منتديات نسوانجي
الـدخول
تسجيل عضويه إستعادة كلمه المرور
تطبيق اندرويد نسوانجي
عودة   منتديات نسوانجي > القسم العام > كتابات و قصص السكس العربي > قصص سكس عربي

 
 
أدوات الموضوع
قديم 08-20-2018, 11:28 AM
قديم 08-20-2018, 11:28 AM
 
الصورة الرمزية لـ Michael magdy
صداع من كتر الهبد
الجنس : ذكر
الإقامه : Cairo
أنجذب لـ : النساء
مشاركات : 4,044

صداع من كتر الهبد
 
الصورة الرمزية لـ Michael magdy

الإقامة : Cairo
المشاركات : 4,044
الجنس : ذكر
أنجذب لـ : النساء
Michael magdy غير متصل

افتراضي

الجزء الثامن والاربعون
الريس


بيت مايكل

ام مرنا : ايه مالك مقريف كدا ليه
انا : *بريح علي الكنبه * مفيش ياحماتي شغل والقرف بقي وانتي عارفه اومال فين مرنا نايمه
ام مرنا : لا ياحبيبي مرنا نزلت تجيب حاجات من تحت وطالعه اقوم احضرلك تاكل
انا : بسرعه شويه وحركي نفسك كدا
ام مرنا : عينيا ياحبيبي
انا : *بطلع رقم سلوي من المحفظه * وبعدين بقي ياسلوي في كسم جبروتك دا ماهو معني انك تجيلي لحد عندي فانتي معاكي حاجه تقيله تنيكني النمله او جايالي بصدرك وضربوا الاعور علي عينه طب تفتكر ياض يابو المكاميك سلوي ماسكه عليك او حد من العيال حاجه ولا هي طيز وخلاص والمفتاح ابن الوسخه دا اكيد وراه بلاوي سوده ولا يمكن مثلا بتاع ابوها **** يرحمه وبتحب تحتفظ بيه ههههه و**** عسل ياض امايكل ابو تقل دم امك ....ساااااااااااااااااااااامعك و**** سامعك وولا سرحان ولانيله سامعك ومصدرلك طيزي هديتي اتبطيتي
مرنا : سامعني ايه بقالي ساعه بكلمك طب انا كنت بقول ايه
انا : انتي مكملتيش دقيقتين وكل اللي قولتيه يووووه مش هيصلحو الاصانصير دا بقي دا انا السلم قطع نفسي وابقي افتكر يامايكل تدفع فاتوره الكهربا علشان ميقطعوهاش علينا وجيتي جنب ودني وقلتيلي ماااااايكل انت عامل اهبل مش سامعني هاااااا عرفتي بقي اني كنت سامعك
مرنا : *بتبصلي باستغراب *
انا : مالك متنحه ليه كدا في حاجه شعري
مرنا : *مازالت متنحه * لا غريبه بس اااااااا بس انت كنت سرحان فعلا
انا : قومي شوفي امك بتنادي عليكي يالا عقبال مااستحمي يالا وهكلم معتز اشوفه فين

بيت معتز

(معتز نايم فوق لولا وبينيك فيها )
ليليان : جرا ايه مالك انت خدت عين ولا ايه
معتز : بيعدل نفسه وبيقوم من علي لولا وبيولع سيجاره ( لا استني ياعم المؤلف الحركه دي مهروسه في كسم زبين فيلم قبل كدا الراجل ميعرفش ينيك تقوم هي شاده الملايه علي بزها وهو يقعد علي طرف السرير ويولع سيجاره وهي تطبطب علي كتفه وتبتسم وتقوله ولا يهمك ياحبيبي انت دكري وسبعي وبضاني وحنجرتي واي خرا لو سمحت غير المشهد المبتزل دا ومتطلعنيش خول ياعم في اهم لحظه في كسم القصه بلاش كسم التخلف اللي عندك دا وشكرا )
المؤلف : باااااااااااااااااااااس اسكت انسد خلاص هنعيد المشهد
ليليان : اااااااااااااااااه يالهوي ياوزه زبرك خرمني خخخخخخ احااااا ايه الزبر دا دا ولا زبر التنين المجنح ابو راسين اححححححححح ااااااااااااه نيكني وافشخني اووووي انا عمري ماشفت زبر زي زبرك
معتز : *بيقعد علي الارض وليليان قاعده علي زبره الطويل ومن طول زبره ليليان دماغها بتخبط في السقف *
ليليان : براحه اااااااااااه براحه ياحبيبي انا دماغي بتخبط اووووي في السقف هات سلم ياحبيبي علشان انزل من علي زبرك الطووووووووووويل اووووي اححححححح كل دا لبن استني نجيب جرادل نملي اللبن دا كله يالهوووووووووي يامعتز دا انت هركليز انت ابو الازبار داانت الزبير اوووي العنتيل
معتز : خلصت بضان ياعم طيز ولا لسا
المؤلف : هههههههههههه ماهو حضرتك ازاي عايز تنيك وزبرك يشتغل وانت نفسيتك زفت يعني امك طلعت بنت وسخه وكمان نكتها وقدام مراتك وبعد ماكنت غني فشخ بقيت بتستلف من ليليان وبتدور علي شغل وكمان معكش حتي شقه تقعد فيها وقاعد في شقتي القديمه هاتلي كسم سبب واحد يخلي زبرك يقف ولا يكون ليك نفس تنيك وكل دا بيحصلك ماتنطق ماترد مش تخليك واقعي شويه
معتز : علي حق يامملكه
المولف : عم الدببه القطبيه كلها نرجع بقي لكسم القصه ومتنادينيش تاني
ليليان : وزتي ممكن اسالك سؤال *بدلع *
معتز : قولي ياروحي
ليليان : هو انا مش عاجباك يعني مش بهيجك طيب او فيا حاجه وحشه
معتز : *بياخدها في حضنه * عارف اني مقصر في حقك وعارف انك نفسك فيا بس انا فعلا مش عارف حاسس اني مضايق ومخنوق وماليش نفس لاي حاجه انتي صبرتي كتير معايا مجتش علي دي
ليليان : *بتمشي ايديها علي صدره * ان ماكنتش انا استحملك مين بس هيستحملك هااا
معتز : *بيبوس ايديها * ربنا يخليكي ليا
ليليان : ويخليك ليا ياروحي ..لا متردش عليه سيبه يرن كدا مش انا لسا عروسه جديده
معتز: هيقعد يرن للصبح ويصدعنا استني اشوفه عايز ايه ...خير يارزل
انا : مش كفايا كدا ياعريس بقالك كتير متجوز ولا البت تقيله عليك
معتز : حبيبي تسلم وهي كمان بتسلم عليك ..بيباركلك ياروحي
انا : هههههههههههه طب بقولك ايه عايزك في حوار مهم فشخ تنزل ولا اجي ابرشط عليك واشوف القمر وهو بيعملنا شاي
معتز : ناوليني الطبنجه من جوا
انا : احاااااااا طبنجه !!!!! ولا ولاااااا اخرس ياض بلاش بضان في الانجاز كدا امك جاتلي المستشفي النهارده احاااااا اوعي تكون قولت ايه بصوت عالي واستغربت وخدت خطوه لقدام وقمت وفقت علي حيلك ازعل و****
معتز : لا عادي انا في مكاني متحركتش
انا : حبيبي المهم جاتلي وعايزه المفتاح
معتز : والمقابل ايه
انا : من غير مقابل
معتز : انا جايلك
انا : امين مستنيك وهات لولا معاك ....الووووووووووو ايه يابيضه فينك
جورج : بفسح اختك وبوريها طريقه استخراج الذهب من بز النمله
انا : يابني يابني بقي علشان متغاباش علي كسمك بقي بلاش قرف بقي يعني هترتاح لما انيكك قدامها هتتبسط
جورج : هههههههههه ياعم قاعد عند اندرو بنلعب زفت pubg
انا : طب هاتو وتعالي وهات سوزي وعدي علي بيتنا هات اختي وامي وتعالي كسمك خلي اندرو يحطلك بنزين سلام

( بعديها بساعه )

( كلهم عندي في البيت جورج واختي وامي واندرو ومعتز ووسوزي وليليان وطبعا مرنا وامها واختها معايا في البيت )

مرنا : *موقفاهم صف علي باب الشقه * اقلع الجزمه شاطر خلاص خش اللي بعده اقلع الجزمه شاطر اللي بعده خد هنا رايح فين اقلع الكوتشي
جورج : الشراب مقطوع مش هينفع متفضحنيش
مرنا : *بترفع حواجبها *
جورج : ربنا علي الظالم والمفتري *بيقلع الكوتشي *
اختي : يا ميس ياميس ماما بتسلم عليكي وبتقولك ممكن اخش بالجزمه عادي
مرنا: لا انتي تروحي وتبعتيلي امك
اختي : منك لله يامايكل الكلب خليت البت لسانها شبه وشك *بتقلع الجزمه *
مرنا :شاطره خشي *بتقفل الباب * النضافه حلوه برضو مالكو باصينلي كدا ليه ماهو انا اللي هتعب في تنضيف السجاد دا ولا هتغسلوه انتو
انا : متبصلهاش في عنيها يابني متبصلهاش في عينيها لحسن تاكلك بص بعيد او عض لسانك لو شمت ريحه خوف فيك هتهبرك
معتز : احا انا خايف *بصوت واطي *
اندرو : لو جريت هتجري وراك اثبت مكانك
مرنا : *بابتسامه * تشربوا ايه
جورج : مايه نار او عصير دم عادي حضرتك
ماما : احييييييييييييه علي الرجاله ماتنشف شويه كدا ياامريكاني
جورج : انا مش خايف منها انا خايف منك انتي
ماما : هتتلم ياواد ولا اقوملك
معتز : ولا هي مرنا عينيها حمرا ولا انا متهيالي
انا : لا ياعم متهيالك لسا الساعه ماجاتش 12 بليل احااااااااا انت لسا هتبرقلي ... يادراكولاااااااااااااا بعد اذنك يعني ممكن طقم شاي للرجاله
مرنا: *بتتمسكن وتدلع * لا انا حامل وتعبانه ومش قادره اتحرك اسنديني يامريم ياختي ابن اخوكي تاعبني عمال يرفص طالع زي ابوه مفرهدني
انا : *بحدفها بالشبشب* قومي يابقره يابنت البقره اعمليلنا شاي لامواخذه احماتي
ام مرنا : حبيبي
مرنا : **** مابورااااااحه طيب
ليليان : انت ايه اللي عملته في البت دا يخربيتك
انا : خلصنا حرق وهزار نتكلم في المفيد بقي......... يابن الجزمه قوم يالا من هنا اقعد جنب اندرو قووووم انت لسا هتتنحنح
جورج : وانت مش قادر علي مراتك هتتشطر عليا انا
انا : تصدق عندك حق انا اسف اصل ابويا علمني متشطرش علي الولايه اللي زيك *كلهم بيصقفوا * شكرا شكرا لا داعي للهتاف
ليليان : واحد صفر لكيمووووووووووووووووووووو
جورج : فالليل والخيل والبيداء تعرفني وال.......
معتز : بس يالا اقعد اقعد شكلك بقي كلوت اقعد وانت ياعم خرا خير لاممنا ليه كلنا
انا : سلوي جاتلي المستشفي
جورج : عيانه ولا ايه هههههههههههه
اندرو : ياالف نهار ابيض لولولولوللوولولوللوي زغرطي يابت سلوي جاتله المستشفي
ماما : عقبال ماتجيلك العياده ياحبيبي
اختي :يسمع من بقك ربنا ياماما
ليليان : انا الفرحه مش سايعاني لا دا انا اتحزم وارقص بقي
انا : مرناااااااااااااااااااااااااااااااا ااااااااااااااااااااا
(كلهم قعدوا ساكتين )
انا : ما كان من الاول ياجبنا
مرنا : خير ياحبيبي في حاجه *وايديها كلها حمرا *
انا : *اتخضيت * احاااااااا ايه دا
معتز : طب نستاذن احنا لان واضح ان احنا جينا في وقت دبح
جورج : احا هي بقت بتاكل بني ادمين عادي
اختي : عرفت بقي اللي بيزعل مراته بيحصل فيه ايه
جورج : مرات مين اوعي انا شاذ اصلا اوعي مش هتجوز اعاااااااااااااااااا الحقني يامايكل اختك قلبت زومبي
انا : وانا مين يلحقني يابن الواطيييييييييه مرنا انا جوزك برضو حبيبك فاكراني طب بلاش الشبشب الازرق وحياه امك ااااااااااااااه لالاللااللالا طب بلاش دا دا كعبه حديد وبيوجع وشرف امك
ليليان : ااااااااه مش تحدفي عدل انتي التانيه جات فيا
معتز : ششششششششش متعصبيهاش مش شايفه مشعلقاه ازاي من وراكه
ماما : ماخلااااااااااااااااااااااااااااااا ااااااااااااااااص بقي ايييييييييه هنفضل في الهبل دا كتير وانت ياسي زفت اتنيل اقعد وانتي اتنيلي يالا علي المطبخ شوفي بتعملي ايه.... ايه مبتصدق تشوف اي هبل وتزيط
انا : احمممممم كنا بنقول ايه
ماما : زفته جاتلك المستشفي
انا : اه زفته جاتلي المستشفي وسابتلي رقمها *بحط الورقه علي الترابيزه اللي قدامهم * وكل اللي قالته عايزه المفتاح وهددتني بانها بتراقبنا وعارفه تحركتنا وعارفه بنعمل ايه
معتز : انجز وصلت لايه
انا : هديها المفتاح
جورج : بسهوله كدا لا طبعا
انا : انا خايف علي بيتي خايف علي مراتي وابني وسلوي لو شفتوها عينيها بتقول انها ممكن تعمل اي ابن وسخه مقابل المفتاح دا فانا دا رايي ودا اللي هعمله حد عنده اقتراح تاني او معترض
معتز : انا معترض معلش سامحني ياصاحبي انت عندك حق خايف علي بيتك بس انا لو في بطن الحوت مش هسيبها سواء هي او ساره
جورج : وانا مع معتز مش هسيب ساره
اختي : وانا مع جورج انا شفت اسود ايام حياتي حرفيا معلش سامحني انت قلبك بقي ضعيف مش زي زمان
مونيكا : وانا معاكو
مرنا : سوزي معلش انتي خدي مني الصينيه انا سامعاكو بتقولو كلام عبيط جدا علي فكره انتو ايه اللي بتقولوه دا انتو مش ليكو بيوت واهل وانت ياسي بتاع انت مش المفروض بتحب البنت دي وعايز تتجوزها اتلم بقي وانسي اللي حصل المهم اننا كويسين
اختي : ونسيتي اللي اتعمل فينا
مرنا : منسيتش بس برضو نحمد ربنا انها جات علي قد كدا
ماما : انا مع معتز
انا : وانتي ياحماتي
ام مرنا : انا مع بنتي
انا : اندرو وسوزي
اندرو : مع معتز وسوزي معايا
ليليان : انا مع مايكل معلش هو بيفكر صح هو خايف علي بيته المفروض انت كمان يامعتز تخاف عليا انا بقيت مسؤله منك متخليش الغل والانتقام يعمو عينيك
معتز : *بيتعصب * يعني ايه يعني واحده وسخه زي دي ملهاش تلاته لازمه في سوق الحريم تعمل فينا كلنا كدا ليه رجاله علي ورق ولا خولات سواء هي ولا المتناكه ساره مجايب الخول دا
ماما : اهدي يابني مش كدا كله بالعقل
معتز : هههههههههههههههه *بيضحك بسخريه * عقل احاااا اهو ابنك اهو عنده عقل شوفي وصلنا لايه لكن لو كنا من الاول طلعنا ميتين ابوهم مكنش دا كله حصل
ليليان : طب مانتو حاولتو وضربوكو علي الجزيره ومكنتوش قادرين تتحركو وعقله هو اللي اشتغل وهو اللي نفع وانتقملنا شويه اينعم مش اووي بس شفي غليلنا
جورج : هي فين منال *بصوت واطي *
ليليان : نزلت قبل مانيجي بساعه قالت هتشتري حاجه ومجاتش
انا : خلصتوا ولا حد عايز يقول حاجه علي العموم انا كنت عارف انكم هتعملوا كدا *الجرس بيرن * افتح الباب يااندرو
اندرو : *بيفتح الباب ومصدوم *
انا : قلها تخش
سلوي : مساء الخير عاملين ايه ازيك ياواد يااندرو طولت شويه سلامو عليكو متجمعين عند النبي خدي يامرنا دي علبه شيكولاته عارفه انك بتحبيها واول مره اخش بيتك مينفعش اخش بايدي فاضيه ايه مالكم ساكتين ليه ماتردو السلام دا حتي السلام بتاع ربنا
معتز : *بعصبيه وبيجري* دا انا هني....
انا : *بحط ايدي علي بقه وبمسكه * عيب دي في بيتي *بلف وشي لسلوي * تشربي ايه
سلوي : انا مش جايه اتضايف انا بس جايه اخد حاجتي وامشي
انا : *بديها المفتاح * اتفضلي
سلوي : *بتبص في المفتاح وبتقلب فيه *
انا : متخافيش لا فيه جهاز تصنط ولا نيله ابيض ياورد
سلوي : دلوقتي احب اقولك صافي يالبن
معتز : بس انا مش صافي وهتخرجي علي نقاله
سلوي : طول عمرك دلدول وكلب ملكش شخصيه حاولت اعدلك بس انت جبان واهبل
انا : سلوووووووووووي انتي في بيتي لسانك لو غلط في حد هندمك
سلوي : متتحمقش اوووي كدا انا ماشيه *خرجت *
( كلهم بيبصولي ببضان وانا واقف مديهم ضهري اللي شتم واللي سب دين واللي اتعصب وكلهم خرجوا ومشيوا وانا دخلت البلكونه اولع سيجاره وطلعت لقيت مرنا فاتحه قناه ميكي وبتاكل في الشيكولاته زي المتخلفه )
انا : بتعملي ايه وملحوسه بقك ليه كدا
مرنا: *بتمدلي ايديها بشيكولاته زي الاطفال ومبتسمه * تاخد حته
انا : يخربيت امك كلتي نص العلبه
مرنا: جميييييييييييييييييييييله اوووي متكلمها تشوف جايباها منين
انا : لا فالحه طب قومي اعمليلي شاي
مرنا : عيل نكدي اوعي *بتاخد العلبه تحت باطها وبتقوم * مش هتدوق منها *بتطلع لسانها *
انا : ياجالوسه الطين فين الشاي يابنتيييييييييييييييي ( بقوم اروح المطبخ ملقتهاش دخلت اوضه امها لقيتها هي وامها واختها بياكلو في الشوكلاته ) عليه العوض ومنه العوض
مونيكا : جميله اووووي الشيكولاته تاكل
انا : شكرا ياختي ... الو انت فين
جورج : في شقه امي
انا : مش هتيجي تبات معانا خلاص شقه امك بقت حلوه دلوقتي
جورج : معلش تعبان شويه عايز حاجه
انا : لا مش عايز وقول للخول اللي جنبك يبطل يسخن فيكو انا هبقي اب فهمه
جورج : قشطه سلام
( بليل واحنا نايمين صحيت حاسس بساقعه بفتح عيني لقيت مرنا بتمص في زبري نايمه علي جنبها وراسها علي بطني وبتمص في زبري وبتحك كسها في ركبتي )
انا : انتي بتعملي ايه
مرنا: *عرقانه فشخ وهايجه نيييك * صحيت معلش مش قصدي بس انا *بتبلع ريقها * انا مش عارفه انام وحاسه بجسمي بياكلني
انا : طب نامي ياحبيبتي نامي عندي شغل الصبح بدري
مرنا: *بتقوم بلهفه وبتنام عليا وجسمها كله بيترعش* لا مش هتنام انا محتاجاك اوووي تحت بياكلني اوووي ونفسي فيك
انا : *ببصلها في عينيها *
مرنا: *علشان خاطري *بتقلع بنطلونها بسرعه وبتشد ايدي علي كسها * بص سخن ازاااي حاسس بيه محتاجلك
انا : *ببصلها وساكت *
مرنا : *بتدعك بايدي في كسها اوووي وببتاوه وبتتشنج وبتنزل ومكمله دعك وجسمها بيتنفض * اااااااااه
انا : انتي كويسه
مرنا : انا هايجه اووووووووي *بتحرك كسها جامد علي زبري * مايكل حبيبي دخله فيا ريحني ودخلووووو
انا : *بشيلها وبنيمها علي ضهرها لقيتها بتلف تنام علي بطنها وبتفلقس وترفع طيزها لفوق اووووووي وبتدعك في كسها وبتمص في بزازها وبتأن وتتأوه زي القطط *
مرنا : *خخخخخخخخخخخ مش قادره ناااااااااار يامايكل نااااااااار دخله متحنسنيش دخله لااااااا متلعبش دخله علطول
(بدخل الراس بالراحه واول مادخلت رحت رازعه جامد في كسها كله لاخره لقيتها شهقت اووووي واتنفضت ورفعت راسها بصويته حلوه وبتشخر من الهيجان رحت مطلعه كله ومدخله مره واحده وهي ماسكه بزازها بتدعك فيهم اوووي وبتمص فيهم وبقيت برزع في كسها جامد بغباوه وافترا وهي مش حاسه وبتشخر وبتغنج واول مره اشوفها هايجه كدا ورحت مطلع زبري لقيتها لفت وشها وعرقانه وبتترعش اوووي وشفايفها محمره وبتترعش)
مرنا : احححححححححح طلعته ليه دخله نيكني نيييييييييييييييييييكني عايزه اتناك مش قادررره كسي كسي ناااااااااار نييييييييك خخخخخخخخخخخ دخله اخلص
*بترجع بكسها علي زبري وبتنيك نفسها وانا مستغرب احا في ايه وفي نفس الوقت هيجت نيييك وبقيت بنيكها بافترا وبضربها علي طيزها وهي كل اللي عليها تشخر وتصوت وتشتم في نفسها ولا اجدع شرموطه*

مرنا : اووووووووووف نيييييييك نييييك اووووي كسي *كسها غرقان مايه وعينيها بتلف من الهيجان ورجليها بتترعش بسرعه وكسها نفسه بيترعش * افشخ كسمي ياحبيبي نيك شرموطتك اووووووي نيك المتناكه بنت المتناكين نيييييييك نيكها ايوااااااااا كدا اااااااه كمان كماااان *بتزقني من طيزي عليها في وضع الدوجي * للاخر ياحبيبي للاخررررررررر اااااااه *بضربها علي طيزها وعلي كسها * ااااي اضرب اوووووي شرمطني اوجعني وافشخني انا متناااااااااااااااااكه عايزه اتناك اوووووووووووي هاتلي زبر كبير عايزه زبر كبيررررررررر خخخخخخخ دخل بضانك لحد جوا جوا اووووووي بسرعه نيك اسرررع بسرعه بسرعه يامايكل احااااااااا شرقااااااااانه عايزه اتهان واتفشخ اشتمني اشتم لبوتك وشرموطتك اشتمني يامااااااااايكل بقي خخخخخخخخخخ احاااااااااااا عليك خوووول ليه كدا ااااااااه ارزع ايوا ااااه كمان كمان كدا يخربيتك ايوا كدا لازم تتشتم يامتناك علشان تنيكني نيييييك اااااااااه خليني اجيب دم اكلان اااااااااااااه *بتصوت اووووي بصوت عالي * زوقني وانت بتنيكني يالهوووووووووي *بتعلي صوتها * انا متنااااااااااااااااااااااااكه شرمووووووووووطه عااااااايزه اتنااااااااااااك اححححححححح خخخخخخخخخخخ كسم زبرك مكيفني لااااااااا اوووووي اوووووووووي نييييييك ياكسمك نييييييييييييييك خخخخخخخخخخ هات اصحابك ينيكوني معاك مش قادره عايزه ازبااااار عايزه اتنااااااااااااااااااااااااك عايزه زبر يفضل في كسي يخرمني ميخرجش اااااااااااااااااااه

