منتديات نسوانجي
الـدخول
تسجيل عضويه إستعادة كلمه المرور
تطبيق اندرويد نسوانجي
عودة   منتديات نسوانجي > القسم العام > كتابات و قصص السكس العربي > قصص سكس عربي

 
 
أدوات الموضوع
قديم 02-22-2010, 06:33 PM
قديم 02-22-2010, 06:33 PM
 
الصورة الرمزية لـ نهر العطش
مبدع نسوانجي
الجنس : ذكر
الإقامه : على شفايف الكس
مشاركات : 9,989

مبدع نسوانجي
 
الصورة الرمزية لـ نهر العطش

الإقامة : على شفايف الكس
المشاركات : 9,989
الجنس : ذكر
نهر العطش غير متصل

Thumbs up انا وهدى ونياكة الحب (قصةسكس و نيك على حب رووووعه )!!!!!!!!!!!!!!!

.




ذهبت الى هدى ووجدتها لابسة بلوزة وجيبة وجلست معها لوحدنا ومسكت يدها وبعد فترة وجدتها تقترب منى وتضع وجهها على وجهو وتقترب من شفايفى لكى ايوسها ولكنى لم أفعل ذلك حتى زهقت من ذلك وانا سايبها حتى تبدأهى وفجأة لقيتها جابت شفايفها على شفايفى وراحت بيسانى ورحت ماسك شفايفها ابوس فيها واص فيها لحد مالقتها هتجيب دم ودة اليوم التانى اللى رحت فية قضتها بوس بس واتفقنا على الميعاد التانى وذهبت فية وكلى مولع ومستنى لحظة لما اشوفها وافكر هعمل اية فيها طبعا انا نسيت اوصف ليكم جسمها هى عليها جسم جامد جدا المهم رحت واول مشوفتهاكنت عاوز اخدها فى حضنى بس قلت اتقل ودخلت عندها وجلست انا وهى فى الصلة كالعادة ولكن فجأة سمعت هى صوت مرات عمها فى الشارع فخافت وقامت وأدخلتنى حجرة نومها وراحت خارجة لمرات عمها حتى مشيت ولقتها جت تانى وجلست معى على السرير ومسكت يدى وجلست اقول لها فى كلام الحب حتى ذابت وقامت بتقبيلى ورحت ماسك شفايفها بوس وعض ومص حتى حسيت انها ذابت فبدأت بوضع يدى على بزازها بالراحة فوجدتها لا تتكلم فبدأت أزيد من الحركة ومسك بزازها وهى لاتقول شيئ هى كانت لابسة بدى بسوستة فمديت ايدى فتحت السوستة ومسكت أحلى بزاز فى الدنيا حتى وصلت الى حلماتها وبدأت افركها فى يدى فوجدتها تتنهد وبدأت تقول كلمة بسيطة وبالراحة أةةةةةةةةة
وفجأة لقيتها قامت زقة ايدى وتقولى اية اللى انت بتعملة دة ؟ قولتلها انا كدة بحبك قالتلى لا الحب مش كدة المهم عملت زعلان وقلتلها خلاص انا كنت عاوز اعبر ليكى عن حبى انت عاوزة حاجة قالت لية اية ؟ قولتلهاا نا ماشى قعدت تتحايل علية ممشيش ولكن صممت ومشيت يدوب روحت لقيت التليفون بيرن انا عرفت ان هية ومردتش ارد من أول رة لقيت التليفون رن تانى رديت طلعت هى قالتلى اية انت زعلت منى
رديت بزعل وانا هزعل منك لية
قالتلى علشان اللى حصل منى
قولتلها هو اية اللى حصل مفيش حاجة حصلت
قالتلى يعنى مش زعلان
قولتلها لا
قالت ياملك انا بحبك
قولتلها انا كمان المهم كلمتها لحد ما خلصت وبعدها بيومين اخذت منها ميعاد علشان اروح اقابلها بس اليومين دول عدوا علية وانا مشغول بيها وببزازها وجسمها وكسها وطيظها وكل حتة فى جسمها وجلست كل مفتكر كدة اضرب عشرة المهم جة الميعاد ورحت لقيتها بتقولى تعالى ندخل جوة لحد يجى انا فهمت هى عايزة اية فوافقت جت تمسك ايدى هى دى البداية عادى مسكت ايدها بحبك بحبك ماشى جي تبوسنى رحت رافض قالتلى اية قولتلها بلاش قالتلى انا بحبك قولتلها ودة حب دة مش حب وانا نفسى اركب فوقها المهم قعدت تقولى يبقى انت لسة زعلان خلاص المهم خلاص ورحت ماسك شفايفها تقطيع ومديت ايدى على بزازها وهى متقولش حاجة لحد مخرجتهم برة وانا ماسك الحلمة عمال العب فيها وبصيت على بزازها واندهشت ياة للجمال لم أرى بزاز زى دى قبل كدة اها كبيرة الحجم وانا بموت فى البزاز الكبيرة ورحت سايب شفايفها ونازل على بزازها امص فيهم وفى حلمتها الورديتين واضمهم على بعض والحس فيهم حتى احسيت اها بتقولى خلص ونكنى وذلك من صوتها وانفاسها وكلاماتها التى غير مفهومة مثل أةةةةةةةةةةةة أوووووووووف أأأأأأأأأأخخخخخخخخخخخخخ ارحمنى بحبك كدة رحت نازل على كسها من تحت من فوق الهدوم ووضعت يدى علية وهى تتأوة فمديت ايدى من تحت الجيبة فوجدت الكيلوت مبلول من كثرة شهوتها فمديت ايدى وجيت العها الكيلوت راحت ماسكة ايدى وقالتلى لا انا لسة بنت قولتلها متخفيش انا هفرشك قالتلى يعنى اية قولتلها يعنى متخفيش المهم استسلمت ورحت مقلعها الكيلوت ونزلت على كسها لحس فية وبين اشفار كسها وعض كل دة وهى تتأوة وتقول أةةةةةةةةةةةة أةةةةةةةةةةة أةةةةةةةةة أووووووووووف وانا نازل مص ولحس بين كسها ورحت مطلع زبى ووضتة على كسها قالتلى حاسب قولتلها قومى مصية ورحت حطة فى فمها وجلست تمص فية وتلحس فية حتى قذفت داخل فمها
__________________
نسوانجي دوت نت
الأقوي الأمتع الأسخن
علي الإطلاق
قديم 11-30-2011, 03:56 PM
قديم 11-30-2011, 03:56 PM
 
