منتديات نسوانجي
الـدخول
تسجيل عضويه إستعادة كلمه المرور
تطبيق اندرويد نسوانجي
عودة   منتديات نسوانجي > القسم العام > كتابات و قصص السكس العربي > قصص سكس المحارم

 
 
أدوات الموضوع
قديم 03-20-2017, 07:35 AM
قديم 03-20-2017, 07:35 AM
 
نسوانجي متميز
الجنس : ذكر
الإقامه : السعودية بلد الحرمان
مشاركات : 844

نسوانجي متميز

الإقامة : السعودية بلد الحرمان
المشاركات : 844
الجنس : ذكر
Zimaforsex غير متصل

افتراضي رد : العائلة اساس للمتعة ...متسلسلة..حتى الجزء49






نا هقوم اتغدى بعد شوية قولتلها طيب يلا متنسيش تبعتي الموقع قولتلك حاضر يلا سلام و قفلت واتبعتلي الموقع وروحت ع الموقع ويا بنت المرة المتنااااااكة ايه دة يا لبوة ...................

الجزء الرابع و الخمسون

انتي مين جابك هنا يا بنت المتناكة وابص الاقي ( هند و بنتها) قدامي و جايين فوشي احا ايه الصدفة بنت الشرموطة دي و لابسة كلأتي ماية قطعة واحدة مفيش حاجة تحته تداري جسمها و كله بكل المعنى باين من المايوه الاسمر الضيق جدا ع جسمها ومفصل كل حاجة فيه حتى فلقة كسها و جاية عليا و جري هي و بنتها و بتاخدني بالحضن و انا فرق بينها و بين وردة 50 متر بالظبط احا متبصيش و وسعت هند من حضني بالعافية و نزلت بوست بنتها و قولتلها اني موجود ليه و لما عرفت اتجننت و قالتلي يعني انت هنا عشان خطيبتك اللي انت بعدت عننا بسببها و كمان هي احلى مني فايه يعني انك تزوقني جامد كدة قولتلها مش كدة قصدي عشان عندي حوار و عاوز اخلصه و انتي عارفاني بتاع متعة يعني مبحبش ومحبتهاش قالتلي طيب ما تجمعني بيها فسرير واحد قولتلها اتلمي يا وسخة دي لسة بنت قالتلي طيب خلاص مالكش فالطيب بس بقولك ايه انت مين معاك قولتلها العيلة كلها قالت يا بيض و طيب هتعمل ايه قولتلها هنبقي نتكلم اتصلي انتي بامي و عرفيها انك هنا و قالتلي طيب خلاص هتصل بيها و كمان انا عاوزاك انت واحشني يا وحش قولتلها طيب اهدي طيب مش وقته قالت طيب امتى قولتلها اهدي بس انتي كدة يا مجنونة هظبط و اقولك طيب يا مجنون هستناك تكلمني طيب يا موزة وروحت لحد الشط و ببص ع شمالي لاقيتها قاعدة بمايوه نص كم ضهرها كله باين منه نص صدرها و لابسة برا و لابسة شورت من تحت بس وبتتكلم و حاطة السماعات و انا واقف وراها و قرايبها البنات جنبها و لاقيت واحد طالع من المية و بيتكلم معايا و بيقولي انت مالك يا عم واقف ورا البنات كدة ليه و واقف ليه كدة و ردي بصوتي العالي انت مال امك وطبعا لاقيت السماعات بتاعتهم كلهم اتشالت و بيبصوا و لاقيت وردة نطت من ع الشازلونج و بتاخدني فحضنها و بتقوللي دة احلى مصيف فحياتي و الواد اتفرس زيادة بيمسكها و يزقها مني و يقولها انتي اتجننتي مين دة و انا مستنيتش و روحت شاددها ناحيتي و اديته خبطة فرجله نزل بأنفه ع سن الشازلونج و نزلت دم و انا ماسك فوردة و لاقيت 2 شباب تانين بيجروا من المية و و طالعين و البنات بيتصلوا كل واحدة بأبوها و اللي حصل و اني في واحد وردة حضنته و انا و اقف و وكلهم عقبال ما جم و اللي طلع من المية واللي جاي جري و انا و اقف ولسة الولاد بيفوقوا قريبهم و جايين عليا و لاقيت وردة وقفت فوشهم و بتقول انتم مجانين عاوزين تتخانقوا مع خطيبي ................................... .. ونظرة استفهام عند المعظم هو دة خطيبك اه هو و لما الرجالة الكبار جم سلموا عليا و بيهزروا و بيقولوا حصل ايه و لما الراجل شاف ابنه قاله اهو انا عميد عمرها ما حصلتلي وسط المجرمين والناس الاوسخ انما انت ابني و عريتني و ياسر طلع ارجل منك و قولتلهم الموضوع مش محتاج الموضوع محتاج انه يعرف بس انا مين مش يدخل ينطح و كمان هو لسة صغير انه يهجم ع حد قالي اسكت ع اساس انك انت اللي كبير ضحكت و قولتله طيب يلا نروحج ناكل ودة كله كلهم باصين ع حاجة واحدة وردة و هي قافشة فدراعي كأنها خايفة من كل اللي حواليها وجايين نمشي لاقيت وردة متصلبة فعلا لسة بكلمها لاقيتها داخت و قبل ما تقع براسها كنت شايلها و بجري بيها ع الاستقبال و الكل ورايا و سالت ع العيادة و روحت للعيادة