منتديات نسوانجي
الـدخول
تسجيل عضويه إستعادة كلمه المرور
تطبيق اندرويد نسوانجي
عودة   منتديات نسوانجي > القسم العام > كتابات و قصص السكس العربي > قصص سكس عربي

 
 
أدوات الموضوع
قديم 09-05-2012, 09:57 PM
قديم 09-05-2012, 09:57 PM
 
الصورة الرمزية لـ أفندينا
جنـرال نســوانجـي
الجنس : ذكر
الإقامه : فى كل مكان بجسم الست
مشاركات : 123,121

جنـرال نســوانجـي
 
الصورة الرمزية لـ أفندينا

الإقامة : فى كل مكان بجسم الست
المشاركات : 123,121
الجنس : ذكر
أفندينا غير متصل

Exclamation سيدة الفيس حقيقى واقسم

اقسم ان هذه قصه حقيقه باستثناء الاسماء والاماكن فقط





طبعا انتو فاكرين انى قلت انى مش حكتب غير القصص اللى حصلت معايا شخصيا واقسم ان اللى ححكيه حصل مع بعض الاختلافات البسيطه عشان السريه والظروف اللى كلنا فاهمينها
انا خالد طبعا انتو عارفنى ..كنت فى اول دخولى ع الفيس متاثرا بطريق المنتديات فى الردود والحوارات وخصوصا انى غاوى كتابه خواطر
فى يوم لقيت واحده اسمها عبير نواره بترد على مواضيعر بطريقه لطيفه وجذابه المهم ده كان فى جروب ف الفيس فانا بعت لها طلب صداقه وهى قبلت وبعدين دخلت عليها فى يوم وقلت لها نتعرف وكلام عادى وبعدين عرفت انها شغاله فى التامينات وانها ام لبنتين وان جوزها مدرس ودايما مهمل فيها وانا فهمت انه مشغول بالدروس وكده المهم قعدنا فى علاقتنا شهر تقريبا وعرفت بعد كده منها ان جوزها له علاقات نسائيه وانه احيانا بيدخل بالحساب بتاعها ويتكلم مع بنات فى الجنس وكده بيجس نبضهم يعنى وانى حصلت مشاكل من النوع ده وانا طبعا قعدت اهون عليها واقول لها معلش والعيال واستحملى واطيب خاطرها وانا كنت تعاطفت معاها وحسيت انى بتشد ليها مع انى متعدد العلاقات ..فى مره وانا بكلمها قلت لها اشوفك على خير فقالت لى وهى بتكتب لى طبعا تشوفنى فين وازاى احنا عمرنا ما حنتقابل وانا فتحت لك قلبى عشان كده المهم لما لقيتها متعصبه هديتها وقفلت لانى كنت حسيت فيها عصبيه وعرفت منها ان جوزها عنيف معاها وبيضربها وحياه صعبه .فى مره لقيتها كاتبه لى ع الفيس رقم تليفونها وبتقول لى انى مكتبش اى حاجه عشان جوزها لاحظ كلامنا سوا فى الحوارات بتاعت الخواطر وكلمنى ضرورى طبعا انا فهمت انها عايزانى اطور العلاقه لانى كنت حاولت كذامره وهى كانت بتصدنى وانا طبعا قلت اصبر المهم اتصلت بيها وهى فرحت اووووووووووووووووووووووووووووى ولقيت صوتها جميل وكلامها ناعم وحاجه تهبل وهى كانت وصفت لى نفسها انها قصيره وجسمها وسط وانا شفت صورتها ع الفيس وتخيلتها زى نسمه رقيقه المهم ..هى طبعا اسمها امتثال وعرفت ان عبير ونواره دول بناتها قلت لها النهارده هو يوم ميلادى يا امتثال لانى سعيد جدا انى سمعت صوتك وبقت بينا علاقه كامله ناقصه اننا نتقابل لانى شفت صورك وشفتى صورى فقالت يعنى ايه علاقه كامله قلت لها انى بحبها زى ما هى بتحبنى فقالت لالالالالا احنا اصدقاء فقلت لها اصدقاء ازاى وهو فى اصدقاء بيقعدوا يتكلموا كل يوم 3 ساعات المهم تطورت علاقتنا وقلت لها نفسى اشوفك وتمنعت طبعا هى من دمياط والمسافه من الاسماعيليه لدمياط حوالى 4 ساعات وفضلت تتمنع وانا الح بالراحه وفى يوم اتصلت وقالت لى انها محتاجانى وقعدت تعيط طبعا انا زعلت عشانها لانى كنت حبيتها فقلت لها اجى لك قالت امتى قلت بعد بكره فقالت لى حتيجى ده كله قلت لها اه عشان خاطرك بس انتى قولى اه .المهم قالت لى تعالى بسرعه .