : يابنت الجزمه وربنا لاوريكي
مرنا : ههههههههه انت بتعمل ايه اوعي امي برا انت اتجننت
انا : وانا شاقطك انتي زوجتي الجميله الحبوبه
مرنا : *بتبرقلي * اتلم وشيل ايدك امي تشوفنا استني لما تنام واعمل اللي انت عايزه
انا : *بحضنها من ورا وببوسها في قفاها * ولو ماتلمتش موااااه هتعملي مواااااااه ايه موااااااااااه * ورحت ضاربها علي طيزها ومدخل ايدي جوا بنطلون البجامه اللي لابساه *
مرنا :*بتزوق ايدي * ياحبيبي اهدي وحياتي عندك طب استني لما نتعشي وهعملك اللي انت عايزه ااااااااااااه طب شيل ايدك علشان خاطري انت عارف اني بتعب بسرعه مش بستحمل ااااه علشان خاطري
انا :*ببوسها في قفاها وضاممها في حضني وبقفشلها طيزها بايدي والتانيه لاففها علي بزازها بدعك فيها * وحشتيني اوووووووي ومش قادر استني ثانيه واحده
(بترفع ايديها تحطها علي راسي وتشدني عليها احضنها اوووي وانا واقف وراها وبتدعك راسها علي كتفي وراحت ساحبه ايدي اللي علي بزها ونزلتها تحت الكلوت علي كسها كل دا واحنا لابسين )
مرنا :*مع ثبات التعبير وبتنهج * حط ايدك هنا العبلي تحت وحشتني لمسه ايدك اووووي اااااااااااه *وايديها علي ايدي اللي علي كسها * تعبتني تعبتني اووووووي
( رحت انا مطلع ايدي التانيه من طيزها وحضنتها جامد من ضهرها في حضني وايد بلعب في كسها من تحت الكلوت وايدي اليمين بدعك في بزها الشمال وببوسها في رقبتها وهي سانده براسها لورا علي كتفي وحطه ايد علي ايدي علي كسها والتانيه ماسكاني من عند كوعي وبتضغط علي زبري بطيزها جامد )
مرنا :ااااااااااااااه يخربيتك تعبتني انت بتعمل فيا ايه انا مش اااااااااااه مش قادره اقف ادعك كمان تحت ادعك ادعك اااااااااااااه متشيلش ايدك متشيلهاش احضني اوووي احضني جامد اااااه
( ولوحديها لقيتها بتنزل البنطلون والكلوت وبتميل لقدام سانده علي رخامه المطبخ وبتلف راسها بتبص عليا وبتبص لزبري وانا كنت بفك البنطلون وطلعت زبري راحت تفت علي ايديها ودعكتلي زبري وتفت علي ايديها تاني ودعكت علي كسها وبصتلي في عيني وبتترعش وبتبلع ريفها وتعض علي شششفايفها وبصت قدامها رحت انا مدخل زبري في كسها ومسكتها من وسطها وابتديت انيك فيها لقيتها بتسحب ايدي اليمين وبتحطها من قدام علي كسها بقيت بنيكها وايدي علي كسها ونايم علي ضهرها يعتبر وبببوسها في شفايفها شويه وفي رقبتها شويه )
انا :يخربيت هيجانك كسك سخن نييييييييييييك
مرنا :ااااااااااااااه انت وحشته اووووووي نفسه فيك اوووووي متبعدش عنه تاني
انا : مش هبعد عنه خااااااااص اووووووف ايه دا بعشقك وانتي هايجه كدا
مرنا :ااااااااااااه انا بتاعتك ياحبيبي اعمل فيا اللي انت عايزه ااااااه كمان اعمل كمان فيا خليك جوايا لاللاالالالا اااااااااااه متشيليش ايديك من عليا تحت خليها خلي ايدك ااااااااااااااه
ميرفت : يامرناااااااااااااا ياعيال بتعملو ايه
انا : احاااااااااا انا نسيت ان امك هنا (وبطلع زبري)
مرنا : (بتشدني من دراعي عليها وبتبصلي بتوسل ) علشان خاطري متطلعوش كمل كمل علشان خاطري
انا : مش هينفع تشوفنا كدا
مرنا : ( بتوسل اكتر وهتعيط ) ملكش دعوه بيها علشان خاطري متطلعوش مش هستحمل علشان خاطري كمل علشان خاطري مش هقدر
انا : خليكي يافوفا جايين اهوووووه .... لو شافتنا منظرنا هيبقي وحش فشخ
مرنا : *بهيجان ورعشه مع ثبات التعبير* مش هتقفشنا ياحبيبي متخافش علشان خاطري كمل ااااااااااااه انا قربت اجيب اعمل بسرعه اااااااااااه كمان كمان ايواااااااا كدا ادعكلي اوووووي اااااااااااه ايييييياايايااياي
انا : هاتيهم معايا هاتي نزلي ياحبيبي ااااااااه بتجيبي
مرنا :ااااااااااااه بجيبهم اهوووووه اااااااااااااااااااه اوووووف نزلو نزلو اااااااه انت جيبت
انا :قربت اهوووووه
ميرفت : انتو شكلوكو بتدلعو وانا جعانه
مرنا : يالا ياحبيبي جيبهم قبل ماتيجي ....ايه طلعته ليه
انا : ( طلعت زبري وعدلت هدومي ) مش هعرف اجيب انا في الرعب دا
مرنا : (عدلت هدومها وبتمسح وشي وبتبوسني في بقي ) حقك عليا انا اسفه هريحك ياحبيبي النهارده نتعشي وهعملك كل اللي نفسك فيه متزعلش *بتبوسني *
انا : مش مهم يابطتي مش انتي ارتاحتي
مرنا : *بتبتسم وبتهز راسها * اه ارتاحت شويه
ميرفت : انتو بتدلعو انتو الاتنين وبتحبو في بعض وانا باكل في نفسي برا
انا : وحياه امي ياميرفت لو مسكتي وطلعتي برا لهطلع اللي مطلعتوش من دقيقتين عليكي
ميرفت : وايه بقي اللي مطلعتوش من دقيقتين
انا : صينيه البطاطس اللي في الفرن
ميرفت : ااااااااااااه قولتلي وانا اقول الفرن سخن ليه اتاريه من الصينيه اللي كانت فيه
انا : مش البوتجاز جديد مبقالوش سنه ولسا بشوكو وبيسخن بسرعه
ميرفت : ههههههههههههه طب حاسب للشوايه تلسعك
انا : ايه الشوايه دي يامرنا هي بتهبد اي كلام وخلاص
مرنا : برا عني اتصرفو مع بعض
انا : خدي اميرفت عايزك في حوار كدا تعالي بس متخافيش مش هضربك *حاطط ايدي علي كتفها زي الحكومه * الا قوليلي افرفر اعسليه انتي بتنامي امتي انتي قاطعه عليا قاطعه طين الصراحه
ميرفت : هههههههههههههه ياواد اختشي مش قادر تستني لحد اما تخشو اوضتكو وتعملو اللي انتو عايزينه
انا : ايوا هتنامي امتي برضو
ميرفت : سهرانه طول الليل
انا : حيرانه في امرررررررررري محتاره دمعي يسيل مشتاقه ياعمرررررررررري
ميرفت : ههههههههههههههههههه انت متخلف
مرنا: الاكل جهز يالا علشان تاكلوا
ميرفت : الا بالحق يامايكل كنت عايزاك في حوار
مرنا : مش وقته ياماما احنا علي الاكل
انا : صح احنا بناكل
ميرفت : ادينا بنرغي واحنا بناكل
انا : صح الرغي مفيد جدا للهضم
مرنا : احكيله بعدين
انا :صح الحكاوي بعدين مفيده للهضم
ميرفت : ماهو لازم يعرف
انا : صح المعرفه كنز لا يفني وبيساعد علي الهضم برضو
مرنا : انت بتقول ايه
انا : حطيلي شويه بطاطس لا بلاش بصل بطاطس بس كفايه كفااااااااااااايه
مرنا : علشان تاكل وتتغذي
انا : *بقرب من ودنها بصوت واطي * دا انا هتغذي وانيكك
مرنا : *بتضربني في كتفي *ياجزمه اتلم امي تسمعك
ميرفت : ياواد متتعبنيش معاك بص البت مونيكا متقدملها عريس وكنت عايزاك تقعد معاه بما انك راجلنا دلوقتي
انا : طب ايه المشكله يعني حوار عادي يعني
ميرفت : المشكله ان مونيكا عايزاه وانا مش بالعاه مش نازلي من زور انت بقي مهمتك تقنعها انه وحش
انا : طب وانا مالي دي بتاعتها هي ناوليني حته فرخه
ميرفت : صدر ولا ورك
انا : طيز
ميرفت : هههههههههههه يخربيت لسانك اللي عايز قطعه دا خد صدر اهوه
انا :لا عايز ورك مبكولش غير صدور مرنا قصدي يعني اللي بتعملها مرنا
مرنا: انت مش هتبطل سفاله ياسافل انت
انا :سيفين وميرندا هااااااااا ياميرفت عايزه ايه بقي انا برا عني
ميرفت : دا العشم برضو
انا : حبيبتي ....يالا مش كلتي خشي نامي بقي علشان للنوم بدري فوائد كثيره
ميرفت : كسمهم
مرنا : ماما ايه الالفاظ دي مبحبش لو سمحتي الالفاظ دي في البيت
انا : ههههههههههههههههههههههه و**** امك احلي منك يابنت الكئيبه انتي
ميرفت : بس يابت ياهبله انتي هو جوزك مينفعش معاه غير كدا
مرنا : *قامت متعصبه * طب انا قايمه اتخمد وابقو شيلو الاطباق انتو

مشهد اوضه النوم

انا : مالك يابنت الكئيبه زعلانه ليه
مرنا: قلتلك مليون مره انت وهي مبحبش الالفاظ دي في البيت احنا مش في شارع
انا : طب خلاص ياستي مش هقول الالفاظ دي تاني وادي ميتين ام راسك اهيه هبوس امها
مرنا : يوووه برضو
انا : خلاص بقي بهرء معاكي يابنت الرزل (بضربها علي قفاها )
مرنا: ولو برضو مش هكلمك
انا : طب تصبحي علي خير
مرنا : دا انت رخم بقي
انا : خخخخخخخخخخخ انا نمت بشخر اهوووه
مرنا : طب نام وانا كمان هنام
(بعديها بعشر دقايق)
مرنا : كيمو كيموووووووو انت نمت طب لف طيب بصلي *بتزقني تلف وشي ناحيتها * خدني في حضنك وانت نايم
( وراحت نايمه جوا حضني ودراعي تحت راسها والتاني علي وسطها ونايمين بالجنب في وش بعض وهي وشها في وشي وبتبوسني في بقي وفي وشي وبتمشي بايديها علي خدودي )
مرنا : طب قوم متبقاش رخم قوم علشان انت مرتاحتش لسا قوم اريحك ونام تاني *بتبوسني في بقي* وحياه قطتك لتقوم بطل استعباط بقي
انا : باااااااااااااااااااااااااااااااااا اااااااع
مرنا : ااااااااااااااااااااااااااااااااااا اااااااااااااااااااااه خضتني ياجزمه ياحيوان يامتخ.......
انا :*ببوسها في بوقها * انتي جميله وانا بحبك اووووووووي انا بحمد ربنا كل يوم ان انتي استحملتي قرفي وهبلي لحد ماخلتيني احبك انتي عارفه فعلا لو كنت اتجوزت حد غيرك مكنش هيشلني جوا عينه ويخبيني جوا قلبه زيك كدا يارب يقدرني واخليكي علطول مبسوطه وابتسامتك مبتفارقش وشك كدا خااااااااالص
مرنا : انا مش عايزه غيرك انت ببقي مبسوطه وانا معاك كفايه عليا حضنك مش عايزه حاجه تاني من الدنيا غيره لا استني عايزه لمست ايدك علي خدودي كمان *بتبوس ايدي*
انا : مش هعرف اغلبك في الكلام انا
مرنا : مبسوط وانت معايا يامايكل
انا : هو انتي لسا بتسالي انتي بالنسبالي ايه
مرنا : لا ياحبيبتي اطمني الجواب عندي تلاقيه
انا :انا بحبك اوووي يافنان ممكن اتصور معاك
مرنا : هههههههههههههه احلي حاجه في الدنيا ان الواحده تتجوز واحد متخلف
انا : طب واوحش حاجه في الدنيا
مرنا :انها متتجوزش واحد متخلف بسيطه اهيه مش محتاجه فقاقه
انا : فعلا الزوجه الفرفوشه رزق ..فين ايام ماكنتي قطه مغمضه وبتعيطي 24 ساعه
مرنا : انا كنت هبله بقي دلوقتي عقلت وكبرت
انا :هما فعلا كبرو كبرو اوووووووووووي
مرنا : ههههههههههه نام يالا علشان وراك شغل الصبح بدري
انا : *بعدل نفسي وبنام فوقيها* بيقولك في اوروبا والدول المتقدمه.......
مرنا : ههههههههههه بتعمل ايه يامتخلف انت
انا : اسمعي بس *بنزل بنطلوني وبقلعها بنطلونها * في اوروبا والدول المتقدمه عملو دراسات اثبتت ان في الدفا عفا وان الزوج لما ينام فوق الزوجه مفيد جدا لعلاج امراض الشيخوخه
مرنا : ههههههههههه اااااااااااااااااه ايه بتعمل ايه اااااااااااااااه طب استني اااااه استني افتح رجلي
انا : يابت هعالجك علشان متعجزيش بدري
مرنا : هههههه اااااااااه طب عالجني براحه طيب ااااااااه براحه ياحبيبي مش مستعجله علي العلاج
انا : مش عايزه تخفي يعني
مرنا : *بدلع وبتتاوه * تؤتؤ مش عايزه اووووووووووف اخف عايزاك تفضل تعالجني علطول
انا : هاتي ايدك علي من تحت ايوا لا نزليها عديها من هنا ايوا كدا علشان اعرف اسند
مرنا : ااااااااااااه كيمو انا بحبك اووووووووي عايزاك علطول جواياااااااااا اه متبعدبش عني خاااالص
انا : *ببوسها في بقها * وانا بعشقك وبموت في كل حته فيكي
مرنا : *بترفع البجامه وبتطلع بزها* مصلي صدري حطه في بقك
( رحت ساند بايدي علي السرير ونزلت ببقي علي بزازها بمص وارضع فيهم وبعضعض في الحلمه وهي حطه ايديها تحت دقني بتقرب بقي علي بزازها جامد وانا باكل كل حته في بزازها وزبري في كسها بنيكها بالراحه علي الهادي وكل شويه تقوم ساحباني من راسي علي شفايفها تبوس فيا وبايديها تضمني عليها اكتر ولفا رجليها حوالين وسطي وبتزقني برجليها عليها )
مرنا : خش جوا اووووووي دخله يالهووووووي عليك لما بتعمل براحه بتتعبني اوووووووووي خليك براحه كدا علطووووول انا بحبك اوووووي اووووووي *بتبوس في وشي ورقبتي *
انا : هاتي بوسه
مرنا : *بلهفه وبتمد شفايفها* اهووووه ياحبيبي اهووووووووه
انا : واحده تاني
مرنا : اهووووووووووووووه ااااااااااه ايييييييه مالك
انا :بعشقك مش قادر اتخيل اني لو مكنتش اتجوزتك كانت هتمتعني زيك كدا ولا لاء
مرنا : اااااااااااه ياحبيبي طب لو مش همتعك انت همتع مين طيب ياحبيبي وانا ليا غيرك يعني
انا: يخربيت تعبيرات جمال ام وشك دا لوحده بيخليني اجيبهم علي نفسي
مرنا : هههههههههههههههههه اااااااااااااه دا انا غلبانه مش بعرف اعملي حاجه
انا :لبوه اوووووووي
مرنا : *بتعض علي شفايفها * انا كدا علشان انت اسد ياروحي
انا : هشتمك بامك
مرنا : هههههههههههههه مش انت بتحب ااااااااااااااه لالالاللا براحه براحه مش انت بتحب الكلام دا ياحبيبي
انا : استعدي علشان هعالجك بالاعشاب دلوقتي
مرنا : ههههه اااااااااه اهاههاهاهاهاها عالجني جوووا اوووووي الوجع جووووا عالجني كتير كتير اوووووووووووووف الاعشاب بتاعتك سخنه وموحوحه شكلها طازه ياروحي
انا : اااااااااااه اه ياحبيبتي طازه لسا قاطفهالك من الشجره
مرنا : هههههههههههههه بموت فيك موااااااااه ايه رايح فين
انا : هنام جنبك وهاخدك في حضني متخافيش
مرنا : *بتعدل نفسها وبتنام علي صدري * فكراك هتقوم وتسبني
انا : وانا عمري قمت وسيبت يابقره مش علطول باخدك في حضني بعديها *بضربها علي وشها *
مرنا: لا واوعي في يوم تقوم وتسبني بحب حضنك اووووووي بعديها
انا : *ببوس راسها *ربنا يخليكي ليا وميحرمني منك ابدا يابطتي
مرنا : ولا يحرمني منك ابدا ولا من حنيتك عليا يامكموكتي ......ممكن اطلب منك طلب صعنن
انا : عايزه ترجعي الخلاط ال 7 في واحد
مرنا : هههههههههه خلاط ايه بس ... انا كنت لو ينفع يعني نروح نكشف وحياه امك مقصدي حاجه انا بس نفسي في عيل منك مش قصدي حاجه تاني
انا : طب معاكي افرض كشفنا وطلع العيب فيا او فيكي او ان احنا الاتنين مع بعض مش هنخلف هتستفادي ايه
مرنا : مش هستفاد حاجه علي الاقل ارتاح بس
انا : متهيالك بالعكس هتبقي بدايه المشاكل بصي اسمعي بس سيبيها كدا واللي ربنا عايزه هيتم
مرنا : طب ريحني علشان خاطري ونروح ولو مره واحده علشان خاطري
انا : طب يابنت الزنانه بكره نروح نكشف ارتاحتي
مرنا: موااااااااااااااااه بحبك اووووي يامكموكتي

في مشهد اخر

عبير : اومال فين مايكل مجاش معاك ليه
معتز : مراته كلمته في الموبايل واضطر يروح هيجيلي بكره علي الغدا كدا
نادين : هموت واشوف مرات الخول دا شكلها ايه
معتز : بسم **** ماشاء **** ربنا يباركله فيها زي القمر ****م لا حسد
عبير : انت بتتكلم بجد
معتز : اه وربنا استني هو حاطط صورتهم علي الواتس اب ........اهيه ياستي
نادين : وريني كدا احاااااااااااااااا بقي دي متجوزه الخول دا
معتز : ماخلاص بكسمك لمي لسانك دا صاحبي
نادين : مش قصدي بس ازاي هي اتعمت
معتز: انتي بتكرهيه دي حاجه تانيه لكن الواد عادي مفيهوش حاجه مبيمشيش علي ايده ورجله ولا مناخيره 3 فتحات
عبير :ربنا يخليهم لبعض هو ابن حلال ويستاهل مالك يانادين كارهاه ليه كدا هو عملك حاجه
نادين : مبحبوش وخلاص مبينزليش من زور
معتز : طب انا هطلع اريح فوق شويه عايزين حاجه
عبير : هنقعد نرغي شويه وبعدين اطلعلك ياحبيبي
معتز : تصبحو علي خير
نادين : وانت من اهله
عبير : مالك يابت في ايه مش طايقاه ليه
نادين : جرا ايه انتي كمان يكونش عينك مينه
عبير : عيني من مين يالبوه انتي وزه مالي عيني بس الواد يعتبر صديق كويس او اخويا يعني
نادين : مكنش دا كلامك امبارح
عبير: طالما وزه بيحبه اوووي كدا يبقي الواد كويس وانا بدي لنفسي فرصه تانيه اعرفه اكتر
نادين : طب مش هنخلص بقي انا تعبت عايزه اخلص الحوار دا ابتديت اتخنق
عبير : هانت يابت مالك متسربعه كدا ليه
نادين : مبضونه عايزه اخلص
عبير : طب ماتيجي اريحك واهديكي
نادين : وجوزك لو شافنا دا يطلقك فيها
عبير : يعني موحشتكيش اه ياوسخه
نادين : وحشتيني بس خايفه وكمان لحسن البت تصحي
عبير : تعالي نخش اوضتك اكننا بنرغي ولو لقينا البت صحيت نلم نفسنا قومي يابت يالا انشفي كدا

مشهد اوضه النوم

(اول مدخلو اوضه النوم عبير قفلت الباب علطول وراحت زانقه نادين علي الحيطه وبتبوس فيها )
نادين : اححححححححح مالك يابت هايجه اووووي ليه كدا اوووووف هتهيجيني معاكي
عبير : *بتبوس في كل حته في وش نادين * مش قادره يابت هيجانه اووووي تعبت من الرجاله نفسي مواااااااااه نفسي في كس الحسه
نادين : طب براحه براحه اااااااااه
( راحت عبير نزلت علي ركبها وحطت راسها علي كس نادين من فوق الشورت بتشم فيه وبتزق بقها علي كسها وراحت مقلعاها الشورت والاندر بسرعه وهجمت علي كسها بتلحس فيها بشوق ولهفه وهيجان غير طبيعي ونادين بتتاوه من غير صوووت وبتزق اختها علي كسها تلحسه اكتر )
عبير : اححححححححححح مش قادره كسك حلو اووووووي وحشني اوووي وريحته وطعمه مممممممممم يخربيت حلاوته اوووووف
نادين : براحه براحه صوتي هيطلع ااااااااااااه يخربيتك مش قادره اقف اححححححح طب استني متسربعه اااااااااه متسربعه ليه استني هجيبهم كدا
عبير : جيبيهم جيبي طعمهم وحشوني اوووووي
(راحت نادين شداها لفوق وبتبوسها في بوقها جامد والاتنين هيجانين اووووي وبيتنفسوا بسرعه وعبير ايديها علي كس نادين بتدعك فيه ونادين مدخله ايديها من تحت الشورت بتلعب في كس عبير والاتنين واقفين بيتلوي من الهيجان والشهوه وراحت عبير نزلت علي بزاز نادين وماسكاها بايديها الاتنين بتمص في كل بزه شويه وتمص دي وتقرص دي وتعض الحلمه دي وتشفط الحلمه دي ونادين بتوحوح من الهيجان مش قادره راحت عبير نزلت علي ركبها وقعدت تلحس في كس اختها وبتشفط في زنبورها وبتلف لسانها دواير علي كسها من برا وبتنيكها بلسانها مسابتش نقطه مياه في كسها غير لما شفطته وابتدت رجلين نادين تترعش ومش قادره تقف وصوتها ابتدي يعلي ووطت بجسمها علي عبير بتشدها علشان تسيب كسها وراحت شداها لفوق وبيبوسو بعض بهيجان ابن متناكه وفي ثانيه كانت عبير قلعت هدومه هي ونادين ونطو علي السرير عبير نايمه علي ضهرها فاشخه رجليها وبتدعك في كس اختها ونادين قاعده جنبها بتبوسها في بوقها وبتدعك في كس اختها وواخداها في حضنها وبتدعك اووووي في كسها )
عبير : اححححححح دوسي جامد عليه اووووي بعبصيني في كسي دخلي صباعك بعبصيني اووووووي اححححححححححححح اسرع اسرع ااااااااااه
نادين : * بتضربها علي كسها * وحشك نيك اختك ياشرموطه صباعي بيكيفك يابت
عبير : اوووووووووف اووووي اضربي علي كسي اللي مبيهداش دا اضربي اووووي
نادين : *بتدخل صباعين في كس اختها وبتنيكها بسرعه * كدا كدا يالبوه بكيفك صباعين ولا اجيبلك زبر ينيكك
عبير : احححححححححح كسم الازبار انا عايزه كس ينيكني عايزه اتكسكس عايزه احححححححح كس يحك في كسي
نادين : هكسكسك ياشرموطه يامتناكه ولا جوزك مبيكيفكيش
عبير : *بتتلوي من الهيجان * جوزي ايه دلوقتي الحسيلي كسي مش قادررررررررره
( نزلت نادين تلحس في كس عبير وبتشفطه وتلحس في كل حته فيه وبتعضها وتقرصها في فخادها وبتنفخ في كسها علشان تهيج عبير اكتر واكتر وبايديها بتبعبص عبير في طيزها والتانيه بتفتح بيها كس عبير ونايمين عكس بعض وعبير بتلحس في كس اختها والاتنين مولعين مش حاسيين بالدنيا وعبير ابتدت تجيب ورجليها بقت بتقفل علي راس نادين وبتحرك وسطها وكسها علي شفايف هدير بسرعه وراحت جايباهم علي بوق اختها ونادين راحت لحستلها كسها بعد ماجابتهم وبلعت كل عسلها وقامت باست اختها في شفايفها وتفت العسل في بقها وهي بتبوسها وراحت نادين عدلت نفسها وفشخت رجليها هي واختها وعملو وضع المقص وابتدو يحكو اكساسهم في بعض رايح جاي ونادين بتموت في الحركه دي )
نادين : اوووووووووووووف كسكسيني اكتر اوووووووي بحبها اووووي كمان حكي كسك اووووي في كسي
عبير : يالهوي علي المتعه اااااااااااه زنبورك وهو بيحك في زنبوري بيولعني اووووووي
نادين : احححححححح *بتتحرك بسرعه اوووووي * جامد اووووووي
( راحت نادين قايمه وقاعده علي وش عبير وبتحرك كسها علي بق اختها واختها تحتيها بتلحسلها وبايديها بتبعبصها في طيزها )
نادين :اوووووووووف الحسي كمان قربت اجيبهم يابت الحسي اووووو ي دخلي لساك في كسي جوا اااااااااااااااااااه سخن اووووووي *بتدعك في كسها بايديها* هجيب هجيب افتحي بقك اااااااااااااااااااااااااه اااااه ااه
( ونزلت تبوس عبير في بقها وتاخد العسل من شفايفها ويتفوه في بق بعض )
نادين : احححححححححححح يخربيتك بقالي كتير متمتعتش اوووي كدا
عبير : اااااااااااااه انا كنت مشتاقه اووووي خديني في حضنك عايزه انام علي بزازك
( بتنام نادين علي ضهرها وواخده عبير في حضنها راسها علي بزازها وبتولع سيجاره )
عبير : اطفيها البت نايمه تتخنق
نادين : لازم سيجاره بعد مابجيب مبقدرش
عبير : *بتبوس اختها وهي بتطلع دخان السيجاره من بوقها وبتشفط الدخان منها * احححححححح بحب اوووووي الحركه دي
نادين : *بتضرب عبيرعلي طيزها* انتي متناكه اوووووي
عبير : متناكه معاكي انتي بس انتي بتشرمطي كسمي بتخليني هايجه عليكي طول الوقت
نادين : وهو معتز مبيشرمطكيش كدا
عبير : معتز دكر نييييييييك بيشرمطني انا واثقه لو نام مع اي واحده هيفشخها بس انا اللي مبحبش الازبار بحب الاكساس
نادين : واجوزتيه ليه بكسمك
عبير : ماانتي عارفه ان هو اللي وقف جنبي في روسيا وبصراحه راجل اوووي وانا اكيد مسيري هتجوز مش هعرف اعيش لوحدي فقلت اتجوزه ويبقي ضهري وسندي
نادين : جوزك راجل نييييييك يابت تزعلي لو قلتلك نفسي فيه
عبير : مش هيرضي دا بيفهم في الاصول وبعدين وهو انتي مش اتطلقتي علشان مبتحبيش الرجاله
نادين : بس معتز داخل دماغي نيييييك
عبير: هاتي النفسين دول .......نخلص بس حوارنا دا ونفوق وبعديها نشوف حوار جوزي دا
نادين : هو معتز عارف انك ليسبيان
عبير :احااااااااا لا طبعا مكنش اتجوزني لو عرف واياكي تجيبيله سيره
نادين : هههههههههههههههه ماانتي بتحبيه اهوه يامتناكه
عبير :ومين قالك اني بكرهه انا بس مبحبوش علي السرير لكن في الطبيعي بحبه اووووووووووي كمان
نادين : طب يالا قومي البسي علشان تروحي لجوزك وخليه ينجز مع الخول صاحبه دا
عبير : حاضر *بتبوسها في بقها *
(تاني يوم)

مشهد المستشفي

الفت : انا اسفه يامايكل بس نتيجه التحاليل ان المشكله عندك انت
مايكل : يعني ايه يعني مش هسمع كلمه بابا
الفت : معلش يامايكل انا اسفه
مرنا : ولا يهمك ياحبيبي انت عندي بالدنيا كلها كفايا ان انت معايا
انا : اتنيلي انتي وهي ايه الدراما دي قشطه عادي انا مبحبش الاطفال اصلا
الفت : لو حابب ممكن اطفال انابيب او ....
انا : لا اطفال انابيب ايه والواد كل شويه يفضي اغيرله الانبويه وقبل ماينام امشي الولاعه علي وشه اشوفه بينفس ولا لاء
مرنا : انا اسفه ياحبيبي حقك عليا انا اللي حطيتك في الموقف دا
انا : طب انا معاكو لحد اما تخلصو المسلسل التركي دا
الفت : متخلف انا غلطانه اني بواسيك بس بسم **** ماشاء **** مراتك قمر
انا : اتفضليها
مرنا : طب قوم بينا نروح طيب
انا : بقولك ايه يالفت معلش مديلي الاجازه اسبوع كمان علشان ورايا شويه حاجات كدا
الفت : لا انجز مش هنستهبل انت سايبلي الصيدليه لمونيكا وليليان والاتنين جوزين بقر خاربين الدنيا
انا : متخافيش هاجي اظبطهالك قشطه انجزي حالك
الفت : طب خلاص ياعم ماشي بس متطولش اخرك اسبوع
انا : حبيبه قلب عين امي ....يالا يابطتي
انا : ( وصلنا تحت البيت ) اطلعي انتي وانا هعدي علي معتز اقعد معاه شويه
مرنا : طب انا عايزه اتكلم معاك شويه
انا : يابت مفيش حاجه عادي قسمه ونصيب يعني هنعمل ايه قشطه بالحب بقي *ببوس راسها * لما ارجع نتكلم في كل اللي عايزاه
مرنا :انا بحبك اووووووي ولا يمكن استغني عنك ابدا
انا : امك قرعه

مشهد بيت معتز

عبير : عايز صدر ولا ورك ياوزه
معتز : ورك ماشي
عبير : وانت يامقصوف الرقبه
انا : اي حاجه
عبير : طب هتاخد صدر علشان نادين بتحب الورك هي كمان
انا : ماشي
نادين : بقولك يامعتز اقعدو في المكتب علشان هلعب انا وبيرو علي البلايستيشن شويه
معتز : لا انسسسسسسسسسي دا كيمو يفشخني دا بيحب البلاي ستيشن اكتر من امه
انا : قشطه عادي نقعد في المكتب
معتز : انت كويس ياصاحبي
انا : اه بس منمتش كويس مش اكتر
معتز : طب تطلع تنام فوق شويه
انا : لا قشطه ممكن ياعبير اقوم اعمل قهوه علشان عايز افوق شويه
عبير : ومن امتي الادب اللي نزل عليك دا مره واحده
انا : هينفع ولا لاء
عبير : خليك انا هقوم اعملهالك
انا : لا كملي انتي اكل انا هعملها
(في المطبخ )
نادين : انت كويس
انا : اه اعملك قهوه معايا
نادين : لا مبحبهاش اصلا بس انت طلعت نمس متجوز ست زي القمر ربنا يخليهالك
انا : هي فعلا زي القمر مفيش زيها اتنين
نادين : ههههههه ايوا ياعم **** يسهلو ياعيني علي الحب
انا : حب ايه بس دي ضفر رجليها برقبه اي ست في الدنيا
نادين : للدرجه دي
انا : بصي مهما قلتلك مش هعرف اوصف وهبقي بديها اقل من حقها بكتيييييييييير
نادين : معلش سؤال شخصي هي اتجوزتك ليه
انا : علشان هبله كان في الاحسن مني بكتير وهي اللي اختارت اللي يشقيها ويتعبها
نادين : يالهووووووووي القهوه فارت خلاص سيبها سيبها انا هعملك غيرها روح انت اقعد مع معتز وانا هجيبهالك المكتب