و اول ما شوفت الدكتور انه واحدة و اجنبية ارتحت و روحت فهمتها الوضع بالانجليزي و طمنتني و لاقيت الضغط بتاعها و اطي و حطيتلها محاليل و الكل حواليا و عالجت ابن عم وردة مطرح اللي حصله و لاقيتهم كلهم مهمومين قولتلهم روحوا اتغدوا انا معاها و بعد اقناع كلهم راحوا يتغدوا و انا فضلت معاها لحد ما عديت نص ساعة و اول ما فتحت عنيها فضلت تبصلي و تعيط و بوست ايديها و قولتلها لسة عليكي عقاب ضهرك كله باين لاقيتها قالت طيب ينفع ادوخ تاني ومتعاقبنيش هههههههههههههههههههههه ضحكنا انا وهي و قولتلها حصل ايه قالتلي انا بخاف من الدم جدا وكمان بخاف عليك بطريقة مهولة قولتلها متقلقيش طول ما انتي معايا هحميكي و لو بعمري لاقيتها بتقوم و بتقولي انت كل دنيتي ضحكت ةقةلتلها قادرة تقومي قالت اه قولتلها وكلمت الدكتورة وقالت متدلعيش و كلي كويس وقولتلها متقلقيش يا دكتورة انا اللي هأكلها ردت الدكتور لأ انت كدة هتاكلها مع اكلك و ضحكنا طبعا بالانجليزي و لاقيت وردة خبطتني فدراعي و بتقولي انا فاهمة كويس الكلام كله انا خريجة لغات لم نفسك انا فاهمة الكلام و قولتلها طيب يلا و خرجت معاها و داخلين المطعم كانوا العيلة خارجين و الشباب بيبصولي كأني جرحت كرامتهم جااااامد بس كان لازم يحصل دة و طبعا داخل لاقيت امها و ابوها و ابويا و امي بيضحكوا و هي متسندة عليا و بيقولوا طيب احترمي وجودنا طيب قالتلهم يعني حد فيكم فضل جنبي قالولها اهو فضل جنبك الاكل خلص بصيتله و ضحكت و قولتله ع فكرة ابويا يقدر يفتح البوفيه دلوقتي و اصناف مختلفة بصلي باستغراب و فعلا ابويا نده ع الويتر و ق**** الاكل لسة فيه جوة ق**** ايوة قاله طيب ابني مأكلش رد و ق**** يدخل يشرفنا و ياكل وداخل المطبخ اخدت الاكل اللي يكفيني انا و وردة و اكلنا و اليوم كله عدي طبيعي مش مهم لحد الساعة 12 بليل سيبت وردة اجيبلنا حاجة نشربها و اخويا الصغير قاعد بعيد عنها و بيراقبها و لاقيت بعد 5 دقايق و انا لسة شايل المية و ازاة عصير و رابح عليهم واخويا بيتصل بيا و اكتر من مرة زهقت و رديت و بقوله في ايه قاللي خطيبتك بتهزر مع قرايبها بطريقة وسخة بس هي بتزوق فيهم و انا مش سامع الكلام و لاقيته بيقول الحق دي بتصرخ و شايلنها وقفل معايا و انا قفلت وسيبت الحاجة جنب الرملة و روحت جري عليهم و لاقيتهم بيقوله ليها وانا بجري ولاقيت اخويا مش قادر عليهم و بيضربوا و نطيت عليهم و اول واحد فيهم اللي كان تعبان كسرتله منخيره فعلا بركبتي و واغم عليه و التاني قفشت عليه من رقبته و خبطات متتاليه ع عينه وضربة واحدة في بيوضه وده كله ووردة مش شايفها و اخويا كان مسك التالت طحنه و فشخ ميتينه وخلاه يلحس التراب و ببص حواليا ع وردة لاقيتها فغم عليها وشها للمية فضلت اعملها تنفس صناعي و روحت للعيادة ولاقيت دكتور فيها و اتكلمت معاه و شاف اللازم و عمله و قعدنا حوالي ساعة عنده و اخويا كانت رقبته فيها خرابيش وجسمه معلم مطرحهم و اول ما فاقت لاقيتها قفشت فرجلي قولتلها اهدي اهدي و اخدتها فحضني و الدكتور قال باين المدام بتحبك قوي و ضحكت و قولتله شكرا يا دكتور و اخدتها و ببص ع الموبايل نسيت اني كنت سايبه فالرملة جريت جري ادور عليه لحد ما لاقيت الازازة بتاعة المية و ازازة العصير و الموبايل مع بعض و هند رنت 3 مرات و امي مرة و اخدت وردة اروحها الاوضة بتاعتهم و لاقيت امها صاحية بتقول مالها حصل ايه بصيت لوردة وقولت مفيش حاجة خالص كل شيء بخير و وردة دخلت حضنت امها و عيطت و امها افتكرت ان الموضوع مني و قفلت الباب و قالتلي عن اذنك و قفلته ودة كله مسمعتش لسة من اخويا حاجة و لا من وردة عن اللي حصل و نزلت لأخويا وقلتله ايه اللي حصل حكالي كل حاجة ازاي كانت هي بتصدهم و الكلام اللي سمعوا منهم انهم ليهم حق يلمسوها زي ما انت بتلمسها و تهزر و ولما زقتهم و قالتلهم انت انتوا مالكم هو خطيبي و هتكون جوزها و و واللي انا و هو معانا مالكمش دعوة قالوا اللي عملته فيه هيعملوه فيها و انا لما لحقتهم و هما بيحاولوا يشيلوها و و عاوزيين ياخدوها فالمية و يلعبوا معاها و طبعا انت