( فضلت علي الحال دا وانا ساكت مستغربها ومش عايز ابطل نيك علشان مفصلهاش وفي نفس الوقت حاسس بحاجه غريبه اكنها سكرانه او شاربه حاجه لحد ماجبتهم وهي لسا بتوحوح وهايجه وبتدعك في كسها بايديها اللي هي مكنتش بتعرف لازم ايدي علي كسها فجاه بقيت بتدعك لوحدها والملايه غرقانه مايه من كسها وعينيها مقفوله ونايمه علي ضهرها بتقفش في الملايه وبتصوت وجسمها بيتنفض بحاول اقرب منها افوقها او اشوف مالها لقيتها بتزق ايدي جامد حاولت اشيل ايديها من علي كسها زقت ايدي فضلت بتفرج عليها وهي عماله تدعك في كسها جامد وتنزل لحد اما كسها شبه نشف وهي تدريجيا بتتعب وتهدي شويه وطول ماهي بتدعك في كسها شغاله شتيمه فيها وفيا وانها شرموطه ازبار بجس حرارتها لقيتها سخنه فشخ جريت علي الحمام بملي البانيو مايه ساقعه ووانا راجع سمعت صويت في اوضه مونيكا صوت واحده بتتناك فتحت الباب لقيتها بتتفرج علي سكس علي الموبايل وقالعه ملط وبتضرب سبعه ونص وجسمها عرقان وبتنهج وبصتلي وكملت ولا اكني موجود وامها علي السرير التاني ماسكه بتنجانه وحاشراها في طيزها وبتنيك نفسها بخياره .... )
انا : الو ردي ردي الو الفت بقولك ايه حصل واحد اتنين تلاته اعمل ايه
الفت : خدوا فياجرا او حاجه هيجتهم
انا : معرفش صحيت لقيتهم كدا وحراره مرنا عاليه اووووي وقلبها بينبض جامد
الفت : يانهار اسود طب هتصل بالمستشفي يبعتولك اسعاف بسرعه
انا : بسرعه وحياه امك ... معتز الحقني
(جات عربيه الاسعاف وكانت مرنا اغمي عليها من كتر المايه اللي نزلتها ومونيكا مش دريانه بالدنيا هي وامها وجسمهم مهمد ولبستهم اي ابن متناكه وراحو علي المستشفي ومعتز وجورج وليليان واختي جولي علي هناك وفضلنا واقفين برا والدكاتره حطينلهم اجهزه وبعد نص ساعه الدكتور خرج )
الدكتور : الست الكبيره حالتها مستقره شويه لحقناها
انا : والتانيين اييييييييييييه
الدكتور : واحده باذن **** لسا بنحاول معاها والتانيه حالتها صاعبه ادعولها
انا : انهي انهي وااااااااحده
الدكتور : اللي عينيها خاضره
انا : انت بتقول ايه احااااااااااااااااا لا دي اهم واحده كسم التانيين انا عايز دي خش متخرجش غير وهي سليمه *بزق فيه *
معتز : اهدي اهدي هتبقي كويسه باذن ****
انا : *بنفعل وبزعق وبزق الدكتور وبخش علي الاوضه لقيتها نايمه وجسمها سخن وموصلينلها محاليل كتير بقيت واقف مصدوم مش حاسس باي ابن متناكه حواليا ومش شايف غيرها وبفتكر كل كلامها ومش عايز يحصلها حاجه خايف خايف تضيع مني ومعتز وجورج بيشدوني برا اوضه العمليات وانا بقاوم ومبتكلمش ودموعي بتنزل لوحدها *
الدكتور : يااستاذ اهدي غلط اللي بتعمله دا
معتز : هي حالتها ايه دلوقتي
الدكتور : احنا عملنا اللي نقدر عليه والباقي علي ربنا
معتز : خير خير ونعم ب****
انا : *ببص للدكتور ودايخ شويه وببص لمعتز * لاااااااااا مش مرنا اللي اسمع عليها كلمه احنا عملنا اللي علينا فوقوهاااااااااااااااااااااااااااااا اااااا
جورج : *بيمسكني * اهدي اهدي *
الدكتور : هي خدت منشط جنسي بكميه كبيره جسمها مستحملوش والاتنين التانيين برضو خد......
انا : *ببص للدكتور بسرعه وباستغراب * منشط * وبجري برا المستشفي وانا بتطوح وكل شويه بقع *
معتز : الحقه بسرعه
اختي : متسبوش لوحده *بتصوت * يااااااااااااااااااااارب
انا : *بجري برا المستشفي وبركب عربيتي وبتكلم في التليفون * الووووووووووو مبترديش بسرعه ليه
منال: كنت نايمه
انا : عرفتي عنوانها فين
منال : اه اه انت كويس
انا : مالكيش دعوه بزززززززززفت هعدي عليكي تكوني لبستي بسررررررررعه
منال : حاضر حاضر
(عديت علي منال وخدتها وروحنا علي العنوان وبسوق بسرعه بنت متناكه لحد اما وصلنا لعماره )
انا : هي دي
منال : اه هي انا فضلت واقفه زي ماقلتلي وشوفتها بعد مانزلت من عندك جات علي هنا
انا : *بسيبها في العربيه وبنزل مش شايف قدامي وبروح ناحيه العماره بخبط علي البواب وشكلي مبهدل وعيني محمره ومش شايف قدامي* في واحده هنا اسمها سلوي
البواب : حضرتك مين يابيه
انا : مش شغلك انطق
البواب : لا يابيه
انا : شعرها اصفر مصبوغ وهانم كدا في نفسها وقصه شعرها
البواب : ايوا ايوا قصدك حرم سامي بيه
انا : اه هي في الدور الكام
البواب : الخامس الخامس
انا : *بطلع لفوق وبخبط علي الباب بيفتحلي شخص بزقه وبخش * سلوووووووووووووي هي فين انطق رد قبل ماطلع كسمك فين سلوي
شخص : سلوي مين حضرتك
انا : انطق ينعل ميتين امك
( بتخرج واحده من الاوضه مش سلوي ببص عليها وبطلع برا الشقه بخبط علي شقه تانيه وحاطط ايدي علي العين السحريه )
سلوي : مين
انا : *بغير صوتي * في واحده تحت ياست هانم بتقول ان اسمها منال وجايه لحضرتك
سلوي : *بتفتح بسرعه * طلعها طلعها بسر..... مايكل *بتحاول تقفل الباب *
انا : *بزق الباب وبخش امسكها من شعرها وبقفل الباب وبسحبها علي المطبخ وبشد سكينه * عملتي فيها اييييييييييه انطقي عملتي فيها ايه قبل ماادبحك
سامي : *واقف علي باب المطبخ بمسدس * سيب السكينه وسيبها
انا : *ببصله وبكمل مع سلوي وبنزل ضرب فيها وتلطيش وبالرجول في وشها وجسمها * انطقي حطتيلها ايه في الشوكلاته انطقيييييييييي
سلوي : ههههههههههه ااااه ههههههههههه ايه رايك في الاحساس وانت بتفقد اعز ماتملك حلو صح اااااااااااه زي ماخدت ابني هاخد مراتك هههههههههه اضرب زي مانت عايز برضو مش هيرجعهالك ماتت صح ههههههههههههههههههه اااااااااااه اضرب موتني اقتلني بس مش هيرجعهالك برضو
انا : *ببص لسامي وبرمي السكينه علي الارض وبصوت مبحوح * لو ماتت مكنتيش هتلحقي تقولي الكلمتين دول *بشدها من شعرها *
سامي: رايح فين بقولك سيبها بدل ماقتلك
انا : *ببصله بغل ابن متناكه وبشدها من شعرها علي الارض *
*سامي بيضربني بالسلاح علي راسي بلفله وشي ورحت واقع علي الارض مغمي عليا صحيت تاني يوم لقيتني واقع علي الارض وموبايلي بيرن وابتديت افوق وبرد علي الموبايل *
انا : ايه
معتز : انت فين مبتردش ليه من امبارح
انا : انا انااااااا مرنا مرنا كويسه
معتز : اه فاقت الفجر بس تعبانه نامت تاني
انا : *بنام علي الارض برتااااااح من الوجع * اااااااااااه يعني هي كويسه
معتز : اه كويسه انت كنت فين
انا : هقولك لما اجي

في مشهد اخر

سلوي : تحت امرك ياريس
الريس : *بكل ثقه بالنفس وقاعد بيفطر وهي واقفه *عرف مكانك ازاي ؟؟
سلوي : مش عارفه *بتبص في الارض*
الريس : *بياكل *
سلوي : اللي تؤمر بيه ياريس
الريس: انا عايزه هنا
سلوي : امرك ياريس بس ليه
الريس : *بيبصلها وهو بياكل *
سلوي : اسفه معاليك حاضر هيكون عندك
الريس: *بيشرب مايه*
سلوي : استاذنك ياريس

مشهد المستشفي

( مرنا نايمه وانا جنبها ماسك ايديها )
انا : عايزه تسبيني يابقره طب قومي واجيبلك شوكلاته كتييير كتيييير ماهو انا مش هتموحن اصلي وامسك ايدك واقعد اعيط اتهرست في زبين فيلم اخلصي كلنا عارفين انك هتفوقي انجزي ولا اقولك استني هتموحن شويه يااااااااااه عايزه تسبيني لوحدي طب اعيش ازاي من غيرك مين اللي هيطلع كسمي طب مين اللي هينيكني في افكاري طب مين حبيب بابا
جورج : انا
انا : لا امك
جورج : طب ليه كدا اقبطان ولا اكمنها بقت كويسه يعني
انا : خدها واتناكو بعيد
جورج : هي مين دي
انا : نفسك خد نفسك كدا واتناكوا بعيد
جورج : فطرت
انا : بيضه شمال انجز
معتز : سيبه شويه معاها
انا : ياواد ياعاقل .... انتي يازفته شوفتي اخره الشوكلاته ايه قومي بقي طب قومي وهنعمل سيكو سيكو طب ورحمه ابويا لو ماقمتي لا مفيش قناه ميكي تاني
مرنا : لا خلااااااااص انا فايقه اهوه
انا : احا ايه دا
مرنا: ههههههههههههه انا فايقه من بدري بس قلنا نشتغلك شويه علشان اشوفك بتحبني ولا لاء
انا: * بقعد جنبها علي السرير * اااااااااااااااااااااه وانا ليا غيرك يعني يابطتي
مرنا : اااااااااااااااااااااااه
انا : بتصوتي خايفه عليا ليحصلي حاجه
مرنا : قوووم قووووووووووم يامتخلف دايس علي ايدي والمحلول فيها
انا : سوري ياقلبي ممكن نكمل محن شويه
مرنا: اه تمام اتفضل
انا : ااااااايه تاني دايس علي طيزك المره دي
مرنا: لا انا كنت هغني
انا : كنتي هتغني ايه
مرنا: يالييييييييييييييييييل ياعيييييييييييييييين ياااااااااااااااااااااااااااااااا ياااااااااااليل يااااعيني
انا : طب متغنيلنا حاجه بالنهار وحياه امك
مرنا: مهما يحاولوا يطفوا الشمس مهما يحاولوا .... ولا خد يامتخلف هههههههههه انت يالا
انا : زي مانتي هحاول اطفيها واجيلك ......
مرنا : *بتشبك ايديها في بعض وبتبص عليا * انا اسفه يامايكل
انا : *ببصلها باستغراب * علي ايه !!!
مرنا : علي امبارح وكدا اللي انا قلته يعني مكنش ينفع انا مكنتش عارفه انا حقك عليا
انا : المهم ان انتي كويسه
مرنا : *ببراءه اطفال * طب ممكن تقعد معايا شويه
انا : حاضر بس هطلع اشرب سيجاره واجيلك وبالمره ... اهي امك جات اهيه .. الحمد لله اهدي هي كويسه وزي القرده اهيه المهم انتي كويسه
ام مرنا : فين بنتي *بتجري علي مرنا * انتي كويسه ياضنايا *بتحضنها * حصلك ايه
مرنا : كويسه ياماما الحمد لله اتطمني
انا : ( بخرج برا ) الوووو عرفتي مكانهم
منال : اه
انا : متتحركيش من هناك واوصفيلي العنوان ... تمام هكلمك تاني ... ايه ياصاحبي و**** ماليا نفس اكل معلش
معتز : ياعم سندوتشين فول تصبيره
انا : يادين امي دا انا ركنت صف تاني هنزل اشوفها واطلعلك
معتز : وحياه امك
انا : حبيبي ياصاحبي
( طلعت من المستشفي وركبت تاكسي وطلعت علي مكان منال لقيتها راكبه عربيتي وراكنه علي جنب )
انا : ايه المكان دا متاكده انهم هنا مالك بتترعشي ليه في حد معاكي في العربيه طب في حد ورايا انا طب دا كمين طيب
منال: *بتترعش * لا لاااااا
انا : اومال مالك مرعوبه ليه كدا
منال : سسس سسسس سامي جوووووووا
انا : طب اهدي هتعرفي تسوقي هاااااا هتعرفي ردي طب اهدي كدا رجعي راسك لورا خدي نفس عميق كماااان نفس تاني طلعي من بقك اهدي براحه كدا وسوقي واطلعي برا المنطقه *باخد موبايلها * اطلعي علي المستشفي في العنوان اللي كتبتهولك دا هتلاقي معتز استني لو حد عرف اني هنا هندمك علي عمرك هما في انهي مبني
منال : *بتشاورلي علي مبني البنك *
انا : خلاص تمام اتحركي انتي
( فضلت واقف مستني برا البنك لحد اما سلوي طلعت ومعاها سامي وواحد تاني وروحت مقبل عليهم )
انا : سلوي حبيبتي عامله ايه وحشتيني ازيك *بصوت واطي * في كاميرات قدام البنك * عاش من شافك ياشيخه
سلوي : عايز ايه
انا : مش نركب طيب ولا هنتكلم في الشارع
سلوي : *بتبص لسامي * اركب
انا : *ركبت * ههههههههه طب مش عيب عليكي يعني تغفليني وتهربي مني كل دا علشان ايه علشان الشنطه دي هيكون فيها ايه يعني وريني كدا ورررررررريني متعصلجيش بس مالك خايفه كدا ليه في حد مراقبك ااااااااااه العربيه اللي ماشيه ورانا دي هههههههه طبعا تلاقيهم دلوقتي فاكرين اني شريك معاكي مش كدا هههههه متقولها حاجه اسماسيمو
سلوي : *بتبلع ريقها * عايز ايه يامايكل الشنطه ملكش دعوه بيها ادتني المفتاح وانا سبتك في حالك عايز مني ايه
انا : عايز انيكك اصل زبري واقف اوووي بصي كدا ماتيجي نبل السفنجه ههههههه ياحرااام دا انتي مرعوبه خالص
سامي : *بيبصلي في المرايه وهو بيسوق * استاذ مايكل ملكش دعوه باللي بيحصل مراتك وبيتك واصحابك عندك احمد ربنا انكو كويسين اللي جاي انت مش قده
انا : دكتور مايكل علشان محطش فتيس العربيه في طيزك الكريمه
سلوي : مايكل افهم انا خايفه عليك انت مش قد الناس دول وبالنسبه لمراتك كان لازم اعمل كدا علشان تتلهي فيها وتسبني سبني اهرب يامايكل وهعملك اللي انت عايزه
انا : مراتي مين ااااااااااه قصدك مرنا اسكتي مش مرنا ماتت اه و**** ماتت وانا المفروض اني باخدلها حقها دلوقتي شفتي الدنيا
سلوي : *مبرقه ومصدومه وبتبلع ريقها* انا انا اناااااااااا
انا : انا اللي انا وانا وانا اقعدي علي زبي سنه هههههههه و**** حلوه هو مبيضحكش ليه اضحك يانكدي .... ايه وقفت ليه وصلنا يالا ياسوسو وصلنا ياحبيبتي يابت اتحركي مالك فيكي ايه
( نزلنا من العربيه قدام فيلا في منطقه هاديه )
سلوي : مايكل اللي جاي دا مش بتاعك ارجوك امشي
انا : ايه الي مكتوب دا فيلا السادات ... يااااااااااه الريس **** يرحمه عايش لا دا انا اسلم عليه بنفسي بقي
سامي : *بعصبيه * ولا لعب العيال دا احنا مش فاضينله امشي يالا غور من هنا *بيزقني في كتفي *
انا : خلاص يااحمد متضربوش *بيبص وراه * هههههههه مش عيب عليك لما تروح زي الخول كدا ايييييه ياسلوي جبتيه منين الاهبل دا *بضربه بالرصيه في مناخيره *
( العربيه اللي كانت ماشيه ورانا نزل منها 4 بودي جاردات وجم دخلونا جوا الفيلا ودخلنا وقعدنا في الانتريه والجو جوا عادي نييييك مش شغل مافيا ولا حاجه فيلا طبيعيه فشخ والريس بيسمع اغاني كلاسيك وشاورلنا نستني وبعد ماخلصت الاغاني قفلها وجالنا )
انا : *بصقف * اللللللللللللللللللللللللللللللله زوقك حلو ياريس و****
سلوي : *بتشدني * اقعد اقعد انا اسفه ياريس *بتبص في الارض *
الريس : كان نفسي من زمان اغني بس معنديش الموهبه دي شوف ياااااا
انا : دكتور مايكل معاك
الريس : شوف يامايكل
انا : لا هو بس معلش انت سمعتني غلط دكتور مايكل انت لسا مش صاحبي علشان تقولي مايكل حاف كدا ولا ايه اصول ياريس و****
الريس: *ضحكه بايخه * شوف يادكتور مايكل
انا : قول ياهندسه
الريس: *بيشاور للحراس يمشوا * هندسه ههههههههه كان نفسي من زمان اغني بس معنديش الموهبه دي
انا : *بكلم سلوي * هو فاقد الذاكره ولا ايه ماهو لسا قايل الجمله دي ... ياااااااااه بجد طب مغنتش ليه دا انت حتي صوتك حلو يعني غني ونزلها علي الساوند كلاوند بصوت كروان الشرقيه بغبغان الدقهليه طيز السحليه اي اسم من الاسماء المشهوره دي
الريس :*بيمد ايده وسلوي بتديله الشنطه وفتحها شاف اللي فيها وحطها علي جنب * قلتلي اسمك ايه
انا : خلف اسمي خلف الدهشوري خلف
الريس: مايكل مجدي دكتور صيدلي متجوز ابوك متوفي ....... ( رصلي بياناتي )
انا : ماتبهرتش برضو فين الجمدان في كدا يعني
الريس : انت متعرفش ان سلوي من رجالتي
انا : هي مديا علي راجل فعلا بس لو ظبطت السوالف وخففت دقنها هتبقي احلي
الريس : كويس انك جيت لاني عايز منك خدمه ولا هتقول للريس لاء
انا : اعتبرني رافت الهجان ياريس
الريس: هاهاهاهاهاهاهاها واحد ابن وسخه كان شغال معايا وباعني خد اوراق مهمه من عندي وهرب بيها ولما دورت عليه لقيته محبوس وانا محتاجه شوف سهله ازاي
انا : دكتور مايكل مش المحامي مايكل
الريس: *بحزم * هتهربهولي من السجن
انا : مش عايزني اسدلك خرم الاوزون بالمره
الريس : انا مبحبش الدراما ولا اللف والدوران هما كلمتين هتهربهولي من السجن علشان الورق اللي معاه لازم اعرف مكانه ومن غير ماتفكر هو مالوش اهل برا يعني مش عارف اضغط عليه وفي نفس الوقت مش عارف اقتله فدا حله الوحيد تجيبهولي برا السجن وانا اتصرف معاه
انا : هو انت فعلا ياريس عبرت خط بارليف في 6 ساعات ولا دي اشاعات
الريس: هاهاهاهاهاههاهاهاها في ست ساعات وفي نهار رمضان كمان
انا : طب ازاي في الافلام القديمه كان الخبر بيجي في الراديو علي القهوه تلاقي فجاه البطل راح قايم وقايل مشاريب القهوه كلها علي حسابي هو مش المفروض اننا كنا في رمضان وصايمين
الريس: دماغك حلوه
انا : لا متافورش دا اي خول صغير بشخه ياخد بالو منها عادي يعني
الريس: انت بتحرق كتير ليه يالا هتهربلي كسمه من السجن والمقابل اللي انت عايزه
انا : دا طلع ريس من امبابه احااااااا..... انا ليا تار في الاول اخده وبعدين نشوف الحوار دا
الريس : خد الفلاشه دي خليها معاك يمكن تنفعك فكر واديك عرفت العنوان ولو علي تارك خده دلوقتي سلوي قدامك اهيه
انا : معلش انا اسف بس هو انت مين
الريس : انا اللي حطيتك في جزيرتي وانا اللي خليت ساره تنجيك منها وانا اللي راسملك طريقك تمشي عليه
انا : من تكون ايها الرجل هل انت السوبر مان ؟؟
سلوي : لو تسمحلي ياريس ممكن افهمه
الريس : *بيقوم يشغل اغاني تاني ويسيبنا *
سلوي : المختصر المفيد الريس دا يبقي واحد من اتقل الرجال في العالم كلها ودا مش وشه الحقيقي دا كل فتره بيعمل عمليات بيغير وشه وشكله وبنتواصل معاه عن طريق كود سري دا اللي كل اللي فاتو شغالين تحت ايديه العطار وجمال وناس غيرهم انت متعرفهمش وانت دخلت دماغه و كان اكتر من مره تبوظله شغله وتحرقله ناس من عنده فحب يشوف فعلا انت دماغك شغاله ولا بتيجي معاك حظ وهو اللي رسم انك تكون في الجزيره وهو اللي حط الالغاز كلها وهو يبقي ريس لداني وساره كمان من الاخر الراجل دا مينفعش تلعب معاه لانه هو اللي بيلعب بيك كل الفتره اللي فاتت دي
انا : واحنا جايين بتقوليلي مالكش دعوه باللي جاي وامشي ليه قولتيلي كدا مع انه عايزني معاه
سلوي : علشان علشان الراجل دا لو روحت معاه مش هتعرف ترجع لحياتك الطبيعيه مهما حاولت
انا : طالما انا في دماغه ورسملي كل دا يبقي عاجلا ام اجلا كان هيوصلي ولا ايه
سلوي : يامايكل افهم متخليش كرهك ليا يعميك الراجل دا يعمل منك مليون بفرقعه صباع يمحيك انت وعيلتك من علي وش الارض ومحدش يقولو بم اسمع بس انت لو قلتله لاء مش هعمل كدا هيسيبك
انا : بسهوله كدا
سلوي : هو دا اسلوبه مبيجبرش حد علي حاجه هو بينيكك في حياتك لحد ماتجيله بنفسك زي مانت ماعملت كدا
انا : والنبي ياعم وهبه وطي صوت الاغاني شويه
سلوي : *مبرقه ومستغربه *
الريس: * قفل الاغاني وجايلي * انت قولت ايه ؟؟؟
انا : قلت وطي الاغاني ياعمو وهبه
الريس : *بيولع سيجار وبيقعد رجل علي رجل * مين عمو وهبه دا
انا : انت ياعمو ياعسليه ياجميل انت نسيت مايكل نسيت ابنك معتز نسيتني ياراجل ياعجوز ههههههههههههه و**** عيب عليك
سلوي : * بتوتر وصدمه * وانت وانت وانت عرفت ازاي
انا : كارت 50 فودافون وانا اقولك
الريس : *بضعف شوبه في صوته * ابني عامل ايه
انا : ابنك هههههههههه و**** اتاثرت فشخ لحظه افسي هههههههههه
الريس : *بيبتسم بسخريه *
انا : اديني سبب واحد ان سلوي متتقتلش لحد دلوقتي علي كل الفشل اللي بتعمله ؟؟ بلاش دي اديني سبب واحد يخلي سلوي متاخدش بالها من ان منال بتراقبهم مع ان سلوي عارفه عربيتي ؟؟؟ بلاش دي اديني سبب واحد ان علي الجزيره ساره متقتلش سلوي لما انا قفشت سلوي في الاول ومع ذلك سلوي تنيكنا كلنا وتنيك ساره وساره لحد دلوقتي متفكرش تنتقم من سلوي ؟؟؟ بلاش دي اديني سبب واحد ان ساره متهربش بعد ماقتلت انا داني وتجيلي وتقولي ان جالي صرع وفوبيا وخايفه اموووت الا لو حد قايلها تعمل كدا ولا ايه ؟؟؟ والاكتر من دا كله اديني سبب واحد اني اصدق حوار سلوي وساره والمشاريع اللي مع داني والامبراطوريه والهبد دا هاااااااااااااااا ؟؟ عارف ايه هو السبب انك انت تبقي حامي سلوي من كل دا او بمعني اصح انك جوزها عمووهبه شوف انت تعمل عمليات في وشك وتغير شكلك زي ماانت عايز وكمان تركب رجل صناعيه وتقدر تتحرك بيها بس اللي متقدرش تغيره الاغاني اللي بتسمعها ولا مسكتك للسيجاره عيب ياعمووووو دا احنا عشره عمر وشوف كل دا مخلنيش اعرفك وعرفتك من اغنيه انت شغلتها والاغنيه دي انت الوحيد اللي سمعتهاني وانا صغير وعمري مانساها ... جامد انا مش كدا اه ونسيت حاجه انك اختفيت فجاه وولا معتز عارف انت فين وولا سلوي كانت بتجيب سيرتك خاااااالص
الريس : نسيت اهم حاجه .. انك لحد دلوقتي عايش علشان انا عايز كدا
انا : بيقبضوك كويس في الالحاد ؟؟؟
الريس : هههههههههه بص يابني انا بايدي مخليكش تشوف الشمس تاني وبايدي اخليك ملك الكون دا كله
انا : وبايدك ممكن تحطها في طيزك عادي نيك وتبعبص نفسك وتقول اااااااااه
الريس : *بيجز علي سنانه * الفلاشه اللي معاك مصوراك فيديو وانت بتقتل داني علي الجزيره الفيديو دا لو انا وديته للحكومه فيها اعدام او تابيده بس مش هتتحبس هنا هتتحبس في سجن برا مصر لان داني امريكي ياحبه عين عمو وهبه وبايدي اخليهم يحبسوك في نفس السجن اللي عايزك تهرب منه الشخص اللي انا عايزه وبايدي اني ادخلك السجن دا باي تهمه متناكه ملهاش لازمه علشان تخرجه ونبقي صافي يالبن
انا : ودي جاتلك من فيلم الهروب الكبير ولا مسلسل بريزون بريك ولا فيلم شاوشنك ريديمشن ولا فيلم بضاني كبرت ياعم الشيخ عتمان
الريس : فكر ورد عليا وبالنسبه لمرنا دا كان بس قرصه ودن وبالنسبه لامك علي الجزيره دا كان لعب عيال الخطوه اللي جايه هتبقي تقيله اوووووي
انا : ايه دا يعني انا مش هنتقم من سلوي دلوقتي ايه دا لا انا كدا فاشل مينفعش ياعمووو لازم اعمل اي ابن متناكه يبان اني جامد وكدا
الريس : قدامك اسبوع فكر ورد عليا
انا : انا كسم ليا تار وهاخده كسمك علي كسم رياستك علي كسم اي ابن متناكه المره بنت الوسخه دي نايكالي كسم حياتي *بمسكها من شعرها * انا هنيكها يعني هنيكها وهخرج بيها من هنا وبعد مااهدي هبقي اشوف انت عايز ايه *ماسك في شعرها جامد *
الريس : *بيشاورلي بايده* في اوضه جوا خش شوف انت عايز تعمل فيها ايه براحتك وخلص خاااااااااالص وبعدين تعلالي
انا : انا انااااااااااااا
الريس : من غير متتوتر ولا تخاف انا هعمل معاك اتفاق بس ااقعد كدا وارتاح .. انت عايز ايه انت عايز تعيش لوحدك هادي انت ومراتك من غير مشاكل وتاخد حق امك واختك ومراتك اللي في المستشفي صح
انا : *مبردش *
الريس : اتفاق علي مايه بيضا هتعملي خدمه والمقابل هتعيش زي ماانت عايز في هدوء وسلام وهخليك تنتقم من سلوي ومن كل اللي اذاك وتبقي بطل قدام عيلتك وهديك فلوس تبدا بيها حياتك تفتح صيدليه تحطها في البنك دي بتاعتك انت وخدمه منك قصاد خدمات مني وانا عارف انك قد الخدمه دي وانا هبقي في ضهرك لحد ماتنفزلي طلبي وحتي بعديها لو عايز تكمل معايا انا مش هقولك لاء عايز تنسحب برضو مش هقولك لاء
انا : الانفاق اللي تحت الجزيره دي بتاعتك ؟ كنت بتستخدمها في ايه ؟ كان في اوضه مبتتفتحش غير ببصمه العين دي جواها ايه ؟ ايه علاقتك بداني وساره ؟ انا مش فاهم حاجه
الريس : الجزيره بتاعتي اه وبستخدمها في ايه دي مش بتاعتك والاوضه انا ممكن افتحهالك بس ساعتها لازم اموتك وعلاقتي بداني وساره رجاله شغالين تحتيا وانك تفهم صعب تفهم كل حاجه بس اللي احب اقولهولك ان انت دلوقتي بتواجه اكبر واحد كل اللي فات دا لعب عيال بص انا معنديش مانع عايز تقولي لاء مش هعمل ومش هشترك معاك هقولك من عينيا الاتنين وهسيبك واقولك علي حاجه كسم الفيديو اللي انت قتلت فيه داني ولا ليه لازمه وهسيبك تمشي وترجع لبيتك بس انت اللي هترجعلي تاني عارف ليه هقولك ليه لما تبص في عين مراتك وتشوف انها كانت ممكن تضيع منك في اي وقت هترجعلي لما تلاقي اصحابك باصيين عليك انك خول وامك واختك واللي حصل فيهم هترجعلي تاني هتبقي عايش في رعب وضغوط نفسيه وعصبيه من كل اتجاه ... بص يابني بايدك تغير كل دا بخدمه واحده بس وهخليك ملك زمانك
انا : وافرض انا فشلت
الريس : هههههههههههههههه افشل زي مانت عايز انت مش اول واحد ابعته ويفشل بس ساعتها مش انا اللي هعاقبك علي فشلك ساعتها هتزيد مدتك في السجن وتفضل محبوس طول عمرك
انا :* بفكر وساكت *
االريس : خد وقتك واول ماتبقي جاهز قولي
انا : ايوا انت عايزني اهربه ازاي برضو دا سجن مش اوضه نوم
الريس : الخطه موجوده انا كل اللي عايزه منك انك تجبره علي الهروب انك تخرجه ...اظن مفيش اسهل من كدا
انا : اديني وقتي افكر