الصورة الرمزية لـ تفاحة ادم
نسـوانجي خـبير
الجنس : أنثي
الإقامه : فى القلب والاحساس
مشاركات : 1,095

نسـوانجي خـبير
 
الصورة الرمزية لـ تفاحة ادم

الإقامة : فى القلب والاحساس
المشاركات : 1,095
الجنس : أنثي
تفاحة ادم غير متصل

افتراضي رد: انا وهدى ونياكة الحب (قصةسكس و نيك على حب رووووعه )!!!!!!!!!!!!!!!

قصة مثيره وممتعه تسلم ايدك يانهر بجد متعه بلاحدوووود ميرسى ليك
__________________
[IMG]********24.media.tumblr.com/tumblr_m6iak8AgyJ1r9az6fo1_500.gif[/IMG]
سأظل أحبك مهما تمزقت من الأنتظار وسأظل أناجيك من غروب الشمس لمطلع النهاروستأتينى فى الفجر شمسك تجتاحنى كالأعصار فينساب شعاع حبك فى دمى مثل ماء الأنهار يملأ عينى ضياء يكشف لك كل ما بى من أسرار

قديم 12-04-2011, 10:02 AM
قديم 12-04-2011, 10:02 AM
 
الصورة الرمزية لـ نهر العطش
مبدع نسوانجي
الجنس : ذكر
الإقامه : على شفايف الكس
مشاركات : 9,989

مبدع نسوانجي
 
الصورة الرمزية لـ نهر العطش

الإقامة : على شفايف الكس
المشاركات : 9,989
الجنس : ذكر
نهر العطش غير متصل

افتراضي رد: انا وهدى ونياكة الحب (قصةسكس و نيك على حب رووووعه )!!!!!!!!!!!!!!!

مشكوووووووووره يااحلى مووووووووووووزه متحرمش منك
__________________
نسوانجي دوت نت
الأقوي الأمتع الأسخن
علي الإطلاق
قديم 05-22-2016, 07:47 PM
قديم 05-22-2016, 07:47 PM
 
الصورة الرمزية لـ العميــد
نسـوانجي خـبير
الجنس : ذكر
الإقامه : فى قلــوب النســاء
مشاركات : 10,306

نسـوانجي خـبير
 
الصورة الرمزية لـ العميــد

الإقامة : فى قلــوب النســاء
المشاركات : 10,306
الجنس : ذكر
العميــد غير متصل

افتراضي رد: انا وهدى ونياكة الحب (قصةسكس و نيك على حب رووووعه )!!!!!!!!!!!!!!!