مشهد المكتب

معتز : انت كويس
انا : اه كويس كمل عملت ايه لما روحت دبي
معتز : طب في مشكله معاك
انا : ياعم انا هفوق لوحدي انجز بس وكمل
معتز : ماشي ..............وصلت لحد فين ااااااه لحد اما رحت ابات مع العنيزي ومراته خوله في البيت عندهم وابتدي يطلب مني اصورهم صور غريبه يعني مثلا اصوره وهي قاعده علي حجره اصوره وهو بيشيش وهي بترصله الولعه اصوره وهي واقفه في البلكونه وهو بيشاور علي طيزها حاجات متناكه من دي لحد في مره قالي عايزك تصورني وانا بنيكها بس قبل متخرج من الاوضه هجيبلك اللاب تنقل عليه الفيديو وتكسر الكارت الميموري اللي في الكاميرا قدامي انا كنت مستغربه بس وافقت ودخلت معاهم الاوضه اول مقلعت كسم جسمها جسم خليكي ابن متناكه طيز كبيره نييييك وبزاز كبيره شبه الكمتري والهاله اللي حوالين الحلمه بني غامق وعامله حنه في ايديها ورجليها ورسومات علي جسمها بالحنه ومنضفا نفسها مفيش شعره وهو زبره صغير مش متوسط حتي وكرشه مخبي زبره ابتدت تمصله في الاول وهو بيسخن معاها كان شكله رافع حاجه ومصيتله بس لا لحس كسها ولا مص بزازها ولا اي ابن متناكه وشويه وراح مدخله في كسها دقيقتين وراحب قالبها علي طيزها ومسك طيزها محلهاش كسم نيك الطيز اللي بيحبوه دا وهي تصوت وتوحوح تحتيه وعماله تبصلي وكلامهم هيجني نيييييك وعرفني انه معرص )
خوله : نيكني نيكني يادكري نيكيي قطعني ااااااااااااااه
العنيزي : بتحبي تتناكي ياقحبه
خوله : اوووي اووووووي زبزوبك بيوجعني
العنيزي : بكيفك
خوله : اححححححححححح نيكني اوووي
العنيزي : سمعيني صراخك يالبوه يامنيوكه العير
خوله : ااااااااااااه قطعني ياراجلي قطعني ونيكني
العنيزي: اووووووووف متمحناه بلحمك اللي شايفه الريال (الراجل)
خوله : اووووي ياديوثي ياخنيثي نيكني افشخني افشخ كس زوجتك القحبه قدام الريال ياعرصي اااااااااااااه
العنيزي : تبغيهم وين ياشرموطه
خوله : ببخشي بطيزي كب لبن زبزوبك ابطيزي شرقانه ااححححححححححححح ااااااااااااه مااطيبه مااطيب لبن زبزوبك ببخشي ياخنيثي احححححححححححح
العنيزي : اااااااااااااااااااه ليش كل هالمحنه ياحرمه
خوله : الريال محنني وايد وايد (كتير كتير )
العنيزي : التصوير زين
معتز : اه هنقلهولك علي اللاب حالا قبل مااخرج من الاوضه
( ونقلتله الفيديو وصورته كام مره بعديها برضو واديته الفيديوهات وكان مغرقني فلوس ابن الفاجره لحد اما قابلت اندرو في مره في منطقه اسمها مارينا هناك وعرفت منه انه قاعد هنا هو ومادونا ورحتلهم بعديها ب 3 ايام زياره كانت عاديه نيك وسلامات وحب وبقيت انا واندرو مقضينها هناك يخلص شغله نتقابل وانا كنت بالطلب لما العنيزي يحتاجني اروحله لاني بقيت بصورله فيديوهات سكس بس المهم ابتديت ازور اندرو يوم في يوم في التاني لحد ما في يوم كان ابن متناكه نيك هو دا اليوم اللي مش هيتنسي ابدا
انا : بقولك ايه ينفع نكمل بكره علشان انا مصدع بصراحه وحوار اندرو دا محتاج تركيز ولازم افوقله
معتز : طب هتبات هنا ولا هتروح
انا : لا هبات عندك مش عايز اروح
معتز : طب حصل حاجه اتخانقت مع مرنا
انا : مرنا ايه اللي اتخانق معاها هي دي في زيها في الدنيا انا بس اللي مبضون شويه من حاجه كدا لما اروق هقولك عليها
معتز : ماشي اطلع نام انت ولما تصحي نكمل
انا : حبيبي ................................... .......................انتهي الجزء الثامن والعشرون


تكومنت ادلعك تقرا وتخلع السوعك #كلام_منتديات
__________________
افينجرز...AvenGerS

قام بآخر تعديل شوفوني يوم 09-25-2018 في 04:19 PM.
قديم 08-19-2018, 02:35 PM
قديم 08-19-2018, 02:35 PM
 
الصورة الرمزية لـ Michael magdy
صداع من كتر الهبد
الجنس : ذكر
الإقامه : Cairo
أنجذب لـ : النساء
مشاركات : 4,044

صداع من كتر الهبد
 
الصورة الرمزية لـ Michael magdy

الإقامة : Cairo
المشاركات : 4,044
الجنس : ذكر
أنجذب لـ : النساء
Michael magdy غير متصل

افتراضي

الجزء التاسع والعشرون
(دبي وروسيا )


عبير : يامعتز اطلع صحي مايكل الواد من امبارح نايم
معتز : لحظه واحده خليك معايا ..... ايه يابيرو هخلص تليفون واطلع اصحيه ..اقفلي الباب وراكي
عبير : ماهو مفيش حد بينام دا كله دا ساعتين كمان وهيبقي بقاله 24 ساعه نايم
نادين : وانتي شاغله دماغك ليه هو اول ماهيصحي هينزل
عبير : ماشي بس مش كل دا نوووم ايه فيل نايم ينوبك ثواب اطلعي صحيه او شوفيه صحي ولا لسا
نادين : وانا مالي ما كسمه
عبير : ماهو انا ميصحش اصحيه برضو
نادين : شويه وهتلاقيه نازل اهوه صحي اهوه كنا افتكرنا ربع جنيه احسن
عبير : ايه يابني كل دا نوم قلقتنا عليك
انا : معتز فين
عبير : في المكتب
انا : شكرا

مشهد المكتب

انا : اقفل كسم الوبايل دا
معتز : طب انا اسف هكلمك تاني مع السلامه يافندم....انت عبيط ايه اللي بتعمله دا
انا : انت ليه ابن متناكه
معتز : في ايه يامايكل انت كويس
انا : انت ليه ابن متناكه انا بسال كسم سؤال علشان متجننش علي دين امك
معتز : طب قولي في ايه طيب انا مش فاهم حاجه
عبير: خير في ايه بتزعقو ليه
انا : انا عايز اعرف دين ام كل حاجه دلوقتي واياك تكدب علي ميتين امي
معتز : حاجه ايه واكدب في ايه انت شارب حاجه ولا في ايه
انا : يعني انت مش عارف
معتز : عارف ايه متخلص وقول في ايه
انا : طب انا هقولك انت ليه ابن متناكه علشان انت عيل خول ناقص سايبني نايم دا كله كتر خيرك ماشي انما لقيت موبايلي فصل شحن حطه علي الشاحن مش تسيبه فاصل كدا
نادين :احاااااااااااااااااااااااااااااا انت عامل الهوليله دي علشان موبايلك فصل
معتز : يابن المتناااااااااااااااااااااااااااااا اااااااااااااكه يابضااااااااااااااااان
انا : وانتي يابيرو مش هتقولي حاجه
عبير : لا ياروح بيرو انا هضرب علطول *بتشدني من شعري * يعني انت مطلع عين امنا ومتعصب علي اللي خلفونا ياجزمه (طب سيبي شعري طيب) وفي الاخر موبايلك فصل شحن طب وحياه امك لهكسرهولك
معتز : خلاص سيبيه يابيرو انا هطلعلك ميتين امه دلوقتي
انا : هههههههههههههه خلاص ياولاد الزياطه جاتك القرف نعكشتيلي شعري
نادين : انت ليه بضان
انا : انتو اللي قلبوكو بقي ضعيف اخس ياوزه بقيت بتتهت بسرعه وخد حط الموبايل يشحن شويه
معتز : انت مش ناوي تعقل بكسمك بقي اومال هتبقي اب ازاي
انا : انا مهما كبرت صغير انا مهما عليت مش فوووووووووق
عبير : لا انا طالعه انا مش مستحمله مرارتي مقدرش علي كدا غور اوعي *بتزقني وهي خارجه*
انا : بشربها زياده يابيرو
معتز : طب علشان قطمه احسن من لحمو هتقعد وهخلص كسم القصه هتفتح بقك هتستخف دمك هتتناكلها وشرف امك هعاملك معامله كلاب الصيد وهجري كسمك حوالين سور الفيلا لما يتقطع نفسك
انا : هو ليه الفيل مبيخسش مع ان اكله كله خضروات !!!!!!!!
معتز : علشان امك متناكه ارتاحت
انا : لا مرتاحتش برضو
معتز : وقفنا اخر مره لما بقيت بزور اندرو ومادونا في بيتهم في دبي وال...
انا : ياعم كسمك انا مقولتلكش احكي احا انا لسا مفوقتش اشرب سيجاره وقهوه وافوق
معتز : طب نخف هزار علشان فعلا لازم احكيلك وافهمك علشان انا محتاجك نييييك والوقت بيجري
انا : هي بيرو هتعمل القهوه ولا هتكسمي
معتز : مايكل ركز معايا بجد انا في ورطه بنت متناكه وانت الوحيد اللي هتقدر تطلعني
انا : 9 كواكب 7 قارات 230 دوله 28 محافظه 110مليون في مصر 10 مليون في القاهره وجاي لكسمي انا اللي هساعدك في الاخر
معتز : شوفت قدر كسمي وغضب ربنا عليا ان انت اللي مابين دول كلهم اللي هتعرف تساعدني
انا : في ضهرك ياصاحبي
معتز : ايه هتنيكني
انا :شوفت مين بقي اللي بيهزر دلوقتي
معتز : ماانت كسمك مبقتش فاهملك هزار من جد من بضان
انا : اتصالات باعتالي رساله بتقولي مبروك يافندم انت كس........
معتز : مبروك يافندم انت كسبت
انا : اهيه و**** الرساله مش كامله اخرها انت كس
معتز : هههههههههههههههههه حتي شركات الموبايل عارفه انك خول
انا : جااااااااااااااااامد
معتز: اكملك ممكن ولا في فكسم دماغك المتناكه دي حاجه عايز تقولها
انا : جااااااااااااااااااااامد
معتز : طب اسمع اخر مره لما بقيت بزور اندرو ومرنا في بيتهم وجات في يوم دا اللي غير الدنيا وكسم الخيال ساعتها

عوده لفلاااااااااااااااااااش باك معتز

اندرو : مادونا عملالك اكل هتاكل صوابعك ورا
معتز : مالوش لازمه التعب دا كله هي فاكراني ضيف قولها ياعم دا انا بايت نايم واكل عند امك في البيت
اندرو : نسوان دماغها مريحاها
مادونا : قصدك ايه بقي قصدك ان طبيخي وحش
معتز : طب رد انت علشان انا مفييش حيل للمناهده
اندرو : هههههههههه سيبك من الهري دا المهم انت ناوي ترجع مصر تاني ولا قاعد هنا
معتز : مش عارف بظروفها لسا
مادونا : مصر ايه بس وحد يرجع هناك تاني بعد ما شاف التقدم والحضاره اللي هنا
معتز : تقدم وحضاره ايه دي شبرا اقدم من دبي وبعدين مصر حلوه كفايه رمضان في الشوارع بليل كفايه القهاوي وصوت رزع الضومنه علي القهوه كفايه وانت ماشي علي الكورنيش بليل سارح في جمال النيل وحلاوته وواحد يقطع صفو خلوتك ويقولك ترمس يابيه ياااااااااااااااااااه علي الفصلان والجمال
اندرو : ههههههههههههه رمضان بليل دا انت كنت بتطلع عين امي انا ومايكل من 12 الضهر لحد الفطار مكدر دين ابونا اللي بيشرب مياه كنت بتجلده بالحزام
معتز : هههههههههههههه دا علي اساس ان انا مفطرتش بسببكو علي السجاير اللي عمالين تشربوها لما كفرتوني
اندرو : كانت ايام فشيخه و**** والواد مايكل المتخلف دا لما كان ساعه الفطار بيحدف للناس تمر وبلح في العربيات وهي ماشيه
معتز : ههههههههه دا كان بينشن علي عينيهم مش بيرمي عادي انت ناسي الراجل اللي نزل شتمه علشان حدف مراته بكيس البلح جات في عينيها
اندرو : ههههههههههههههه الراجل كان هيفشخه يوميها لولا عرف انه مسيحي فالوطنيه كالته وسابه طب فاكر صلاه العيد الصغير لما كنا في 2 جامعه ونزلنا كلنا بطقم جلاليب الصبح انت بتصلي والخول مايكل واقف مستني الصلاه تخلص علشان يعاكس النسوان في الشارع
معتز : كان مسمي نفسه ساعته بلال وواقف يسلم علي اللي رايح واللي جاي فاكر ياض لما عاكس ساعتها البت اميره بنت الحاج احمد بتاع الموبيليا وقالها امي بتعمل كحك بس مش لاقيه ملبن فقالتلي انزل هات ملبن فبدور ملقتش ملبن غيرك فممكن تيجي معايا علشان امي تحشيكي
اندرو : هههههههههههه يادين امي انا مش قادر انسي منظره بعد ماقالتله قول لامك تحشي الكحك عجوه من طيز ابوك
معتز : ههههههههههههههههه فضلنا مستلمينه اسبوع ساعتها علشان يبقي يعمل جامد تاني .....تسلم ايدك يامادونا الاكل زي السكر
مادونا : بالهنا والشفا ...هستاذنك يامعتز في اندرو ثواني
(في الاوضه )
اندرو : انتي بتقولي ايه لا طبعا مش هيرضي
مادونا: طب متجرب مش هتخسر حاجه ياحبيبي وبعدين الواد جسمه جامد يعني تلاقي زبره حديد وانا ياحبيبي مش بعملك كل اللي نفسك فيه علشان خاطري يادودي
اندرو : يعني عايزاني اطلع اقوله نيك مراتي مش هيوافق طبعا
مادونا : طب ايه رايك تروح تجيب حاجه وتتاخر شويه وانا هخلص معاه
اندرو : لا طبعا دا ذكي فشششخ وهيفهم
مادونا : طب ومالو مايفهم احنا عايزينه يفهم بس بالطريقه طالما انت محرج منه
اندرو : انسي مش هينفع
مادونا : *بتحرك ايديها علي طيز اندرو وبتبعبصه * وحياتي عندك يادودي كدا طب انا مخصماك ومش هلعبلك في طيزك تاني
اندرو : اااااااااه طب شيلي ايدك طيب وانا هتصرف
مادونا : لا مش هشيلها غير لما تقولي هتعمل ايه
اندرو : انا عندي فكره استني احنا نطلع نقعد برا وشويه وتقولي اي حاجه غلط فاتعصب عليكي ونتخانق انتي تعيطي وتدلعي عليه وهو يصالحك وخليه يلمسك ويحك فيكي يهيج عليكي ومره تانيه تكلميه وانا في الشغل يجي ينيكك
مادونا : *لسا بتلعب في طيزه من فوق الهدوم * لا يادودي مش هستني لبعد كدا انا هجرب زبره النهارده انا عندي فكره اقلع هدومك
اندرو : هتعملي ايه
مادونا : اقلع بقي واخلص وانا هغير هدومي والبس حاجه تهيجه
(قلع اندرو هدومه ومادونا راحت جايبه ازازه الزيت ودهنت طيز اندرو زيت كتييييير ولبست الزبر الصناعي )
اندرو : هتعملي ايه طيب انا ابتديت اهيج
مادونا : ششش سيب نفسك ملكش دعوه ولما تيجي تجيب قولي
(نيمت اندرو علي ضهره وفتح رجله علي الاخر وابتدت تدخل الزبر الصناعي في طيزه براحه وبعد كدا ابتدت تزود في النيك فيه وبتنيكه جامد وكل لما يجي يحط ايدي علي زبره تضربه علي ايده لحد اما بقي اندرو مش قادر يستحمل من الهيجان وهي كل لما تلاقيه هاج اوي تطلع الزبر من طيزه علشان ميهيجش ويجيبهم علي نفسه )
اندرو : اووووووووووف دخليه تاني مش قادر طيزي بتاكلني
مادونا : لا ياخول خليها تاكلك كدا
اندرو : دخليه بقي نيكيني تعبت
مادونا : متلمسش زبرك خلي طيزك تاكلك كدا اشمعنا انا كسي بياكلني
اندرو : طب نيكيني وهخليه ينيكك
مادونا : انا هنيكك قدامه وهخليه ينيكني قدامك
اندرو : احححححححح هينيكك قدامي
مادونا : انت هيجت يامتناك لما عرفت انه هينيكني قدامك اه يامعرص
اندرو : دخليه بقي طيزي ناااااااااار طفيهالي بقي (بيقرب بطيزه علي الصناعي )
مادونا : اهدي يامعرصه هنييكك ماهو مينفعش اسيب مراتي هايجه كدا
( وابتدت تنيك فيه تاني لحد اما اندرو استوي علي الاخر وخلاص هيجيب راحت مطلعه الزبر من طيزه )
اندرو : احححححححححححح طلعتيه ليه دخليه بسرعه بسرعه قربت اجيب مش قادر
مادونا : لا مش هتجيب دلوقتي لو جبت هترتاح ومش هتخليه ينيكني
اندرو : هخليه ينيكك و**** بس يالا نيكيني مش قادر حرام عليكي اوووووووووووف
مادونا : (جابت رباط الكوتشي وربطته من بضانه ومن راس زبره ) علشان متجيبهمش بسرعه ياخول
اندرو : ااااااااااااااه دا بيوجعني كاتم علي زبري اوووووي
مادونا : احسن علشان لو زبرك وقف وعايز تجيب يوجعك ومتجبش شيل ايدك اياك تفك الحبل مش هنيكك تاني
اندرو : لا خلاص اهوه يالا بقي هموووووووووووووووت
( ابتدت مادونا تدخل الزبر في طيز جوزها وبتنيكه بافترا وبهيجان ابن متناكه عايزاه يعلي صوته علشان معتز يسمع وهو كاتم صوته برضو وكل لما يهيج اووووي وزبره يقف يصوت من الوجع والحبل اللي مربوط علي زبره ومادونا فضلت بتنيك فيه ومحنساه وخليته زي المجنون مش شايف حاجه قدامه غير انه عايز يجيبهم ومش قادر وخايف يفك الحبل مادونا متنيكوش تاني وعمال يتحايل عليها انها تفكه وتريحه )
مادونا : هتعمل اللي اقولك عليه
اندرو : *عرقان وشفايفه بتترعش * اللي عايزااااااااه تحت امرك بس اجيبهم
مادونا : قوم اقعد علي زبري واتنطط عليه
اندرو : حاضر حاضر
( قعدت مادونا علي طرف السرير واندرو قعد علي زبرها ووشه ليها واخداه في حضنها وراحت شايلاه وقايمه بيه وطالعه بيه برا الاوضه وهي شايلاه والزبر في طيزه )
اندرو : *بيبصلها في عينيها بكسره وذل * بلاش كدا علشان خاطري متكسرنيش قدام صاحبي
مادونا : خلاص انزل من علي زبري ومش هنيكك تاني
اندرو : ياحبيبتي ملوش لازمه المنظر دا علشان خاطري
مادونا : منا بتحايل عليك بقالي ساعه وانت اللي بتتناك مش عايز تخليه ينيكني
اندرو : طب خلاص هعمل اللي انتي عايزاه بس مينفعش تطلعي بيا كدا قدامه
مادونا : ياكوكوووووووو صعبت عليكي نفسك ياقطه ههههههههه متخافيش انا بحبك وكنت بعرفك بس ان بصباعي فطيزك اعمل اللي انا عايزاه
اندرو : وانا طيزي ملكك انتي ياحبيبتي ومن غير كدا هعملك اللي انتي عايزاه
مادونا : طب انزل يالا ياخول من علي زبري وتقعد هنا متطلعش من الاوضه غير لما اخلص معاه علي الاقل هيفهم انك معرص بس خايف تواجهه وفك الرباط من علي زبرك
(طلعت مادونا لمعتز وهي لابسه قميص نوم احمر قصير ومش لابسه تحتيه اي حاجه واول ماشافها معتز تنح وهاج عليها وفهم الليله )
مادونا : هتاكلني بعينيك
معتز : طب مش تقولي انك شرموطه انتي والمعرص التاني
مادونا : *مستغربه وبتبرق* يعني انت عادي مش معترض
معتز : وهعترض ليه انتي عايزه تتناكي وهو عايز يعرص عليكي كسمه علي كسم الصحوبيه
مادونا : ريحتني من كلام كتير (وبتحط ايديها علي زبره )
معتز : مش بالسرعه دي ياكسمك قومي فرجيني علي جسمك ملط
(بتقلع ملط وعماله تلف في جسمها وبتلعب ببزاها اكنها بتعمل استعراض وتوطي تفلقسله وتوريله طيزها وتدعك في كسها قدامه وتقف بمياصه وشرمطه وهو راح قالع البنطلون ومطلع زوبره بيتفرج عليها وبيدعك فيه وهي بتتشرمط وبتبص عليه وعلي زبره لحد اما هاج نيك وقام ماسكها من ايديها ورايح بيها لاوضه النوم )
مادونا : بتعمل ايه رايح فين
معتز : هنيكك قدامه هتبقي ممتعه اكتر
مادونا : خلينا هنا الاول
معتز : *بيضربها علي طيزها * كسمك انا اللي اقول
(راح ساحبها وداخل بيها الاوضه لقي اندرو قاعد ملط علي طرف السرير راح راميها علي السرير وكسم اندرو ولا اكنه موجود ونزل فيها بوس في كل حته في جسمها وشفايفها ونايم عليها زي الهيجان اللي عمره ماناك قبل كدا واندرو مستغرب نييييك منه ومن تصرفه وحب يخرج برا )
معتز : اقعد اتفرج عليا وانا بنيك مراتك
(اندرو قعد علي كرسي ومفتحش بوقه وبيبص علي زبر معتز وابتدي زبره يقف ومعتز ماسك مادونا هاري كسمها بوس وراح نايم علي السرير علي ضهره وخلي مادونا تمصله زبره وهو باصص علي اندرو لقاه بيبص علي مادونا وهي بتمص لمعتز ومعتز بينيك بزبره في بقها بافترا وبيضربها علي طيزها وبعديها راح مقومها وخلاها تاخد وضع الكلبه ومخلي وشها ناحيه اندرو وبينيكها )
مادونا : ااااااااااااااااه نيكني نيكني جامد افشخني افشخ كسمي متعني اححححححححححح حسسني بلحم زبرك وهو بيقطع في كسي ااااااااااااااه
معتز : بنيكك اهوه ياشرموطه قدام الخول جوزك فرحان يامتناك هايج علي مراتك وانا بنيكها يامعرص خخخخخخخخ دا انا هفشخهالك هخليها تحلف بزبري ياكسمك
مادونا : اححححححححح سيبك منه خليك معايا ملكش دعوه بيه خليك مع كسي اااااااااااه كيفني اوووووي
معتز : اشتميه وانا بنيكك اشتميه المعرص دا
مادونا : لا سيبك منه بقي اححححححح نيك جامد جامد اووووي
معتز : *بيضربها علي طيزها وبينيك بسرعه * اشتميه يابنت الشرموطه بدل ماافشخ كسمك
مادونا : افشخني وافشخ كسمي انا عايزه اتناك اووووووي
معتز : *بيطلع زبره من كسها * طب ياكسمك مش هنيكك لحد متشتميه
مادونا :اححححححححح طلعته ليه خلاص هشتمه كسمك يااندرو ياخول اهووووه دخله بقي
معتز : *بيدخل زبره * اشتميه طول مانا بنيكك مش عايز اسمع غير انه بيتشتم
مادونا :احححححححححح هتستفاد ايه اااااااه خلاص خلاص حاضر كسمك يااندرو كسمك ياجوزي ياخول يامتناك اححححح شايف مراتك وهي بتتناك من صاحبك وفاشخها مكيفها معرفها يعني ايه زبر وبينيكها مش زبرك ياااااااااااااااااااااخول احححححح كمان ياحبيبي نيك اووووووي اول مره اتناك كدا نيييييك نيييييك اووووي
معتز : ااااااااااااااه مراتك لبوه نيك يامعرص كسم جسمها وكسها هيجان نيييك وغرقان مياه
مادونا : اوووووووف علي زبرك تعبني ابن المتناكه يالهوووووي مش قادره عليه احححححح كسمك يامعرص شايف الازبار اللي بتكيف يابن الشرموطه اااااااااااااه طلعته ليه دخله تاني مش قادره
معتز : ( راح لاندرو بيشده نيمه علي بطنه علي السرير واندرو مستسلم تماما ) هنيكك انت كمان قدام مراتك يامتناك اشمعنا هي تتناك قدامك
مادونا : طب نيكني انا طيب ريحني الاول
معتز : خخخخخخخخخخخ دا انت متناك بقي ومجهز طيزك اهيه غرقانه زيت ااااااااااه يابن الخول دا انت بلاعه ازبار شفطت زبري كله خخخخخخخ بصي علي جوزك وزبري في طيزه ابن المتناكه واخده كله
مادونا : احححححححح *بتدعك في كسها* هيجتني نييييك اول مره اشوف رجل بينيك راجل حقيقي احححححح كسي سخن اوووي
معتز : راجل بينيك خول معرص (وبيرزع في طيز اندرو جامد )
اندرو : ااااااااااه *مكتومه*
معتز : *بيضربه علي طيزه * لا ياكسمك علي صوتك سمعني شرمطتك وهيجانك ايواااااااا كدا كمان علي صوتك اكتر حسسني اني بنيك مش بضرب عشره علي صوتك سمع مراتك شرمطتك وخولنتك
اندرو : اااااااااااااااه احححححححح براحه براحه انا مش زيها انا ضيق
معتز : ضيق ايه يابن المتناكه دا انت بالع كسم زبري كله اححححح طيزك بنت متناكه حلوه نييييك
اندرو : براااااااااحه يامعتز ايه الافترا داااا
معتز : ومقلتليش ليه يابن المتناكه انك خول من زمان كنت كيفتك من بدري
اندرو : اااااااااااه يامعتز يخربيتك طيزي اتفشخت براحه انت اول مره تنيك براحه ابوس ايدححححححححح
معتز : اول مره انيك خول كسم الاحساس وانا بضاني بتخبط في بضانك كدا احاااا انت بتترعش ليه يالا كدا
مادونا : بيجيبهم اهووووه يالا بقي انا عايزه اتناك اخلص كسي حارقني
معتز : لسا مشبعتش منه مهيجني نيك ابن الخول بطيزه دي *بيضربه علي طيزه * صوتي يالبوه صوتي دا انا هعشرك دلوقتي اومال عامل كسم جامد ليه وبتزعل لما بنبعبصك دا انت متناك اوووووي
اندرو : ااااااااااااااااه براحه يامعتز بجد انا اول مره اخد زبر حقيقي في طيزي وانت زبك ابن متناكه هرااااااااااااااني
معتز : هههههههه انت هتتناك علي ميتين امي انت خرمك مهري نيك انا مش اول واحد ياخول
مادونا : *بتدعك في كسها * احححححح انا اللي بنيكه بالزبر دا اخلص بقي سيبك منه ريحني انا
معتز : تعالي نامي فوق جوزك لا خليك انت لف نام علي ضهرك ايوا كدا افشخ رجلك دي وانتي تعالي نامي علي ضهرك عليه وافشخي رجلك فوقيه هنيكو انتو الاتنين مع بعض ...لا امسكها خدها في حضنك حس بيها وهي بتتناك من صاحبك ياكسمك نامي لفي كسم نفسك ايواااا ارفعي وسطك سنه يابن المتناكه متنزلش رجلك اثبتوا كدا
( ابتدي معتز ينيك في طيز اندرو يطلعه يدخله في كس مادونا وهكذا لحد اما مادونا جابت مرتين علي زبر معتز راح واخد المياه من علي كس مادونا دعك بيها زبره وراح لاندرو وخلاه يمصهوله )
معتز : كسم شرمطتك في المص احااااا انت جامد نيييك دا انا هنيكك كل يوم كسم مراتك
اندرو : مبلاش الكلام ابن المتناكه دا
معتز : احا انت ليك عين تتكلم وانت بتمص زبري وعليه عسل مراتك خخخخخخ ضحكتني نيك مض مص يابن اللبوه ابقي فكرني اول ماارجع مصر انيك امك بالمره تلاقيها شرقانه ياعيني
اندرو : *بيبطل مص * جرا ايه ياكسمك انت هتهبل في الكلام ولا ايه
معتز : لا ياعم مش ههبل *راح علي طيز اندرو وراح مدخله في طيزه * مش ههبل في الكلام كفايه اني بنيكك قدام مراتك وبنيك مراتك قدامك وانت مستمع يامعرص وهايج علي نفسك اهوووه واكيد امك شرموطه انت طالع لمين يعني *بيرزع في طيز اندرو بغشامه * متنطق يابن عفاف اللبوه هنيكهالك قدامك يابن الوسخه
مادونا : خلاص يامعتز بلاش الكلام دا سيبك منه ونيكني انا
معتز : هههههههههه كيفك زبري يابنت اللبوه شايف ياخول الرجاله مش انت ياكسمك مش عارف تكيفها هاتها للي يكيفها
اندرو : *بيفلت نفسه من تحت معتز * اوعي يالا انت اهبل وانا ابن متناكه اني خليتك تعمل كدا
معتز : خخخخخخخخخخ تروح فين لو دكر فك نفسك *وبيرزع في جامد واندرو بيترفص وفي نفس الوقت الزبر مكيفه * استعدي ياكسمك علشان هتحبلي مني هخليلك طيزك بتشرب لبن دلوقتي ااااااااااااااه اقفل بطيزك علي زبري اقفل بجيب في طيزك ياجوز الشرموطه اووووووووووف
اندرو : اوعي يالا يامتناك عجبك كدا ياكسمك انتي كمان
معتز : متتحمقش بكسمك كدا وتعمل فيها سبع رجاله في بعض اغسلها طب الاول بدل ماهي بتنقط لبن كدا
مادونا : انت بتعمل كدا ليه دا جزاته يعني انه وثق فيك وانت صاحبه يعني
معتز : انتو قافشين كدا ليه بكسمك انتي وهو انتي شرموطه وهو متناك صحوبيه ايه كسم الصحوبيه
اندرو : انت مش نيكت وخلصت اتفضل مع كسم الف سلامه
معتز : مالك يالا يامتناك قافش ليه
اندرو : كسمك بقي حلك من دين امي اطلع كسم برا متعرفش دين امي تاني وانتي حساب كسمك بعدين
معتز : متخليهاش تغيب منك علشان مننيككش تاني قدامها
اندرو : متخلنيش اجيب لكسمك الامن واقولهم بيتهجم عليا في بيتي وانا ليا وضع هنا وشاري اقامه انت ابن متناكه ملكش كسم لازمه فتحب ارحل كسمك علي مصر ولا تغور في ميتين ام داهيه
معتز : لا دكر ياض طب انا هعرفك ترحل مين من هنا