( خرجت من عنده وروحت علي بيت امي قعدت حكيتلها علي كل حاجه )
ماما : وانت بقي وصلت لحل ايه ؟
انا : بفكر اخد مرنا واهرب
ماما : هتصرفلك في الفلوس وتاخدها وتهرب
انا : *ببصلها باستغراب * وانتي واختي عادي كدا
ماما : هيعملنا ايه يعني هو عايزك انت ومعني انك تاخد مراتك وتهرب يبقي انت بتقوله انا مش فارق معايا غير مراتي يعني حتي لو فكر يعمل فينا حاجه برضو انت مش هترجع
انا : انتي شايفه كدا يعني
ماما : انت ليه علطول بتدافع كدا متهاجم انت الاول مش لازم كل مره تهاجم في الاخر يعني
انا : مش فاهم
ماما : ساره
انا : مالها
ماما : ساره هربت ومرجعتش وكانت خايفه انها ترجع لما انت هربتها اظن بعد الكلام دا كله هي اكيد مكانتش خايفه من جورج
انا : يا وليه افهمي هي ساعدتني في الجزيره علشان هو قالها كدا
ماما : ياروح امك يااهبل وانت عايزه يقولك ان ساره خانته ولا يااعبيط هسالك سؤال ساره لما جات تسلمك نفسها وبتعيط انت كنت حاسس انه تمثيل ولا فعلا هي خايفه
انا : لا اديني اسبوعين افكر بقي
ماما : اخلص يازفت انت
انا : كانت مرعوبه مش تمثيل
ماما : يبقي ساره ساعدتك من نفسها وبعدين انت عذبت سلوي وحبستها وهي هربت وسابت ساره محبوسه معانا صح
انا : اه
ماما : يعني معني كدا ان لو ساره كانت عملت كدا علشان الريس عايز كدا يبقي اكيد كان هيفكر ينقذ ساره لانها واحده من رجالته وبالعكس دا سبها وسابنا كلنا حتي ابنه سابه وكلنا كنا هنموت
انا : يعني ادور علي ساره طب وافرضي لاقيتها ههبب بيها ايه
ماما : ولا انا دماغي عطلت ووقفت وتعبت اقولك قوم نام ياحبيبي وارتاح وبكره تفكر هتعمل ايه
انا : متهزيها كدا وتعمليلنا اي اكل انا واقع من السطح وجعان نياكوس
ماما : حاضر يا حبيبي
( يبقي انا كدا عندي حلين يااوافق واسمع كلامه يااخد مرنا واهرب يااما ادور علي ساره اه خارق انا بكسمي يااما في حل حلو نييييييييك اني استعين بجمال بيه لا احااا ايه التخلف دا دا واحد من رجالته ايه دا لحظه واحده ازاي كان واحد من رجالته وسلوي مكنتش تعرف وسابته يخطف البت الصغيره ياولاد الووووووووووووووووووسخه يعني كل اللي فات دا فعلا انا بيتلعب بيا الكوره وفاكر نفسي بتاع وهو اللي بيرسم كل حاجه وسلوي بنت كوم المنايكه دي كل حوار بتبقي عارفه كل حاجه وسايباني علي عمايا احا هو انا ساكتلها ليه هو هيجري حاجه لو نيكت كسمها بس دي بنت متناكه مبيفرقش معاها حاجه طب انا اقول لمعتز ولا اسيبه كدا *مرنا بتتصل * ايه يابنتي في حاجه طب كويس لا هبات عند امي النهارده هعدي عليكي بكره الصبح في المستشفي خلاص حاضر يالا مع السلامه ....ماماااااااااااااااااا
ماما : ايه
انا : انتي مشغلا التليفزيون اللي في اوضتك
ماما : *باستغراب * اه مشغلاه بس موطياه علي الاخر
انا : طب وليه الكهربا والمصاريف دي يعني ابقي اطفيه
ماما : *لسا مستغربه * ولا خد هنا انت سمعته ازاي وانت في الصاله واوضتي في اخر الشقه
انا : سمعته بمناخيري ياوليه اتحركي جعاااااااااان مفيش امومه خالص عندك *بضربها علي طيزها * اتحركي اسرع اسرع ..............انتهي الجزء الثامن والاربعون


الجزء التاسع والاربعون
( الريس 2 )


لمشاهده صور مونيكا اخت ميرنا اضغط علي كلمه مونيكا

انا : سامو عليكووووووووو عم احمد
عم احمد : وعليكو السلام اتفضل ياداكتاره
انا : حبيبي ياغالي هات علبه ازرق وخدت اتنين هوهوز
عم احمد : كدا الحساب بقي 530 جنيه
انا : هانت كلها شويه ونقبض وهرجلشك يابركه
عم احمد : خيرك سابق اداكتاره
انا : حبيبي ... الو ايه ياجورج صباحك فل
جورج : بقولك ايه في سبوبه حلوه هنطلعلنا بقرشين حلوين راكب
انا : طب عدي عليا في المستشفي نتكلم
جورج : لا انجز مفيهاش هي ساعه زمن وهنرجع
انا : طب ايه هي طيب فهمني
جورج : انجز بس وعدي عليا هفهمك سلام
انا : قشطه ( كلمت الفت اقولها اني هتاخر وطبعا شلفت لكسمي )
( عديت علي جورج وواحنا في العربيه )
انا : انجز بكسمك بقالنا ساعه بنلف ومعيش فلوس بنزين
جورج : ياسطي استني تقريبا الشارع دا هو قالي ورا المدرسه خش الشارع دا اه هو دا
انا : ياعمي طب كلمو طيب شوفو فين
جورج : ياعم هو دا اخلص بس
انا : *دخلت الشارع هادي ورايق *
جورج : اهو هناك اهو اتقل بقي هو هيجيلنا
انا : طب فهم كسمي في ايه طيب
جورج : هفهمك اتقل ... فل يارايق الكلام علي ايه
الشخص : *بيشاور عليا * امان
جورج : امان دا اخويا
الشخص : طب انزلو وتعالو اقفلها بس علشان متتسرقش
( نزلنا ومشينا وراه دخلنا حاره جانبيه وفي عماره مصديه وشقه ارضيه وكسم الشعر اللي بكتبه دا )
الشخص : 3 شنط الشنطه علي 15 الف زي ماتفقنا
جورج : والراجل اللي جاي معايا دا لازم يتراضي
الشخص : مش بتاعتي انا متفق معاك علي حموله اي حد متشعبط مشاريبه عليك
جورج : امين عليا المره دي
الشخص : هتفيشها وتجيلي ابرشقك ولو فيشك هتدهلش لوحدك
جورج : خلصانه يا صحبه
الشخص : علي بركه ****
( خدنا الشنط وحطناها في العربيه )
انا : يابن المتنااااااااااااااااااكه مرضيتش اقل من كسمك قدامه انطق بقي دي شنط ايه مخدرات صح
جورج : ياعم وطي صوت كسمك واطلع بقي خلينا ننجز
انا : مش هتحرك غير لما تنطق
جورج : ياسطي سبوبه علي السريع هنودي الشنط دي ونستلم فلوس هنرجعله الفلوس وناخد نصيبنا
انا : هنتاجر في الاعضاء البشريه امتي
جورج : ياسطي مضمونه نيييييك فلوس من الهوا في اقل من ساعه هناخد 45 الف جنيه انت 20 وانا 25 بدل وقف الحال ابن المتناكه دا ياسطي متنشفش دماغك الفلوس دي مش حرام احنا لا بنتاجر ولا بنعمل غلط احنا سواقين بنوصل ومالناش فيه
انا : المفروض اقتنع يعني بكسمك
جورج : ياسطي اخلص بقي بكسمك بدل منتمسك
انا : هنوديها فين
جورج : اسكندريه
انا : خخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخ احنا بنسلم نفسنا رسمي بكسمك
جورج : ياسطي متبضنهاش انت دكتور ووشوشنا ولاد ناس مش هيشكو فينا اطلع بس علي البركه كدا وجمد قلبك
( وصلنا الحمد لله بالحب لحد اسكندريه علي العنوان اللي هنسلم فيه البضاعه هي شقه في عماره عادي نيك )
شخص : اؤمر
جورج : القرد طلع علي النخله
شخص : بيعمل ايه علي النخله
جورج : بيجيب جوز هند
شخص : وهند رائيها ايه
جورج : موافقه علي العريس
شخص : ومين العريس
جورج : *بيشاور عليا * صاحب الزفه
شخص : الفرح خلص خشوا
انا : احا كل دي كلمه سر
جورج : الدنيا مبقتش امان ياصاحبي
انا : بس يالا ياخول
(بنسلم الشنط وبيشوفوها )
جورج : تمام يبوعموا
شخص : تمام ... الكبير يجي يتمم علي الحاجه ونهارنا فل بالصلاتو علي النبي عقبال متشربو الشاي بتاعكو
جورج : قد الدنيا ياصاحبي
الكبير : * طالع من الاوضه اللي جوا بالكلوت ولابس سلسله جنزير كبيره نيييك ومعاه شرموطتين * اموت في الكبده الاسكندراني
شرموطه1 : هيئهيئهيئهيهئيهئ
انا : احاااااااا دي بطل نييييييك
جورج : كسم بزازها انا عايز اتفطم من تاني
انا : احا دا هيما
جورج : لا ياعم مش هو التاني مبيلبسش كلوتات
انا : ياعم هو بص هتلاقي نفس الكلوت بتاعه اهوه
جورج : ياعم لا دا كلوت كوتونيل هيما بيلبس كلوت سبعه مخروم من ورا
هيما : مييييييييييين ابو مااااااااااااااااااايكل *بيحضني * واحشني يابن الووووووووووسخه احاااااااا قوم يالا دا ابو مايكل اخوووووووويا دا اقعد اقعد تشرب ايه
جورج : انا جورج ياهيما مش فاكرني
هيما : *بعد ماقعد وقف تاني * جوووووووووووورج اخوووووووويا واحشني يابن الوسخه عامل ايه اقعد اقعد تشرب ايه
انا : احا دا مش شايفنا اصلا
هيما : عيب عليك ياجدع في ايه *بيخبط علي فخادي * واحشني واحشني
انا : ماتقوم تلبس حاجه بدل مانت قاعدلنا بالكلوت كدا شكلنا شواذ نييييك
هيما : عيب ياراجل اللي بتقوله دا احا انت في بيتي
جورج : ايه ياسطي الليله دي كلها ونسوان وسلاسل ومخدرات وولعانه معاك
هيما : امسك ولع *بيحدفلنا سجاير حشيش* وانا كمان هولع *بيشد نفس * ياسطي انا زعلان منك
انا : ليه ياسطي
هيما : اخوك يتسجن ومتسالش عليه الفتره دي كلها
انا : ياسطي انا عرفت انك اتسجنت بس معرفش اتسجنت فين ولا اعرفلك مكان
هيما : هعديهالك يابو الصحاب مع انك كان ممكن تعرف بس عادي في بيتها كلتوا لاااااااا الغدا يحضر حالا
جورج : ياعم اهدي مالك سخنان علينا ليه كدا اهدي كدا هو سخنان ليه
هيما : انت بقيت خول ليه كدا ومطول شعرك هي امريكا غيرتك ههههههههههههههههههه تحياتي للساده الشواذ وعلم الريمبو هههههههههههههههههه
انا : احا دا لسا زي ماهو بضان
هيما : ههههههههههههه و**** واحشني نيييك الا بالحق انتو جايين ليه
جورج : جايين نجيبلك البضاعه دي بس منعرفش انه انت
هيما : احاااااااااا علي الزمن يادكتور
انا : مابكسمك انت خريج حاسبات ومعلومات برضو مش عربجي يعني
هيما : متفكرنيش بالزمن ابن المتناكه حته ظابط خول مسكني بسجاره شتمني بامي اسكتله مسكتلوووش رحت شاتمه كلمه منه علي كلمه مني والتيت والشريط هوب لبسني قضيه اتجار بدل تعاطي و15 يوم في 15 يوم في يجددلي الحبس في هوب اترزعت سنين حلوه قلت هي خربانه خربانه اتعرفت علي العمده جوا الحبس خرج وراح ساحبني وراه طلعني بمعرفته بقي وبقيت معاه وفي اقل من شهرين بقيت حاكم دماغ السواحليه
انا : ورحمه ابويا مفاهم كلمه
هيما : بقيت مسؤل عن كيف المنطقه الساحليه اسكندريه وضواحيها هههههههههههههههههههههه احا ابوك مات
انا : لا اترقي في الشغل فادولو رتبه مرحوم
هيما : ههههههههههههههههه عقبال مياخد رتبه عميد المراحيم
جورج : ياسطي دا خربان نييييييييك
هيما : هدي الطاسه مش كدا انا ماسك الكلام ومعتمد اللسان ....
انا : طب بقولك ايه علشان انا قاعد مرعوب نييييك سلم واستلم ونهبق احنا ونبقي نتقابل يوم تاني نقعد مع بعض
هيما : **** في ايه ياعم خليك سندال كدا انت في قلعه اخوك متخافش ياعم
جورج : هي مين البطل اللي كانت خارجه معاك دي
هيما : عجبتك دي بقي حنان فرهده اسم علي مسمي تفرهد افندينا نفسه
انا : هيما وحياه امك انجز وهنبقي نجيلك وقت تاني
هيما : مالك يالا ياخول في ايه متنشف كدا طب عليا الحرام ..
جورج : لا وحياه امك معلش يوم تاني نجيلك
هيما : امين هرن عليك سجل رقمي ونتقابل تاني امسك ادي 3 شنط كل شنطه فيها 10 اخضر
انا : احاااااااااااااااااااااااااااا هي الاسعار بقت مولعه كدا
هيما : هههههههههههه غشيم الشنط فيها ابيض مش بني
انا : يابن المتناكه ياجورج بودره دي فيها اعدام يابن الوسخه
هيما : متخافش ياعم في ايه الساحه دي بتاعتي كسم اي ابن متناكه اخوك سندال
انا : طب هنخلع احنا وهنتقابل تاني
هيما : اميييييييين وصلهم يا سندو
( رجعنا القاهره وسلمنا البضاعه والفلوس وخدنا نصيبنا وكله تمام )
جورج : ايه رايك ياصاحبي فلوس من الهوا لا تقولي دكتور ولا تعليم ولا نيله يعني كام مشوار من دول تاني وبقينا اغنيا
انا : وساعتها تشوف واحده غير اختي تتجوزها
جورج : يعني ايه لا دي حاجه ودي حاجه طب مانتا كمان هتاكل مرنا من الفلوس دي طالما انت شايفها حرام
انا : *بخبط علي الدريكسيون * ياسطه افهم الحرام مبيدومش
جورج : بيدوم عادي اهو اديك شفت هيما بقي ايه عايش زي السكينه في الزبده والدنيا حلوه
انا : خلاص ياجورج قفل علي السيره دي ومتجبنيش في اي ابن متناكه تاني انا اتعشت معايا علي كدا
جورج : امين هطلع دلوقتي اجيب الشبكه واجي اتقدملها
انا : انت ماجوسي يالا ولا جنس ملتك ايه مش في زفت الاول نص اكليل واكليل ولا هتبدع دين جديد
جورج : يابيه وليه دا كله هما 5 دقايق في الكنيسه هنعمل اكليل ونطلع علي القاعه واتجوزنا لا خطوبه ولا نيله
انا : طب متتقل شويه يعني انت شايف كسم اللي احنا فيه مرنا وامها واختها لسا خارجين من المستشفي ومشاكل ومعناش فلوس اصلا فاتقل كدا متبقاش ملهوف
جورج : ياعم انت مال امك انا اللي هتجوز مش انت انجز بقي
انا : طب بعد ماتخلص كلمني ..... *بشاورله ينزل * الو ايه يالولا عامله ايه
ليليان : بقولك ايه انت فاضي عايزاك
انا : خير في حاجه معتز كويس
ليليان : اه كويس متقلقش انا بس عايزه اقعد معاك شويه متعدي عليا
انا : حاضر
( في شقتنا القديمه )
انا : ايه يالولا خير مالك وشك مبضون ليه كدا
ليليان : *بتنام علي صدري وبتعيط * انا مخنوقه مخنوقه اوووووي ومش لاقيه حد احكيله
انا : طب اهدي طيب في ايه ووزه فين ونهال فين
ليليان : *بتمسح دموعها * اتخانقنا انا وهو ونزل من شويه ونهال معرفش فين
انا : طب اهدي طيب هعملك ليمون *بقعدها علي الكنبه وبتصل بمعتز وانا بعمل الليمون مبيردش * امسكي اشربي هو قافل موبايله ليه
ليليان : اصل اصل اصل احنا اتخانقنا جامد *بتعيط *
انا : متقعديش تبربري كدا زي الاطفال بقي قوليلي ايه اللي حصل واشربي الليمون دا تهدي شويه
ليليان : *شربت اللبمون * بنتخانق من ساعه ماتجوزنا علشان علشان *بتبص في الارض *
انا : ايه مصروف البيت
ليليان : لا
انا : علشان حمو بيكا طيب
ليليان : لا
انا : انجززززززي
ليليان : مش مكفيني في ال... في ال.....
انا : في السرير يعني وكدا
ليليان : *بتبص في الارض *
انا : هههههههههههه بتتكسفي يابيضه وبعدين قدري طيب انه يعني مسحول في مليون حاجه وهو مش متعود علي العيشه دي ان الفلوس تبقي معاه علي القد وكمان نفسيته زفت اصبري عليه شويه وهيبقي كويس مانتي عارفاه وعارفه هو ايه من غير مااقولك يعني ... انا هجيبهولك وكلمه حلوه منك وانا اسفه وبتاع وهو هيبقي كويس
ليليان : *بتبصلي ومخبيه حاجه * ماهو اصل اصل انا شتمته وعايرته ووجعت رجولته ف ف فمش
انا : فمش هيرجع لا فالحه يالولا
ليليان : يامايكل افهم انا بحب معتز مقولناش حاجه بس انا بحب النيك اكتر انا بحب اتناك يامايكل
انا : احا ايه التحول في الاداء دا
ليليان : انت مش هتفهمني انا اتجوزته علشان خلاص قلت اخيرا هتناك وفي الحلال وهو ****م لا حسد اسد ودكر وخلاص حلمت اني هتفشخ واشتقت يقوم يجي علي حظي الاسود ويبقي قطه فدا حرق دمي وحسسني بالنحس انا كنت بفكر اخونه بس لاقيته ميستاهلش
انا : انا مش عارف الدنيا جايه عليه ونايكاه ليه كدا الواد دا حرام اقسم ب**** اللي بيحصله دا كله .... طب معلش استحملي وهو هيبقي كويس استحملي يعني انتي صبرتي دا كله وجات علي اليومين دول
ليليان : مش قادره مش عارفه يامايكل مش عارفه نفسي عارف يعني ايه نفسي اتناك نفسي احس باني لبوه شرقانه علي النيك يامايكل فاهمني حاسس بيا انت بتبصلي كدا ليه
انا : اصلي صعب احس بيكي متناكتش قبل كدا انا
ليليان : مبهزرش انا انا بكلمك علشان تتريق وتهزر انا غلطانه اني بكلمك اصلا قوم غور
انا : ههههههههه طب خلاص اهدي اهدي *وبمسك ايديها وهي يتزوقني ومن غير قصدي ايدي جات في بزازها طريه نيييك * طب خلاص اهدي ياملبن اهدي و**** من غير قصدي خبطت فيكي
ليليان: *ساكته وبصه في عيني *
انا : انتي جامده وكل حاجه وكنتي قدامي زمان اكتر من مره بس مينفعش انتي مرات اخويا مش بس صاحبي لولااااااااا مش هينفع *بمسكها من كتافها *
ليليان : *بلبونه * يعني يرضيك اخونه طيب انزل ادور علي اي حد ينيكني هااااا
انا : يابنت الحلال انا ماسك نفسي بالعافيه ف وحياه امك اهدي واغزي الشيطان
ليليان : *بتمسك زبري من فوق البنطلون * مانتا هايج اهوه عليا ريحني واريحك ومحدش هيعرف حاجه
انا : ومين قالك اني مش هايج بس لا *بشيل ايديها وهي ماسكه في زبري جامد * يالولاااااااااا مش هينفع
ليليان : *بتبصلي بعينيها المدوره وكلها محنه وهيجان * ريحني انت اولي من الغريب
انا : *بصتلها في عينها شويه وروحت ماسكها من خدودها بهيجان وبايسها في شفايفها بسرعه وبهيجان وانا ببوسها وبنتنفس بسرعه وهي بتقلعني الجاكت بلهفه وبسرعه وتحتيه التشيرتايه ومش سايبين شفايف بعض وبفك حزامي بسرعه وهي بتقلع هدومها وفي ثواني كنا احنا الاتنين ملط وبنبوس في بعض بهيجان ابن متناكه وروحت زاققها علي الحيطه وماسك بزازها بايد والتانيه برضع فيهم برضع في بز ابن متناكه ملبن نييييييييك وابيض وحلمته واقفه فشششخ واهاتها بنت متناكه تهيج لوحدها وانا بعضلها الحلمه بسناني وبفعص في بزازها اووووي وهي بتتاوه وبتشدني علي بزازها وراحت رافعه راسي لفوق وبتاكل شفايفي بشفايفها وهي علي اخرها من الهيجان )
ليليان : *بهيجان ابن متناكه * الحسلي كسي *بتزق راسي علي تحت *
انا : *بنزل براسي علي كسها وهي واقفه رحت رافع رجليها سندتها علي طرف الكنبه وبان قدامي كس ابن متناكه نضيف نيك ومحمر فشششششششخ وعليه شويه شعر من فوق مخلينه اجمل واحلي وبلساني لحسته لحسه واحده لقيتها اتنفضت رحت لاحس لحسه تاني لقيتها بتتاوه وبتمسك شعري *
ليليان : كمل كمل الحس
انا : * فتحته بايدي الاتنين وبلساني بلحس في كسها من تحت لفوق طالع نازل ومدخل شفايفي في كسها وبلساني بحركه جوا كسها بنيكها بيه *
ليليان : ااااااااه نيكني بلسانك اووووي سخن سخن ااااااااااا
انا : * بشفط في كسها بشفايفي وبرضع فيه وبنفخ فيه وبلحسه ومش عايز اسيبه من ريحته وجماله وطعمه * كسك طعمه حلو نيييييييييك
ليليان : *واقفه بتترعش وبتزق راسي علي كسها * كمل الحسه متسيبوش الحسه اوووووي نفسك سخن مجننه
انا : مش هسيبه انا مشبعتش منه مممممممم
ليليان : اااااه محتاجك اووووي شايف اااااه بيقفل ويفتح ازاي بيناديك عايزك عايزك تنيكه
انا : هنيكهولك بس اشبع منه الاول
ليليان : ااااااه هنزل هنزل *رجليها بتترعش وبتضم راسي اوووي * كمل كمل متشلش لسانك كمل هنزل هنزل
انا : هاتيهم في بقي هاتي هاتي هاتي ممممممممممممم طعمهم حلو فششخ *بلحس وبشرب كل اللي نزل منها *
ليليان : *بتشدني من راسي لفوق وبتبوسني بهيجان * اااااااااااه دوقني عسلي من شفايفك مممممممممم ااااااه يخربيتك سخنتلي كسي اكتر
انا : *ببوسها اووووي وبفعص في بزازها * عايزه تتناكي
ليليان : *بهيجان ونفسها عالي * ااااااااه اوووووي
انا : *رحت منزل ايدي علي كسها بدعكلها فيه وانا ماسكها من راسها وباصصلها في عينيها وهي بتتاوه وعلي اخرها * عايزاني انيكك هنا
ليليان : *بتبلع ريقها وبتهز راسها * ااااااااه نيكني في كسي
انا : ادعكلك كسك كدا
ليليان : ااااااااااااااااه ودخل زبرك فيه *بتمسك زبري بتدعكه *
انا : ادعكي يالبوه ادعكي الزبر اللي هيشرمطك
ليليان : شرمطني ااااااااااه بعبصني اوووووي في كسي اووووووي
انا : *بطلع صباعي من كسها وبحطه في بقها * الحسي يالبوه صباعي
ليليان : *مسكت ايدي وبتمص صباعي بهيجان * مممممممم *وبتحطه تاني في كسها * همووووت مش قادره ريحني بقي
انا : *ببوسها في بقها اووووي ورحت ضاربها علي بزازها *
ليليان : اااااااااي
انا : *ضربتها علي وشها براحه كذا مره * شرموطه نييييييك كسم لبونتك
ليليان : اااااي *بتترعش جامد وهايجه ومحمره * اااااه شرموطه اووووي *بتمسك ايدي وانا بضربها وبتمصها وبتبوسها وبتحطها علي بزازها * فعصهملي اووووي اعصرلي بزازي اوووووووي اضربهم ارضعهم اووووي ياحبيبي اااااااااااه ارضع كمان كلهم كلهم في بقك حطها كلها في بقك ااااااااااااااه *راحت رافعه راسي وبهيجان بتبوسني في شفايفي وراحت زقاني علي الكنبه وقعدت علي ركبها ومسكت زبري تمص فيه بهيجان ابن شرموطه وبتشفط بضاني وتلحسها وطالعه نازله علي زبري غرقته مايه من هيجانها وتدعك فيه من فوق لتحت وتلحس في راس زبري وتعضه براااااااحه وتبصلي وانا في ملكوت تاني من اللي بتعمله فيا * مبسوووووووط وانا بمصلك زبرك كدا ممممم
انا : اووووي مصي كمان شفايفك مجنناني
ليليان : زبرك خخخخخخ زبرك حلو اووووي وريحته بنت متناكه مهيجاني تعبالي كسي مممممم امصه كدا وافركلك بضانك بايدي كدا بتحب كدا مهيجاك
انا : ااااااااااااه براحه مممممممممم كسم هيجانك دا انتي شرقانه
ليليان : اوووووي اوووووووي نيكني بقي يالا
انا : كملي مص لسا كملي تاني
ليليان : مش قادره بقي خلاااااااااص * راحت قامت وقعدت علي حجري ومسكت زبري حركته علي كسها من برا وراحت مدخلاه سنه سنه وبتنزل بكسها عليه * اااااااااااااااااااه يالهووووووووي اخيراااااا هتناااااك
انا : *بمسكها من وسطها وبنزلها علي زبري * انزلي للاخر انززززلي كماااااااااااان
ليليان : اهوووه ياحبيبي اهووووووووه ااااااااااااه يالهوووووي *بتطلع وتنزل علي زبري *
انا : *بضربها علي طيزها * اتنططي كمان اسرع اسرررررع يالبوه *بضربها علي طيزها اجمد * نيكي نفسك علي زبري بسرعه ياشرموطه خخخخخخ
ليليان : اهووووه اهووووووه بنزل للاخر اهوووه مش قااااااادره اااااااااه *بتميل عليا بتديني بزازها *
انا : *بمسك بزازها بسناني وبدعكلها بصباعي الكبير علي زنبورها وهي بتتنطط *
ليليان : لاااااااا يخربيتك لااا لااااا هتموتني كداااااااا اااااااااه متدعكش شيل ايدك شيلها مش مستحمله ااااااااااااااه حرام عليك *بطلت تتنطط وماسكه ايدي عايزه تشيلها من علي كسها بس مفيهاش اعصاب وبتصوت وجسمها متشنج * اااااااااااااه ابوس ايدك ااااااااه شيلها شيلها *بتترعش جامد وصوتت صويطه عاليييه فشخ ولقيت وسطها بيترعش وبتجيب عليا وعلي زبري ورجليها بتضم وتفتح وبتصوت وتتاوه وراحت ضمه رجليها جامد وميلت بجسمها علي صدري * ااااااااه صمني ضمني احضني اوووووووووي
انا : *بحضنها اووووي وبلف ايدي حوالين ضهرها وببوسها في رقبتها * اهدي اهدي ياحبيبتي اهدي انا جنبك شششششش اهدي خالص اهدي
ليليان : متسبنيش خليك حاضني اووووووي
انا :متخافيش مش هسيبك حاضنك اهوووووه اهدي مفيش حاجه اهدي انا جنبك *بمسحلها علي شعرها * ششششش اهدي ياروحي
ليليان : *هديت شويه وراحت رافعه وشها بصتلي شويه وراحت حضناني اووووي وباستني بوسه عششق طووووويله * انا بحبك اوووي يامايكل
انا : وانا كمان بحبك و**** *وشيلتها وهي لافه ايديها حوالين رقبتي وروحت منيمها علي ضهرها وهي لسا متشعلقه في رقبتي ورحت مدخله في كسها كله مره واحده ونايم عليها حاضنها وهي بتشهق كنت انا كتمتلها بقها بشفايفي وبتتاوه وانا ببوسها وماسكها من كتافها مثبتها وبنيك فيها بسرعه وبافترا وهي ايديها حوالين رقبتي وماسكه فيا بغباوه وعينيها مبرقه وبتصوت جوا بقي وانا بنيك بسرعه فشششششخ ولقيت جسمها بيتنفض ووسطها بيطلع وينزل رحت مطلع زبري لقيتها بتجيب وجسمها بيترعش نيييييييييك واعصابها سابت خالص ووشها عرقان نيييييك ومش قادره تتحرك ونزلت بجسمها من علي الكنبه قعدت علي الارض نزلت قعدت جنبها فتحت رجلي وختها في حضني بين رجلي وهي راسها علي كتفي وبهديها وهي بتتنفض وجسمها لسا بيترعش بس براحه *
انا : اهدي خاااااااااااااااااالص يخربيتك دا انتي خلصانه علي اخرك
ليليان : مش قادررره تعبت جسمي مهمد
انا : سقعانه كدا ليه يخربيتك طب قومي معايا (نيمتها في السرير وغطيتها )
ليليان : متسبنيش خليك جنبي
انا : حاضر حاضر *بجيبلها هدومها وبلبسها وبمسحلها شعرها * اهدي يخربييييييييتك انتي ايه عمرك ماتناكتي خالص
ليليان : *بتمسك ايدي وبتبوسها * انا اسفه علشان مكملتش
انا : احنا جامدين اوووي انتو اللي نسوان خايبه اومال ايه هايجه وعايزه اتناك بتتبلي علي الراجل انا ولا لحقت انيكك ولا نيله
ليليان : *بتبتسم * انت منكتنيش بس كيفتني يامايكل
انا : فرقت بروح امك
ليليان : مش هتفهمني بس متشكره بجد انت حد جميل
انا : حد !!!! طب بلاش الحد اللي جاي علشان عندي مشوار هااهاهاهاهاههاهاه اوعي يابت جاتك القرف
ليليان : بجد متشكره اوووي يامايكل
انا : ممكن معتز ميعرفش اي ابن متناكه من اللي حصل دا
ليليان : اكيد يامايكل اكيد
انا : هسيبك انا دلوقتي وهشوفلك العلق دا فين وارجعهولك
ليليان : *بتبتسم * اللي تشوفه