المهم رتبت امورى ورحت مسافر لها بس اتفقت معاها نتقابل فى راس البر وفهمتها انى ححجز شاليه هناك فقالت لى انت عارف يعنى ايه نقعد لوحدنا فى شاليه واحنا بنحب بعض قلت لها عارف وسيبى كل حاجه لوقتها بس عشان نقعد براحتنا لاننا لو قعدنا فى مكان عام ممكن حد يشوفنا ويوم السفر اتصلت بيا الساعه 9 وسالتنى انت فين قلت لها فى الطريق .وقعدت تكلمنى كل نص ساعه ومش مصدقه انى رايح لها فعلا لدرجة انى حلفت لها اكتر من مره انى فى الطريق المهم قبل ما اوصصل بساعه سالتنى البس ايه قلت لها البسى اللى يعجبك قالتى لها لا انا بسال ع الحاجات التانيه اناففهمت قصدها وقلت لها البسى اللى تحبيه حبيبتى انا واثق فى ذوقك وانا مش محتاج اى حاجه انا لوحدى مشتاق لك جدا.قالت لى انها حتروح تجهزغدا وحتعرفهم انها عندها ماموريه شغل متابعه وتنزل وطبيعى حترجع قبل جوزها لانه مشغول بدروس الملاحق لاننا كنا فى الصيف المهم انا وصلت وحجزت الشقه وفهمت صحابها ان مراتى معايا بس بتجيب حاجات وطلبات من السوق واننا بنيجى كل سنه وانا طبعا عندى فكره عن اغلب مصايف مصر وظبطت الشقه ونزلت استناها فى وسط البلد وجت وعرفنا بعض علطول من الصور وكانت مش مصدقه نفسها وحتطير من الفرحه خدتها فى تاكسى وروحنا الشقه ودخلنا لقيتها متوتره جدا حاولت اهديها المهم قالت لى يلا نتفج ع الشقه فرلاجتها بسرعه ودخلتها اوضه النوم وقلت لها خلينا هنا وقلت لها اقلعى البلوزه من الحر وهى بتفك الزرار اللى فوق قلت لها والبنطلون كمان قالت لى طب روح الاوضه التانيه رجعت لها لقيتها نايمه ومتغطيه بملايه انا روحت عن راسها وبوستها لقيتها دايخه ومش على بعضها رفعت الملايه لقيت اجمل جسم ممكن الواحد يتخيله او يتمناه رقة ايه وجمال ايه عيون جميله ورغبه متوحشه وبزاز صغيره وطريه وناعمه وبطن ولا اجمل رقيه وخصر نحيل وطيز صغيره بس مدوره وطريه زى الملبن انا بصراحه مقدرتش امسك نفسى وقعدت اكل فى شفايفها واعصر فى بزازها ورحت راكب فوقها ومن غير ما اقلع الهدوم او اقلعها رحت ساحب الكيلوت اللى هى لابساها لانها نامت بالكيلوت والسوتيان بس سحبته على جنب ورحت مطلع زبرى من الترنج ورحت مدخله فيها لاننا سخنا بسرعه من ****فه والشوق والحرمان وقعدت انيك فيها حوالى عشر دقايق ولقيت نفسى حجيب مش قادر امسك نفسى من جمالها وحلاوتها رحت مدخل زبرى جوه بنطلونى ومنزل فيه وقعدت ابوس فيها واحضن والحس فيها كانى بغير الوضع وبسرعه جدا زبرى قام تانى رحت قالع هدومى ومقلعها السوتيان والكيلوت ورافع رجلها على كتفى ورحت مدخله فيها للاخر راحت صرخت صرخه انا خفت حد يدخل علينا وهى راحت حاطها المخده فى بقها وهات يا نيك فيها اكتر من نص ساعه واقسم لكم انى عمرى ما اتمتعت زى كده غير مع واحده من فايد حبقى احكى لكم عليها بعدين بس مش زى امتثال المهم نزلات من فوقها ونمت جنبها عشان ترتاح ونفسى انيكها فى كيها منن ورا مش قادر ابعد عن شفايفها وجمالها وهى نامت على كتفى وقعدت تشكى من جوزها وعنفهوساديته وعرفته انه بيكتفها وينيكها فى طيزها بالعافيه لان بتاعه صغير وهى عايز يعوض النقص اللى عنده فبيخليها تتالم من طيزها وحلفت لى انها اول مره تعمل كده لانها حبيتى وتعبت منه ومن كل نصرفاته شويه وقمنا تانى رحت رافعها فوقى وقعدتها عليه راحت مصوته وحست انه وصل الحنجره عندها وقعدت انيك فيها كده حوالى نص ساعه تانى ورحت نايم فوقها تانى وقعدت العب فى طيزها وفى كسها وفى بزازها وهى تصوت حسيت انى عايز اجيب وطبعا هى لا تاخذ وسائل لاناها بتنزف من اللولب وبييجى لها هبوط من البرشام المهم جبت على بطنها وقامت استحمت ورجعت تانى لقيتها جايبه قميص تانى لبسته وقعدت ترقص لى وطبعا ه عارفه انى مرتى مش بترقص لى ...