خروج من الفلاش باااااااااااااااااااااااااااك

معتز : مالك قرفان ليه كدا
انا : مستحقرك نيك الصراحه انت ابن وسخه خول
معتز : انت هتعوم علي عومه خول وشرموطه اطبطب عليهم يعني
انا : بس مش كدا متبقاش ابن متناكه يعني هو صاحبك ومتربيين مع بعض وهو وثق فيك وخلاك تنيكه وتنيك مراته بدل الغريب والفضيحه تقوم تعمل فيه كدا طب علي الاقل قول له كانت لحظه هيجان اي ابن متناكه لكن انت ولا اكنك بتنتقم من كسمه
معتز : ياسطي انا اتبضنت بعديها مكدبش عليك بس كسم الاحساس كنت حاسس ساعتها اني جامد نيك احا بنيك صاحبي ومراته علي سرير واحد انا كنت كسم افجر واحد في الدنيا
انا :شاطر ياخول شاطر انت تعرف انه اول منزل مصر سال عليك ولاء بكسمك مش علشان تنيكه كان بيسال عليك كصاحب وكان بيبتسم نيك ساعتها
معتز : انت بتبضني ليه طيب اهو اللي حصل ساعتها وبعدين ماانت نكته ونكت مراته
انا : كسك احمر يالا انا نكت مراته بس منكتوش انا ماليش في الخشن انما انت ابن متناكه رمرام بتنيك اي خرم وبعدين بتجيب سيره امه ليه في النيك يابن المتناكه ياناقص
معتز : متبضنيش بقي انا بحكيلك علشان تبضني
انا : قشطه خلاص عدي وفات انا معرفش هو فين دلوقتي اصلا ولا عايز اعرف كسمه تاني بس اتبضنتله فاكس فاكس كمل عملت ايه بعديها
معتز : روحتله بعديها باسبوع مكنش في البيت قعدت ارغي انا ومراته وبنت المتناكه مخلتنيش المسها
انا: علشان انت ابن لبوه هي بتحبه مش بتكرهه هي محتاجه زبرك بس مش دايبه في كسمك
معتز : انا مترجمتهاش كدا انا ترجمتها انها بتكسمه وعايزه تتناك
انا : جامد يالا ...لاء فعلا جامد وزبرتي
معتز : اللي حصل بقي المهم قعدت كتير نيك في دبي عملت فلوس حلوه نيك لحد اما العنيزي اللي كنت شغال معاه زهق من كسمي خلاص فسبته وطلعت علي كازاخستان وبعديها علي روسيا
انا : طب وانت نيكت خوله مراته
معتز : مرضيش ابن المتناكه هو بيحب يهيج الناس علي مراته بس محدش يلمسها هو دماغ كسمه كدا بيفرح لما يلاقي حد هيجان عليها ومش عارف يوصلها دا كيف كسم دماغه مع اني كان نفسي انيكها نيك
انا : طب منكتش حد هناك غيرها ليه
معتز : مش سهل انك تنيك اماراتيه ممكن السياح اللي هناك او جنسيه تانيه من الخليج برضو وموجودين في دبي ممكن تنيكيهم انما اماراتيه اصليه صعب نيييك تلاقيها الا لو هي عايزاك تنيكها
انا : اومال قابلت عبير امتي واتجوزتها امتي
معتز : اتك علي الصبر عبير قابلتها في روسيا دي قصه بنت متناكه وعايزك تركز في كسمها علشان مهمه نيييك
انا : انا حاسس ان المشكله او الورطه اللي انت فيها هنا صح
معتز : بسم **** ماشاء **** لمااااااح
انا : طب نادي علي بيرو بقي تعملنا قهوه او اي ابن متناكه علشان افوق واركز وياسلام لو فشار وشيتوس ودوريتوس ياااااااااااه علي وجع البطن
معتز : متناك انت شخصيه متناكه كسم بطنك اللي مودياك في داهيه دي
انا : احرق احرق احرق اكتر واهري .. استني ارد علي الموبايل ايوا يابطتي كويس لا تمام مفيش حاجه قاعد مع معتز اهوه اه اه طب اه لا مش اه حاضر هو غالبا قربنا نخلص وه... خلاص حاضر ياستي هروحلك النهارده استني فين بوسه مايكل ههههههههههه انتي جميله ياعسليه انتي يالا وقتك انتهي سلااااام .... خد حطه علي الشاحن
معتز : في اي احلام تاني نفسك تحققها ولا خلاص كدا
انا : كان نفسي اتزحلق علي الجليد بس يالا مش مهم
معتز : طب ايه رايك انا احكي وانت تهويلي علي بضاني بدل ماانت قاعد فاضي كدا
انا : انا عايز اتزحلق مش اهوي لو ينفع اتزحلق علي بضانك انا معنديش مانع والبس بقي قفازات واجيب زلاجات ونحط قراطيس ونوقف الشارع من هنا ومن هنا ونعمل اعلانات اللي عايز يتزحلق علي بضان وزه متخافوش بضانه اكبر من احلامكم انتهزو الفرصه واتصورو مع بضان وزه فالناس تفتكر انهم هيتصورو مع بضان وزه اللي هي البطه يجو يلاقو بضانك يتبضنو من البضان اللي في حياتهم وبضانهم تفرقع ويبقو مخصيين وبكدا نكون حددنا النسل وحلينا مشكله الزياده السكانيه لا داعي للتصفيق ياحضرات ودعونا نعمل في صمت
معتز : اخر جمله ايه علشان كنت بكتب وراك وبتعلم منك
انا : نعمل في صمت
معتز : نعمل في صمت تمام هخليها في درج المكتب علشان اذاكرها وادرس المشروع وابدا فيه بكره باذن ****
انا : ابسط يالا ياوزه بقيت انت ابضن مني
معتز : لا ياقلبي اطمن انت نمبر وان الحقيقي
انا : ههههههههههههههههه طب كمل خلاص هسكت اهوه
معتز : عيل خول بضانه بضان عجل متقاطعنيش تاني ولا تتكلم
انا : حاضر

عوده للفلاش باااااااااااااااااااااااااااااااك

معتز : وصلت روسيا كنت مقضيها شقلبظات هناك نسوان روسيا وحلاوتهم وجمالهم بس كان كسم البروده اللي عندهم مش بروده الجو لا باردين في النيك مش زي المصريه تجننك كدا علي السرير لا دول كانوا اه او اه فاك يا او يا بس كدا حاسس اني بنيك مخده المهم طبعا انت عارف علشان تتنقل هناك في البلد بتبقي كلها يااما اتوبيسات يااما مترو وانا كنت بحب المترو بتاعهم بصراحه المهم راكب المترو وكانت الساعه حوالي 9 بليل ولقيت بنت محجبه ركبت المترو هناك المحجبات عادي مفيش لا عنصريه ولا نيله المهم لقيت راجلين ركبو وقعدو جنبها وشويه وراحو ماسكينها من شعرها وقلعوها الطرحه وبيضربوها وهما قاعدين ف انا ببص يميني وشمالي المترو كله معظمه ناس كبار ومحدش بيدخل ولا بيحوش وبيبصولي بقرف فانا طبعا قمت ادخلت وكلمه من هنا علي هنا ضربتهم متنساش ان جسمي جامد ولقيت البت بتجري الفضول قتلني لقيتني بجري وراها خرجت برا المترو دخلت في زي جنينه كدا وعماله تجري بس براحه لحد اما قفشتها وطلعت مصريه )
معتز : طب ماانتي بتتكلم عربي اهوه بتجري مني ليه بقي
عبير : شكرا علي اللي عملته معايا بس انا مش هينفع اقف اتكلم معاك كتير علي العموم انا اسمي عبير
معتز : وانا معتز طب هما بيجرو وراكي ليه عايزين منك ايه
عبير : لا دول حراميه كانو عايزين يسرقوني
معتز : حراميه قدام الناس كلها علي العموم قشطه ربنا معاكي
(وسبتها ومشيت رجعت الفندق نسيت اقولك ان انا كان معايا مترجمه بفلوس فقلتلها علي اللي حصل قالتلي الناس الكبار في السن في روسيا كانو بيبصولك بقرف علشان بيكرهو اي حد بيتكلم انجليزي من ايام الاتحاد السوفيتي واللي حصل اما بالنسبه للي اسمها عبير دي فهي شرموطه لان محطه المترو اللي هي ركبت منها زي ماانت قولتلي دي منطقه دعاره فهي شغاله هناك )

خروج من الفلاش باااااااااااااااااااااااك

انا : احااااااااااااااااااااا يعني عبير شرموطه وكانت بتشتغل هناك
معتز : اخرس يابن القحبه ياعلق شرموطه ايه وزفت ايه مش بحكيلك
انا : مش انت اللي بتقول بتشتغل في الدعاره يعني هتكون بتعمل ايه بتوزع امساكيات رمضان يعني وبعدين ايه الافلام بنت الوسخه اللي بتحكيها دي
معتز : ههههههههه لا هفهمك لو تتقل علي الرز يستوي .... المهم نفضتلها وكنت عامل حسابي ان انا اقعد هناك لحد كاس العالم وكنا لسا في شهر 12 وفاضل لسا 5 شهور وكدا كدا الدنيا هناك رخيصه فشخ يعني بالفلوس اللي عملتها في دبي اقدر اعيش في روسيا ملك زماني قضتها بالطول والعرض ومعايا البت المترجمه دي وابتديت اتعلم شويه روسي لغه بنت متناكه تجيبلك صرع وانت بتتكلمها
انا : ههههههههههههههههه بس حلوه بتخليك تشخر طول الوقت وتحس انك شبح في نفسك كدا
معتز : ههههههه ياعم دا انا كان كسم الخصي بضاني كانت بتوجعني المهم علي شهر 2 كنت انا طبعا اتصاحبت علي ناس كتير هناك وخروجات وسهر وبتاع وجينا في يوم روحنا نسهر في ديسكو و...
انا : ولقيت عبير بترقص هناك وهي شافتك حست انها عريانه ونزلت من علي المسرح ودمعتها علي خدها وانت قلتلها انا بحبك ومش هسيبك تضيعي نفسك واتجوزتها وهي مخلصالك لحد دلوقتي
معتز : خد كلم تليفون حد عايزك
انا : مين
معتز : دا كبير الهبيده مبسوط منك اوووي وبيقولك اهبد وارزع كمان ولا يهمك قيادات الهبيده مبسوطه هي كمان من هبدك
انا : ههههههههههههه قوله مش فاضي لسا في هبدتين كمان

عوده للفلاش باااااااااااااااااااااااااااااااااا اااك


معتز : من غير هبد واسمع وانت ساكت الديكسو كان تقيل نيك هناك في كل انواع النيك اللي تتخيلها بتاع راجل تقيل مش فاكر اسمه المهم انا لقيت عبير واقفه ايديها في جنبها وبتكلم راجل عظمه نييييك في نفسه وحواليه بودي جاردات كتير وهي بصه في الارض ومرعوبه فضل متابعها لحد اما خلصت معاه ولقيتها بتخرج برا الديسكو طلعت وراها وفضلت مراقبها لحد اما وصلت بيتها وطبعا انا معرفش المنطقه اللي فيها فتحت الموبايل وال GPS عرفت انا فين وحفظت الموقع علي الموبايل ورحت مخبط عليها هي فتحت )
عبير :ايوا انت مين ااااااه افتكرت انت المصري صح
معتز : اه انا معتز كويس انك افتكرتيني
عبير :خير في حاجه
معتز :لا ابدا انا شفتك في الديكسو وفضلت ماشي وراكي لحد ماعرفت بيتك
عبير : عايز مني ايه انا مبتناكش روح شوفلك اي شرموطه في اي حته
معتز : انتي ايه حكايتك ومين العسوله دي بنتك
عبير : خشي جوا يا راندوري وبعد ماتعرف هتستفاد ايه
معتز : بضيع وقت عقبال ماارجع مصر
عبير : بتحب الكوره
معتز : جدا اناا حتي هقعد لحد كاس العالم وبعد كدا هرجع بلدي
عبير : طب ارجع علي فندقك واتفرج علي كاس العالم بتاعك وبعد كدا ارجع بلدك وخليك في حالك
معتز : انا اسف اني ضايقتك استاذنك سلام

خروج من الفلاش باااااااااااااااااااااااااااااااااك


انا : وانت بتجري وراها ليه يعني
معتز : فراغ ابن متناكه وكسم الملل عملت كل حاجه عايزها هناك وبعدين حسيت ان وراها مصيبه وحبيت اعيش الاكشن شويه وياريتني ماعيشت الاكشن
انا : اديني التقيل انا عارف ان في مصيبه بنت لبوه هتحصل
عبير : انا اسفه قطعت عليكو ...وزه بقولك ايه انا حضرت الحاجه اللي قلتلي عليها
معتز : خلاص ىاروحي هاتيها انا بحكيله اللي حصل في روسيا
عبير : طب اجيبها دلوقتي يعني ولا شويه
معتز : بقولك ايه اقعدي معانا انتي كدا كدا عارفه االي حصل هناك
انا : ياعم اخلص انت وهي ايه اللي حصل في روسيا
عبير : ههههههههههههه احكيله انا طيب ياوزه انتو وصلتو لحد فين
معتز : خلاص احكي انتي ياقلب الوزه وصلنا لحد اما جتلك البيت وطردتيني فاكره ياجزمه
عبير :ههههههههههههه ميبقاش قلبك اسود بقي خلاص هكمله من اول هنا

عوده للفلاش بااااااااااااااااااااااااك

عبير : بعد مامعتز جالي البيت ومشي من عندي حسيت انه ابن حلال واني قليله الذوق معاه رحت نازله وراه واعتذرتله وابتدينا نرغي وهو كل شويه يسالني مين اللي ضربوني في المترو وايه اللي وصل بيا الحال لاني اشتغل في الديسكو وقلتله ان انا في مشكله كبيره ومحتاجه مساعدته وهو عمل فيها سلفستر استالوني في نفسه وقالي فداكي وابتديت احكيله ان اختي شغاله في الديسكو دا وانا كنت شغاله مع الراجل دا وسبته بس انا كنت بشتغل معاه في حاجه كدا بص هفهمك عارف البنات الصغيره اللي بتيجي روسيا تتفسح وكدا انا شغلانتي اني اتصاحب عليهم واشربهم مخدرات لحد اما اخلص فلوسهم كلها وبعد كدا اديهم مخدرات مقابل انهم يشتغلو في الديسكو بتاعه ومكنتش لوحدي في الشغلانه دي كان في كتير غيري هو مشغلهم برضو لحد اما في يوم لقيت نادين اختي بترقص هناك فعرفت ان زي ماكنت بعمل في بنات الناس اتعمل في اختي (انا وهي سافرنا روسيا مع جوزها وكنا قاعدين هناك ومبسوطين لحد اما طلقها بسبب الخناقات الكتير وانا وهي ابتدينا ندور علي شغل هناك وطبعا هناك الشغل قليل فشخ فابتديت انا اشتغل في سنترال او في ماركت او اي حاجه لحد اما اتعرفت علي الراجل دا عن طريق صديقه هناك وطبعا كان فلوسها حلوه فمتردتش اني اشتغل معاه دي بس علشان تعرف انا وصلتله ازاي ) اكملك بعد اما لقيت اختي بترقص هناك وخلصت شغلها وروحنا البيت عرفت انها مدمنه وهي متعرفش اني شغاله مع نفس الراجل اللي مشغلها المهم خناقات بيني وبينها لحد اما لقيتها جايه في مره بتقولي انا عايزه ابطل مش عايزه ابقي مدمنه عايزه تبعد عن الراجل دا وطبعا حاجه زي دي صعب المهم ودتها مصحه تتعالج فيها وبنتها كانت معايا انا اللي باخد بالي منها وطبعا الراجل كان عارف انها اختي ووراني فيديوهات ليها وهي بتتناك من الزباين ومصورني انا كمان لما كنت بقابل البنات واديهم مخدرات وهددني بانها لو مرجعتش تشتغل هيعملها موقع علي النت وينزل فيديوهاتها ويكسب من وراها ولما بنتها تكبر وتعرف انها شرموطه شوف هتعمل ايه وهو عارف اننا مصريين والحوار دا فضيحه بالنسبالنا وانا بالنسبالي لو اتعرف اني تاجر مخدرات وكمان لبنات صغيره انا هتحبس مدي الحياه علشان القانون في الدول الاجنبيه بالنسبه للمخدرات ابن وسخه فاضطريت اني اسكت وفي نفسك الوقت عايزه امسك عليه اي ابن متناكه وللاسف معرفتش لحد اما قابلت معتز واحرجته في بيتي ونزلت وراه )

معتز : لا عادي ولا يهمك دي حريتك الشخصيه انا مش زعلان
عبير : انا اسفه بس انا مشاكلي كتير ...هي الكاميرا دي بتاعتك
معتز : انا عاشق للتصوير بحب اصور حاجات كتير
عبير : بتحب القهوه
معتز : هههههههههه بتعزميني يعني ماشي ياستي
(رحنا علي شقتي وبنشرب القهوه وهو بيفرجني علي الحاجات اللي بيصورها )
عبير :انت صورك حلوه جدا بتعرف تصور بجد
معتز : ربنا يخليكي دي هوايتي من وانا صغير
عبير : طب بقولك ايه ايه رايك تشتغل معايا تصورني وهديك اللي انت عايزه بس تصور اي حاجه اقولك عليها
معتز : هههههههههههههه انا صورت حاجات عمرها متخطر علي بالك
عبير : طب انا عايزه اصور حاجه بس من غير مايبان اني بصور ينفع
معتز : طبعا ينفع استني هوريكي *بيفتح الشنطه بيوريني كاميرا صغيره* ايه رايك في دي
عبير : ايه دي كاميرا عاديه
معتز : دي كاميرا بتطير وبتصور وهنا في روسيا مسموح بيها عادي دا انا صورت بيها قصر الكريميلين من فوق ومحدش قالي حاجه بصي الصور اهيه
عبير : طب انت ممكن تصورني بيها وانا في الديسكو
معتز : صعب اخش بالكاميرا الديسكو انا بسيبها في الامانات برا قبل مااخش
عبير: خلاص انسي مش مهم
معتز : اشمعنا يعني
عبير : عايزاك تصورني مع راجل كدا جوا وتسجل كل اللي بيحصل معاه
معتز : ليه
عبير : *بحكيله كل حاجه * عرفت بقي لما قلتلك مشاكلي كتير علي العموم لو مش عايز خلاص بس ياريت الكلام دا سر بينا
معتز : هي مغامره حلوه بس لو اتقفشنا هنتقتل مفيهاش هزار
عبير : انا معنديش حاجه ابكي عليها ولو عرفت اصوره هقدر اني اهدده بالفيديوهات دي او اهرب واخليها ضامن معايا
معتز : وبعد مااصورها
عبير :هتدهاني وانت من طريق وانا من طريق ولا اكنك تعرفني تاني والفلوس اللي عايزها هديهالك
معتز : انا مش عايز فلوس انا عايز اتجوزك
عبير : بتحبني ولا ايه
معتز : لا انا واخد تاشيره سياحه 3 شهور وقربو يخلصو ولما اتجوزك هعرف اقعد لحد كاس العالم بدل ماارجع واخد تاشيره تاني وبهدله علي الفاضي
عبير : موافقه دي قصاد دي
( وفعلا اتجوزنا انا وهو واديته الاقامه وصور فيديوهات للراجل دا مع ناس كتير في مكتبه وفي الديسكو ولقاءات تودي في داهيه واستنينا لحد اما اختي خرجت من المصحه واتعالجت نهائي من الادمان وطبعا قربت من معتز جدا وحسيت انه راجل اوووي وحبيته واتفرجنا علي كاس العالم مع بعض هناك ولقيته بيقولي متيجي نسيبك من دا كله ونرجع نعيش في مصر وهو مش هيكلمك ولا هيعرف يوصلك في مصر ولو جالك في مصر متخافيش انا تقيل اوووي في مصر وعلاقاتي كتير بصراحه حسيته مجنون بس قلت اهي تجربه نفعت كويس منفعتش ادينا بنجرب وفعلا نزلنا انا واختي وبنتها علي مصر ومعتز وقلنا هنعيش حياه جديده

خروج من الفلاش بااااااااااااااااااااااااااااااك

انا : معلش سؤال الفتره اللي كنتي فيها مع معتز كنتي لسا شغاله معاه
عبير : اه
انا : طب وهو بعت رجاله ليه تضربك في المترو
عبير : لا مش هو دول كانو عنصرين بيكرهو العرب وخصوصا اللي بيلبسو حجاب لاني فهمت من كلامهم ليا وهما بيضربوني
انا : راجل تقيل زي دا ازاي يسيبك انتي واختك تطلعي من روسيا بسهوله
عبير : ماهو دا اللي اكتشفناه يادوب وصلنا مصر تاني يوم لقيناه هنا في البيت وطبعا تهديدات وان احنا كدا سهلنا عليه الدنيا اكتر لان هو مصري ونفوذه في مصر اتقل بكتير من روسيا بالمعني الاصح هو يقدر يتحكم في القانون هنا عكس برا وطبعا كالعاده هددنا بمقابل اننا نشتغل معاه في الدعاره والمخدرات هنا في مصر مقابل الفيديوهات اللي ماسكها علينا انا واختي
انا : طب الفيديوهات دي في روسيا يعني فيديوهات اختك باين اوي ان اللي بينيك اجنبي محدش هيعرف ان اختك مصريه وفيديوهاتك انتي شغاله في المخدرات برا مصر مش هنا يعني كسمه
عبير : في اتفقيه تسليم مجرمين بيت روسيا ومصر يعني هتحبس هتحبس
انا : طب موريتهوش الفيديوهات بتاعته ليه وساومتيه بيها
معتز : انت عبيط توريله ايه دا كان قتلني انا وهي في ساعتها
انا : احاااااااااااااااا اومال عايزين ايه وانا هفيدكو ازاي برضو مش فاهم
معتز : افهم يابقره دلوقتي الراجل دا ماسك فيديوهات علي عبير واختها تمام
انا :تمام
معتز : وميعرفش ان اننا ماسكين عليه فيديوهات تمام
انا : تمام
معتز : انا جبتك انت بقي بحيث انه ميعرفكش ولا عمره شافك مهمتك بقي يابطل بدماغك الحلوه دي انك تهدده بالفيديوهات من غير متجيب سيرتنا خالص وتطلب منه فلوس في الاول وبعديها تلاعبه بقي تعمل معاه اي ابن متناكه وبالطريقه تجيبله سيره فيديوهات عبير واختها وعلشان ميشكش فينا تقوله علي فيديوهات واحده كانت شغاله معاه برضو في روسيا اسمها جيسي مصريه برضو فيبان انك وطني وكدا وبتدافع عن المصريين
انا : رافت الهجان انا بكسمك انت عبيط يامعتز ولا اهبل ولا عايز تتناك يعني ايه الخرا اللي بتقوله دا سيبك من انك حاططني في كسم وش المدفع وسيبك من كسم الخطه العبقريه اللي انت حاططها دي وسيبك من كسم ان الراجل مش هيقتل كسمي اصلا في نقطه بنت متناكه الفيديوهات اللي انتو ماسكينها عليه لقاءاته في روسيا ولا في مصر في روسيا يعني اكيد الناس اللي معاه في الفيديوهات تقيله نيك فلو عرفو ان خول زيي معاه حاجه زي دي العالم كله هينيك كسمي مش هو بس يعني في كلا الحالتين احنا ميتين ميتين
معتز : يعني يرضيك عبير تشتغل في المخدرات واختها دعاره
انا : طلقها وبرا عنك هي لاول واحده ولا اخر واحده وابعد عن المشاكل
معتز : خساره ياصاحبي فعلا الزمن بيغير
انا : متقلبهاليش دراما انا بقيت جنب الحيط وحتي لو مش جنب الحيط ف اللي انت بتقوله دا انا مقدرش عليه ورحم **** امرء عرف قدر نفسه من الاخر يعني انا مقدرش
عبير : هو دا اللي صاحبك وضهري في ضهره من واحنا صغيرين
انا : لالالالالا فكك من الشويتين دول متسخنيش بس علي الفاضي متجيش تقوليلي تعالي هنروح انا وانت نحارب جيش باسلحه واحنا ممعناش غير عصيان وطوب ماهو بكسم العقل كدا وبعدين انا في رقبتي بيت وزوجه وامي واختي وحماتي واخت مراتي لو حصل لكسمي حاجه قابل بقي النكد اللي اتكتب علي العيله دي طول عمرها انسي يامعتز انسي معاك في اي ابن متناكه الا الحوار دا
معتز :طب متشوف فيديوهات الراجل دا يمكن لما تشوف اللي بيعمله تصعب عليك الناس واللي بيحصل فيها بسببه وبسبب شره
انا : ياعم وانا مال دين امي ربنا اللي يحاسبه وانت فكرك ان انا اللي هوقفه عند حده انت فاكرني ايه وهو انا رجل المستحيل انا حتت خول ملوش اي لازمه بتيجي معاه حظ
معتز : ياسطي افهم دا بيعمل حاجات بنت متناكه اقلها اللي عبير بتعمله دا في اوسخ دا بيخطف البنات العذاري وبيبيع عذريتهم للي يدفع اكتر
انا : ههههههههههههه دا زي فيلم taken بتاع ليام نيسون كدا ( i don't know who you are i don't know what you want but i will find you and i will kill you) هههههههههه احا علي الخيال
عبير : احنا مبنهزرش علي فكره احنا بنتكلم بجد
معتز : هاتي اللاب وريله الفيديوهات ياعبير
انا : ياعمي ياعمي متبقاش اهبل اذا كان كسم ليام نيسون بنفسه قدر عليهم بالعافيه وشوف قتل كام واحد هاجي انا الخول هقدر عليه من غير ولا نقطه دم انت كسم النت اللي لحس دماغك
معتز : هاتي ياعبير ...خد اتفرج كدا
انا : يابضاااااااااااني هات ياعم وريني *بشغل الفيديو وبقدم فيه * احااااااااااااااااااااااااااااااااا ااااااااااااااااااااااااااااااااااا ااا هو الراجل دا
معتز وعبير في صوت واحد : انت تعرفه
انا : اعرفه احاااااااااااااااااااا دا جمال بيه
معتز : جمال بيه مين
انا : دا جمال بيه اللي انقذني من عادل وهو اللي رجعلي حقي والسبب في الفلوس اللي معايا دي كلها دلوقتي استحاله احااااااااا استحاله طبعا احط نفسي معاه دا ناك عادل بجلاله قدره في ثانيه للالالالالالالالالالالالاللا انسي احااااااااااااااااااااااااااااااااا اااااااا دا الرجل الخارق صعب نيييك
معتز : طب ماهو حلو اهوه يعني هو طلع يعرفك وبيحبك يبقي سيبك من الخطه بنت المتناكه اللي انا حاطهها وخد كلمه وقوله ينسانا ويسيبنا في حالنا وهو طالما بيحبك هيسمع كلامك ابوس ايدك يامايكل دي مراتي
انا : انت عبيط ياض ماهو معني انه يجي وراكو لحد مصر يبقي انتو استفذتوه او فهم انكم بتقولوله كسمك فاكيد مش هيسمع لكسمي
معتز : انت كدا بتتناكلها مش عايز تساعدني قول مش هساعدك لكن متحورلهاش
انا : بااااااااااااااااااااااااس متسخنلهاش اوووي كدا هات رقمه اشوف هو اللي معايا ولا لاء وهتصلك بيه
معتز : افتح الاسبيكر
انا : الو صباح الخير جمال بيه انت فاكرني انا مايكل ابن تاتا فكيهه اللي ساعدتني في حوار عادل العطار
جمال بيه : ماااااااااااايكل يااااه عاش من سمع صوتك عامل ايه واخبارك ايه واخبار ست الكل ايه
انا :كلهم بخير الحمد لله انا قلت اطمن عليك ياباشا واسال عليك كدا ويعني جميلك علي راسي من فوق لحد اخر يوم في عمري و**** ياباشا
جمال :هههههههههههه ياراجل عيب متقولش كدا انت زي ابني
انا : ماهو دا العشم برضو ياباشا بس كان ليا طلب صغير بعد اذنك يعني انا العشم قاتلني وبكلمك زي والدي بالظبط
جمال : ياراجل يابكاش قول متتكسفش
انا : بصراحه ياباشا في بنتين اسمهم عبير ونادين كانو شغالين معاك في روسيا وجم هنا مصر وواحده منهم تبقي مرات اعز صاحب ليا من واحنا صغيرين فكان عشمي بس ياباشا انك تسامحهم وتسيبهم في حالهم وهما هيمشو جنب الحيط ومش هتسمع عنهم اي حاجه خااااااالص اوعدك انا بكدا
جمال : هههههههههه ياسيدي ولا يهمك اعتبر الموضوع خلص خلاص
انا : بجد ياباشا وحياه امك هههههههههه معلش مش قصدي قصدي انه بجد يعني خلاص اديتهم الامان
جمال : طبعا خلاص خدو الامان وتقدر بكره تيجي تعزي فيهم
انا : يعني ايه ياباشا
جمال : يعني دا شغلي انا ملكش دعوه بيه ولو عايز تبقي معاهم مش مشكله خش معاهم وتبقي جثثكو انتو كلوكو مع بعض اهو تونسو بعض في التربه اه نسيت وقول لصاحبك ان ابوه مش هينفعه بحاجه
انا : ياباشا احنا اتفهه من كدا بكتير احنا ............الو الوووووووووووووو
معتز : *بعصبيه وبيخبط في المكتب * كسممممممممممممممممممممممممممممممممم ممممك
انا : عداني العيب اهوه عملت اللي عليا
عبير : اهدي يامعتز خلينا نعرف نفكر طيب هنعمل ايه
معتز :اهدي ايه فاضل اقل من اسبوع ويجيلنا لو مسمعناش كلامه هينيكنا
انا :انا اسف يامعتز بس انت اكيد ابوك بعلاقاته ميعرفش يعمله حاجه وفي نفس الوقت انت ممكن تطلقها وبرا عنك وهي واختها يتفلقوا مش هما اللي عملو كدا في نفسهم متحطش نفسك معاهم
معتز : ومقولتش الكلام دا لنفسك ليه وانت بتدافع عن اندرو صاحبك ومقولتش الكلام دا ليه لما حطيت نفسك لهدير ومقولتش الكلام دا ليه لما واجهت عادل ودافعت عن اختك ومراتك ومقولتش الكلام دا لنفسك ليه لما دافعت عن خالتك الشرموطه ودافعت عن عمر ابن عادل العطار وانت متعرفوش اصلا ومقولتش الكلام دا لنفسك ليه لما دافعت عن اخويا ومرضتش تفضحه و مقولتش الكلام دا لنفسك ليه وانت بتساعد ليليان ومحمود وسوزي كنت راجل ساعتها ودلوقتي قلبت خول جبان ساعدت الناس كلها واول ما اعز صاحب ليك يحتاجك تقولي معلش انا اسف اصل انا خول او بص طلقها طلقها وبرا عنك