مشهد القهوه

( نزلت لقيت معتز رن عليا اكتر من مره رحت متصل بيه وعرفت انه علي القهوه روحتله )
معتز : مش عارف ياصاحبي اعمل ايه وهي شايلاني في عينيها وانا مقصر في حقها بس هي برضو قالت كلام ابن متناكه
انا : ياعم فكك عادي وبعدين يعني لكل جواد كبوه قشطه منا ساعات بجيبهم بسرعه فشخ
معتز : ياعم انت حاجه وانا حاجه انا لسا كسم عريس جديد
انا : انت هتستهبل يالا مانت بتنيك بقالك زوبروميت قرن عادي فكك بقي كدا واطلبلنا اكل علشان جعان نييييك
معتز : خد ياض صحيح انت روحت فين لما مرنا كانت في المستشفي
انا : كان في نمله حامل في تابلوه العربيه فكنت بنضفلها كسها مكان الحمل
معتز : ونضفته
انا : وباركتلها علي المولود كمان
معتز : وخلفت زرافه ولا خول منيوك قاعد معايا
انا : انت عبيط امعتز هو في نمله هتخلف زرافه برضو انت سخن احبيبي طيب اكشفلك ياض متتكسفش قول عادي وريني طيزك يمكن في حاجه في خرمك ماثره عليك
معتز : انت بضان يالا وانا مش فايقلك
انا : بقولك ايه انا جبت فلوس حوار كدا مع جورج ( وحكيتله اللي حصل )
معتز : احااااااااا طب مادا حلو دا امين نشتغل مع هيما ومننا وعلينا
انا : تاكل حرام يامعتز
معتز : ايه اداء الخمسينات دا وبعدين فيها ايه ماكلها بتاكل حرام
انا : قولو للي اكل الحرام يخاف
معتز : كسمك علي كسمه
انا : ههههههههههههه الواد جورج ابن الخول بكلمه مبيردش دا قالي هجيب الشبكه واكلمك
معتز : دا دماغه مهويه خااااااااااااالص احنا لاقيين ناكل علشان يروح يتجوز ايه خلاص زوبره بياكله
انا : جرا ايه ياخول دي اختي
معتز : *بيشوحلي * ياعم اقعد بقي قرفتنا انت وعيلتكو دي
انا : خد امسك 5000 جنيه اهم روح اظبط حالك كدا وهاتلها هديه وروق عليها الا بالحق هو ابوك فين ياسطي اختفي فجاه كدا ومنعرفش عنه حاجه وسالتك قبل كدا قلتلي حوار كبير
معتز : لا حوار ولا نيله ابويا ياعم لما انا سافرت ساعت لما عرفت عبير مراتي الاولانيه كنت انا وابويا واحمد اللي يحرقه وامي سافرنا وهناك احمد عمل مشاكل بنت متناكه وانا متصدرتلوش الصراحه وابويا هو اللي اتصدرله وفجاه اختفو هما الاتنين
انا : بس انت حكيتلي انك سافرت شغل لوحدك لما روحت للست البرازيليه في تايلاند
معتز : قبلها ياعم سافرنا قبلها ورجعنا وانا بعديها سافرت تاني لوحدي
انا : ومن ساعتها متعرفش عنه حاجه
معتز : وكسمه ولا عايز اشوف وشه لاهو ولا اي حد منهم عيله بنت متناكه
انا : اه و**** عندك حق عيله بنت متناكه
معتز : ايه
انا : هههههههههههه مش قصدي فصدي انهم عيله متتعاشرش ولاد وسخه ههههههه ماخلاص بقي ياعم كسمهم هتبضنا ليه
معتز : اخويا و**** ياض وامك واختك ومراتك انت فاهم اخواتي يعني لو انت مش موجود اخوك سداد
انا : *اسكت بقي ياعم متحسسنيش بخولنتي * حبيبي ياوزه و**** من غير ماتقول ... استني ارد .. الو خير
مرنا : مفيش كنت بطمن عليك هترجع امتي
انا : لما اخلص هرجع
مرنا :حاضر طب ممكن اطلب منك طلب
انا : ننجز شويه
مرنا : عايزه 2 بيبسي واحده سيفن وواحده ميرندا
انا : *مبردش *
مرنا : الو مايكل انت سامعني الووووو
انا : سامعك بس مش فاهم يعني انتي عايزه ايه
مرنا: ايه الصعب يامايكل 2 بيبسي واحده سيفن وواحده ميرندا
انا : انتي فاهمه انتي بتقولي ايه
مرنا : اه
انا : طب اقفلي وتلمي هدومك وترجعلي علي الغيط عدل
مرنا: طب في ايه طي... الو الوووو
معتز : هههههههههههههه يابني حرام عليك اللي بتعمله فيها دا
انا : ياعم دا محتاجه جوجل علشان يفهمها احا عايزه 2 بيبسي منهم سيفن وميرندا يعني احا اجيبلها بيبسي ولا سفن ولا ميرندا ياراجل اسكت دي وجعتلي بضاني
معتز : ههههههههه هنحتفل فين في راس السنه دي هاااااا
انا : هنقعد عند السلمتين اللي عند المترو نصطبح ونولع الدنيا
معتز : طب ايه رايك في الكوربه من ورا
انا : شارع البحر شيراتون في الروقان
معتز : بقي رزل نيك طب نطلع علي الرووف توب في الزمالك
انا : بقي بيئه بنت وسخه طب ايه رايك في ليفت بنك في الزمالك برضو
معتز : غالي نيييييك ولازم محجز قبليها
انا : يبقي مفيش غيره
معتز : مين لا احااااااااااااااااا متقفلناش بقي ياعم
انا : هو البلاي ستيشن واحلي راس سنه .... خد ولا خلاص يالااااااااا خد هههههههه خول اوووي

( معتز خد عربيته ومشي وراح لحد تحت البيت واتبضن فمطلعش ولف بالعربيه شويه وليليان اتصلت بيه كتييير وهو مبيردش راح قافل تليفونه تاني وراح طالع علي كوبري اكتوبر فضل قاعد هناك شويه في العربيه بيشرب في سجاير وبيفكر هيعمل ايه وابتدي يتحرك بالعربيه نزل الكوبري لقي زي حته هاديه كدا وقف فيها علشان يعمل حمام وواقف بيطرطر عادي جنب العربيه لقي حد بيخبط علي كتفه )
شخص : لامؤاخذه يانجم معاك ولاعه
معتز : *بيعدل هدومه * انت مش شايف دين امي بشخ يعني خلاص حبكت كسم الولاعه
شخص : لا مؤاخده ياكبير مخدتش بالي
معتز : طب ابقي خده بعد كدا
شخص : متدهوني انت
معتز : اه انت شكلك عايز تتناك النهارده انا هطلع ميتين امك * ولسا هيضربه *
شخص : اهدي يانجم لو مش عايز خلاص ولا اكنك شفتني
معتز : *باستغراب * مش عايز ايه
شخص : مش عايز *بيغمزله * حاجه نضيفه هتكيفك
معتز : بني فاتح ولا غامق
شخص : *بيستغرب* فاتح وحاجه نضيفه هتعجبك
معتز : طب هات حاجه بخمسين
شخص : *بيستغرب اكتر * خمسين ايه ااااااه انت كيفك الكبار
معتز : كبار ايه اتكل ياعم علي **** مش عايز حاجه روح بيع في حته تانيه *بيفتح باب عربيته *
شخص : ابيع ايه انت فهمت ايه ياحضرت انا عايز ابللك السفنجه
معتز : * بيقفل الباب * ااااااااااه قلتلي وانا اللي فاكرك بتبيع حشيش طب مش تقول طيب
شخص : *بيضحك يمشي الدنيا * ياريت و**** مكنش دا بقي حالنا
معتز : لا ياعم اتكل علي **** انا دكر والحمد لله
شخص : جرا ايه يا نجم متخليك شواف اومال انا جايلك ليه يعني بسم **** ماشاء **** جسمك حاجه تفرح
معتز : انت عايز تتناك يعني
شخص : ياااااعم وطي صوتك في اييييه هتفضحنا
معتز : وايش عرفك بقي ان ليا في الخشن
شخص : اللي بيركن او بيقف هنا بيبقي ليه في اللون المكان هنا معروف بكدا بص *بيوريلو اتنين واقفين بيعملو حمام عادي * اهم دول بيتفقوا بيشوفوا مين فيهم المسمار ومين الصاموله
معتز : ااااااااااه قلتلي طب وعايز ايه بقي
شخص : جرا ايه يانجم ليك ولا اشوف حد غيرك
معتز : المكان فين
شخص : انا شغال امن في عماره هنا قريبه اكنك صاحبي وقاعد معايا
معتز : اركب اركب دا ايه المكان ابن المتناكه دا
شخص : بااااااس هنا العماره دي اركن بعيد بقي علشان السكان وكدا *بينزلو من العربيه وبيخشوا العماره ومعتز بيلف يبص علي العماره والراجل بيفتحلو اوضه زي اوضه البواب فيها زي سجاده ومسطبه وهدوم مرميه علي الارض * لامواخذه مش قد المقام احنا بنغير هدومنا هنا يعني فتلاقيها مكركبه وكدا ناس شقيانه يابيه
معتز : وانت بقي سايب شغلك وواقف عند الكوبري بتدور علي حد ينيكك
شخص : الكيف وحش يانجم وبعدين اهو اي حاجه تصبرنا عقبال مالجماعه تيجي من البلد
معتز : انت متجوز
شخص : اعملك شاي اااه متجوز ومعايا عيلين صغيرين
معتز : ربنا يخليهملك انت عندك كام سنه
شخص : *بيقلع البلوفر بتاع الامن * 32 سنه ومعايا دبلوم انما انت شاكلك ابن ناس يعني ايه اللي حدفك علي السكه دي
معتز : انت مش ليك انك تتناك وخلاص ملاكش فيه
شخص : بندردش يعني يانجم مش كدا الكلام اخد وعطا انت اول مره ولا جربت قبل كدا
معتز : مع رجاله وكدا دي تبقي تاني مره
شخص : بتحب ايه بتاخد وتدي ولا بتدي بس هارد ولا سوفت
معتز : لا بدي بس
شخص : *بيقلع بنطلونه * انا بحب الهداوه وانت بتحب المص
معتز : اه
شخص : * بيقلع الكلوت وبيحرك في بتاعه قصير وتخين وواقف عصب * ليك في البوس وكدا ولا بتقرف
معتز : لا بقرف
شخص : ماتقلع وتفك كدا *بيمسح طيزه بمناديل *
معتز : *بيبصله بقرف وهو بيقلع *
شخص : ههههههه لا يانجم نضيفه اهيه *بيوريله المنديل* انا بس بحب اتاكد علي النضافه علشان الامراض يعني
معتز : *قلع هدومه وزبره واقف نص واقفه *
شخص : جميل اووووي زبرك ومداريه ليه طيب
( معتز قاعد علي المسطبه والراجل قاعد علي الارض وماسك زبر معتز وهاتك يامص لحد اما زبر معتز وقف علي اخره وراح قايم جايب زيت ودهن طيزه وزبر معتز وراح قاعد بطيزه علي زبر معتز بحيث ضهره ناحيه معتز وبيحاول يدخل فيه سنه سنه لحد اما دخل شويه وابتدي يتنطط كام مره وراح قايم )
شخص : زبرك كبير مش هينفع الوضع دا ادهوني كلابي* راح نايم علي الارض وضع الكلب *
معتز : *نزل علي ركبه وراح مدخله فيه من ورا دخله لحد نصه وبيزق فيه مش عايز يخش تاني راح مطلع زبره ودلق عليه زيت تاني وعمال يحاول مدخلش غير نصه بس وحته زياده وابتدي ينيك فيه والراجل تحتيه بيترعش وهو بيلعب في زبره واقف نيييييييك بس مفيش صوت بيطلع منهم ومعتز سخن عليه راح مطلع زبره وراح منيم الراجل علي ضهره وسحب رجله وتناها علي صدر الراجل وراح مدخل زبره وفشخ كسمه لدرجه ان الراجل من الهيجان والوجع كان كل شويه يقفل طيزه ويزق معتز من بطنه يبعده * ماتهدي ياخول مالك
الشخص : مش كدا ياعم في ايه انت زبرك كبير علي خرمي انا خرمي ضيق مش متعود علي الحجم دا
معتز : هتتعود دلوقتي
الشخص : طب ادعكلي زبري علشان محسش بوجع
معتز : كدا
الشخص : اااه
( فضل ينيك فيه بتاع خمس دقايق ومعتز فرحان ان زبره واقف نييييك وشادد حيله وعمال يفكر اومال ليه مع ليليان مبيوقفش ماهو زي الاسد اهوووه وعمال يفتري علي طيز الراجل والراجل لاعارف يصوت ولا عارف يقوله خلاص لحد اما معتز قرب يجيب وابتدي يسرع في النيك شويه والراجل عرف انه قرب يجيب )
الشحص : متجيبش جوايا طلعه هات برا
معتز : *بيكمل نييك * ليييه ماهو حلو جواك هتحس بيه اكتر
الشخص : ياعم متجيبش جوايا
معتز : خلاص اهدي اهدي هجيب برا *بيزوم وبيطلع بتاعه بيجيب برا وبعد ماجابههم راح مدخله تاني في طيزه *
الشخص : لسا هايج
معتز : اااااه *بينيك فيه تاني *
الشخص : انت منكتش قبل كدا ولا ايه
معتز : طيزك اللي ضيقه مهيجاني
الشخص : بسرعه طب علشان معاد ورديتي قرب
معتز : قربت قربت
الشخص :*بيدعك في زبره وهو بيتناك *
معتز : ماتجيب انت مبتجيبش ليه
الشخص : هجيب بعديك
معتز : *بيسرع شويه وبيزوم وبينام علي الراجل وبيجيبهم جواه مبيخرجش زبره *
الشخص : احااااااااااااا اوعي اوعي ياعم ليه *بيمسح طيزه بسرعه بقماشه وبيحزق * ياعم ليه يخربيت امك بقولك متجيبش جوايا
معتز : *بيضحك * لامؤاخذه يا يانجم متخافش ياعم لو خلفت ابقي سقطته
الشخص : طب يالا ياعم البس هدومك واتكل علي ****
معتز : وانت ايه مش هتجيبهم
الشخص : لا ياعم هبقي اضربها في الحمام
معتز : خد تعالي هضربهالك ياعم علشان متزعلش *مسك زب الراجل والاتنين قاعدين علي الارض ومعتز مولع سجاره وبايده التانيه بيضربله عشره والراجل قاعد مفشخ رجله اكنه قاعد علي الشط * اخلص ياعم ايه كل دا
الشخص : انا بجيب متاخر
معتز : *بيدعكله في راس زبره من فوق * كدا تجيب اسرع
الشخص : ااه *وراح قايم واقف علي ركبه وقرب زبره من معتز وبيهزه قريب من وشه * مصه وانا هجيب بسرعه
معتز : *راح واخده في بقه ومصهوله وطبعا مبيعرفش يمص *
الشخص: *بيطلع زبره من بق معتز * وبيضربهم وبيجيبهم علي الارض
معتز : مانت دكر اهو وبتجيب لبن اومال ليه بس بتتناك
الشخص : *بياخد نفسه * يالا يانجم البس هدومك وولا اكنك تعرفني
معتز : *بيضحك بسخريه * اه ياولاد المتناكه

مشهد البيت
(اوضه النوم )

مرنا : اقوم اعملك تاكل
انا : *بغير هدومي * لا خليكي زي مانتي مش عايز اتعبك
مرنا: انت زعلان مني طيب في حاجه
انا : لا ليه
مرنا : طب مجبتش البيبسي ليه نفسي رايحاله اوووي
انا : حاضر هنزل اجيبه
مرنا : *بتقوم من علي السرير * لاااااا انت في حاجه مضايقاك انت مش مكموكتي خالص
انا : هنزل اجيبلك البيبسي واجي
مرنا : مايكل متبقاش رخم بقي وتنكد عليا في اخر السنه انا ياحبيبي مكنتش اقصد الكلام اللي قلته ماهو علي يدك مكنتش في وعيي
انا : انتي هبله يابت ابقي حمار لو متضايق منك علشان كدا انا متضايق من حاجات تانيه بس شويه مشاغل كدا
مرنا : طب ايه هي قول بسرعه علشان عملالك مفاجاه
انا : يعني شويه مشاكل زي مثلا لو اتعرض عليا اني مثلا اتاجر في المخدرات او الاثار او اي حاجه من دي بس فلوسها حلوه هتوافقي
مرنا : *بتبرق * انت بتستهبل لا طبعا مدخلش بيتي قرش حرام وانت بتختبرني صح انا عارفه انك متعملش كدا
انا : طول عمرك صايعه انا فعلا بختبرك يالا تعالي ننام بقي
مرنا : استني مش لما تشوف المفاجاه ... غمض عينك الاول
انا : انا بخاف من الجمله دي
مرنا : هههههههههه متخافش غمض بقي
انا : اهووووووووووه
مرنا : *بتقرب تبوسني * متفتحش عينك
انا : حاضر
مرنا : *راحت بتزق في حاجه كبيره ومغطياها * متفتحش شايفاااااااااك يامايكل بقي *مبتسمه فشخ * متفتحش عينك علشان خاطري
انا : قافلها اهووه اقولك هاتي مفك اخرمهالك علشان تتاكدي اني قافلها
مرنا : ههههههههههه استني متفتحش *قربت مني * بتحبني يامايكل *
انا : قبل السؤال ولا بعد السؤال
مرنا : اخلص ياساويرس رد
انا : عارفه احساس السجاده الجديده
مرنا : لا ايه احساس السجاده الجديده دا هي السجاده بتحس
انا : بالظبط كدا دا احساسي من ناحيتك
مرنا : جزمه يعني مش بتحبني
انا : طب افتح عييني طيب واحب فيكي بدل مانا شبه طه حسين كدا
مرنا : طب تعالي *ماسكاني من ايدي * امشي ورا صوتي الحنين
انا : اكدب يابو صلاح اكدب
مرنا : *بتشد الغطا من علي المفاجاه وبصوت موسيقي * تتا تتتتاتاتاتاتتاتاتاتا ايه رايك
انا : احاااااااااا ايه دا
مرنا : دي شجره
انا : منا عارف انها شجره مالها يعني
مرنا : دي مش شجره عاديه
انا : بتبيض يعني ... هتنزلنا بيض مسلوق نفطر بيه مثلا
مرنا : دي شجره الكريسماس ياروحي
انا : *بردحلها * كريس ايه ياختي !!!!! انا قلت النت يتقطع علي امثالكو محدش صدقني
مرنا :ايه يامايكل دي الكريسماس بتاعت سانتا كلوز
انا : ودفعتي فيها كام بقي شجره فانتا كريز دا
مرنا : هههههههههههههه 3000 جنيه بس
انا : *بحط ايدي علي قلبي * ااااااه قلبي الحقني اسندني وشيلني ونيكني ااااااه يخربيت امك دفعتي 3000 جنيه في شجره واحنا مش لاقيين ناكل
مرنا : عادي يعني كل سنه وانت طيب يابيبي
انا : بيبك !!! دي لو الشجره اللي نيوتن كان قاعد تحتها مش هدفع فيها اكتر من 500 جنيه يخرببببببببببيتك
مرنا : خلينا نفرح زي بقيه الناس ياروحي
انا : ايه الفرحه في شجره بتنور ... احا مين دا ؟
مرنا : دا بابا
انا : بابا ايه انتي مش ابوكي ميت من سنين
مرنا : هههههههههه دا بابا نويل
انا : ونويل بيعمل ايه في اوضه نومي بالروب الاحمر دا بتخونيني يامرنا
مرنا : ماهي دي المفاجاه اللي محضرهالك
انا : مرنا مش معني اني كنت مقصر معاكي الاسبوع اللي فات يبقي تجيبي راجل غريب في اوضه نومي يعني لكل جواد كبوه وانا هبقي كويس انشاء****
مرنا : ههههههههههههههههه لا انت فهمت ايه دا جاي هديه مع الشجره
انا : ياصلاه النبي جايبالي واحد اصرف عليه
مرنا : اهو يونسنا ياروحي
انا : اطلع برا لو سمحت عايز اتكلم مع مراتي شويه
مرنا : مالك يامكموكتي في ايه بس
انا : *بمسكها من شعرها زي الارانب * هو احنا مش قولنا ياقلبي نبطل نصرف في تفاهات مش احنا اولي بالفلوس دي منهم لله الغرب ضيعوا عقولكو
بابا نويل : انا مش هايف يابشمهندس
انا : برا ياخول برا بيتي متفتحش بقك .... حصل يابقره ولا محصلش
مرنا : حصل
انا : يبقي لما تجيبلي شجره ب 3000 جنيه وتقوليلي كريسماس يبقي احا ولا مش احا
مرنا : ماهو بنفرح زي بقيه الناس ياروحي
انا : احا ولا مش احا
مرنا : احا
انا : يبقي هنكمل باقي الشهر منين هنصرف منين هااا هنستني الشجره تطرح دا انا واخد سجاير علي النوته من عم احمد
مرنا : اسفه و****
انا : هتعملي كدا تاني
مرنا: * بتبصلي زي الاطفال * لا خلاص
انا : ماشي هخش استحمي تكوني طلعتي الفلوس اللي شايلنها في الدولاب لوقت عوزه نشوف هنمشيها ازاي لاخر الشهر
مرنا : اصل في حاجتين عايزه اقولك عليهم
انا: اهوووه بنروح في داهيه اهووووووووووه
مرنا : *مفشوخه ضحك علي منظري وبتكتم الضحكه *
انا : بتضحكي مبسوطه فرحانه
مرنا :اصل انت مش هينفع تستحمي علشان في بطريق جوا
انا : خخخخخخخخخخخخ بطريق *بتطنط علي السرير * جننتيني خلاص اهوووه مش دا اللي عايزاه يامرنا اهوووه بتجنن اهوه *بقلع بنطلوني* تحبي اقفلك في البلكونه بالكلوت اهوووه
مرنا : ههههههههههههههههههههه اهدي يابن المجنونه ماهو ياحبيبي كريسماس يعني تلج وبطاريق وغزلان وكدا
انا : انا هادي اهوووه يالا اديني الكبيره بقي جبتي فلوس البطاريق منين
مرنا : ماهي دي الحاجه التانيه خدتهم من الفلوس اللي شايلنها لوقت عوزه
انا : اااااااااااه قلبي قلبي تحبي تاخدي الكلوت بالمره
مرنا : مايكل انت كويس ههههههههههه
بابا نويل : في حاجه يامدام ؟؟
انا : برا يابن الوسخه اااااااااااااااااااه
مرنا : ههههههههههههههههههه طب خلاص طيب اهدي هسيبلك الكلوت
انا : *بشدها من ايديها اوقعها علي الارض وبنام فوقيها * يعني اعمل في امك ايه دلوقتي هااااااا
مرنا : ااااه هههههههههههههههههههههه *بتبصلي في عيني وهي بتضحك فشخ وحطت كف ايدي علي وشها وبتبوسه وبتتمسح فيه *
انا : مبسوطه ياختي اهو دا اللي باخده منك
مرنا : هييييييييييييييح *بكل عظمه وبتحرك صوابعها وهي بتتكلم* انا في قمه سعادتي لا استطيع ان اعبر عن مدي سعادتي في الوقت الراهن
انا : *بضربها علي وشها * اخرسي بقي جاتك القرف انتي ايه مخك دا فيه ايه بلوووظه
مرنا : اضرب كمان عايزه اتوووووب اضرب ههههههههههههههه
انا : *بنزل من فوقيها وبنام علي ضهري وهي بتعدل نفسها ونايمه جنبي سانده علي كوعها وبتبصلي وبتلعب في دقني *
مرنا : مالك بس متزرزر ليه كدا كل دا علشان بابا نويل خلاص امشي يابابا هو بقي كويس وهيشرب اللبن ولا علشان راجل هاااا مانا لو كنت جبتلك ماما نويله كانت هتبقي علي قلبك زي العسل يابتاع النساء والسهر
انا : انا هقفلك قناه روتانا زمان دي اللي مركبالك طربوش علي لسانك دا
مرنا : عارف ياض ياكوكي ايه كوكي دي لا مش بحب الاسم دا اسم مايع كدا انا هقولك يا كوكو احسن
انا : كوكو اسم راجل شويه يعني
مرنا : اه واخرس عايزه اقوول الكلمتين اللي عندي
انا : اسفين ياكابتن اتفضل
مرنا : عارف انا حاسه ان الواد هيطلع لعيب كوره قولي ليه قلتلي ليه علشان انا اتوحمت علي بيبسي ولو تفتكر بيكهام كان بيعمل اعلانات بيبسي يبقي نستنتج ايه
انا : نستنتج انك يتنامي وطيزك عريانه مثلا
مرنا : انت من سني علشان تهزر معايا يالا دا انا لو اتجوزت بدري كنت خلفت قدك
انا : بصي بس تعالي كفايا هبل انا عملت (حكتلها حوار الفلوس والمخدرات ) اسمعي بس انا عارف انه غلط بس اوعدك انه مش هيحصل تاني اوعدك وحياه غلاوتك عندي
مرنا : يابن الجزمه ياجورج وانت هترضاها علي اختك
انا: هتبقي مراته وهو حر فيها برا عني ياكلها حرام ياكلها خرا طالما هي قبلتها علي بيتها ماليش حق اتدخل انا ليا حق انصحها بس
مرنا : وانا مش هقبلها علي بيتي
انا : طب نعديها المره دي واوعدك مش هتتكرر تاني المره دي بس علشان خاطري
مرنا : ماهي مره هتجيب مره هتجيب مره مش هنخلص
انا : اوعدك المره دي وخلاص ممكن
مرنا : هما كام
انا : 20 الف اديت ل معتز 5 باقي معايا 15 الف
مرنا : يالهووووووووووي 15 الف طب وليه نبطل انا موافقه اعملنا 5 ست مشاوير تاني حتي كان نفسي اجيب عربيه بابا نويل بس الفلوس مكفتش
انا : *بضربها علي راسها * اخرسي بقي

