منتديات نسوانجي
الـدخول
تسجيل عضويه إستعادة كلمه المرور
تطبيق اندرويد نسوانجي
عودة   منتديات نسوانجي > القسم العام > كتابات و قصص السكس العربي > قصص سكس عربي

 
 
أدوات الموضوع
قديم 04-25-2017, 06:22 PM
قديم 04-25-2017, 06:22 PM
 
الصورة الرمزية لـ دفيييع ورفيييع
نسوانجي نشيط
الجنس : ذكر
الإقامه : مصر - الكويت
مشاركات : 74

نسوانجي نشيط
 
الصورة الرمزية لـ دفيييع ورفيييع

الإقامة : مصر - الكويت
المشاركات : 74
الجنس : ذكر
دفيييع ورفيييع غير متصل

افتراضي انا واخت خيبتي

ذات يوم حلوه ذات يوم دي هههههههههههههه المهم في احد الايام تعرفت على بمن زي القمر كانت دلوعه جدا وشقيه بس هايفه ملهاش شخصيهكـنها طفله واتفنا على الازواج وبقت اكلمها على المسنجر بال خمس ساعات واشوفها في اوضتها وتشوفني في سريري وفي يوم حصلت مشكله بيني وبينها تدخلت اختها واختها متزوجه ومعها بنتين وجوزها في السعوديه وهي لسه جايه من هناك المنم اختها اتصلت على فون وقالت متاخدش على خاطرك من بطه فاطمه دي هبله ومتعرفش مصلحتها دا انا وماما بنقولي لها يوسف ده احسن منك وانتي متستاهلوش وظافره برقبتك شوفي بيجبلك ايه وايه وانتي ولا حاجه عجباكي معلهش خليك انت العاقل ياريت جوزي بيعمل ربعك دا عصبي انت هادي ووشه يقطع الخميره من البيت انما انت مبتسم وموش بخيل يابختها الهبله دي صحيح يدي الحلف للي من غير ودان قولت لها على ايه يعني انا انسان بسيط وبحب الهجوء ورومانسي قالت هو ده اللي هيجنني بتجيب الكلام ده منين انا شوفت رسايلك تموت وانا معاي واحد ربنا يسامحه قولت لها معلهش كل واحد بياخد نصيبه قالت ليه انا مظلومه قولت لها قولي الحمد لله وكفاية عليكي بناتك قالت طيب قالت طب متزعلش من بطه ولما تتجوزا وتذوق الحلو منك تكن وتهمد انا قولت حلو ايه ده اللى هيخليها تكن استهبلت فيها يعني قالت يعني موش عارف قولت لها لا قالت الجواز بيعملوا ايه في الزوجين قولت اه هو حلو اوى كده قالت اكتر من مما تتخيل قولت لها طب مانتي مظلومه مع جوزك حسيتي انه حلو ازاي قالت لا كل هموم الدنيا والزعل بيروه في النص ساعه دي قولت بس نص ساعه قالت يادوب ويمكن اقل ليه انت جربت قبل كده وتأخرت اكتر من كده قولت لها بصراحه لا بس اسمع صحابي اللي يقول ساعه ونص واللى يقول بعد الفجر واللي يقول صرخت وقالت موش قادره قالت يالهوي بجد اهو هو كده موش بقولك مظلومه وانت ناوي تعمل ايه مع بطه قولت لها لما اعمل هي تقولك قالت اوعي تعرف الكلام ده اموتك تموتيني اه اموتك بس براااااحه وبشويش متهونش على قولت لها طيب خلاص انا هنام تصبحي على خير قالت انا بقول انك ذوء هتقفل في وشي قولت لها انا بقولن تصبحي على خير موش بقفل قالت طب ماشي بكره تيجي على 11 الصبح عشان اصالحك على بطه وماما هتكون بره البيت واصالحكم ماشي بس خليها مفاجأه لبطه متجبش ليها سيره ماشي قولت لها ماشي صدقوني كنت عارف انها هي بدبر حاجه بقس قولت اروح واشوف وفعلا تاني يوم رنيت جرس الباب مره واتنين وتلاته وهمشي خلاص لقبت الباب اتفتح وهي بتقول تعالي انت هتمشي ولا ايه اص ماما وبطه خرجوا من عشر دقايق يشتروا حاجات وجايين تعالى اتفضل نص ساعه يكونوا هنا وهي لافه نفسها بفوطة حمام كبيره وخارجه من الحمام قالت دقيقه البس واجيلك وهي بتجري اتعمدت نسيب الفوطه وقعت وشفت ظهرها وطيزها ووطت تجيب الفوطه الا وده ظهر يالهوووووي كوش اول مره اشوف كوش كده كبير وشفايف غليظه ولون ابيض على وردي وقالت بتبص على ايه يااااواد انا عرقت ميه وشعر راسي وقف موش عارف ارد موش خوف لا من منظر كسها قولت لها اقولك انا ماشي قالت وحياة امك طب لو جدع قولت لها امك وبطه يجوا قالت يجوا مين ياهبل دول راحوا طنطا قولت يخرب بيت تفكيرك طب ليه كده قالت من كلامك لبطه واكلامها عليك اتمنيت تنكني لومره وحده زبي وقف هينفجر قالت البس ولا لا قولت لها وبناتك قالت دول ايه عرفهم وحده سنه ونص والتناية بنت 5 شهور ةنايمين البس قولت وليه التعب لبس وقلع تعالي قعدتها على رجلي ووشعا لي واهت يامص فلسانها ورقبتها واضغط بزازها واشد حلماتها وهي بنت المره ناااااارر وصوتها يفضح وراحت قاعده على الارض تحت رجلي قلعتني البنطلون ومسكت زبي وترضع وتمص وتلحس عروقه وتفتحه وتدخل لسانها في فتحته وتربه على شفايفها وحطيته بين بزازها وضغطت عليه قالت اشتغل قولت لها هنزل قالت اول واحد يلا مره واتننين وزلت خدتهم في بوقها ونزلتعم في زبي وتمص فيه وتلعقه وقومت اتشطفت جالت لان عصير وقالت تعالى نروح الحمام رحنا الحمام فتحت الميه على البانيو ونزلنا فيه وركبت على بطني وترقص طيزها على زبي وتنام على وتشد شعر صدري وتلعب وتغني وتقول نيكني شرمطني انا منيوكتك انا قحبتك انا لبوتك زبي وقف قالت الحس كسي وقعدت على حافة البانيو وانا في البانيو وفتحت رجليها وفتحت كسها واحرك صباعي عليه واشد شفايفه ومشيت على لساني من وله من تحت لاخره من فوق وهي ضغطت على راسي كأنها عايزه تدخلها فكسها وبديت ادخل لساني واحركه على بظرها المقصوص يخرب بيت ام الطهاره وهي بتصرخ وتقول همووووت يايويو هموووت يايويو براحه براحه ابن الجزمه موتني معاه النجس ابن الكلب انت لازم تتجوز بطه وتتجوزني معاها بس نكني نكني قطع كسي نييييييك ااااه ياكسي وانا بلحس كسها وقاتة وركعت وقالت بلا برااااحه
ووقفت ومسكت زبي حكيته على شفايف كسها وقالت دخل دخل دخلى راسه وطلعتها قالت دخل ياووواد كله كله كله رحت رازعه مره واحده وهو تخين وعريض وطويل وقالت ااااااااااي براحه هتموتني اطلعه براااااااااااااااااااحه واخبطه لجوه رزع وهي تصرخ وتتأوه وتتكلم كلام يوقف الحجر اكتر من نص ساعه وقت لها ارفعي رجل على حافي البانيو رفعت وكسها بقي معدول وهات يانييييييييييييييييييييييييييك لغاية ماقالت هموت كفايه كفايه تعبت وانا سرعت الرتم شويه وجيت انزل قولت انزل بره قالت لا برد كسي جوه جوه احسن تحبلي قال متخافش انا عامله حسابي ونزلت لبن كتيرررررررررررررررررررررر قالت يخرب بيتك ويابخت الهبله بنت الهبله بيك وقال زعلانه منك بقولك اللى حصل ده سر بينا واهو مع بعض على طوووول