لحقتنا كلنا ضحكت و قلتله ربنا يخليك ليا يا اخويا و قولتله بقولك ايه انا بعد بكرةو مش هكون معاكم من بدري و عاوزك تهزر معاها شوية زيادة بصلي باستغراب قولتله يعني تهزر بالايد و كدة كأنكم اخوات قاللي بس دي مش طريقتي نفذ اللي قولتهولك و مالكش فيه قاللي حاضر طيب و هتعمل ايه مع العيال دي قولتله متتكلمش فالموضوع خالص و لا تفتح سيرته لأ لأبوك ولا لأمك قاللي انت بتهزر صح قولتله لألألأ انا اللي بقولك عليه تنفذه يا ياسر اسمع لا انت تنفذ اللي بقوله و لو سألوك عن التعاوير اتخانقنا برة و بس و روحنا نمنا من الارهاق و صاحي ع الظهر ع تليفونات مبطلتش زن من الساعة 9 الصبح و اصحى الاقي امي قاعدة مع هند و عمالين يضحكوا و انا لسة هبتسم و لاقيت امي مكشؤة فوشي و بقولها في ايه مالك رفعت حاجب و قالتلي حصل ايه امبارح اخوك مشلفط قولتلها عادي خناقة وراحت لحالها ضحكت و قالت ما انتوا اخوات لازم تداروا بس اللي انت متعرفوش ان وردة بتحبك اكتر من عيلتها و حكيت كل حاجة لأمها و امها حكيت كل حاجة لأبهات كل واحد و سافروا كلهم مع عيالهم و سابولك وردة اشبع بيها بقي ضحكت و قولتلها انتي عارفة اني مش بحب المشاكل بس هما عيال وسخة قالت طيب طيب بس انت خد بالك من البت و هي محترمة و محافظة عليك قولتلها حاضر من عينيا و هند بقي اتدخلت و قالت بس نفسي يا عمتو يحافظ علينا فنفس الوقت يعني ميبعدناش عنه لاقيت امي باستها و بتقولها حد يبعد عن القشطة دي يلا هقوم بقي عشان اتغدى و ابوك زمانه قاعد مع عمك ع اشطرنج قولتلها طيب و وردة فين ردت ديس راحت مع اخوك من شوية الاستقبال و يقعدوا شوية قولتلها تمام و دخلت اخد دش و ظبطت نفسي و ولاقيت هند داخلالي الاوضة و بتقوللي انا النهاردة قتيلة يا هتناك يا هتناك قولتلها اتلمي يا متناكو حاضر هجيلك بليل ضحكت و قفشت ع زوبري و قالتلي دة مالوش زي ضحكت و قولتلها طيب اهدي بقي و لبست ,كملت لبس التيشيرت و اتصلت ع وردة و قولتلها صباح الطين عليكي مشكلتين فيوم واحد ضحكت و قالتلي ماشي طين طين بس اكون معاك ضحكت و قولتلها انتي عاملة ايه بخير انت كويس انا احسن الحمدلله قالتلي طيب هتيجي ولا ايه قولتلها طيب اديني شوية وجاي لسة صاحي كنت بتطمن عليكي ضحكت وقالت ماشي مستنياك نتغدى سوا قولتلها ماشي قعدت بقي العب بالموبايل شوية و اتصلت بمنار اتطمن ع الشغل و قفلت معاها و دخلت لأمي الاوضة بتاعتها و قولتلها تيجي معايسا قالتلي طيب و اخدتها و روحنا الاستقبال و قعدنا هناك مع وردة و اخويا واختي الصغيرة و هند و بنتها معانا و فضلنا نهزر كتير و نلعب طاولة انا واخويا و وردة تشتت اخويا فالطاولة و برضه بخسر منه و فضلنا نضحك طول القاعدة ووردة متغاظة من هندو عمالة تتجنن من حركاتها و هي عمالة تلعبلي فودني و تفضل تهزر بالايد و انا ساكت و شايف وردة و هي عاوزة تقتلها و ماسكة نفسها و دخلنا ناكل لما المطعم فتح حجزت ترابيزة كبيرة لينا و قعدت لحد ما الكل يجيب اكله و يجي يقعد اقوم اجيب اكلي لاقيت وردة جت قعدت جنبي و مجابتش حاجة و متنرفزة و مبتنطقش و بتقوللي انتي شايف اللي كان بيحصل دة طبيعي قولتلها ايه قالتلي انت و بنت خالك قولتلها ماله يعني قالتلي يعني انك تهزر معاها بالايد و كدة قولتلها وانتي مبتهزريش معايا بالايد لاقيتها نفخت و كانت هتولع فيا قولتلها اهدي طيب انتي ايه يرضيكي قالت تغيظها معايا ضحكت بصوت عالي و امي كانت جاية و قالت مالكم فيكم ايه قولتلها شوفي المجنونة دي اتغاظت من البت هند و عاوزة تغيظها ضحكت امي و قالتلها البت بقالها كتير مشافتش ياسر و هي بتحبه زي اخوها الصغير متعقديهاش يعني قالتلها يعني انتي شايفة انها ماكنتش بتغظني قالتلها لأ طبعا وهند جت ع فجأة و نفخت فودني فضحكت اميو انا و هند و امي قالتلها لأ بصراحة كدة قاصدة و ضحكنا كلنا و قالت هند قاصدة ع ايه قولتلها انا هقوم اجيب اكل يلا استنوا و اخدت وردة معايا وبدأت الكلام و قولتلها طول ما انتي متنرفزة كدة هي هتنرفزك زيادة قالتلي وهفضل اغلي لحد ما افجرها و اوقطعها بسناني ضحكت ع اسلوبها و بتكمل كلام