المهم انا هجمت عليها وشديتها ع السرير وقعدت انيك فيها تانى وارضع والحس واتمتع بالبزاز الرقيقه الجميله والساعه جت سبعه ونص ولازم تمشى قبل 8 عشان تروح المهم قالت لى مش حتجيب ععشان ترتاح قلت لها لها عشان اشتاق لك بكره فقالت لى انت بتاخد درجز قصدها مخدرات قلت لا طبعا لانى غير مدخن ماعدا نص تامول مثلا وده لا يعتبر مخدرات وقامت عشان تنزل قلت لها عايز الكياوت ده احتفظ بيه قالت لى بلاش النهارده عشان مش حعرف البس بنطلون من غيره والقميص ده هو اللى جابه خليها بكره المهم جت تانى يوم الصبح الساعه 8 على اساس انها رايحه الشغل وجابت معاها فطار واول ما دخلت قالت لى تاخد الكيلوت اللى كنت لابساه امبارح والا اللى لابساه النهارده قلت لها لا هاتى بتاع النهارده عشان فيه ريحتك وبعد الفطار قلعتها وخدتها ع الاوضه اتانيه وشيلتها لحد السرير ورحت منيمها وقعدت الحس وامص فى كل حته فيها لحد صوابع رجلها وههى ترخ وتتاوه وتستلذ بالمص ورحت نايم فوقها وراكب عليها وهات يا نيك حوالى ساعه ورحتت منزلها ع الارض وفرشت بطانيه وترست رجلى فى الحيطه وقعدت ارزع فى كسها وهى تصرخ مع كل خبطه وزبرى يدخل فيها وبيضاتى تخبط فى طيزها من تحت بس كنت كل اما ايدى او زبرى يقربوا من خرم طيزها تتفزع من الرعب بسبب معاملة جوزها معاها طبعا كان اغلب نيكى بحنيه عشان هى قالت لى ان جوزها عنيف وانا كنت حبتها فعلا وبعد شويه خدتها على اوضه النوم وقالت لى هات جوه كسى عشان احبل منك قلت لها اللى بنعمله حرام بس الذنب اكبر لو جبنا عيل من حرام وشيلنا ذنبه بلاش جوه الحت وققالت عشان انبسط وابسطك قلت لها ماشى بس بشرط تغسلى علطول وفعلا بعد حوالى 3 ساعات جبت لبنى جواها وكانت زى الارض العطشانه محرومه من اللبن وخصوصا من حد بتحبه وقامت غسلت وخدت منها الكيلوت ابو بوسه مرسومه عليه من فوق الكس بالظبط وقعدنا وحلفت لى انها اول مره تعمل كده بسبب خيانات جوزها وبسسب اذيته لها واهم سبب انها حبتنى ووثقت فيا وانا حلفت لها انى حبتها فعلا وممكن اجى فى اى وقت هى طبعا رفضت عشان المصاريف وانا قلت لها ملكيش دعوه المهم لما رجعت وهى روحت قعدنا على اتصال لحد يوم كئيب حصل عندها مشكله فى الميل وادتنى الباس وورد عشان اصلحه ودخلت ولقيت رسايل من ناس لها والعكس كلها عباره عن بدايات تعارف لا تكتمل انا زعلت وواجهتها وهى قالت لى ان ده قبل ما تعرفنى وانها كانت بتدور على حد تحبه وتثق فيه لحد اما قابلتنى بس انا قلت عادى دى علاقة نت بس لقيت نفسى بحبها وحاولت اتناسى لقيت انها اتعلقت بيا ومشاكلها زادت مع جوزها ولقيتها بتقول لى انها حتطلق وتنقل شغلها عنندى وتيجى نتجوز طبعا رفضت وقلت لها حتى لو ده اختبار مينفعشى حلفت انه حقيقه فرفضت اكتر لان صعب وبعدين قفلت حسابها ع الفيس وغيرت ارقامها وبعدها بكام اسبوع اتصلت من رقم غريب واتاسفت لى وسالتنى ممكن ااذيها قلت لها لا فقالت انها ندمت على اللى حصل وانها انفعت فى حبى بسرعه وانها عمرها ما عملت كده ابدااا قبل كده وانها بتحبنى بس لازم نبعد وانها مش حتتصل تانى وفعلا انقطعت كل اخبارها عنى لحد ما دخلت باسم جديد فى الفيس بوك انا عرفتها ولما عرفت انى عرفتها انسحبت تانى واختفت من حياتى ومفيش معايا حاجه اتذكطرها بيها غير زجاجة عطر منها والكيلوت بتاعها الغالى جدااااااااااااااا عليا
..............