انا : واستفدت انا ايه من كسم دا كله قولي استفادت ايه خسرت كل الناس دور كدا مش هتلاقي اي ابن متناكه معايا دلوقتي سواء ساعدتهم او افتكرو اني نيكتهم خسرت صاحب عمري خسرت شادي خسرت ريمون خسرت خالتي وكنت هخسر امك وكنت هخسر اختي ومراتي كسبت ايه انا غير صلاه النبي تقدر تقولي.... كسم المساعده علي اللي عايز يساعد حد كل اللي ساعدتهم ولاد متناكه ميستاهلوش فكر كدا في حد ساعدني فيهم في حد وقف جنبي في يوم فيهم دا حتي يوم ما ابويا مات كلهم حضرو العزا ومشيو محدش فكر حتي يقعد معايا يقولي محتاج حاجه ويوم فرحي ولا واحد جالي الفرح انت نفسك مكنتش موجود ساعتها انا مش عايز مساعده من حد لما ابقي اتشل ابقي اطلب مساعده انا دلوقتي معنديش غير مراتي وبس مكتفي بيها مش عايز اي ابن متناكه تاني وانت عايز تفضل صاحبي واخويا زي مانت هتفضل لكن مساعده مش هساعد حد تاني اه انا جبان وخول كسمكم كلوكو ولاد متناكه بتوع مصالحكم عايزين تاخدو بس محدش بيفكر يدي حتي انت من ساعه مجيت مصر وكل همك اني اساعدك حتي مفكرتش تعرف انا ساكن فين ولا تسال علي امي اللي طفحتك في بيتها ولا فكرت تشوف مرات اخوك وتسلم عليها وتقولها ان انتي اختي ولو الخول دا ضايقك قوليله وانا اكسرلك عضمه ولا اي حاجه من الحاجات دي ولا حتي تسالني عامل ايه في شغلي دلوقتي ولا عندي مشاكل ولا لاء ولا اي ابن متناكه كان كل همك احكيلك اللي حصل علشان تحكيلي بعديها وتوصلني للنقطه اللي احنا فيها دي شاطر برافووووو عرفت بقي مين كسم فينا اللي بقي خول وجبان

معتز : انت صح انا اللي خول وجبان انا اللي عمري ماوقفت في ضهرك من واحنا صغيرين كتف في كتف انا اللي عمري مفتحتلك بيتي لما ابوك كان بيطردك ولا كنت بشوفلك شغل ولا كنت باجي علي احمد اخويا بسببك واحنا صغيرين وحتي واحنا كبار انا اللي معرفش انك ساكن دلوقتي في منطقه كذا في الدور الكذا ولا اعرف انك شغال في مستشفي كذا انا اللي اول ماامي حكيتلي الحوار اللي عملته هي في اندرو وفيك خصمتها ساعتها وحلفت عليها اني لابنها ولا اعرفها لحد اما تصلح اللي عملته ولا انا اللي بسببي خليت امي تبعتلك بسنت وتحذرك من عادل وبسنت تقولك ان الفيديوهات مع شخص انت تعرفه اه يامايكل الفيديوهات معايا انا علي لابي بس انا معرفش ان جمال بيه اللي في الحاجات اللي علي اللاب هو هو يبقي جمال بتاع روسيا علشان هو في روسيا مااسمهوش جمال وعرفت دلوقتي منك لما جمعتلي الحوار هل فكرك اني هسيبك لوحدك او احطك في وش المدفع زي ماقلت جايز في الاول كنت ناوي اهدده بالفيديوههات اللي صورتهاله في روسيا بس وزي ماانت قلت هتفتح علينا فاتحه طين لكن فكرك لو الفيديوهات والحاجات التانيه اللي معايا علي اللاب ظهرت هنا في مصر هيعرف يعملنا حاجه ساعتها هل فكرك اني هسيب كسمك لوحدك انطق رررررررررررررررد ساكت ليه انا محتاجك لان انت اخويا قبل ماتكون صحبي وانت عارف اني مش خول ولا اقدر اسيب مراتي فكرك انت لو جيت في يوم قلتلي مراتي في مشكله مش هساعدك ولا هقف جنبك انت عارف ان انا لا زي الخول اندرو ولا زي اي ابن متناكه من اللي انت تعرفهم علي العموم غور في داهيه خليك جنب الحيط حافظ علي مراتك وعلي بيتك وانا هتعامل لوحدي مش عايز من كسمك حاجه

انا : ولا اتاثرت بنص كلمه كسم الفيديوهات اللي علي لابك علي كسم بسنت علي كسم جمال علي كسمكو كلوكو انا عايز اعيش في حالي بعيد عن المشاكل انا مبطلبش كتير انا عايز اعيش في كسم امان انا لو مراتي حصلها حاجه بسببي انا مش هسامح نفسي وهقلب شيطان ابن متناكه علي الارض هنيك الدنيا كلها والحوار بتاعك مش سهل مش هينفع ادخله اقولك علي حاجه انت مش دكر ودماغك زي دماغي فكر وخرج مراتك لوحدك برا عن دين امي واظن معاك كل حاجه تقدر تساومه بيها سلام ياصاحبي
عبير :سلام ياخول
معتز : *بيضربها بالقلم * اياكي تغلطي فيه ولا تشتميه
انا :برضو ياصاحبي مش هينفع سامحني
معتز : سلام يامايكل

مشهد اوضه النوم في بيت مايكل

مرنا : مالك ياحبيبي في ايه مضايقك لو علي موضوع الخلفه مش مهم انا اصلا مش بحب الاطفال
انا : *ببوس راسها وهي في حضني علي السرير * لاياحبيبي انا كويس مشاكل بس كدا ماانتي عارفه الشغل وقرفه
مرنا :عليا برضو هتخبي علي مرنا حبيبتك قولي الحقيقه اعترف بدل ماهغديك كل يوم فول لحد اما تعترف
انا : ههههههههه يبقي احسن برضو دا انتي طبيخك شبه وش امك
مرنا :بقي كدا طب شوف بقي مين اللي هيطبخلك البشاميل ومين اللي هيطبخلك المكرونه والبانيه
انا : يطبخلي بشااااااميل !!!! عرفتي ان انتي بقره هو البشاميل بيتطبخ
مرنا : مش اسمه طبيخ
انا : تعرفي تسكتي يااخره صبري بدل ماروحك لامك في نصاص الليالي
مرنا : طب قولي بقي مضايق ليه انت
انا : مضايق اني غلطت غلطه عمري واتجوزت متخلفه زيك
مرنا: وانا يعني هجيبه من برا مش انت اللي عادتني دا انا كنت غلبانه وطيبه وهاديه انت اللي خليتني متخلفه زيك ياروحي
انا : هههههههه فاكره يوم فرحنا
مرنا : يانهار ابيض علي دا يوم لالاللالالا استني فاكر قبليها باسبوع لما نزلنا انا وانت وماما نختارالعفش وكل لما تسالني ايه رايك اقولك اللي تشوفه ياحبيبي
انا : وامك بنت الجزمه بتدور علي اي حاجه غاليه تجيبها وخلاص
مرنا : هههههههههه ماانت برضو اللي ساعتها قلتلي اختاري وميهمكيش
انا : اختاري انتي مش امك وبعدين في حاجه نفسي افهمها انتي ليه اشتريتي 15 ملايه سرير
مرنا : هفهمك امي ساعتها قالتلي علشان ميزهقش منك غيريلو كل شويه الملايه علشان يحبك اكتر
انا : يعني انا لو مش طايق وش امك وشوفت الملايه علي السرير ههيج عليكي طب ما انيك الملايه احسن مش هي اللي هيجتني
مرنا : ههههههههههه منا مكنتش اعرف بقي وبعدين ماانا قلتلها علي النيش لاء
انا : احاااااااااااااااا وانتي كنتي عايزه تجيبي نيش اقسم ب**** ماكنت كملت الجوازه قال نيش قال هي ناقصه بضان
مرنا : هههههههههه يابني لم لسانك شويه وبعدين ماهي امك اتخانقت مع امي يوميها علي طقم الصيني
انا : ايام بنت وسخه و**** فاكره يوم الفرح لما حبيت اعملك فيها جامد وجيت الفرح بجاكت بدله وشورت كنت فاكر نفسي روش اوووي
مرنا : انت موتني ضحك ساعتها فجاه لقيتك قمت خرجت برا القاعه وراجعلي بشورت وقاعد ولا اكنك في الدنيا هنا وعظيم اوووي في نفسك
انا : ههههههههههه هو الفرح دا ليا ولا للناس مايولعو بجاز
مرنا : هو حد جيه الفرح غير قرايبك وامي واختي واصحابها واصحاب اختك الا صحيح كان فين اصحابك ساعتها
انا : كانو بيحضرو معاهده كامب ديفيد وبيبحثوا عمليات السلام في الشرق الاوسط
مرنا : هههههههههههههههههه طب فاكر ليله دخلتنا
انا : ياديييييييييييييييييييييييييني علي دي ليله انتي طلعتي عين امي يوميها ومتهيالي هي السبب في التخلف اللي انتي فيه دا دلوقتي
مرنا : هههههههههههههههههه من عاشر القوم

فلاش بااااااااااااااااااااك دخله مايكل ومرنا

اختي : ايوا ياااااااااااعم ايوا يابا هتولع الدنيا النهارده ارفع راسنا اوعي تعيط في حضنها
انا : نص ساعه وتطلبي الاسعاف علشان في واحده هتموت مني النهارده
اختي : هههههههههه ايوا ايوا الصيط ولا الغني وغلاوتك عندي لولا اللي في جيبك دا لاكنت هتقولها استري عليا **** يستر عليكي
انا : استفزيني اكتر علشان اسخن وافشخلك امها
اختي : هههههههه اخيرا هتتجوزي يابطتي وهتتلمي وتحترمي نفسك
انا : ماتيجي اوريكي البوكسر اللي اشتريته جديد مكتوب عليه "احذر وقوف متكرر"
اختي : انا قلت دا اخرك تقعد تتنطط كدا وخلاص
انا : انتي شكل القفا وحشك صح هتاخدي واحد اوقعلك الدهان اللي في وشك دا
ماما : *بتعيط وبتحضني * اخيرا فرحت بيك ياحبه عين امك خلي بالك من نفسك ومن عروستك ومتزعلهاش *بتعيط * وانا بكره هعدي عليك الصبح اباركلك
انا : عبله ياكااااااااااامل اهدي علي حالك وبعدين تعدي عليا ايه بصي انسي ان انا ابنك اسبوعين 3 كدا علشان انا داخل علي منعطف تاريخي
ماما : لا طبعا لازم اتطمن عليك ياحبيبي هو انا ليا غيرك
انا : طب ياحبيبتي تشرفيني ياماما يالا خدي اختي في ايدك زي الشطار كدا وعلي البيت علشان انا هبدا انقط علي روحي دلوقتي
ماما : ههههههههههههه شوفي الواد وقله ادبه لا انشف كدا عايزاك سبع
انا : اقعدي ارغي كدا لحد اما انام انا وهو منكو
ماما : و**** خساره فيك العشا اللي معمولك فوق
انا : الفراخ محمره ولا مشويه
ماما : محمره
انا : الرز بالكبده ولا ساده
ماما : بالكبده
انا : عملتي ملوخيه ناشفه ولا خضرا
ماما : ناشفه
انا : انتي تاخدي العروسه معاكي وتسبيني اتعشي بمزاج بقي
ماما : ههههههههههههههههه ماهو دا اخرك يافالح يالا انا هسيبك بقي وخلي بالك من البت براحه عليها متبقاش اهبل
انا : تصبحي علي خير وقتك انتهي ..... مرنا يالا نطلع ولا ايه
مرنا : *بتضحك ومكسوفه *

مشهد الشقه

(اول مدخلنا الشقه )
انا : متجيبي بوسه
مرنا : *مع ثبات التعبير وبكسوف وفرحه * اهوووه
انا : *ببوسها في بقها * واحده كمان
مرنا: *مع ثبات التعبير وبكسوف وفرحه *اهوووه
انا : *ببوسها تاني وبحضنها * انتي متخيله ان انتي دلوقتي مراتي
مرنا : *مع ثبات التعبير وبكسوف وفرحه * مش مصدقه ياحبيبي ان انا وانت بقينا في بيت واحد وبقيت مراتك
انا : انتي عارفه دا معناه ايه
مرنا :تؤتؤ مش عارفه
انا : يعني انا هقعد برنس بالكلوت والفانله الحملات قدام التليفزيون وكل شويه انادي عليكي تعمليلي شاي واتخانق معاكي علي فرده الشراب الضايعه وقمصاني مش مكويه والملوخيه ناقصه ملح ونتخانق علي ريموت التليفزيون ياااااااااااااااااااااااااااه علي العيشه وجمالها
مرنا : مش مهم اي حاجه معاك حلوه لو حتي كل يوم هقعد تحت رجلك اغسلهالك
انا : بتحرجيني يعني طب احب اقولك انك هتموتي النهارده
مرنا :*مع ثبات التعبير وبكسوف وفرحه * انا بتاعتك اعمل اللي انت عايزه
انا : طب بقولك ايه قبل مانبدا حياتنا في نقطتين عايز اقولهملك علشان نبقي زي الفل
مرنا : موافقه عليهم من قبل ماتقولهم
انا : استني وحياه امك علشان هتقمص شخصيه عبد الغفور البرعي دلوقتي
مرنا : ههههههههههههههههههه طيب قول
انا : اولا مفيش كسوف بينا ياروحي في اي حاجه انتي متجوزه متخلف يعني عايزك معايا في نفس التخلف دا لو طلعلك حبايه في طيزك متتكسفيش مني
مرنا : **** ايه اللي بتقوله دا عيب كدا
انا : بقره انتي بقره شوف انا لسا بقولك ايه بصي هتتعودي مع الوقت وتاني حاجه بقي اي موضوع او مشكله تحصل بينا حتي لو مشكله كبيره تبقي بينا احنا بس متخرجش برا الباب دا علشان لو خرجت قولي علي علاقتنا السلانكتيه اصلي يارااااااااااااايقه
مرنا : اصلي ياراااااااااايق
انا : في حاجه 3 نسيتها
مرنا :ايه هي
انا : اياكي في يوم تقوليلي يابيبي ولا ياحبعمري ولا دبدوبي ولا سلطان قلبي علشان الكلام دا بيوجعلي بضاني اووووووووووووووووي
مرنا : ههههههههههههههههههههههههههههه حاضر في حاجه تانيه ولا هنقضيها رغي بقي
انا : احبك وانت راااااااااايق يالا خشي غيري علشان نلحق
مرنا :*مع ثبات التعبير وبكسوف وفرحه * حاضر هغير بسرعه
انا : لااااا مش اللي في دماغك انا بقولك غيري علشان نلحق نلعب ماتشين بلاي ستيشن علي السريع كدا
مرنا : *بترفع حواجبها * طب اتلم ها اتلم علشان انا شاكه فيك اصلا
انا :هههههههههه شاكه فيا طب وحياه امك انا غلطان
( ورحت شاددها من دراعها عليا ورحت بايس راسها بوسه طوووووووووووويله اوووي وخدت راسها في صدري وضعطت عليها جامد )
انا : يابنت الجززززززززززززززمه مكياجك كله بقع علي القميص
مرنا : هههههههههههه مش انت اللي عاملي فيها رومانسي
انا : باظت البدله هي شكلها جوازه عالميه
مرنا : ما انا قلتلك استني اغير حبكت تعمل فيها شاروخان ههههههههههههه
انا : خربانه خربانه بقي
( رحت بايسها في بوقها جامد وبعصر في شفايفها وماسكها من خدودها وهي بتتجاوب معايا وبايديها بتضمني عليها اوووي ووانا ببوسها فتحت عيني ابص عليها لقيتها مغمضه عينيها وفي دنيا تانيه خاااااااالص رحت بايدي نزلت علي وسطها وشدتها عليا اووووي وانا ببوسها وهي بتتاوه وهي بتبوسني وبتطلع صوت كدا خفيف بيهيجني اكتر وعينيها لسا مقفوله سبت شفايفها ورحت بايسها في راسها بحب وبطمانينه لقيتها رفعت راسها وبتبصلي في عيني بحب وفرحه ومع ثبات التعبير )
مرنا : بوسني تاني
انا : *ببوسها في راسها * هفضل طول عمري جنبك ومش هسيبك ابدا ولا هتخلي عنك
مرنا : ااااااااااااااااااااااااااااااااه مش عايزه حاجه غيرك انت وبس
انا : عمري ماهزعلك ولا هضايقك ولا هعاملك وحش مش هعمل حاجه في حياتي غير اني اعيشك ملكه كل طلباتك اوامر
مرنا: انا ملكه بيك انت علشان انت جنبي وانا كمان عمري ماهفكر اضايقك ولا ازعلك وكل اللي نفسك فيه هعملهولك وكل حا........
انا : *ببوسها في شفايفها* انا مش عايز حاجه غير اني اشوفك مبسوطه دي كفايه عندي اوووووي
مرنا : انا ببقي مبسوطه وانت معايا مش عايزه غير كدا انك تفضل جنبي ومخبيني في حضنك ومحاوط عليا بايدك وانا عمري ماهخرج من حضنك دا ابدا
انا : مش هديكي فرصه اصلا انك حتي تفكري تخرجي من حضني
مرنا : *بتدمع* مايكل انا بحبك اوووووووووووووووي اووووووووووووي انت مش عارف فرحتي قد ايه اني بقيت مراتك عارف لو هتضربني او تعذبني كل يوم وتعيشني في نكد موافقه بس علشان ابقي جنبك وانا وانت في بيت واحد عارف عارف كفايه عليا اني اصحي من النوم اول حد اشوفه هو انت كفايه اني ابص عليك وانت بتاكل واشوفك وانت بتضحك واقوم بليل ابص عليك وانت نايم زي الملايكه واشوفك وانت متنرفز ومتعصب وانا اقعد اضحك عليك وعلي منظرك وانت متعصب كفايه عليا ابص في عينك وانت واخدني في حضنك واحس بيك وانام وانا مطمنه زي العيال الصغيره علشان انت جنبي وواخدني في حضنك
انا : انتي جميله اوووووي يابطتي
مرنا : انت اللي عينك حلوه
انا : عارفه ايه احلي حاجه فيكي طبعا انتي كلك حلو بس احلي حاجه فيكي ايه تلقائيتك في الكلام واحساسك الحلو اللي بيجي في دماغك بتقوليه مش مصطنعه ولا بتدلعي ولا بتتموحني لما بتبقي فرحانه بتبقي فرحانه بجد بتبان في عينيكي وعلي جسمك كله ولما بتبقي مبسوطه وبتتكلمي بتخلي اللي قدامك حتي لو متضايق من ايه بيشوفك بس بينسي همومه انتي عارفه ان انتي كتير عليا اوووووي ان انا شبه القرد اهوه اتجوز واحده بالجمال والحلاوه دي والقلب الابيض دا والحنيه والحب دا كله انتي فعلا مش ببالغ ملاك علي الارض انتي عندك سلام داخلي رهييييب عندك سلام نفسي وطيبه مشوفتهاش في حد قبل كدا انتي شوفتي كتيييير اووووي في حياتك من ناس كتير ومني انا شخصيا بس اللي اقدر اوعدك بيه اني مش هسمح ان حد يضايقك او يزعلك او يجي علي ضفر من رجليكي طول ماانا عايش حتي انا عمري ماهفكر بس ازعلك علشان انتي متستاهليش كدا انتي تستاهلي انك تبقي اميره ملكه تقعدي كدا معززه مكرمه متعمليش حاجه غير انك تضحكي علطول وتبقي مبسوطه وانا وظيفتي اني اسعدك واخليكي تضحكي علطول
مرنا : انت بتضحكني وبتبسطني من غير مااكون ملكه ولا حاجه انا كفايه انك تبقي راضي عني دي عندي هتخليني مبسوطه وفرحانه طول عمري وانا اوعدك ان عمري ماهعمل اي حاجه تزعلك ابدا
انا : هو انا النهارده قلتلك كام مره بحبك
مرنا : مره واحده بس
انا : يقطعني ياضنايا طب بحبك بحبك بحبك بحببببببببببببببببببببببببببببببببب بببببببببببببببببببببببببببببببك
مرنا: وانا بعشقك
انا : طب بموت فيكي
مرنا : بعشق تراب رجليك
انا : بعشق اااااااااااااااااااااا ااااااااااااااااا بعشق لون عينيكي
مرنا : ههههههههههههههه بموت في امك
انا : انتي جميله اووووووووووووووووووووووووووووووووي بس مش هقول اكتر من كدا
مرنا : هههههههههه تصدق اختك عندها حق قالتلي هيضحك عليكي وهيقضيها رغي لحد اما تتعبو وتنامو
انا : يابنت الجززززززززززززززمه طب وحياه امها لافشخها بكره
مرنا : ههههههههههههه ياعم خليك في النهارده هدفك قدامك ركز عليه
انا : اتغيرتي اووووي يابنت المغمضه
مرنا : تلميذتك ياقطتي
انا : خشي غيري في الانجاز عقبال مااغير البدله اللي باظت دي ووانتي جايه هاتي ورك فرخه في ايدك وحياه امك
مرنا : هههههههههههههههههههههههههه متخلف و****

مشهد اوضه النوم

مرنا : ايه دا انت نمت اومال عمال تقولي هتموتي ومش هتموتي وايه اللي جاب كيس الخيار دا هنا حد ياكل خيار يوم فرحه يااااااارب صبرني يارب عليه *قربت مني وبتبوسني في راسي * نام ياحبيبي وارتاح لسا العمر قدامنا طويل (وراحت رفعت ايدي ونامت في حضني )
انا : ناوليني خياره وحياه امك
مرنا : خيار!!!!!!!! يوم فرحك حلم حياتك تاكل خيار
انا : مش عارفه انتي الخيار دا مفيد لايه
مرنا :مفيد لايه بقي غير البرود و حرقه الدم وايه علبه اللبان اللي انت حاططهالي جنبك دي وحد ينام بالشراب برضو ولاااا طلقني انت هتتعبني من اول يوم وانا صحتي علي قدي
انا : اتغيرتي اوووي ياقلبي ماهو طبعا مانتي خلاص ضمنتي انه مفيش طلاق ولبست فيكي طول عمري
مرنا : ياعم طلقني وحياه امك طلقني انت باديهالي بخيار ليله الدخله بكره الاقيك داخلي المطبخ باخطبوط
انا : هما ليه صحيح سموها سمكه التونه العنيده مسموهاش ليه سمكه التونه الفشيخه مثلا او سمكه التونه المتعصبه
مرنا : تصبح علي خير ياجوزي هااااا ياجووووزي
انا : كدا استفذيتي رجولتي يعني
مرنا : انا اللي جبته لنفسي يوم ماحبيتك
انا : (بقلع هدومي وبقلعها هدومها ) ها كملي وايه كمان
مرنا : هههههههههه انت بتعمل ايه
انا : بدهن السقف
مرنا : ايه
انا :اركن بلن
مرنا : هههههههههههه و**** ما فاهمه حاجه
( ورحت مقلعها هدومها خالص وانا قالع ملط ونايم فوقيها وببوس في كل حته في راسها ووشها براحه وفي بوقها بوسه صغيره كذا مره ورا بعض وهي مبتسمه وعماله تضحك وعينيها رايحه جايه معايا )
انا : حقك تضحكي دقيقتين وهخليكي تصوتي ...برضو بتضحكي
مرنا : *مبتسمه *اصل المره دي مش زي كل مره انت المره دي جوزي يعني هفضل نايمه جنبك بعديها مش همشي واسيبك وهتبقي اول واحد اشوفه اول مااصحي *بتبوسني في بقي*
انا : *رحت محرك زبري علي كسها من برا وانا بكلمها* بحبك
مرنا: * مع ثبات التعبير وابتدت تبطل ضحك ونافسها يتقل * وانا وانا بموت فيك
انا : استعدي بقي ياقلبي لللحظه التاريخيه
مرنا: *بخوف وبتترعش* مايكل انا جبتهم
انا : *ببوسها في راسها * طب انا هدخله اهوه علشان نلحق نعمل اي حاجه
(ابتديت ادخل زبري قلت الحق انيك قبل متجيب تاني مره ومعرفش انيكها وابتديت ادخله يادوب دخلته وخرجته 4 مرات ولقيتها بتترعش جامد وعماله تبصلي بخوف وجسمها وشفايفها بيترعشو وعينيها بتبربش واتنهدت بصوت واطي وراحت حطيت ايديها علي بوقها وعينيها بصالي مرعوبه )
انا : *بهرش في دقني * انتي جبتي تاني صح
مرنا: *بنظره طفل صغير خايف من ابوه * انا اسفه غصب عني
انا : *ببوس راسها * انقذتيني وربنا انا كنت خايف من الليله دي وخايف اجيب بسرعه كويس انها جت منك علشان افضل اذل فيكي طول حياتنا
مرنا : *مع ثبات التعبير * انت زعلان مني صدقني غصب عني
انا : ازعل من ايه ياعبيطه انتي دا منظر واحد زعلان بصي بكره هقعد ادور علي النت كدا او اشوف في الكتب اللي درسناها علاج للحوار دا وحتي لو ملقتش عادي يابطتي الجنس مش كل حياتنا يعني
مرنا : *بتبوس ايدي * حقك عليا ياحبيبي طب تعالي جرب تاني وهستحمل
انا : تستحملي ايه انتي اخر مره عملنا كدا كنتي بتصوتي اكني بقطع في جسمك بقولك ايه تعالي نلعب بلاي ستيشن
مرنا: *بتقوم تقعد علي زبري وضع الفارس* طب نجرب تاني علشان خاطري
انا : لو وجعك مش هكمل انا مش مستغني عنك علشان حاجه عبيطه زي دي
مرنا: *بتبتسم وبتهز راسها * حاصر ياحبيبي
( ابتدت تقعد عليه ويادوب قعدت علي الراس ومستحملتش راحت بلت زبري وبليت كسها وبرضو كل لما يجي يخش في كسها تقوم عضه علي شفايفها ومغمضه عينيها ومتستحملش الوجع )
انا : *رحت منزلها علي حضني ببوسها في خدودها * متستعجليش لسا قدامنا العمر كله واكيد هنلاقي حل ومتخافيش انا مش زعلان ولا متضايق انا كفايا عليا حضنك بس
مرنا : *من جوا قلبها* يخليك ليا ياحبيبي وميحرمني منك ابدا
( بعديها بساعتين كانت هي نامت رحت شايلها من فوقيا وقمت دخلت الحمام وعمال اسب والعن في كسم حظي هي البت حلوه وجميله وكل حاجه بس كسم الحلو ميكملش ومعرفش انا ايه القرف دا اللي يخليها تجيب مرتين بس انا اعرف الواحده تجيب بسرعه ماشي تجيب من غير ما حد يلمسها ماشي انما تجيب مرتين بس ليه ضفدعه يحرق كسم القرف طب اضرب عشره طيب احااااااااااا اضرب عشره ليله فرحي كويس اني مخدتش اي برشام كان زماني بنيك في المخده دلوقتي .....ايوااااا انتي صحيتي اه بعمل جمام دقيقه وطالع )
مرنا : *مع ثبات التعبير * ايه ياحبيبي منمتش ليه
انا : كنت نايم عادي واتزنقت قمت دخلت الحمام
مرنا: انت بتكدب عليا صح
انا : بصراحه اه انا سمعت صوت صريخ فقمت من النوم مفزوع لقيت الصوت جاي من التلاجه اول مفتحتها لقيت طبق الجيلي بيترعش جامد قلت يبقي في حاجه مريبه في البيت بعديها سمعت صوت في الحمام فضلت اتسحب اتسحب لقيت الفوطه الصغيره هتقع من علي الفواطه رحت لحقتها بسرعه قبل ماتقع وقلت الحمد لله اني صحيت في الوقت المناسب وانقذتها
مرنا : *بتضحك بالعافيه* انت بتهزر وانا اللي قلقت عليك لما قمت ملقتكش جنبي
انا : وغلاوتك عندي مش اللي في دماغك خالص
مرنا : انا عارفه انك بتحب الجنس اوووووي بس انا غص......
انا : *ببوسها في بقها* ششششششششش تعالي ننام و اخدك في حضني هتنسي كل حاجه
مرنا : طب انا مش عايزه شهر عسل
انا : ايه دا ايه العبط دا
مرنا : مش عايزاه انا عايزه افضل معاك علطول في البيت مش عايزه اخرج ولا اروح في اي حته
انا : طب دا هو اسبوعين في اي حته وهبقي معاكي برضو
مرنا : لا مش هبقي واخده راحتي معاك انا عايزه افضل معاك في البيت
انا : خلاص اللي تشوفيه

خروج من الفلاش باااااااااااااااااااااااااااااااااا ك

مرنا : الا صحيح هو انت ايه حبك في الخيار انت بعديها كل شويه الاقيك بتاكل في خيار عمال علي بطال
انا : انتي ايه حبك في انك تلبسي سنتيانه
مرنا: لا مش حب دي حاجه طبيعيه علشان اعرف اخرج اومال هسيبهم كدا
انا : بالظبط الخيار دا اكل طبيعي دا خيار مش برسيم يعني
مرنا :بس غريبه برضو
انا : امك قرعه
مرنا : هتروح الشغل بكره ولا هتروح لمعتز
انا : لا بكره اجازه ومعتز مش هروحله تاني خلاص خلصنا حكاوي وهو عنده مشكله كدا هيخلصها وبعدين يفضالي
مرنا : طب كويس علشان العريس اللي جاي يتقدم لمونيكا هيروحلهم بكره وماما قالتلي اقولك تعمل حسابك
انا : قشطه بكره نروح