في مشهد اخر
(بيت اندرو )


ام اندرو : بيتي وانا حره فيه اللي مش عجبه يتفضل يغور في ستين داهيه
اندرو : ياماما مش طريقه كلام دي
ام اندرو : انا هنا صاحبه البيت الكل يمشي علي مزاجي واللي مش عاجبه الباب يفوت جمل
سوزي : انا ساكتالك ومستحملاكي علشان ابنك لكن غير كدا انا محدش يعلي صوته عليا انتي فاهمه
اندرو : سوووزي انتي اتجننتي دي امي
سوزي : طب ياننوس عين امك خليك قاعد معاها انا سايبيهالك
اندرو : لو خرجتي برا البيت مش هتعتبيه تاني
سوزي : *بتبصله بغيظ * ماشي انا هخرج بس متجيش بقي تدور عليا لما كسك ينقح عليكي ياقطه
اندرو : *بيضربها بالقلم * غوري اطلعي برا مشوفش وش كسمك هنا تاني براااااا
سوزي : حاضر ياعره الرجاله انا هعرفك ازاي تمد ايدك عليا
ام اندرو : *بتضرب سوزي وبتشدها من شعرها * عره الرجاله ياوسخه ياشرموطه يامسخ دا سيدك وسيد عيلتك يابنت الوسخه امشي اطلعي برا جاتك القرف قدمك فقر علينا *بتقفل الباب وراها * غووووري كفايه نجاسه ... ولا تزعل ياحبيبي كلبه متسواش
اندرو : ماما انا هعمل عمليه وارجع راجل تاني انا مش هعيش كدا انا راجل مش خول
ام اندرو : *بفرحه * بجد يابني انت بتتكلم بجد يعني يعني يعني
اندرو : دا قراري ومش هرجع فيه هسافر اشوفلها اي علاج او اي حل انش**** ابيع هدومي بس مش هعيش كدا
ام اندرو : بتحضنه وبتعيط * ياااااااااااااااااااااه اخيرا ياحبيبي رجعت لعقلك خد خد كل دهبي وفلوسي واعمل العمليه وفرحني فرحني بابني دكري وسندي في الحياه
اندرو : *بيبوس ايد امه * حقك عليا ياماما انا اسف اني مكنتش الراجل اللي نفسك تخلفيه بس اوعدك اني هبقي واحد تاني * الباب بيخبط *
ام اندرو : وديني لو هيا لادفنها مكانها
اندرو : لا استني انتي *بيفتح الباب* ومتنح
اميره : *بتبتسم *
اندرو : *بيشدها عليه وبيحضنها * ياااااااااااااااااااااااااااااااااا ااااااااااااه وحشتيني وحشتيني اوووووووووووي *بيبوس فيها بكل حب وشغف* وحشتيني اوووووووووي
اميره : *بتحضنه جامد وبتعيط* وحشتني اوووووووووووي ياخويا اووووووووي
ام اندرو : *بتجري علي الباب وبتحضنها * بنتي بنتي ااااااااااااااااااه *بتبوسها وبتعيط * وحشتيني وحشتيني اوووووي اااااااااه كل دا بعيد عن امك ياضنايا اااااااااااه ياحبيبتي وحشتيني اوووووي
اميره : وانتي اوووووووووي ياماما اووووووووي وحشتيني ووحشني بيتي واندرو وكلكوا وحشتوني اووووووووووي
اندرو : *بيدخل الشنط وبيقفل الباب * اول مافتكرتي ان ليكي عيله ياجزمه
اميره : حقوكوا عليا انا اسفه مش هسيبكو تاني
ام اندرو : مش مهم المهم انك رجعتلنا بالسلامه *بتحضنها اووووووي *
اندرو : جبتيلي حاجه وانتي جايه
اميره : هههههههههههه علطول كدا همك علي الهدايا
ام اندرو : ياواد سيبها تاخد نفسها الاول كلتي ياحبيبتي
اميره : اه ياماما انا بس جايه تعبانه وعايزه انام
ام اندرو : انتي كويسه يابت فيكي حاجه طيب
اميره : اه ياماما الحمد لله انا زي الفل تعبانه بس من الطياره والسفر
ام اندرو : طب ياحبيبتي خشي ارتاحي في اوضه اخوكي عقبال ماوضبلك اوضتك
اميره : حاضر ياماما *دخلت الاوضه وشويه ونادت علي اندرو *
اندرو : ايه ياميرو
اميره : اقفل الباب علشان امك متسمعش
اندرو : *بيقفل الباب * خير في حاجه
اميره : *بتعيط* انا اتبهدلت يااندرو اتبهدلت اووووي
اندرو : قوليلي طيب حصل ايه
اميره : رماني زي الكلبه لما عرف اني استحاله اخلف واتبهدلت يااندرو اتبهدلت عقبال ماجمعت تمن تذكره الطياره
اندرو : وهو عمل كدا ليه دا كان بيحبك وبيموت فيكي
اميره : *بتعيط * كان ابن وسخه بيعمل كل دا علشان اخلفله الولد ولف بيا علي دكاتره كتير حتي الحقن المهجري منفعش ولما فقد الامل رماني في الشارع اتبهدلت اوووي يااندرو اوووي *بتترمي في حضنه *
اندرو : *بيطبطب علي كتفها * طب اهدي ياحبيبتي اهدي خلاص اللي حصل حصل فداكي ضفرك برقبته المهم انك معانا وفي بيتك
اميره : اندرو امك متعرفش حاجه لو عرفت هتضايق اووووي كان نفسها في حفيد ولو عرفت *بتعيط*
اندرو : ماهي مسيرها تعرف وبعدين اكيد بكره هتسالك
اميره : قولها انت انا مش هقدر اقولها انا تعبانه اووووي حاسه اني ماليش لازمه في الدنيا دي
اندرو : مش مستاهله دا كله هو ابن وسخه مقدرش النعمه اللي معاه خلاص سيبك منه
اميره : *بتمسح دموعها * معلش انا اسفه هضايقك انت ومراتك وانام في اوضتك لحد بكره معلش استحملني
اندرو : مراااتي !!!! مراتي مين
اميره : انت مش متجوز اومال الهدوم دي بتاعت مين
اندرو : دا حوااااااااار كبير لما تنامي وترتاحي كدا هبقي احكيلك عليه المهم نامي انتي وارتاحي ولو احتاجتي حاجه انا نايم برا
اميره : *بتحضنه * يخليك ليا يااحلي اخ في الدنيا كلها

مشهد اخر
( بيت الريس )


الريس : *قاعد بيسمع اغاني *
سلوي : لسا مخدش قرار
الريس : *بيشاورلها تكمل *
سلوي : ياوهبه الواد دا مش سهل وانت عارفه ايش ضمنك انه هيخش يهرب الواد ويجيبهولنا مش يمكن يغدر بينا
الريس: *بيبصلها بقرف * هتفضلي طول عمرك هبله ودماغك محدوده
سلوي : ياوهبه دا ولا اكن في اي حاجه بتحصل وهو مش في دماغه اصلا
الريس : *بيطفي الاغاني * لحد امتي هفضل انضف وراكي لحد امتي هفهمك ان دا مينفعش معاه التحدي دا تخديه علي حجرك بالراااااااااااحه يعملك اللي انتي عايزاه طول ماهو حاسس انك اعلي منه واقوي منه هيخاف لكن لو ادتيلو ايحاء انك خايفه منه هيركبك وهينيكك ودا اللي انتي كنتي بتعمليه معاه كل مره بتوريله خوفك منه علشان كدا بياخد خوفك دا يلفه بايديه زي الكوره كدا ويرميهولك في حجرك تاني فهمتي
سلوي : الواد مبيعطلش دماغه شغاله مبيقفش خاااااالص ومحظوظ ابن المتناكه حظه في طيزه
الريس : هو بيخاف من ايه او بيخاف علي ايه ؟؟
سلوي : مراته
الريس : غشييييييمه مايكل مبيخافش علي مراته مايكل بيخاف انها يحصلها حاجه بسببه يعني لو ماتت موته ربنا مش هيخاف لكن لو ماتت بسببه مش هيسامح نفسه هيفضل طول عمره عايش بالندم مفكرتيش ليه في كل قصه من قصصه وحواراته بتلاقيه بيلم معاه اي حد بيطلب مساعدته من اول اندرو ومشكلته وخد معاه دينا الشغاله و هدير وليليان وسوزي ومزيكا ونهال وسوسن وبنت العطار اللي ساعدته وهربت وغيرهم وغيرهم واي حد غلبان في طريقه بيقابله بيساعده حتي انتي لما كنتي بتطلبي مساعدته كان بيقف جنبك دا حتي ساره اللي فشخت عيلته ساعدها لما طلبت المساعده مسالتيش نفسك بيعمل كدا ليه
سلوي : علشان لما يحتاجهم يلاقيهم
الريس: مش شرط كتير منهم خانوه وضحكو عليه .. الاجابه سهله بصي للنص الفاضي من الكوبايه هتلاقي انه بيخاف من الندم بيخاف انه يدي ضهره لحد طالب مساعدته بيخاف يتخلي عن حد ويشيل ذنبه
سلوي : مش فاهمه ماانتا هددته بانك هتاذي مراته وامه واخته
الريس: هههههههههه هو عارف ومتاكد اني مش هعمل كدا لانه واثق اني محتاجله تحبي اقولك هيعمل ايه دلوقتي مايكل دلوقتي بيصفي كل اموره وبيمهد الطريق لانه يجيلي ويقولي انا موافق وهيعمل اللي هقولو عليه هو للاسف مش ذكي زي مانتي فاكره هو بيعرف يفكر بيعرف يشغل دماغه وفي فرق بين الاتنين هديكي مثال انتي ياسلوي هديكي شويه بطاطس واقولك اعمليلنا عدا هتقومي عاملالنا شويه بطاطس زي مالكتاب بيقول وهتبقي فشيخه لكن هو اديلو شويه بطاطس وقوليله اعملنا غدا هيعمل بطاطس اي كلام بس جنبها هيعمل سلطه وطحينه وكاتشب وهيزين الاكل علشان يداري علي طعم البطاطس الوحشه اللي عملها .... عرفت الفرق بينك وبينه هو بيعرف يستخدم الحاجات المتاحه اللي حواليه انما انتي بتستخدمي حاجه واحده بس ولو قارنتي بينك وبينه هتلاقي انه هو اللي يكسب لانه عمل اكتر من صنف علي الغدا ..فهمتي
سلوي : يعني كل داااااااااااااااا وطلع برضو اذكي مني
الريس : طول مانتي بتفكري كدا هيفضل مسابقك بعشرين خطوه .... مايكل خلاص انا هخليه ينيك نفسه بنفسه انا خيرته مابين نفسه ومابين عيلته يااما يضحي بنفسه ويتحمل هو النيك يااما يضحي بعيلته ويتحمل الندم ان اللي بيحصل لعيلته بسببه وطبعا هيختار ايييييييييه
سلوي : هيسجن نفسه
الريس : شاطره اهدي كدا واتفرجي علي الاسد وهو بيخش برجله جوا القفص وبيقفل علي نفسه الباب كمان *بيشغل الاغاني تاني *

في مشهد اخر
( المشهد دا حصل وقت ماكنت انا مع ليليان وبعديها طلعت قعدت مع معتز علي القهوه )

ماما : ايوا ياللي بتخبط ماتهدي متسربع علي ايه
جورج : خاااااااااااالتي ست الكل وحشاني
ماما : بتخبط ليه كدا يااهبل انت
جورج : فين عروستنا الحلوه
ماما : خرجت بتشتري حاجات
جورج : *بيخش يقعد في الصاله * دا ايه القرف دا ولا هي بترد ولا ابنك بيرد علي الموبايل
ماما: مستهفأينك يااهبل ... يانهارك اسود قوم يالا اقلع الجزمه السجاد لسا *بتضربه علي ضهره * لسا منضفاه قوووم اقلع الجزمه
جورج : ايه عايزه تاخدي بيها ولا ايه هههههههههه
ماما : ماهي مكانتش فاضيه تربيك ياوسخ
جورج : *بيقلع الجزمه وبيحضن امي من ورا وبيمسك ايديها * ماخلاص بقي ياخالتو وحياه امك انا هبقي جوز بنتك *بيبوسها في قفاها * خلاص بقي انتي عارفه انا بحبك قد ايه
ماما : خلاص سيب ايدي ياولاه مش هعملك حاجه
جورج : امان يعني
ماما :قلت خلاص *وبتمسكه من شعره * فكرك يعني هتزوغ مني يابو شخه انت
جورج : شعري وحياه امك يامني خلاص *وبيمسكها يكتفها * اااااااااه خلاص يامني شعري وحياه امك
ماما : اتنيل اقعد اجيبلك حاجه تطفحها
جورج : تسلم ايدك ياباتيستا
ماما : *راحت جابتله شاي وجات * اتهبب امسك بتكتب ايه ياواد
جورج : بكتب الحاجات اللي هعملها قبل الفرح يعني هحلق شعري وهشيل التاتوه اللي علي دراعي دا وحاجات كدا هبله يعني
ماما : *مسم * دا الحب بيعمل عمايل
جورج : مانتي عارفه انا بحبها قد ايه يامني
ماما : عارفه يابني عارفه لولاش امك ولا بلاش
جورج : انا ماليش غيركو دلوقتي ياخالتو وانتي عارفه كدا بطلي بقي تقسي عليا
ماما : *بنظره امومه * هتتعدل وتتلم وتبطل تنطيط والبت تشيلها في عينيك
جورج : دا انا هشيلها في طيزي هفتح طيزي كدا واخبيها جواها مش بس في عينيا
ماما : شوف لسا بنقول ايه
جورج : ههههههههههه بنكوشك يامني
ماما : طب متحلقش شعرك دا قصره بس انت طول عمرك شعرك حلو وناعم متبوظوش بالخرا اللي بتحطه دا وشيل الرسومات دي استرجل كدا شويه انت ربنا يحرسك جسمك حلو ونضيف متبقاش شوارعجي كدا انت خلاص هتفتح بيت وتبقي مسؤل
جورج : ليا طلب عندك ياخالتو
ماما : ايه هو
جورج : انا هبيع شقه امي وهاجي اعيش معاكي هنا انا ومريم وفلوس الشقه كلها هديها لمريم باسمها علشان متقوليش طمعان فيكو انا بس مش عايزك تبقي لوحدك وخصوصا بعد مايكل ماتجوز وبيشقر عليكي كل فين وفين
ماما: اصيل ياواد بس شوف مريم الاول رايها قبل رايي
جورج : موافقه هي موافقه علي كل حاجه
ماما : اخر من يعلم انا بقي
جورج : ههههههههههه دا انتي البركه بتاعتنا *بيبوس ايديها *
ماما : ياواد اوعي *بتحط ايديها في صدرها بتطلع الموبايل * خد كلملي مريم شوفها فين
جورج : * بيرفع راسه وبيبص علي بزاز امي * نفسي اعرف بتشيليه ازاي هنا
ماما : ياواااااد اتلم واتهد بقي
جورج : طب الاقيش عندك فانتا تفاح هاهااهاهاهاهاهاه طب خالي كان تايهه في العراق شوفيهولنا كدا هاهاهاهااهها طب الجمهوريه نزل هاهاهااهاهاهاهاا
ماما : *بتضحك بجد من قلبها معرفش ازاي علي الايفهات بنت الوسخه دي * ههههههههههههههههههههه ياواد عارف لو مكنتش بتضحكني مكنتش جوزتك بنتي
جورج : الصلاه علي النبي رضيتي عنا ياقمر ياعسل انت
ماما : اخلص ياواد كلمها شوفها فين تيجي تديني الدوا
جورج : طب ماديهولك انا
ماما : لا واتلم دا دوا دهان علشان جسمي
جورج : اسكتي مش انا بعرف ادهن دا انا حتي واخد بطل العالم في النقاشه اه و**** دي صوابعي مسمينها الصوابع الذهبيه
ماما : طب اتهد كدا علشان مدهنلكش وشك بجوزين اقلام حلوين
جورج : ياشيخه اتنيلي وانا يعني هشوف ايه دا انتي بقيتي من الحفريات خلاص دا جسمك كله بقي مقابر فرعونيه مليانه عناكب
ماما : انا من الحفريات اااه الدور والباقي لما تبقي راجل شحط كدا وتبقي شبه الثدييات كدا هههههههههههه ياض دا انت جسمك في انوثه عني ههههههههه يخيبك لازم كدا تخليني اهزقك كل شويه
جورج : تسلم ايدك ياست الكل اتجوز بس بنتك ونشوف الحوار دا بعدين
ماما : ههههههههههههههههههه اوعي تزعل ياواد انا بنكوشك
جورج : لا ياخالتو مبزعلش منك انا
ماما : ماهو علشان معندكش دم *وبتضحك جااااااااااامد * ااااااخخخخ يخيبك ولاه بقالي كتير مضحكتش كدا خير ****م اجعله خير هههههههههههههههه
جورج : منشكحه اووووي وعجباكي ياختي
ماما : *حطه ايديها علي بطنها ومفشوخه ضحك * مش قادره ياوااااااد يخربيتك قلبي هيقف من الضحك
جورج : وليه اوفر جاتك القرف .... الو انتي فين يابنتي بقالي ساعه في البيت لما امك طلعت عيني
مريم : بجيب حاجات وجايه
جورج : بتجيبي منين طب هتتاخري انجزي علشان عايزك
مريم : نصايه كدا وجايه ايه صوت الضحك دا
جورج : امك مفشوخه ضحك ياختي
مريم : هههههههههه طب خلاص مش هتاخر هاجي بسرعه
جورج : ماشي يالا سلام ..... ماخلاص بقي يامني يخربيتك دا انتي اوفر
ماما : خد هات ايدك قومني هخش الحمام اااااااه ياوسطي ياني
( دخلت الحمام وجورج معدي من قدام الحمام ورايح المطبخ )
جورج : مني هعمل شاي اعملك
ماما : معلقه سكر واحده
جورج : طيب ... هما بيحطو فين السكر * راح علي الحمام وبيفتح علي امي * هو فين السكر يامني
ماما : *بتداري نفسها * انت هتستهبل ياخول اقفل وغور يالا
جورج : اخلصي هشوف ايه يعني هاااااااااا فين السكر
ماما : ياواد اقفل وغووووور *بتحدفه بالهدوم *
جورج : كان زمانك قلتي السكر فيييييييييييييييين
ماما : هناك جنب البتاعه غور ياواااااااد اقفل ياوسخ طب والنعمه لاقوملك
جورج : *بيقفل الباب * خلااااص جاتك القرف ....* بيفتح عليها الباب تاني * هو الشاي فين
ماما : مش هتجيبها لبر في يومك دا متعملش خرا مش هشرب امشششي غور جاتك القرف
جورج : *بيقفل الباب وبيروح المطبخ واول ماسمعها بتتشطف راح فتح عليها الباب تاني*.............................. ......... انتهي الجزء التاسع والاربعون


الجزء الخمسون
( باي باي مارفل )