__________________
قديم 09-06-2012, 06:35 AM
قديم 09-06-2012, 06:35 AM
 
نسوانجي مميز
الجنس : ذكر
الإقامه : قلب حبيبتى
مشاركات : 159

نسوانجي مميز

الإقامة : قلب حبيبتى
المشاركات : 159
الجنس : ذكر
waly50 غير متصل

افتراضي رد: سيدة الفيس حقيقى واقسم

قصة جميلة شكرا جدا
__________________
[SIZE="3"اعشق الجنس العنيف واحلى حاجة عندى الطيز اتمنى انى اصاحب سيدة فوق الثلاثين فى سرية تامة [/SIZE]][/SIZE][/FONT]
قديم 09-06-2012, 06:43 AM
قديم 09-06-2012, 06:43 AM
 
الصورة الرمزية لـ MarawaNz
نسوانجي نشيط
الجنس : ذكر
الإقامه : Egypt
مشاركات : 69

نسوانجي نشيط
 
الصورة الرمزية لـ MarawaNz

الإقامة : Egypt
المشاركات : 69
الجنس : ذكر
MarawaNz غير متصل

افتراضي رد: سيدة الفيس حقيقى واقسم

قصة جمييلة جداا
__________________
عرض كام أو أفلام علي الكام و للمقابلات الجادة بكل سرية
الاضافة للبنات والسيدات فقط شرط وجود كام او مايك

==============

MarawaNzYmail.Com

Skype : MarawaNz
قديم 09-06-2012, 11:51 AM
قديم 09-06-2012, 11:51 AM
 
الصورة الرمزية لـ أفندينا
جنـرال نســوانجـي
الجنس : ذكر
الإقامه : فى كل مكان بجسم الست
مشاركات : 123,121

جنـرال نســوانجـي
 
الصورة الرمزية لـ أفندينا

الإقامة : فى كل مكان بجسم الست
المشاركات : 123,121
الجنس : ذكر
أفندينا غير متصل

افتراضي رد: سيدة الفيس حقيقى واقسم

شكرا على مروركم
__________________
قديم 09-12-2012, 09:20 PM
قديم 09-12-2012, 09:20 PM
 
نسوانجي جديد
الجنس : ذكر
مشاركات : 32

نسوانجي جديد

المشاركات : 32
الجنس : ذكر
جامد أوى 10 غير متصل

افتراضي رد: سيدة الفيس حقيقى واقسم

تسلم ع القصه الجامده
 
مواضيع ذات صلة
الموضوع الكاتب المنتدي المشاركات المشاركة الأخيرة
سيدة الفيس بوك الحس الكس قصص سكس المحارم 7 06-24-2018 12:53 PM
سيدة الفيس smsm_m10 قصص سكس عربي 6 11-17-2017 06:19 PM
قائد الصاروخ فيديوهات وصور فضائح نجوم العرب 13 04-18-2017 05:32 AM
سيدة القطار... حقيقى وواقعى أفندينا قصص سكس عربي 19 12-16-2015 07:08 AM
صور سكس محارم حقيقي الابن و الام والاخت وابوه بيصورهم حقيقي حقيقي حقيقي InCesTeR المواضيع المخالفه والغير مطابقه 7 09-28-2013 04:58 AM



أدوات الموضوع


شارك الموضوع

دالّة الموضوع
الفيس, حقيقي, صحيت, واقسم
Neswangy Note

التوقيت حسب جرينتش +1. الساعة الآن 07:57 PM.