مشهد عريس مونيكا

ميرفت : ايوا يابني بس هي دكتوره وانت متاخذنيش يعني خريج تجاره
هاني *العريس* : وايه المشكله الراجل ميعيبوش الا جيبه هترضي لبنتك انها تتجوز دكتور ومعهوش فلوس يصرف عليها او حتي طيار بس عينه زايغه او مبيحبهاش انا بحبها وشاريها والحمد لله معايا شقه ووظيفه محترمه واهلي ناس محترمه وجاي داخل البيت من بابه وفوق دا كله بحب بنتك وشاريها ايه المطلوب مني تاني حضرتك
ام العريس : طب مش نشوف راي العروسه ايه الاول
مونيكا : *بكسوف* موافقه
ابو العريس : طب الحمد لله ايه رايك يااستاذ مايكل
انا : علي عيني وراسي ويشرفني طبعا اني اناسب عيله محترمه زيكم وابن حضرتك راجل عشره علي عشره بس انا يعتبر جوز اختها يعني برضو امها هي اللي تقرر
ميرفت : طالما موافقه يابنتي انا مش هقدر اقولك لاء علي خيره ****
مرنا : وللوولولولولولولولولولولولولوللوولو لولولولولولوللوولولوللووي
ابو العريس : طب نتكلم في الطلبات ونحط النقط علي الحروف
انا : ياراجل ياطيب طلبات ايه وهما اول ناس تتجوز يعني احنا زي ما الاصول بتقول هنعمل زيها معروف الحاجات اللي علي العريس واللي علي العروسه وفي الاخر هما احرار يتفقو مع بعض احنا ملناش دعوه بيهم ولا حضرتك شايف ايه انا من وجهه نظري دا بيتهم هما مش بيتنا احنا
ابو العريس : علي رايك يااستاذ مايكل و**** فعلا دا بيتهم هما طب شوفي يابنتي اتفقي مع ابني وشوفو عايزين ايه واحنا معاكو وهنساعدكو
مونيكا : اللي تشوفوه ياعمو واللي يشوفوه هاني
انا : دي اختك واقعه خالص انتو العيله كلها كدا بنات بايره مبتصدق
مرنا : اتلم يالا بايره ايه انا اللي اتنازلت ووافقت بيك اصلا
انا : هاتي موبايلك اكلم امي رنت عليا وموبايلي فصل ملحقتش ارد
مرنا : متبطلو شحاته بقي اشحنو جاتكو القرف مليتو البلد
انا : حاضر يامؤدبه يامتربيه شوفي مين بقي اللي هيديكي باسورد الواي فاي وحياه امي لاخليكي تعملي باقه وتخلصي فلوسك عليها
مرنا : الموبايل تحت امرك يامكموكتي ياحبيبي ياجميل انت
انا : يالا يابت من هنا ......(دخلت البلكونه اتكلم في الموبايل ) ايه ياوززززززززززه عامله ايه ياروح قلبي
ماما : انت ياض مش المفروض الجمعه اللي فاتت هتتغدي عندي مجتش ليه والنهارده مجتش ليه برضو
انا : نسيت و**** ياوزه حقك عليا ياعسليه انتي ياعسليه
ماما : خلاص احنا فيها هات مراتك وتعالي
انا : مش هينفع علشان في عريس متقدم لاختها فقاعد معاهم
ماما : ياالف نهار ابيض لولوللوولولولولوللووي
انا : زيطي اكتر زيطي
ماما : يابت استني يوووووووه خدي اهوه كلميه
اختي : ايه يابن ال.... اشتمك بايه انا طيب هااا قولي مبتردش علي موبايلك ليه مش رنيت عليك كذا مره
انا : وانتي شخصيه يابت علشان ارد عليكي احمدي ربنا اني بعبرك اصلا
اختي : هنقول ايه ماهي مكانتش فاضيه تربيك ربع ساعه علي بعض
انا : البركه فيكي ياختي ارغي عايزه ايه
اختي : عايزه ايه لا مش عايزه حاجه غور في داهيه
انا : جاتلك الدوره صح
اختي : اتلم ياجزمه واحترم نفسك اه جتلي ومش هي السبب في اني مش طايقاك
انا: ههههههههههه اومال ايه السبب
اختي : استني ابعد عن ماما ........ها قولي عملت ايه عند الدكتور طلع المشكله فين
انا : عندي المشكله عندي انا انا اللي مبخلفش
اختي : متزعلش نفسك ياحبيبي ولا يهمك اكيد المانع خير
انا: قولي لامك بقي انتي علي الخبر علشان انا واثق انها واكله دماغك بالموضوع دا
اختي : حاضر ياحبيبي المهم مرنا اخبارها ايه متضايقه طبعا
انا : بالعكس دي محسساني اني طلعت مخصي او خول وعماله تدادي فيا زي العيال الصغيره
اختي : ههههههههههههههههههه بتحبك يابن العبيطه و**** البت اصيله وجدعه المهم في واحد كان معايا في الجامعه وكلمني علي النت وكدا وقالي انه معجب بيا وعايز يتقدملي
انا : هو احنا في شهر 8 ولا ايه ايه كل الافراح دي علي العموم الواد عاجبك
اختي : اه
انا : جاك اوووووا ياصايعه يامنحرفه بتتجوزي من علي النت ياصايعه يازباله
اختي : بس يالا يااهبل انت بقولك كان معايا في الجامعه
انا : مين الواد دا
اختي : فادي الواد الطويل دا ابو شعر اكرت
انا : عرفته بس دا عيل فرفور اوووي
اختي : ملكش فيه عاجبني اقوله انك فاضي امتي يجي يقابلك
انا : شوفي انتي عايزاه امتي
اختي : عايزاه دلوقتي قبل بكره
انا : يابنت الجزززززززززززززمه اتقلي يابت متبقيش مدلوقه كدا وبعدين خدي هنا انت شفتيه خرجتي معاه اتعرفتي عليه اكتر
اختي : وانت دريان بحاجه انا بقالي 4 شهور بقابله وبنخرج وبنتعرف علي بعض اكتر ومن قبل ماتشتم ولا تزعق امك عارفه والكلام كله قدامها
انا : طب قشطه بالمره علشان انا دماغي فيها مليون حاجه خليه لو فاضي بكره يجي يتقدملك وانا هبقي فاضي بكره
اختي : يخليك ليا ياروح قلبي من جواه مواااااااااااااااااااه
انا : وقتك انتهي يالا اشوفك بكره

مشهد عريس مريم

انا : يعني انت عايز تتجوزها بدبله من غير شبكه ماشي انا مش معترض كدا كدا الشبكه دي بتاعتكو انتو وطالما اختي موافقه ماشي ومش عايزين تعملو فرح ماشي بتاعتكو برضو وعايز الخطوبه علي الضيق برضو بتاعتكتو انما عايزها تسكن معاك انت وابوك وامك دا اللي هو ازاي فهمهاني معلش
فادي : بص يامايكل
انا : معلش انا اسف انت مش صاحبي علشان تقولي يامايكل ممكن تقولي دكتور مايكل او حضرتك ...اتفضل كمل كلامك
مرنا: براحه يامايكل
انا : اشوف بس استاذ فادي وجهه نظره ايه
فادي : بص ياادكتور مايكل انا دكتور يعني فئه عاليه في المجتمع ومستقبلي حلو ومضمون وشغال في مستشفي وعياده خاصه بعد الضهر يعني الفلوس الحمد لله موجوده بس انا مبحبش المصاريف اللي ملهاش لازمه يعني الخطوبه والفرح والشبكه كل دا فلوس علي الارض علي الفاضي وبالنسبه لابويا وامي مش زي ماحضرتك فاهم هما هيقعدو في شقه تانيه صغيره علي قدهم وهيسيبولي الشقه دي اتجوز فيها
انا : اذا كان كدا ماشي وطبعا العفش اكيد هيتغير
فادي : لا للاسف هو العفش دا تراث وغالي جدا وصعب نلاقي زيه دلوقتي وانا اتفقت انا ومريم وهي وافقت عليه
انا : يعني انتي موافقه تتجوزي في شقه ابوه وامه وكمان علي عفش قديم
اختي : مفيهاش حاجه يعني كله عفش في الاخر مش هتفرق
انا : طب اخر سؤال معلش لو ليا حق التدخل والدك ووالدتك هيعيشو في شقه تانيه ويسيبوا ذكرياتهم في الشقه دي بسهوله كدا
ابو فادي : لا ياابني احنا هناخد الشقه اللي فوقيهم وقولنا نسيبله الشقه دي علشان كبيره واحنا كدا كدا كبرنا ومش محتاجين المساحه دي كلها في حاجه ونبقي جنبه برضو هو واخوه في نفس العماره
انا : ربنا يديك طوله العمر ويبارك في صحتك هو معلش هو دا بيت عيله العماره كلها بتاعتكو
ابو فادي : اه يابني انا واخويا واختي وابني فادي واخوه مينا وولاد اختي بس في نفس العماره
انا: طب هو الراي في الاخر وفي الاول للعروسه بس ممكن تدونا فرصه نفكر واللي فيه الخير يقدمه ربنا
(بعد الزياره مخلصت )
انا : انتي عبيطه يامريم انتي عارفه يعني ايه بيت عيله ولا مش عارفه
اختي : وايه المشكله بس هما هياكلوني
انا : فهميها انتي ياماما
ماما : الناس شكلهم كويسين وولاد اصول اكيد مش هيعذبوها يعني
انا : برضو دا بيت عيله اكتر المشاكل بتيجي من بيت العيله كل بيت بيبص علي التاني ودا عمل ودا بيعامل مراته ازاي ودي لابسه لجوزها ايه ودا جاب لمراته ودي عملت وسوت مانتي عارفه يامني
مرنا: هي عايزه كدا وموافقه عليه وشايفه انها هتعرف تتاقلم معاه
انا : وبعدين دا بخيل انتي متخيله يعني ايه بخيل
اختي : لا هو مش بخيل بالعكس لما بنخرج مع بعض بيصرف عليا بس هو حريص مع الناس التانيه يعني بيصرف علي اللي بيحبه بس
انا : يعني لو كرهك في يوم مش هيصرف عليكي
اختي : مش قصدي بس بص من الاخر انا بحبه وعايزاه
انا : اللي تشوفيه دي حياتك انتي
اختي : بس رايك يهمني برضو
انا : انا مش مقتنع بيه ولا باهله ولا ببيت العيله دا رايي بس لو عايزاه هجوزهولك برضو وافتكري ان احنا معندناش طلاق
ماما : ملافظ سعد ايه اللي بتقوله دا
انا : افتكرو كلامي دا كويس هتيجي تعيطي بعد كدا هقولك معرفكيش
اختي : هو انت لما اخترت مرنا حد قالك حاجه حد قطمك ونكد عليك ولا انت غاوي تتفلحص وخلاص
انا : يابنت البقره مش بتفلحص بصي قشطه قشطه اتفقي معاه انتي ياماما وانا موافق انسي رايي اكني مقولتش حاجه
ماما : انا عارفه انت مضايق ليه وزعلان بس ياقلب امك انت لاول واحد ولا اخر واحد مبيخلفش عادي يابني الراجل طالما كويس دي حاجه متعيبوش دي بايد ربنا
انا : ههههههههههههههههههههه شوف انا بقول ايه وانتي بتقولي ايه مانا عارف انها مش بايدي وانتي فكرك يعني اني زعلان او عيني مكسوره مثلا لا عادي انا مبخلفش فيها ايه يعني فين المشكله
مرنا : *بتغمز لامي * سيبيه ياماما دا عيل متخلف اصلا ولا هو عارف قيمه الاطفال وبيقولي مش مهم الاطفال دي كائنات رخمه
ماما : عندك حق و**** انا مشفتش ارخم منه وهو طفل كان طفل غتت بس ابني هعمل ايه يعني
انا : طب هنخلع احنا بقي علشان انا ورايا شغل بكره وفي حاجات عايز اعملها وانتي بابنت البقره انتي عارفه اني بحبك اكتر واحده في الدنيا دي اكتر من مراتي الهبله دي ويهمني مصلحتك انا بس كنت بعمل تمثيليه علشان اعرف بتحبيه ولا خايفه تعنسي وعايزه تتجوزي وخلاص الواد كويس واهله كويسين وهيشيلك في عينيه *ببوس راسها* شوفي عايزين الخطوبه امتي وانا بنفسي اللي هعملهالك لو عايزاها في قاعه حتي وسيبك منه قال علي الضيق قال
اختي : ربنا يخليك ليا كنت حاسه انك بتشتغلني وهو عايز يعملها علي الضيق علشان قرايبه مش كتير واحنا قرايبنا مش كتير يعني القاعه هتبقي ملهاش لازمه برضو
انا : اللي تشوفيه ياقلبي يالا سلام ياماما
ماما :سلام ياحبيبي استني خد الشنط دي معاك فيها شويه اكل وكحك عملاهولك وبسكوت
انا : ارحمي امي من البسكوت الحجر اللي بتعمليه دا انا ساعات بحدف مرنا بالبسكوته بيحيلها ارتجاج في المخ
ماما : بس ياواد يااهبل انت امسكي انتي يابنتي الشنط وسيبك منه دا بسكوت حلو هيعجبك
انا :سلام ياشيف شربيني
(روحنا البيت )
انا : مرنا افتحي الباب علشان بغير هدومي
مرنا : حاضر ........... ايوا مايكل موجود نقوله مين حضرتك
شخص : انا................................ ................................... ................................... ..انتهي الجزء التاسع والعشرون


الجزء الثلاثون
(الصدمه)

الشخصيات كما هي

مرنا : حاضر......... ايوا مايكل موجود نقوله مين حضرتك
شخص : انا معتز صاحبه
مرنا : اهلا ازيك يامعتز اتفضل عامل ايه دا مايكل ملوش سيره غيرك انت
معتز : بسم **** ماشاء **** انتي احلي من الصور بكتير
مرنا : مرسي ربنا يخليك اتفضل اتفضل هناديهولك من جوا ياماااااااااايكل
انا : مين اللي بيخبط ..... معتز هو انا مش لسا سايب اللي خلفتك انت قدري يابني
معتز : الحب ياصديقي
انا : ههههههههههه دا ياستي معتز اديكي شوفتيه اهوه اتهدي بقي دا اخويا فششششخ يعني الصندوق الاسود بتاعي
معتز : انتي ازاي تتجوزي المتخلف دا يعني خلصت الرجاله خلاص ملاقتيش غير المقرف دا
مرنا : ههههههههه هنعمل ايه قدري ونصيبي بقي تشرب ايه يامعتز
معتز : لا معتز ايه قوليلي ياوزه واي حاجه من ايدك حلوه
انا : طب انا هقوم ارح شويه وانت خدها وخشوا الاوضه دي ولما تخلصوا صحيني
مرنا : ايه اللي بتقوله دا يابقره انت
معتز : ههههههههههههههههه لا دا هو كدا محترم مشفتيهوش انتي زمان كان بيعمل ايه ولا لما جالي البيت وشاف عبير مراتي دا كدا اتهد
مرنا : بقي كدا بتعاكس في مرات صاحبك
انا : بس يابت انتي خشي اعمليلنا قهوه والحيوان دا بيشربها مظبوط
مرنا : يابني احترم نفسك دا اول مره يزورك في بيتك
معتز : و**** انتي غلبانه جدا دا هي بالظبط نص ساعه وهتلاقينا بنشتم في بعض وقلبنهالك مراجيح هنا ..........لا متقولش انت عندك بلاي ستيشن
انا : دا انا جبته في الجهاز قبل مااجيب البوتجاز
مرنا : دا لو ابنه مش هيحبه ولا يحافظ عليه كدا و**** يامعتز
معتز : هتقوليلي عليه صاحبي وحافظ امه وبعدين فين القهوه انتي هتقعدي ترغي معانا كتير ولا ايه
مرنا : *مستغربه * ايه دا
انا : لا متبصليش دا وزه يعني ابتدي اتاقلمي عليه دا نسخه تانيه من التخلف بتاعي كلها نص ساعه وهتلاقي نفسك بتحدفيه بالشبشب
معتز : هههههههههههههههه دا جوزك جننلي مراتي خلاها تشد في شعرها منه
مرنا : اتفاجات بس ... بس طالما مكموكتي سابك وسكت يبقي قهوتك ايه ياسي خرا
انا : اديلوووووووووووووووه
معتز : ههههههههه انتي كدا مراته فعلا والخرا بيشربها مظبوط
مرنا : متخلفين و****
معتز : متيجي انيكك ماتشين علي السريع
انا : جاي ليه يامعتز
معتز :احا انت بتتحول ياض
انا : كسمك اول مره تخشلي بيتي وعايزني اطردك يعني وبعدين مينفعش اقل منك قدام حد ماانت فاهم ياطيز
معتز : مايكل انا بحب عبير بجد يامايكل وماليش غيرها في الدنيا كلها ومش هستحمل انها تضيع مني او يحصلها حاجه مايكل انا فكرت كتيييير قبل مااكلمك ووصلت لحلول كتير بس كلها فيها خسائر انت عارف اني مندفع اه انا ذكي بس اسلوبي متهور معنديش البرود اللي عندك دا معنديش هدوء الاعصاب بتاعك ارجوك يامايكل انا ماليش غيرها حتي فكرت اني اخدها واهرب في اي حته خفت اه خفت اذا كان هنا في بلدي وسط اهلي وخايف منه مبالك في بلد تانيه هعمل ايه ارجوك يامايكل ابوس ايدك * بيبوس ايدي * انا ماليش غيرها
انا : استغفر **** ايه ياعم خرا اللي بتعملو دا اعدل نفسك مرنا جايه .... يعني بميتين امك نازل تتخانق معاه وكمان تضربه علشان بس كسر عليك بعربيته دا انت مفتري
معتز : هو اللي لسانه طويل وبيتنطط زي الفرقع لوز
مرنا : مسيرك تقع في واحد يكسرك ..... القهوه اهيه اتفضل
معتز : تسلم ايدك ......لا انا محدش يعرف يضربني علشان انا جامد فشخ
مرنا : كلوكو جامدين كدا
انا : انا وهو بس اللي جامدين استني انتي بتقعدي ليه طب دا كلام اتنين صحاب فشخ وبيشتمو وبيقلو ادبهم هتقعدي ليه
مرنا : مبسوطه بيكو وبطريقتكو حاسه اني بتفرج علي سيرك
معتز : ارد انا ولا ترد انت
انا : رد انت
معتز : لا رد انت انا ضيف مينفعش
انا : ياراجل متقولش كدا بيتي بيتك
معتز : ابدا انا حلفت و**** ماينفع انت كل مره انت اللي تحاسب
انا : خلاص طلعت اهيه متحرجناش بقي قدام الناس خد اتنين من العشره يااسطه
معتز : يابني ما انا معايا فكه
انا : ادفع انت المره اللي جايه
معتز : خد ياسطي 4 من العشره
انا : 5 من الميه
معتز : 12 من الف
انا : 30 من 17 مليون
معتز : حد هيديني تاني من ورا
انا : اسمها حد هيبعت اجره تاني ياجماعه انما يديني من ورا دي فانت عايز.........
مرنا : هههههههههههههههههههه خلاص انا قايمه دا انتو تجننوا الواحد
معتز : ماكان من الاول نسوان عايزه الحرق
انا : قوم كلها قلمين ياض
معتز : هتساعدني يامايكل
انا : كسم معرفتك علي كسم صحوبيتك
معتز : *بيحضني* انت اخويا نييييييييييييييييك .... هستناك بكره في البيت
انا : احا مش هتتعشي معايا
معتز : ياعم انتو مسيحين وانا مبحبش اكلوكو
انا : ليه بنكهرب الفراخ بدل مابندبحها ولا بنحشي الفريك في طيز الحمامه
معتز : هههههههههههه لا بتنيكو كتاكيت سلام يابضاني
انا : انزل بقي علي السلم علشان مكسل افتحلك الاسانسير يالا سلام
مرنا : ايه مشي هو لحق دا انا بجهز العشا
انا : خدي يامرنا عايزك في حاجه
مرنا : خير في ايه
انا : مرنا اقعدي وخديني في حضنك
مرنا : تعالي ياحبيبي تعالي في حضني *بتبوسني في راسي وبتمشي علي شعري* مالك ياحبيبي فيك ايه مين مضايقك ياروحي فضفضلي
انا : مرنا انا ماليش غيرك يامرنا فعلا ولو حصلك حاجه انا مش هسامح نفسي ابدا اسمعي بس وسيبيني اكمل انا عمري ماحكيت لحد حاجه مكنش فيه غير معتز اللي بحكيله كل حاجه وساعات اختي وعمر ماحد شاف ضعفي غير اختي وامي وام اندرو مره عيطت في حضنها مرنا انا تعبان انا محتاجك تقفي جنبي مرنا انا بحبك اوووووي وعارف اني مقصر معاكي في حاجات كتييير بس انا فعلا غصب عني كنت وعدتك اني هفضل جنبك علطول بس انا اتلاهيت في شغلي وفي مشاكلي وحطيتك في اكتر من موقف وحش بسببي انا عارف اني وحش وانك تستاهلي احسن من كدا بس انا بحاول علي قد مااقدر اعمل اللي يبسطك
مرنا : ياحبيبي انت عندي بالدنيا كلها كفايه انك جنبي وواخدني في حضنك ووفيت بوعدك من ساعه متجوزنا انت عمرك مزعلتني ولا نيمتني مكسوره الخاطر ولا معيطه حتي انت بالعكس شايلني جوا عينيك
انا : مرنا انا في مشكله كبيره اووووي معتز فيها ولو ساعدته هبقي بفتح علينا فتحه سوده فيها مشاكل كتير وصعب بعديها بيتنا دا يرجع تاني هادي زي ماهو (وابتديت احكيلها) وزي ماانتي شايفه الراجل تقيل ومش سهل زي ماانقذني في اقل من دقيقتين يقدر يدمرني في اقل من ثانيه وانا و**** انتي بس اللي تهميني في الموضوع كله انا خايف عليكي انتي
مرنا : ساعده يامايكل ساعد معتز صاحبك دا مالوش غيرك يعني لو كنت انت مكانه وانا مكان مراته مش كان هيساعدك برضو
انا : عمره مااتخلي عني في مره حرفيا بيفديني برقبته
مرنا : يبقي لازم تساعده انا عارفه انك بتحبني وبتعشقني وبتخاف عليا اكتر من نفسك بس دا عشره عمرك ذكريات حياتك كلها معاه ساعده وانا معاك ياحبيبي وفي ضهرك
انا : *ببوس راسها * انتي جميله اووووووووووووووي
مرنا :وانا بحبك بقي
انا : هو احنا بقالنا قد ايه مطيرناش صاروخ في الفضاء
مرنا : هههههههههههههههههه ودا وقته
انا : دا احلي وقت دا واحنا علي الكنبه كدا
مرنا : طب استني استحمي ريحتي كلها طبيخ
انا : لو ريحتك فسيخ هنيكك برضو
مرنا : هههههههههههههههههههه انت قليل الادب
انا : امك اسمها رجب
( ورحت زانقها في اخر الكنبه وماسكها من خدها وهي جانبي وببوسها في رقبتها من الناحيه التانيه وهي بتضحك وبتبوس في ايدي اللي علي خدها ورحت لافف راسها وباصص لها في عينيها شويه كدا ورحت بايس راسها لقيتها مغمضه عينيها وبتبتسم رحت واخد شفايفي في شفايفها وببوس فيها اكتر من 10 دقايق وهي مبتتكلمش بتتاوه بالراحه وايديها بتتحرك علي جسمي كله ووانا ببوسها نيمتها علي الكنبه ونمت فوقيها من غير ماابطل بوس فيها وبقيت ببوسها في رقبتها وفي ودنها ودفنت راسي جنب راسها وانا نايم عليها وببوس في كل حته في رقبنها تحت ودنها )
مرنا : اااااااااااه ياحبيبي اااااااااااااه يخربيتك بتموتني كل مره بتخليني مبسوطه اوووووي انك معايا
(رحت قايم وشاددلها البنطلون بقلعهولها بالراحه برومانسيه ورحت ماسك رجليها وانا بقلعها البنطلون ورحت بايسها في رجليها لقيتها سحبت رجليها بسرعه )
مرنا: *بزعل* ايه ياحبيبي اللي بتعملو دا
انا : ايه المشكله لما ابوس رجلك انتي مراتي عادي
مرنا : *مغ ثبات التعبير * لا ياحبيبي متعملش كدا تاني انت غالي عندي اوووووي متعملش كدا تاني علشان خاطري
انا : يابت ياعبيطه دا حب مش ذل وبعدين انا لو قلتلك بوسي رجلي هتبوسيها بحب ولا بذل
مرنا :*مع ثبات التعبير * دا انا هبوسها واخدها في حضني كفايا انها حته من جسمك
انا : طب اهوه اديكي قلتيها
مرنا : لا انا اعملها انت متعملهاش
انا : طب خلاص مش هعملها تاني ( وبقلعها الفرده التانيه من البنطلون ورحت فاتح رجليها جامد وببوس كسها من فوق الكلوت واول ماقفلت عينيها رحت بايس رجليها تاني )
مرنا : *مع ثبات التعبير * برضو ياحبيبي ليه كدا طيب
انا : علشان انتي حبيبتي اووووي واغلي حاجه في حياتي
( راحت قايمه بسرعه وبلهفه وراحت بايساني في بوقي وهي بتحضني وبتضمني جامد عليها )
مرنا : ربنا يخليك ليا وميحرمنيش منك ابدا ابدا ياااحلي حاجه حصلتلي في حياتي
( رحت بايس راسها وكف ايديها وهي بتبتسم ومبسوطه وقلعنا هدومنا احنا الاتنين وببوس في كل حته في جسمها وانا بقلعها هدومها ورحت منيمها علي جنبها خليت وشها لضهر الكنبيه وزنقتها في الكنبه ورافع رجليها عليا ونايم وراها واخدها في حضني من ضهرها وايدي تحت راسها وايدي التانيه ماسك رجليها اللي علي رجلي ومدخل زبري في كسها وبنيكها براحه اوووووووي وببوس في قفاها وفي كتافها وايدي اللي تحت راسها رحت بيها علي بزازها وماسكها بدعكها بالراحه وهي راحت حطت ايديها علي ايدي اللي علي بزها وسحبت ايدي التانيه حطيتها علي كسها وخلتني ادعكلها في كسها وايديها علي ايدي )
مرنا : اااااااااااااااااااااااه يالهوي ياحبيبي اااااااااااه اكتر حاجه بحبها فيك لما تعمل معايا بالراحه وتدعكلي تحت بايدك بحس اني اووووووووووف بحس اني في دنيا تانيه مش عايزه اقوم من حضنك ابدا ابداااااا
انا : *ببوسها في كتفها * هعمل جامد شويه
مرنا :*مغ ثبات التعبير * اعمل ياحبيبي اعمل اللي انت عايزه بس متشلش ايدك من عليا وخليني ااااااااااااااااه في حضنك
انا : *بزود شويه في النيك * كدا كويس ياحبيبي
مرنا : اااااااااااااااه كويس كويس اوووووووي كمل كمل كمل ااااااااااااه
انا : *بزود تاني في النيك اجمد شويه * اووووووووف يخربيت هيجانك والمياه اللي بتجبيها دي
مرنا : ااااااااااه لا كدا جامد اوووووي بيوجعني هدي شويه اووووووووف هدي هدي شويه مش بستحمل الجامد خليك براحه شويه اااااااااااااااه ايوا كدا ياحبيبي احضني اوووووووي اعصرني جوا حضنك
انا : *بحضنها جامد وابتديت اهدي في النيك وايدي لسا علي كسها بدعكه * حاضر ياحبيبي اهوووه بالراحه اهووووه *رحت شايل ايدي من علي كسها *
مرنا : *بتشد ايدي تاني علي كسها بسرعه * ااااااااااااه لا متشلهاش متشلهاش خليها عليا خليها ادعكلي اوووووي اااااااااه مايكل اعمل جامد ياحبيبي لو عايز انا عارفه انك بتحب تعمل جامد اعمل وانا هستحمل بس احضني اووووووي وانت بتعمل اححححححححح ومتشيلش ايدك خالص
( ابتديت انيك فيها جامد شويه وبسرعه وبدعك في كسها وهي بتتاوه وبتخربش بايديها في قماش الكنبه وبتدعك في بزازها اوووووووي وجابت بتاع مرتين واترعشت جامد وانا ماسكها مش عايز اسيبها لحد ماابتدت تتنطط مني وترفع في جسمها لفوق ومسكت ايدي اللي علي كسها وبتدعك فيه جامد اووووووووي )
مرنا : *بصوت مبحوح وصويت * متشيلهاش متشيلش ايدك ااااااااااه ادعك اوووي اووووي اووووي هينزلو تاني تاني ااااااااااااااااااااااااااااااااااا ااااااااااه *بتترعش وبتتنفض وبتتنفس بسرعه * ااااااااااااااااه
( رحت مطلعه من كسها وقايم لافف نازل علي كسها بلحسه وبلحس اللي بينزل منه وهي بترفع في وسطها وبتشدني من شعري وبتصوت )
مرنا : لاااااااا ااااااااه لا يامايكل لا ياحبيبي متلحسش متلحسش مش نضيف مش نضيف اااااااااااااااه لا قوم قوم متعملش كدا اااااااااااااااااه قوم لااااااا متلحسش اااااااااه
( وانا ولا سائل فيها فضلت الحس في كسها لحد اما لقيتها مش قادره فعلا ووشها احمر وبقيت بتدعك بزازها جامد اوووووي بتقرص فيهم وجسمها بيتنفض ونفسها بقي مكتوم رحت نايم عليها وبايسها في بوقها وهي مصدقت راحت متشعبطه في رقبتي وبتبوس بهيجان وبصوت عالي اووووي وبتصوت وهي بتبوس وجسمها كله بيتحرك وبتتنفض وهي بتبوسني وعرقانه جامد وبتاكل شفايفي بترضع فيها وبتعضها وبتبوس اوووووووي وراحت ساحبه نفس طوووويل اووووي بهيجان وعينيها بتدمع وبتتنفس بسرعه وراحت زقاني نيمتني علي ضهري وراحت قعدت علي زبري علطول وسحبت ايدي بتدعك بيها كسها وهي بتتنطط علي زبري بهيجان ابن وسخه وبسرعه فشخ بس مبتنزلش علي زبري كله بتنزل لغايه نصه وكسها عمال يجيب في مياه وسخن نييييك وانا مستحملتش ورحت جايب في كسها كل لبني ولقيت عينيها بتلف وبترفع راسها لفوق وبتصوت بصوت عالي بتنهيده طالعه من قلبها اووووووي )
مرنا :ااااااااااااااااااااااه يالهوووووووووووي ااااااااااه *ابتديت تهدي وعينيها نص مقفوله * انت بتعمل فيا ايه
انا : *سحبتها علي حضني ببوسها في شعرها وبمسح عرقها وبعدلها شعرها* انتي بتهيجيني اووووي يابت انتي يخربيتك ويخربيت هيجانك دا احاااااااااااااااا
مرنا : *بتتكلم وهي بتتنفس وبتهدي* ااااااااه اااااه اااااه اااه اه انا برضو حرام عليك يامفتري انت مبتدخلوش فيا وتسكت انت بتلعب في جسمي كله مبتقعدش ساكت اااااااه
انا : ههههههههههههههه مش لازم اجننك يابطتي
مرنا : *مع ثبات التعبير * حرام عليك و**** اللي بتعمله فيا دا ...لا متطلعوش خليه جوا خليه متطلعوش سيبه جوايا ااااااااه
انا : كان فين الكلام دا ليله الدخله ولحد شهر من جوازنا
مرنا : دا انا بحمد ربنا اني كنت مرتاحه منك ساعتها انا مكنتش هستحمل اللي بتعملو فيا دا ساعتها يخربيتك
انا :لولا بالصدفه بالصدفه البحته وانا بنيكك في مره ودعكتلك كسك بايدي لقيتك مستحمله ومكمله شيلت ايدي لقيتك بتتوجعي عرفت ساعتها ان دي كلمه السر بتاعتك
مرنا :*بتبتسم وبتاخد نفسها* ياريتك معرفتها ياجزمه انت قعدت ساعتها اسبوعين بعديها بتطلع كل القديم والجديد فيا لحد مفشختني
انا : هههههههههههههه انا اول مره اشوف كدا وربنا انتي فشيخه
مرنا : بتضحك وانا بتوجع ياجزمه
انا : ههههههههه انتي جميله في اي حاجه حتي وانتي بتصوتي بتبقي عامله زي العيال الصغيره يخربيت براءه اهلك دي *ببوسها في بوقها وبضربها علي قفاها*
مرنا: اضرب واضحك براحتك ماشي ماشي شوف بقي مين اللي هيخليك تعمل فيا كدا تاني
انا : بسيطه خالص اول ماهحط ايدي علي كسك هلاقيكي بتفرفري مني علي الارض وهتتحايلي انتي عليا ساعتها
مرنا : انت جزمه و**** وانا مش بحبك ومخصماك علشان بتتريق عليا وبتمسكني من ايدي اللي بتوجعني
انا : *بحضنها اوووي وببوس راسها * اااااااااااااااااااااااه يابطتي اااااااااااااااه ربنا ميحرمني من ضحكتك دي ابدا
مرنا : طب قوم نستحمي علشان تلحق تنام بكره وراك شغل يااستاذ
انا : حاضر يابنت الفصيله