ماما : هناك جنب البتاعه غور ياواااااااد اقفل ياوسخ طب والنعمه لاقوملك
جورج : *بيقفل الباب * خلااااص جاتك القرف ....* بيفتح عليها الباب تاني * هو الشاي فين
ماما : مش هتجيبها لبر في يومك دا متعملش خرا مش هشرب امشششي غور جاتك القرف
جورج : *بيقفل الباب وبيروح المطبخ واول ماسمعها بتتشطف راح فتح عليها الباب تاني* بقولك يامني معاكي فكه 100 جنيه
ماما: *بتتنحله وبترفع حاجب وبتقوم تقف وبترفع الجلبيه وكدا كدا الكلوت نازل * مش دا اللي بتلف وتحوم حواليه عايزه اتفضله مالك متنح ليه مش عامل دكر وعمال تتنطط من الصبح مانتا شوفتو وانا علي الجزيره ايه نفسك تدوقه مالك ساكت ليه يادكر قدامك اهوه ههههههههه اقولك ساكت ليه اقولك انت ساكت وبتفكر ياتري هي عايزاني انيكها بجد ولا بتختبرني وعقلك عمال يجيب ويودي خايف تكون بتختبرك وتسقط في الاختبار ومتجوزكش بنتها وتقول لمايكل وساعتها مايكل مش هيسمي عليك وبرضو بتفكر مايمكن تكون هايجه ماهي ست برضو وجوزها ميت ونفسها تتناك اكيد حنت للنيك وخايف تضيع الفرصه من ايدك وانت ابن اختها وهتبقي جوز بنتها وستر وغطا عليها ههههههههههه بتعرق ليه ياواد خايف طب انا معاك للاخر *بتقلع هدومها كلها وبتشده من ايده وبتقعد بيه في الصاله * اظن مالكش حجه اهوه ولو حد سالك هتقوله ايه قطه وعضت كسها هي اللي جابته لنفسها هههههههههههههه بص كدا شايف اللي قاعدين دول
جورج : *بيبص مش لاقي حاجه *
ماما : هههههههههه دا ابليس مقعد عياله بيتفرجو وبيقولهم اتعلمو من مني مش سامع صوته وهو بيسقفلي ههههههههههههههههه مالك بتداري وشك ليه اتكسفت دلوقتي ليه بتتكسف منتا من دقيقتين دماغك كانت بتجيب وتودي وفيلم سكس شغال في دماغك وبتتخيلني وانا بقولك نيكني ياحبيبي وكيفني مش دا اللي كان نفسك فيه
جورج : *بيتهته في الكلام * خالتي انا انااااا
ماما : *بنبره حزن ودمعه بتنزل من عينيها وبتبتسم بوجع * خالتك !!!! لا خالتك ايه بقي قول شرموطتك متناكتك انما خالتك دي كبيره اوووي موجوع حاسس بتانيب ضمير يفرق ايه الكس دا عن اي كس عادي ايه اللي مخليك هايج وحرنان كدا علي اهل بيتك في ايه زياده دا انت فرحك بعد يومين ولنفرض ان فرحك مش بعد يومين وهنقول مراهق انا صدر مني ايه يبينلك اني شرموطه هو انا علشان واخده راحتي في البيت وبعتبركو كلكو زي ولادي تقومو تفكرو فيا كدا فيها ايه لو صدري بان ولا فخدتي بانت ولا حتي وطيت قدامك دا مبرر انك تهيج علي اهل بيتك عارف يعني ايه اهل بيتك ولا مش عارف اهل بيتك اللي بيتحامو فيك علشان انت راجلهم اهل بيتك اللي لما بيحصل مشكله ولا حد بيعاكسهم في الشارع بتبقي اول واحد يتحمق ويدافع عنهم ولا انت زي بقيه الشباب فاكر نفسه العنتيل وكل النسوان هتموت عليه متستغربش منا ليا ابن وعارفه كلكو بتفكرو ازاي الكلام ليك ولكل اللي بيفكر في محارمه اختك اللي عايشه برا دي لو عايشه معاك في البيت وقعدت قدامك بشورت ولا حتي شفتها بتغير هدومها هتهيج عليها تبقي خول وخول اوووي كمان عارف ليه علشان اختك اللي انت جرحتها بعينك دي هي بتبدا يومها نازله من بيتها اول حاجه بتفكر فيها عيون الناس بتدعي ربها انها تسمع اقل عدد من المعاكسات عارف احساس يعني ايه تصحي كل يوم الصبح تقول يارب نجيني واقف جنبي من قرف الشباب والمعاكسات والتلزيق وقله الادب اللي انت بكل سهوله بتفصصها من فوق لتحت وبتعاكس فيها وتطلع بكل بجاحه تقول ماهي اللي لبسها فاضح وانت لما تلبس شورت ولا تلاقي العمال شغالين بالفانله الحمالات دا عادي يعني متلم عينك عنها فكرك لما تقولها ايه ياقمر ولا ايه العسل دا هتقف وتقولك بيتك فين تعالي نيكني او قد ايه انت رومانسي بجد عجبتك ممكن تحضني او تبوسني تخيل بقي البنت دي اللي بتستحمل المعاكسات والقرف هي نفس البنت اللي بتروح البيت وبتقعد في البيت علي راحتها وبتلبس اللي مش قادره تلبسه في الشارع علشان عارفه ان في البيت راجل قوم بقي ايييييييه تخيل الراجل اللي في البيت ميطلعش راجل ويطلع خول ويبص عليها تعمل هيا ايه ساعتها ؟؟؟؟؟

جورج : *بيبص في الارض * كفايه ياخالتي كفايه خلاص *بيقوم يحط المفرش علي جسمها ويبوس راسها * حقك عليا ياخالتي
ماما : *بتعيط بعد مامسكت دموعها بالعافيه * روح يابني روح يابني ربنا يهديك
جورج : *بيبوس ايديها وقاعد علي ركبه * حقك عليا ياامي انا اسف انا مش عارف فكرت كدا ازاي لحظه شيطان و**** سامحيني
ماما : *بتطبطب علي راسه * عارفه يابني عارفه انت كنت عايز تعمل ايه بس مش دا اللي هياخدلك حقك من ابني انت ليك حق لانها برضو امك اللي اتهانت واتاذت بسببه بس هو مالوش ذنب وامك اذيته كتيررر اووووي ياجورج اووووي انا مش بدافع عنه انتو كلكو ولادي وانا اللي كنت بدافع عن اختي لما كان عايز ينام معاها لانها اختي وانت ابني برضو وهو طول عمره بيعتبرك اكتر من اخ ليه
جورج : عارف ياماما عارف و**** بس انا حاسس اني خول حاسس اني ..... دي برضو امي
ماما : لو نارك هتبرد بانك تنام معايا انا مش هقولك لاء خد حقك بس متشيلش من اخوك دا هيبقي خال عيالك في يوم من الايام و**** و**** و**** بيحبك اكتر من نفسه
جورج : *بيبوس راسها حقك عليا ياامي خلاص مفيش حاجه بيني وبينه انا سامحته كفايا انك نورتيني ووقفتي جنبي انتي فعلا امي وارجوكي مايكل ميعرفش حاجه باللي حصل وانا اوعدك اني هنسي كل حاجه
ماما : يخليكو لبعض يابني وميحرمكوش من بعض ابدا
جورج : قومي قومي ياماما البسي هدومك مريم زمانها جايه ميصحش تشوفك كدا وانا هقوم اعملك حاجه تشربيها بنفسي ياست الحبايب
ماما : *بتتسند عليه وبتقوم تقف* ربنا ميحرمني منكو ابدا *بتخش اوضتها وبصوت واطي * .... الو انتي فين كل دا
اختي : مستنياكي تتصلي
ماما :طب خلاص خلصنا اطلعي واخوكي الزفت دا مبيردش ليه
اختي : معرفش برن عليه برضو مبيردش المهم خلاص جورج مفيش حاجه من ناحيته
ماما : خلاص عريسك بقي صافي من ناحيه اخوكي
اختي : ماهو سي خرا مايكل يتجنن واحنا نلم وراه
ماما : اخلصي اطلعي يالا سلام ....
جورج : خااااااااااااااااااااااااااااااااال تي ياخااااااااااااااااالتي *بيفتح الباب عليها * بتحطوا السكر فين
ماما : *بتحدفه بالهدوم* تاني يابن الجزمه


(تاني يوم )
(في المستشفي )


الفت : انت متاكد من قرارك دا يامايكل
انا : مونيكا برضو كفاءه وكانت ماسكه الاداره قبل ماجي تاني
الفت : اللي تشوفه يامايكل بس ليه كل دا
انا : مشوار طويل ومش عايز حد يعرف بيه انا بس كل اللي طالبه منك انك تفهمي مونيكا او اي حد يسال عليا وبالذات مراتي ان انا مسافر شغل برا تبع المستشفي
الفت : بعثه طبيه يعني
انا : بعثه طبيه ..جيوب انفيه ... مستلزمات طبيه ... بيضه مقليه اي نيكه المهم اني مسافر شغل
الفت : انت عارف اني هوافق ياعلق
انا : لا ابدا و**** مش جميله بجميله ولا حاجه انتي جمايلك مغرقاني .. هي كانت ايه صحيح لحسن انا نسيت
الفت : هتصيع ياواد اومال مين اللي رجعلي ابني في حضني تاني بعد ابوه ماخده مني مش انت
انا : ياااااااااااااااه انتي لسا فاكره
الفت : ودي تتنسي دا الضنا غالي دا انا كنت بتشحتف عليه
انا : انتي اللي كنتي متجوزه خول ومدمن اداني ابنك مقابل شرموطه وازازتين فودكا مستورد ياشيخه اتنيلي
الفت : يابن الجزززمه وقعت بلسانك انت ياض مش واخد مني 100 الف جنيه ساعتها وقلتلي دا شرطه
انا : ايه
الفت : هتعملي اطرش دلوقتي
انا : *بضحك * خلاص بقي ياالفت مش ابنك في حضنك خلاص بقي ههههههههههههه
الفت : يابن الخول
انا : مين دا
الفت : مش انت الجربوع اللي كنت متجوزاه بقي يبيع ابنه بازازتين فودكا
انا : وشرموطه
الفت : صحيح جربوع انا اللي لميته من الشارع وعملته بني ادم دا مكنش لاقي ياكل بس هنقول ايه ديل الكلب عمره ميتعدل
انا : وانا مالي ياهندزه بس وانا اللي قلتلك اتجوزيه
الفت : قصره وانا اللي كنت مصدقه انك شغل افلام وروحت واديته الفلوس واداك الواد واتخانقتو وراجعلي ساعتها متعور اقولك ايه دا تقولي اصله عورني بالسكينه واطمني متخافيش ابنك سليم وانا زي الهبله صدقتك وشايلالك الجميل دا طول عمري اتاريك مبدل الواد بازازتين فودكا
انا : وشرموطه هههههههههههههههههههه خلاص وحياه امك
الفت : عيل ابن كلب زباله
انا : مين دا
الفت : انت
انا : افتكرته جوزك هههههههههههههههه ماخلاص بقي يافله مش كدا اعصابك
الفت : انت ياض مفيش دم كدا قصره خلاص غووووور شوف انت هتعمل ايه وانا هظبطلك حوارك دا *بتكلم نفسها وانا خارج * ازازتين ازازتين ياناقص
انا : وشرموطه
الفت : امشي غور مشش في ركبك

( نزلت بركب العربيه لقيت في مسدج مبعوتالي علي الواتس اب فيها صور كتير ليا انا ومرنا من علي اللاب توب بتاعي ومسدج فيها كل بياناتي وعنواني وكل حاجه عني وواحد كاتبلي ايه رايك رحت مكلمه علي رقم الواتس اب مقفول كتبتله رقمك ايه ونتفاهم كتبلي عايز 10 الاف جنيه قلتله نتكلم ونتقابل بعتلي رقم ومش ظاهر علي الترو كولر باي اسم كلمته )
انا :الو انت مين ؟
شخص : 10 الاف جنيه يااما صور المدام وهي بهدوم البيت هتغرق النت
انا : ومستني ايه
شخص : انا مبهزرش مراتك هيهيج عليها شباب الوطن العربي كله
انا : و**** نفسهم حلوه دي حت هشبه البطريق وحياه امك ابقي قولي هتنزلهم في موقع ايه علشان اخش اشوف
شخص : يعني مش همك
انا : وبعدين ايه الصور دي خش علي فولدر اسمه ( مارفل ) هتلاقي صور ليها احلي من دي مش انت برضو مهكر اللاب
شخص : دا انت بايعها بقي
انا : استني معايا وايت خليك معايا
شخص : احا
انا : الو مين
نهال : انا نهال
انا : اه ازيك عامله ايه فينك مش باينه ليه انتي كويسه
نهال : اه كويسه انا خدت قرشين من ليليان وسافرت مش لازم تعرف فين هفضل مستخبيه وهبتدي حياه جديده
انا : طب ليه يابنتي كدا مانتي كنتي معانا حد ضايقك
نهال :متشكره ليك جدا انا بس قلت اكلمك علشان اقولك واشكرك علي وقفتك جنبي انت اخ فاضل جدا وربنا يديك علي قد نيتك
انا : بلاش نيتي وحياه امك .. وانتي لولاكي و**** كان زمانا كلنا بيتعملنا ذكري سنويه في المقابر دلوقتي
نهال : اشوف وشك علي خير وابقي افتكرني بالخير دايما
انا : ربنا معاكي وباذن **** تبقي حياتك احسن من كدا ولو احتاجتي اي حاجه في اي وقت معاكي موبايلي وعارفه بيتي
نهال : متشكره جدا ليك يالا اسيبك انا
انا : باي يانهال ............. ايه ياهكر انت لسا هنا
شخص : هتدفع ولا مش هتدفع
انا : اديني 4 سنين افكر وارد عليك
شخص : خد ياعم كلمه انت دا طلع بضان ... الو ايه ياخول مالك متدفع وانت ساكت
انا : الصوت دا انا عارفه كويس
هيما: هيما ياعم انا خرا هيما الراجل بقالو ساعه بيهددك انت ايه جبلا مبتحسش
انا : هيما اخوووووووووووووووويا
هيما : انت فين ياخول انا في القاهره رحتلك البيت واحده كرباج فتحتلي قالتلي مايكل مش هنا
انا : اااااااه شقتي القديمه كرباج ياخول دي مرات معتز
هيما : احا معتز مين دي جامده نيييك
انا: ولما ينيكك هترتاح
هيما : اخلص بتبضن من التليفونات انت فين
انا : هو الواد الهكر دا تبعك بيفهم يعني ولا حمار
هيما : مين سندو دا هو اللي هكر بنوك اسرائيل ووزع فلوسها علي المصريين
انا : فجر برج التجاره ولا واحد تاني
هيما : اخوه اللي فجرها خخخخخخخخ ياعم اخلص راجع زفت اسكندريه كمان ساعتين هلحق اقعد معاك ولا اتنيل اغور
انا : طب بقولك ايه هاتو معاك عايزك في حوار انت وهو
هيما : ياعم كسمك بقي انت مبتفتكرنيش غير في اخر جزء في قصتك والسلسله الاولي برضو جايبني في اخر جزء انت ايه شارب ايه
انا :خلصت مستنيك علي قهوتنا القديمه نيييييك هنروح مشوار صد رد واعمل حسابك انت قاعد هنا فرح جورج بكره وعيب اوييي اخويا تاجر حشيش قد الدنيا واجيب من برا
هيما : خلصانه بورقه بفرا استودعك موقتا


في مشهد اخر
(بيت اندرو )


اميره : مش قادره اصدق اللي بتقوله دا يااندرو ليه تعمل في نفسك كدا
اندرو : عارف انه غلط وندمان بس خلاص انا قررت اني ارجع تاني زي مانا متعرفيش انا كنت بحس بايه ولا هتفهمي انا كنت بتقطع من جوايا مع كل كلمه تريقه بتتقال عليا دا غير وغير وغير
اميره : مصدقاك وحاسه بيك حاسه بيك يااخويا يابن امي وابويا.. تتمني ترجعلها يااندرو
اندرو : مين فيهم
اميره : مادونا
اندرو : ابقي بكدب عليكي لو قلتلك اه انا اللي ضيعتها من ايدي بشذوذي وقرفي
اميره : خلاص يااندرو اللي حصل حصل وابدا من جديد لسا العمر قدامك
اندرو : نفسي في يوم من ايام زمان ومكنتش هعمل كل دا كنت شغال في بنك محترم وليا اسمي وسمعتي دلوقتي بقيت ااااااااااااااااااه يااميره علي اللي وصلتله
اميره : متشلش في نفسك قول وفضفض كل اللي جواك وانا جنبك ومش هسيبك وامك جنبك لحد ماترجع تاني وتبقي اندرو بتاع زمان
اندرو : قوليلي انتي هتصارحي امك ولا لسا
اميره : مش عارفه بس بفكر اضحك عليها باي حاجه
اندرو : صارحيها احسن ووجع ساعه ولا كل ساعه
اميره : انت شايف كدا
اندرو : اه دا احسن حل
اميره : اقولك علي حاجه انا كنت راجعه من برا وكان نفسي اشوف مايكل وحشني برزالته وبرخامته بس بعد اللي حكتهولي مش طايقاه ولا طايقه سيرته
اندرو : مايكل فيه اللي مكفيه شاف كتير هو ومعتز اومال تقولي ايه للي حصل لمعتز طب اللي حصلي وكان جاي علي هوايا لكن معتز يعمل ايه ومايكل هيعمل ايه برضو
اميره : لا في ايديهم يعملو كتير هما اللي بيعشقو المشاكل
اندرو : سيبك منهم المهم بكره فرح جورج جهزي نفسك هتحضريه معايا
اميره : جورج مين ابن خالته
اندرو : اومال انا بقالي ساعه بحكي في ايه
اميره : هههههههه معلش نسيت مش متخيلاه انه في مصر اصلا وبعدين هيتجوز مين
اندرو : اخت مايكل مريم
اميره : ياااااااااااااااه دا من زمان وهو بيحبها
اندرو : امك بتنادي عليكي روحيلها
اميره : انت كويس طيب
اندرو : اه كويس هقف في البلكونه شويه
اميره : طيب ياحبيبي

يوميها بالليل

جورج : ياعم اخللللللللص فينك انا خللت علي القهوه والفجر قرب ياذن
انا : داخلين عليك اهبط بقي
جورج : داخلين ؟؟؟ جايبلي ناس تضربني ولا ايه
انا : بس يالا اقفل شفتك شفتك * بنروح علي القهوه *
جورج : هيمااااااااااااااااا لا متقولش جاي مخصوص تحضر فرحي
هيما : عيب يابو الصحاب اومال مين اللي هيركبك الزوحليقه
جورج : بس دي محتاجه راجل ياهيما
هيما : انا ارجل واحد هنا
انا : *بشد كرسي * بس يابضان انت وهو هات اشد نفسين
جورج : ياعم الحق ميتين امي اختك عايزاني البس جرافته مش عايزاني البس ببيونه
انا : اعدل الحجر
جورج : *بيعدل الحجر * ياسطي احا البس جرافته ايه شغل الفلاحين دا
انا : شد كدا ياهيما مكتومه ولا شغاله
هيما : منفسه شويه بس شغاله
جورج : ياعم بيضه ركز مع ميتين امي اختك منشفا دماغها هنعمل الاكليل في الكنيسه اللي في اخر الدنيا وشحططه مواصلات علي كلهم 10 دقايق
انا : الجرافته لونها ايه
جورج : احمر
هيما : بيسالك علي الجرافته مش لون طيزك
انا : هههههههههههههه حلوه شد شد
جورج : جامدين نيييييييييك ولا انتو شاربين حاجه
انا : شاربين 3 ستلا
جورج : دا هتغني ولا شارب فعلا بجد
انا : قلتلك دا بضان ياعم ولا غور يالا مفيش جواز معندناش بنات نجوزها لبويضه
هيما : لا ياعم متقولش كدا علي البويضه
جورج : يعني البس جرافته عادي كدا زي بقيه عمه الشعب
هيما : متروح بشورت وكروكس هتبقي اشيك
انا : واروق
هيما : واجمل
انا : وافخم
جورج : انت ابن متناكه عدوي مبتتكلمش جد خالص كله هزار هزار
انا : مالك بس ياحماده متوتر ليه خايف من ايه هتفرق بكسمك كرافته حمرا من ببيونه كستنائي فاتح
هيما : انت اصلا مش هتحتاج اللبس في حاجه دي ليله العمر
انا : قولي بس الاول حجزت القاعه ظبطت دنيتك ولا هتتجوز بمجهودك وخلاص
جورج : قاعه كدا بنت وسخه ملهاش لازمه علي قد اللي كان معايا
هيما :يعني اخته مضايقه من ببيونه ومش مضايقه من ان القاعه زباله
انا : نسوان هايفه بقي هنقول ايه
جورج : متعدل ياعم دي مراتي
هيما : قاعتك عندي علشان تعرف اخوك السندال بيوجب ازاي
جورج : ياعم مش مستاهله و****
هيما : بقولك اخوك السنداااااال
انا : نادي علي بتاع الشيشه يغيرلنا .....* ببص للي بيخبط علي كتفي * ايه ياوزه اقعد اقعد
معتز : معلش عايزك بس في كلمتين
هيما : طب شفاف انا يعني
معتز : ايه ياهيما عامل ايه معلش دقيقتين وهجيبهولكو
انا : في ايه انت كويس
معتز : تعالي بس معايا
انا : لامؤاخذه ارجاله خمسه وجاي
هيما : هو مالو كويس
جورج : معرفش
(بنركب انا ومعتز العربيه )
انا : ولزمتها ايه مانتكلم هنا
معتز : معلش عايزك بس في حوار
انا : *مقلق نييييييييييييييييييييييييك * طب انت كويس طيب ليليان كويسه
معتز : *مبيردش*
( بنطلع علي شقتنا القديمه وبنقف فوق السطح )
انا : يابني رد علي كسمي في ايه متبضنيش
معتز : اطلع بس اطلع هوريك حاجه
انا : مش فاهمك الصراحه *وقفنا فوق السطح * ارتاحت كدا في ايه بقي
معتز : هما سؤالين وهسيبك
انا : ماكنت سالتهوملي علي القهوه
معتز : انا عمري قليت معاك في حاجه او جليت منك ؟
انا : ولزم.......
معتز : *بيحط ايده علي كتفي وبيلف حواليا * معلش رد
انا : مابلاش اداء اوفر بقي
معتز : *بيضغط بايده علي كتفي وعينيه كله حمرا ومغلول نيييييك وبعصبيه وماسك نفسه * رررررد
انا : لاء
معتز : تماااااااااام عمري استعرصتك او جيت جنب اهل بيتك ولا كنت اللي بشوفها عريانه بغطيها ؟؟؟
انا : اكتر من اخ
معتز : اومال ليه عملت كدا .. انا لهمد ايدي علي جسمك النجس دا ولا هقتلك ولا حتي هعاتبك لانك اقل من حشره افعصها تحت رجلي انا عايز سبب يخليك تعمل كدا اسمع بودن ميتين اميييييييي كسم سبب وهمشي
انا : وعرفت منين
معتز : *ماسك اعصابه * انا ماسك دين امي عنك *بيضربني في كتافي بايده الاتنين بالبوكس* انا ماااااااااااسك دين اميييييييي عنك بعد اذنك متشغلش دماغك وجاوب
انا : انا غلطت يامعتز
معتز : يبقي العين بالعين والسيف بالسيف ولا ايه اصوووووووول ولا انا غلطان
انا : طب ممكن تسمعني
معتز : استحليتها في عينك لييييييييييييييييييييه ماهي كانت قدامك قبل ماتجوزها اشمعنا لما انا اتجوزت كس امهااااااااااااااااااااااااا
انا : علشان انا نجس ابن وسخه زي مانت قلت ارتاحت
معتز : اعدهوملك *بيعد علي صوابعه *نيكتني في حياتي و نيكت امي و نيكت مراتي وبسبب ميتين اممممممممك صاحبك شادي كان هينيكني وخلتني خول ابن متناكه ومشاكل دين اممممممممي دي كلها بسببك وانت انت انت اللي يهوب ناحيه اهل بيتك تاكله بسنانك فادي اغتصب اختك نيكت كسسسسمه خليته يخاف يسمع اسمها حتي واناا انااااااا صاحبك اخوووووووك كنت واقف جنبك امك اتناكت واتفشختت وانا كنت واقف جنب دين امك مراتي اللي انت نكتها دي وقفت جنب دين امممممممممممممممممممممك ليه تطلع ابن متناكه بقي هااااااا قولي كسم لييييييييه *بيضربني بالدماغ *
انا : اللي انت شايفه ياصاحبي اعمله
معتز : صاحبك صاحبك ازاي انا اصحابي رجاله مش معرصين وخولات اللي انا شايفه ويرضيني العين بالعين نكت مراتي انيك مراتك وبعديها حبايب وسمنه علي عسل
انا : انت عارف ان علي جثتي دا يحصل
معتز : دكرررررررررررر دكر اوووووي انت دكر وانا خول تنيك مراتي عادي كدا والمفروض اني اعدي واسكت
انا : انا معاك اني خونتك وابن متناكه بس
معتز : بس ايه بتقاوح في ايه نيكت امي وخليتني انيكها عادي كسمها مش فارقه معايا مش علشان انا خول لا علشان هي بنت متناكه نجسه متتخيرش عنك كدا
انا : ايه اللي يرضيك ياصاحبي
معتز : انيك مراتك الشرموطه بنت المتناكه الزانيه الحلوه اللي زي القشطه دي انا هايج عليها ونفسي انيكها
انا : *بغضب ابن متناكه * انت عبيط ولا شارب كسم حاجه
معتز : دكررررررررررررررر اتحمقت من شويه كلام مابالك بقي لو نكتها هتعمل ايه هاااا قولي لو مكاني هتعمل ايه
انا : هقتل دين امك
معتز : انت اللي حكمت ياصاحبي *بيطلع السكينه من جيبه *
انا : معتز اعقل يامعتز متخليش الشيطان يركبك اعقل كدا
معتز : انا عاااااااقل وهادي برد شرفي نيكت مراتي هنيك مراتك بس انا هطلع احسن منك عارف ليه علشان مراتك متستاهلش انها تتعاقب علي نجاستك هي كل ذنبها انها حبتك ولا اقولك لا هي مش احسن من مراتي ... اربط نفسك في الحبل دا يالاااااااا حرك نفسك متنحليش
انا : ياعم يحرق ميتين امك متهدي بقي ايه اللي يرضي كسمك نيك ومش هتنيك عايز تقتلني اتفضل علي جثه دين امي انك تلمسها
معتز : وانا واناااااااااااااا يابن المتناكه مفكرتش فيا قبل ماتنيكها
انا : ياعم متخلنيش اقول كلام ابن متناكه ميتقالش بقي مراتك لو مكنتش عملت كدا كانت هتعمل مع اي حد تاني
معتز : ميخصكش تيجي من الغريب ولا تيجي منك ساعتها كنت هرفع سماعه التليفون واقولك اقف جنبي يااخويا ياصاحبي حصل واحد اتنين تلاته زي ماعملت معاك ساعت اختك لكن تيجي منك انت بتوجع وسبحااااااااااااااااااااااان من خلاني هادي علي دين امك لحد دلوقتي
انا : طب افتكر لميتين امي اي ابن متناكه عدل
معتز : وانت مفتكرتنيش ليه ؟؟؟؟ دا انت طلعت اوسخ من الوساخه نفسها بعتني ليه دا انا ويمين **** افديك برقبت دين امي *بيخبط علي رقبته جامد *
انا : عارف يامعتز عارف
معتز : اقلع هدومك
انا : *باستغراب * ايه
معتز : انت مش بتحب مراتك وخايف عليها يادكر يبقي تشيل مكانها و حياه اللي كان بينا مهعتق دين امك النهارده وهكسرك زي ماكسرتني وياانت يامراتك اختار
انا : هترتاح يعني لما تنيكني نارك هتهدي هتبقي دكر كدا خت بتارها
معتز : متستفزش دين امممممممممممممممي *بيزعق نيييييك *
انا : يعني ياانا يامراتي
معتز : يااما اعجز دين امك بقيت حياتك اخليك متعرفش تلمس اي حرمه تاني
انا : اكرملي من اني اتناك
معتز : اقلع ياكسمك بقولك اااااااااااااااااااااااااااااااقلع
انا : *ببصله بعزه نفس بنت متناكه * انا لحمي ابن متناكه مر وانت عارف دا كويس متخليش الشيطان ينيك افكارك انا انيك افندينا ذات نفسه
معتز : وانا انيك اللي ينيك افندينا واقولك علي كس ام حاجه ادي كسم السكينه وهنيك كسمك *بيضربني بالرصيه في مناخيري دوخت راحح منصصني وقعت علي ضهري وراح ضاربني بعزم ماعنده في بضاني* انا هرقد كسمك علشان تبقي تعمل راجل تاني
انا : ااااااااااااااااااااااااااااااااااا ااااه *ماسك بضاني من الوجع ومش قادر اتحرك *
معتز : *بيقلعني البنطلون بغباوه وبيشده ومش عارف اقاومه وهو كل شويه بالرجل في بضاني وفي وشي وانا عاجز مش قادر اتحرك لحد اما قلعني ملط ووقف يتفرج عليا وبيولع سيجاره * قوم يادكر هنيكك بمزاجك مش غصب عنك هنيكك وانت سليم مش عاجز علشان متقولش اني استغليت عجزك دي حاجه ميعرفهاش غير الرجاله انما الخولات اللي زيك ميحسوش بيها مش عامل دكر وبتتشطر علي مره وريني رجولتك واتشطر عليا قوم قوم يابن الوسخه يانجس * بيضربني بالشلوت في وشي ووشي كله دم وبقي بينزف ولقيته بيسحبني من رجلي زي الدبيحه وبيفتح رجلي بالعافيه وانا نايم علي ضهري وبيقف برجله علي زبري * رجولتك دي اللي فرحان بيها تحت جزمتي عارف يعني ايه *بيدعك برجله في بضاني وانا بتوجع وبصوت *
( جورج وهيما بيطلعو السطح بيجرو )
جورج : احا في ايييييييه *بيهدي معتز ومعتز مش باصصله *
هيما : احا ياجدعاااااااااان ايه الكلام دا *بيزق رجل معتز ومعتز بيدوس جامد وانا بصوت * ياااااعم هيموت وبيزق رجله *
جورج : في ايه مالك يامعتز حصل ايه ياجدعان احاااااااااا
هيما : *بيشدني ويعدلني وبيحاول يقعدني *
جورج : ماترد علي دين اميييي ياعم حصل ايه
معتز : *بيتف عليا وعينه كله عزه نفس * دا تمامك يابن المتناكه تبقي زي الكلب خول ملكش ديه
جورج : يااااعم في ايه رد عليا مش بكلمك
معتز : *بيزق جورج * اوعي يابن المتناكه انت كمان شويه خولات بنت وسخه *وبيمشي*
انا : *بصوت موجوع وبزعق * هنييييييييييييييييييييييييييييييييي ييييكك
جورج : خخخخخخخخخخخ في ايه ياجدعان
هيما : شيله شيله معايا الناس بتتفرج علينا من البلكونات شيله شيله
(بيشلوني وبينزلو بيا علي الشقه تحت بيرنو الجرس محدش بيفتح )
هيما : خخخخخخخخ اكسر ميتين ام الباب
جورج : **بيكسرالباب وبيخش ودخلنا جوا * هجيبله تلج بسرعه قعده هنا علي الكنبه
هيما : احا ياسطي دي بضانه وارمه
جورج : *بيجيب تلج وبيجي * حط دي
هيما : *بيمسح الدم من علي وشي * حصل ايه لدا كله في ايه
جورج : ايه الريحه دي
هيما : احاااا دا من الاوضه دي
جورج : *بيجري علي الاوضه بيلاقي ليليان مربوطه وانبوبه غاز جنبها مفتوحه بيسد مناخيره وبيقفل الانبوبه وبيطلع ليليان برا الاوضه وبيفكها وبيفوقها *
هيما : يادين امي دا شكله حوار كبير
جورج : مش فاهم حاجه ليليان فووووقي ليليان *بيشممها بصل وكلونيا *
هيما : *بيفتح الشبابيك علشان الغاز *
جورج : *بيفوق ليليان *
انا : هنيكك يابن الوسخه هنييييييييييييييييييكك *وابتدي الوجع يروح وبعدل نفسي
جورج : اهدي بس وفوقلنا ميتين امها
انا : هنيييييييييييكه ورحمه ابويا لانيييييييكه *بقوم البس هدومي وبخش علي الحمام بتشطف وبضاني وجعاني نييييك *
هيما : بتفوق اهيه
ليليان : *بتفتح عينيها بالعافيه ودايخه *
انا : *بجري بنزل علي تحت *
جورج : خخخخخخخخ احا فوقها وانا هنزل وراه
( نزل ورايا وانا لسا بركب العربيه )
جورج : ياااااااااعم في ايه قولي في ميتين ام ايه بصلي هنا
انا : سيبني هنيك كسمه انا يعمل في دين امي كدا
جورج : طب اهدي طيب احنا في الشارع تعالي معايا *بيشدني نطلع فوق *
انا : متهمدش دين امي سيبني سيب كس اممممممممي
جورج : ياعم اهدي بقي هتروح فين هتجيبه منين اهدي *هات مفتاح العربيه هااات وبيدخلني جوا وبيسوق هو وركنا في حته علي جنب * ياعم اهدي هتنيكه بس في ايه
انا : يابن المتناااااااااااااكه
جورج : ياسطي في ايه استني اختك بترن الوو خمسه وهكلمك
اختي : في ايه بكلمك اقولك مايكل عندك بكلمه مبيردش
جورج : اه عندي عايزه ايه
انا : *بشد منه الموبايل* في ايه انتي كويسه
اختي : اه اه كويسه
انا : امك كويسه
اختي : اه كلنا كويسين انا بكلمك علشان اشوفك فين احنا عندك في البيت وهنحتفل بالسنه الجديده مع بعض انت كويس
انا : *بديله الموبايل وبشاورله يكلمها *
جورج : اه لا تمام مفيهوش حاجه هبقي اقولك بعدين حاضر هجيبه واجي يالا سلام ..... في ايه بقي ايه اللي حصل
انا : هات سيجاره ااااااااااااه يابضاني يابن المتناكه...... سيبك سيبك من كسم اللي حصل دا ركز معايا في اللي هقولهولك ( حكيتله علي اللي هعمله مع الريس ) متناقش كسمي دا قرار انا خدته خلاص مش هرجع فيه
جورج : ازاي يعني
انا : زي ماسمعت كدا ودا كل المطلوب منك اما معتز دا فانا هنيك كسمه بس يتقل عليا
جورج : ياسطي ياسطيييييييي فوق انت بتعمل ايه
انا : زي ماسمعت مش هنتناقش في اي ابن متناكه
جورج : طب اهدي طيب وبعديها نفكر
انا : فكرت وخلصت حلو الكلام فرحك زي ماهو بعديها هنعمل اللي قلتهولك اطلع بيا علي البيت بضاني وجعاني نييييييك
جورج : ياعم فرح ايه وزفت ايه يتحرق الفرح
انا : جورج جورج جورج متعصبش دين امي اللي قلته هيتنفذ