__________________

للجـــــــــــــــادات فقط
skaybe
mm_864
قديم 04-25-2017, 06:41 PM
قديم 04-25-2017, 06:41 PM
 
الصورة الرمزية لـ دفيييع ورفيييع
نسوانجي نشيط
الجنس : ذكر
الإقامه : مصر - الكويت
مشاركات : 74

نسوانجي نشيط
 
الصورة الرمزية لـ دفيييع ورفيييع

الإقامة : مصر - الكويت
المشاركات : 74
الجنس : ذكر
دفيييع ورفيييع غير متصل

افتراضي رد : انا واخت خيبتي

__________________

للجـــــــــــــــادات فقط
skaybe
mm_864
قديم 04-25-2017, 06:47 PM
قديم 04-25-2017, 06:47 PM
 
الصورة الرمزية لـ دفيييع ورفيييع
نسوانجي نشيط
الجنس : ذكر
الإقامه : مصر - الكويت
مشاركات : 74

نسوانجي نشيط
 
الصورة الرمزية لـ دفيييع ورفيييع

الإقامة : مصر - الكويت
المشاركات : 74
الجنس : ذكر
دفيييع ورفيييع غير متصل

افتراضي رد : انا واخت خيبتي

__________________

للجـــــــــــــــادات فقط
skaybe
mm_864
قديم 04-26-2017, 02:38 AM
قديم 04-26-2017, 02:38 AM
 
الصورة الرمزية لـ العميــد
نسـوانجي خـبير
الجنس : ذكر
الإقامه : فى قلــوب النســاء
مشاركات : 10,306