انت بتاعي انا وبس انا وبس اللي اهزر و اضحك و اعضك و اقرصك انا هوريك النجوم فعز الضهر ضحكت و قولتلها طيب و تعالي كلي طيب الاول بصيت كدة و قالت حد ليه نفس قولتلها انا ليا نفس كبيرة اوي كمان و بصيتلي بغل يضحك اصلا بعنيها لون اللؤلؤ و شفايف لون البرقوق و انا بضحك عاوز اكلهم و قولتلها طيب لما نبقي لوحدنا هصالحك قالتلي طيب و اخدتها فحضني قدامي و بدأت تضحك و تقولي طيب استني بس و عمال احطلها و احطلي الاكل و العب معاها ما هي طفلة برضه و رجعنا للترابيزة وشها كان متغير 360 درجة امي بتبصلي و بتبصلها بتقوللي **** يخربيتك جننت البت كانت لسة بتنفخ و تشخط دلوقتي عمالة تضحك بصيت لأمي و قالتلها انتي مش عارفة ابنك الكلمة منه بتعمل فيا ايه و ضحكنا كلنا و اكلنا و قومنا و انا فالحمام كلمت هند قولتلها استأذني و سيبي بنتك مع امي ع الساعة 5 و انا همشي ع الساعة 9 اكون عندك و نبقي مع بعض قالتلي اشطة و اتصلت بمنار قولتلها تتصل بيا كمان ع الساعة 8 بالظبط و فعلا الخطة مشيت زي ما كنا عاوزين و لاقيت هند بتقول ان اختها هنا و عاوزة تشوفها بس ففندق تاني مع جوزها و مينفعش يجي عشان محدش مننا بيطيقه و ممكن تبات و فعلا ركنت العربية بتاعتها بعيد و جت فأوضتهاو كنت مع امي و ووردة و لاقيتهم وعملت كأن في مصيبة لما منار اتصلت و اني نازل مصر دلوقتي و الكل فضل يقول كلنا ننزل قولتلهم لألألألألأ انا بكرة الصبح هكون رجعت و طبعا اخويا فاهم اني هبات برة عشان حوار البت و ميعرفش حاجة عن هند و ودخلت فدوامة من وردة و قولتلها بقولك ايه بلاش ازعاج هما سواد اليل تفضلي فأوضتك و او تفضلي عندنا و انا هظبط الدنيا و ارجع قالتلي خلاص ماشي و طبعا فضلت تتحايل انها تفضل ع التليفون مرضيتش قولتلها عشان اي ازعاج عاوز اوصل بسرعة وكانت الساعة 11 وخبطت ع باب هند وفتحتلي لابسة روب نبيتي و لسة مستكشقتش حاجة من تحته لأنه طويل و تقيل حاسس انها مصعبة الدنيا و عاوزة تتجنن شوية عليا ودخلت جوة و قعدت ع الكرسي فالاوضة بتاعتها و بتقولي انت ليه خطبت ومن غير ما تقوللي ردي المستفز كان هو انتي ولية امري ولا حاجة بس عمتا الموضوع جه كدة مش جه مترتبله لاقيتها بتحط رجل ع رجل و باين اوي انها لابسه تحت الروب حاجة تقيلة مش لابسة حاجة انها تتناك وباين كمان انها بتفكر فحاجة و مش قادر اوصلها بس الكلام اللي اللحظة دي بفلوس بعد دقيقة هيبقي ببلاش مسكتها و قولتلها في ايه بتفكري فايه قالتلي عاوز تعرف بفكر فايه قولتلها ياريت قالتلي بفكر ازاي تسيب سيندرلا زيي و تتجوز وتبعد دة انا همحيك و بتمسكني من رقبتي وعاوزة تقفش عليا بقوتها قولتلها هتعملي ايه قالتلي بارتباك عن الاول و خجل هقطعك ابتسمت عشان حسيت اني بوصلها و روحت مسكتها من رقبتها و قولتلها انا بقي همحي كل اثر لأنك تقولي انك اتناكتي قبلي و هخليكي تقولي انا متناكتش غير منك و انك كلك ع بعضك ملكي لاقيتها بتدوب و بدات بتقفش ع رقبتي و انا ماسك طيزها و مقربها ع زب و ايدي ع صدرها و شفايفي ع رقبتها ولسة فأول بوسة لاقيتها بتبعدني و تفرفص مني و بتقوللي لأ مش هتضحك عليا الا لما اعرف كل حاجة قولتلها تعرفي ايه بنفس الهدوء سكتت لما سمعت صوتي الهادي و بتبصلي كانها بتتأمل فيا وقالت وحشتني وهجمت و نطت عليا و فضلت متشعلقة فيا و تبوس فيا و تضحك وبدأنا بوسة ممتعة شبقة مليثة بعنفوان المرأة المجسدة فيها الانثى التي كانت لا تعرف معنى لانوثتها و بدأت استمتع بمص شفاه هذه الانثى انها فعلا سندريلا طولها مميز وسطها واحد فالمليون عينها تلمع في نظرتها الي و انا المس شعرها الحرير و نفضتها عند ملامسة شفاهي لرقبتها انتفضت الحورية كأنها صعقة بكهرباء ولكني اشعر بكل حركة من حركات هند كأنها رعشة تأتي من وجودها و انا اقبل شفاها الطرية الملغمة بلحمها الممتلئ وامص في شفاها و ابتلع ريقها افي فمي و استسيغ ريقها ع رقبتي ومع شفاهي التي تتجول في انحاء وجهها و رقبتها بدأت افك شفرات الروب و فوجئت بهذا اللباس تحت الروب انه اجمل ما رأت عيني [IMG][/IMG]
زي كدة بالظبط و كان الروب مغطيها كاملة