مشهد المستشفي

انا : لولا بقولك ايه هي مونيكا فين
ليليان : راحت تفطر
انا : طب بقولك ايه فاكره جمال بيه اللي(حكيتلها علي المشكله) ومعتز صاحبي دلوقتي محتاجني معاه في مشكلته دي
ليليان : بس دا موضوع صعب اووووي يامايكل والراجل دا تقيل مش سهل
انا : اومال انا بقولك ليه يامتخلفه انتي
ليليان : وانت ناوي تعمل ايه
انا : انا ناوي استعين بالفت بما انها شايلالي جميله قبل كدا ف انا هستعين بيها في الموضوع وفي نفس الوقت هكلم معتز يجبلي الفلاشه عليها كل فيديوهات جمال بيه القديمه والجديده وهكلم جمال بيه اقوله اني هجيبله الفيديوهات بنفسي وكمان هقوله علي الفيديوهات اللي مصورينهاله في روسيا وهو لما يلاقيني كدا وجاي معاه علي الابيض ممكن يبعد عنهم ويسيبهم في حالهم
ليليان : وانت عايز الفت في ايه برضو
انا : انتي ناسيه ان الفت معاها فلوس كتير نيييك وانا لو كلمت جمال بيه اكيد هيقابلني في حته بنت متناكه وانا اكيد مش هروح بعربيتي دي هاخد منها عربيه من عربيتها وهاخد منها مفتاح الشاليه بتاعها اللي في السخنه وهجبر جمال بيه اني اقابله هناك علشان ميعرفش يغدر بيا علشان الشاليه بتاع الفت دا كله كاميرات بتسجل وهو لو عمل حاجه مش هيعرف في الاول انه بيتسجله وساعتها الفت هتتحرك
ليليان : طب والفت وافقت
انا : انتي متخلفه بقولك متقدرش تقولي لاء
ليليان : بص انت هتوديني في داهيه وانا مصدقت اني ابقي جنب الحيط بس كسم معرفتك انا معاك في اي ابن وسخه شبهك
انا : هههههههههههههه دا العشم برضو وانا كمان كلمت متعز شويه وهتلاقيه جاي بالفلاشه علي المستشفي هنا
ليليان : وجبته ليه علي المستشفي متقابلو في اي حته
انا : هو اول مكلمته قلتله اني حضرت خطه مصبرش لما اخلص شغل قالي انا هعدي عليك
ليليان : وانت كلمت جمال بيه وقلتله ولا لسا
انا : استني هكلمه ................الو جمال بيه ازيك انا مايكل
جمال بيه : ازيك يامايكل خير في حاجه
انا : بص ياباشا انا مش قدك بصراحه وانا بعتبرك زي والدي **** يرحمه فانا هاجي معاك سكه ودوغري انا ياباشا معايا فيديوهات اللي كانت مع عادل العطار اللي فيها حاجات تخصك وو**** ياباشا بالصدفه لقيتها وكمان في فيديوهات كانت متصورالك في روسيا وانت بتعمل لقاءاتك المشبوهه فانا هجيبهالك كلها وهديهالك لسببين السبب الاول ان انت جميلك علي راسي من فوق وانا بصراحه مقدرش العب معاك وتاني حاجه ان انا مش عايز مشاكل وفي نفس الوقت عشمان فيك ياباشا انك تسيبهم في حالهم دول غلابه اكتر مني ونفسهم يعيشو في امان
جمال: لو طلعت بتكدب عليا ولا بتعمل اي الاعيب انا هندمك علي حياتك وقبل مااقولك اه ولا لاء اشوف الحاجه اللي معاك الاول وعلشان اثبتلك اني مبهزرش تجيب الحاجه تاخد البت الصغيره
انا : بنت مين الصغيره
جمال : بنت نادين راندا
انا : ياباشا ولزمتها ايه انا اللي كلمتك بنفسي وانا اللي قلتلك علي كل حاجه انت مكنتش تعرف اي حاجه يعني انا بكشفلك ورقي كله ليه البنت الصغيره ذنبها ايه
جمال : انا خطفتها كتهديد ليهم لو فكرو يهربو او يفكرو يلعبو بديلهم لكن دلوقتي انا هعتبر نفسي خاطفها بهددك انت لو طلع كلامك غلط انسي الطفله وانسي حياتك وانسي كل حاجه وهعتبرك معاهم انت كمان اما بقي لو طلع كلامك صح فانا هعتبر زي ماانت قلت ان انا في مقام ايوك وهسيبكو في حالكو بس خد بالك انا ابن وسخه اووووي
انا : ياباشا قسما ب**** انا جايلك علي الدوغري وهتشوف بنفسك تحب اقابلك فين ياباشا
جمال : المكان اللي انت عايزه مش هتفرق
انا : ياباشا من غير الاعيب مني شوف المكان اللي يريحك وانا جايلك بطولي معيش غير الفلاشه
جمال : خليك مكانك قولي انت فين وانا هجيلك بنفسي ولا مش عايز تشربني شاي
انا : ياباشا دا انت تنور شاي وغدا وكل اللي نفسك فيه انا علي العموم في المستشفي اللي شغال فيها
جمال : مسافه السكه وهكون عندك
انا : توصل بالسلامه ياباشا
ليليان : احااااااااااااااااااا اومال فين كسم الخطه انت جبت ورا ليه كدا
انا : مش عارف انا خايف نيييك الراجل دا تقيل فشخ انا فعلا مش قده
ليليان : ايش ضمنك انه مش هيغدر بيك
انا : مش عارف فع..........
معتز : الحقني يامايكل خطفو راندا
انا : اهدي اهدي عرفت انه خطفها لسا قافل معايا اهدي هتبات النهارده في حضن امها ...اعمليله ليمون ياليليان بسرعه
معتز : احاااااااااااااااااا يامايكل كسم القرف انا تعبت تعبت كل اللي فكرت فيه امبارح راح في ثانيه
انا : طب وهو خطفها ازاي
معتز : خدها من نادين وهي نازله من العربيه قدام الفيلا
انا :اهدي كل حاجه محلوله المهم جبت الفلاشه
معتز : مش فاكر خدتها ولا لاء انا كنت جايلك ولقيت نادين بتصوت طلعت جري ملحقتهمش ولقيت عربيتي الكاوتشات بتاعتها نايمه عقبال مخدت عربيه عبير كانو اختفو وجتلك علطول
انا : احاااااااااا طب ركز شوفها في جيبوبك كدا
معتز : *بيدور في جيبوبه * اهيه مايكل لازم البت ترجع يامايكل
انا : متخافش هترجع (بشغل الفلاشه علي لاب المستشفي ) دي كل حاجه ولا في حاجه تاني
معتز : كلها ومعنديش اي نسخ تانيه بجد مسحت كله مفيش غير اللي علي الفلاشه دي بس
انا : طب كويس اشرب الليمون واهدي انا كلمته وهو جايلي دلوقتي المستشفي هديله كل حاجه وهو وعدني انه هيسبكو في حالكو
معتز : انت عبيط يامايكل هتسلم كدا عادي
انا : يامعتز افهم احنا مش قده والحل الوحيد اني اجي معاه علي الدوغري انا قلتله علي كل حاجه حتي فيديوهات روسيا وسلمتله نفسي ولو طلع كلامي صح هيحترم وعده وهيسيبكو في حالكو
معتز : مايكل لو خد الفلاشه ومسبناش في حالنا احنا كدا اتناكنا
انا : متخافش يامعتز ربنا يستر
ليليان : طب اعمل نسخه منها او اي حاجه
انا : ولا نسخ ولا نيكه مفيش الاعيب هيجي هسلمه الفلاشه هيشوفها هيدينا البت الصغيره خلصت
معتز : *بيبصلي بتحسر* يامايكل فكر طيب متخليش الخوف يسيطر عليك
انا : اهدي كل حاجه هتبقي كويسه انا مش هسيبك لوحدك ولا هضحي بالبت الصغيره اللي احنا فيه دا مبنفعش معاه غير الصراحه واه........ الو ايوا ياباشا
جمال : انا تحت قدام المستشفي هتلاقي عربيه سودا الناحيه التانيه عدي وتعالي
انا : طب متطلع ياباشا دا الشاي علي النار
جمال : ههههههههههه مبحبش ريحه المستشفيات بتخنقني
انا : دقيقه وابقي عندك ياباشا
معتز : هاجي معاك
انا : احا اومال عايز تقعد هنا قوم ياعلق معايا
ليليان : وانا هقعد هنا ولا اجي معاك
انا : معلش يالولا الاتوبيس مفيهوش مكان الرحله اللي جايه هعمل حسابك معانا
ليليان : روح يارب الراجل يفشخك وينيكك علشان تتعلم الادب
(نزلنا انا ومعتز من المستشفي ورايحين لجمال بيه )
معتز : حاااااااااااااااااااااااااااااااااا ااااااااااااااااااااااااااااااااااا اااااااااااااااااسب احااااااااااااااا مايكل مايكل رد عليا يا ماااااااااااااااااااااااااااااااااا يكل شيلوه معايا شيلوه بسرعه
دكتور : بسرعه بسرعه دخلوه علي العمليات ارفعي راسو فوق علشان الدم بسرعه واضغطي بايدك هنا
معتز : مايكل مااااااااااااايكل فوق يامايكل متسبنيش لوحدي *بيعيط *
ممرضه : دا دكتور مايكل يالهوووووووووووووووي بسرعه نادو علي دكتور وا ئل يروح العمليات
مونيكا : *بتصوت * مااااااااااااااااااااايكل لاااااء جرالو ايه حصلوا ايه قولولي في ايه *بتعيط *
ليليان: *بتصوت * يانهار اسوووووووووووووود مايكل لاء ماااااااااايكل لاااااء فين كسم الدكاتره بسرعه الحقوه دمه بيتصفي بسرررررررررعه
ممرضه : اهدي يادكتوره هيبقي كويس باذن ****
مونيكا : اوعووووووووووووووووووا دخلوني عايز اشوفه اوعي سيبني *بتعيط * ااااااااااه يامايكل يارب تقوم بالسلامه يارب
(بعد نص ساعه في اوضه العمليات )
مرنا : *بتصوت وبتعيط * هو فين هو فين في انهي اوضه اوعو محدش يمسكني عايزه اشوووووووووووووفه اوعووووووووووو يامايكل انا مرنا حبيبتك يامااااااااااااااااااااااااااااايكل متسبنيش يامايكل قووووووووووم
اختي : *بتصوت وبتعيط * هو بقالو اد ايه جوااااااااااا ايه اللي حصله طب هو كوووووووووويس يامايكل طب دخلوني عايزه اشوفه *بتعيط*
ماما : بتصوت وتلطم * اببببببببببببببببببببني اوعوا محدش يمسكني اللي هيلمسني هطلع ميتين امه اوعووووووا هشوف ابني يعني هشوووووووووفه اوعووووووووووا *بتزوق في الممرضات *
معتز : اهدي اهدي ياامي هو كويس باذن **** هيبقي كويس اهدي
الفت : اهدي اهدي هيبقي كويس باذن **** هو دكتور مين اللي معاه جوه
ممرضه : دكتور وائل ودكتور حازم يادكتوره
الفت : خير باذن **** خير هيقوم بالسلامه انشاء ****
(بعديها بساعه خرج الدكتور من العمليات )
الدكتور : انا اسف ياجماعه البقيه في حياتكم
( صويت ابن متناااااااااااااااااااااااااااااااك ه اختي اغمي عليها وامي بتقطع في هدومها وبتصوت صريييييييييخ ومعتز ماسك نفسه بالعافيه ومرنا واقفه مش مصدقه اللي بيحصل وكلهم بيزقو اوضه العمليات عايزين يخشو يشوفوني والممرضات ماسكينهم بالعافيه وليليان ومونيكا بيصوتو وبيعيطو مش مصدقين اللي حصل ومونيكا بتحضن امي بتهديها والفت بتتخانق مع الدكتور وائل ودخلت اوضه العمليات وطلعت منهاره من العياط ومعتز بيهدي فيهم وراح حاضن مرنا )
معتز : اهدي يامرنا لا يحصلك حاجه اهدي قدر **** وماشاء فعل
مرنا : *بتعيط * لا مماتش صح انتو بتضحكو عليا قولي يامعتز صح بتضحكو عليا هو كدا بيحب يهزر صح خش قوله هزاره تقيل وخليه يطلع بقي
معتز : اهدي اهدي امسكي نفسك
مرنا : *بتعيط ومنهاره* ليه لييييييييييييييييييييييييييه سبتني ليه يامايكل انا ماليش غيرك سبتني ليه هو دا اللي مش هسيبك ابدااااااااااااااااااا اوعواااااااا هاتوهولي مليش دعوه انا عايزااااااااه يامااااااااااااااااااايكل
(فضل معتز بيهدي فيهم وماسك نفسه بالعافيه وطبعا صويت ابن متناكه مبيهداش وكل شويه واحده يغمي عليها والفت خلصت تصاريح المستشفي ويوميها بليل في العزا العيله كلها كانت بتعزي فيا ومعتز قايم بالعزا من اوله لاخره وهو اللي بياخد العزا فيا في صاحب عمره وعبير ونادين مراته في العزا بيهدوا في مرنا واختي وامي وطبعا كله بيواسي في كله وبعد مالعزا خلص )
معتز : مايكل كان اكتر من اخ بالنسبالي وانتو دلوقتي في رقبتي انا لو احتجتو اي حاجه متترددوش في انكو تقولولي *بيبوس ايد امي * وانتي ياست الكل لو احتاجتي اي حاجه قوليلي وانا هشقر عليكي كل اسبوع اشوفك محتاجه ايه
ماما : *بتعيط * كتر خيرك يابني ربنا ميكتبها عليك
مرنا : ااااااااااااااااااااااااااااااااااا ااااه يامايكل ااااااااااااااااااااااااااااااااااا ااااااااااااااااااااااااااه
مونيكا : اهدي يامرنا متعمليش في نفسك كدا علشان خاطري
مرنا : عايزاااااااااااااااااه هاتوهولي
ماما : معتز عرفت مين الل قتله
معتز : قتله ايه بس ياامي دي حادثه عاديه واللي خبطوا جري
ماما : عرفتو هو مين
معتز : لا للاسف ياامي وعملنا محضر واتقيد ضد مجهول
اختي : لو طلعت عارف وساكت يامعتز انا مش هسامحك وحق اخويا انا هجيبه بنفسي
فادي *خطيبها* : اهدي يامريم اهدي محدش قتله ولا حاجه دا قضاء ربنا
اختي : انا اسفه يامايكل حقك عليا انا غلط فيك كتيرررررررررر سامحني
معتز : هستاذن انا ياامي وخلو بالكو من نفسكو وهعدي عليكو بكره *بيبوس راس امي * سلامو عليكو
ماما : تقومي تجيبي هدومك يامرنا وتيجي تعيشي معانا هنا مش هينفع نسيبك تعيشي لوحدك
مرنا: مش هقدر اسيب البيت ولا اقدر ابعد عنه دا فيه كل حاجه بتاعته وريحته وهدومه مقدرش اسيبه مقدرش اسيب البيت *بتعيط*
ماما : مش هينفع نسيبك تقعدي لوحدك هناك افرضي جرالك حاجه مين هيلحقك
مرنا : هيجرالي ايه بعد اللي حصل اااااااااااااااااااه ياحبيبي ااااااااااااااااه
ام مرنا :خلاص يامني انا هروح اقعد معاها هناك انا ومونيكا مش هسيبها لوحدها
ماما : قومو طب ريحو جسمكو شويه وكلو اي حاجه تصلب طولكو

في مشهد اخر

عبير : اهدي يامعتز متعملش في نفسك كدا قدر **** وماشاء فعل
معتز : انا السبب ياعبير انا السبب انا اللي روحتله وبسببي نزل من المستشفي في الوقت دا والعربيه خبطته لو مكنتش روحتله كان هيكمل يومه عادي ومكنش هيحصل كدا
عبير : *بتحضن معتز * ياحبيبي دا قضاء وقدر حتي لو مكنتش روحتله كان هيموت برضو ربنا اذن بكدا اهدي بس اهدي
نادين : انا عارفه ان الظرف مش مناسب بس انا بنتي مخطوفه مش فحضني *بتعيط*
معتز : انا عارف عارف يانادين طب جمال مصلحته ايه انه يقتله دا كان هيوديله الفلاشه احااااااااااااا فين الفلاشه
نادين : هي الفلاشه ضاعت يامصيبتي السوده بنتي انا عايزه بنتي
عبير : اهدي اهدي هنجيبهالك
معتز : سيبوني شويه دلوقتي مش عارف افكر
( ليه يابن الوسخه كدا ليه تسبني انا مش قلتلك محتاجلك بتتخلي عني ليييييييييه ليييييه يابضاااااان طب تعالي وهسيبك تقول ايفيهات وتهزر تعالي بقي حرااااام عليك ووديت فين الفلاشه وهعمل ايه من غيرك طب ادعي عليك ولا ادعيلك بالرحمه ياصاحبي حرام عليك حابب انت تتعبني حتي وانت ميت طب قولي اعمل ايه احلها ازاي اااااااااااااااااه لساني مش مطاوعني اقول ربنا يرحمك ياصاحبي *بيعيط جامد*)

(بعد وفاه مايكل باسبوع)

معتز : هي عبير فين بقالها يومين مختفيه وتليفونها مقفول
نادين : مش عارفه انا قلبي واكلني عليها
سلوي : مكلمتنيش ليه يامعتز اجي احضر العزا اعرف بالصدفه لما رجعت من السفر ليه يابني كدا
معتز : معلش ياماما اللي حصل
سلوي : طب انا هروحلهم النهارده هتيجي معايا
معتز : اه ياماما
(بيرن جرس باب الفيلا نادين بتفتح )
نادين : بنتي حبيبتي اااااااااااااااااااااااااااااااه *بتحضنها وبتبوسها* انتي كويسه فيكي حاجه كلتي متعوره في حاجه في جسمك ااااااااااااااه انتي كويسه
معتز : *بيجري عليها وبيبص برا الفيلا مفيش حاجه في الشارع* انتي جيتي ازاي وايه اللي في ايدك دا
راندا : خالتو قالتلي اديهولك
نادين : انتي كويسه ياحبيبتي جعانه في حاجه بتوجعك
راندا : لا يا ماما انا كويسه عمو كان بيجيبلي لعب وبيفسحني
سلوي : فيه ايه الجواب دا يامعتز
معتز : بفتحه اهوه

( سامحني يامعتز اضطريت اني اعمل كدا علشان البنت الصغيره انا عارفه انت بتحبني قد ايه وعارف انا بحبك قد ايه بس مكانش قدامي حل غير كدا انا بعت نفسي لجمال مقابل انه يسيب البنت ويسيبك انت واختي في حالكو متدورش عليا يامعتز انساني زي ماانا هحاول اني انساك كان نفسي اعيش معاك عمري كله انت انسان كويس وانا انسانه وسخه جايز اللي هقولهولك دا يخليك تكرهني اكتر وتحاول تنساني انا سحاقيه يامعتز ايوا كنت بمارس السحاق حتي بعد مااتجوزنك ومصونتكش في غيابك وخونتك وانت متستاهلش مني كدا انت تستاهل احسن مني انت راجل بجد وعمرك مااتخليت عني ووقفت جنبي لاخر لحظه بس انا مش هقدر اشوفك بتتكسر قدامي وواقفه ساكته ولا اقدر اسيب بنت اختي معاه انا اسفه يامعتز انا عارفه انها صدمه عليك كبيره خسرت صاحب عمرك وخسرت مراتك في اسبوع واحد بس صدقني دا الحل الامثل ليا وليك وللكل وانا خلاص هروح مع جمال بيه وانساني وانسي كل اللي بينا متحاولش تدور عليا يامعتز لو دورت ولقيتني للاسف مش هعرفك ساعتها ومش هرجع عن قراري دا عيش حياتك وخلي بالك من نفسك سلام ياانضف حاجه حصلتلي في حياتي ...................... عبير )

نادين : مالك يامعتز في ايه الجواب فيه ايه
معتز: هو في ايه ليه كدا ياربي لييييييييييييييييييه انا عملت ايه علشان دا كله يحصلي ذنب مين دا قولي وانا اكفر عنه ااااااااااااااااااااااااااااااااااا اه *بيكسر ويخبط في العفش*
سلوي : طب اهدي يابني في ايه اهدي مش مستعده اخسرك انت كمان اهدي
معتز : سيبوني في حالي
سلوي : معتز يامعتز رايح فييييييييييييييييييييييييييين يامعتززززززززززززز

في مشهد اخر

ليليان : صباح الخير يادكتوره الفت اتفضلي دي استقالتي
الفت : ليه كدا ياليليان في حد ضايقك
ليليان : لا يادكتور بس انا مش قادره اخش الصيدليه وفي دكتور تاني غير مايكل هو اللي فيها انا اسفه انتو ناس كويسه بس انا مش هقدر اكمل
الفت : طب لقيتي شغل في حته تانيه وهتعيشي ازاي طيب استهدي ب**** يابنتي واقعدي وحاولي تتاقلمي
ليليان : معلش انا اسفه مش هقدر وكمان لقيت شغل في دبي هروح وانسي كل حاجه في مصر وابدا من جديد
الفت : اللي تشوفيه يابنتي ولو احتجتي اي حاجه انا زي اختك الكبيره
ليليان : شكرا ليكي استاذنك

في مشهد اخر

ام مرنا : يابنتي كليلك اي لقمه انتي علي لحم بطنك بقالك اسبوع هيحصلك حاجه
مرنا : *بتعيط * ماليش نفس ياماما ماليش نفس
مونيكا : طب كلي حته صغيره علشان خاطري
مرنا : *بتعيط *وحشني اوووووووي ياماما اووووووووووي
ام مرنا : ماانتي طول ماانتي قاعده في الشقه هتفتكريه وهتفضلي زعلانه قومي اقفليها وتعالي اقعدي معايا
مرنا : *بتعيط* مش هسيب شقته ولا هسيبه لحد اخر يوم في عمري انتي مش عارفه مايكل بالنسبالي ايه
مونيكا : خلاص ياماما سيبيها علي راحتها احنا هنقفل شقتنا وهنعيش معاها هنا مش هنسيبها لوحدها
مرنا : *بتعيط* متشغلوش نفسكو بيا
ماما : يابنتي كلي طب الحته دي انتي ضعفتي وبقيتي هفتانه
مرنا: *بتعيط* سيبيني ياماما علشان خاطري مش قادره اتكلم

في مشهد اخر

خالتي : قلبي عندك يامني خلاص متعمليش في نفسك كدا
ماما : فيكي الخير ياختي
خالتي : و**** انا اول ماعرفت جيت علطول اعذريني مجتش العزا
اختي : جايه ليه جايه تشمتي فينا ولا جايه فرحانه في انه مات
ماما : خلاص يامريم ملوش لازمه الكلام دا
خالتي : انا مش هكلمك علشان الظروف اللي انتي فيها
اختي : لو فكرك ان مايكل مات وان احنا مكسورين من غيره ف احب اقولك ان انا ابقي مايكل التانيه ولو خيالك فكرلك انك تعملي حاجه هتلاقيني اوسخ من مايكل بمراحل
خالتي : شايفه يامني كلام بنتك
ماما : اعذريها يانجوي دا اخوها برضو وانتي يابت اتلمي واقعدي
اختي : انا بعرفك بس الدنيا ماشيه ازاي وانتي فكرك انا ناسيه انتي عملتي فيه ايه انتي وعادل وكسرتوه ازاي بس ملحوقه هيجي يوم وهردهالك
خالتي : طب انا همشي بقي يامني وشكرا علي الواجب اوي
اختي : في ستين داهيه ست وسخه
ماما : ملوش لازمه الكلام دا يامريم
اختي : ناااااااااااااار ياماما نااااااااااااااار جوايا منها بس انا مش هسكت غير لما انتقم من كل اللي كسرو اخويا
ماما : بلاش هبل يابنتي واعقلي انا مش هستحمل اخسرك انتي كمان انتو ايه هو انا مكتوب عليا الحزن طول عمري
اختي : *بتحضن امي * حقك عليا ياماما انا اسفه انا جنبك ومش هسيبك بس مايكل كان معلمهم الادب وهما اكيد مهيصدقو انه مبقاش موجود ومش هيسمو علينا
ماما : متخافيش يابنتي طول ماانا جنبك متخافيش

(بعد مرور شهر علي وفاه مايكل)

نادين : هتفطر ولا هتشرب قهوه برضو
معتز : قهوه
نادين : يامعتز حرام عليك انت بقالك شهر كل يوم تحبس نفسك في المكتب وعمال تقطع في ورق وولا بتاكل وولا بتشرب حرام عليك صحتك
معتز : بفكر بفكر يانادين اكيد ليها حل اكيد مايكل كان عامل لها حل استحاله يكون سايبها كدا استحاله يكون كان هيسلم بالسهوله دي اكيد في حل اكيييد في حل
نادين : طب ايه رايك اجيبلك تاكل ونفكر انا وانت
معتز : كلي انتي انا مش عايز حاجه تعطلني
نادين : بالمناسبه انا متشكره انك سايبني اقعد معاك هنا
معتز : بلاش هبل بس وكلام مالوش لازمه
نادين : انا عارفه انك ممكن تكون فاكر اني معنديش دم او اني مش موجوعه بان اختي ضحت بنفسها بس انا فعلا بتقطع عليها من جوايا بس مش بعرف اعبر حتي بالكلام
معتز : عارف يانادين عارف ومالوش لازمه نفتح في الماضي
نادين : حاضر يامعتز هي فعلا انسانه كويسه ياريتني كنت مكانها
معتز : انتو الاتنين عندي واحد وبعدين هتسيبي بنتك لمين بلاش هبل
نادين : *بتمسح دموعها* طب هتاكل معايا
معتز : خلاص ياستي هاكل معاكي ............. بصي معايا كدا مايكل كان قايل انه هيقابل جمال ويسلمو الفلاشه ومكنش حد يعرف الحوار غيري انا وليليان وليليان سافرت وقبل ماتسافر جابتلي الفلاشه وقالتلي انها عرفت تاخدها من جيب بنطلونه قبل مايغسلو الجثه في المستشفي وبعدين ليليان سافرت طب سافرت ليه وجمال ازاي سكت علي الفلاشه واكتفي انه ياخد عبير ويرجع راندا طب ماخافش لحسن الفلاشه تكون معايا واقدر اني اساومو بيها
نادين : طب اهي الفلاشه معاك هتعرف تعمل بيها حاجه
معتز : قصدك ايه
نادين : من غير زعل قصدي ان انت كنت مصور جمال فيديوهات في روسيا واصلا معاك فيديوهاته القديمه قدرت تعمل بيها حاجه لوحدك ولا لجات لمايكل ساعتها
معتز : مش فاهم برضو
نادين : هفهمك قصدي ان جمال عارف انك مش هتعرف تعمل حاجه لوحدك والدليل انك لجات لمايكل وخليت مايكل اللي يتكلم ويعمل كل حاجه لانك لو تقدر تعمل حاجه كنت عملت من بدري ومروحتش لمايكل فجمال بيه فكر فيها وقال انك جبان حتي لو الفلاشه معاك مش هتعرف تعمل بيها حاجه وطالما انت لجات لمايكل يبقي مايكل اوسخ منك وهيساعدك وبما ان مايكل خلاص مات فبالتالي هو مش هيخاف من حاجه بمعني اصح اكنه بيقولك بلها واشرب مايتها وكمان هو خد عبير في المقابل اذا كان وانت معاك عيلتك كلها وقبل مايخطف بنتي ومعاك كل اللي يوديه في داهيه ومفتحتش بقك فعرف انك جبان
معتز : انتي صح انا مكنتش بفكر غير في اني خايف علي عبير وعليكي وخايف يحصلوكو حاجه علشان كدا كنت خايف اهدده واعصبه من ناحيتي للاسف طلع عندك حق يامايكل لما كنت بتقولي انك مش قده انا دلوقتي فهمت ليه انت كنت رافض تساعدني اكيد كنت خايف علي مرنا **** يرحمك ياصاحبي
نادين : اديك قلتها اهوه الراجل تقيل ومايكل نفسه اللي طالعين بيه السما كان خايف منه
معتز : انا في حاجه شاغله تفكيري مش بالعها ازاي عبير تسلم بالسهوله دي وايه اللي خلاها تعمل كدا ليه موثقتش فيا
نادين : يمكن علشان انت كنت مفهمها ان مايكل الاسطوره والمنقذ ولما مايكل مات حست ان الدنيا باظت واضطرت تضحي بنفسها علشان الكل
معتز: فكري معايا لا استني انا هفكر بدماغ مايكل هشوف كان بيفكر ازاي وهمشي وراه هشوف كان عايز يعمل ايه مش قادر استوعب ازاي برضو كان هيسلم بسهوله كدا من غير ما يامن نفسه
نادين : تمشي ورا ايه في اي حاجه قدامك تمشي وراها
معتز : ماانا مش هسكت لازم اتصرف مراتي اللي سابتني دي وصاحبي اللي كان بيته كله ضحك وهزار بقي كله اسود في اسود مشفتيش مرنا بقيت عامله ازاي شكلها بقي زي المدمنين وبقيت رفيعه واخته اتحولت قلبها بقي جاحد معرفس جابت القسوه دي منين اخر مره كنت عندها كانت قصه شعرها وبتتكلم بنشوفيه كدا ومبقاش بيهمها اي حد
نادين : وانت هتعمل ايه طيب يامعتز
معتز : هسافر روسيا
نادين : وبعد ماتسافر وتروح لعبير هي مش قالتلك في الجواب لو وصلتلي هتعمل انها متعرفكش
معتز : يعني اعمل ايه طيب دماغي هتنفجر
نادين : اعمل الصح ياحزلقوووووم هههههههههه
معتز : انتي بتهزري في اللي احنا في........................ يابنت اللعيبه
نادين : في ايه
معتز : اسلوبك دلوقتي اسلوب الهزار في عز المصيبه دا كان اسلوب مايكل وكان كل مشاكله بيقعد هادي وبيكون عامل احتياطاته مع ناس تانيه وحاليا مفيش حد معاه غير ليليان وليليان سافرت يبقي انا اعمل جيش زي ماكان بيعمل وانتقم انا من جمال بنفس اسلوبه
نادين : وفين الجيش دا بقي مفيش غير انا وانت
معتز : لا انا هبدا بليليان
نادين : انتمش بتقول سافرت
معتز : دبي كلها اوضه وصاله بس الحل مع ليليان وهي كانت بتحبه فشخ واكيد لما اقولها ننتقم لمايكل مش هتقول لاء
نادين : هتروحلها امتي
معتز : هسافرلها دلوقتي

في مشهد اخر

هاني *خطيب مونيكا* : انا عارف ان انتي زعلانه علي جوز اختك بس برضو يامونيكا مش هنفضل زعلانين طول عمرنا
مونيكا : يعني عايزني اعمل خطوبه وجوز اختي مبقالوش شهر ميت
هاني : طب انا ذنبي ايه برضو يامونيكا
مونيكا : انا عارفه ياحبيبي ان مالكش ذنب بس ماليش عين اقولها اني هتخطب واعزمها كمان وهي ياعيني عينيها باظت من كتر العياط
هاني : يبقي انتي مش عايزاني بقي
مونيكا : ياحبيبي ايه بس اللي بتقوله دا طبعا عايزاك بس انا قصدي نصبر شويه
هاني : طب ايه رايك نعمل فرح علطول بدل خطوبه والكلام دا
مونيكا : مش بسهوله كدا ياهاني في تجهيزات ومصاريف وحاجات كتير ومحتاجه امي معايا وازاي هبقي فرحانه وبجيب في حاجات الفرح واختي مقهوره علي جوزها
هاني : فكري يامونيكا ياانا يااختك وجوزها وبعدين احنا مش محتاجينها في حاجه
مونيكا : طب سيبني افكر شويه ياهاني
هاني : طب لما تفكري ابقي كلميني سلام
مونيكا : ياهاني طب اسمعني طيب