نسـوانجي خـبير
 
الصورة الرمزية لـ العميــد

الإقامة : فى قلــوب النســاء
المشاركات : 10,306
الجنس : ذكر
العميــد غير متصل

افتراضي رد : انا واخت خيبتي

حلووووووووووووووووووووووووووووووووو وووووووووووووووووووه
قديم 04-26-2017, 09:06 AM
قديم 04-26-2017, 09:06 AM
 
الصورة الرمزية لـ ميدو الأسطورة
نسوانجي مميز
الجنس : ذكر
الإقامه : بنغازي ليبيا
مشاركات : 256

نسوانجي مميز
 
الصورة الرمزية لـ ميدو الأسطورة

الإقامة : بنغازي ليبيا
المشاركات : 256
الجنس : ذكر
ميدو الأسطورة غير متصل

افتراضي رد : انا واخت خيبتي

عرفني عليها بليييييييييييييييييز
 
مواضيع ذات صلة
الموضوع الكاتب المنتدي المشاركات المشاركة الأخيرة
صور salb lol قسم الكارتون والإنمي والهينتاي 9 09-06-2017 12:53 AM
google-sex افلام سكس اجنبي 1 03-09-2016 09:33 AM
استاذ نسوانجى صورة قوية وتعليق أقوي 2 02-18-2016 05:00 PM
شكر واجب king_romance_2002 المواضيع المخالفه والغير مطابقه 0 11-23-2013 06:21 PM
استاذ نسوانجى صورة قوية وتعليق أقوي 5 09-28-2013 07:57 AM



أدوات الموضوع


شارك الموضوع

دالّة الموضوع
جيبتى, واخت
Neswangy Note

التوقيت حسب جرينتش +1. الساعة الآن 04:58 AM.

Warning: You must be 18 years or older to view this website -

Online porn video at mobile phone


قحبه تتناك بفلوس بالساعةنفسي أتنك ونيكسكس رجاء الجرجاوى site:bfchelovechek.ruازبار حلوة مزةفلاحه شرموطه site:bfchelovechek.ruقصص سكس مصوره الام ج4فلم سكس 1 قمس دقيقبزازبيضةمدورةقصة سكسية علاج سكس jav hitomi tsukishiro caribbean downloadقصص لواط في المنصوره بيني أنا وصحبيسكس.في.الزرغهقصص سكس نيك وضربقصص ليلة الدخلة مترجمة للعربية منحرفة سكس نيك كس +18منتدئ. قصص سكس المثيرةصور صدر وكسقصص جنسية مع زميلاتي نسونجيقصه سكس الام وحماهاقصص سكس بنت مع الطيارdwarfs ‎نسوانجيقصة نيك تجننقصص نيك اول مره اركب حماتىسكس يجننقصص سكس سادية اذلال حماتىقصص.عراب ونيك.الكس والطيز.صفحاتقصص سكس نيك الست المحترمهقصص سكس زوجات لسيداتقصص سحاق سادي نسونجيقصص سكس نيك ام سرينمنتدى نسوانجي للثقافة الجنسيهصور ينيك زوجتهقصص مزوجات يمارسن الجنس .قصص لواط بلبس حريمينيك بي حنك سكسفيديو كلب سيب بزازيقصص سكس فادي وبنت خالتويمن خزنت مع اخوزوجي وناك طيزيصورسكس نسوان شقيهزبر رائع site:bfchelovechek.ruقصص سكس انابنت كنت اسمع امي وازوجهافي الغرفهقصه سكس شهر العسل قصص سكسي مكتوبة في منتدى نسوانجي جديدة طولية جديدة طولية جديدة قصص محارم امهات متحرره جداجداجداحصين يتنيكويالهوي انتكت وتمتعت من اكبر زبازبار من 2011قصص سكس pdf:سيلفي منتدى نسوانجيافلام سكس. نيك بنات في الكس بعر صفحات الفيسبوك site:bfchelovechek.ruقصص سكس مدام ماريقصص طيز كيلوت محارمبورن رومانسيه في عيادة أسنانقصص نيك شراميط محارم مصوره كرتونصور شيميل موقع نسوانجي site:bfchelovechek.ruسكساوي قصص احححح ااااااهصور سكس مصورة ميلفقصص جنس سافلهشرموطة مصرية واحلي اهاتقصص سكس طنطصورسكس المصور ومراته الهايجةقصة سكس مع مرت خالي وتبادل الزوجات قصص سحاق المدرسه واطالبه عرب نار site:bfchelovechek.ruقصص سكس ارامل كس منتوفصورسكس عربي مثيره وجامده توقف زبقصص سكس جرئيهصور سكس نيكول شياتعارف على رجاله عاوزين حد ينيك نسوانهماتنزيل صورسكس اكساس مشعراتامي هيجانه في المطبخقصص نيك محارم ناكني وتبادل اﻻرشيفأجمل قصص سكس رومانسيةقصص سكس جميلة اويصور سكس مذاكره اجنبىيغتصب امه ليتاكد من رجقصص سكس انا وماما والتحرش ف السوقاتوبيس الغلابة سر عذابياستشارات جنسيه نيك اطياز