شغااااااااااااااااااااااااااااااااا ااااااااااااااااااااااااااااال
 
مواضيع ذات صلة
الموضوع الكاتب المنتدي المشاركات المشاركة الأخيرة
need.love أفلام سكس عربي 0 04-23-2017 01:57 PM
اخت زوجتى (قصةسكس نيك محارم مولعه )!!! نهر العطش قصص سكس المحارم 8 10-05-2016 09:59 PM
need.love أفلام سكس عربي 4 11-26-2015 01:42 PM
need.love أفلام سكس عربي 3 10-30-2015 01:19 AM
ريم الاموره وعمها احمد (قصةسكس محارم ساخنه)!!!! نهر العطش قصص سكس المحارم 12 10-17-2015 12:40 AM



أدوات الموضوع


شارك الموضوع

دالّة الموضوع
(قصةسكس, )!!!!!!!!!!!!!!!, اليت, رووووعه, وهدى, ونياكة
Neswangy Note

التوقيت حسب جرينتش +1. الساعة الآن 07:05 PM.

Warning: You must be 18 years or older to view this website -

Online porn video at mobile phone


صور كس عمتينسوانجي طيز عمتوسرد قصص سكسمنتدى نسوانجي قصص مصوره مترجمه فيلاما site:bfchelovechek.ruلواط بين اب وابنهمصمصة خليجيقصص سكس هو وسميرحملت ونفضحت اخ واخت سكس مترجمسالب.نسوانجي.الزقازيققصص جنس بعد تعرف منتدى نسوانجيﻗﺼﺔ ﻧﻴﻚ ﺍﺡ ﻳﺎﺷﺮﻣﻮﻃﻪ ﺍﺗﻔﺸﺨﻰ ﻣﺘﺴﻠﺴﻠﻪ اجمل القصص الرومانسية كسقصص‏ ‏جنس‏ ‏نيك‏ ‏اح‏ ‏اه‏ ‏اوف‏ ‏اه‏ ‏اه‏ ‏متسلسله‏ ‏ومكتملهسكس مكاويقصص سكس عربي فلاحة من اورباطياز كثيرهبحب الكس site:bfchelovechek.ruقصص جنسيه كامله الاجزاء زوج اختي وعمايله نسوانجيمحارم نارالشهوة مكتملةصور كس مفتولقصص سكس مع زوجة جاري وهو في العملافلتم سقس عوبب site:bfchelovechek.ruصورسكس بنت شيملين نيكاوضاع نيك الطيزقصص نيك ممتعه ومثيرهسكس اجنبي سحقيات قديمقصص زوجتي تنتاك من غيري ﻭﺗﻌﻴﻂصورنيك مع الايسكريماغاني بحب اير مصريه سكسقصه ايهم ينيك اختو الشرموطههوالسبب قصص سكسقصص نيك موقع منيوكهقصه نيك زميلي شاف شق بزازي قام زبه وناكنيصورسكس أليكسا بلسىنيك في السريرقصص سكس عربي فى الاتوبيسقصص نيك متسلسله اسرارقصص سكس محارم متسلسلهصور سكس عن قصة طرزتان مصورة 20 اجمل قصص النيك والسكس والجماع والمتعة الجنسية القصيرةقصص نيك تهيج تجنن شراميط من عرب نار بالصوررقص شرموطه في شقه دعارهزوجتي تنتاك من صدسقهااحلى نيكةقصص. سكس 1997 site:bfchelovechek.ruصور نيك بالخيارقصص سكس جامده ومفيدهصورسكس أكساس منوع منتديات نسوانجيقصص سكس تبادل منتديات شرموطةقصص سكس حرمان جسمي قصة سكس مع صديقتي بالموبايلالزوجه الممحونه قصص سكسانا اريد انيك ابنتي ومرت اخي قصه سكس يمنيقصص سالب بنوتي والشميل متسلسل جزاء سكسيموقع نيك مدته 23 دقيقهقصصنيك مثيره واوف واه واح وبنات ممحوناتقصص شراميط كسهم مولعصور ازبار.الفحول.السود.في.نسوانجيزبين في طيز زينباحاا متناكه زيك تتناك وتتفشخ وبس ياقحبه يامومسكيف فشخني ابني قصص نهرالعطشقصص سكس الاسكندريه site:bfchelovechek.ruالبومات نودز لشراميط كاملهقصه.مع.امراه.خمسينيه.سكسيهنيك ابواس قصص علاج بي النيكقصص سكس محارم مصوره نيك ظابطقصص نيك محارم أخته بدافع الغيرةقصص.زبي.اطول.واولعبة نيك الممرضاترقم الحاجة نجاة الهايجةقصص سكس جوزات ومغامرتهن في الشرمطهقصة سكس اغتصاب بين شابين وبنت