انها كالعنقاء تنبعث من الرداء انها السندريلا هند و مع اول فك لهذه الشفرة بدأت بلحس كل منطفة تظهر تحت الرداء فالرداء يظهر اكثر مما يخفي و بدأت الحس ما بين فلقات صدرها وفالقميص العنقاء جلعني اتوهج معها في مرحلاة اخري من النيك انا اريد متعة كاملة بدون نيك فقط و تم خلع الروب بنجاح و ظهور العنقاء بدون رداءها الذي يخفي جمالها الشعر البني المحمر الطبيعي الطويل + العينين اللؤلؤتين + الجسمها اللوزي انها فريدة انها العنقاء و نزلت حمالة العنقاء لأبدا بمعانقة صدرها و رفع حلماتها بشفاهي و امص و الحس صدرها بكل نهم ورفعتها ورميتها ع السرير و بدأت اقلع كل هدومي و و خليتني بالبوكسر بس و هي بتبصلي و بنزل من عليها القميص و يظهرلي جسمها بيلمع من كتر العرق و ابص ع كل حتة فيها و استمتع بنظرتي لمثل هذا الجسد و تأخذ قبلاتي الحارة منعطف ع كل جزء من جسدها لأبدأ برقيتها نزولا لعض حلماتها ثم عصرها بأسناني واسمع تأوهاتها العالسة المتفجرة فانحااااء الغرفة ااااااااااااااااااااااااااااااااااا اااااااااااااااااااااااه اوووووووووووووووووووووف و كل دة وانا مش هرحم الجمال دة كله دي من اجمل و ارق النساء اللي تشوفهاو مع لعب ي في جميع انحاء جسمها بدأت تنتفض كأنها تنفجر من الداخلللخارج و انفجرت بالفعل انفجار مدوي نطرت كمية من المياة اكثر من قبل يياااااااااااااااااااه ايه دة كله لا لا لا لا كتير اووووي الكمية دي انفاس متباعدة و سريعة و متقطعة تبحث عن الهدوء منها و انا ببدأ في مرحلة جديدة فانا بالكاد نبشت في منطقة كسها و فتحت منطقة ارجلها كاملة لمصراعيها و بدأت ابوس منطقة السوة و اقوم بلحس السوة مرارا و تكرارا و هي تتنفض من تحتي و تعبث بشعري و انا ماسك بايدي كل رجليها عشان متفرفسش من تحتي و بدون مقدمات عضيت بسناني كسها كامل و بدأت الحس في و هي تصوت من كتر المتعة و الغنج ااااااااااااااااااااااااااااااااااا ااااااااااااااااااااااااااااااااااا ااااااااااااااااااااااااااااااااااا اااااااااه ااااااااااااااااااااااااااااااااااا اااااااااااااااااااااه اصوات سريعة متقطعة و الحس و ادوب في طعم كسها الممزوج بعسلها وادخل صوابعي في كسها الضيق و هي تتأوة مكلمتها الدائمة ارحمني ودخله ااااااه دخله بقي حرام عليك ااااااااااااااااااااااااااااااااااا ااااااه بحبك ااااااااااااااااااااااااااااااااااا ه و بتتك ع زبي و بتمسكه و تعصره و تعصر كل كتافي بايديها و تقولي خلاص مش قادرة ااااااااااااااااااااااااااااااااااا اااااااااااااه خلااااااااااااااااااااااااااااااااا ااااااااااااص صرختها الثانية بنشوة لا يتخللها الا الشئ بالعكس انها اجمل ما رأت عيني و مياهها و هي تقفز في فمي و اتذوق هذا العسل وقمت من عليها و هي تنهج بشده و انفاس متشتته و متقطعة تماما وتهز جسمها تحتي و ادعك زوبري ع شفرات كسها بسرغة تجعلها تتأأأأأوه بأنفاسها المتقطعة و المشتتة و هي غير ملتقطة لأنفاسها تماما و انا عارف ان كسها ضيق ع زوبري من المرة اللي فاتت و بدأت افركه بكسها اكتر لحد ما اتبل من عسلها تماما و بدأت بادخاله كامل واحدة واحدة و بدأت اسمع صرخاتها تزيد اااااااااااااااااااااااااه كماااااااااااان ااااااااااااااااااااااااااااااااااا اااااااااااااااااااااااااااااااااه اممممممممممممممممممممممممممم اااااااااااااااااااااااهههههههه امممممممممممممم و انا عمال انيك فيها عمال ارزع في كل منطقة في كسها و وعمال ادخله و اخرجه بكل انواع الطرق و هي تحتي و اسرع فادهاله و ابطأ وهي عمالة تتهز ترفعني من عليها و كلامها معطمه مش مفهوم كله صريخ اااااااااااااااااااااه ااااااااااااااااااااااااااااااااااا اااه اووووووووووووووووووووووووف فهمت كلمة ارحمني بموووووووووووووووووووووووووووووت ااااااااااااااااااااااااااااااااااا ااااااااااااااه مش قادرة اتنفس اااااااااااااااااااااااااااااه فضلت ادخل براحة نفسها بدأ يهدى و حطيت راسها فحضني و رفعتها و خليتها تتنطط عليا و انا قاعد مش نايم زي كدة