تاني يوم
(فرح جورج واختي )


مرنا : مالك قاعد ساكت ليه
انا : *ببتسم * مفيش سرحت في يوم فرحنا كان احلي فرح في الدنيا كلها
مرنا : شفتني وانا مبقلظه كدا وبطني منفوشه
انا : وبزازك صغرت شويه
مرنا :ههههههههه قوم نرقص شويه بدل ماانت قاعد كدا زي قرد قطع
انا : *ببوس راسها * حاضر يالا بينا * بنرقص سلو وجميله اوووي مرنا وجورج واختي بيرقصو جنبنا واول مره اشوف اختي مبسوطه اووووي كدا وفرحانه من قلبها بجد وخلصنا رقص وقعدنا شويه الفرح شغال زيطه ورقص وهيما بيلف في سجاير وبيصبح في المعازيم واختي هتولع نار من الاشكال اللي هيما عازمها في الفرح فرح متسول درجه اولي *
اختي : مين دا دي مناظر تجيبهالي يوم فرحي
جورج : امشيهوملك دلوقتي هتلاقي الفرح مبقاش فيه غير انا وانتي واخوكي ومراته وايه دا مين الفورتيييييكه دي
اختي : اااه ايه دا دي اميره هي جات امتي ... لحظه واحده انت بتعاكسها ايه اجيبهالك تتجوزها بالمره ولا اقوم انا وتقعدها مكاني اقوم و****
جورج : انتي فورتيكه قلبي ياحياتي
اختي : والنبي
اميره : مبروك يامريم وحشتيني اووووووووووي *بتحضنها وبتبوسها *
اختي : وانتي اووووووووي رجعتي امتي ليكي شوقه انا مبسوطه اووووووووي انك جيتي الفرح
اميره : وانا اكتر ياحبيبتي ... مبروك يا
جورج : جورج انا جورج العريس
اميره : اهلا بيك مبروك ياعريس
جورج : انا جوزها يعني عادي ممكن ابوس واحضن اعتبريني مريم بالظبط
اميره : انت متخلف ...مبروك يامريم وعريسك شكله محترم اووووي
اختي : بيهزر هو كدا هزاره تقيل .... انت هتستهبل دا يوم فرحي عايز تتخانق يعني وتنكد عليا
جورج : بحبك ياموهجه قلبي ياشعله اولمبياد حياتي
اختي : ياسم
انا : مبروك ياقلبي *ببوس راسها * مبروك يالا
اختي : **** يبارك فيك ياحبيبي عقبال ولادك
انا :في حياتك *بشدها من ايديها هرقص معاكي ولا النطع عنده اعتراض*
اختي : هههههههههه متقولش عليه كدا
انا : ياختي بطاطس *برقص معاها * اتجوزتي اللي بتحبيه اهوه علاله اسمع مشاكل بينكو اللي يحصل في بيتكو يفضل فيه امك متدخليهاش ولا حتي انا انتي وجوزك مع بعض ولو متعصب اكسبيه بكلمه حلوه هتلاقيه بقي زي الاطفال بعديها خدي عينيه بكل سهوله اعملي زي الموكوسه اللي قاعده هناك دي بتخليني اقلب قطه بنظره من عينيها الحلوه دي
اختي : هههههههههه ربنا يخليهالك ياحبيبي وتفرح بولادك
انا : انا هسافر الفتره اللي جايه برا مصر شغل وكدا وانتي طبعا عروسه جديده بعد متخلصي شهر عسلك ابقي شقري علي الغلبانه دي متسيبيهاش لوحدها هي ملهاش حد في الدنيا غيرنا
اختي : هتسافر رايح فين
انا :شغل عادي مالك مستغربه ليه مش وقته الكلام دا انا بس بقولك انا هعمل ايه خليها في عينيكي وحيات مايكل عندك لحد اما ارجع
اختي : انت بتخوفني ليه وشكلك اصلا بتشتغلني وهتسافر اسبوع وترجع
انا : يابت كفايه لماضه بقي بقيتي شبه اللامبادا هااههاهاهاهااههااها
اختي : مرنااااااااااا خدي جوزك كفايه عليه كدا
انا :*ببوس راسها * ربنا يسعدك يارب
مرنا : مش هتقولي وشك منفخ ليه بقي كدا
انا : امبارح ياستي كنت انا وجورج بنلف طلعنا علي الصحراوي فجاه لقينا قطه براس بطه بتعدي الطريق دوست فرامل فجاه راح الشكمان لدع في الفتيس بصينا لقينا نفسنا في اوضه ضلمه بصينا لبعضنا وقلنا ايه دا ايه دا ايه دا ايه دا
مرنا :*بترقص زي الهبله بايديها * ازاي ازاي ازاي
انا : ايه دا ايه دا ايه دا
مرنا : *لسا بترقص * ازاي ازاي ازاي
انا : ههههههههههههههههه متخلفه متجوز متخلفه يجو يشوفو امهات المستقبل
مرنا : متخودنيش في الكلام يالا وقولي فين القطه
انا : قطه ايه
مرنا : اللي براس بطه
انا : تاكسي
مرنا : كرباج ورا ياسطييييييييي خد كل جاتوه
انا : ااااااااااااااااااااه علي التوخلف ياتوخلف
مرنا : هتسبني وتسافر خلاص يعني طب متقعد هنا وانا راضيه بالفلوس القليله بس تبقي جنبي
انا : هما شهرين ولا شهر بالكتير وهرجع انا مش مهاجر يعني
مرنا :يالهوووووووووووووي شهرين بحالهم اذا كان وانت معايا وبتنام في حضني يوميا وبتوحشني مابالك لما تسافر هحضن مين انا
انا : احضني الدبدوب الاحمر اللي في الصاله
مرنا : *بعيون زعلانه * يامايكل بقي
انا : وحياه امك بلاش النظره دي بتوجعني اووووي علشان خاطري ارضي عني وسيبيني اسافر وانتي مبسوطه
مرنا: *بتبتسم * حاضر ياحبيبي بس استني يعني مش هتدلعني وانا حامل وتنام علي بطني وتسمع صوت الولد وتقولي عنك انتي ياروحي انتي حامل
انا : هبقي ابعتلك فيديو فيه الكلام دا
مرنا : انسان عديم الاحساس
انا : بحبك اووووووووووي
مرنا : ااااااااااااه بتحبني برضو طب اتلم وبص هنا
انا : ايه انا ببص علي الكوشيه جايبين خشب كرياتين ودا يتعبلهم فقرات شعر ضهر طيزهم
مرنا : طب اتلم ها اتلم
احدي عواجيز الفرح : *بتخبطلي علي ضهري * هو مفيش حاجه ساقعه
انا : ياااااااااااااااااااااااااااااه انتو لسا عايشين طب القحي بقي علشان انا مش طايقك من فرحين فاتوا القحي وكلي جاتوه حلو الجاتوه كلي جاتك القرف وليه فنطاسه

تاني يوم
بيت مايكل


انا : هتوحشيني يابطتي
مرنا : وانت كمان ياروح بطتك ابقي اتطمن عليا كل يوم وكل كويس ومتبصش علي بنات كدا ولا كدا هااا عارفه عينك زايغه وابقي البس كويس انا عارفه دبي ساقعه اليومين دول
انا : حاضر وهغسل رجلي قبل منام واشيل شعر طيزي
مرنا : اتلم بقي *بحضنها فشخ * ترجعلي بالف سلامه ياحبه عيني
انا : يخليكي ليا وميحرمني منك ابدا وقبل ماامشي عايز اقولك حاجه
مرنا : ايه ياحبيبي
انا : فين الخيار اللي كان في التلاجه اصحي ملاقيش ولا خياره
مرنا : هههههههههههه هتوحشني ياحبيبي
انا : ايوا برضو فين الخيار
مرنا : هشتمك انا لساني بقي طويل قد كدا هوه
انا : قد ايه
مرنا : قد كدا هوووه
انا : يالا باي بقي علشان متاخرش
مرنا : طب البس واجي اوصلك
انا : لا متتعبيش نفسك انتي حامل وبعدين هوا البيت مفيد جدا للحوامل
ماما : تروح وتيجي بالسلامه ياحبه عين امك
انا : وانتي ياماما خلي بالك من نفسك ومن الاوزعه دي
ماما : دي قرده دي تخلي بالها من عشره زيي المهم انت تخلي بالك من نفسك ومتتشاقاش هااا
انا : اتشاقي وانت موجود ياقمر ياعسليه انت
ماما : *بتبصلي في عيني * ربنا ينصرك علي من يعاديك يارب
انا : ماخلاص ياوليه انتي وهي وانا رايح افجر نفسي يالا اشوفكو علي خير باي
ماما ومرنا : سلام ياحبيبي

( نزلت ركبت تاكسي وروحت علي بيت الريس ولسا نازل من التاكسي لقيت موبايلي بيرن )
انا : الف شكر ياسطي في حفظ **** ... الو ايه ياعروسه صباحك فل
اختي : هتسافر يعني من غير ماتودع اختك
انا : عروسه جديده بقي وسايبك تفرحي
اختي : عروسه ايه بلا خيبه
انا : ايه طلع صيني
اختي : ههههههههههه دا نزل من بدري صحيت ملقتهوش
انا : تلاقيه بيخونك *ببص لاقيته * لا ظلمناه اهووه ابن المفضوحه جنبي اهوه
اختي : طب قوله اني هطين عيشته علي الحركه دي
انا : حاضر يالا انطري بقي .... ايه ياعريس سايب عروستك ليه
جورج : جاي معاك ياصاحبي
انا : جاي فين وانا طالع رحله
جورج : هو هيوديك سجن فين مش في امريكا وانا عيشت هناك كتير واعرف اتعامل
انا : بس يالا ياخول غور امشي روح لمراتك يعني لما تيجي معايا مين هياخد باله منهم
جورج : هيما
انا : هيما ايه هو عارف ياخد باله من نفسه
جورج : لا انا قصدي هيما جاي ورايا
انا : خخخخخخخخخخخخ لا دا احنا طالعين رحله بقي
هيما : احلي مسا علي الكباتين الكلام علي ايه *بيديلنا سيجاره حشيش*
انا : ياعم يخربيت امك احنا لسا مفطرناش علي الصبح كدا
هيما : اومال هما ساموها اصطباحه ليه
انا : ولا انا مش فايقلك انت وهو غورو في داهيه
جورج : جميله اوووي الفيلا دي * بياخد هيما وبيخشوا *
انا : ولا يااهبل خد يالا
( جوا الفيلا )
الريس : *بيسمع اغاني * وفيت بوعدك وانا عند وعدي
انا : طول عمري قد كلمتي
جورج : مين دا ياسطي دا هيبه نيييك
انا : هتفهم بعدين .... الخطه ايه
الريس : حبايبي كتير هتسافر بحري هتوصل بنما ومن هناك هتلاقي اللي ياخدك علي القسم هناك بتهمه اي كلام كدا عقوبتها حبس شهر او اقل
انا : ايه هي التهمه
الريس: انك متجوز اجنبيه وهربت من دفع حاجه كدا زي نفقه او مصاريفها وهي رفعت عليك قضيه وهتتحبس شهر يااما تدفع وانت معكش فلوس فهتتحبس
انا : يعني انت عايزني اهربه ولا اهرب انا
الريس : و**** هتعرف تهربو انتو الاتنين كان بها عايز تهربو انت وتفضل هناك تخلص مدتك وتخرج عادي وتترحل علي مصر كان بها
انا : اه وانت بقي مخلص كل حاجه ومظبطها
الريس : *بيطلع ورق* دي الاوراق انك بتثبت انك متجوزها ودي بتثبت انك طلقتها وكلها بتواريخ مظبوطه متخافش ومتفكرش كتير كله مترتب
انا : اللي هطلعه دا اسمه ايه
الريس: اسمه ( بخ عو نو فس )
انا : الخطه ايه هناك
الريس : هتعرف كل حاجه في وقتها
جورج : واحنا هنعرف منين انك مبتغدرش بينا
الريس : *بينفضله * في اي حاجه عايز تفهمها
انا : زي ماقال جورج كدا
الريس : هههههههههههههههه انت اهبل يالا انا هعمل دا كله علشان اغدر بيك انت انا اقتلك هنا وادفنك وولا حد يعرف عنك حاجه
جورج : مايكل انا مقلق
انا : *بمسك دماغي وببص في الارض* طب ليه انا
الريس : علشان الشخص اللي انت هطلعه انت الوحيد اللي ليك تاثير عليه
انا : معاك صورته
الريس :هتعرفه لما تشوفه
انا : ماهي مش الغاز وخلاص انا رايح في حته معرفش فيها حاجه وبسلم نفسي تسليم اهالي
الريس: خلاص اقعد ومتروحش انا بقدملك عرض يفيد الكل ومش هعيدهولك تاني
هيما : احنا بالصلاه علي النبي كدا هنروح معاه
الريس: براحتكم لو عايز عيلتك كلها تروح معنديش مشكله
جورج : وهتخلصلنا ورقنا ازاي
الريس : عقبال ماتوصلوا هتلاقو محضرين تاني باساميكو زي اللي معمول لمايكل
انا : انتو بتقولو ايه محدش هيجي معايا
جورج : لوحدك ولا يبقي معاك حد تعرفه في ضهرك
انا : ياجوووووووووووووووورج ياجووووووووووورج هنسيب هنا لمين
جورج : امك معاهم متخافش
انا : انت قلت لمراتك اصلا
جورج : احا دي تدبحني
الريس : ؟؟؟؟؟؟؟
انا : علي بركه **** يعني الملخص هنطلع علي بنما بحري ومن هناك حد هياخدنا وهيسلمنا وهيسجنا في السجن اللي مسجون فيه بخ عو دا دا وانت مظبط انهم هيسجنونا فيه
الريس: كله علي الشعره
انا : وههربه علي حسب الخطه اللي انا معرفهاش اصلا وهقنعه يهرب واكيد مش هقنعه واسيبه لازم اهرب معاه وبعد مااهربه هعمل ايه
الريس :اطلع بيه من السجن وملكش دعوه وهتلاقي هناك اللي يساعدك كودك او رقمك السري هيكون فودافون 14... اه ومتخافش علي اهل بيتك انا لو عايز ااذيهم وانت معاهم هاذيهم بس انا اكبر من كدا *بيمدلي ايده * اتفقنا
انا : *بمدله ايدي بقوه وحزم * اتفقنا
الريس : *بيشاور لواحد شغال معاه * خدهم وصلهم وعلي البركه يارجاله ولو احتاجت حاجه هتلاقيني في ضهرك

( خرجنا انا وجورج وهيما من عنده وركبنا الطريق والباخره واحداث بنت متناكه وطبعا الشنط اللي معايا اللي اضطريت اخدها قدام مرنا علشان مسافر مكدراني في شيلتها ونزلنا من الباخره ركبنا عربيه تانيه دخلنا بيها لبنما والجو حر نييييييييييييييك والدنيا هناك فقيره مش اوووي بس جميله شويه ودخلنا في صحرا لحد اما وصلنا ل........ )

فاصـــــــــــــــــــــــــــــــل ونعــــــــــــــــــــــــــــــــ ـود

اندرو

قاعد علي القهوه بيشرب سيجاره وبيفكر مع نفسه ( ياتري ايه اللي وصلني للي انا فيه دا هل خولنتي وشرمطي ولا تربيه امي المدلعه ولا مايكل وصحبته الوسخه يعني لو مكنتش عرفته مكنش دا هيبقي حالي وحتي لو دا بقي حالي اكيد بسببه اه انا خول ومادونا كانت بتنيكني بس السبب الرئيسي انها تسيبني اللي حصلنا من العطار بسبب مايكل وامي اللي اتناكت بسببه يعني لو مكنش دا حصل كان زماني لسا مع مراتي حتي لو بتنيكني اهي اسمها مراتي وبيني وبينها ولا كنت عرفت سوزي ولا عملت عمليه ولا كنت سافرت اصلا ولا اي حاجه اااااااااااه منك لله كل مره اقول ارجعله دا صحبي بس احا كله بسببه وامي اللي ناكها قدام عيني في الجزيره وخلي الكل ينيكها وانا علشان بكس مش عارف اعمل حاجه لا ماهو مش الكس السبب انا اللي ضعيف الشخصيه انا اللي عملت في نفسي كدا ووصلت نفسي لكدا لما سلمت نفسي للبت الشغاله تعملي فيا دا كله هي السبب بنت المتناكه لو مكنتش قابلتها مكنتش صحت فيا حاجات كتييير بس خلاص احنا لسا فيها انا هرجع زي زمان هسافر وهشوفلها حل اكيد ليها حل وهرجع راجل زي زمان وساعتها هرجع لمايكل دا وانيكه واعرفه ان انا مش خول ولا شخصيتي ضعيفه احاااااااااا انا ايه اللي عملته في نفسي دا سيبته ينيك مراتي وامي وكنت عارف انه علي علاقه باختي واحنا صغيرين بس برضو انا اللي شرموط ابن وسخه بس وديني لاعرفك يامايكل مين هو اندرو وهعمل عمليه واركب زب يبقي قد زب سوزي عشر مرات واللي بتتريقه عليه انه بكس هتشوفو هيبقي ايه وانت يامعتز مش ناسيلك انك نكتني انا ومراتي وهنتنا وقليت مني انا هعرفكم اندرو دا يبقي ايه ) بيحاسب وبيروح

ساره

قاعده في بلكونه في بيت بتشرب سيجاره مع كوبايه نسكافيه ( ليه كدا ياجورج تعمل فيا كل دا ليه توصلني لكدا ماحنا كنا مبسوطين ومع بعض وانت متعرفش حاجه عن شغلي مع الريس كان لازم ننزل مصر يعني لو مكناش نزلنا كان زماننا دلوقتي زي ماحنا وكنت هخليك تحبني منك لله يامريم انتي واخوكي ضيعتو مستقبلي خدتو جوزي وخليتوا الريس بيدور عليا بعد ماكنت دراعه اليمين دلوقتي زي الكلبه قاعده هربانه وخايفه يعني كان لازم تقتله يعني كان لازم تقتل داني ماكان خلااااااص كل حاجه هتخلص زي ماترسمتلك لازم تبعبص في كسمها منك لله يااخي لا برضو متبقيش ظالمه دا هو اللي هربك لولاه مكنتيش هتبقي شايفه الشارع دلوقتي هو انا بفتري عليه ليه هو حقه واحد بيدافع عن اهله انا اللي بنت وسخه اني رديت اني اشتغل مع راجل زي دا بس هو اكيد مش هيسيبه في حاله زمانه دلوقتي بيلاعبو تاني انا لازم احذره بس ازاي انا مينفعش اتحرك من مكاني هموووت اااااااااه ايه اللي عملتيه في نفسك دا بس سامحني يامايكل جميلك دا مش هنساهولك ابدا انا لازم اسامح واتعدل وامشي كويس وو**** و**** و**** لو قابلتك تاني صدفه اهردلك جميلك دا ومش هنساه ابدا يارتني كنت اختك ولا مراتك ولا حتي قريبتك وربنا يسعدك ياجورج يارب بقد حبي ليك انك تكون مبسوط مع حبيبتك )

سوزي

قاعده في ديسكو وبتشرب خمره ( ماشي يااندرو الكلب انا تعمل فيا كدا وترميني مانت فعلا خول وبكس الحريم ارجل منك بس انا بحبك ليه تعمل فيا كدا ليه تسبني انا مصدقت حد يحبني ويحس بيا اتاريك كنت بتعمل كدا علشان ترضي شهوتك الوسخه وولا عمرك حسيت بيا دا انا كنت ناويه اعملك مفاجاه واقولك اني هشيله هشيل زبري خالص وابقي طبيعيه واعيش خدامتك عمري كله بس انت اللي ابن وسخه متستاهلش مقدرتش حبي ليك وكل همك زبري رغم اني مريت بحاجات كتير ومشاكل وانا معاك بس كنت مطمنه انك جنبي ومعايا كنت شايفاك راجل اووووي ومكنش بيهمني الكلام اللي كان بيتقال عليك كفايه انك كنت بتاخدني في حضنك بليل اااااااااه ليه تعمل فيا كدا انا مش مسامحاك و**** مش مسامحاك ليه مكنتش بتحبني زي مايكل ومرنا زي معتز وليليان منك لله ياشيخ الهي لاتشوف يوم عدل في حياتك ابدا لا سامحني يارب انا لسا بحبه متاذيهوش طب كلمني طيب رن عليا وانا هرجعلك علطول ومش هغلط فيك تاني وهعيش كلبه تحت رجليك متسبنيش ارجع الشارع تاني انا مصدقت ان يبقالي بيت واصحاب ارجوك اتصل بيا )