( بعد مرور شهرين علي وفاه مايكل )

معتز : هااي ليليان انا معتز صاحب مايكل **** يرحمه فاكراني
ليليان : اه طبعا ازيك وانت جيت دبي امتي
معتز : بقالي شهر بدور عليكي
ليليان : بتدور عليا !!!!!!!!!!!!!!
معتز : طب ممكن نقعد في اي حته طيب علشان اشرحلك
ليليان : مش فاهمه انت عايز ايه
معتز : انا عارف ان مايكل كان بيحبك جدا وانتو مع بعض علي الحلوه والمره انا عايز بس اي خيط او اي دليل او اي حاجه من خطط مايكل اقدر انتقملو بيها وارجع مراتي والفلاشه اللي اديتهاني معايا
ليليان : انسي يامعتز واللي حصل خلاص حصل انا رميت كل حاجه ورا ضهري وبالنسبه لو عايز مني حاجه انا معنديش حاجه اقولها مايكل فعلا ساعتها مكنش عامل خطط نهائي كان سايبها علي ربنا
معتز : طب نبدا انا وانتي مع بعض ونجمع خيوط ونقدر نرجع حقه وحق مراتي
ليليان : انا عارفه انك زعلان علي صاحبك ونفسك ترجع مراتك بس انا مش مستعده ادخل في حرب خسرانه مع شخص معرفوش او اني افتح في القديم انا دلوقتي ماليش دعوه بحاجه الباقيه في حياتك يامعتز
معتز : طب ادتيني الفلاشه ليه طيب طالما مش هتساعديني
ليليان : علشان تتصرف انت لو عايز تتصرف لكن انا سامحني مش هقدر اعمل حاجه عن اذنك
( كسم البضااااااااااااااااااااااااااااان احا انت كنت بتعمل ايه يامايكل كنت بتقنع كسمهم ازااااااااااي رد علي كسمي متسبنيش كدا يعني اطلع علي كسم روسيا واجيب بازوكه وافجر ميتين ابوهم ولا البس الفلاشه في طيزي يعني ولا اعمل كسم ايه حرام عليك دا انت جبااااار .......مش دا اندرو ولااااااااااااااا اندرو ولااااااااااااااااا)
اندرو : معتزززززززز يادين امممممممي
معتز : عامل ايه يااندرو انت رجعت تاني دبي انت مش كنت في مصر
اندرو : حوار كدا حصل في مصر وبسببه رجعت دبي تاني ومقعدتش في مصر
معتز : معلش ياصاحبي ولا يهمك انا عرفت كل حاجه مايكل قالي
اندرو : متجبليش سيرته دا عيل ابن متناكه كسم معرفته
معتز : ادعيله بالرحمه ياصاحبي
اندرو : كسمه دا انا بدعي عليه كل يوم بسببه دا انا طلقت مراتي وامي مبقتش تدخلني بيتها ولا حتي اميره اختي عايزه تعرفني وبيتي اتدمر بسببه كسمه علي كسم معرفته
معتز : متجوزش عليه غير الرحمه دلوقتي يااندرو
اندرو : انت قصدك ايه
معتز : مايكل مات يااندرو
اندرو : *مش مستوعب* احااااااااااااااااااااااااااااااااا اااااااااااااااااااا مايكل مين اللي مات مات امتي وازاي وفين انت بتتكلم بجد ولا بتشتغلني
معتز : هي الحاجات دي فيها هزار مات بقالو شهرين في حادثه خبطته عربيه وقصه طويله كدا
اندرو : يااااااااااااااااااادين امي انا مش مصدق
معتز : اللي حصل ياصاحبي وبالمره طالما قابلتك كنت عايز اعتذرلك علي اللي عملته معاك انت ومراتك قبل كدا حقك عليا انا اسف وانت شايف مش دايمه
اندرو : حصل خير ياصاحبي بتلف علي الكل واحااااااااااا طب امه واخته عاملين ايه
معتز : حالتهم زفت ومراته ميته من العياط عليه
اندرو : هو اتجوز كمان
معتز : انت في دنيا تانيه بقي
اندرو : من ساعه اخر مره شفته فيها لما كنا عند العطار ومن بعديها ولا اعرف عنه حاجه **** يرحمه كان عيل جدع
معتز : **** يرحمه بالحق انت بتشتغل فين دلوقتي ولا بتعمل ايه في حياتك
اندرو : رجعت البنك تاني واديني اهوه عايش بطولي بخبط في الدنيا
معتز : طب احنا صحاب زي زمان ولا مجرد زمايل اخرنا صباح الخير
اندرو : كسمها في طيزها اللي حصل حصل واحنا ولاد النهارده مش مستاهله
معتز : كان عندك حق يامايكل لما كنت بتقولي اللي متحتاجش وشه النهارده بكره تحتاج قفاه يالاه ادينا بنتعلم
اندرو : انت كويس وبعدين انت بتعمل ايه هنا
معتز : ادي ياسيدي كل الحكايه وانا بدور علي حل ارجع مراتي ومحدش عايز يقف جنبي
اندرو : علشان انت ابن متناكه واخدها بصدرك الفرق كان بينك وبينه مع انكو انتو الاتنين نفس الذكاء بس هو كان بيكسب اللي قدامه حتي لو مش محتاجله لكن انت كنت واخدها بصدرك وكسم اي ابن متناكه كان بيساعد اي حد انما انت كنت بتساعد اللي هيجيلك من وراه مصلحه بس علشان كدا كان كل لما بيقع في مشكله بيلاقي اللي يساعده لكن انت اهوه محتاس مش عارف تعمل ايه حتي انا المفروض دلوقتي اقولك كسمك نيك نفسك وافرح فيك بس بما اننا بقينا في الهوا سوا فاعتبرني معاك نشوف هنعمل ايه
معتز : انا مش عارف ابدا منين انا معايا كل حاجه بس معيش حد جنبي
اندرو : اعتبرني معاك ياصاحبي وكمان في حد هشوفه لو هيساعد معانا او لاء
معتز : مين دا
اندرو : تعالي نروحله

بيت سوزي

سوزي : يااااااااااااااااااااه انت لسا عايش
اندرو : مايكل مات ياسوزي
سوزي : بتقول ايه ااحااااااااااااااااااااااا مايكل مين
اندرو : طب نخش وافهمك ولا هنفضل علي الباب وبعدين مايكل مين هو في غيره اللي تعرفيه
سوزي : خشوا خشوا .....مايكل ايه اللي مات ومات ازاي
معتز : انا ابقي معتز ابن سلوي اللي كنتي بتشتغلي معاها عند العطار
سوزي : فيك شبه منها المهم مايكل ايه اللي مات
اندرو : ادي ياستي كل اللي حصل
سوزي : يانهار اسوووووووووووود علي الاحااااا ............. هو بصراحه عمل فيا جميل ابن وسخه لما مرضيش يسلمني لجمال بيه وكل اللي قالهولي ساعتها ان انتي من سكه وانا من سكه واظن اني طلعت احسن منك رغم اللي عملتيه فيا وكنت متغاظه منه انه طلع احسن مني وكنت هموت وانتقم منه بس في نفس الوقت لما جيت علي دبي وفكرت فيها لقيت ان انا اللي بنت متناكه هو كان عايز يساعدني وانا اللي مكنتش شايفه قدامي وكنت فاكره ان عادل الاقوي وكنت بضمن نفسي مكنتش اعرف ان هو اللي هيكسب وكان نفسي ارجع مصر تاني واروحله اعتذرله بس خفت ساعتها لحسن ميقبلش او يحاول يتنطط عليا ويتمنظر بالجميل اللي عمله فيا ياريتني كنت روحتله واعتذرتله سامحني يامايكل ويارب تكون في مكان احسن من هنا *بتمسح دموعها*
اندرو : عرفت يابن الخول مايكل كان بيلم الناس حواليه ازاي عرفت كان بيعدي من مشاكله كلها ازاي
معتز : ماخلاص ياعم كسمك واحنا كل واحد هنقابله هتقولي نفس الكلمتين
سوزي : انا معاكو شوفو انتو عايزين تعملو ايه وانا هساعدكو علشان مايكل مش علشانكو علشان اردله جميله
معتز : حلو اوووي بصي انا هوريكي الفيديوهات اللي معايا وتقوليلي تعرفي مين فيهم واللي تعرفيه قوليلي حكايته ايه
سوزي : ماشي
اندرو : حد هيشرب حاجه انا هعمل نسكافيه
معتز : معلقه سكر واحده
سوزي : معرفش ولا واحد من دول غير عادل العطار وسلوي وجمال بيه دا معرفوش مشفتوش غير مره واحده معرفش عنه حاجه
معتز : كسم القرف يعني انتي متعرفيش حاجه وليليان مش عايزه تساعدني طب نعمل ايه
سوزي : ليليان وانت تعرف ليليان منين
معتز : ماهي كانت شغاله مع مايكل بصي حوار كبير
سوزي : طب قوم ننزل علي مصر ليليان عارفه اكتر مني
معتز : اهدي بس كدا ليليان هنا في دبي ولما طلبت منها تساعدني قالتلي برا عني
سوزي : يابنت الوسخه دي عارفه كل اللي في الفيديوهات دي بس الفيديوهات التانيه دي شكلهم اجانب متهيالي متعرفش حد فيهم
اندرو : طب هي موافقتش ليه
معتز : هي ادتني الفلاشه دي وقالتلي اتصرف انت ماليش فيه
سوزي : طب وبعدين طيب هنعمل ايه
اندرو : احنا نروح دلوقتي وننام وبكره نفكر وهاتي رقمك ياسوزي واللي يوصل لحل يكلم التاني انت طبعا بايت في كسم اوتيل سيبه وتعالي بات عندي
معتز : تمام بكره نشوف الدنيا فيها ايه ................................... ......................انتهي الجزء الثلاثون

قام بآخر تعديل Sami Tounsi يوم 09-29-2018 في 02:12 PM.
قديم 08-19-2018, 04:36 PM
قديم 08-19-2018, 04:36 PM
 
الصورة الرمزية لـ Michael magdy
صداع من كتر الهبد
الجنس : ذكر
الإقامه : Cairo
أنجذب لـ : النساء
مشاركات : 4,044

صداع من كتر الهبد
 
الصورة الرمزية لـ Michael magdy

الإقامة : Cairo
المشاركات : 4,044
الجنس : ذكر
أنجذب لـ : النساء
Michael magdy غير متصل

افتراضي

الجزء الواحد والثلاثون
(الصدمه 2 )


الشخصيات

لوكا 48 سنه ( زعيم عصابه روسيه جسمه صغير ودقنه اطول حاجه فيه )



ماما : مالك يامريم ايه اللي غيرك كدا انتي مكونتيش كدا
اختي : كسم اي حد اللي هيجي علي سكتي هنيكه انا محدش يجي علي اخويا واسكتله ومش ههدي غير لما اجيبله بقيت حقه
ماما : احضرينا يامرنا يابنتي مش دي صاحبتك برضو
مرنا: انا عايزه مايكل مش عايزه اي حاجه من الدنيا غيره
ام مرنا : مكفايه عياط بقي مخلاص مات هنعملك ايه يعني وكفايه نكد وهم دا انتي نظرك ضعف من كتر البكا عليه واتشفطي بقيتي زي المدمنين
مونيكا : ايه اللي بتقوليه دا ياماما ماهو جوزها برضو
ام مرنا: جوزها مقولناش حاجه بس مات هنعمل ايه هنقضي طول عمرنا عياط عليه ولا ايه يامني بقول حاجه غلط انا
ماما : انا من رايي يابنتي تشوفي حياتك وتنسيه وانتي لسا صغيره ومتشيليش الهم بدري كدا
مرنا :*متعصبه * انتو بتقولو ايه انتو اتجننتوا انا عمر ماحد لمسني ولا هيلمسني غيره ولا راجل هيخش البيت دا بعده دا ضفر رجله برقبه اي حد انا بالنسبالي دا اخر راجل في الدنيا واللي مش عاجبها حزني عليه متجيليش تاني ولا تخشلي بيت البيت دا هيفضل حزين طول عمره مش هيشوف ضحكه تانيه ابدا من بعده خلص الكلام
اختي : عين العقل يامرنا وانا معاها في الكلام دا ومش هقلع الاسود غير لما انتقم من معتز ابن اللبوه السبب في موته
ماما : ومعتز مالو بس يابنتي
اختي : كسمك اخرسي انتي مش فاهمه حاجه خليكي جنب الحيط كدا وانت يابن المتناكه مفيش جواز غير لما اخد حق مايكل
فادي : حاضر حاضر بس اهدي
اختي : قوم اعملي شاي يحرق كسمكم فورتو دمي
مونيكا : اهدي يامريم وبعدين من امتي وانتي بتشربي سجاير
اختي : من دلوقتي واي حاجه كان بيعملها مايكل هعمل زيها بالظبط وفاضلي بس معتز هنيكه بس لما يرجع وابقي كدا انتقمت من كل اللي كسروه
ماما : متتهدي بقي ما انتي خدتي بطارك من اختي ومن سلوي ومن شادي ومن كله عايزه ايه تاني
اختي : خخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخ اللي هيقولي اهدي تاني هقوم انيكه
مرنا: باااااااااااااااااااااس اسكتووووووو اطلعو برااااا كفايه خناقات مش عايزه اسمعكو سيبوني بقي سيبوني *بتعيط* سيبوني
مونيكا : *بتحضن مرنا* اهدي ياحبيبتي اهدي اختك جنبك
مرنا : مش عايزه حد جنبي مش عايزاكو انا عايزاه هو واوعي ايدك محدش يحضني بعديه
فادي : الشاي يامريم
اختي : حطه عندك وغور اقعد مسمعش صوتك
ماما : معلش يابني هي طيبه وكويسه بس زعلانه علي اخوها
فاي : عارف و**** ياطن.........
اختي : انت بتتكلم ليه يابن المتناكه انا قلتلك اتكلم وبعدين اي ابن متناكه في اللي قاعدين هيفتح كسم بقه هنيكه
مونيكا : جرا ايه ياكسمك ساكتينلك من الصبح مالك طايحه في الكل ليه كدا
الكل في صوت واحد : كسمك علي كسم بنتك...انتو نسب فقر....هي اللي بدات يامني ......خلاص ياجماعه اهدو مش كدا.....دا بيتنا يابنت المتناكه ....خخخخخ كسمك دا بيت اخويا .....يابنتي اهدي مش كدا...ناولني ياخول العصايه....سيبي شعري يابنت المتناكه
مرنا : كفااااااااااااااااااااااااااااااااا ااايه براااااااااااااااااا كلوكو براااااااااا مش عايزه حد فيكو هنا براااااااااااااااا سيبوني في حالي يامااااااااااااااااااايكل بقي حراااااااااام عليك

في مشهد اخر في دبي

سوزي : مالك يابن الخول مش علي بعضك كدا ليه
اندرو : وحشني زبرك فشخ ونفسي فيه
سوزي : طب اهدي كدا علشان لو معتز قام وشافنا هيفشخنا احنا المفروض بنفكر هنعمل ايه
اندرو : احنا بقالنا كسم اسبوع بنفكر موصلناش لحاجه
سوزي : **** يرحمك يامايكل كان في ثانيه بيجيب الحل
اندرو : وانا هجيبهم في ثانيه برضو اديهوني امصه طيب
سوزي : هتمص بس انا مافييش حيل اعمل حاجه
اندرو : ماشي همص بس
( سوزي قاعده علي الكنبه راح اندرو قاعد علي ركبه قدامها وبيفكلها زرار الشورت وبيطلع زبر سوزي كان نايم وابتدي يمص فيه ويلحس في بضانها وقافش فيه بايده الاتنين اكنه هيجري منه )
سوزي : براحه يالا يخربيتك واهدي شويه ايه اول مره تشوف زبر
انددرو : مممممممممم معرفش زبرك انتي الوحيده اللي بيهيجني اوووووي
سوزي : احنا اتفقنا هتمص بس
اندرو : حاضر حاضر ممممممم
( واندرو بيمص وبيقلع في هدومه وبيدعك في كسه وسوزي زبرها بقي علي اخره )
سوزي : ااااااااااااه يخربيت مصك ياخول بيهيجني اووووي
اندرو : *بيدعك في زبرها بايديه وبيبصلها* طب نيكيني شويه
سوزي : مش قادره اتحرك
اندرو : خليكي انا هقعد عليه وانيك نفسي عليكي متتحركيش انتي
سوزي : طب اخلص اطلع علي زبرري بسرعه
( طلع اندرو علي زبر سوزي وتف علي ايده بيدعك كسه وبيدعك زبر سوزي وراح قاعد علي حجرها علي الكنبه وشه في وشها وبيتنطط علي زبرها وبينزل للاخر ياخد الزبر كله في كسه وبيوحوح )
سوزي : خخخخخخخخخ انت ازاي واخده كله كدا ياشرموط
اندرو : ااااااااااااه من كنر النيك بقيت واسع اووووي
سوزي : احااااااااا انا زبري داخل لحد البضان
اندرو : اااااااااااااااااااااااح ياريت تدخلي بضانك كمان تكيفني وتمتعني اوووووي
سوزي : لا مش هينفع كدا انا مش متكيفه كسك سخن اوووووي بس واسع قوم قوم اديني طيزك
اندرو : مش قادر اقوووووووووووم اااااه مش قادر اقوم متكيف اوووووي
سوزي : *بتضربه علي طيزه * قوم يامتناك قوم مش انت عايز تتناك انا هنيك كسمك يالبوه
( قام اندرو من علي زبر سوزي وهي راحت منيماه علي ضهره علي الكنبه وخلت ضهره لضهر الكنبه وطيزه علي حرف الكنبه ونزلت قعدت علي ركبها علي الارض رجل متنيه والرجل التانيه واقفه وراحت تافه علي طبز اندرو وقعدت تدعك في خرمه بايديها بسرعه اكنها بتضربله سبعه ونص وهو بيوحوح وراحت مدخلا صباع في طيزه وتتف تاني علي خرمه وتدعك وتدخل صباعين وتبعبصو في طيزه بتوسعلو خرمه )
اندرو : مش محتاج انا واسع لوحدي ااااااااااه ضوافرك بتعورني
سوزي : بس ياخول
اندرو : طب حطي زيت ولا اي حاجه بيسخن طيزي اووووي
سوزي : زيت ايه انت واخد 3 صوابع في طيزك بشويه تفافه احااااااا
(وابتدت تلعب براس زبرها علي خرم طيز اندرو من برا وهو بيتجنن من الحركه دي وعمال بيحرك طيزه عليها وبيقفش في حلمات بزازه وصدره وبيدعك في كسه وبيبعبص نفسه في كسه وبيرفع طيزه اووووي قدام زبر سوزي علشان تنيكه وبقي زي اللبوه )
اندرو : يالا بقي دخليه طيزي بتاكلني
سوزي : اهدي يامتناكه هريحك اهدي متلعبش في كسك يالبوه بدل مااسيبك كدا هايجه شيل ايدك شيييل
اندرو : اهووووه شيلتها يالا بقي دخليه نيكيني مش قادر
( ابتدت سوزي تدخل راس زبرها وتطلعه من طيز اندرو مرتين تلاته وراحت مدخلاه كله في طيزه وابتدت تنيك فيه جامد علطول مسميتش عليه ومسكاه بايديها في فخده من جوا وفي نفس الوقت بصباعها الابهام بتدعك في كسه من برا ومثبتاه وبتنيك فيه بسرعه بتفشخه بزبرها وهو ابن متناكه متكيف نيك ولا اكنه بياخد زبر اكنها بتبعبصه وعمال يحرك نفسه عليها اوووي ويرجع بطيزه عليها وعايز يتناك اووووي وبيدعك في كسه زي الهايجه وسوزي فجاه راحت مبطله نيك بس زبرها لسا في طيز اندرو )
سوزي : انت واقف من امتي يامعتز
معتز : من اول ماابتديتي تنيكيه في طيزه
سوزي: انا عارفه ان احنا مينفعش نعمل كدا ب.............
معتز : وايه اللي منفعهوش بس *بيقلع بنطلونه * ادينا بنروق علي حالنا شويه بدل الهم اللي احنا فيه
سوزي : دا بجد دا
اندرو : ياستي سيبك منه ونيكيني اتكلمو بعدين انا مش قادر نااااااااار في طيزي *بيحرك طيزه عليها بينيك نفسه *
معتز : اهدي ياخول هنكيفك هتاخد زبرين في طيزك وفي كسك احااااااا اول مره اشوف كسك يالبوه دا كس طبيعي نييييك دا انا هفشخهولك
اندرو : احححححححححححححححححح نيكوني في طيزي وكسي مع بعض كيفوني اووووي
(سوزي مستغربه وكملت نيك في طيز اندرو ومعتز راح بزبره اللي واقف نيك علي بق اندرو بيمصهوله ومتكيف فشخ من مص اندرو لزبره وبيدعكله في كسه ومبهور نيييك بكس اندرو )
معتز : انتي بتتناكي ولا بتنيكي بس
سوزي : علي حسب الدكر اللي معايا بس بنيك اكتر
معتز : احاااااااااا انتي طيزك حلوه نييييك وزبري هيبسطك هيخليكي تحبي تتناكي
سوزي : لا شكرا نيك اندرو قدامك اهوووه
معتز : طب طلعي زبرك منه هننيكه احنا الاتنين مع بعض
( وراح معتز قاعد علي الارض ومقعد اندرو علي زبره بينيكه في كسه واندرو مايل بجسمه لقدام في حضن معتز وسوزي واقفه علي نص رجل بتنيك اندرو في طيزه واندرو في دنيا تانيه )
اندرو : اححححححححححححح علي الجمال زبرين فيا مره واحده كسم الحلاوه اااااااااااااااااااااه كمان نيكوني وافشخوني اووووي جامد ياسوزي جامد
سوزي : مبسوط يامتناك يابن الهايجه
اندرو : اوووووووووووووووي اوووووووووووي كمان
معتز : احاااااااااااا انت كسك حلو نيييييك متكبر بزازك بالمره هتبقي شرموطه حلوه اوووووي وانتي هايجه كدا
اندرو : *بيبوس معتز في بقه بوسه رومانسيه بهيجان * احححححححح شفايفك حلوه اوووووي ياحبيبي
معتز : كسم لبونتك وحلاوتك *بيشده عليه يبوسو تاني *
سوزي : ( احا كسم القرف انا هرجع من منظرهم ) انتو مبسوطين اووووي بقي
معتز : اححححححححح دا جامد نييييك انا بفكر اتجوزه
اندرو : اااااااااااااااااه وتنيكني كل يوم ياحبيبي والبسلك اللي انت عايزه وابقي شرموطتك انت بس .......... احححححححح خرجتي زبرك ليه ياسوزي دخليه تاني
سوزي : هبعبصك وانتي بتتناكي يالبوه ركزي بس في الزبر اللي في كسك
( ابتدت سوزي تبعبص اندرو وهو بيتناك وفي نفس الوقت بتدعك في بضان معتز وبتروج بايديها علي الخط اللي مابين بضانه وطيزه وبتحسس عليه بالراحه وبتهيج معتز )
معتز : بتعملي ايه انا مش خول
سوزي : ومين قال انك خول انت سيد الرجاله انا بهيجك بس عليه علشان تكيف الشرموطه دي دا انت الوحيد اللي قدرت عليه انا نفسي مقدرتش علي هيجانه
معتز : *حس بعظمه * قوم ياخول انا هعرفك النيك الصح
سوزي : افشخه اووووووووووي
معتز : ماتيجي تجربي زبري هيعجبك يابت
سوزي : *بدلع * تؤتؤ لما توريني الاول هتستحمل معاه قد ايه
( وراح اندرو قاعد علي الكنبه علي ركبه زي الكلب ومفلقس طيزه لبرا وساند بايده علي ضهر الكنبه من فوق ومعتز واقف وراه رجل علي الارض والتانيه حاطتها علي الكنبه ومدخل زبره في طيز اندرو وبينيك فيه وسوزي واقفه جنب معتز بتبوسه وسحبت ايديه بالراحه علي زبرها وهو مع الهيجان وبوسه سوزي ساب ايده تروح علي زبرها وابتدي يدعكلها فيه وهي بتبصله بهيجان وراحت لفت مدياله طيزها بقي يضربها علي طيزها ويبعبصها وهي بتعمل اصوات بنت متناكه تهيج لدرجه انه نسي كسم اندرو وبقي مركز مع سوزي ونفسه فيها )
سوزي : مش نفسك تنيكني ولا ايه
معتز :اوووووووووي اوووووووووي
سوزي : طب خلص معاه علشان تنيكني
اندرو : لا احاااااااااا متطلعش زبرك انا لسا متكيفتش
سوزي : *بتضغط علي طيز معتز وبتزقه اكتر علي اندرو * يالا ياحبيبي نيكه بسرعه وهات جواه وكيفه يالا كمااااااان كمااااااااااااااااان نيكه نيكه
معتز : اححححححححححححح هجيب قربت هجيب اووووووي
اندرو : طلعه وهاتهم في كسي طلعه
معتز : اهوه ااااااااااااااااااااااااااااااااااا ه
اندرو : احححححححححح سخنين اوووووووووووووي *ولف نفسه وبيحزق بيطلعهم من كسه وبيدعك باللبن في طيزه وعلي بزازه
معتز : خخخخخخخخخخخ كسم لبونتك احااااااا .......يالا تعالي انتي كمان جنبه
سوزي : لااااا اهدي عليا انا بحب اتناك بمزاج وليا معامله خاصه تعالي في الاوضه انا وانت
اندرو : خخخخخخخخخ انا عايز اتفرج
معتز : بس يالا ياخول انت خش استحمي عقبال منخلص
(اوضه من الاوض)
سوزي : *بتمص زبر معتز * اححححححححح زبرك حلو اووووي وكبير عليا هستحمله ازاي دا
معتز : هنيكك براحه هبسطك اووووي اااااااااااه مصي كمان اووووي
سوزي : مصيتلك كنير اووووي ممكن تمصلي انت كمان بص واقف ازاي وسخن *بتشد ايده تحطها علي زبرها*
معتز : امصلك ايه انا مش خول
سوزي : ومين قال انك خول بس انت مش لما بتنام مع بنت بتلحسلها كسها اكن دا كسي مش هتفرق علشان خاطري نفسي اجرب شفايفك علي زبري اكيد احسن من اندرو ومايكل
معتز : احااااااا هو مايكل مصهولك
سوزي : واتناك مني كمان وكان متكيف فشخ ومبسوط اووووووي
معتز : احاااااااااااااااااااااااااااا دا قالي غير كدا خالص
سوزي : مكنش عايز يبقي خول قدامك ويالا بقي مصهولي ولا مايكل احسن منك
معتز : لا طبعا انا زي مايكل واحسن كمان *ابتدي يمص في زبرها وبيحاول يبقي شرموطه في نفسه علشان سوزي تتبسط منه *
سوزي : لا برضو مايكل كان بيمص احسن منك
معتز : *بيمص اووووي وبيتف علي زبرها وبيلحس فيه من اوله لاخره * مممممممم انتي زبرك حلو اوووووي
سوزي : *بتزق راسه اوووي علي زبرها وبتمد ايديها بتمشي علي طيزه وبتضربه عليها * كمان كماااااااان كدا انت احلي منه حطه كله في بقك مصه كله ايوا كده ااااااااااااااه
( وساب معتز زبرها وطلع يبوسها في بقها وبيحك زبره في زبرها والاتنين هايجين نيييييك وراح منزل راسها علي زبره بتمص فيه ونام هو علي ضهره وهي مسكت زبره مص براحه وبتلحس في بضانه وبتهيجه اكتر وبتحرك صباعها علي راس زبره من فوق وهو بيولع من الهيجان وراحت نزلت علي بضانه تلحس فيها ولمست بلسانها خرم طيزه لقيته متكلمش راحت فضلت تلحس في طيزه وحركت صباعها علي خرمه من برا وبتمشي عليه براحه )
معتز : *بهيجان* انتي بتعملي ايه
سوزي : بهيجك اكتر علشان تنيكني اووووي *بتدخل عقله من صباعها في طيزه*
معتز : خخخخخخخخ *بيشيل صباعها من طيزه* انتي فاكراني الخول اندرو ولا ايه
سوزي : انت اتعصبت كدا ليه اهدي عادي دا حتي مايكل كان عامل زيك كدا بس بعد كدا ساب نفسه وشكرني انه اتبسط اوووي
معتز : انا مش مايكل انا بنيك بس
سوزي : *بتلعب في طيزه تاني* طب جرب مش هتخسر حاجه ومتخافش محدش هيعرف سرك في بير حس بصباعي جواك كدا اهوووه ايه رايك حلو
معتز : *متردد* هو حلو بس اااااااه مينفعش برضو
سوزي : *بتدخل صباعها اكتر في طيزه * يعني ينفع تنيكني وترتاح انت وانا افضل هايجه كدا انت مش زي مايكل مبتحسش بحد ابدا
معتز : لا انا زيه واحسن منه *راح رافع طيزه لفوق * نيكيني علشان اثبتلك اني احسن منه
سوزي : هههههههههه بس هو كان بيتشرمط اوووي هتعرف تتشرمط زيه
معتز : واحسن منه كمان هوريكي لبوه بتتناك يالا دخليه في طيزي وحسسيني بزبرك الحلو دا
سوزي : اتحايل عليا شويه وبعبص نفسك وانت بتتحايل (وبتجيب ازازه الزيت بتدهن زبرها وطيزه)
معتز : *بيبعبص نفسه * اهووووه نيكيني وشرمطيني انا عايز اتفشخ عايز اتناك اووووي
سوزي : عايز ايه
معتز : عايز اتنااااااااااااااااااااااااك اووووي
سوزي : عايز تتناك بايه
معتز : بزبرك عايز زبر في طيزي
سوزي : بس انت كدا هتحبه وهتتعود عليه وهتبقي شرموطه ومش هتعرف تنيك بعد كدا
معتز : *من غير مايتكلم راح مسك زبرها وحركه علي خرم طيزه من برا وراح مدخله بايده في نفسه سنه سنه * انا هوريكي الشرمطه علي حق انا زي مايكل بالظبط واحسن منه
سوزي: هههههههه دا انت غلبت مايكل في الشرمطه اقولك فكره حلوه نيك انت نفسك علي زبري انا هثبت وانت حرك طيزك
معتز : بيحرك طيزه وبيدخل الزبر اكتر في طيزه * اححححححححح دا كبير اووووي مش هستحمله
سوزي : يبقي مايكل احسن منك
معتز : *بيزق الزبر جامد في طيزه لحد اما دخل كله ومبقاش قادر يستحمل وبيتوجع اوووي * اااااااااااه اديني خدته كله اهوووه من اول مره يبقي مين الاحسن
سوزي : احححححححححح خرمك ضيق اوووووي وقافش علي زبري جامد مهيجني اكتر اححححححححح
معتز : دخليه وطلعيه برااااااااحه نيكيني ايوااااااا كدا ااااااااه لا متطلعيهوش كله اححححححح
سوزي : بص طيزك بتوسع ازاي اهيه
( وفضلت تنيك في معتز وهو زبره واقف نيك علي اخره وبيتناك مبيصوتش وابتدي يهيج اووووي ويتشرمط عليها وحس ان اللبوه اللي جواه بتطلع ومش عايز يسيب الزبر يطلع من طيزه وراح قايم منيم سوزي علي ضهرها وراح راكب علي زبرها بيتنطط وهي نايمه مبتتحركش ومولعه سيجاره وهو عمال يتاوه ويتنطط وكل شويه يبوسها في بقها وهي تضربه علي طيزه وزبره واقف نيك عمال يتهز معاه وهو بيتنطط وبيخبط في بطن سوزي وشويه وسوزي تمد ايديها تدعكله في زبره وهو بيتناك ويتنطط وشويه تسيبه لحد اما استوي خالص وسوزي ابتدت تتعب )
معتز : اااححححححححححح ايه الجمال دا دا النيك حلو اووووووووي انا هتناك علطول بعد كدا
سوزي : هههههههه اتنططي يامتناكه ياشرموطه اتنططي عاملي فيها راجل
معتز : متشتمنيش مش بحب الشتيمه
سوزي : يابيضه مش بتحبي الشتيمه طب قوم يامتناك من علي زبري انا مبنيكش غير خولات
معتز : اااااااااااااه خلاص انا انا انا خول
سوزي : خول بس
معتز : ومتناك وشرموط
سوزي : طب ماانا عارفه انك متناك انت مش شايف كسك واقف ازاااي يالبوه
معتز : ااااااااااااه انا مش عايز اقوم من علي زبرك عايزه يفضل جوايا كدا علطول
سوزي : متخافش ياشرموط مش هبطل نيك فيك لحد لما تجيبهم علي نفسك من الهيجان
معتز : *بيدعك في زبره * اهوووووه هجيبهم وانا بتناك اهوووه
سوزي : اول ماتقرب تجيبهم شيل ايدك علشان ينزلو لوحدهم ونيك نفسك اووووي علي زبري
معتز : اهووووووه اااااااااااااااااه هينزلو
سوزي : شيل ايدك سيب زبرك
معتز : مش قادر
سوزي : * بتمسك ايده * سيبه كدا بص زبرك بيتنفخ هتنزل لوحده سيب نفسك خااااااااااااالص كمان نزل نزل كمان هات لبنك كله نزل نزل
معتز : ااااااااااااااااااااااااااااااااااه احححح اول مره اجيب الكميه دي
سوزي : علشان انت متناك وختهم في طيزك كمان
معتز : احااااااااااا انتي جبتيهم في طيزي
سوزي : ههههههههههههه وانت دريان بحاجه انت كنت في دنيا تانيه مبروك ياخول
معتز : اللي حصل دا بينا اندرو ميعرفش بيه حاجه
سوزي : طبعا طبعا متخافش وقوم يالا يامتناك اغسلها كويس من لبني علشان متبقعش في الهدوم