و لما بدأت خلاص احس اني قربت اجيب وقلبتها تاني و فضلت ارزع فيها بكل قوة و هي تصرخ باعلى الاهات و تصوت و تقول ااااااااااااااااااااااااااااااااااا ه اوووووووووووووووووووووووووووووووووو ووووووف حرراااااااااااااااااااااااااااام و نزلت خممي فيها غرقت مجاري كسها و رحمها خليتها تتملى و كسها بقي مليان اكتر من ميتها شخصيا بلبني وفضلنا نايمين ع بغض و ننهج سوا و اخدتها فحضنبي و غطيتها و استغطيت معاها روحنا نايمين و صحيت ع لعبها فشعريو بتقولي بحبك و بتبوسني و هي نايمة فحضني ببص ع الساعة لاقيتها لسة 9 الصبح قولتلها حرام عليكي قادرة تقومي قالتليي لألألأ خالص بس الحكاية اني فرحانة انك نايم جنبي زي الملايكة مش أبو لهب اللي كان مغايا فالسرير امبارح دة انت ايه دة انت كنت هتموتني بحبك و النعمة بحبك ياولا وباستني تاني و انا خلاص بتاعي بدأ يقف تاني و اول ما لاحظت قامت تجري من جنبي و بتقولي لا عشان خاطري مش هقدر وحياتك ما هقدر قولتلها طيب يلا ناخد دش سوا و خلاص و فعلا اخدنا دش طبيعي جدا و مخضلش اي حاجة خالص و كان كسها احمر جدا مهديش من امبارح بليل و دخلت ع السرير لبست هدومي و قولتلها طيب يلا عشان ننزل قالتلي لأ انا هنام و انت روح عشان لما نروح مع بعض حبيبتك هتشك و ضحكت و بوستها و نزلت بتدارى و اتصلت بأخويا الصغير و بقوله ايه يا ابني عامل ايه قاللي تمام انت فيه قولتله انا نصاية و اكون عندك قاللي تعالالي ضروري انا محتاجك انا فمصيبة سودة قولتله نصاية هجيب العربية و اكون عندك يلا سلام وقفلت وفضل يتصل اخدت تاكس من اول الفندق للمكان اللي ركنت فيه العربية و اخدت العربية جري ع اخويا و هو عمال يتصل و انا اكنسل و دخلت بالعربية و ركنت ركنة بنت متناكة فوش المكان و رديت قولتله انت فين هااااااااااااااااااااااااا قاللي انا ع الشط و روحت جري و انا معاه ع الفون و بقوله انا ع الشط فانهي هباب ع الشط بصيت لاقيته بيشاورلي شايفه من بعيد مفيش حاجة و مديني ضهره و جيت اجري و اقعد قدامه احااااااااااااااااااااااااااااااااا ااااااااااااااااااااااااااااااااااا اا مش مصدق نفسي ................................... ....... تابعوني