ليليان



بتكتب مسدج علي الفيس بوك وبتبعتها لمعتز ( انا عارفه اني غلطت في حقك واني مستاهلكش بس انت عارف انا كنت ايه ولما عرفتك بقيت ايه انت عارف اني بحبك انا عارفه ان شهوتي عاليه وماليش ذنب فيها بس انا مستنش ومصبرتش عليك انا اسفه انا بنت وسخه طبعا انت هتستغرب انا ازاي لسا عايشه لحد دلوقتي انا مكنتش متظره منك دا كله عايز تموتني عايز تموت حبيبتك هو انا ليا غيرك برغم اللي شفناه مع بعض بس انا عمري مافكرت غير فيك ولا اشتهيت حد غيرك واللي حصل مع مايكل كان غلطه وكلنا بنغلط ماهو كان قدامي قبل كدا وانا مسلمتلوش نفسي انا عارفه انه مش مبرر وعارفه انك مش هتسامحني بس لو لسا بتقري رسالتي مايكل مالوش دعوه انا اللي اغريته وهو مكنش راضي انا اللي ضغطت عليه يعمل كدا انا السبب مش هو وهو برضو انسان ضعيف قدام شهوته مش بدافع عنه بس متخسرش صاحبك علشاني انا بكتبلك الكلام دا وقلبي بيتقطع انك مش عايز تشوفني تاني بس علي الاقل متخسرش صاحبك بسببي انا غلطانه اني عملت كدا ومش غلطانه اني اعترفتلك بكدا لاني كنت ندمانه فعلا اني خونتك وافتكرت اني لما اقولك هتسامحني مش هتعمل فيا كدا انا عارفه اني جيت علي رجولتك وكرامتك بس ارجوك لو لسا ليا خاطر عندك متخسرش صحبك بسبب شرموطه زيي وانا مش مستنيه منك رد لاني عارفه انك مش هترد عليا بس انا عايزه اقولك انيك ارجل واحن واطيب انسان انا قابلته في حياتي سلام يا اللي حبيته بجد من كل قلبي )


جورج

راكب جنبي في الباخره وقاعد بيفكر ( ياتري اللي عملته دا صح ولا غلط انا من ساعه مارجعت مصر وانا في مشاكل وقرف كل دا ليه علشان مريم طب مانا اتجوزتها اهوه وسبتها اول يوم جواز يبقي انا مبحبهاش بقي كانت مساله كرامه حب امتلاك اني عايزها وخلاص بس ازاي انا ضحيت بحاجات كتير علشان اوصلها وعمري منسيتها ابدا بس انا ليه بعمل في نفسي كدا ليه ماشي وراك ياصاحبي هل علشان انا عايز كدا ولا علشان اعلي في نظر مريم ولا علشان انت صاحبي واخويا ولا بكفر عن اللي كنت ناوي اعمله في خالتي وياتري اقوله ولا مقولوش وهيسامحني ولا لاء ولو عرف هيعمل فيا ايه انا شفت كتير بسببك بس ارجع واقول اني معاك خطوه بخطوه وانا اللي عايز كدا وانت ماجبرتنيش علي اي حاجه بالعكس دا انا السبب في اللي حصلكم علي الجزيره انا اللي جبت العقربه ساره لحد عندكو ياريت تسامحني ياصاحبي انا اوسخ منك في حاجات كتير ولو خلصنا المشوار دا علي خير اوعدك يامريم انك هتلاقيني احن عليكي من مايكل علي مراته واوعدك ياصاحبي انك هتبقي اخويا وانتي ياخالتي هتبقي امي فعلا وهعيش تحت رجليكي طول عمري انتي عظيمه اووووي شفتي كتير بسببنا بس احنا اللي ولاد وسخه متخافش ياصاحبي انا معاك للنهايه )


سلوي

قاعده بتعمل حمام وبتفكر ( هو ابن وسخه ويستاهل اللي يجراله بس اللي وهبه هيعملو فيه دا مش سهل ابدا ليه يامايكل وصلت بينا لكدا سامحيني يامرنا انتي ومريم انكم مش هتشوفوه تاني هو يستاهل بس انا كنت هملص ودنه وخلاص واعلمه الادب ليه متكسرتش وخلصنا من دا كله كان وهبه سابك لو كنت سبتني بس مره واحده انتصر عليك مكنتش وصلت لوهبه ولا كان فكر يخلص منك كدا وانت زي الاهبل مسلم ورايح لقدرك برجليك قلتلك ابعد يامايكل انت مش قده انت نيكتني وبهدلتني وانا فشختك وفشخت عيلتك وكنا خالصين ليه مصمم تبقي انت الفايز الوحيد اديك وصلت لحيطه سد ومش هتعرف تخرج منها مش هتعرف صدقني مش هتعرف دا الريس دا اللي السنين دي كلهاااااااااا كان بيرقص رجاله بشنبات بيشخو علي روحهم لما بيسمعو اسمه انا نفسي مكنتش بعرف اقوله لاء وعلي يدك مانتا كنت بتيجي البيت وشايف كل حاجه كنت بتشوفني بنكوش فيه بس اخر اليوم يتقفل علينا باب واحد كنت ابوس رجله واستسمحه واقوله اني كنت بعمل كدا علشان محدش يعرف حاجه حرام عليك و**** خساره في اللي هيحصلك دا وابنك اللي جاي في السكه دا يارب يسامحني علي اني السبب في انه مش هيشوف ابوه بس انت يامايكل برضو مش مسامحاك كفايه انك خدت مني ابني وضيعته حتي لا عارفه اوصله ولا عارفه حتي اكلمه يبقي قدام عيني وشايفاه ومش قادره حتي اقوله صباح الخير اااااااااه علي دا زمن اني بقيت بخاف من ابني وخايفه عليه وخايفه منه وملغبطلي حياتي ياريتنا ماكنا عرفناك ولا كان ابني اتصاحب عليك وانتو صغيرين )


معتز


( كسمك ياصاحبي ادعي اني مقابلكش تاني علشان ساعتها هيتملك ابنك اللي جاي في السكه )



هيما

قاعد معانا في العربيه واحنا ماشيين في الصحرا في بنما ( انا ايه اللي جابني هنا ؟؟؟ احا ايه الحر دا ؟؟؟ ياتري الحشيش اللي هنا زي اللي عندنا ؟؟؟ اه لو افتح تجاره من هنا لمصر وابقي تاجر عالمي ومافيا وابقي نمبر وان الحقيقي و**** وهتلعب معاك ياهيماااااا ااااه براحه ياعم ايه مركب بهايم )


مايكل

قاعد في الباخره وبفكر ( هو انا ليه عملت كدا ليه وافقت اصلا علشان خايف علي بيتي وعلي مراتي طب ماعلطول انا في مشاكل ايه الجديد يعني انا وافقت ليه ؟؟ خفت منه صح اه خفت وايه المشكله لما اخاف بس تصدق انك غبي علشان تسلم نفسك بسهوله كدا خايف من ايه ماانت قدامه طول الفتره اللي فاتت لو عايز يعمل حاجه كان عمل لا بقي ياروح امك عمل انتو كنتو هتموتو في الجزيره لولا البت نهال طب ماقبلها سلوي معرفتش تعمل حاجه والعطار وجمال وغيره وغيره اه بس ساعتها كان معاك معتز اللي انت خونته ياخول بس متفكرنيش دا انا هنيك كسمه ايه يعني نيكت مراته طب ماهو ناك اندرو ومراته وانت ماااااالك يابقف هي تخصك وانت محامي ليهم يعني هو مش راضيها علي بيته ورضي بيها علي صاحبه برضو انت مالك صاحبه كان موافق وبعدين انت ايه اللي بتفكر فيه دا انت داخل علي حاجه سوده بكسمك وافقت ليه بس يالا ياخول انت عيب عليك هو انا هسلم نفسي بسهوله كدا مااكيد عندي خطه يعني وانا عبيط بس ياض ياحمار انت لا عندك خطه ولانيله انت عيل جبان وخول وخاين بكسمك ببساطه سامو عليكو فين المسجون اللي هنا اصلي جاي ههربه تقوم واخده تحت باطك وخارج بيه وفين في امريكا دا انت لو كابتن اميركا ذات نفسه مش هتعمل كدا .. طب انا لو مكنتش وافقت كان هيحصل ايه كان هيطلع الفيديو وانا بقتل داني واخدلي بتاع شويه سجن حلوين وبرضو هتحبس برا مصر لانه اجنبي و الانتربول واتفاقيه وتسليم المجرمين وهتتناك يعني هتتناك بس هو اجبن من كدا لا مش جبان دا كسم الثقه بالنفس اللي كان بيتكلم بيها دا كفايه يابن العبيطه انه هو اللي بيحركك وانت مش واخد بالك يعني انا كدا صح طيب و**** معرفش انت مابين صح ومابين غلط يعني مفيش عقل يقول انك تروح للنار برجليك الا لو كنت فاجر بقي وبعدين سايب الغلبانه لمين اللي مشافتش معاك يوم عدل ياخي كسمك ملقتش غير بونبونايه الكون كلها ياعم اسكت بقي ليك عليا اول مارجع وحياه امي لهخليها ملكه متوجه يابني متكدبش علي نفسك انت حواراتك كتير ومشاكلك اكتر والمظلومه دي هي اللي معاك انت مكنش ليك جواز اصلا ولا خلفه احاااااااااااااا ابني ابنك ايه اتنيل هو احنا مستحملينك لما هتجيبلنا عرص صغير زيك مش عارف اصحابك دول مستحملينك علي ايه لا انا ممكن اعدلك مواقف رجولتي معاهم اينعم الخولنه كتير بس وقت الشده رجوله ووقت الخولنه خولنه مش كدا بس ياض اطلع من مخي انت قعدتك شبه طيز واحده هنديه مشعره اتفووووخس علي تشبيهاتك )


الريس
قاعد علي مكتبه وقدامه ورقه وقلم وبيكتب بخط كبير ( النهايـــــــــــــــــــــــــــــ ــــــــــــه ... و**** وهتوحشني يابطل ... ابقي سلملي علي دماغك وسلملي علي...... هههههههههههه )


( خرجنا انا وجورج وهيما من عنده وركبنا الطريق والباخره واحداث بنت متناكه وطبعا الشنط اللي معايا اللي اضطريت اخدها قدام مرنا علشان مسافر مكدراني في شيلتها ونزلنا من الباخره ركبنا عربيه تانيه دخلنا بيها لبنما والجو حر نييييييييييييييك والدنيا هناك فقيره مش اوووي بس جميله شويه ودخلنا في صحرا لحد اما وصلنا لزي سجن في الصحرا ولقينا الناس اللي معانا في العربيه بينزلونا بالعافيه وبيزوقونا علي جوا السجن عباره عن صور حديد كبير محاوط السجن ومبني السجن قديم ومتهالك والارض كلها رمله وقدامنا باب كبير اتفتح واتزقينا كلنا جوا بعنف وطبعا اشكال كتير وجنسيات مختلفه ووشوش مرعبه واتقفل علينا الباب واكننا وسظ ذئاب بشريه كلهم باصين علينا وللاسف مكنش سجن كان حاجه شبه زريبه كل اللي مالهمش لازمه في الحياه مرميين هنا وطبعا ابراج حراسه وعليها حراس باسلحه وجوا السجن نفسه زي ارض واسعه كل المساجين فيها وفيها مبني من غير باب ولا نيله وفي الدور الاول حاكم السجن دا (كوارشي) ومختلف الجنسيات من المساجين رجاله وستات وشباب وعواجيز وكل ماتتخيله موجود في السجن دا )

هيما : خخخخخخخخخخخخ احااااااااااااااااااااا ايه المكان دا
جورج : يادين اممممممممممممممممممممممممممممممي
انا : *بصقف وبضحك بعلو صوتي * ههههههههههههههههههههههههههههههههههه ههههههههههههههههههههههههههههههههههه ههههههههههههههههههههههههههههههههههه ههههههههههههه
ههههههههههههههههههههههههههههههههههه ههههههههههههههههههههههههههههههههههه ههههههههههههههههههههههههههههههههههه ههههههههههههه
ههههههههههههههههههههههههههههههههههه ههههههههههههههههههههههههههههههههههه ههههههههههههههههههههههههههههههههههه هههههه .... انتهي الجزء الخمسون


وبكدا نكون وصلنا لختام قصه مارفل واللي اللقاء في قصه افينجرز وهي تكمله لمارفل
اهداءات بمناسبه انتهاء مارفل وبمناسبه بدايه 2019


1/ احب اشكر كل الناس اللي تابعت القصه وضيعو وقتهم في متابعت الهبد اللي بكتبه وشكرا لكل الناس اللي كومنتاتها كانت محفزه ليه وبرضو شكر خاص للي كانو بينقدو القصه وبيطلعو فيها اخطاء واحب اقولكم ان لولاكم ولولا نقدكم مكنتش طورت من نفسي ومن اسلوبي في الكتابه وارجو انكم متبخلوش عليا بنقدكم في القصص القادمه


2/ شكر خاص لاخواتي وعلي راسهم ( taha ayman / Lelian / اسماعيل / kawarshi / معز / wolverine/ الزبير (ابوحميد ) / sara hanem / lala land / masrawee / نور الحياه / ليلي احمد / thanks for you / eng a7md / نور / محب العشق / amr 55 / لحسنجي قديم / mohamed elmahdy / عزوز النسوانجي / bondok_love / الساحر الابيض / tom rio / El_Gantel/ amira mero / معاك في اي حاجه / قارئه الفنجان / 3asheq lelhawa / shiko _ua07 / joba 92 / elmagnifico/ hspl /رجاله العصابه كلهم ( ابو جبل + صابر ) / aw0 ......... وغيرهم ولولا انتم مكنتش مارفل هتبقي بالشكل دا انتو اللي عملتو القصه انتو اصحابها وليس انا

3/ شكر خاص لاستاذي القدير شوفوني اللي بسببه انا كملت القصه يعني لولا انه استفزني في اول جزء خالص وقالي انا مش عارف اسلوبك حلو ولا وحش بس قشطه وريني هتهبد ايه مكنتش كملت علشان اثبتله اني تلميذه وبتعلم منه وشرف ليا انه اعتبرني اخوه الصغير

4/ شكر كبير وخاص لاخويا sami tunsi اللي فعلا اخ كبير بالنسبه ليا وشرف ليا اني اتعرفت عليه وبصراحه الراجل دا تعب معايا فشخ في دمج القصه كل شويه بيتسحل في انه بيدور علي الجزء الجديد مابين الكومنتات + انه فعلا لو احتاجته هتلاقيه واقف جنبك وفي ضهرك ومش كلام لا بجد افعال

5/ اخويا الاشرس اللي بسببه انا حبيت المنتدي وبسببه اتعرفت علي اصدقاء كتير هنا وبسببه اتعرفت وسط الناس وبشكره جدا لانه اخويا السندال بجداره اخ يحترم ومفيش حد مبيحبوش الا لو كان حاقد بقي + انه شايل الديسكورد لوحده علي كتفه و**** + انه يعني كفايه مواضيعه في الاقسام العامه الغير جنسيه وكفايه اسلوبه الحلو مع كل الاعضاء وكفايه انك لو احتاجتله هتلاقيه جنبك

6/ جدو عاااااااااااااااااااااااااادل من اعظم الكتاب اللي هتقابلهم في حياتك ومن اعظم الاشخاص اللي يشرفني اني اتعامل معاه واني اتكلم معاه هو فعلا تقدرو تقولو عليه ( الخبره ) جايب من الاخر وهو دلوقتي من المشرفين في المنتدي وعلم من اعلام الديسكورد ولو جف قلمه في يوم من الايام اعرف ان الخبره عمل كل حاجه في كتابه القصص يعني صعب تعمل زيه مش بقولكو خبره اجدعان ويارب ياجدو تبقي في احسن حال دايما

7/ جميله نسوانجي والمحبوبه من الكل Esraa انا بلقبها بالورده الحمراء المليئه بالشوك يعني تتعامل معاها اختك جداااا وفي ضهرك وتحفزك وتقدرك وتشجعك بس فكر كدا تقل ادبك او تتعدي حدودك يالهوووووووووي بوريه من لسانها بوريه هتعملك سجاده في الانتريه بشكرها جدا لانها ساعدت في وصول مارفل برضو عن طريق مساعدتها ليا في قسم الصور وتثبيتها لبعض صور شخصيات ابطال القصه وبشكرها برضو علي انها اعتبرتني اخوها ودي مكانه صعبه الوصول ..


8/ مديرتنا الجميله الغاليه المحبوبه اللي الكل بيحتذي بيها مثال وقدوه وبيتعلم منها في حل المشكلات والصعوبات هنا في المنتدي واللي 24 ساعه موجوده لو عندك اي مشكله او في حاجه عايز تعملها بتساعدك ومبتتاخرش في انها ترد علي المخالفات او المشاكل وفي حاجه لاحظتها معرفش حد لاحظها ولا لاء انها بعد ماتحل معاك اي مشكله وانت قلتلها شكرا بترد بمسدج بكلمه العفو هي ممكن متردش او خلاص المشكله اتحلت بس دي بتدل علي حاجه كبيره علي انها بتحترم جميع الاعضاء الموجودين وبرضو قلبها طيب في انها بتعديلنا اخطاء كدا وبتحاول علي قدر الامكان ان متخليش حد زعلان او متضايق
يانهار اسووود لسا معرفتوهاش انزل يابني باسمها سلو موشن B U S H R A

9/ وسع يابني كدا شويه علشان دا شكر عالمي دا شرف ليا انا شخصيا اني اكتب اهداء لزعيم الليله دي كلها وزعيم المنتدي واللي بسببه اتجمعت اشخاص كتير من مختلف الجنسيات والثقافات والدول هنا في المنتدي واللي مجهوداته باينه مش محتاج اقولها يعني كفايه ان دا المنتدي الوحيد اللي معموله security زي الفيس بوك والمواقع التانيه وكفايه انه لحد دلوفتي موجود بسبب ادارته ليه وقوانينه ونظامه وبشكره جدا علي مجهوداته الدائمه في المنتدي وتشجيعه للاعضاء وتقديرهم وترقيتهم طبعا مش محتاج اقول اسمه THE LEGEND دا لازم يتكتب اسمه حروف كابيتال دا يشلوحنا كلنا


[SIZE=4]ارجو اني كنت واكون ضيف خفيف عليكم سواء في القصه او خارجها واني اكون رسمت البسمه علي وشوشكم وانتو بتقرو القصه شايفك ياللي بتبتسم وانت بتقري الاهداءات يابني انا مفيش حاجه معرفهاش

تابعوني في قصتي الجديده افينجرز و اتمنى ان تنال رضاكم فانتم راس مال كل كاتب .. (لفتح القصه يكفيكم الضغط على اسمها)

قام بآخر تعديل Sami Tounsi يوم 01-02-2019 في 09:16 PM.
قديم 08-20-2018, 11:29 AM
قديم 08-20-2018, 11:29 AM
 
الصورة الرمزية لـ Michael magdy
صداع من كتر الهبد
الجنس : ذكر
الإقامه : Cairo
أنجذب لـ : النساء
مشاركات : 4,044

صداع من كتر الهبد
 
الصورة الرمزية لـ Michael magdy

الإقامة : Cairo
المشاركات : 4,044
الجنس : ذكر
أنجذب لـ : النساء
Michael magdy غير متصل

افتراضي رد : مارفل حتى الجزء الثاني 19/8/2018

اقتباس:
الكاتب : الحالم10 عرض المشاركة
جميلة وهادية
كملها
من عنيا حاضر اكيد هكملها
قديم 08-20-2018, 11:32 AM
قديم 08-20-2018, 11:32 AM
 
الصورة الرمزية لـ Michael magdy
صداع من كتر الهبد
الجنس : ذكر
الإقامه : Cairo
أنجذب لـ : النساء
مشاركات : 4,044

صداع من كتر الهبد
 
الصورة الرمزية لـ Michael magdy

الإقامة : Cairo
المشاركات : 4,044
الجنس : ذكر
أنجذب لـ : النساء
Michael magdy غير متصل

افتراضي رد : مارفل حتى الجزء الثاني 19/8/2018

اقتباس:
الكاتب : عرض المشاركة
سردك للاحداث ب اسلوب شيق استمر علي كده و القصه هتبقي مسمعه ف المنتدي
دا هدفي باذن **** شكرا علي مرورك
قديم 08-21-2018, 07:50 AM
قديم 08-21-2018, 07:50 AM
 
الصورة الرمزية لـ معاك فى اى حاجه
نسـوانجي خـبير
الجنس : ذكر
الإقامه : البحر
أنجذب لـ : النساء
مشاركات : 319

نسـوانجي خـبير
 
الصورة الرمزية لـ معاك فى اى حاجه

الإقامة : البحر
المشاركات : 319
الجنس : ذكر
أنجذب لـ : النساء
معاك فى اى حاجه غير متصل

افتراضي رد : مارفل حتى الجزء الثاني 19/8/2018

هى جميلة وطريقه كتابتك تحفه .. بس فى مايكل يقول لابوه ياحج
قديم 08-21-2018, 10:13 AM
قديم 08-21-2018, 10:13 AM
 
الصورة الرمزية لـ Michael magdy
صداع من كتر الهبد
الجنس : ذكر
الإقامه : Cairo
أنجذب لـ : النساء
مشاركات : 4,044

صداع من كتر الهبد
 
الصورة الرمزية لـ Michael magdy

الإقامة : Cairo
المشاركات : 4,044
الجنس : ذكر
أنجذب لـ : النساء
Michael magdy غير متصل

افتراضي رد : مارفل حتى الجزء الثاني 19/8/2018

اقتباس:
الكاتب : معاك فى اى حاجه عرض المشاركة
هى جميلة وطريقه كتابتك تحفه .. بس فى مايكل يقول لابوه ياحج
الشباب معظمها طريقه كلامها واحد اذا كان الشباب بتقول لاي راجل كبير في الشارع ياحج وميعرفوش اذا كان مسيحي او مسلم وابو مايكل اكيد بينزل الشارع وبيركب مواصلات وبيتقاله ياحج جات علي مايكل الفلبان يعني
 
مواضيع ذات صلة
الموضوع الكاتب المنتدي المشاركات المشاركة الأخيرة
مصري مريم .. احدي شخصيات قصه مارفل Michael magdy صور سكس عربي 60 02-02-2019 01:24 AM
الرجال ملائكه يمشون على الارض monaa2222 الموضوعات العامه غير الجنسيه 25 05-15-2018 09:58 AM
منى العسال صور سكس أجنبي 4 07-04-2017 02:10 AM
أكبر صفحة مجمعة لقصص المحارم السكسية صفحة واحده sexawyieee المواضيع المخالفه والغير مطابقه 0 01-27-2017 02:53 PM
أكبر صفحة مجمعة لقصص سكسية في صفحة لنسوانجي sexawyieee المواضيع المخالفه والغير مطابقه 0 01-27-2017 02:52 PM



أدوات الموضوع


شارك الموضوع

دالّة الموضوع
امي اختي نيكني طيزي, حيوانات
Neswangy Note

التوقيت حسب جرينتش +1. الساعة الآن 05:48 AM.

Warning: You must be 18 years or older to view this website -

Online porn video at mobile phone


سكس اجنبي عاده سريه ليلة الدخلهسكس نسوانجي كيف ت*** بنتها المتوفيه طيز.عبتعملفنون قصص نيك الطيزقصص نيك زوجة العاقلقصص لحس الكس طويلةقصص سيكس مصوره نيكه رومانسيه xxxافلام سكس ينيك زوجته بوحشيه مترجمه site:bfchelovechek.ruقصص سكس متسولون شراميطسكس ظرط ونيك بنات صغرقصة سكس بنات محرومات من الجنس متسلسلةسكسي حبيبي يفتحنيقصص سكس المرأه المسيطرهقصص سكس نسوانجي تحتوي الداله ارملهقصص نيك وبعبصه واحلى سكس صور نيك قصص سكس الدكتوره وبنتهاواحد قصص سكس متسلسله الراقصه نسوانجيارقام واتساب متحرر يمني وزوجتهقصص محارم جارتي ام ميناطيظ سالب وزبر موجابنسوانجي افندينا جنيرال ممحونه دياثهسكس محارم نيك مص لحس فلقات طيز قصصمغامراتي مع النيك والشرمطةوحوحت كسسكس غرب البحر الاحمرقصص نيك محارم أخته بدافع الغيرةقصة افشخني انا لبوبك ومتناكتكطيز صعب سارهجميع قصص ديوث زوجتي في منتديات نسوانجيكساس طيازقصص سكس جديد قاطيازجميلاتقصه نيك الخاله وهي نايمهجارتي ناكتني بزب اصطناعي منتديات نسوانجيمقطع سكس رجل ابيض مع بنت سمرا جميلهقصص سكس عن شركات النظافةسكس لواط سمين ابيض ناعم صورجنس بلابيصسكس امي قصة مصورة هنتايمنتدى نسونجي صور واقوى تعليققصص سكس الابنه والابن والابقصص نيك متسلسله جوز امه بقضيب صناعيسحاق امهات وكلب خبير قصصقصص جنسيه نيك طيز امه اول مرهصورسكس رحمه رياضنيك الخادمة عدة مراتقصص سكس اقنعت اختيقصص سكس تقراهاسكس دخلت علي زوجها مإ امراقصص جنس جامد مطلقات ممحوناتقصه نيك ام الزوج ام محمود قصص سكستحدي كرسي الاعتراف السكسي النسوانجي الجديدقصص سكس متسلسلهقصص محجبات شراميطكيف تتعامل مع الكس الواسع الكبيرقصص نيك الطيز الضيقام رضا المتناكةقصص نيك.نساء من ازوتجهن لصغر زبهمصور سكس يربط اختي في السرير نسوانجي منتديات قصة نيك اح يا هايجه اتفشخيصور أطيازقصص نيك نكني وانانايمه نيك عنيفصور سوالب 2019نسوانجيصورسكس المثله البنانيه ريتاقصص.comسكس.comنسونجيقصص جوزي منتديات نسوانجي site:bfchelovechek.ruصوز سكس نسونجي مواضيع تحتوي الداله صوره طيز مراءه وهي تولدنكتها بصدرها قصصقصص ديوث اختي