مشهد الصاله

اندرو : ايوااااا يابطل يارافع راسنا
سوزي : فشخني ابن اللبوه زبره ابن متناكه
اندرو : وانتي هتقوليلي علي زبره ما انا عارفه ومجربه
معتز : المهم انتي وهو وصلنا لايه هنعمل ايه في الحوار اللي احنا فيه
سوزي : انا قابلت ليليان امبارح لقيتها جيالي البيت وقالتلي انها مشيت وراك لما انت قابلتها وعرفت مكاني وكانت عايزه تيجي تكلمني بس متردده المهم فضلنا نتكلم وقالتلي انها هتساعدنا بس مش هتحط نفسها هتساعدنا من بعيد لبعيد
اندرو : ازاي يعني
سوزي : قالتلي علي راجل تقيل اوووي في روسيا من اللي بيتعاملو مع جمال بيه وبدل مالفلاشه تهددو بيها جمال متفكرو برا الصندوق وتخلوها تفيدكو مع الناس التانيه
معتز : مش فاهم
سوزي : جوزين اغبيا وربنا قاعدين معايا
اندرو : اسفين ليكي ياانيشتاين عصرك وزمانك اتحفينا بذكاوتك
سوزي : بس يالا ياخول اسمعوا الراجل التقيل اللي في روسيا دا بيشك في اقرب الناس ليه وشكاك اوووي احنا لو بعتناله الفيديو دا هيفتكر ان جمال هو اللي بيصوره وهيقلب عليه ومش بعيد هو اللي يخلص عليه واحنا برا عننا ولما جمال يموت او يهرب ساعتها عبير هتقدر تهرب منه
معتز : طب احنا هنوصله الفلاشه ازاي واصلا لازم نقول لعبير ونفهمها علشان تعمل حسابها
سوزي : هي مش قالتلك في الجواب لو جتلي مش هعرفك
معتز : وانتي عرفتي ازاي حوار الجواب
سوزي : علشان انا وانت واحد
اندرو : سيبك من الهري دا المهم دلوقتي عرفتي عنوان الراجل دا في روسيا
سوزي : بينا علي روسيا بس الاول في نقطه
معتز : ايه هيا
سوزي :انا القائد دلوقتي في الخطه دي واللي اقوله يتنفذ
معتز : مش هتفرق المهم ارجع مراتي
اندرو : كسم تفاهتك
سوزي : طالما انا القائد دلوقتي وانتو بتسمعو كلامي عايزاكو تقومو تقلعو بناطيلكم وتفلقسوا وكل واحد يبعبص نفسه قدامي
معتز : خخخخخخخخخخخ انتي اتجننتي شكلك كدا
سوزي : براحتكو ياكدا يااما نيكو نفسوكو مع جمال بيه ووريني هترجع مراتك ازاي
اندرو : ياعم مش مستاهله دا بعبوص يعني *راح قلع هدومه ومفلقس طيزه ومبعبص نفسه *
سوزي : *بتضربه علي طيزه * برافوووووو ياخول كدا انت من رجالتي
معتز : *بيقوم ومتردد وبيقلع بنطلونه وبيفلقس* اهوه
سوزي : والبوكسر اقلع البوكسر وبعبص نفسك
معتز : *متعصب *اهووووه
سوزي : *بتضربه علي طيزه * وانت كمان ياخول بقيت من رجالتي يالا يامتناك انت وهو حضرو نفسكو هنطلع علي روسيا

روسيا

( بعد هري كتيييير واندرو وصل لعبير وسوزي وصلت للراجل التقيل اللي اسمه لوكا )
اندرو : انا ابقي صاحب معتز وهو هنا في روسيا وهيرجعك مصر متخافيش
عبير: معتز مين انا معرفش حد بالاسم تحب العبلك في زبرك ولا نخش جوا في اي اوضه الساعه ب 10 دولار
اندرو : ايه الشرمطه اللي انتي فيها دي بقولك جوزك جايلك وينتشلك من اللي انتي فيه بدل ماانتي عماله تتنططي علي زبر كل واحد شويه وترقصي كدا
عبير :بتقول ايه علي صوتك مش سامعه صوت المزيكا عالي
اندرو : طب تعالي نخرج نتكلم برا
عبير : برا الديسكو يبقي ب 30 دولار
اندرو : تعالي بس نتكلم برا
عبير : اوعي سيب ايدي انت ماسكني كدا ازاي سيب ايدي بدل مااندهلك الجاردات يطلعوك برا
اندرو : متخافيش ياعبير انا صاحبه وصاحب مايكل **** يرحمه وهو عامل خطه كويسه علشان ترجعي بيتك
عبير : انت هتنيكني وتدفع ولا بكسمك اناديلك الجاردات انا ورايا شغل مش فاضيه لرغي كسمك دا
اندرو : طب خمس دقايق اسمعيني وبعد كدا كملي شغلك عادي
عبير : بص ياكابتن انت معرفش اسمك ايه انا نسيت حد اسمه معتز دا خول جبان لما يبقي راجل ويحافظ علي مراته ابقي ارجعله قوله الكلمتين دول ولو انا اللي شفته هنيكه مش جمال يالا معطلكش
(رجع اندرو البيت)
معتز : هاااا عملت ايه
اندرو : مرضيتش وقالتلي انها متعرفكش
معتز : يبقي لازم اروحلها بنفسي
اندرو : ولو جمال شافك هينيكك ولو هي شافتك هتنيكك
معتز : يعني ايه
اندرو : يعني بتقولك انك جبان وخول ومش عارف تحمي مراتك ولو شافتك هتنيكك وهي دلوقتي شرموطه وبتتناك
معتز : خخخخخخخخخخخخخخ احا مراتي انا شرموطه
اندرو : الساعه ب 10 دولار كمان **** يمسيكي بالخير ياحنان كانت تمصلك زبرك لحد اما تجيب ب 5 جنيه بس
معتز : انت بتتكلم بجد
اندرو : اومال انت فاكر واحده جوزها سابها وطلع جبان وخول عايزها تعمل ايه يعني
معتز : طب اعمل ايه دلوقتي اتصرف ازاي لا هي اكيد مش في وعيها انا هروحلها
اندرو : اهدي بس كدا واستني لما نشوف سوزي عملت ايه

في مشهد اخر

( طبعا هنكسم الحوار بالعربي علشان انا مبعرفش روسي الصراحه )
لوكا : جبتي الحاجات دي منين
سوزي : كنت بشتغل مع واحد من اصحابه وهو باعه وخسره كل فلوسه وعايز ينتقم منه وباعتني ليك ياباشا اديك الفيديوهات دي
لوكا : ولا هو اللي باعتك تهدديني
سوزي : طب بص ياباشا هثبتلك حاجه دلوقتي توريك هو عمل فيا ايه ودمر حياتي ازاي *بترفع الفستان وبتنزل الكلوت بتوريله زبرها* انا شيميل مش بنت طبيعيه وهو اللي عمل فيا كدا
لوكا : عادي ايه المشكله فين الاجرام في الموضوع
سوزي : طب اقتلني لو طلعت معاه
لوكا : مش هقتلك علطول هتسلي بيكي شويه *بيكلم جمال في الموبايل *
سوزي : اتاكدت اني مش معاه
لوكا : تمام خدوها
سوزي : طب انا عملت ايه انا ذنبي ايه
لوكا : مين الشخص اللي بتتعاملي معاه
سوزي : هتديني الامان
لوكا : *بيشدها من شعرها * مبحبش اعيد السؤال
سوزي : هقولك كل حاجه هقولك

مشهد بيت اندرو ومعتز في روسيا

معتز : قوم افتح تلاقيها سوزي
اندرو : سوزي مالك واقفه كدا ليه
سوزي : انا مش لوحدي
اندرو : احااااااااا مين دول اوعي يابن المتناكه سيب ايدي يامعتز
معتز : *بيمسك السكينه * اوعي يابن الشرموطه انت وهو انتو مين
لوكا : هو دا بقي الراجل اللي شغاله معاه
معتز : انت بقي لوكا
لوكا : دا سؤال ولا استفسار ولا استغراب
معتز : دا استهزاء
لوكا : هاهاهاهاههاها انت عكسه خالص
معتز : عكس مين وبعدين احنا المفروض في صفك مش ضدك
لوكا : متستعجلش
اندرو : طب سيب كسمي ياعم انت متقوله ياباشا يسيبني اشمعنا انا اللي ماسكني
لوكا : علشان انت خول
معتز : في ايه ياسوزي هو مش المفروض ينتقم من جمال جايلنا ليه
لوكا : علشان انتو خولات جايين روسيا وعايزين تقوموا اتنين من المافيا علي بعض بشويه فيديوهات والمفروض ان اول متجيبولي الفيديو اقوم انا اسخن واجيب رجالتي ونروح نقتل جمال ونقلبها دم هاهاهااهاههاه عجيب امركم ايها المصريون اغبياااااء
معتز : انت مالك ومال الجزار طب التاني كان ايطالي متبقاش حقودي كدا ابدع في الايفيه
لوكا : هاهاهاههااه بتحاول انك تكون كوميدي وهادي زيه بس مش عارف علشان هو احسن منك
معتز : وانت تعرف مايكل منين
لوكا : علشان انا انت ... اهوه الضيف المنتظر جيه
معتز : احاااااااا عبير وجمال بيه *بيجري علي عبير يحضنها *
جمال : رايح فين ارجع يالا مكانك
عبير: انا مش قلتلك لو جتلي انا معرفكش
معتز : عبير انا بحبك مينفعش اسيبك كدا واتخلي عنك بسهوله
عبير: بتحبني
معتز : طبعا بحبك ومقدرش اسيبك كدا وهرجع بيكي
عبير : اومال اتناكت ليه من سوزي طالما انت بتحبني
معتز : طب ماانتي مارستي سحاق وبعدين انتي عرفتي منين اني اتناكت من سوزي
عبير : علشان انا انت
معتز : انا مش فاهم حاجه
لوكا : خش ياباشا يامعلم يااستااااااااااااااااااااذ
انا : سامووووووو عليكو احلي مسااااااا علي الكباتين التلاجه فيها مياه
معتز واندرو وسوزي : احااااااااااااااااا انت عايش
انا : لا واخد بريك نص ساعه وراجع التربه تاني
معتز : انت بتهزر ازاي انت ميت قدام عيني دمك كان علي ايدي احااااااااااااااااا دا انا دافنك بايدي
انا : بس ايه رايك وحياه امك في البالطو اللي انا لابسه دا مع الزعبوط تحسني اجنبي نييييك وحياه امك لا تقول بجد متجاملنيش
اندرو : خخخخخخخخخخخخخخ ازاي يامعتز انت مش قلتلي مات
انا : يادين اممممممممي نسيت اخش بمزيكا ساسبنس واكشن احاااااا طب ممكن نعيد المشهد تاني والنبي يالوكا
لوكا : هاهاهاهاهاهاها انزل بالمزيكا يابني علشانه
انا : باااااااااااااااااس متشغلش حاجه ياعم بضنتي بكسم ضحكتك امشي اطلع برا دورك انتهي ولا اقولك خش اعملنا شاي
معتز : انا مش فاهم حاجه في ايه ايه دا ايه اللي بيحصل
عبير : انا بحبك وانت تخوني وتتناك عمرك مهتكون زي مايكل صاحبك اللي بيخاف علي مراته وبيحبها
سوزي : وانا كنت فاكراك راجل وقائد تطلع خول وبتتناك عمرك ماهتكون زي مايكل
اندرو : فاكر انك ذكي زيه وانت جبان وخول طب هو عنده مبدا مبينيكش وخلاص لكن انت زبرك موديك في داهيه بتنيك اي حاجه وعلطول بتتريق عليه ان هو اللي شايل زبره علي كتفه فاكر نفسك هتبقي زيه فاكر نفسك هتبقي نفس اسلويه شوف هو كان بيعمل ايه وانت بتعمل ايه هو كان جدع بيقف مع الكل ولما مات كله وقف جنبه علشان يرد جمايله لكن انت برضو متعلمتش وزبرك اللي ممشيك وخوفك سيطر عليك وخسرك كل حاجه فكرك انت لما مراتك تضيع منك وبنت اختك تتخطف دا سبب جامد احاااااااا دا مايكل شاف الاوسخ من كدا ومتهزش وكان عامل حسابه لكل كبيره وصغيره دا حتي لما مات كل اللي بيكرهوه بقو يدعوله بالرحمه وانا اولهم
انا : يابني انت غبي ولا بتفكر من طيزك مات ايه اومال انا كسم ايه شفاف يعني ولا سحابه ممطره بنت متناكه في سماء ستاد باليرمووووو ويوووووووووزع
اندرو : انت بتقول ايه
انا : هشرب نسكافيه
سوزي : هههههههههههههههه وحشتني يامايكل انا اسفه اني معتذرتلكش قبل ماتموت
انا : عجبك كدا اديك عاديتها اهوووه وانجزو شويه اللي عنده حاجه يقولها فاضلي ربع ساعه والبريك يخلص واموت تاني
جمال : تعرف ياض يامايكل
انا : ياض يامايكل دا انت هتصاحبني بقي وهتاخد عليا
جمال :هاهااههااههااهاه اضحكتني
انا : طب استاذن انا علشان بضاني متستحملش الصراحه وسايب الدكان لوحده
معتز : *بزعيق* باااااااااااااااااااااااااااااااااا س في ايه اسكتو انا مش فاهم حاجه
لوكا : مايكل هيفهمك
عبير : اسال صاحبك صاحب عمرك
اندرو : فهمنا يامايكل
جمال: انا هفهمك ....بتعمل ايه سيب ودني
انا : بشوف انت اطرش ولا لاء ماانت بكسمك سامعهم بيقولو مايكل مايكل حد قال جمال هاااا قولي حد قال جمال
جمال : لاء محدش قال
انا : طب ليه نتصرف من دماعنا كدا كخ ماما معلمتكش متتكلمش من غير اذن
جمال : لا
انا : اسمها سوري مامي سوري ايه سوري مامي
جمال : سوري مامي
معتز : وعهد **** لو ماقلت في ايه لاقتلك يامايكل تاني
انا : احا انتو سمعتو اللي انا سمعته ايه الجمله دي يعني ايه اقتلو تاني ولااااا اهدي يالا انا هفهمك اقعدو كلوكو والنبي يااندرو شغل التكيف الجو ابن متناكه حر نيك
اندرو : ماتقلع البالطو يابضان
انا : انت صح و**** واحشني ومادونا عامله ايه
معتز : انا مش مستحمل كسم هزار انطق وفهمني في ايه
انا : كنت بعلمك الادب شويه
معتز : اخلص وقول كله ورا بعضه
انا : يابن المتناكه افتح التكييف بضاني لزقت في بعض
سوزي : هفتحه انا اتهد بقي واحكي
انا : بعلمك الادب علشان انت ابن متناكه بقيت خواف وجبان ونسيت نفسك وشخصيتك الحلوه بتاعه زمان ...جتلي علشان انقذك وانقذ مراتك واختها وقلتلك لاء علشان تعتمد انت علي نفسك مش علشان انا خول قلتلك لاء في الاول علشان انا خايف علي مراتي وخايف علي بيتي اللي انت بعد كدا حسيت بقيمتهم وقلتلي عندك حق يامايكل قلتلك لاء علشان انا عارف ان انت قوي وان انت هتقدر تتصرف وتحافظ علي بيتك ومراتك ومعاك الفيديوهات والفلاشه وكل حاجه ولو كنت هددته او شغلت دماغك زي مابتعمل طول عمرك كنت هربت منه وعرفت تحل المشكله لكن انت فضلت الاستسلام وانك تلجالي وضغطت عليا استغليت صحوبيتي ليك علشان اساعدك واديني ساعدتك ايه بقي اللي حصل لما ساعدتك دمرتلي حياتي كويس ان مرنا مجرلهاش حاجه ولا اختي ولا امي عاجبك شكل اختي دلوقتي عجبك مرنا وهي شبه المدمنين عجبك كل الناس اللي اتاذو بسببك كل دا ليه علشان ترجع بمراتك اللي هيا اصلا مش واثقه فيك ومتلومهاش علي كدا انت اللي وصلتها لكدا من ساعه موقعتو في المشكله وانت بينتلها خوفك وضعفك وان مايكل هو الاسطوره هو اللي هيساعدنا وينقذنا ومش كدا وبس لا دا انت خليتها تفقد ثقتها في نفسها وتنزل من نظرها كمان المفروض انت الراجل هي اللي تتحامي فيك حط نفسك مكانها واحده لقيت جوزها جبان وبيتحامي في صاحبه هتعمل ايه ؟ ها قولي ؟ دا مش بعيد اكون نكتها من وراك وعرفتها يعني ايه راجل مش خول جبان وخوفك ابن المتناكه دا اللي وصلك انك تتناك من سوزي وهو اللي وصلك انك تبقي لوحدك وهو اللي وصل ليليان انها ترفض تساعدك علشان شايفاك خول شكلك ايه بقي لما سوزي ناكتك وخليتك تبعبص نفسك لعبت علي نقطه انك عايز تقارن نفسك بيا ونسيت نفسك بقيت انا عاملك بعبوص في دماغك عايز تبقي زيي وخلاص عايز تفكر باسلوبي عايز تحلها باسلوبي عايز تهزر باسلوبي طب انت فين نسيت كسم شخصيتك ليه كل دا بسبب الخوف والزعر اللي انت عملته لنفسك وهو مش موجود اساسا ايه يعني كسم مراتي راحت اه بحبها وهحاول بنفسي اني ارجعها عرفت يبقي الحمد لله معرفتش يبقي خلاص مش هقدر ساعتها بس ادور علي اللي ينقذني مش اول ماكسم اقع في مشكله اتصل بصاحبي علطول ..... اديك خسرت صاحبك وخسرت نفسك وخسرت نظره الناس اللي معاك سوزي شايفاك خول اندرو شايفك ابن متناكتين في بعض وهو اصلا ابن متناكه همه علي طيزه جمال بيه شايفك اهبل بشخه جاي تجيب فلاشه ملهاش لازمه وتديها للراجل التاني ياخي احااااااااااااا ولوكا نفسه شايفك عبيط وجبان خايف حتي تروحله وباعتله سوزي منور امعلم لوكا كسم نضارتك كنا بنقول ايه ااااه خايف تروح للوكا بنفسك ومستخبي زي الفار هنا عايز مراتك اهيه خدها وهتروح معاك وريني بقي هتعرف تبص في عينيها تاني ازاي هتعرف تبص في عين اي حد من عيلتي ازاي وانت السبب في موتي ايواااااااا خوفك هو اللي موتني وموتك وهيموت كسمك دلوقتي

معتز : جايز انت صح لا مش جايز هو اكيد انت صح كل واحد فينا ليه اسلوبه في التفكير ممكن اكون معجب باسلوبك بس لو جربت اعمله هيبقي وحش واسلوبي اللي مش عاجبني دا اكيد عاجب ناس كتير بس انا كان نفسي اتعامل زيك اعرف اكسب الناس زيك اعرف ابقي اجتماعي زيك
انا : ومين قالك انك مش اجتماعي مين قالك ان اسلوبك وحش اقولك علي حاجه ليليان معجبه بيك سوزي كانت منبهره بيك سيبك من جسمك والهري دا بس انت تقلك وانك واثق من نفسك دا مخلي الناس تحبك اه انا بحب اهزر واتنطط بس دا مش كل حاجه وفي ناس بيعجبها دا او دا خد بقي الكبيره الاكبر من طيز اندرو ان مراتك بتعشقك هي اه بتحب تهزر وتضحك معايا وعاجبها هزاري بس بتبقي اخر اليوم نايمه وحاسه بالامان ان معاها راجل مش خول كل واحد فينا راجل بس بطريقته باسلويه ......احا مبتسقفوش ليه انا بقول كلام جامد نييييك علي فكره
جمال : رااااااااائع رااااااااااااائع
انا : اقعدي علي جنب انتي ياخالتي دلوقتي
معتز : يعني افهم من كلامك ان انا غلط وانت صح
سوزي : ممكن اقول حاجه
انا : نزلي ايدك احنا مش في كسم فصل
سوزي : ممكن انيكه علشان هو ابن متناكه حمار وغبي
انا : لا دا احنا نعمل تصويت بقي اللي موافق ان معتز يتناك يرفع ايده احااااااااااااااا اجماع
عبير: لا انا بحبه ومسامحاه ومش عايزاه يتناك
لوكا : ممكن انيكه انا
انا : ياعم انت روسي يعني زبرك ابيض وهو طيزه غامقه مش هينفع خليك انت في الفودكا بتاعتك دي
اندرو : طب ممكن ابعبصه واجري
انا : طب متبعبصه وتقف عادي
معتز : فهمت يامايكل خلاص فهمت انت عايز تقول ايه فهمت ان انا ابن متناكه وان خوفي هو اللي عمل فيا دا كله
انا : لا احا استني عايزك تقولها وانت باصص في الارض ومتاثر نيييك واحنا نسقف وتعم الفرحه ارجاء المكان
معتز : سامحيني ياعبير وسامحني يامايكل سامحني يامايكل سامحني ياماااااااااااااااااااااااااااااااا اااااااااااايكل

انا : احاااااااااا انت لسا مفوقتش
ليليان : عمال يخطرف بكلام اهبل مش عايز اتناك وشويه عايز اتناك وشويه سامحني يامايكل وبحبك ياعبير
انا : مقالش بحبك يامايكل
ليليان : لا مقالش قال بحبك يابضاني
انا : ههههههههههههههههه نبضه اتظبط
ليليان : دكتور حازم اداله حقنه مهدئه وهدي شويه ونبضات قلبه اتظبطت
معتز : ااااااااااااااااااااااااااااااه انا فين وايه اللي في ايده دا انت ازاي عايش
انا : حكمه ربنا يامؤمن اهدي بس كدا اهدي انت دخلت في نوبه ذعر بنت متناكه واغمي عليك اهدي اهدي بسيطه مفيهاش حاجه اشرب مياه
معتز : *بعد ماشرب* هو ايه اللي حصل ومراتي فين مايكل متروحش لجمال متنزلوش لو نزلتله هتموت هتدوسك عربيه انا شفت كل حاجه هتحصل
انا : مراتك في البيت زي ماهي هتروح فين يعني وراندا زي الفل قاعده بتلعب مع الممرضات اطمن وانا خلاص قابلت جمال اديته الفلاشه وشافها واقتنع ورحت معاه جبت البت وجيت وكسم السهوله عادي مش لازم كل مره يبقي في اكشن ونوش عادي جات هاديه المره دي والموضوع انتهي وكسم final destination اللي نايكك دا
معتز : احااااااااااااا يعني ايه
انا : اهدي بس كدا محصلش حاجه انت دخلت بتجري عليا مخضوض وبتترعش وبتقولي راندا اتخطفك وبعديها جبتلك ليمون شربته وهديت شويه وخدت منك الفلاشه حطيتها علي اللاب وبكلم جمال بيه علشان اقابله اديلو الفلاشه فجاه لقيتك بتدوخ وبيغمي عليك نقلتك بسرعه علي الاوضه وناديت لدكتور وائل ودكتور حازم يشوفوك وقالولي بسيطه هو جاله نوبه ذعر وهيقوم بالسلامه كلها ساعه ويقوم بس ياسيدي
معتز : *بياخد نفسه وبيرتاح * ااااااااااااااااااااااه يامايكل انا حلمت حته حلم ابن متناكه
انا : مش عايز اعرف
معتز : وحشتني يابن الخوووووووووول مايكل انا بحبك نيييييييك واوعدك اني مش هخاف تاني وهعتمد علي نفسي وهبقي كويس وهتصرف باسلوبي
انا : وهتغسل رجلك وسنانك قبل ماتنام وهتشرب اللبن ومفيش اندومي في البيت علشان بيجيب امراض وهتبطل تفتح النور عليا وانا نايمه او تطفي عليا المروحه واقوم من النوم حرانه هاااااااااااا هتسمع كلام مامي
ليليان : دا انت بقيت بضان
انا : لولا فين بوسه مايكل
معتز : هي مرنا كويسه واختك وامك كويسين
انا : ياعم وانت راجع من كسم سفر دي هي كلها ساعه غيبوبه متطلعش عين كسمي غور ياعم
ليليان : يالا احنا نسيبه يرتاح شويه ويفوق كدا
انا : لما تفوق ابقي تعلالي علي الصيدليه
معتز : هقوم دلوقتي انا فقت الحمد لله
انا : اما يابت يالولا لوكا دا طلع عالمي تعالي اكملك حكايته
معتز : لوكا احاا مااااااااااااااااااااااايكل ................................... ................................... .انتهي الجزء الواحد والثلاثون




انتهت السلسله الثالثه من مارفل والي اللقاء في سلسله اخري


اهبد رايك في الكومنتات
ـــــــــــــــــــــــــــــــــــ ـــــــــــــــــــــــــــــــــــ ـــــــــــــــــــــــــــــــــــ ـــــــــــــــــــــــــــــــــــ ـــــــــــــــــــــــــــــــــــ ـــــــــــــــــــــــــــــــــــ ــــــــــــــــــــــــــــــ

قام بآخر تعديل شوفوني يوم 10-01-2018 في 07:39 AM.
 
مواضيع ذات صلة
الموضوع الكاتب المنتدي المشاركات المشاركة الأخيرة
مصري مريم .. احدي شخصيات قصه مارفل Michael magdy صور سكس عربي 60 02-02-2019 01:24 AM
الرجال ملائكه يمشون على الارض monaa2222 الموضوعات العامه غير الجنسيه 25 05-15-2018 09:58 AM
منى العسال صور سكس أجنبي 4 07-04-2017 02:10 AM
أكبر صفحة مجمعة لقصص المحارم السكسية صفحة واحده sexawyieee المواضيع المخالفه والغير مطابقه 0 01-27-2017 02:53 PM
أكبر صفحة مجمعة لقصص سكسية في صفحة لنسوانجي sexawyieee المواضيع المخالفه والغير مطابقه 0 01-27-2017 02:52 PM



أدوات الموضوع


شارك الموضوع

دالّة الموضوع
امي اختي نيكني طيزي, حيوانات
Neswangy Note

التوقيت حسب جرينتش +1. الساعة الآن 01:27 PM.

Warning: You must be 18 years or older to view this website -

Online porn video at mobile phone


صور سكس بصق في الوجهقصاص بنات سحاقيات سوريصورولدسالب قصة سكس اخت زوجتي المطلقهحضن طيزمقطع سكس رجل ابيض مع بنت سمرا جميلهافلام سكس للمنتاكة قمرافلام نيك مراهقات فى الشغل من نسونجى نتنبي صرم و ازبار صور متعه سكس حقيقيتقفيش ملبن مربربقصص نيك امي و زوجتي و اختي جماعي الأرشيفمنتديات نسونجيقصص نيك طيز مرات عمي المتناكةقصص محارم عنيفه مكتملة الأجزاءعقاب سحاق داخل السجنقصص لواط ولد تنيكه بنت جنسقصص سكس وجع وصراخ زب كبير مولمقصص سكس محارم اخي ينيكني طويله وساخنهمنتدى سكس خليجيقصص سكس شذوذ مع حيوانات قصص سكس مصوره منتدي نسوجي مدام فيلاما صورسكسي نااريهكلام السالب اثناء النيكقصص شواذ أنا وصحبي 16سنهنوام نهر الخميس سكسقصص،سكس،قحاب،بصورقصتي مع اختي ام خالد قصص سكس محارمwww.keiran.lee.Baezzers. متجرمسور نسونجي.ترمةقصه نيك شحاته التخينة نسوانجيقصص نيك زوجة الاخ نسوانجيقصص سكس مينا جزء ١٨قصص سكس بحب النسوان الكبيرهأفلام سكس فيديو أربعه دقايققصص سكس محارم نسوانجي كيف فشخني ابني site:bfchelovechek.ruقصص نيك بنات بالفلوسصورسكس محارم نسوانجي صور حقيقيه بح العطش site:bfchelovechek.ruقصة نيك سحرماما.متناكه.جعلتني.خدامهاقصه جنس ذلذالقصص سكس مدام زيزيقصص نيك محارم عمتى وبناتها متسلسل نسوانجىصورعاهرات عربياتسكس زقزيق قصص محارم نسونجيصورة سوالبسكس نجار الموبلىاصور سكس بنت بتقعد عل ايرسكس فندق قديمقصص بنات تعبانه عايزه ترتاحقصة سكس والعه نار وروعةصور جسم فلاحي فاجرcomسكس محارم مع أخت زوجتي دالياطيز كندرا صور site:bfchelovechek.ruقصص سكس انا وامي نلعب مصرعهقصة لواط جذبته site:bfchelovechek.ruسكس سالب بحب نساءحسيت في حاجة عاوزة تقع من كسي كده ده ايهقصص سكس حياه كلبه كامله من نسوانجىقصص سكس سحاق مثيرهصورسكس أم سيدقصص سكس بتعل ابنهاقصص سكس الزوج ضعيف جنسيصور طياز سوالب سوريهام احسان بين الذئاب قصص محارمسكس مش الطيزقصه سكس سيدالفلاح وعائلته كاملهتنزيل سكس طويل 15 دقيقه.comقصص محارم سكس ابو زوجي ناكني اسميه شيخي قصص سكس ورعان اجزا كاملقصص نساء جنس ساخن