اخويا نجح ؟؟!!

اخويا فشل ؟!!

حصل ايه تابعوني

















__________________
[SIGPIC]


I am special and I know it

[/SIGPIC]
قديم 03-20-2017, 07:36 AM
قديم 03-20-2017, 07:36 AM
 
نسوانجي متميز
الجنس : ذكر
الإقامه : السعودية بلد الحرمان
مشاركات : 844

نسوانجي متميز

الإقامة : السعودية بلد الحرمان
المشاركات : 844
الجنس : ذكر
Zimaforsex غير متصل

افتراضي رد : العائلة اساس للمتعة ...متسلسلة..حتى الجزء49

اقتباس:
الكاتب : max222 عرض المشاركة
حبيب قلبي مستنيك
حبيبي يا مكس نزل الجزء ارجو انه يعجبك
__________________
[SIGPIC]


I am special and I know it

[/SIGPIC]
قديم 03-20-2017, 07:38 AM
قديم 03-20-2017, 07:38 AM
 
نسوانجي متميز
الجنس : ذكر
الإقامه : السعودية بلد الحرمان
مشاركات : 844

نسوانجي متميز

الإقامة : السعودية بلد الحرمان
المشاركات : 844
الجنس : ذكر
Zimaforsex غير متصل

افتراضي رد : العائلة اساس للمتعة ...متسلسلة..حتى الجزء49

اقتباس:
الكاتب : theFucker'sBoy عرض المشاركة
حبيبي يا زيما وانا هنفضل اتابعك للنهاية
تسلملي يا ملك النيك واشوفك لخير دائماااااا
__________________
[SIGPIC]


I am special and I know it

[/SIGPIC]
قديم 03-20-2017, 10:07 AM
قديم 03-20-2017, 10:07 AM
 
الصورة الرمزية لـ سكساوي مجنون
نسـوانجي خـبير
الجنس : ذكر
الإقامه : المنصورة
مشاركات : 1,236

نسـوانجي خـبير
 
الصورة الرمزية لـ سكساوي مجنون

الإقامة : المنصورة
المشاركات : 1,236
الجنس : ذكر
سكساوي مجنون غير متصل

افتراضي رد : العائلة اساس للمتعة ...متسلسلة..حتى الجزء49

تســـــــــــــلـــــــــــم الايـــــــــــــــادي يــــافــــــنـــــــــان

ابــــــداع
__________________
التعارف للبنات والسيدات فوق الثلاثين
ع الياهو enta_elhop77
فيس بوك
/>
قديم 03-20-2017, 03:58 PM
قديم 03-20-2017, 03:58 PM
 
نسوانجي مميز
الجنس : ذكر
مشاركات : 131

نسوانجي مميز

المشاركات : 131
الجنس : ذكر
AHAMED33 غير متصل

افتراضي رد : العائلة اساس للمتعة ...متسلسلة..حتى الجزء49

تسلم ايدك قصة جامدة جدا استمر
 
مواضيع ذات صلة
الموضوع الكاتب المنتدي المشاركات المشاركة الأخيرة
مكتملة العائلة المفككة ... 12 جزء كــاملين .. حصريا بنسـوانجي bassem dragon قصص سكس عربي 126 04-05-2019 11:23 PM
العائلة المفككة الجزء الثاني bassem dragon قصص سكس المحارم 1 09-04-2017 10:29 PM
يوميـــــــات كوكــــــي ( العائلة) الجزء الرابع manal big booty قصص المثليه الجنسيه و الشيميل 14 03-24-2017 06:26 AM
Zimaforsex المواضيع المخالفه والغير مطابقه 26 11-12-2016 03:35 AM
ShaRanY افلام سكس اجنبي 5 11-07-2013 06:17 PM



أدوات الموضوع


شارك الموضوع

دالّة الموضوع
للمتعة, متصلة, العائلة, اجساااام, ازاز, تكون, عندما, ناقصة, كاملة
Neswangy Note

التوقيت حسب جرينتش +1. الساعة الآن 09:45 PM.