Warning: You must be 18 years or older to view this website -

Online porn video at mobile phone


قصة هانم الشرموطةقصة نيك سيدة القطارقصص نيك ومتعة ولواط عائليةقصص سكس مصورة سامراجدد منتديات قصص سكس محارم مصري وسخه نسوانجي مصرية جديدةصور فشخ انثيقصص نيك زوجاتقصة سكس مصورة ولد منيوكقصص سكس متناكه سوريةقصص سكس مصري اختي اححقصص متسلسلة جنونة في الجنس ولشهوة site:bfchelovechek.ruنيك متحركه لوطي مع نسونجيسكس اي اه اح طيز بنت عمتي صفاء وايمان نسوانجيقصص نيك وبعبصه ومص وسحاققصص سكس ايمىنيك اناثي بااكساس كبيرةنياك بنات مرتي فيزونسكس تحكي قصه اغتصبهاصور نيك نسوان سمر مع عشيقهروايات سكس غاده عبد الرازقانقذنى من الغرق ثم ناكنىقصص سكس فوق السطوح في الريفقصص سكس ونيك من الويلىمكتملة انا والكلوتات السبعهقصص حب الكيلوتات سكسقصص سكس انا وجارتي كاملة الإجزاءانا زوجي خول ومعرصفتحة خرم طياز كبيربت خالتي قصص منتديات نسوانجي site:bfchelovechek.ruسكس صور فجرهمنتديات سكس احلا اجسام بناتصورخرم طيز محارمام ندي شنباره سكسقصص سكس فيلاما site:bfchelovechek.ruقصص سكس كيف نيكت اختي وفضيت بكارتهاقصص سكس الود البنوتيشراميط عربيه في المنتديات حكايات سكس لوحدة هيجوزهامتى تسمحيلي انيككصوربلاك سكس جديده حلمات طويلهقصص محارم ولد وعمتة وجدتة منذ نعومة اظافريافلام نيك قصه مترجم احلاشيمشقل افلام سكسأفلام سكس عععععععقصص سكس واخيراتحقق حلم زوجتيقصص سكس بنت بكر لسهقصة سكس عايلة تتناك من ابنو متسلسلةصور بزاز كامسكس عربي مصري مصورة بي اعتراف site:bfchelovechek.ruكس ملتهبسکس قصص لبنانیات محارمقصص سكس زب شاب يجننا في المدرسة قصص سالب شيميلمنيوكة الشرقيةقصص سكس خالد وخالتة مكتملة الاجزاتكبير كس وزب صناعيروايه سكس في البارت فتح كسيقصص نسوانجي سكس محارم جديده غير مكررهسكس تعال عمري توفيقمصمصلا بزازاقصص وصورسكس مسيحينصورشرموطة تنتاك من طيزهاصورسكسيهريها و تصوت اوينسوان توقف الزبفيلاما وراميشقصص نيك في خرابهقصص نسوانجي عن نساء يجماعها زوجها من طيزهاسكس ظيز مدام مع عشيقها عربي site:bfchelovechek.ruقصص سكس نسونجي بعباصهالتحرر الجنسي المثير السكسي والدياثه بالفحل قصص قصص سكس نيك مخنثه ناكتنيتحميل قصص سكس مكتوبه من نسونجي قصه ملك المزافندينا وبس علي نسوانجي ملاطفة محارمقصص نيك اخ ومرت اخيهقصص تصوير سكس مزدوجةافشخ لي كسي صوراطول قصص الجنسيه علمتن السحاق والنيكدخل علي وانا ارتدي روب قصير كاشف لجسمي فلم يقاوم قصص سكس كتابهصور نيك على اوصوله قصص سحق لبنت شيميل جنسعرض سالب العربي الفيديو شوطسكس بتدفعله فلوسسكس اجنبي سحقيات المانيمصارعات محارم في البيت كاملهصور بزأز قشط كبير احساس وشروط الممارسة الطيزيةصور سكس فقط 200.ينيك مرات ابوه مصري سريشراميط مواضيع الداله نسوانجي قصص محارم سكس أم أحمد قصص نيك في المساج نسونجيتبادل زوجات ونيج للصبح ودياثه عربيصور قصص سكس كرتون الشهوه سميرة جميع الجزء