Warning: You must be 18 years or older to view this website -

Online porn video at mobile phone


صور سكس نيك خلفي من60 صورةقصص سكس التوامكسها مش مطاهر قصص سكسقصص سكس مدبلجهقصص عدة أجزاء نيك محارم site:bfchelovechek.rum. .قصص.جنس.محرم...قصة سكس زوجتي اماميتوسيع فتحة الطيز قصصاحح اى جاري عربني قوي صوركس عربي منتديات نسونجيامي والضروف قصص سكس منيوكه site:bfchelovechek.ruفديو سكس قصه افلام ابنتي محل زوجتيقصص شب بنوتي متسلسلة جزاء سكسيارشيف قصص نيك متحرر وديوث وخلات وعمات عربيقصص سحاقيات نسونجيصور نيك اختى هاجرمفنسه طيزهاقصصسكس مدرب رياضيahmad 2232 site:bfchelovechek.ruتبول في الطبيعية قصص محارمقرص الكسقصص وغرق كسها بحليب الزبابصور مايا خليفه وهي بتتناك من موقع نسوانجيسكس كس صف اقصص سكس مصورة سيمبسون قصة فيلاما جنس الجزء 36 كاملسكس رقص منزليقصة سكس سماح متسلسلةاحلي واجمل قصص نيك متسلسهقصص سكسيه متسلسله تعال افتح كسيقصص جنسيه ابوزوجي زبه كبيرقصص نيك المراهقه في طيزهسكس شاميقصص سكس ثلاثة بين ازواج نيكجنس سكسقصص اسحاقيات بالصور بوس قصص سكس شواذ site:bfchelovechek.ruانا واميرة قصص سكسكساس غاليهقصص سكس نسوان علقه بتحب النيكنيك الخرم جامداحلي قصاص سكس بنات ونسوان عربيقصص سكس نسوانجي متسلسله جديدهصور نيك طيز شهيةقصص سكس محارم نسوانجي كيف فشخني ابني site:bfchelovechek.ruقصص سكس امسكت زب ابيقصص وصور نيك طيزي ايام الدراسهنور وفتى الظلام الجزء السابعقصص سكس محارم شاب يتحرش بمرات خالوه متسلسلهقصص نيك سوماعرض سكس مصري علي فيديو كلورسابوس ايديك يا حمادة متصورنيشناكها.في.الحمام.في.كوسها.المربربه.وهي.مكسوفه.سكسقصص سكس سلوىقصه جديد محارم متعهقصص سكس عائلتي المنيوك محارم كامل الجزاءقصص محارم يحبين يتناكين في الطيزصورسكس نسوان بقميص نوم علي الحمقصص نيك طويله عائلهقصة نيك داخل نفق مظلمصور نيك بالخيار والازازهقصةسكس سوسوقصة سخنت عليها و دعكتهاصور سكس بملابس واسعهقصص سكس متعه سريه صنعا site:bfchelovechek.ruقصص سكس اغتصاب ثم اصبحت شرموطةقصص نيك محارم من جميع المواقع والمنتديات فيديوسكس ديوث يهيج لمايشوف زوجته تنتكقصص سكس الزوجه وعمال البناء مدام محجبة تعرض جسمهااطياز محجباتsister sexصور محارمقصص نيك محارم لواط بالفندققصص سكس حقيقي اجزاءنقطة تحول الجزء الخامس قصص سكسناكني بأوضاع غريبة وشاذةقصة نياك شاب مع ام وبنتهاقصص سكس نجودجنس خزوقهقصص سكس فرنسيه عبر منتدىقصص نيك زوجتي والرجال كاملهقصص محارم انا وابني الارملاكساس جاهزه للنيكاكبر واجمد صورسكس فشخ لنسوان شراميط محارم عرب ميلف2020قصص سكس البروستاتاقصة رشا الهايجة مدبلجة ومصورةاجمل قصص سكس مزتوج نهر العطشافلام سكس اجنبي صور متحركة مجموعة ازبارصورسكس غاية الاثارةقصص جنس اوى منتديات نسوانجىقصص نهر العطش الابن والام كاملةالاجزاءقصص سكس ام جواهر جارتي وكسهاالعبودية مع العيلة شراميط قصص محارمنيك الصدفه افضل من الف ميعادانا ارمله احب اقدام النساء سحاققصص جنسية محارم جبارةقصص سكس محارم مثيرة وممتعة site:bfchelovechek.ruقصص سكس مراهقة كيف يفتح كس الاختقصة نيك وقلع أغتصاب مدام سامية 45 سنة كسك أسود قصص سكس ساديه محارم